Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A legamorfabb testkéreg
Küldd el képeslapként!
A Teron hegy mélyén bármi előfordulhat, egyes galetkik az Ellenség uralomra törését követő időszakban akár a leghihetetlen változásokon is keresztülmehettek. Új végtagokat, bőrt növesztettek, a lehető legváltozatosabb formában.
Nézz szét a galériában!
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-01 01:03:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
igen!!
 
Olyan szemetek ezek az éjtündérek, nem?
 
A szintre gondoltam
 
mi hányas szint?

A kritikus ütés szakértelem, vagy a játékos?
 
Vondasban, a közeli kisvárosban ebben a hónapban is megrendezik a szokásos szörnyvadászatot. A versenyt az nyeri, aki a leghatalmasabb, legveszedelmesebb fenevadat ejti el. A dombokon túl elterülő Fekélyerdő a legjobb vadászterület, oda indulsz a többiekkel együtt. Sajnos, nincs szerencséd, ami az utadba kerül, csak egy nyamvadt éjtündér parancsnok!

A te reflexeid a gyengébbek.

Az éjtündér parancsnok sikeresen eltalált! 43 sebpontot vesztesz.

Nem találtál...

Az éjtündér parancsnok lesújt rád. 44 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

Az éjtündér parancsnok lesújt rád. 41 ép sebzést okoz neked.

Sikeresen megütötted! 88 sebzést kapott.

Az éjtündér parancsnok sikeresen eltalált! 47 életpontnyit sérülsz.

Ellenfeled félrehajolt.

Az éjtündér parancsnok melléütött!

Nem találtad el.

Az éjtündér parancsnok eltalált, 25 sebzést szenvedsz el!

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér parancsnok eltalált, 22 ép-t sebez rajtad.

Ellenfeled félrehajolt.

Az éjtündér parancsnok támadását nem tudod hárítani. 20 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

Az éjtündér parancsnok lesújt rád. 43 sebzést kapsz!

Ellenfeled félrehajolt.

Az éjtündér parancsnok eltalált, 25 ép-t vesztesz.

Kritikus ütés: Megütötted, 166 ép sebzés.


428 tapasztalati pontot kaptál!
 
Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz. Mi a fene? Hosszan töprengsz, mitévő legyél. A lovagok moccanás nélkül állnak. Túlzottan is mozdulatlanok... Levegőt se vesznek! Mosolyogva lépsz oda hozzájuk, és megkopogtatod az üres páncélt. Gpuk apó, ez most nem jött be! Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy gyilkos rovarfelhő!
Te voltál a lassabb...
A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével megsebesít. 21 pontnyit sebződtél.
Melléütöttél!
A gyilkos rovarfelhő csak köröz körülötted.
Nem találtad el.
A gyilkos rovarfelhő támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtál...
A gyilkos rovarfelhő habozik támadni.
Melléütöttél!
A gyilkos rovarfelhő támadását nem tudod hárítani. 35 ép-t vesztesz.
Megütötted, 34 ép sebzés.
A gyilkos rovarfelhő rád veti magát. 35 sebpontot vesztesz.
Nem találtál...
A gyilkos rovarfelhő melléütött!
Ütésed célt téveszt.
A gyilkos rovarfelhő melléütött!
Megütötted, 36 ép sebzés.
A gyilkos rovarfelhő sikeresen eltalált! 40 életpontnyit sérülsz.
Megütötted, 31 ép sebzés.
A gyilkos rovarfelhő lesújt rád. 37 ép-t sebez rajtad.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Gpuk, az uzsorás miatt már megint elvesztette valaki a házát, és földönfutóvá vált... Ideje megleckéztetned ezt az alakot! Kicsit megdézsmálod a kincseskamráját... A tervet követi a kivitelezés. Éjszaka lopakodsz be a házába, hangtalanul, mint a szellem. A rengeteg lakattal és zárral biztosított ajtó nem jelent akadályt.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus tolvajkulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Vigyázz, ez volt az utolsó ilyen kulcsod! A kincseskamra előtt strázsáló két páncélostól azonban hideglelést kapsz. Mi a fene? Hosszan töprengsz, mitévő legyél. A lovagok moccanás nélkül állnak. Túlzottan is mozdulatlanok... Levegőt se vesznek! Mosolyogva lépsz oda hozzájuk, és megkopogtatod az üres páncélt. Gpuk apó, ez most nem jött be! Ekkor azonban csaholást hallasz. Egy gyilkos rovarfelhő!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével nem talált.
Ütésed célt téveszt.
A gyilkos rovarfelhő támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A gyilkos rovarfelhő támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével megsebesít. 39 ép-t sebesülsz.
Nem találtál...
A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével megütött, 28 sebpontot vesztesz.
Sikeresen megütötted! 35 sérülést szenvedett el.
A gyilkos rovarfelhő csak köröz körülötted.
Ütésed célt téveszt.
A gyilkos rovarfelhő rád veti magát. 26 ép-t sebesülsz.
Nem találtál...
A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével áttör védelmeden, 45 ép sebzést okoz neked.
Sikeresen megütötted! 33 ép-t sebeztél.
A gyilkos rovarfelhő ezer csípésével megütött, 24 ép-t vesztesz.
Melléütöttél!
A gyilkos rovarfelhő csak köröz körülötted.
Lesújtasz. 39 ép-t sebeztél.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Hanyas szint?
 
