Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
A kivonulás útja
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A képen két csatamech csatája látható éppen A klánok alkonya könyvsorozat kezdőkönyvének, A kivonulás útjának borítóján.
Nézz szét a galériában!
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8189)
Jégmágus kt. alakulna (9373)
Legendás cél: 1000 lap (22)
HKK Új Nemzedék reakció lapok és erősségük 2021-2024 (24)
Lapötletek (64987)
[HKK Piac] Gyakori / nem gyakori lapok (3219)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Átkozott fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció és halálsikoly: kapsz egy Chara-din fattyát.
S: célpont lap kap egy átok jelzőt (átok jelző: a lap képességei nem működnek, és ha a lap kikerül a játékból, a lap gazdájának ellenfele kap egy Chara-din fattyát).


Szárnyaszegett fatty

1 VP 1 nekron 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha nincs lap a kezedben, ellenfelednek pedig van: ellenfeled nem húzhat lapot (húzás fázisban sem).
E: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy semmizés: 1.


Ignoráns fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a Semmibe: a következő kör végéig ellenfeled nem áldozhat fel permanenst.
K ha ellenfeled VP-t vagy SZK-t költ: kapsz 1 Chara-din fattyát.


Xenó ragadozó (új)

4 VP (5)/5 chara-din szörny/xenó „szárnyak” „háló” „rezisztens”

Ha van xenód (rajta kívül) játékban vagy a gyűjtődben: láthatatlan.
K ha sebzést okoz: célpont permanens a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, vagy kapsz egy Xenó parazitát.


Mély sírhant

1 VP leah azonnali

Célpont lap a gyűjtőbe kerül, és a következő előkészítő fázisodban, ha még a gyűjtőben van: rakd játékba az oldaladon.
Lila démon

5 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/thargodan

IK-jából 2 ZSZ-t helyettesíthetsz egy Thargodan gyűjtőbe dobásával.
S ha megüt egy játékost: ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot.
K ha megüt egy lényt: max 2 célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.


Haláljáró yathmog

3 ZSZ 4/4 chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van és feláldozod egy thargodanod, vagy SZK-t költesz: rakd játékba (de egy körben csak egyet).
S áldozd fel: kapsz egy Mhorgot.
E 1 SZK: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Démoni újrahasznosítás

1 ZSZ chara-din bűbáj

K áldozd fel egy X költségű thargodanod: kapsz X SZK-t és gyógyulsz X ÉP-t VAGY ellenfeled sebződik X ÉP-t.
S áldozd fel 2*X ÉP-d: kapsz X SZK-t (X max 3).


Taalru elnyelő

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

K áldozd fel egy thargodanod: kap 3 izom jelzőt, és a kör végén veszít 3 izom jelzőt.
K 1 SZK: ha ellenfeled egy forrása hatna egy másik thargodanodra, helyette a Taalru elnyelőre fog hatni.
Feltépett sebek

1 nekron dornodon azonnali

Ellenfeled sebződik annyit, amennyit ebben a körben gyógyult, a max. ÉP-je annyival csökken, amennyivel ebben a körben nőtt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy gyógyító forrást, vagy a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.


Raghab

6 ZSZ (6)/6 chara-din szörny/thargodan „szárnyak”

Kompenzáció és halálsikoly: játékba rakhatsz a kezedből VAGY a gyűjtődből legfeljebb két, max 3 költségű thargodant.
Kijátszásakor a paklidból a gyűjtőbe rakhatsz egy chara-din lapot.
Áramlás: kapsz 2 SZK-t.


Teouchán

6 ZSZ 4/(4) chara-din szörny/thargodan

Ha a gyűjtődben van, és kisül egy thargodanod halálsikolya, vagy kompenzációja: visszaveheted a kezedbe.
S 1 SZK: előkereshetsz egy chara-din varázslatot, vagy 2 SZK árán egy varázslatot.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot.


Taposó yathmog

5 ZSZ 4/3 chara-din szörny/thargodan

Kompenzáció és halálsikoly: előkereshetsz egy max 3 költségű thargodant, vagy kapsz egy Mhorgot.
K 1 SZK: megakadályoz egy forrást, ami lényt hozna játékba és kapsz egy Mhorgot.


Vihargodan

4 ZSZ 4/(4) fairlight,chara-din szörny/thargodan „villám” „szárnyak”

Varázslatok nem hatnak rá.
Minden kör végén minden játékosnak vissza kell vennie egy max. 3 költségű nem thargodan lapot az asztalról. Ha ellenfeled ezt nem tudja megtenni, akkor sebződik 2-t, te pedig kapsz 1 SZK-t.
Felezőbál

1 VP dornodon azonnali "ősmágia"

Kijátszási feltétele, hogy legyen permanensed játékban.
Minden játékos eldobja a kezében lévő lapok felét a Semmibe, vagy minden játékos feláldozza a játékban lévő lapjai felét (mindkét esetben felfelé kerekítve.
"Vízszintesen, vagy függőlegesen felezzünk?"

