Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 21. 15h:04' EZ A 1146. JÁTÉKHETED, 574. FORDULÓD 1147. játékheted kezdete: jún. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3539 |
* 1. KP: vv 71 70 116 | elmormolod a 71. varázslatot a 70. varázslatot a 116. varázslatot |
* 2. KP: vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
* 3. KP: vv 59 63 178 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 178. varázslatot |
* 4. KP: vv 78 19 11 | elmormolod a 78. varázslatot a 19. varázslatot a 11. varázslatot |
* 5. KP: vv 224 182 184 | elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 184. varázslatot |
* 6. KP: vv 28 53 222 | elmormolod a 28. varázslatot az 53. varázslatot a 222. varázslatot |
* 7. KP: vv 209 161 364 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 364. varázslatot |
* 8. KP: ek 215 40 0 | t. energia kisütése: 215 40 |
* 9. KP: ek 334 2 1 | t. energia kisütése: 334 2 1 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
vv 59 63 76 | elmormolod az 59. varázslatot a 63. varázslatot a 76. varázslatot |
vv 27 | elmormolod a 27. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
hu 1553 57 271 | hulladék: 1553 57 271 |
hu 1348 103 704 | hulladék: 1348 103 704 |
kf 1533 | kézbeveszed/felveszed az 1533. tárgyat |
v 96 73 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[73,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy villát. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 3500 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
h 1589 733 1090 | használod az 1589. tárgyat |
h 1589 1528 199 | használod az 1589. tárgyat |
ek 340 5521 687 | t. energia kisütése: 340 5521 687 |
ek 340 5265 568 | t. energia kisütése: 340 5265 568 |
ek 340 1637 449 | t. energia kisütése: 340 1637 449 |
m 8 6 6 | mozogsz északra, nyugatra, nyugatra |
Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Marokra fogva a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed az orgyilkos testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal iszonyatosan megcsapod az orgyilkos bal karját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 69 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 1, gyógyulás: 34, összesen: +33 ÉP}
(Továbbmész...) [72,59] Folytatod sétádat a házak közt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy Mallon közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy hhaar burka mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal végigmetszed a Mallon nyakát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a Mallon bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 nodonrod kitűző. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 23, gyógyulás: 35, összesen: +12 ÉP}
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 593 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 698 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+140 életerő). Varkaudar korbáccsal súrolod a smaragdgólem bal karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 52 életpontot sebeztél. A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 10 468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1401, sebződés: 246, gyógyulás: 152, összesen: -94 ÉP}
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 188 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz hadúr jobb lábát. (2 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal eltalálod a csontváz hadúr testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz hadúr nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 130 életpontot vesztesz.) A csontváz hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 4 390 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 136, gyógyulás: 54, összesen: -82 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[109,96] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Néhány gyökerestől kitépett smirglibokor, tövéig letaposott aljnövényzet... árulkodó jelek ezek arról, hogy nem Sheran hívei élnek a környéken. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-38 életpont). Találsz egy elpusztított nekrofunt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Zanthia előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg szabotőr.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy oldás varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg szabotőr fekete torát. (5 támadással 449 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg szabotőr nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A quwarg szabotőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 829 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 4, gyógyulás: 100, összesen: +96 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 437 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra ugrasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megpöccinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 55 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 87 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 6 592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 966, sebződés: 200, gyógyulás: 96, összesen: -104 ÉP}
v 96 99 19 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
m 2 | mozogsz keletre |
Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 437 életpontot sebeztél. A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fegyvered 1 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 63 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 81 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 6 592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 995, sebződés: 172, gyógyulás: 100, összesen: -72 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 402 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal súrolod a vadász quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 6 004 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 938, sebződés: 76, gyógyulás: 97, összesen: +21 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 332 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Fegyvered 6 ép-t sebzett rajtad. Távolról ősvillám varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 57 életpontot sebeztél. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 77 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 4 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 147, gyógyulás: 84, összesen: -63 ÉP}
v 96 94 53 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
m 2 | mozogsz keletre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy pusztító végzet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 350 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a láncravert quwarg potrohát. (5 támadással 435 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Fegyvered 9 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a láncravert quwarg torát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 71 életpontot sebeztél. Iszonyatos rágószervével a láncravert quwarg mellkasodba harap. (1 támadástól 322 életpontot vesztesz.) A láncravert quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 6 196 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 912, sebződés: 331, gyógyulás: 100, összesen: -231 ÉP}
Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. 437 életpontot sebeztél. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal párszor kilyukasztod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősvillám varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 52 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 91 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 6 592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1069, sebződés: 203, gyógyulás: 93, összesen: -110 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 332 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar che-karddal többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Fegyvered 8 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 43 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 75 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 4 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 147, gyógyulás: 82, összesen: -65 ÉP}
v 96 100 80 | elmormolod a 96. varázslatot |
108 | 109 | 110 | |
95 | |
|
|
96 | |
|
|
97 | |
|
|
[100,80] Lakott területre érkeztél.