Finnin mindig is békés közösség volt, aprócska falu a Pétenborgi erdő északi peremén. A faluban szörnyű pánik lett úrrá, amikor az erdőből éjjelente egy borzalmas szörnyeteg tört be a házak közé, és megdézsmálta a baromfikat és lábasjószágokat, sőt, egyszer még egy embert is megtámadott. Szívesen vállalod a feladatot, hogy éjszaka őrködsz, és megpróbálod elijeszteni a fenevadat.
Elérkezik az éjszaka, és már azt hiszed, hiába várakoztál. Hajnalban majdnem elbóbiskolsz, amikor zajra leszel figyelmes. És úgy tűnik, szerencséd van, a fenevad ismét portyázásra indult! Ellenfeled egy borzalmas elnyelő!

Tiéd a kezdeményezés!

Kritikus ütés: Telitaláltat! 216 ép-t sebeztél.


544 tapasztalati pontot kaptál!

A falu lakói rettenetesen hálásak, hogy végre megszabadítottad őket a fenevadtól! Jutalmad 210 arany!
 
Eklimi 8. szint bátorságpróba:

Elérkezett a betakarítás ideje. A magadfajta zsoldosok számára könnyű keresetet jelent a földeken dolgozó parasztok védelmezése. Az előző szezonnal ellentétben, most akad munkád is. A támadó egy zangrozi animátor!
Te ütsz először.
Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 66 ép-t sebeztél.
168 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy kopja!
De legalább hasznosnak érezted magad, nem unatkoztál! Együtt hagymázol a jobbágyokkal a munka végén. Jutalmad 55 arany!

Eddig 4 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.
 
Barbár????
 
Nagyapád sokat mesélt a kincsről, amit Myorg, a minotaurusz báró Morgan mocsarának a mélyén rejtett el. Furdal a kíváncsiság, utánajársz a dolognak. Nagyapád meséje szerint a kincset a félig bika, félig ember szörnyszülött egy romvárosban rejtette el, a mocsár közepén. A történetből már van, ami igaz - megtalálod a romvárost! Azonban több óra kutatás sem hoz eredményt, csak több tucat szúnyogcsípést, és egy kellemetlen találkozást a hely egy lakójával, ami egy minotaurusz gyalázó!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A minotaurusz gyalázó lesújt rád. 11 sebzést szenvedsz el!

Eltaláltad, 60 sebzés!

A minotaurusz gyalázó fejszéjével nem talált.

Lesújtasz. 43 sérülést szenvedett el.

A minotaurusz gyalázó fejszéjével áttör védelmeden, 10 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

A minotaurusz gyalázó fejszéjével nem talált.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 140 ép-t vesztett.


192 tapasztalati pontot kaptál!