Zarknod ketrece

szabálylap

Ha ellenfeled a játék elején megszünteti: nem húzol kevesebb lapot.
Mindenki körönként legfeljebb 2 varázslatot játszhat ki sikeresen a kezéből.
Mindenki körönként legfeljebb 2 aktiválást kívánó hatást használhat sikeresen.


13 kísértet

1 VP 1 ZSZ leah általános/vízió

Ha gyűjtődből játszod ki: létrejötte után a Semmibe kerül.
Kijátszási feltétele, hogy legyen 13 kísértet a gyűjtődben.
Gyógyulsz 13 ÉP-t, célpont lapot a Semmibe küldhetsz és ellenfeled paklijának felső 13 lapja a Semmibe kerül.


Aljas hatos

1 VP chara-din/leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy legyen 6 gonosz lényed játékban.
Egy célpont sebződik 5-öt VAGY ellenfeled eldob 2 véletlenszerű lapot a Semmibe VAGY célpont lap a gyűjtőbe kerül és visszavehetsz egy gonosz lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Vaskalapos fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ha ezen kívül nincs lap a kezedben és ellenfeled forrásával lapot húz: dobd a Semmibe: húzz annyi lapot, amennyit ő húzott és kapsz 1 Chara-din fattyát.
Ellenfeled nem chara-din lapjai passzívan jönnek játékba.
Fattyaid kapnak +1/+1-et.
Az entek háborúba mentek

1 VP 1 nekron sheran általános

Gyógyulsz 2*X ÉP-t, max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és a kör végén kapsz +X VP-t.
X annyi, ahány legalább 4 költségű sheran lapod van játékban.


Leah láncai

1 VP leah bűbáj

S válassz ki 2 lényt egy gyűjtőből: rakj játékba egyet a saját, egyet az ellenfeled tartalékába. Az így játékba rakott lények leah színűek és élőholtak lesznek.


A mágia ösvénye

1 VP fairlight azonnali

Kijátszásakor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: előkereshetsz egy varázslatot és ha általánost, vagy bűbájt kerestél, a kör végéig kijátszhatod bármikor amikor azonnalit játszhatsz ki.


Minotaurusz kanonok

2 VP 2/1 tharr szörny/minotaurusz KF

Anti semlegesítés: 0.
S 1 VP: játékba rakhatsz a paklidból egy max 4 költségű minotauruszt, de a kör végén az asztalról/gyűjtőből mindenképpen a Semmibe kerül.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.

Tolvaj fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S 1 VP: ellophatsz egy lapot, ellenfeled pedig kap 1 Chara-din fattyát.
„Duplakötelék”: Halálsikoly: Ellophatsz bármennyi Chara-din fattyát.
Tobzódó fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

S ha ellenfeled játékba hoz egy permanenst, mutasd meg a kezedből: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Ganüid pankrátor

2 VP 4/4 rhatt szörny/ganüid

Ellenfeled nem rakhat rá jelzőt.
K: megakadályoz egy forrást, ami módosítaná a jelzők számát egy lapon VAGY célpont lap, amin van jelző, a gyűjtőbe kerül.
Jelenés: egy ganüid kap 2 izom jelzőt (Ganüid ifjonc 3-mat).


Tudatmódosító termik

2 VP 3/3 rhatt szörny/termik „rezisztens”

S: dobd a paklid felső 2 lapját a gyűjtőbe, és ha volt közötte termik, akkor célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
K: ellenfeled max VP-je csökken eggyel.


Epikuliáris termik

1 VP 1 ZSZ 1/1 rhatt szörny/termik

Anti-semlegesítés: 1.
Ellenfeled nem játszhat ki lapokat semlegesítésként.
K: eggyel nő a max. ÉP-d és gyógyulsz 1 ÉP-t.


Ködcsáp

2 VP 3/3 sheran szörny/polip „köd”

K: ha ködkeresel, vagy sikeresen kijátszol egy polipot: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Jelenés: célpont játékos kap 1 Polip porontyot, vagy egy A köd gyermekét.
A csontarcú átka

1 VP leah bűbáj

Lényeid rezisztenciát kapnak és nem kerülnek gyűjtőbe attól, hogy ÉP-jük 1 alá csökken.
Áldozd fel egy lényed, aminek van legalább 1 ÉP-je: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.