m 2 | mozogsz keletre |
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 262 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Meglengetve a varkaudar che-kardot a másikra támadsz. Varkaudar che-karddal kegyetlenül összevagdalod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Fegyvered 4 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megcsapod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 47 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 3 751 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 44, gyógyulás: 82, összesen: +38 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy oldás varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar che-kardot. Megmarkolva a varkaudar che-kardot ellenfeledre támadsz. Varkaudar che-karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg szabotőr jobb középső lábát. (5 támadással 442 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Fegyvered 3 ép-t sebzett rajtad. Varkaudar korbáccsal megütöd a quwarg szabotőr bal első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 67 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 2 829 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 551, sebződés: 30, gyógyulás: 98, összesen: +68 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász quwarg potrohát. (8 támadással 914 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +33 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 6 004 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elmúlt a méregsemlegesítés hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 978, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
v 96 97 107 | elmormolod a 96. varázslatot |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Elszántan ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos jobb középső lábát. (8 támadással 929 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 83 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. 5 895 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 985, sebződés: 147, gyógyulás: 0, összesen: -147 ÉP}
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (8 támadással 925 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal párszor keményen megütöd a quwarg nagymester torát. (6 támadással 353 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 135 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Teriád pöröllyel súrolod a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal súrolod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 120 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 10 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1456, sebződés: 583, gyógyulás: 0, összesen: -583 ÉP}
Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a láncravert quwarg torát. (8 támadással 910 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal néhányszor megcsapod a láncravert quwarg potrohát. (4 támadással 238 életpontot sebezve.) A láncravert quwarg csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 507 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1148, sebződés: 507, gyógyulás: 0, összesen: -507 ÉP}
107 | 108 | 109 | 110 | |
95 | |
|
|
|
96 | |
|
|
|
97 | |
|
|
|
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[107,95] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Nyilvánvaló, hogy közel járhatsz a quwarg tevékenység szívéhez. Néhány mérföldre tőled óriási quwarg raj kering egy óriási gödör körül. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-29 életpont). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy csapat q. rohamosztagos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy quwarg felderítő. Ettől nincs semmi félnivalód.
Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg felderítő testét. (8 támadással 793 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal meghorzsolod a quwarg felderítő jobb első lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 68 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 5 220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 63, gyógyulás: 0, összesen: -63 ÉP}
A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg torát. (8 támadással 775 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 173 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1030, sebződés: 344, gyógyulás: 0, összesen: -344 ÉP}
(Továbbmész...) [106,95] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Kalandozók csontmaradványait látod itt is, ott is. Talán el kéne innen menned... Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított krómkaktuszt. Találsz egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg felderítő volt. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy vadász quwarg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg szabotőr. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 50 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 11 vas dobónyilat. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 11 mérg. vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [532 pontot használtál fel, van még 46. Kapsz 319 VP-t.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+300 életerő). [-30 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az ősi gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] Ősi energiák regenerálják tested (+186 életerő). [-30 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 31. Kapsz 9 VP-t.]
be 497 8 1 | bemész a 497. épületbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 705 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (6 támadással 680 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 10 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 118, gyógyulás: 0, összesen: -118 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg bal középső lábát. (8 támadással 897 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal többször eltalálod a vadász quwarg testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 32 életpontot sebeztél. Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-15 támadás.) Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (6 támadással 658 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal gyengén megütöd a vadász quwarg torát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 29 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-15 támadás.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 14 583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2029, sebződés: 383, gyógyulás: 0, összesen: -383 ÉP}
Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. 637 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Nem találtad el. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos bal első lábát. (6 támadással 684 életpontot sebezve.) Varkaudar korbáccsal épp hogy eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 31 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 135 életpontot vesztettél. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +37 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 240, gyógyulás: 0, összesen: -240 ÉP}
v 96 45 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
104 | 105 | 106 | 107 | 108 | |
94 | |
|
|
|
|
95 | |
|
|
|
|
96 | |
|
|
|
|
[45,62] Épületek tűnnek fel.