Csalódottan térsz haza.
11-es szinten:-))
 
Morganról, az isteni erejű nekromantáról elnevezett mocsár rettegett hely, épeszű humánok ide nem merészkednek. Egy magadfajta kalandozó esetén azonban a kíváncsiság felülkerekedik a félelmen. Reménykedsz, hogy rábukkansz az ősi, elveszett relikviák egyikére, amikor a mocsár titkait kutatod. Ha relikviát nem is találsz egyből, kihívást annál inkább. Rád ront egy éjtündér elit katona!
Ellenfeledé a kezdeményezés
Az éjtündér elit katona eltalált, 15 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér elit katona csak köröz körülötted.
Melléütöttél!
Az éjtündér elit katona sikeresen eltalált! 21 ép-t sebez rajtad.
Megütötted, 33 ép-t sebeztél.
Az éjtündér elit katona sikeresen eltalált! 34 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér elit katona varázskardjával megütött, 33 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér elit katona eltalált, 17 életpontnyit sérülsz.
Találtál, 34 sebzés!
Az éjtündér elit katona rád veti magát. 28 sebpontot vesztesz.
Sikeresen megütötted! 31 ponttal csökkent az ép-je.
Az éjtündér elit katona rád veti magát. 41 ép-t sebez rajtad.
Nem találtál...
Az éjtündér elit katona varázskardjával megütött, 16 sebzést szenvedsz el!
Eltaláltad, 38 sérülést szenvedett el.
Az éjtündér elit katona támadását nem tudod hárítani. 18 ép sebzést okoz neked.
Nem találtad el.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy kegyetlen rémfelügyelő!

Te ütsz először.

Kritikus ütés: Csapásod betalált, 182 ponttal csökkent az ép-je.


428 tapasztalati pontot kaptál!

A parányi tündérlány rettenetesen hálás a segítségedért.
 
Még sebezhetetlenséggel is ez a rohadt éjtündér elit katona:

Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy éjtündér elit katona!
Ellenfeled a gyorsabb!
Az éjtündér elit katona habozik támadni.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér elit katona támadását könnyen elkerülöd.
Melléütöttél!
Az éjtündér elit katona támadását könnyen elkerülöd.
Melléütöttél!
Az éjtündér elit katona támadását könnyen elkerülöd.
Találtál, 38 ép-t vesztett.
Az éjtündér elit katona támadását könnyen elkerülöd.
Zumm! 39 sebpontot kapott.
Az éjtündér elit katona habozik támadni.
Nem találtál...
Az éjtündér elit katona varázskardjával nem talált.
Sikeresen megütötted! 38 sebzést kapott.
Az éjtündér elit katona támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér elit katona habozik támadni.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér elit katona varázskardjával nem talált.
Nem találtál...
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Bocs, de mi az a lentebbscrollozás???
 
Ez hanyadik szinten van???? Érdekes de nagyon mert én a 18. szinten azaz most kb.: 160-at ütök kritikussal.
 
Egyik éjjel aztán a táborhelyedet megtámadja egy létsíkvándor!
A te reflexeid a gyengébbek.
A létsíkvándor varázslatával nem talált.
Ütésed célt téveszt.
A létsíkvándor habozik támadni.
Kritikus ütés: Lesújtasz. 168 ép-t sebeztél.
A létsíkvándor csak köröz körülötted.
Melléütöttél!
A létsíkvándor támadását könnyen elkerülöd.
Ütésed célt téveszt.
A létsíkvándor habozik támadni.
Ütésed célt téveszt.
A létsíkvándor támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
A létsíkvándor melléütött!
Melléütöttél!
A létsíkvándor támadását könnyen elkerülöd.
Ellenfeled félrehajolt.
A létsíkvándor habozik támadni.
Nem találtál...
A létsíkvándor varázslatával nem talált.
Kritikus ütés: Csapásod betalált, 150 sebzés!
844 tapasztalati pontot kaptál!

Azert lentebbscrollozás közben egy kicsit izzadtam..
 
Ok. Kössz. Én 18 .szintű de hamarosan 19.
 
