Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa pakli - Mágusok március 16.
Alfa pakli - Druidák március 16.
Alfa pakli - Boszorkányok március 16.
A pillanat képe
A kalandorlány végveszélyben
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
Amikor egy viszontagságos út végén Livak és cimborái már úgy érzik, nem érheti őket újabb meglepetés, keserű csalódás éri őket. Azazir, a renegát varázsló a mágia újabb oldalával ismerteti meg őket - sajnálatos módon azonban a legendák nem hazudtak: a vén mágus valóban veszedelmes őrült...
Nézz szét a galériában!
Hétvégi verseny és Legendák Viadala
XLVI. Alanori Mini Olimpia - Eredményhirdetés
Legendák Viadala paklibeküldés
HKK Kódex változások
A Sötétség Kora - helyzetjelentés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Versenybeszámolók (19284)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8133)
Hétvégi verseny és Legendák Viadala (7)
Versenyhirdető (1827)
Lapötletek (64955)
[HKK Piac] Eladó gyűjtemény (9481)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Bubu, nem irtal a karakterszamrol, a sorok szamarol, az egyszerusegrol ill. a "milyen gyakorisag max. hany kepesseget jelenthet"-rol
 
2 zsz Adaptív morf

szörny/színtelen/KF, csont

2 színt választhatsz neki ,de csak különböző jellemből. kijátszásakor ellenfeled eldob 1 lapot, és a választottak alapján:

Raia: gyógyulsz 5-öt
Rhatt: Blokkolás: 4
Elenios: Anti-blokkolás: 5
Fairlight: kapsz 1 vp-t
Tharr: kapsz 1 csontot
Sheran: Ősmágia
Gonosz: kapsz 1 tóken lapot a választott színből
 
Ismételten egy tervezői fázisban érkezett a tesztelés, melynek értelmében megint alaposan átnézem az itteni lapötleteket. Jövő péntekig amit írtok, azt még figyelembe tudom venni.

Annyit még elárulok, hogy a nem kifejezetten koncepcióhoz illő lapokat közvetlenül teszem fel a tesztlistára, ha tetszik. A quwargok, ganüidek és a legendás lények az "én koncepcióim", ezek tesztlistára kerüléséről szintén én döntök. Más etnikumokhoz kötődő lapokat megküldök az illetékes tesztelőnek, aki majd dönt róla.





A legutóbbi tanácsokat ismételten leírom.

- Ugyebár az ÚN formátumok bevezetésével nem titkolt cél, hogy a játék tempóját fokozatosan valamivel hátrébb vigyük. Tehát semmiképp se olyan lapokat csináljanak, amik a Homokdűnék kieg lapjainál erősebbek. Erősségben kb. a 2017-es lapok környékére lőjétek be a lapokat.
- Aki nagyon szorgalmas, azt is megteheti, hogy megnézi, milyen lapok maradnak egy koncepcióba az ÚN formátumon és ez alapján tervez. Mivel a mostani lapok előreláthatóan 2023-ban jelennek meg, ez lehet egy kiindulási alap.
- A kijátszáskori lapelőnyt adó képességekkel (ideértve a cantrip lapokat is) bánjunk csínján. Ha egy ilyen lap 0-ér vagy 1 zsz-ért jön, az egyenes út a kiselejtezéshez.
- Semlegesítő és lapelőnyt adó képesség ugyanazon a napon ne legyen (legalábbis úgy ne, hogy a kettőt egyszerre lehessen használni), nagyon esetleg akkor, ha a semlegesítés nagyon speciális.
- Ne csináljunk direkt egymásra épülő lapokat (pl. egy új tokent és a tokent termelő lapot)! Ha csak az egyik is rossz, borul az összes.
- Tartsuk észbe, hogy a laptervezés célja koncepciók erősítése és életben tartása, de a játék egyensúlya is szempont! Ha valaki 3 lapból akar tier1 paklit csinálni egy pakliból, azt 100%, hogy nem fogom engedni.
- A jövőben kerülni szeretnénk azoknak a lapoknak a kiadását, ami pusztán mutogatásra süt el valamilyen képességet. Teljesen rossz iránya a játéknak, kb. kivédhetetlen, játékélmény-romboló, max. a dobatás hatékony ellene.
- Csak olyan másik lapot termelő lapot írjatok, ami vagy token lapot termel, vagy ugyanabban az évben jelenik meg, mint a kiadott lap (ez utóbbi nektek nyilván nehéz, így maradjunk az első opciónál). Az Új Nemzedék formátumon hosszú távon szeretnénk elkerülni azt, hogy egy lapot lehet használni, de az általa termelt lapot már nem.
 
