| milyen esetlen erős lap!!!
2-ért 1/1 váááoooo, és még +1/1-et kap a goblinok ellen, ez csoda |
szerintem a lapötletei úgy ahogy vannak sz*rok, a szinesítő szövegek jók |
Hát persze, hogy van. Amúgy azért kreálok ennyi kentaurt mert szerintem megérdemlik aszt, hogy bekerüljenek a HKK kicsi csapatához. De van egy másik altipus ötletem. A Goblinok ellentétjei! (olyan mint az Őshanygya Quwark eset) A nevük: Gólbin. Tudom ehez nem kell túl sok fanzázía de azért nem rossz )
Gólbin 2vp
Raia/Szörny/Gólbin
1 szk foghat tárgyat
támadás: 1
élet:1
Goblin ellen +1 védekezés és +1 támadás
Gólbin király 5vp
Raia/Szörny/Gólbin
1szk foghat tárgyat
támadás: 3
élet:4
Összefogás Gólbinokkal! (A Gólbinoknak nem kell tudnia összefogni) Goblin ellen +2 sebzés. Ha kiüt egy Goblint akkor minden Gólbin egységed +1 +1-et kap.
Gólbin Hírhozó 4vp
1szk foghat tárgyat
támadás:1
Védekezés:3 (mágikus)
Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban Goblin. Antimágia 1 Nem lehet azonnali célponyta. 2 vp: Ahány Goblinja van a kiválasztott ellenfélnek a gyűjtőjében annyival megnőnek az értékei.
Hát ebből még csak ennyi. Esetleg még több Kentaurt? ) |
Tetszik és a szinesítő szöveg se rossz |
Jó kis sárkány betenném a paklimba. |
Egy galetki lenne:
Név:Berserker
idézési költség:5
SB:3
ÉP:1
foghat tárgyat
klán:tolvaj
galetki
Szöveg: Ha tudod mindig told az őrposztba és mindig támadjon lényt vagy játékost.Ha sebez akkor kap +1 sb-ést. Nem lehet feláldozni. nem cserélhet gazdát.
szinesítő szöveg: Ez a kicsit őrült és fanatikus galetki sebeit nem érezve rohan a csatába. A harc a létfontossága. |
Ezek honnan jönnek?!
Nekem inkább a sárkányok jönnek be . . .
5vp Fantomsárkány
chara-din szörny, sárkány
Láthatatlan.
Csak olyan lényütheti meg, aki látja a láthatatlant
Mágikus sp.: 2
mágikus ép.: 3
Repül. Büntetés: 2ÉP |
ezek nagyon jok vaannak meg ahonnan ezek jonnek.? |
Nem írtok? Büdös kölykök! Hát akkor még több kentaur mert nem írtatok
Kentaur Rendfentartó 4 vp
Sheran/ Szörny/ Kentaur
1 szk foghat tárgyat
sebzés:2
Élet:2
Összefogás kentaurokkal (a kentaurnak nem kell tudnia összefogni) Büntetés: 3 ép és 3 vp.
"A Kentaurok nagyon vigyáztak a rendre és egy két gyilkos kivételével minden banditát elfogtak és megbüntettek"-Kentaur krónika
Kentaur Apród 2vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1szk
sebzés:0
Élet: 3 (mágikus)
Képesség: 3 helyet 5 lehet a pakliban.
"A kentaurok szapora nép és a kicsik elég jól védettek.Így nehéz kiírtani eszt asz egzotikus fajt"-Kentaur Kronika
Izom Kentaur 9vp
Sheran/Szörny/Kentaur
2szk foghat tárgyat
sebzés:4
élet:5
Nem hat rá bűbáj. Büntetés: 6 ép és 1 vp. Ha egy ellenséges lénynek kisebb a támadása mint az élete a gyűjtőbe kerül. Kentaur nem ütheti meg. Dornodon(tolvaj) lények ellen +2 sebzése van.