m 1 | mozogsz északkeletre |
hh 1534 | használod az 1534. tárgyat |
v 198 120 127 | elmormolod a 198. varázslatot |
vv 199 73 73 | elmormolod a 199. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
kb 2 50 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (50 darabot) |
* 1. BP: v 75 76 158 | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: v 228 669 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 3. BP: v 228 568 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 4. BP: v 228 593 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 5. BP: v 228 594 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 6. BP: v 228 595 0 | elmormolod a 228. varázslatot |
* 7. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
KRÓNIKA (1725. TÁRGY) A világégés előtti időkből maradó ősi történeteket olvasva értékes tapasztalatokra tehetsz szert. Amíg a krónikák a birtokodban vannak (nem kell KF-elni őket, de a bankból nem fejtik ki hatásukat), rendszeresen újraolvasod őket, így folyamatosan élvezheted az előnyeiket. Ahány krónikád van, annyi plusz TVP-t kapsz minden normál fordulóban. Segít megérteni az ősi varázslatokat is, így minden egyes birtokolt krónika kettővel csökkenti az ősteológia és őstaumaturgia megvásárlásához szükséges teológia és taumaturgia szinteket. Ráadásul minden egyes krónika 1%-kal növeli a kapott tapasztalati pontokat. Ilyen értékes kincstől természetesen nem fogsz megválni, ezért a krónika nem átadható tárgy. |
ANIMÁLT HÓKUTYA (651. SZÖRNY) Az animált hókutya, mielőtt elnyerte mostani "formáját", iszonyú kínokon mehetett keresztül. A halálból visszatért eb egy a jég létsíkján nagyhatalmú nekromanta mágus udvarából származik, ahol egyszer már életét adta gazdája védelme érdekében. Az ilyen hűséges alattvalóktól pedig vétek megválni, legalábbis a nekromanta gondolkozásmód szerint, úgyhogy az a bizonyos mágus amellett, hogy feltámasztotta az állatot, a hosszú szolgálat jutalmaként meg is spékelte tulajdonságait egy lapáttal. Amellett, hogy a hideggel szembeni ellenálló képességét tovább növelte, fizikumát az egyéb hatások szempontjából is megerősítette. Az eredmény: Jaj annak, aki megtapasztalja, hogy az animált hókutya karmai legalább olyan hegyesek, mint a szájában sorakozó félelmetes fogak. |
Erő: | 100 (129) | Szint: | 52 | Merészség: | 9/5 | Magasság: | 109 cm |
IQ: | 73 (79) | Támadás: | 52 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 31 kg |
Ügyesség: | 73 (77) | Védekezés: | 110 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 35/51 év |
Egészség: | 72 (74) | Életpont: | 969/906 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 81 (94) | Varázspont: | 3528/33 | Pénz: | 48376 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 476/494 | Halhatatlanság: | 15 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/0 | ökölvívás: | 3/0 | vágófegyverek: | 34/94 (+10%) |
ütőfegyverek: | 53/77 (+9%) | lőfegyverek: | 40/92 (+1%) | dobófegyverek: | 2/66 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar che-kard (#1112) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vashegyű nyíl (#176) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
45,62 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 105,95 |
Kedvenc táborhely: 103,58 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2016. évben 5. hónapban. |
JLKzott minoszkúpok: 90, 91, 88, 87, 86, 85, 93, 84 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Kontinuum tágítás 29/4 | Max életkor 110 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 65/64 (+85%) | 2. nyomkövetés: | 153/28 (+5%) | 3. lopás: | 23/76 (+25%) |
4. mászás: | 37/77 | 5. csapdakészítés: | 35/36 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 43/66 (+54%) |
7. gyógyítás: | 74/29 | 8. titkosírás: | 31/49 | 9. felderítés: | 43/50 |
10. szörnyidomítás: | 13/20 | 11. teológia: | 242/83 (+90%) | 12. taumaturgia: | 169/44 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 2/92 | 14. versengés: | 20/63 (+10%) | 15. harcművészetek: | 7/33 |
16. zene: | 7/18 | 17. szörnyismeret: | 40/37 | 18. pszi: | 46/15 (+3%) |
19. zárnyitás: | 26/21 | 20. vadászat: | 13/1 | 21. vitalitás: | 3/77 |
22. bányászat: | 38/59 (+2%) | 23. úszás: | 10/24 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 84 | |||
1. sebzés bónusz: 2 | 8. képességpont: 4 | 10. vp regeneráció: 3 | 11. kincskeresés: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen (220+ koordináta feletti területeken 0 mezőre) |
totem 80% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