Egy gazdag nemes kisírt szemű felesége előtt állsz. Lányuk tegnap reggel sétálni indult az erdőbe, testőre kíséretében, és még mindig nem tért vissza. Téged kérnek meg, hogy segíts.
Nyomkövető tudásod ezúttal sem hagy cserben. Az erdőben rábukkansz a testőr szétmarcangolt holttestére, innen az út egyenesen vezet a szörny rejtekhelyére, egy erdei barlangba. Amikor belopakodsz, fojtott sikolyt hallasz. A leány tehát él! De először a szörnnyel kell elbánnod, ami egy szilmill vérkatona!
Ellenfeledé a kezdeményezés
A szilmill vérkatona apró fegyverével nem talált.
Nem találtad el.
A szilmill vérkatona eltalált, 34 sebzést kapsz!
Nem találtad el.
A szilmill vérkatona csak köröz körülötted.
Ütésed célt téveszt.
A szilmill vérkatona melléütött!
Odacsapsz. 36 sebpontot kapott.
A szilmill vérkatona apró fegyverével megsebesít. 25 ép-t sebez rajtad.
Melléütöttél!
A szilmill vérkatona habozik támadni.
Nem találtál...
A szilmill vérkatona apró fegyverével áttör védelmeden, 36 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
A szilmill vérkatona sikeresen eltalált! 16 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A szilmill vérkatona apró fegyverével támad. 19 sebzést kapsz!
Melléütöttél!
A szilmill vérkatona rád veti magát. 34 ponttal csökken az ép-d.
Sikeresen megütötted! 37 sebzés!
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.

kb: 305 ép-ről indultam 5 maradt és el is menekült.
 
A Zuon folyó forrásánál csodálatos vízesések vannak, gyakran kirándulsz ide, ha egy kis magányra vágysz. Pihenésedet azonban ezúttal megzavarja valami. Egy betolakodó, akit nem nyűgöz le a természet szépsége, és gondolatai csak a pusztításon járnak. Védened kell magad, a lény, akivel szembenézel egy lápi kobold!

Te ütsz először.

Melléütöttél!

A lápi kobold eltalált, 24 pontnyit sebződtél.

Ellenfeled félrehajolt.

A lápi kobold támadását nem tudod hárítani. 23 sebzést szenvedsz el!

Telitaláltat! 34 sérülést szenvedett el.

A lápi kobold karmával áttör védelmeden, 25 ép-t sebesülsz.

Nem találtad el.

A lápi kobold rád veti magát. 35 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

A lápi kobold karmával támad. 22 ép-t sebesülsz.

Telitaláltat! 38 ponttal csökkent az ép-je.

A lápi kobold lesújt rád. 27 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A lápi kobold karmával megütött, 33 ép-t sebesülsz.

Eltaláltad, 30 ép-t sebeztél.

A lápi kobold karmával megütött, 23 sebpontot vesztesz.

Találtál, 31 ép-t sebeztél.


240 tapasztalati pontot kaptál!

Elásod a tetemet, hogy ne csúfítsa el a környéket.
Eddig 6 bátorságpóbát teljesítettél sikeresen.



Max ép.röl indultam,meradt egy ép.m!!!! :-))
 
Van három karim a 7.szinten,meg négy a 11.szint elején!!! :-)))
 
Hanyadik szintű vagy Wolf???
 
Ismert gond!!!
 
Engemet is. Van egy karim a 8.szinten. Mindjárt jön a gyökérszellemes időszak.
 
Hanyadik szintű és milyen fajú???
 
Köszi a bíztatást,kitartok,bár a 34 szint még marha messze van!!! :-)))
 
apró fekete lyuk!
Ellenfeled üt elsőnek.
Az apró fekete lyuk sikeresen eltalált! 372 ép-t sebesülsz.
Lesújtasz. 265 ponttal csökkent az ép-je.
Az apró fekete lyuk szívóerejével megsebesít. 478 ponttal csökken az ép-d.
Odacsapsz. 284 ép-t vesztett.
Az apró fekete lyuk szívóerejével támad. 471 ép-t sebez rajtad.
Lesújtasz. 248 ép sebzés.
3009 tapasztalati pontot kaptál!
Kicsikét nagyokat üt a csavó
 
Majd ha hatalmasabb kalandozó leszel akkor majd 20 percenkénet fogsz kapni csp-t. (asszem valamikor 34. szint körül van) Addig is kitartást.
 
Sajnos, elfogytak a cselekvéseid, többet most nem kalandozhatsz, pihenj egy kicsit! Legközelebb 1 óra 16 perc múlva indulhatsz új kalandra.


Ez a legnehezebb a kalandozásban!!! :-(((
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.