Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 17. 9h:07' EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 533. FORDULÓD 1142. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 135 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku csapásvezető támadó karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. 1 524 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 264, sebződés: 145, gyógyulás: 54, összesen: -91 ÉP}
* 1. KP: vps 60 0 0 | VP spórolása: 60 |
* 2. KP: vv 71 70 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 59 63 178 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 19 11 | elmormolod a 78. varázslatot a 19. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 182 184 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
hu 65 | hulladék: 65 |
fkt 42 1 | felt. készítesz a 42. tárgyat (1 darabot) |
fkt 29 40 | felt. készítesz a 29. tárgyat (40 darabot) |
fkt 119 10 | felt. készítesz a 119. tárgyat (10 darabot) |
t 360 | támadod a 360. szörnyet |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 245 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megütöd a ryuku gárdista jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a halálmadár fejét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a halálmadár bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku futárbérenc jobb vállát. (2 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a ryuku futárbérenc jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A ryuku futárbérenc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 borostyán függő. 1 107 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 13, gyógyulás: 41, összesen: +28 ÉP}
(Továbbmész...) [117,4] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ryuku légiós. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a ryuku légiós testét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku légiós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 9, gyógyulás: 38, összesen: +29 ÉP}
(Továbbmész...) [116,5] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ryuku légiós került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 241 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 3, gyógyulás: 36, összesen: +33 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos fejét. (3 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 5, gyógyulás: 43, összesen: +38 ÉP}
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod a halálmadár testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 7 5 4 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra, délre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós páncélos testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a ryuku légiós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a purifikátor testét. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 10 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a purifikátor ruganyos törzsét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A purifikátor feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 976 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [114,5] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Északról a tenger végtelenje kéklik. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy tormikus egér került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a tormikus egér testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 247 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a tormikus egér testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A tormikus egér megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [114,6] A homokos talajból fűszálak tűnnek elő. Füves síkságon vagy. A tenger illatát hozza feléd a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku gárdista. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista fejét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 234 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista vágása nem talált el. A ryuku gárdista még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
v 84 351 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal egy hatalmas csapással felmetszed a halálmadár jobb oldalát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A halálmadár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
v 198 126 3 | elmormolod a 198. varázslatot |
113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | |
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
|
6 | |
|
|
|
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
|
|
|
[126,3] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku gárdista. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista testét. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
m 3 1 3 | mozogsz délkeletre, északkeletre, délkeletre |
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 576 életpontot sebeztél. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó jobb vállát. (7 támadással 601 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a kék rothasztó bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Nyelvével a kék rothasztó úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 10 676 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1223, sebződés: 86, gyógyulás: 52, összesen: -34 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz hadúr testét. (3 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a csontváz hadúr bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
4 320 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 451, sebződés: 127, gyógyulás: 55, összesen: -72 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megütöd a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 5, gyógyulás: 37, összesen: +32 ÉP}
A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kérődző etra feléd rúg, de nem talál el. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A kérődző etra összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
735 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 16, gyógyulás: 40, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku légiós. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós fejét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku légiós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 1, gyógyulás: 36, összesen: +35 ÉP}
(Továbbmész...) [129,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős bal első lábát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Egy ősvillám varázslatot dobsz ellenfeledre. 243 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ryuku ostromteknős feléd rúg, de nem talál el. A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 6, gyógyulás: 44, összesen: +38 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós nyakát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku légiós bal lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg királynő torát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 5, gyógyulás: 48, összesen: +43 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg parafenomén potrohát. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 4, gyógyulás: 51, összesen: +47 ÉP}
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg szabotőr nyakát. (2 támadással 127 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 252 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg szabotőr bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
v 181 97 107 | elmormolod a 181. varázslatot |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
[97,107] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor.