Áruló Kentaur 4vp
Dornodon/Szörny/Kentaur
1 szk foghat tárgyat
sebzés: 2
élet:2
Antimágia:1 Sheran lények ellen +1 sebzése van. Kentaurok ellen + 3 sebzése van. Ha a semmibe kerül nem lehet 4 körig kentaurt kijátszani.
"Már az Álcázó Kentaurokkat veszélyesnek találom de ezek szinte azon fáradoznak, hogy kiírtsák saját fajtájukat"- Alex Mcleran a Kentaur Krónika írója. |
Mégtöbb Kentaur :
Kentaur Boszorkány 4vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szk Foghat tárgyat
Sebzés: 1
Élet: 3 (mágikus)
Képesség: Nem hat rá bűbáj. A bűbáj varázslataid 1-vpvel olcsóbban jönnek ki.
Hátrány: Ha olyan lény kerül a játékba aminek van antimágiája akkor a Kentaur Boszorkány a gyűjtőbe kerül.
Plusz szöveg: "A Kentaur Boszorkák értetek a bűbájokhoz de az antimágia kemény falat a számukra -Kentaur Krónika"
Kentaur Parncsnok 5vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1szk Foghat tárgyat
Sebzés: 3
Élet: 2
Képesség: Összefogás Kentaurokkal. (a kentaurnak nem kell tudnia összefogni) Kentaur nem ütheti meg!
Kentaur Király 8 vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1szk Foghat tárgyat
Sebzés: 5
Élet: 5
Képesség: Ahány kentur van a játékban annyival nő az értéke. Ha Lich, Dornodon vagy Chara-din lény ellen támad +1 támadás. Kentaur nem ütheti meg. Nem lehet azonnali varázslat célponyta.
Hátrány: Nem üthet meg kentaurt
" A Kentaurok nagyon összetartó nép. Ez leginkább királyaikon látszik meg! Főleg mert nem háborúznak más kentaurokkal - kentaur krónika "
Álcázó Kentaur 5 vp
Sheran/Szörny/Kentaur
Sebzés: 2 (mágikus)
Élet: 2 (mágikus)
Képesség: Láthatatlan. Látja a láthatatlant! 1 vp: ha feláldozól egy másik kentaurt megnő az Álcázó kentaur élete az ő sebzésének felével!
"Az Álcázó kentaurok nem olyanok mint a többiek! Ők képessek feláldozni társukat a saját életben maradásukért!"-kentaur krónika
Ennyi! Kritikák és anyázások jöhetnek! (ez az újmond mottóm |
Köszönöm (persze nem az anyázást |
ANYÁD!
Ez még jó is lenne . . .
Kicsit olcsó a dühös kentaur, a kentaur meg drága
de az altípus meg a lények elég egyediek . . .
Lance |
Jó lap! Bár nekem is eszembe jutott a Dzsini csak más képességekkel De ez jobb. |
Ó baszus véletlenül a privátra mentem. Na mindegy. Aszt akkartam leírni, hogy jó kis lap de ha jól láttam elfelejtetted a támadás/védekezés cucot |
9vp Ezüstsárkány
3szk van benne
ritka Raia szörny, sárkány
Idézési költsége annyival kevesebb, ahány Leah chara-din meg dornodon lapja van játékban ellenfeleidnek.
Repül
Büntetés: 5 ÉP
1-es tűzlehellet
Minden előkészítőben növeli a max Ép-d eggyel, majd gyógyít rajtad ötöt.
Már összevágtam a laőom, ha valakit érdekel, egy e-mail címér elküldöm
Tiszteletem mindenkinek
Sir Lancelot Dulac |
Szevasztok! Na végre feltudtam jönni a fórumra! Na tudom hülye ötletek de azért nézétek meg a kentaur sorozatot:
Kentaur 3vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szörnyk. Foghat tárgyat
sebzés: 1
élet:1
Képesség: 3 helyet 5 lehet a pakliban.