Manaaszály
szabálylap színtelen
A játékot ellenfeled kezdi. (Ha több játékosnak is van ilyen szabálylapja, a normál kezdésszabályok lépnek érvénybe).
Ha ellenfeled a játék elején bármilyen módon kikapcsolja, az első körében semmilyen módon nem kaphat varázspontot.
Késleltetett hatás, 4: húzz 1 lapot.

----------

0vp A második eljövetel
bűbáj ősmágia, háló Raia
angyal, próféta
Minden asztalon, gyűjtőben, pakliban és kézben lévő lényed angyal altípust kap.
Azon lényeid amiknek 1 altípusuk van, S: feltámad képességet kapnak.
Jelenés: 1vp
 
oh, azt hittem, olyan lap már van. Ez is működik, ha a szöveget tudod már
 
Tűzvarázsló lesz annak a neve valojaban
 
Mínusz egy vessző. Argh
 
helyesen:

"égess, el, ne hagyjál el..."

Kellene már edit funkció a fórumba.
 
1 vp Tűzszemű lány
kalandozó, vízió, ember, tűz, KF, Dornodon

Láthatatlan.
Halálsikoly: sebződsz 2-t

[4]/2

"égess el, ha hagyjál el..."
 
2zsz, 1 nekron Valkűr
kalandozó KF, védekezés Raia
angyal
Semlegesítés: nem varázslat lap
Jelenés: 2zsz: megakadályoz egy forrást.
Ha védekezésből játszod ki, kör végén fel kell áldoznod.
Ha a játékból a gyűjtőbe kerül, rakd a Semmibe, kivéve ha van 2 köteléke.

[3]/1

----------

0vp Ködös emlék
általános köd, ősmágia Leah
Gyógyulsz 2-t, majd célpont jelző kikerül a játékból.
Ha a gyűjtődben van, minden köröd végén kapsz 1 vp-t, ellenfeled köre végén 1 szk-t.
 
Moa vakondfúró

1 VP 1 nekron 3/1 szörny/moa

S: célpont játékosnak vissza kell raknia egy lapot a kezéből a paklija tetejére, majd a paklija legalsó lapját a kezébe veheti.
E 1 ZSZ: célpont lap az asztalról, vagy a gyűjtőből visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára.


Krabber merülőhajó

2 ZSZ 4 SP „háló” leah építmény

Kijátszásakor aktivizálódik.
S nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és kiválaszthatsz közülük egy asztalon maradó lapot, aminek a Krabber merülőhajó a kör végéig minden aktiválást kívánó képességét és hátrányát megkapja.
Jelenés: kapsz egy passzív Csattogó krabbert.


Krabber kutatás

1 VP leah bűbáj „háló”

S: nevezz meg egy lapot, majd nézd át ellenfeled pakliját, és rakj egy ilyen nevű lapot a semmibe (ha van benne). Ha raktál így lapot a semmibe, akkor célpont krabberedre tehetsz egy izom jelzőt.
E 1 ZSZ: kapsz egy passzív Csattogó krabbert, vagy a kör végén húzz egy lapot!



Krabber biológus

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszásakor keress elő a paklidból egy krabbert és dobd a gyűjtőbe.
Bármikor játszhatsz ki krabbert, amikor azonnalit.
Minden krabbered kap +1/+1-et.


