Őrszem tetszik, csak ne legyen mágvédelme. |
Sellő őrszem új
1vp 1 nekron
Szirén, Elenios, repül,KF,1szk,ősmágia
Csábítás: 2
Amíg az őrposztban van az ellenfeled lényei nem sebezhetnek se más lényt, se téged.
Ha bármilyen módon a gyűjtőbe kerül ehelyett tedd a semmibe és húzz 1 lapot.
2/4 Mágikus/Mágikus
Tengeri nimfa
x Nekron
Szirén, Elenios, repül,+1 reagálni rá,KF,1szk
Csábítás: 3
Szirénjeid idézési költsége X VP-vel (X max 2.) kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
S, X kötelék: Célpont lény kap 1 életjelzőt vagy kör végén húzz 1 lapot.
X/3 |
tudom, túl gyenge lenne így? reakciót is drágít 2vel. Azért nem gondolnám h fixen növeljen esetleg S2,E2,J2
még talán. |
Illetve de értem mire gondolsz, S, E képességekre nem kell oda a Minden, A lényeg h eltérő körönként 1 szer működjön csak. De sztem érthető mit akartam vele leírni. |
Miért? Nem értem, mire gondolsz. |
Kisebb Tűz istenség
Követő
Megszüntetés: 15ép
Tűz altípusú lapjaidra +2VP reagálni.
S: Minden tűz forrásod 1el többet sebez.
E: Minden tűz forrásod 2vel többet sebez.
J: Ha egy köreben legalább 5ÉP-t sebeztél ellenfeleden húzz egy lapot.
Ha a játék elején szabálylap vagy követő megszünteti +1 lapot húzol.
Jó lenne végre egy tűz követő. |
2 Vp X nekron Quwarg reménység (új)
szörny 1 szk +X reakciódrágítás Dornodon
quwarg
horgony
'repül'
Kézből kijátszásakor visszavehetsz max. 3 lényt (kivéve Quwarg reménységet) a gyűjtődből a kezedbe.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást.
2 / 1 |
Tűzkirálya
Követő
14 ép
[S] Fő fázisodban egy főnixed ingyen feltámad. |
Tűzcsettintés
1VP
Tűz altípus, azonnali, +1 reagálni rá, Dornodon
Célpont lény vagy játékos 6-Xet sebződik.
X ahányadik kör van, de max. 3.
Kárpótlás: Kapsz egy szikra lapot a kezedbe. |
Tűz zuhatag
x VP 1nekron
Tűz altípus, reakció, ősmágia - Dornodon
X annyi amennyivel több lap van a kezedben mint ellenfelednek de min. 0 max 2.
Megakadályoz egy lapot.
Célpont játékos sebződik 1et.
1 kötelék: Minden játékos húz 1 lapot.
2 kötelék: Csak te húzz 1 lapot. |
Zén (új)
1 VP 1/1 fairlight kalandozó/ember KF
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy mini kiegészítős lapot.
Mini kiegészítős lapjaidra (már önmagára is) +1 VP reagálni, és a következő képességet kapják: Büntetés: 3 ÉP.
Zén menyasszonya (új)
2 VP 3/3 elenios kalandozó/ember KF
K3: ha ellenfeled kijátszik egy lapot a kezéből: azonnal sebződik 2 ÉP-t.
Kompenzáció és kárpótlás: előkereshetsz a paklidból egy Zén menyasszonyát.
1 VP rakd át a gyűjtődből a semmibe: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Zén menyasszonyát.
Ganüid reciklizátor
1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid [+1]
Kijátszásakor visszavehetsz bármennyi Ganüid ifjoncot a gyűjtődből és/vagy az asztalról a kezedbe.
Ha ellenfeled a húzás fázisán kívül lapot húz: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott.
K dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot, vagy egy reakciót.
Meganüid
6-X VP (6)/5 rhatt szörny/ganüid
X annyi, ahány Ganüid ifjoncot megmutatsz a kezedből, az asztalról és a gyűjtődből (de max. 5).