Kortárs művészet

1 VP elenios azonnali/reakció

Kijátszási feltétele, hogy ellenfelednek legyen lapja játékban.
Megakadályoz egy lapot, vagy egy forrást.


Tűz és jég dala

1 VP 1 ZSZ leah/dornodon azonnali „tűz” „hideg”

Ha van „tűz” lap a gyűjtődben: egy célpont sebződik 4-et.
Ha van „hideg” lap a gyűjtődben: szétoszthatsz 4 dermesztés jelzőt.
Ha mindkettő van: dönthetsz úgy, hogy a fenti kettő helyett megakadályoz, vagy a gyűjtőbe küld egy célpont lapot.


Jelzőfény

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy „tűz” lényt.
Jelenés 1 VP: megakadályoz egy „tűz” lapodra kijátszott/használt reakciót (nem használhatod a kijátszása körében).


Brutális termik

3 VP 6/3 rhatt szörny/termik

S 1 VP: gyűjtőbe küldhetsz max annyi célpont lapot, amennyi K képességet ebben a körben sikeresen használtál.
K célpont játékos veszít 1 SZK-t, vagy egy max ÉP-t.
Arochos csele

0 VP tharr azonnali/reakció

Megakadályoz egy lapot, aminek a költsége legalább annyi, mint az ÉP-d, vagy megakadályoz egy forrást (utóbbi csak ha van Arochos jelződ játékban).
Jelenés: ha nincs lényed játékban: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.


Arochos rohama

1 VP tharr azonnali „védekezés” [+9-X]

Gyűjtőbe küldhetsz egy célpont min X költségű lapot. X annyi, ahány ÉP-d van.
Ha nem „védekezés”-ként játszottad ki: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.

Arochos pajzshordozója

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyivel kevesebb ÉP-d van, mint 5.
K végy le róla egy jelzőt: kapsz egy Arochos jelzőt az őrposztodba.

Arochos segédje

1 VP 1/1 tharr kalandozó/ember KF

Nem működnek ellenfeled azon lényeinek képességei, amelyek SB-je nagyobb az ÉP-dnél.
Jelenés: kapsz egy Arochos jelzőt, vagy a kör végéig nem sebződhetsz ellenfeledtől.


Arochos brutalitása

1 VP színtelen azonnali

Ha ellenfelednek több ÉP-je van, mint neked: egy célpont sebződik feleannyit (lefelé kerekítve) amennyi az ÉP-tek különbsége.
Jelenés: célpont Arochos jelző kap +4/+4-et a kör végéig (a kijátszása körében nem használhatod).


Arochos naspolyája

1 VP tharr azonnali

Ha ellenfeled játékban lévő lényei SB-jének az összege nagyobb, mint az ÉP-d: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi lényét, hogy a megmaradt lényei SB-jének összege legfeljebb akkora legyen, mint az ÉP-d.
Közönséges ló

1 VP 2/2 raia szörny/hátas [+1]

A kör végén húzz egy lapot!
Kalandozóid aktívan jönnek játékba és lépnek 2 szintet.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a célpont aktivizálódik és kap 2 izom jelzőt.


Csatavadkan

1 VP 3/1 tharr szörny/hátas „rezisztens”

A kör végén keress ki egy kalandozót!
Kalandozóid +2 SB-t és mágikus támadást kapnak és nem hatnak rájuk ellenfeled varázslatai.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény +4 SB-t, mágikus támadást és ellenfeled forrásaira való immunitást kap.


Csodaszarvas

1 VP 2/3 sheran szörny/hátas

A kör végén végy vissza egy kalandozót a gyűjtődből!
Kalandozóid +2 ÉP-t, mágikus védelmet és rezisztenciát kapnak.
Kijátszhatod kalandozóra tett bűbájként is, ekkor: a lény kap 2 élet jelzőt és +4 ÉP-t.

Istállómester

1 nekron 1/1 színtelen kalandozó/ember KF

Kijátszásakor előkereshetsz egy hátast, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
Hátasaid kijátszására ellenfeled nem reagálhat.


Erdei lovas

2 VP 3/3 sheran kalandozó/elf, druida KF

S: a kezedből, vagy a gyűjtődből rakj játékba egy hátast bűbájként.
3 szintlépés: S: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy ellenfeled eldob egy lapot.
4 szintlépés E: megakadályoz egy lapot, vagy húzz egy lapot!
Krabber testrabló

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
„Duplakötelék”: „védekezésként” is kijátszhatod.
2 ÉP, áldozd fel: ellophatsz egy lényt. Az ellopott lény leah krabber lesz és „háló” képességet kap.


Krabber óratorony

1 építő 4 SP leah építmény/krabber „háló” „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a paklidból vagy kezedből vagy gyűjtődből egy Ollókezű Derwadot.
Krabberjeid rezisztenciát kapnak és kijátszhatod őket az ellenfél körében is.