Krabber totrúra

1 VP leah általános/vízió, krabber

Ennek a lapnak a kijátszása nem számít bele a „háló” korlátba.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
 
0építő Volt nincs kalyiba
építmény háló Elenios
vízió
Nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled következő Semmiző forrásánál te választhatod ki mely lapok kerüljenek a Semmibe.
Ha nem választottál, húzz 1 lapot.
Ha a gyűjtődből játszod ki, sikeres kijátszása után mindenképpen a Semmibe kerül.

Repül
1sp
 
Ez csak egy UR felújítása mai formában. Az elődjét 1,5-2 éve még én is használtam néha tábori adóban.
Amúgy a 4 zsz-es lapok tudtommal nincsenek elengedve. Ebből kifolyóan ötletként bedobnék még egyet a Végső ütközet felújítása helyett:

Az utolsó roham
Fairlight, általános, 4 zsz, reakció drágítás +1

Minden játékos eldobja a kezében lévő lapokat a semmibe, húz 5 új lapot, ezután a paklik és a gyűjtők a semmibe kerülnek. (Ezt a húzó hatást semmilyen lap, szabálylap, vagy követő nem tilthatja le.)

"Minden kamikáze, a feladatának teljesítése közben, utolsó leheletéig harcol, függetlenül az esélyektől."
 
jópofa lap, de az is biztos, hogy kegyetlen versenylap lenne belőle!
Ha létrejön, akkor kb ledolgozza a járj, erdő, kreátor, gyakorlatilag kapna egy olyan helyzetet kapna, hogy 5 lap+szabálylap is van. Azért ez elég kemény lenne.
Meg párszor felmerült az, hogy nem jó vonal ez a 4zsz+reakciódrágításos lap vonal. Ezzel egyet tudok érteni. De más formában szívesen látnám viszont ezt a lapot.
 
Oke. Ertjuk. Myilvan meg tudnank ezt precizebben is fogalmazni.
 
Szilmill imperátor

követő

Megszüntetés: 15 ÉP.
K: egy kezedben lévő szilmilled (mutasd meg) „ősmágia” képességet kap a kör végéig, vagy egy játékban lévő szilmilled „ősmágia”, vagy „háló” képességet kap a kör végéig.
E ha ebben a körben játszottál ki szilmillt a kezedből: gyógyulsz 2 ÉP-t és ellenfeled sebződik 2 ÉP-t.


Blokkoló szilmill

1 VP 1 nekron 1/3 elenios szörny/szilmill

„Duplakötelék”: Védekezés.
Ha „háló” képessége van: ellenfeled nem gyógyulhat.
Ha „ősmágia” képessége van: ellenfeled nem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül.
J: megakadályoz egy húzó, vagy kereső forrást.


Szilmill fősámán

1 VP 2/2 elenios szörny/szilmill „horgony”

Szilmilljeidet kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor szétoszthatsz max 3 álom jelzőt célpont lények között.
J: a kör végéig minden lény „háló” képességet kap.


Szilmill artista

1 VP 3/1 elenios szörny/szilmill

+1 ZSZ-ért kijátszhatod az ellenfél körében is.
Kijátszásakor célpont lapot visszavetethetsz a tulajdonosa kezébe, és ha a célpont lap rendelkezett „háló”, vagy „ősmágia” képességgel, akkor a kör végén kapsz egy VP-t.
J: megakadályoz egy max. 1 költségű azonnalit.


Szilmill molnár

1 VP 1 ZSZ (2)/2 elenios szörny/szilmill

Semlegesítés: olyan forrás, ami jelzőt rakna lényre, vagy tókent hozna játékba.
Minden szilmilled kap +1/+1-et.
J: visszavehetsz a gyűjtőből a kezedbe egy szilmillt.


Szilmill dobos

2 ZSZ 1/1 elenios szörny/szilmill

Ha az ellenfél körében játszod ki: kijátszásakor előkereshetsz egy szilmillt a paklidból.
Minden elenios lényed a következő képességet kapja: „Halálsikoly: ellenfelednek el kell dobnia egy lapot a kezéből.”
J: célpont játékos veszít 2 VP-t vagy 1 SZK-t.
 
