Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 7. 12h:08' EZ A 1140. JÁTÉKHETED, 516. FORDULÓD 1141. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 |
* 1. KP: vps 60 0 0 | VP spórolása: 60 |
* 2. KP: vv 71 70 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 59 63 178 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: vv 161 76 78 | elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 78. varázslatot |
* 6. KP: vv 19 11 88 | elmormolod a 19. varázslatot a 11. varázslatot a 88. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 182 184 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
bb 1577 1 | beraksz a bankba az 1577. tárgyat (1 darabot) |
ek 180 15 | t. energia kisütése: 180 15 |
hu 225 323 309 | hulladék: 225 323 309 |
hu 317 180 675 | hulladék: 317 180 675 |
hu 14 198 1113 | hulladék: 14 198 1113 |
hu 292 56 380 | hulladék: 292 56 380 |
v 22 445 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 2 1 4 | mozogsz keletre, északkeletre, délre |
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a pordémon testét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a pordémon testét. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A Zinthurg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy energiapajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi őselementál ködlő zsumókját. Kritikus ütés! (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pszi őselementál jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megcsapod a pszi őselementál farkát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-16 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 127 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 23, gyógyulás: 49, összesen: +26 ÉP}
Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a magnetikus praglonc bal oldalát. (7 támadással 479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc fejét. (7 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a magnetikus praglonc csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-3 TU.) A magnetikus praglonc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 42, gyógyulás: 174, összesen: +132 ÉP}
(Továbbmész...) [110,126] Magashegységben vagy. Látsz egy ében sziklatornyot. Utad során felfedezel egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Páni félelem lesz rajtad úrrá, ahogy valami rád veti magát. Egy ében halálhajcsár!
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ében halálhajcsár testét. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár bal oldalát. (5 támadással 335 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+33 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megpöccinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 29, gyógyulás: 76, összesen: +47 ÉP}
Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón bal szárnyát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (40 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a smaragd drakón bal vállát. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a smaragd drakón farkát. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 158, gyógyulás: 100, összesen: -58 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat energiapajzs varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi báró nyakát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró testét. (7 támadással 570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+115 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró jobb karját. Kritikus ütés! (7 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi báró szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 89 életpontot vesztettél. (-14 védekezés.) Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a Notermanthi báró izmos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A Notermanthi báró Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. A Notermanthi báró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 26 arany, egy kristálygömb, egy rejtőköpeny, egy nagy bronzkulcs, egy nagy vaskulcs és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 11 550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1017, sebződés: 350, gyógyulás: 212, összesen: -138 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod varázsvédelem II varázslatot rak magára. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked átfúrja a taalru herceg bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a taalru herceg testét. Kritikus ütés! (7 támadással 686 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). Transzformálsz! (+34 varázspont.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a taalru herceg testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A seb azonnal beforr! A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A taalru herceg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 gyöngymangó, egy zafír erőöv, egy fűszertartó, egy obszidián függő és egy ezüst nyaklánc. 7 560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 67, gyógyulás: 147, összesen: +80 ÉP}
A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a földsárkány testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A földsárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt a földsárkány a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a földsárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) [110,127] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy viharóriás barlangot. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (pular kristály) van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy nyuhaj karbin közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a nyuhaj karbin testét. Kritikus ütés! (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 242 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a nyuhaj karbin testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A nyuhaj karbin csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. Kritikus ütés! (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a viharóriás bal lábát. (5 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a viharóriás testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled a Sziklaököl alkalmazására koncentrál. Bumm! Kapsz egyet a képedbe. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 41 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7 383 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 188, gyógyulás: 109, összesen: -79 ÉP}
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kilukasztod az emberevő jobb karját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd az emberevő testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón nyakát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (32 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragd drakón testét. (7 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütögeted a smaragd drakón jobb szárnyát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a smaragd drakón, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 147, gyógyulás: 99, összesen: -48 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy elnyelés varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 155 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány óriási karmát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (93 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány jobb oldalát. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a rubin sárkány nyakát. (7 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a rubin sárkány bal oldalát. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Varkaudar korbáccsal súrolod a rubin sárkány óriási karmát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 115 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17 209 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-32 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1405, sebződés: 732, gyógyulás: 251, összesen: -481 ÉP}
v 198 80 66 | elmormolod a 198. varázslatot |
108 | 109 | 110 | 111 | |
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|
[80,66] Homokdűnék tűnnek fel: sivatagba érkeztél. A távolban felsejlik egy oázis délibábja.
p 119 170 | használod a 119. pszi képességet |
m 1 7 7 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra |
A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az érző szívű dromedár bal hátsó lábát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az érző szívű dromedár testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Az érző szívű dromedár feléd rúg, de nem talál el. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [80,64] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy goldugar. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a goldugar testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a goldugar csáprágóját. Kritikus ütés! (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A goldugar feléd sújt csáprágóival, de mellé! A goldugar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 91 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [79,63] A terep változik, dombok közt vagy.
v 181 74 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
78 | 79 | 80 | 81 | 82 | |
62 | |
|
|
|
|
63 | |
|
|
|
|
64 | |
|
|
|
|
65 | |
|
|
|
|
66 | |
|
|
|
|
67 | |
|
|
|
|
[74,59] Lakott területre érkeztél.