K: célpont permanens a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és hátrányát, és ezeket megkapja a Meganüid.
Mardakor ügyeskedő
2 VP 1/1 raia kalandozó/gnóm KF
1 VP: mutasd meg a kezedből ezt és egy másik Mardakor ügyeskedőt: ha kevesebb lap van most a kezedben, mint ellenfeledében, akkor kör végén húzz egy lapot! Egy körben egy lapot húzhatsz Mardakor ügyeskedővel.
S 1 VP: ha nincs lap a kezedben, vagy csak raia gnómok vannak a kezedben: előkereshetsz egy Mardakor ügyeskedőt a paklidból. |
Bolondok napja
1 VP elenios azonnali „ősmágia”
Előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek a nevében a bolond szó szerepel, akár ragozva is VAGY célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Bolondgomba
1 ZSZ chara-din tárgy
Egy körben max kétszer játszhatsz ki Bolondgombát. Minden köröd végén visszakerül a kezedbe.
Ha visszakerül a kezedbe: ellenfelednek vissza kell vennie egy lapot az asztalról a kezébe, majd el kell dobnia egy lapot a kezéből. Ha nem tud lapot visszavenni: sebződik 3 ÉP-t.
Bolondok háza
1 építő 4 SP chara-din építmény
Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a tulajdonosa kezébe és a kör végéig ilyen nevű lapot nem játszhat ki egyik játékos sem.
A Bolondok házát visszaveheted a kezedbe az asztalról 1 lény feláldozása vagy a gyűjtődből 2 lény semmibe rakása által.
Bolond lyuk
1 ZSZ chara-din tárgy
Kijátszásakor visszavehetsz egy lapot az asztalról a kezedbe.
K: ha ellenfeled egy lapja a gyűjtőbe kerülne, dönthetsz úgy, hogy helyette visszakerüljön a kezébe: ekkor előkereshetsz a paklidból vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot.
Bolond szél
1 VP elenios általános
Célpont játékosnak minden típusú lapjából vissza kell vennie egyet a kezébe.
E, ha ellenfelednek van lapja játékban, akkor a kör végén visszaveheted ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe. |
Világok harca
szabálylap
Ezt a szabálylapot semmilyen módon nem lehet megszüntetni, és nem használhatsz mellette követőt.
Több különböző helyszín is lehet játékban egyszerre.
Ha valaki kijátszik egy olyan helyszínt, amilyen már van játékban, akkor a korábban kijátszott ilyen helyszín a Semmibe kerül.
Minden helyszín az alábbi képességet kapja: "Áramlás: célpont helyszín a Semmibe kerül." |
Quwarg ügyeskedő
2 ZSZ 2/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki. Kijátszásakor, ha ellenfeled ebben a körben legalább 2 lapot sikeresen kijátszott a kezéből: el kell dobnia annyi lapot a kezéből a gyűjtőbe, hogy annyi lapja maradjon, mint neked, ezután kapsz annyi Nyomorult quwargot, amennyit ő eldobott (de min egyet).
Quwarg agitátor
1 ZSZ 1/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszásakor minden quwargod aktivizálódik, majd kapsz egy Nyomorult quwargot.
S: ha feláldozod egy permanensed: ellenfelednek is fel kell áldoznia egyet, ha nem tud áldozni, akkor dobnia kell egy lapot.
Quwarg utánpótlásfelelős
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
Kijátszásakor kapsz annyi Nyomorult quwargot, ahány quwargod van játékban (max. négyet).
S áldozd fel 2 lapod: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Quwarg hadtápos
1 VP 1/2 dornodon szörny/quwarg
K ha sikeresen játékba hozol egy quwargot: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
Kompenzáció és kárpótlás: kapsz 2 Nyomorult quwargot.
A’skraudhog áramló
1 VP 1 ZSZ 1 nekron (3)/4 chara-din szörny/éjfatty
Élet: 1.
