Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. máj. 19. 9h:19' EZ A 1141. JÁTÉKHETED, 537. FORDULÓD 1142. játékheted kezdete: máj. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 |
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a homokféreg testét. (2 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a homokféreg testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A homokféreg feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 1. KP: vps 60 0 0 | VP spórolása: 60 |
* 2. KP: vv 71 70 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot |
* 3. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 4. KP: vv 59 63 178 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 19 11 | elmormolod a 78. varázslatot a 19. varázslatot a 11. varázslatot |
* 6. KP: vv 224 182 184 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 7. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
hu 95 | hulladék: 95 |
fog 903 219 | elfogod a 903. szörnyet a 219. tárggyal |
fkt 648 2 | felt. készítesz a 648. tárgyat (2 darabot) |
fkt 501 1 | felt. készítesz az 501. tárgyat (1 darabot) |
kb 152 10 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (10 darabot) |
kb 153 10 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (10 darabot) |
v 82 7000 | elmormolod a 82. varázslatot |
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (4 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal kilukasztod a liumbe vaskos szárát. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a liumbe testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. A liumbe összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
m 2 5 7 | mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a ryuku légiós csapása elől. A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 ryuku mellvért. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 392, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 571 életpontot sebeztél. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó bal lábát. (7 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Transzformálsz! (+41 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhány helyen meghorzsolod a halálhozó bőrszárnyát. (6 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 54 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel néhányszor épp csak megérinted a halálhozó testét. (2 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a halálhozó jobb szárnyát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 44 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 56 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 10 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1185, sebződés: 674, gyógyulás: 122, összesen: -552 ÉP}
(Továbbmész...) [129,4] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy ryuku ostromteknős közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Patájával a ryuku ostromteknős kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1 341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 2, gyógyulás: 34, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [128,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ryuku légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku légiós testét. Kritikus ütés! (2 támadással 122 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) Fegyvered 2 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A ryuku légiós lendületes ütése célt téveszt. A ryuku légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny ragacsos lét öklend rád. Az oldószeres varázspajzs megvéd. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az epokitféreg testét. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod az epokitféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 9, gyógyulás: 42, összesen: +33 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a liumbe vaskos szárát. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Fegyvered 5 ép-t sebzett rajtad. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvét a liumbe feléd löki, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a liumbe száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 384, sebződés: 10, gyógyulás: 35, összesen: +25 ÉP}
m 5 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku légiós bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku légiós csapása csak a levegőt találja. A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a nukleáris cickány farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a nukleáris cickány bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A nukleáris cickány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 16, gyógyulás: 43, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [126,3] Továbbra is síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ryuku gárdista. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a ryuku gárdista bal lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 221 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
v 84 349 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a liumbe testét. Kritikus ütés! (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősvillám varázslatot. 245 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod a liumbe bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A liumbe csápol, de mindhiába. A liumbe elhibázza az ütést csápjával. A liumbe nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 181 72 59 | elmormolod a 181. varázslatot |
125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | |
2 | |
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
4 | |
|
|
|
|
|
|
5 | |
|
|
|
|
|
|
[72,59] Lakott területre érkeztél.
ve 221 1 | megveszed a 221. tárgyat 1 |
ve 2 100 | megveszed a 2. tárgyat 100 |
ve 225 1 | megveszed a 225. tárgyat 1 |
ve 85 50 | megveszed a 85. tárgyat 50 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal alaposan megvágod az útonálló bal lábát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Ellenfeledre ősvillám varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 339, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
kb 211 26 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (26 darabot) |
fa 211 1725 26 | feladod a 211. tárgyat az 1725. kalandozónak (26 darabot) |
fa 201 1725 10 | feladod a 201. tárgyat az 1725. kalandozónak (10 darabot) |
fa 225 1725 1 | feladod a 225. tárgyat az 1725. kalandozónak (1 darabot) |
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1 072 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 4, gyógyulás: 46, összesen: +42 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 7, gyógyulás: 46, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [125,3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
v 198 115 127 | elmormolod a 198. varázslatot |
124 | 125 | 126 | 127 | |
2 | |
|
|
|
3 | |
|
|
|
4 | |
|
|
|