Deja Vu
IK: 4 zsz
Reakciódrágítás: +2
Sheran, általános, életkioltó

Ha +2 zsz-ért játszod ki forrásimmunis lapokat és helyszíneket is célozhatsz. Minden lap a gyűjtőből, az asztalról és a kezekből a semmibe kerül, mindenki húz 5 lapot, s újraindul minden, mintha most kezdenétek ezt a kört.
 
Womath vezér

követő

Megszüntetés: 14 ÉP.
A 2. körtől minden womathod az alábbi képességet kapja: „Kompenzáció: a kör végén kapsz 1 VP-t, vagy húzz egy lapot!”
K: célpont womathra, ami ebben a körben már sebződött, tehetsz egy erőjelzőt.
S: levehetsz egy Womathodról egy jelzőt.


Borjúwomath

1 nekron 0/3 raia szörny/womath

Minden lényed kap +1 ÉP-t.
S tégy rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: célpont lény kap egy élet jelzőt.


Szimatoló womath

2 VP 0/6 raia szörny/womath „szárnyak”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
Minden raia lényed kap feleannyi + SB-t (lefelé kerekítve), mint az alap ÉP-je.
Halálsikoly: előkereshetsz egy womathot a paklidból (kivéve Szimatoló womathot).


Megvadult womath

1 VP 1/4 raia szörny/womath „szárnyak” „rezisztens”

Womathaid nem veszíthetik el képességeiket.
K rakj rá egy -2 ÉP-s jelzőt: célpont lény sebződik 2 ÉP-t.


Tompaagyú womath

2 VP 1/6 raia szörny/womath

K ha egy womathodra jelző kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lapja 1 VP-vel drágább lesz.
S 1 VP, vagy dobj egy lapot a kezedből a semmibe: célpont lény kap egy izom jelzőt.


Gyógyító womath

1 VP 1/6 raia szörny/womath „háló”

Újrahasznosítás: 2. Élet: 1.
Kijátszásakor gyógyulsz annyit, amennyi a játékban lévő lényeid alap ÉP-jének összege (önmagán kívül).
E tegyél rá egy -2 ÉP-t jelentő jelzőt: gyógyulsz 3 ÉP-t, vagy kapsz 1 VP-t.
 
Minotaurusz hoplita

1 VP 3/1 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Ha sebzést okoz: előkereshetsz egy minotauruszt.
1 VP keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Minotaurusz aréna

2 építő tharr építmény 5 SP „szárnyak”

Ha az egyik építője minotaurusz, akkor a másik lehet ellenfeled lénye.
K, ha egy lap visszakerül asztalról kézbe: célpont játékos sebződik 3 ÉP-t, vagy húzz egy lapot, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.


Bolyongó minotaurusz


1 VP 1 nekron 1/4 tharr szörny/minotaurusz „szárnyak”

Kijátszásakor ha van rajta kívül minotauruszod játékban: húzz egy lapot!
E: visszakerül a kezedbe.


Kolapsz csatlósa

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz „horgony”

Kijátszási feltétele, hogy visszavedd egy minotauruszod az asztalról a kezedbe.
Kijátszásakor válassz X különbözőt az alábbiak közül: újrahasznosítás: 2, húzz egy lapot, célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, 2-vel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 2 ÉP-t.
X annyi, amennyi a viszavett minotaurusz idézési költsége, de max 3.


Minotaurusz veremharcos

2 VP 1 nekron (3)/4 tharr szörny/minotaurusz

Semlegesítés: lap. A semlegesített lap visszakerül a kijátszója kezébe és a következő kör végéig ilyen nevű lapot egyik játékos sem játszhat ki a kezéből.
S: célpont játékos sebződik, vagy gyógyul 3 ÉP-t.


Minotaurusz hadtápos

1 VP 1/4 tharr szörny/minotaurusz ”szárnyak”

Egy körben egyszer játszhatsz ki sikeresen Minotaurusz hadtápost.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t ahány lap ebben a körben visszakerült asztalról kézbe.
Áramlás 3 ÉP: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.


