Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Immúnis krakoch
Küldd el képeslapként!
"Nem tudni, hogy ez a vörösen pulzáló, mágikus entitás honnan érkezett, miből van, és mit csinál itt - tény, hogy a vadászó galetkik számára nem jelent könnyű prédát. Legyőzéséhez rafináltnak, körmönfontnak, tapasztaltnak és hatalmasnak kell lenned!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: A bolhedor lovagjai (Álomfogó sorozat)
Könyvismertető - Böszörményi Gyula: Rúvel hegyi legenda (Álomfogó sorozat)
61. Beholder Találkozó 2024.11.30. - Beszámoló
LXII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-12-22 10:33:04 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-12-22 10:33:12 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-12-22 10:33:18 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa II. Szabálykönyv - 3. Épületek

2. Aukciós ház

Figyelem: Aukciós házat nem fogsz az első két szinten találni.

Az aukciós házba beadhatsz egy vagy több tárgyat valamekkora kikiáltási áron. A tárgyat azonnal elveszik, és a pénzt csak akkor kapod meg, ha a tárgy elkelt. Az aukciós ház meglátogatásához a BE 2 parancsot add ki, 5 TVP árán, de ha kiadsz egy AUK parancsot akkor ezt automatikusan meg fogod tenni.

Az aktuális licit tárgyak listájának lekéréséhez egyszerűen menj el az aukciós házba (BE 2). Ha egy tárgynál rád licitálnak, a letétbe helyezett pénzt visszakapod, és megtudod, hogy mekkora összeggel licitáltak rád. Az aukciós házba beadott tárgyat csak úgy kaphatod vissza ha 2 hétig még a kikiáltási árat sem adják meg.

Ha az aukciós házban folyik valamilyen tranzakciód, és közben feljebb költözöl, a tranzakció továbbra is végrehajtódik, azonban ha egy káosztárgyra licitáltál, az rögtön megsemmisül. Ha tehát a feljebb költözést fontolgatod, nem érdemes káosztárgyra licitálni.

Figyelem! Az aukciós házban eladott tárgyadért csak maximum a tárgy alapértékének kétszeresét (minusz jutalék) kaphatod kézhez, hiába licitálnak az adott tárgyra többet. Licitálni viszont a végtelenségig lehet.

A játékvezető fenntartja a jogot, hogy hosszabb-rövidebb időtartamra eltiltson egy vagy több karaktert az aukciós ház látogatásától, ha visszaélést, a játék etikájának nem megfelelő viselkedést tapasztal (pl. két karakter között több alkalommal irreális áron történnek tranzakciók).

3. Varázslótorony

Itt tanulhatsz varázslatokat. Ha egyszerűen csak benézel ide (BE 3, 5 TVP árán), elmondják, hogy milyen varázslatokat hajlandóak megtanítani. A varázslatok megtanulásához általában valamekkora IQ szükséges. A BE 3 <varázslat szám> paranccsal tanulhatsz meg itt egy új varázslatot, 30 TVP és némi arany árán. A megtanulás után a varázslatot 1. szinten kapod meg. A varázslatok szintje a használattól nő, de persze növelheted őket képességpont árán is (ld. VAR parancs).

Varázslatot először a 2. szinten tanulhatsz. Minden újabb szinten más-más varázslatokat kínálnak neked a varázslótoronyban, de persze az összes, korábbi szinten megtanulható varázslatot is elsajátíthatod itt, annak ellenére, hogy ezeket már nem írják ki a varázslatok felsorolásakor.

Figyelem! Ha elsajátítottál legalább egy nagyobb varázslatot (ld. Varázslatok fejezet), akkor más iskolába tartozó nagyobb varázslatod már nem lehet.

A varázslótoronyba akkor is érdemes ellátogatni, ha még nem akarsz varázslatot tanulni, mert itt kaphatsz küldetést is.

8. Pszi iskola

A pszi képességet a BE 8 1 paranccsal, 50 TVP, 200 arany és 10 szakértelempont árán tanulhatod meg a pszi iskolában. Ekkor megkapod a pszi támadást és energiát (60-as és 61-es szakértelmek) 1. szinten. A továbbiakban pszi képességeket a BE 8 <képesség szám> paranccsal tanulhatsz, 20 TVP, 100 arany és 5 képességpont árán. A <képesség szám>-okat pszi listából nézheted ki, ez a képesség neve utáni #szám. Azt, hogy hány képességet tudhatsz egyszerre, a két pszi alapképesség közül az alacsonyabbik határozza meg. Ha 1, egyet, ha 3, kettőt, ha 5, hármat, és így tovább. Figyelem: Pszi Iskola leghamarabb a 3. szinten van.

További információkért ld. a Pszi c. fejezetet.

20. Remetelak

A kezdő galetkik számára tervezett szinteken a vezetők nagyon ügyelnek arra, hogy ne szabaduljanak el a magasabb szintről származó torzszülöttek, amelyek elpusztítanák a védekezésre képtelen lárvákat. Persze ennek ellenére minden szinten találhatók rejtekhelyek, ahol nagyhatalmú lények bújnak meg, vagy egyéb, egy átlag galetki számára teljesíthetetlen kihívásra bukkanhatsz. Ezek a helyek tiltottak ugyan, mégis, a legmerészebbek rendre látogatják őket. Az ilyen feladatokról a szint száműzött remetéjétől szerezhetsz információt, a BE 20 paranccsal. A kezdő szintet kivéve mindenhol találhatsz remetét. A magányos kis galetki először egy egyszerű próba elé állít, ha azt kiállod, rendre elárulja neked a titkos küldetéseket.

Vigyázz, ezek a feladatok annyira nehezek, hogy megoldásukhoz több galetki együttes munkája szükséges! Minden kalandnál meg lesz adva, maximum hány galetki vehet részt a megoldásában. Először is tehát az a feladatod, hogy olyan galetkiket keress, akik ugyanezt a feladatot kapták a remetétől, mint te! A remete mindig egy kaland sorszámot ad, amelyet a Többszemélyes kaland: TK <kaland szám> <1. galetki> <2. galetki> stb. paranccsal vállalhatsz el. 2., 3. stb. paraméternek a rajtad kívül a kalandban résztvevő galetkiket sorold fel. Ezt a parancsot a többieknek is ki kell adniuk, persze a saját számuk helyére a tiedét írják. Amikor mindnyájan kiadtátok a parancsot, végrehajtódik! Ha a feladatot megoldottátok, újabbat a BE 20 paranccsal kérhetsz a remetétől. Részletesebben ld. a Többszemélyes parancsok c. részt az 1. szabálykönyv 24. oldalán.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 12:00:30
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.