Ha ebben a körben használtál áramlást, akkor kijátszásakor húzz 2 lapot!
Áramlás 2 ÉP: előkereshetsz egy „áramlásos” lapot a paklidból, vagy a következó éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb. |
2 nekron Varázskudarc (új)
azonnali Tharr
A következő 2 reakció nem jön létre, kivéve ha annak kijátszója/használója kijátszási/használati feltételként 10 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dob.
Kompenzáció: vegyél vissza a kezedbe egy lapot a gyűjtődből (kivéve Varázskudarcot). |
Zsarolás
1 VP színtelen azonnali
Nem lehet rá ősmágiás lappal reagálni.
Nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat: ellenfelednek ezek közül max. 2 általad választott asztalon maradó lapot játékba kell raknia, de a kijátszáskori képességeik nem jönnek létre és kapnak 2-2 dermesztés jelzőt.
Klerebald szózata
1 VP fairlight általános
Kapsz annyi aktív Rambo bogarat, ahány Rambó bogarad van (de max. négyet). A kör végén az így kapott lények a gyűjtőbe kerülnek.
A kör végén minden lényért, amit ebben a körben Rambó bogaraid megöltek: kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!
Praglonc fetisiszta
1 VP 1/1 fairlight szörny/praglonc
Minden fairlight lényed idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
1 VP dobd ezt a lapot és még 2-t a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból 2 különböző nevű pragloncot.
Praglonc rohamozó
2 VP 3/3 fairlight szörny/praglonc
Minden fairlight lényed kap +2/+2-t.
1 VP dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami egy fairlight lényedre hatna.
Praglonc sámán
3 VP (6)/6 fairlight szörny/praglonc
S: kapsz annyi VP-t vagy húzz feleannyi lapot (lefelé kerekítve és max. 2-t), ahány fairlight lényed van a semmiben.
1 nekron, dobd a kezedből a semmibe: megakadályoz egy fairlight lényedre kijátszott/használt reakciót. |
Lomha farkas
2 vp, 2 nekron
szörny
vérfarkas
Leah
Szk, háló
1/3
Feltámad. Minden lap idézési költsége, aminek nem vérfarkas az altipusa, vagy nem szerepel a nevében vagy a szövegében a vérfarkas szó, +1 vp.
Átkozott harapás
2 vp, 1 nekron
Bűbáj
Leah
Ha egy vérfarkasod megsebez egy lényt, de játékban marad, kap egy átok jelzőt. Amíg rajta van ez a jelző vérfarkasnak számít, illetve a harci fázisban te döntöd el, hogy kit támadjon. Ha az átkozott harapás kikerül a játékból, minden átok jelző kikerül a játékból. |
Entrópia, a káoszszellem
1 VP 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, VAGY ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldobathatsz egy véletlenszerű lapot.
Az anarchia küldötte
2 VP 3/3 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: forrásra immúnis.
S: ellenfeled max. ÉP-je csökken 3-mal, vagy célpont lény kap egy -3/-3-mas jelzőt, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet.
Kaotikus lidérc
1 VP (4)/1 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lap van a kezében: nem lehet megsebezni.
S: aktivizálódik, vagy ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy véletlenszerű lapot.
Bo’adhun fétislény
5-X VP (4)/6 chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
X annyi, amennyivel kevesebb lap van ellenfeled kezében, mint 4.
S: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, te gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.
Uthan Teriadan (új)
3 VP (3/)(4) chara-din szörny/káoszszellem „élőholt”
Büntetés: 5 ÉP.
Ha ellenfelednek legfeljebb 2 lapja van kézben: a káoszszellemeket kivéve minden lapja +1 VP és minden lénye kap -1/-1-et.