be 670 | bemész a 670. épületbe |
tüskepajzs (#30) 15 aranyért, | lángcsóva (#31) 25 aranyért, | örvénykerítés (#42) 80 aranyért, | gigaököl (#49) 56 aranyért, |
villámcsapás (#50) 100 aranyért, | varázslat olvasása (#67) 70 aranyért, | fúzió (#77) 94 aranyért, | savhurrikán (#107) 1100 aranyért, |
a hatalom szava (#196) 12000 aranyért, | villámmágia (#227) 462 aranyért, | filofaxáció (#277) 800 aranyért, | jégmágia (#279) 3100 aranyért, |
speciális védelem (#292) 4000 aranyért, | emléktörlés (#338) 800 aranyért, | Morgan rúnája (#363) 9500 aranyért, | tolvajvér (#364) 90 aranyért, |
szívküldi (#368) 10 aranyért, | múltidézés (#369) 6000 aranyért, | banshee-sikoly (#373) 240 aranyért, | távolbalátás (#374) 480 aranyért, |
analízis (#375) 70 aranyért, | böfögtető átok (#380) 140 aranyért, | helyreállítás (#398) 3000 aranyért, | harci induló (#443) 200 aranyért, |
filofaxáció II. (#444) 800 aranyért, | Trinigan rúnája (#453) 100 aranyért, | savmágia (#477) 500 aranyért, | fekete mágia (#479) 500 aranyért, |
méregmágia (#480) 500 aranyért, | kinematurgia (#482) 1000 aranyért. |
vtn 77 | varázslat tanulás: a 77. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
fa 1138 1725 1 | feladod az 1138. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot) |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
ve 226 100 | megveszed a 226. tárgyat 100 |
ve 232 100 | megveszed a 232. tárgyat 100 |
ve 153 200 | megveszed a 153. tárgyat 200 |
ve 164 5 | megveszed a 164. tárgyat 5 |
ve 266 4 | megveszed a 266. tárgyat 4 |
ve 445 4 | megveszed a 445. tárgyat 4 |
v 22 164 5 | elmormolod a 22. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 189 29 | elkészíted a 189. tárgyat (29 darabot) |
kt 190 30 | elkészíted a 190. tárgyat (30 darabot) |
ek 503 97 69 | t. energia kisütése: 503 97 69 |
ef 15 510 | energia fejlesztése 15 |
* 1. BP: vpf 60 0 0 | VP elővétele: 60 |
* 2. BP: v 181 73 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
* 3. BP: be 376 0 0 | bemész a szentélybe |
* 4. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 5. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 8. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 9. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
FÚZIÓ (77. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ámulva tanulod, hogy mire is jó ez a varázslat. Létezik három különös anyag, a ramit kő, az ilkin érc, és a pular kristály. A mágusok nagyon régen, még az ősidőkben rájöttek, hogy ez a három anyag fúzionálható egy speciális, különösen kemény és ellenálló, ámde hihetetlenül könnyű anyaggá. Ezt az anyagot kvazárnak nevezték el. (A régmúlt idők csillagjósai is használták ezt a szót, valamilyen csillagászati fogalomra, de ezt a másik jelentését már mindenki teljesen elfelejtette.) A fúzió a V 77 parancs hatására történik, 5 TVP-ért és 25 varázspontért. A három, felsorolt anyagból egy darab kvazár keletkezik. Ha egyszerre több kvazárt akarsz előállítani, 2. paraméternek add meg a mennyiséget. |
SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY) Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány. Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást. A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd. [Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.] |
Erő: | 83 (88) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 | Védekezés: | 85 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/38 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 964/964 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (90) | Varázspont: | 3404/2149 | Pénz: | 25316 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 15/11 | Pszi pont: | 358/644 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | 31/88 (+2%) |
ütőfegyverek: | 51/68 (+2%) | lőfegyverek: | 40/42 (+1%) | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
79,63 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 97,69 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/19 | 2. nyomkövetés: | 135/47 (+40%) | 3. lopás: | 20/26 |
4. mászás: | 34/6 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 31/16 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 33/60 |
7. gyógyítás: | 73/96 | 8. titkosírás: | 31/27 | 9. felderítés: | 37/56 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 11/88 | 11. teológia: | 211/54 (+30%) | 12. taumaturgia: | 150/21 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/37 | 14. versengés: | 14/75 | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 6/85 | 17. szörnyismeret: | 39/29 | 18. pszi: | 34/58 (+6%) |
19. zárnyitás: | 23/21 | 20. vadászat: | 12/46 | 21. vitalitás: | 2/65 |
22. bányászat: | 37/32 (+5%) | 23. úszás: | 9/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért csak 627. fémet, vagy jobbat |
készítesz kulcskarikát (#648) (max. 2 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 32 vp; taumaturgia: 24 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (314) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9972,30) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
erőpajzs II (#63) | tárgyvédelem (#178) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) |
varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
31. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 38, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | kreiton idéző (#510) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Zinthurg (#180) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 38, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | |
lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 29 (limit: 868), pontszámod: 0. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 67 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany papi karkötő (#309) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | darázsszárny (#652) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 2 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 3 | kaja (#2) | |||
1 | Khór maszkja (#1138) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | kvazár kesztyű (#445) | |||
16 | madártoll (#112) | 74 | mákrózsa virág (#56) | 2 | moa obszidián (#380) | |||
1 | monstrum vállvédő (#1577) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rejtőköpeny (#277) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | sáfránykristály (#675) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
55 | sárkánypikkely (#292) | 21 | spiritusz (#170) | 5 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szent jogar (#150) | 2 | trikornis szarv (#198) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csizma (#317) | |||
9 | varkaudar csont (#1113) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2363 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | aranytű (#272) | |||
2 | bőrpáncél (#51) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gór formázó minta (#444) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
3 | kvazár (#244) | 2 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 86 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | rövid kard (#171) | 2 | sárkányfog (#617) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | |||
4 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 15 | vas dobónyíl (#189) | |||
68 | vasérc (#152) | 3 | víz (#27) | 1 | zafír erőöv (#397) |
78 | 79 | 80 | |
62 | |
|
|
63 | |
|
|
64 | |
|
|