[115,127] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő hótarantula mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 861 életpontot sebeztél. A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (37 életpontot vesztettél.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a hótarantula bal csápját. (8 támadással 647 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a hótarantula testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A hótarantula még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tarantulakarmot. 11 858 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1737, sebződés: 298, gyógyulás: 176, összesen: -122 ÉP}
vv 185 | elmormolod a 185. varázslatot |
kb 480 1 | kiveszel a bankból a 480. tárgyat (1 darabot) |
usz 100 | úszol 100 pontért |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az opati polip puha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar korbáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a villámrája testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A villámrája néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Varkaudar korbáccsal megütöd a villámrája jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A villámrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 drótszőrt. 1 682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 145, gyógyulás: 0, összesen: -145 ÉP}
m 7 1 3 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy Asylux csapdája varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled támadása csökkent. A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (52 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az algaleioda bal szárnyát. (7 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd az algaleioda bal szárnyát. (8 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az algaleioda néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az algaleioda jobb szárnyát. Kritikus ütés! (8 támadással 775 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+156 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Varkaudar korbáccsal párszor súrolva eltalálod az algaleioda testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az algaleioda nem tudott megsebezni. Az algaleioda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 12 235 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1700, sebződés: 253, gyógyulás: 343, összesen: +90 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1010 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rohansz. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tleikan amazon jobb lábát. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Varkaudar korbáccsal párszor megpöccinted a tleikan amazon bal lábát. (7 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tleikan amazon többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 156 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a tleikan amazon testét. (8 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a tleikan amazon nyakát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A tleikan amazon néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 172 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 14 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2314, sebződés: 653, gyógyulás: 262, összesen: -391 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy energiapajzs mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 1117 életpontot sebeztél. Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a kreiton lich fejét. (8 támadással 674 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A seb azonnal beforr! A kreiton lich csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmez. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 104 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. 211 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel többször eltalálod a kreiton lich testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Varkaudar korbáccsal megpöccinted a kreiton lich foszladozó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A seb azonnal beforr! A kreiton lich csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. 111 életpontot vesztettél. A kreiton lich szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 aranyfétis. 18 371 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2289, sebződés: 731, gyógyulás: 303, összesen: -428 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra rontasz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a ryuku gárdista nyakát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [115,125] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd az ősquwarg óriási ízelt lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod az ősquwarg gigantikus potrohát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A seb azonnal beforr! Csáprágójával az ősquwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ősquwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 20 csepp ugh mérget. 5 292 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 18, gyógyulás: 111, összesen: +93 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 1780 életpontot sebeztél. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 481 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 268 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1780, sebződés: 749, gyógyulás: 0, összesen: -749 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [208 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 124 VP-t.]
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő fejét. (3 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősvillám. 244 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg királynő testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 8, gyógyulás: 46, összesen: +38 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (3 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Fegyvered 7 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csáprágójával a quwarg parafenomén megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 1 966 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 58, gyógyulás: 51, összesen: -7 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus bal oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és egy rókafarok. 2 835 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 51, gyógyulás: 61, összesen: +10 ÉP}
szk 121 | keresed a 121. szörnyet |
ef 99 | energia fejlesztése 99 |
bpk 10 | bef. parancs kivétele: 10 |
bpb 10 | bef. parancs berakása: 10 |
ek 180 16 | t. energia kisütése: 180 16 |
* 1. BP: vpf 60 0 0 | VP elővétele: 60 |
* 2. BP: ek 503 103 58 | t. energia kisütése: 503 103 58 |
* 3. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 4. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 5. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 8. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 9. BP: ef 99 0 0 | energia fejlesztése 99 |
VILLÁMRÁJA (405. SZÖRNY) Ha szerencsés vagy, már messziről kiszúrhatod azt a vibráló jelenést, ami gyors iramban közeledik vízben kapálódzó testedhez. De nem csupán azoktól a szikráktól kell félned, melyek a villámrája teste körül cikáznak, ugyanis nem csak a lény érintése okozhat megrázó élményeket. Ha jobban szemügyre veszed e szörnyeteget, gombalakú szemeiben jól felfedezhetőek az agresszivitás parányi jelei. Most már legalább azt tudod, hogy kegyelemre nem számíthatsz. Ragadd meg hát a szigonyod, és... Vámpirizálni nem tudsz az elektromosan feltöltött testéből. |