lopsz a 6130. karaktertől (6130) bunthar bőrt (#733), az elfektől (2) bunthar bőrt (#733) (3x), a törpéktől (3) bunthar bőrt (#733) (3x), az árnymanóktól (4) bunthar bőrt (#733) (1x), a trolloktól (5) bunthar bőrt (#733) (3x), a gnómoktól (6) bunthar bőrt (#733) (2x), az alakváltóktól (7) bunthar bőrt (#733) (1x), a kobuderáktól (8) bunthar bőrt (#733) (2x), a mutánsoktól (9) bunthar bőrt (#733) (3x) |
kutatsz max. 999 TVP-ért |
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 50 darabot, csak egyszer), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 50 darabot, csak egyszer), mászó-karperecet (#392) (max. 1 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot ) |
mászol max. 999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 24, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), lélekelementál (#319), szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), sötét ölész (#314), Rém (#315), lidércúr (#252), Ylgoroth (#332), Folrang (#331), kreiton idéző (#510), tleikan főbíra (#512), halált okozó lények (#9098), kreiton lich (#536), Morghatal A'ton (#544), vércápa sámán (#281), quwargok (#9093), purifikátor császár (#393), aranyfecske (#283), manaelementál (#290), liumbe (#349), halálmadár (#351), hattyúkirály (#776), ősi szellem (#422) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
q. rohamosztagos (#242), quwarg b.háborító (#850) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
elnyelés (#236, 35 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
sötét rítus (#131, 30 VP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tűzvihar (#175, 30 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
vámpírvér (#257, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (106,17,3) | szürkeáll. aktiv (#71) | az elme fölénye (#116) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | hadiszerencse III (#59) | erőpajzs II (#63) |
tárgyvédelem (#178) | láth. észlelése (#78) | Symulf rúnája (#182) | varázsszem (#184) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | csapdaészlelés (#222) | varázsenergia (#161) |
tolvajvér (#364) | láthatatlanság (#76) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
háló (#186) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), tükörpajzs (#101), energiapajzs (#103), oldás (#372), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | pusztító végzet (#106) | >> | 45. szintű lényekre | |
tűzgolyó (#155) | >> | ősi szellem (#422) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes |
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +44 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az elmúlt idők legendás páncéljait sokszor ősi hüllők gyomrában találhatod meg. Végezz 10 csupaszbőrű macloghhal, hátha szerencséd lesz! (számláló: 9) |
2.) Az éjfattyak az egész világot fenyegetik, még az én szolgáimat is. Kezdd meg a harcot, végezz egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Teljes immunitás tűzre? Minden ilyen varázstárgyat meg kell semmisíteni. Hozz számomra 3 vörös immunitáskövet, és zúzd apró darabokra oltáromnál! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 138 (limit: 1183), pontszámod: 0. |
Olimpiai helyezéseid: második hely a 6. kategóriában a XVI. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 királynő, 1 élőholt, 2 vadász, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
tudatpajzs áttörés (115) |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
mestertolvaj (150) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
emlékezetfrissítés (177) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
teljeskörű letap. (277) |
a falak leomlanak (291) |
harci mágia (334) |
zsákmány kihívása (340) |
élőholt kísérők (360) |
menőmágia (365) |
menő átok (370) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 14 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 452 TU szükséges.) |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bőrsisak (#57) | 1 | deus ex machina (#1) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
13 | karbin plazma (#199) | 61 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | méregfog (#1553) | 1 | moa fogaskerék (#1348) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 144 | pirkit (#153) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | szürke bőrkesztyű (#271) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | troll csont (#704) | 1 | tükör (#43) | 2 | tüske (#22) | |||
7 | ugh méreg (#166) | 1 | varányszem (#30) | 72 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
389 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gólem talizmán (#811) | 5 | gyöngymangó (#135) | 41 | kaja (#2) | |||
11 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | szigony (#389) | |||
1 | trikornis nyereg (#1536) | 50 | vashegyű nyíl (#176) | 2 | víz (#27) |
44 | 45 | 46 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|