Minotaurusz veremúr

4-X VP (4)/4 tharr avatár/minotaurusz [+X] „szárnyak”

X annyi ahány lap ebben a körben és az előzőben összesen visszakerült asztalról kézbe (de max 3). Újrahasznosítás: X.
S: célpont lapot (kivéve önmagát) visszavetetheted a tulajdonosa kezébe.
E 1 ZSZ: előkereshetsz a paklidból egy minotauruszt, vagy egy lapot, aminek nevében a „verem” szó szerepel.
 
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron

Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.

Cshapd ki!
 
Csapó kettő
Szörny, ork, Dornodon, 4/4, KF, 1 SZK
IK: 2 VP 1 Nekron

Anti-mágia: 1
J: max 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled egy lapot a gyűjtőbe küldhet.
J: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Egy korben egy J képességét használhatod.

Cshapd ki!
 
Elemi uralom

1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy „villám”, „tűz”, vagy „hideg” lapot.
Ha „villám” lapot akadályozott meg: ellenfeled veszít 2 VP-t, ha „tűz” lapot, akkor ellenfeled sebződik 3 ÉP-t, ha „hideg” lapot, akkor célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt (több ilyen hatás is létrejöhet, ha több ikon is van a lapon).


Moa villámhárító

1 ZSZ 1 nekron tharr tárgy/moa „kincs”

K: ha egy „villám” lap miatt sebződnél, sebződés helyett rakj rá annyi villámjelzőt, amennyit sebződtél volna.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik X ÉP-t, ahol X a rajta lévő villámjelzők száma.



Sommerthaug átka (új)

1 VP chara-din azonnali/reakció „védekezés”

Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled kijátszott egy asztalon maradó lapot: a lap kijátszáskori képességei nem jönnek létre és kap egy átok jelzőt. Amíg a jelző rajta van, addig képességei nem működnek, és ha lény, akkor az alapsebzése 0.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Sommerthaugot a paklidból.


Koncentrált fattycsapás (új)

1 VP chara-din azonnali/chara-din fattya „védekezés”

Célpont max X költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény, vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X a játékban és a gyűjtődben lévő fattyaid száma (de játékos max. 9-et sebződhet).
Ha nem védekezésként játszottad ki: kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.
 
A hordák ideje

szabálylap

Minden lény kap +1 sebzést.
A 2. körtől minden lényre +1 VP reagálni. A 2. körtől minden forrás, ami az ellenfél lényeit célozza +1 VP.
Hátrány: Minden nem lény lapod 1 VP-vel drágább.


Következő fokozat (ú)

2 VP tharr bűbáj „ősmágia”

Anti-mágia: 0.
Forrásra immúnis.
Kijátszásakor és minden előkésztő fázisodban kapsz egy szörny jelzőt (0/1-es tharr szörny) és tégy erre a lapra egy fokozat jelzőt.
Minden lényed kap annyi + sebzést, ahány fokozat jelző van rajta.


A végzet császára

követö/hordaparancsnok

A játékot 4 lappal és 18 ÉP-vel kezded és tégy rá 4 jelzőt, valamint készíts elő egyet-egyet az alábbiakból: Terrgath, Magirox, Mulgan, a segítő, Edralian.
A játék elején és minden köröd elején válaszd ki, melyik legyen érvényben a következő köröd elejéig (kétszer egymás után nem választhatod ugyanazt). Egyik sem kap jelzőket, viszont képességeik használatához használhatják a Végzet császárán lévő jelzőket.


Masszaszövés

1 VP rhatt általános/vízió, ganüid

Kapsz egy Ganüid ifjoncot játékba, vagy a kezedbe VAGY áldozd fel egy ganüided és ellenfeled eldob egy általad választott lapot a semmibe.
„Kötelék”: ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Ganüid ifjoncot.


Horizontkémlelés

1 VP rhatt általános/vízió, ganüid

Kapsz egy Ganüid ifjoncot játékba, vagy a kezedbe VAGY áldozd fel egy ganüided: megnézheted az ellenfeled kezében lévő lapokat és célpont lapot (az asztalról) a gyűjtőbe küldhetsz.
„Kötelék”: ha a gyűjtődből a semmibe kerül: kapsz egy Ganüid ifjoncot.
 
