Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 10. 15h:03' EZ A 1140. JÁTÉKHETED, 523. FORDULÓD 1141. játékheted kezdete: máj. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 |
* 1. KP: vps 60 0 0 | VP spórolása: 60 |
* 2. KP: vv 71 70 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 59 63 178 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: vv 161 76 78 | elmormolod a 161. varázslatot a 76. varázslatot a 78. varázslatot |
* 6. KP: vv 19 147 11 | elmormolod a 19. varázslatot a 147. varázslatot a 11. varázslatot |
* 7. KP: vv 224 182 184 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 8. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
hu 451 654 72 | hulladék: 451 654 72 |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a földsárkány bal első lábát. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 237 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal eltalálod a földsárkány testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány melléd csap a farkával! A földsárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [133,112] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kardszárnyú pocok lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nyelvét a kardszárnyú pocok feléd löki, de eredménytelenül. A kardszárnyú pocok ollója centiméterekre tőled záródik össze. A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 934 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [133,111] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg harcos közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos testét. (3 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos torát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 7, gyógyulás: 49, összesen: +42 ÉP}
kt 685 1 | elkészíted a 685. tárgyat (1 darabot) |
bb 152 153 685 | beraksz a bankba a 152. tárgyat (153 darabot) |
v 181 100 80 | elmormolod a 181. varázslatot |
132 | 133 | 134 | |
110 | |
|
|
111 | |
|
|
112 | |
|
|
113 | |
|
|
114 | |
|
|
[100,80] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
ve 445 5 | megveszed a 445. tárgyat 5 |
ve 1578 1 | megveszed az 1578. tárgyat 1 |
ve 661 20 | megveszed a 661. tárgyat 20 |
ve 1539 1 | megveszed az 1539. tárgyat 1 |
ve 702 2 | megveszed a 702. tárgyat 2 |
m 2 | mozogsz keletre |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg torát. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod az élőholt quwarg fejét. Kritikus ütés! (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 6, gyógyulás: 46, összesen: +40 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 145 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku csapásvezető bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku csapásvezető vágása nem talált el. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. 1 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 155, gyógyulás: 55, összesen: -100 ÉP}
v 198 137 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
132 | 133 | 134 | |
110 | |
|
|
111 | |
|
|
112 | |
|
|
[137,119] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Életnek ugyan alig, de van jele.
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
im | imádkozol |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
vv 128 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
im | imádkozol |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Ellenfeled energiapajzs varázslattal készül a csatára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a varkaudar bajnok bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 055 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 28, gyógyulás: 39, összesen: +11 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 230 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a szutykos remák fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szutykos remák elhibázza az ütést csápjával. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 428, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+102 pszi pont.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 180 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 224 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megpöccinted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 47 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 75, gyógyulás: 83, összesen: +8 ÉP}
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar behemót testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a varkaudar behemót izmos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1 273 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 10, gyógyulás: 53, összesen: +43 ÉP}
(Továbbmész...) [138,121] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.)
(Feltételes foglyul ejtés:) Halvány szőrös azuka nyomokat fedezel fel! Sajnos a fedett verem ezen a terepen nem alkalmazható. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített szőrös azuka. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1073 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a szőrös azuka jobb első lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a szőrös azuka bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+35 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a szőrös azuka testét. (7 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) A szőrös azuka félig szétrágja a bal válladat! (4 támadástól 276 életpontot vesztesz.) A szőrös azuka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner káoszdémon trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő szőrös azuka trófeát. 13 226 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2169, sebződés: 276, gyógyulás: 186, összesen: -90 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar fejét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 227 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a varkaudar jobb lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar kölyök jobb vállát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a varkaudar jobb karját. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar jobb vállát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 varkaudar látógömb. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szutykos remák csápol, de mindhiába. Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 3, gyógyulás: 50, összesen: +47 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy védelem tűz ellen mágia... Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. Semmi eredménye! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (6 támadással 175 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 382 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az aranyfecske jobb vállát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy vaskulcs felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 46 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 631, sebződés: 64, gyógyulás: 92, összesen: +28 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 741 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a szellemdarázs testét. Kritikus ütés! (7 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a szellemdarázs bal szárnyát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szellemdarázs néhányszor tiszta erőből a bal válladra vág a farkával. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 925 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1674, sebződés: 326, gyógyulás: 155, összesen: -171 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy elektromos pajzs varázslatot. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 947 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kreiton bűvölő testét. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a kreiton bűvölő testét. (7 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor épp csak megérinted a kreiton bűvölő testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a kreiton bűvölő lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1919, sebződés: 246, gyógyulás: 161, összesen: -85 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1131 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan behemót jókora fejét. (6 támadással 124 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (56 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tleikan behemót testét. (7 támadással 478 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a tleikan behemót testét. (7 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tleikan behemót fejét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a tleikan behemót jókora fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 315 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a tleikan behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2356, sebződés: 725, gyógyulás: 222, összesen: -503 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már lidércidézés vibrál körülötted. Megjelenik egy lidérc! Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 971 életpontot sebeztél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 138 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 138, gyógyulás: 0, összesen: -138 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod hhaar burka varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 21 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a varkaudar mágus testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +36 életerő. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
v 84 283 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+102 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske testét. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod az aranyfecske bal szárnyát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod az aranyfecske testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mérgezett vasnyíl felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 68, gyógyulás: 99, összesen: +31 ÉP}
ef 16 | energia fejlesztése 16 |
p 115 16 | használod a 115. pszi képességet |
ef 16 | energia fejlesztése 16 |
h 1150 | használod az 1150. tárgyat |
* 1. BP: ek 503 139 121 | t. energia kisütése: 503 139 121 |
* 2. BP: vpf 60 0 0 | VP elővétele: 60 |
* 3. BP: v 181 73 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
* 4. BP: be 376 0 0 | bemész a szentélybe |
* 5. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 8. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 9. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 10. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
TŰZFÉNY (686. TÁRGY) Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. |
TÖRPE KOVÁCS (90. ELLENFÉL) A törpéket amellett, hogy a legjobb bányászokként tartják számon, a kiásott ércek megmunkálásában is az élre sorolják. Talán nem véletlen, hogy a legismertebb fegyverboltok tulajdonosaiban is törpéket tisztelhetünk, hiszen senki nem tud egy fegyvert olyan törhetetlenre, vagy egy páncélruhát olyan acélosan simára és karcolhatatlanra készíteni, mint az üllő mögött álló törpe nagymesterek. Persze a kézműves tudás mit sem érne, ha nem társulna mellé egy kis olvasztókemence mellett vaskossá izzadt izomzat, mellyel e fegyvereket olyan ügyességgel képes forgatni, mintha az a karja folytatása lenne. Ha egy cseppnyi ész szorult beléd, nem kezdesz ki egy ilyen alakkal. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
