Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A kos rend szerzetese
(Ősök Városa galetki)
Küldd el képeslapként!
Minden becsületes, értelmes galetki ellenfele, az Ellenség szolgája ez a renegát. A fekete kos rendje sajnos egyre több csalódott, renegáttá vált galetkit tömörít, és indít harcba az Ellenség nevében.
Nézz szét a galériában!
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Rémháború!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8181)
Legendás cél: 1000 lap (19)
HKK kérdés? (47160)
Lapötletek (64986)
TOBORZÓ! (31)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (226)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Szia!

Játékban: az asztalodon,a te oldaladon (ellenfélé nem számít).
Amit Lúcia termel,azt egy külön kikészített stócból kell kivenned,nem a pakliból (különben keresés lenne). Kódexben az "előre kikészített lapoknál" találod a kapcsolódó részt.
 
Üdv,

A kérdésem a RUMOS KULACS-ra vonatkozik. Y'arr a csáparcú (követő) azt mondja, hogy annyi plusz sebzése van kalózaimnak, ahány rumos kulacsom van játékban (de MAX. 4). A kérdésem az, hogy a rumos kulacsoknak a paklimban kell lenniük? Hogyha mondjuk Lúcia-val szerzek egy rumos kulacsot, akkor a paklimból kell hogy kivegyem? Mert akkor nem értem, hogy hogy lehet 4 a maximum?

Előre is köszönöm a választ!

Üdv,
Balázs
 
Igen, működik Temetővel, és lehet varázslat is. A feltámadás annyit csinál, hogy a lapot a gyűjtőből is kijátszhatod, de más különbség nincs, még kézből kijátszásnak is számít.
 
Sziasztok!

Hogy működik a zansarkany a gyűjtőben ha valamitol feltamad kepesseget kap? (pl temető, morgan)
Úgy már fel tud támadni a gyujtobol olyan lapkent mint ami az utolsó volt?
Ha fel tud akkor menet közben akár varázslat is lehet( mert ugye a gyűjtőben még lény)?
 
A szintlépés pontos szabályát itt találod meg:
Ősi Káosz szabálykönyv

Kódexben is pótoljuk hamarosan!
 
1: az új szintlépés nincs bevezetve a kódexbe még valamiért, én is kerestem nemrég, ha jól emlékszem akkor az ősi káoszhoz tartozó szabálykönyvben van leírva.
2: amit konkrétan erőjelzőnek hívnak az számít erőjelzőnek, izom meg ilyenek nem
 
Sziasztok!

Két kérdésem lenne
1 Hogy szól pontosan az új szintlepes szabály és hol található meg?
Elvileg ami 1/1 et ad nekik valamilyen módon az szintlepesnek számít vagy valami ilyesmi

2 A kobudera lap amikor erojelzot emlit a tényleges erojelzot említi amit ő vagy más lap ad vagy minden 1/1 erojelzonek minősül?
 
Köszönöm a választ
 
olyat is megfog, ami több lényedre hatna.
 
Sziasztok, a Troll csatakiáltás csak olyan lapot tud megfogni ami 1 darab lényemre hatna, vagy területit is megakadályoz (pl. Drakolich)?
 
Persze, az álomjelző csak annyit csinál egy lénnyel, hogy bepasszivizálja, és az előkészítőben nem aktivizálódik. Képességeit nem tiltja, azt a dermesztésjelző csinálja.
 
Üdv!
Álomjelző hatása alatt használhatja egy lény K, S ill. J képességét?
Pl. Tokozó rakshallion mellett lejön egy Ryn, a földön járó egy álomjelzővel, ettől függetlenül ez után, a J képességével tud további álomjelzőket kiosztani?
Köszönöm.
 
Köszi a választ!
 
Köszi a választ!
 
Cs,

Ha nem játszol ki akkor nem ad, ezzel már én is próbálkoztam xd
 
Hali,

Megvédi őket a hajószabály.
 
Üdv!