Plajtes

1 építő elenios építmény 4 SP "szárnyak"

Kijátszásakor 1 ZSZ árán előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek van színesítő szövege (kivéve Plajtest).
Minden lap kijátszási feltétele 1 ZSZ elköltése, kivéve azokat a lapokat, amiknek van színesítő szövege.

"De miért ez a hely neve?"
 
Ozorindumi kutyaember

1 VP 1 nekron 3/1 chara-din szörny/vérfarkas „szárnyak” „legendás”

S: Feltámad.
Áldozd fel: megakadályoz egy „ősmágiás” lapot vagy egy lapot, amit ellenfeled az alap idézési költségénél drágábban játszott ki.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: Kijátszásakor aktivizálhatod egy lényed.


Kurozan-rex

3 VP (5)/5 sheran szörny/dínó [+2] 3 SZK „legendás”

Kijátszásakor mindkét játékos összeszámolja a kezében, asztalon és gyűjtőjében lévő fix max 3 költségű lapjai idézési költségét. Ha ez az összeg neked nagyobb: kapsz annyi VP-t amennyivel nagyobb és a kör végén húzz ennyi lapot (de max 3 lapot húzhatsz így)!
Legendás képesség, vagy „kötelék”: Halálsikoly: ellenfeled sebződik 4 ÉP-t.


Mokele mbembe

3 VP 3/6 sheran szörny/dínó 2 SZK „legendás”

Ellenfeled minden lapja +1 VP.
Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled minden lénye kap 1 álom jelzőt.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: S: kapsz 1 VP-t, vagy aktivizálhatod egy lényed.


Alanori horror

2 VP 1 ZSZ 3/2 chara-din szörny/thargodan „legendás”

Ellenfeled asztalon lévő lapjainak aktiválást kívánó hatásai +1 VP-be kerülnek.
Minden „legendás” lényed és thargodanod kap +1/+1-et.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő aktiválást kívánó hatása nem jön létre.


A figyelő

2 ZSZ 2/2 chara-din szörny/káoszszellem „legendás”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: dobj a kezedből 2 lapot vagy egy „legendás” lényt vagy káoszszellemet a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Legendás képesség, vagy „kötelék”: ha költöttél rá VP-t, kijátszásakor húzz egy lapot!


Legendás morf

2 ZSZ 2/2 színtelen szörny/morf „legendás”

Kijátszásakor mutass meg a kezedből és/vagy a gyűjtődből X „legendás” lényt amelyeknek különbözik az altípusa: kapsz X VP-t és a kör végén húzz X lapot. (X max 3 és VP-t nem kaphatsz így az első körben).
Legendás képesség: [+1].
 
Ha meg visszajön egy etnikum, akkor azt onnan fogjátok látni, hogy megjelenik belőle lap. De olyan lapot tervezni, amilyen etnikumhoz lap 15 éve nem volt, azért, mert "hátha", nincs értelme.
 
Kár érte

Pedig van egy csomó jó etnikum, amiket a burástyákhoz ill. moákhoz hasonlóan vissza lehetne hozni a tetszhalott állapotukból. Nekem személy szerint sokkal jobban tetszene, ha már meglévő, de gyenge altípusok kapnának tápokat (szkritterek, nerubok, polipok, férgek stb.), nem pedig újak jönnének ki.
 
Köszönöm a választ.

Sekély sírhant (javítva)

0 VP leah azonnali „köd” „ősmágia”

Nem lehet rá reagálni.
Célpont permanens a gyűjtőbe kerül és ha a következő előkészítő fázisodban ez a permanens még a gyűjtőben van: rakd játékba ellenfeled oldalán. A kijátszáskori képességei és a halálsikolya nem jönnek létre.
 
burástyákat kivéve, gondolom
 
Ha egy etnikumhoz 15 éve nem érkezett erősítés, az azt jelenti, hogy az el van engedve
 
  ... | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.