S: ha ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor el kell dobnia egyet. |
az a szemüveges vigyori természetesen 8 és a zárójel bezárva. |
1 Vp A király színre lép
általános színtelen
Áldozd fel X Ép-det, vagy a követődet: kapsz egy 4/X-es, mágikus támadású kalandozó jelzőt (színét, altípusát meghatározhatod) aktívan a tartalékodba. (X értéke: min. 1 max. 8, ha követőt áldozol: , az alábbi hátránnyal: "Ha sebződik, vagy gyógyul, te is sebződsz/gyógyulsz ugyanannyit".
Kompenzáció: 4 Ép gyógyulás. |
Sél'mnkev,Ködbevesző
1vp 1 nekron 1 zsz
szörny,éjfatty,3/3 "Köd",Háló
élet:1
végy le róla egy életjelzőt vagy áldozd fel,ebben a körben kétszer használhatod az áramlást vagy a ködkereső varázslatot,az egyiket ingyen(ha van működő t. rakshallionod és az áramlást választottad,mindkettőt)
kötelék,áramlás:keress elő egy áramlásos ÉS egy köd lapot |
Nvi’Tzizem, a megoldhatatlan
3 VP 1 ZSZ [1]
Dornodon szörny, éjfatty [+2] (5)/(5) ‘repül’ ‘tűz’
Idézési költségét nem lehet módosítani.
Élet:1
Ha ellenfeled kijátszik egy varázslatot, vagy a saját körödben egy lapot, azonnal húzz egy lapot!
Ha kijátszol egy varázslatot, azonnal húzz egy lapot!
Ha lapot húzol, ellenfeled azonnal sebződik 1-et.
E: Rakj rá egy életjelzőt.
Ősi entitás
3 VP
Sheran szörny 6/6 ‘repül’ 2 szk
Nem lehet rá reagálni.
Forrásra immunis.
Élet: 2.
Ha eldobatják a kezedből, ehelyett rakd passzívan a tartalékodba.
Csak lény lapokat játszhatsz ki a kezedből, és azokat is csak a saját körödben.
K: 3 VP, 3 ÉP áldozás: kör végéig elveszti minden képességét és immunitását (ezt az ellenfeled is használhatja).
Éhező bestia
12-X VP
Sheran szörny 12/12, 3 szk, repül
X annyi, mint a lényeid sebzésének az összege, de max. 10.
Láthatatlan.
Egyszerre csak egy Éhező bestia lehet játékban a te oldaladon.
A hajnal prófétája
2 VP
Leah szörny, vámpír, próféta 2/4 ‘repül’ [+1]
A húzás fázisodban mutasd meg a felső lapod: ha az egy lény lap, ellenfeled sebződik annyit, amennyi az idézési költsége, egyébként húzz plusz 1 lapot.
Ha bármikor legalább 7 permanensed van az asztalodon forrásra immunis lesz a játék további részében. |
Ez lehetne így:
"Sheran általános
Ellenfeled választhat:
Gyűjtőbe dobja a lapjait
és a húzás fázisodban húzol 1 lapot.
(...)" |
Ez lehet kissé imba lenne a fájdalom szépségével. |
Kiegyenlítő idézés
1 VP leah azonnali/vízió
Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
A gyűjtődből játékba rakhatsz egy lényt, ami a következő hátrányt kapja: „Ha az asztalról a gyűjtőbe kerülne, ehelyett rakd a semmibe”.
Taalru csatlós
2 VP 2/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK
E: kapsz 1 SZK-t, majd ha legalább 3 SZK-d van, előkereshetsz egy thargodant a paklidból.
Kárpótlás: ellenfeled eldob egy lapot.
Taalru herceg (új)
2 VP 3/2 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”
Kompenzáció: kapsz egy aktív Mhorgot.
K2: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul 1 ÉP-t.
P 1 VP: kapsz egy Ősöreg góliátot vagy egy Talriai behemótot (használj előre kikészített lapot).
Talriai behemót (új)
5 ZSZ 5/5 tharr szörny/thargodan 2 SZK
Látja a láthatatlant. Lények képességei nem hatnak rá.
„Harci képesség”: ellenfele a gyűjtőbe kerül.