ve 1539 1 | megveszed az 1539. tárgyat 1 |
ve 82 16 | megveszed a 82. tárgyat 16 |
ve 210 100 | megveszed a 210. tárgyat 100 |
ve 168 18 | megveszed a 168. tárgyat 18 |
ve 169 14 | megveszed a 169. tárgyat 14 |
ve 100 19 | megveszed a 100. tárgyat 19 |
ve 83 78 | megveszed a 83. tárgyat 78 |
ve 170 20 | megveszed a 170. tárgyat 20 |
ve 232 100 | megveszed a 232. tárgyat 100 |
ve 226 100 | megveszed a 226. tárgyat 100 |
ve 199 40 | megveszed a 199. tárgyat 40 |
ve 404 3 | megveszed a 404. tárgyat 3 |
ve 887 13 | megveszed a 887. tárgyat 13 |
ve 44 2 | megveszed a 44. tárgyat 2 |
ve 334 2 | megveszed a 334. tárgyat 2 |
ve 1222 26 | megveszed az 1222. tárgyat 26 |
ve 21 2 | megveszed a 21. tárgyat 2 |
ve 41 1 | megveszed a 41. tárgyat 1 |
m 2 | mozogsz keletre |
v 160 4 | elmormolod a 160. varázslatot |
ek 180 16 | t. energia kisütése: 180 16 |
ef 17 | energia fejlesztése 17 |
ek 180 17 | t. energia kisütése: 180 17 |
ef 18 | energia fejlesztése 18 |
bb 305 475 475 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (475 darabot) |
* 1. BP: vpf 60 0 0 | VP elővétele: 60 |
* 2. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 3. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 4. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 5. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 8. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
KOBUDERA CSONT (705. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy humanoid lény koponyájának az állkapocs csontja - ahogy jobban megvizsgálod, megállapítod, hogy valószínűleg egy kobuderáé lehetett. A csont sérült állapotából arra is következtetsz, hogy az illető nem természetes halállal halt meg. |
BURÁSTYA KIRÁLYNŐ (759. SZÖRNY) Eddig azt hitted, hogy a ragyás burástyák a burástyák királynői? Hát tévedtél, vannak náluk fejlettebb egyedek is, akik inkább számítanak a faj uralkodóinak, mint ragyás társaik. Bár a burástyák alapvetően bozótosban élnek, királynőik inkább behúzódnak az erdők fái közé. Ez sokak szerint a fészekrakó ösztön miatt van így, bár a burástyák parazitaként, más teremtményekből kikelve szaporodnak. Eddig még soha senki nem látott burástyafészket, aki utána el is mesélhette volna, milyen egy ilyen. Így csak mendemondák szólnak arról, hogy az erdők mélyén valahol léteznek, ezen állítások valóságalapja nem ismert. |
Erő: | 88 (96) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 72 (74) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 (75) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/50 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 977/1231 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (92) | Varázspont: | 3416/2474 | Pénz: | 19347 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 17/13 | Pszi pont: | 367/266 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/35 | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | 32/84 (+6%) |
ütőfegyverek: | 52/14 (+4%) | lőfegyverek: | 40/71 | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
97,107 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 130,3 |
Kedvenc táborhely: 103,58 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/83 | 2. nyomkövetés: | 140/18 (+40%) | 3. lopás: | 20/26 |
4. mászás: | 35/21 | 5. csapdakészítés: | 32/42 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 33/78 |
7. gyógyítás: | 74/7 (+11%) | 8. titkosírás: | 31/38 | 9. felderítés: | 38/3 |
10. szörnyidomítás: | 12/97 | 11. teológia: | 221/63 (+19%) | 12. taumaturgia: | 153/56 (+13%) |
13. szerencsejáték: | 2/48 (+11%) | 14. versengés: | 15/23 (+48%) | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 6/96 (+11%) | 17. szörnyismeret: | 39/63 (+34%) | 18. pszi: | 35/62 (+5%) |
19. zárnyitás: | 23/21 | 20. vadászat: | 12/57 (+11%) | 21. vitalitás: | 2/87 (+11%) |
22. bányászat: | 37/65 | 23. úszás: | 9/22 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz kulcskarikát (#648) (max. 2 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), alligátorbőr cipőt (#662) (max. 3 darabot, csak egyszer), rájabőr úszógatyát (#405) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 40 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod szőrös azukát (#903) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 21, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290), halálmadár (#351) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (297) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9837,30) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs II (#63) | tárgyvédelem (#178) |
láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
31. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | kreiton idéző (#510) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Zinthurg (#180) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Ylgoroth (#332) | pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | |
pusztító végzet (#106) | >> | 30. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | |
lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 61 (limit: 938), pontszámod: 0. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 738 TU szükséges.) |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2136 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 21 | kaja (#2) | 4 | kőszem (#304) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | szöges páncél (#65) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | törpe bakancs (#475) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
4 | álompor (#396) | 2 | borostyán függő (#162) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | grákóbőr (#41) | 1 | gyöngymangó (#135) | 38 | karbin plazma (#199) | |||
2 | királygyík bőr (#44) | 3 | madártoll (#112) | 2 | ormánygőte csont (#21) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 78 | ragasztó (#83) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 23 | spiritusz (#170) | 18 | sullár hólyag (#168) | |||
13 | tarantulakarom (#887) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
14 | uzbány csőr (#169) | 2 | víz (#27) |
96 | 97 | 98 | |
106 | |
|
|
107 | |
|
|
108 | |
|
|