KIRÁLYSÁGI ŐRSÁNC (1140. TEREPTÁRGY) Jelentős mennyiségű felaprított fatörzset, mozdítható és mozdíthatatlanul nagy sziklákat hordtak itt össze a királyság emberei, minden bizonnyal a sáncon túli veszedelem elleni védekezésül. Egy mosolygós, bajuszos ember férfi jön szembe veled, testét a király hadseregének tiszti egyenruhája fedi. Mögüle kíváncsiságukat leplezni nem tudó, a sáncnak támaszkodó, némán őrködő katonák pislognak rád. - Ez itt a határ a varkaudarok által elfoglalt területek, és a még elfoglalatlanok között! - közli veled a tiszt, majd a sáncon túlra mutat. - Azért húztuk ide ezt az állást, hogy ennél tovább ne hatolhassanak a város felé. - Aztán a vidám, helyzetecsetelő hangnemből hirtelen szomorkássá változik a hangja: - De már nem hiszem, hogy sokáig tudjuk tartani magunkat. Az erősítés még csak nem jön, csak nem jön... - Aztán lehajtott fejjel elhallgat. Amikor megkérdezed, hogy ha tegyük fel, segíteni szeretnél nekik, mit kellene tenned, a katona hangja egy árnyalattal vidámabbra fordul. - Megtennéd? Komolyan megtennéd? Kitüntetlek egy hűségérmével, ha tényleg velünk vagy, és szétcsapsz a varkaudarok között. Csak hozd is bizonyítékát, mert minden érmével el kell számolnom. [Figyelem: a küldetést bármelyik királysági őrsáncnál leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG GYÉMÁNTJA (1065. TÁRGY) A lélegzeted is eláll, ahogy erre a meseszép drágakőre pillantasz. Csiszolt felületén ezer szikraként törik meg a milgandok fénye. Az Örökkévalóság Rubinjához hasonlóan, mágikus képességekkel rendelkezik, és ezt az erőt olyan ősi, szent forrásból nyeri, amely talán még az ősmágusok által is sérthetetlen. Egyesek szerint egy ősi istenség könnyei, amikor az általa alkotott faj végső pusztulását látta Ghallán, és nem volt képes arra, hogy megmentse saját gyermekeit. A gyémánt ékszerként KF-elhető, és nem foglalja a helyet más kitűzők elől. Viselésekor kapsz +10 max. ÉP-t és +2 támadást, ezenkívül kör elején több életpontot regenerálsz, és tárgyaid kapnak +2 mentődobást - ami azt jelenti, hogy kisebb eséllyel mennek tönkre.] |
GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY) Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned. |
TÉRHAJLÍTÓ KAVICS (1539. TÁRGY) Nem tudni, hogy ez a tárgy hogyan került a quwarg ősmágusok birtokába. Lehet, hogy közvetlenül a Quwargok Földjének nevezett síkról származik, vagy lehet, hogy a quwargok által elpusztított számtalan civilizáció egyikének alkotása. Nem is lényeges. Annál inkább figyelemre méltóbb a tárgy hatása a különféle teleportáló mágiákra. A térhajlító kavics ugyanis - különleges kisugárzásának köszönhetően - duplájára növeli a városi teleportok és a tiltott teleport hatótávolságát. Ahhoz, hogy a hatását kifejtse, a teleport varázslat elmondásakor a térhajlító kavicsnak a hátizsákodban kell lennie. Több kavics hatása nem adódik össze. |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
Erő: | 85 (93) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 72 | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 | Védekezés: | 97 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/40 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 967/967 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (90) | Varázspont: | 3410/1451 | Pénz: | 25754 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 16/2 | Pszi pont: | 358/459 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/25 | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | 32/22 (+2%) |
ütőfegyverek: | 51/90 (+3%) | lőfegyverek: | 40/54 (+1%) | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); tüske (#22) (18 -22.); vashegyű nyíl (#176) (23 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
139,121 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 139,121 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2003. évben 7. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/19 | 2. nyomkövetés: | 137/32 (+27%) | 3. lopás: | 20/26 |
4. mászás: | 34/70 (+7%) | 5. csapdakészítés: | 31/58 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 33/78 |
7. gyógyítás: | 73/96 | 8. titkosírás: | 31/38 | 9. felderítés: | 37/89 (+5%) |
10. szörnyidomítás: | 11/88 | 11. teológia: | 215/21 (+68%) | 12. taumaturgia: | 151/50 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/37 | 14. versengés: | 14/75 | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 6/85 | 17. szörnyismeret: | 39/29 | 18. pszi: | 34/97 (+15%) |
19. zárnyitás: | 23/21 | 20. vadászat: | 12/46 | 21. vitalitás: | 2/65 |
22. bányászat: | 37/49 (+2%) | 23. úszás: | 9/5 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz kulcskarikát (#648) (max. 2 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 20, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (307) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9966,30) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs II (#63) | tárgyvédelem (#178) |
láthatatlanság (#76) | láth. észlelése (#78) | mágikus ütés (#147) | Symulf rúnája (#182) |
varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
31. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | kreiton idéző (#510) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Zinthurg (#180) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Ylgoroth (#332) | pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | |
pusztító végzet (#106) | >> | 30. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | |
lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 29 (limit: 889), pontszámod: 0. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 67 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
398 | arany (#50) | 20 | aurach fog (#657) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | bronzhegyű lándzsa (#87) | 1 | darázsfarok (#654) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
5 | gór formázó minta (#444) | 3 | kaja (#2) | 5 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 5 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
8 | nektoraf faggyú (#667) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézdarab (#70) | 3 | rézgolyó (#343) | |||
5 | rinóbőr (#651) | 1 | rókafarok (#124) | 2 | rövid kard (#171) | |||
12 | sárkánypikkely (#292) | 2 | szent jogar (#150) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar korbács (#1134) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | 14 | vasérc (#152) | 2 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
1 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | alligátorbőr (#661) | 9 | borkonyó bibe (#312) | 1 | grifftoll kesztyű (#1578) | |||
1 | kvazár kesztyű (#445) | 2 | teknősesszencia (#702) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | ubuk dobónyíl (#138) | 4 | varkaudar csont (#1113) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 9 | víz (#27) |
136 | 137 | 138 | 139 | 140 | |
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|
121 | |
|
|
|
|
122 | |
|
|
|
|