Taalru sámán
2 ZSZ 2/3 chara-din szörny/thargodan
S 1 SZK: a kezedből vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 költségű thargodant.
E, ha ellenfeled sikeresen kijátszott egy lapot a kezéből: kapsz 1 SZK-t vagy egy Mhorgot. |
Mordótsz
követő
Megszüntetés: 15 ÉP
K2, ha ellenfeled a harci fázison kivül nem lény és nem vízió lapoktól sérül, rakj erre a lapra egy jelzőt.
K2, ha ellenfeled gyógyul, vegyél le erről a lapról egy jelzőt.
Ellenfeled minden előkészítő fázisában annyi ÉP-t sebződik, amennyi jelző van Mordótszon (de min. 1-t). |
Optimalizálás:X - nézd meg a paklid felső X lapját (keresés), és ezek közül bármennyit a Semmibe rakhatsz, vagy visszarakhatod a pakli tetejére tetszőleges sorrendben.
Sorsfordulat
2 VP 1 ZSZ
Leah bűbáj
Ellenfeled eldob egy általa választott lapot a kezéből, és te húzz egy lapot!
Ha optimalizálsz azonnal vedd vissza a kezedbe!
Optimális válasz
1 VP
Elenios azonnali, reakció
Megakadályoz egy lapot.
Optimalizálás: 1.
Fájdalmas előny
2 VP
Leah általános
Optimalizálás: 2
Sebződsz annyi ÉP-t, amennyi lap van a Semmidben (de min. 2-t, max. 4-et), és húzz 2 lapot!
Optilián
4 ZSZ
Leah szörny 6/6 ‘repül’
Láthatatlan.
2 ÉP: Optimalizálás: 2.
Kémbogár
1 VP
Elenios szörny 1/1 ‘repül’
Láthatatlan.
Ha optimalizálsz kap egy +1/+1-es erőjelzőt.
Ha kijelölik támadónak a tartalékodba kerül.
Álomzabáló
3 VP
Elenios szörny, főnix, griff ‘ életkioltó’ 4/3 ‘repül’
Bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lapot visszaküldhetsz tulajdonosa kezébe.
Optimalizálás: 4
Merész küldetés
1 VP
Elenios azonnali, reakció
Kompenzáció: keress ki egy lapot, amin az optimalizálás szó szerepel, kivéve a Merész küldetést.
Optimalizálás: 2.
Kijátszhatsz a Semmidből egy varázslatot reakcióként. |
Sheran légycsapója
1 ZSZ (1)/1 sheran szörny/csapda
Minden csapda lényed kap +2/+2-t.
K: célpont támadónak kijelölt lény VAGY egy célpont 0 költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.
Kancsóka
1 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda
Újrahasznosítás: 2.
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy egy célpont max. 1 költségű nem lény lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ismét létrejön az újrahasznosítása.
Harmatfű
2 ZSZ 1/1 sheran szörny/csapda
Csapda lényeidre +1 VP reagálni (már önmagára is).
K: gyűjtőbe küldhetsz célpont támadónak kijelölt lényt, vagy megakadályoz egy 0 költségű lapot.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 1 VP-t.
Kürtcsapda
1 ZSZ 2/1 sheran szörny/csapda
Minden csapda lényed mágikus védelmet kap.
K: gyűjtőbe küldhetsz egy támadónak kijelölt lényt, vagy egy olyan lényt, ami ebben a körben már használta valamilyen aktiválást kívánó képességét.
Ha bármilyen okból feláldozod: ellenfeled veszít 2 max. ÉP.t.
Mágikus hízóka
2 ZSZ 0/1 sheran szörny/csapda
K: ha egy csapda lényed sebzést okoz, vagy sikeresen használja egy aktiválást kívánó képességét: tehetsz az adott lényre vagy a Mágikus hízókára egy izom, vagy élet jelzőt.
S áldozd fel egy lényed: előkereshetsz egy csapdát a palidból. |
Egyébként nem kéne, hogy nyilvánvaló legyen az a 99% szerintem. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|