A kérdésem az alábbi:

A hívó kürtön az alábbi a szöveg: "Kijátszásakor nevezz meg egy lény altípust! Ilyen lényeid költsége 1 VP-vel kevesebb (de nem mehet így 1 VP alá). K, ha egy ilyen lény költségét nem tudtad így csökkenteni, kor végén kapsz 1 VP-t. 2 zanszilánk, áldozd fel: keress elő egy ilyen altípusú lapot."

A lap K képessége akkor is ad VP-t, ha nem játszok ki megnevezett altípusú lényt (mert pl.: van a kezemben, de túl sokba kerül még csökkentve is), vagy csak akkor, ha pl.: kijátszanék lényt, de megakadályozták?

Köszönöm.
 
Üdv!

Gyors kérdés: kipergetek a kezemből x+3 hajót az asztalra egy körben, majd érkezik rá a "Most már elég" papíros - a semmibe küldi a ladikjaimat vagy a hajószabály miatt passzívan a tartalékomban maradnak? Thx
 
Lehetne akár az is, de mivel nincs odaírva, nem az,ez egy szimpla kapcsolódó hatás, amit akkor használhatsz, ha jelző kerül lapra.

Vannak hatások, amelyek valamit létrejöttükkor módosítanak:
pl. "minden tűzsebzésed +1 sebzést okoz", ez nem egy reakció, csak egy módosító hatás, ami a tűzsebzéseket módosítja.
Vagy az oázisfészkelő képessége is ilyen, de akár a Kreatív termiké is.
A gleccserek védelmezője is ilyen, a fentiektől csak annyiban tér el, hogy itt eldöntheted, akarod-e, hogy a jelzők száma módosuljon, így ez egy aktiválást igénylő kapcsolódó képesség.

A módosító reakciók annyiban térnek el ezektől, hogy azok még a hatás előtt jönnek létre. Eredetileg az Oázisfészkelő is ilyen volt, de ez számos problémához vezetett, ezért ezt megváltoztattuk. Konzisztensebb azt mondani, hogy csak az a reakció, amin a megfelelő kulccsszó szerepel, mert így nem kell minden egyes lapnál vaciálni, hogy ez most az-e vagy sem.
 
A gleccserek védelmezőjének a (K) képessége az reakció képesség? Nincs odaírva, de másnak nehezen tudom elképzelni.
 
A mi oldalunkon sajnos nincs fent.
 
Sziasztok!
Régi szabálykönyv (4. kiadás) elérhető valahol digitálisan?
 
Jogos, köszönöm, töröljük!
 
Talaltam meg 1 furat biroi vizsgalva keszulodes kozben:

36.3. Az ütés részfázisban csak azok az automatikus képességek működnek, amelyek leírása ezt kifejezetten megengedi, vagy erre utasít.

Szerintm ez nem kene ide rengeteg "ha sebzest okoz" "ha megsebzodik" hatasnal nincs ott, hogy "az utes fazisban" oszt megis mukodni szoktak.
 
Páros verseny általában nálunk májusban szokott lenni, még nincs véglegesítve a dolog, valószínűleg tartunk majd egy igényfelmérést. Most jött el az idő, hogy az új nemzedék és a káosz meta már drasztikusan különbözik, lehet érdemes lenne idén 2 káosz versenyt tartanunk, de majd ti dönthettek erről.
 
Várható 2024-ben páros verseny?
 
Szerintem igen, mivel nem azt mondja, hogy a következő húzás fázisban, így az az adott kör húzás fázisára vonatkozik, ha kettő van, mindkettőben. Valami rémlik, hogy ez már ki is jött egyszer ellenem tesztelésen.
 
Burástya avarkomposztáló és Fluxuskamra hogy működik együtt? Első előkészítőben dobok a fluxuskamrának lapot, akkor mindkét húzás fázisban többet húzok?
 
Koszi!
 
Köszönjük, egyeztetek Jánossal!

Meg is van, a 22.1.2. marad, a másikat ehhez szinkronizáljuk.
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.