Elit Kentaur 3vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szörnykomponens Foghat tárgyat.
sebzés:2
Élet:2
Képesség: 1-es regenerálódás. Dornodon (tolvaj) lények ellen vagy +1 sebzése vagy mágikus védelme van
Dühös kentaur 3vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szörnykomponens Foghat tárgyat
Sebzés: 5
Élet: 2 (mágikus védelem)
Képesség: Ahány tárgyat föláldozol annyival nő a sebzése. Dornodon tárgy feláldozásakor +2-őt kap!
Varázsló kentaur 6 vp
Sheran/Szörny/Kentaur
1 szk Foghat tárgyat
Sebzés: 3 (mágikus)
Élet: 3 (mágikus)
Képesség: 1-es antimágia. Nem hat rá semmijen Bűbáj vagy Azonnali. Ha a Varázsló Kentaur az előkészítő fázisban van akkor minden varázslatot 1-el kevesebb Vp-be kerül.
Egyenlőre csak ezek vannak. Kritikák és anyázások jöhetnek. |
Hé a lámpáját nem csinálod meg?
Jól kombozhatnának pl.:ha a lámpája játékban van,akkor áldozz fel 5 ép-t a dzsin újra teljesít egy kívánságot vagy valami ilyesmi.Körönként persze egyszer.
Te eléggé jó így is. |
Dzsin
5vp
2/1
fairlight
sikeres kijátszásakor választhatsz
1. kapsz 3vp-t 2szk-t gyógyulsz 3-at
2. kapsz 2vp-t 1szk-t gyógyulsz 7-et
3 kapsz 6vp-t 0szk-t gyógyulsz 2őt. |
"képességei:Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap,"
ezt hogy érted hogy minden halhatatlan +3vp-t kap?
a lény gazdája kap annyiszor 3at ahány halhatatlan lénye van?
vagy ez pontosan mit takar számomra nem egyértelmű |
képességei:Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap
ezt hogy ép-t kap?
amúgy igy kicsit egyszerűbb
mágikus csontsárkány
4/3
Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap,
ezenbelűl a kör végén kapsz 1 vpt,és miden saját sárkny kap + 3 épt.
szinesítő szöveg:Ez a lény nagyonszereti a húst simán
vagy véresen egy kis MÁGIKUS KRISTÁLLYAL megfűszerezve. |
név:mágikus csontsárkány
klán: HALHATATLAN
vp:5
tp[támadó pont]:4
ép:3
SZK:1
élőhalot
képességei:Minden halhatatlan +3 épt és +3vpt kap,
ezenbelűl a kör végén kapsz 1 vpt,és miden saját sárkny kap + 3 épt.
szinesítő szöveg:Ez a lény nagyonszereti a húst simán vagy véresen egy kis MÁGIKUS KRISTÁLLYAL megfűszerezve.
Ezt a la pot azoknak ajánlom akiknek élőhalot paklija van. |
Gondolom.
És ha az ellenfél rúnázik vagy specializációval játszik? |
-2-3 körös meccsek (ha jól állok),
de sajnos ezt nehéz a morqi miatt számontartani
-ha az ellenfél bőségezik, az külön öröm
-tényleg szinte mindenre fel lehet készülni a side-ból |
egyszerű, mint a 100-as szög
teljes front
-0 vp-s lények (galetki lárva, ork kölyök, togya ork,magzat)
-trükkös lények 1 vp-ért (morq fan gor, tükördémon, vizionár, fürkész, gotag)
- szilmillek+kisebb zan+lélekgyűjtő
rohadt jó sideot lehet hozzá csinálni! |
az a horda milyen? mik vannak benne? |
szerintem nem (bár most ezzel nem
győztelek meg )
mondjuk nézőpont kérdése
kontrollba nem, de azért a 0-1 vp-s
hordámba használom |
és szted a fürkész nem fér bele 1kontrollba??????
az a tápállat jó már annyira nem jó de még a hátrányával is versenylap maradt |
a kontrollban nem kell vptermelés
(kvéve: lélekgyűjtő, tükör, de ezekkel
elsősorban nem manát termelek )
a tavacska csak foglalja a drága laphelyeket
a deckben
egyedül talán a koncentrált energiában volt
igazad, de inkább csak azt is sideba | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|