QUWARG BIRTOKHÁBORÍTÓ (850. SZÖRNY) Már azt hitted, hogy egy tengeren való átkeléssel végre sikerült megszabadulnod ezektől a bosszantó rovaroktól, de nem... Sőt! A quwargok itt még nagyobbra nőnek, és még ravaszabbak, mint odahaza. Ez felháborító! A quwarg birtokháborító nappal a föld alatt lapul, és éjszaka indul vadászatra, teheneket ragad el a tanyákról. Tenni ellene nem sokat lehet, hiszen akár egy vasvillával felszerelt paraszt indul ellene, akár egy páncélozott szamuráj, mindkettőt könnyedén kettéroppantja csáprágójával... |
Erő: | 89 (97) | Szint: | 51 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 73 (75) | Támadás: | 51 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 (75) | Védekezés: | 90 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/55 év |
Egészség: | 72 | Életpont: | 981/991 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 81 (88) | Varázspont: | 3422/932 | Pénz: | 29182 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 18/7 | Pszi pont: | 367/558 | Halhatatlanság: | 15 % | EFejl: | 46 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/45 (+10%) | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | *32/100 (+3%) |
ütőfegyverek: | 52/26 (+9%) | lőfegyverek: | 40/71 | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
115,125 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 103,58 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 61/15 | 2. nyomkövetés: | 141/67 (+41%) | 3. lopás: | 20/26 |
4. mászás: | 35/34 (+12%) | 5. csapdakészítés: | 32/78 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 33/78 |
7. gyógyítás: | 74/18 | 8. titkosírás: | 31/38 | 9. felderítés: | 38/3 |
10. szörnyidomítás: | 13/20 | 11. teológia: | 223/47 (+54%) | 12. taumaturgia: | 154/31 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 2/70 (+11%) | 14. versengés: | 16/19 (+48%) | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 7/7 | 17. szörnyismeret: | 40/17 (+34%) | 18. pszi: | 35/77 (+3%) |
19. zárnyitás: | 23/21 | 20. vadászat: | 12/79 (+11%) | 21. vitalitás: | 3/11 (+13%) |
22. bányászat: | 37/68 (+1%) | 23. úszás: | 9/39 (+17%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 90% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz borkonyó bibét (#312) (max. 9999 darabot ), rájabőr úszógatyát (#405) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer), smirglilevelet (#29) (max. 40 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 10 darabot, csak egyszer), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod Shandult (#959) kdoléval (#501) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 22, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290), halálmadár (#351), liumbe (#349) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 50) |
gonoszok (#988), q. rohamosztagos (#242), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
becsületjel (#158) (293) | Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) (9794,30) |
szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
esszenciavédelem 2 (#188) | erőpajzs II (#63) | tárgyvédelem (#178) | láth. észlelése (#78) |
Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) | vízlélegzés (#185) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
puha ütés (#60) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 40, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Asylux csapdája (#233) | >> | elemi pulzátor (#440) | Asylux csapdája (#233) | >> | púpos zsokarg (#451) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | szellemdarázs (#481) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton bűvölő (#506) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan házőrző (#507) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan hadúr (#509) | Asylux csapdája (#233) | >> | Morghatal A'ton (#544) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan behemót (#511) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Éjvadász (#502) | pusztító végzet (#106) | >> | hájas okerón (#462) | |
pusztító végzet (#106) | >> | hótarantula (#464) | puha ütés (#60) | >> | férfiak (#998) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | shokara bogár (#436) | Asylux csapdája (#233) | >> | algaleioda (#474) | |
pusztító végzet (#106) | >> | rubin góliát (#473) | Asylux csapdája (#233) | >> | tüskés totemblarg (#482) | |
pusztító végzet (#106) | >> | tleikan hajadon (#533) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan ölőművész (#535) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton lich (#536) | pusztító végzet (#106) | >> | manaelementál (#290) | |
pusztító végzet (#106) | >> | kreiton jótündér (#538) | pusztító végzet (#106) | >> | tűzrája (#531) | |
pajzszúzás (#251) | >> | pszionikus entitás (#553) | armageddon (#218) | >> | kreiton idéző (#510) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | mutánsféreg (#554) | pusztító végzet (#106) | >> | tleikan amazon (#534) | |
háló (#186) | >> | káoszszellem (#472) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Zinthurg (#180) | |
pusztító végzet (#106) | >> | bumshir óriásmacska (#492) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | Ylgoroth (#332) | pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | |
pusztító végzet (#106) | >> | 30. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 40, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | Nateilena úrnő (#404) | varázsvédelem II (#108) | >> | káoszszellem (#472) | |
lidércidézés (#219) | >> | kreiton idéző (#510) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
gyilkos sallank (#85) státusz: OK |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: OK |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 68 (limit: 952), pontszámod: 0. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 653 TU szükséges.) |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | bakkura bőr (#95) | 3 | borostyán függő (#162) | |||
1 | dramoan kő (#967) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
10 | gyíkfű (#201) | 1 | halcsont (#390) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | karbin plazma (#199) | 15 | madártoll (#112) | 1 | obszidián karkötő (#229) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | tinta (#101) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 8 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
142 | arany (#50) | 4 | álompor (#396) | 1 | aranyfétis (#766) | |||
6 | borkonyó bibe (#312) | 1 | cápaölő tőr (#480) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | dramoan talizmán (#968) | 3 | drótszőr (#37) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
78 | kaja (#2) | 34 | óndarab (#85) | 6 | pirkit (#153) | |||
3 | polip szívóka (#391) | 3 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | ryuku mellvért (#689) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | tarantulakarom (#887) | |||
25 | ugh méreg (#166) | 7 | vasérc (#152) | 1 | xirnox szív (#213) |
113 | 114 | 115 | 116 | |
124 | |
|
|
|
125 | |
|
|
|
126 | |
|
|
|
127 | |
|
|
|