Krabber gladiátor

2 VP 4/4 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszása nem számít bele a ”háló” korlátba.
K áldozd fel egy „hálós” lapod: célpont permanens a Semmibe kerül. (ha krabbert áldoztál, akkor nem működik ellene semmilyen immúnitás.

Krabber kényszersorozó

1 VP 1/1 leah szörny/krabber „háló”

Kijátszhatod ellenfeled körében is.
Kijátszásakor 1 VP, vagy 5 ÉP árán előkereshetsz egy „hálós” lapot.
A lapok nem veszíthetik el „háló” képességüket (ez a gyűjtőből is működik).

Krabber tömegpusztító fegyver

2 VP leah azonnali/krabber

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben pontosan 2 lapot játszott ki sikeresen a kezéből.
Minden nem „hálós” lap a gyűjtőbe kerül.


Krabber gátrobbantás

1 VP leah azonnali/krabber „védekezés”

Célpont permanens a gyűjtőbe kerül, és ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz 1 Csattogó krabbert.
Lohd Haven hívása

1 VP sheran azonnali „ősmágia”

Előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében nem szerepel r betű, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek nevében Lohd haven szerepel.


Lohd Haven munkaszehződése

2-X VP sheran bűbáj lapra „életkioltó”

X annyi, ahány r van a lap nevében. A célpont lapot ellopod.
Halálsikoly: ha akarod, az ellopott lap a Semmibe kerül.
Áramlás: kapsz egy gyakori tókent, aminek nevében nincs r betű.


Lohd Haven húnája

2 VP sheran bűbáj

Húzz egy lapot!
Minden lap, aminek nevében van r betű 1 VP-vel drágább.
Minden lap, aminek nevében nincs r betű, 1 VP-vel olcsóbb (de min 1 VP).


Lohd Haven bahátsága

1 VP sheran azonnali „védekezés”

Minden lény, aminek nevében nincs r betű kap 1 izom, vagy élet jelzőt, minden lény, aminek nevében van r betű, kap 1 méreg, vagy 1 dermesztés jelzőt (mindkét esetben lényenként dönthetsz).


Lohd Haven testőhe

2 VP 3/3 sheran kalandozó/ember KF

Minden lény kap -X/-X-et, ahol X annyi, ahány r betű van a nevében.
S 1 VP: előkereshetsz egy lapot, aminek nevében „Lohd Haven” szerepel.


Lohd Haven ehőfohhása

1 VP sheran általános

Kijátszása feltétele, hogy nincs olyan lapod játékban, aminek nevében r betű szerepel.
Kapsz X VP-t, és a kör végén húzz X lapot! X annyi, ahány r betű szerepel ellenfeled lapjainak nevében összesen (de max 3).


Lohd Haven meghökönyödése

1 VP sheran azonnali „védekezés”

Célpont lap, aminek nevében van r betű, a gyűjtőbe kerül.
Ha nem védekezésként játszottad ki: kapsz egy tókent, aminek nevében nem szerepel r betű.
Az egyszerűség jutalma

szabálylap

A játék elején mindenki előkereshet egy olyan lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.
Az ilyen lapokra +1 VP reagálni és +1 VP célozni őket olyan lapokkal, illetve olyan lapok képességeivel, amik leírása legalább 5 sor.


Közönséges pusztító varázslat

2 VP leah azonnali [+2]

Célpont permanens a Semmibe kerül.


Közönséges védővarázslat

2 VP fairlight azonnali/reakció [+2]

Megakadályoz egy lapot.


Egyszerű elek

1 VP 1/3 leah kalandozó/troll KF „szárnyak” „rezisztens”

J: előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy lapot, aminek a leírása legfeljebb 4 sor.


Thraxi adószedő

1 VP 1/2 leah kalandozó/ember KF „rezisztens” „háló”

K: Feltámad.
K: ha ellenfeled kijátszik egy lapot: azonnal sebződik annyit, ahány sor a lap leírása.
A kívülálló

követő/epikus

Kedvelt lap: altípus nélküli lény.
Ilyen lényeidre nem hatnak ellenfeled altípussal rendelkező lapjainak képességei.
S 1 VP 1 nekron: egy ilyen lényedre tehetsz egy izom, vagy élet jelzőt.


Technokolin (új)

2 VP 2/2 elenios szörny
Ellenfeled lapjai nem aktivizálódnak az előkészítő fázisban.
K célpont lap passzivizálódik, vagy kap 1 dermesztés jelzőt.


Garokk (új)

2 VP 3/1 tharr szörny

Semlegesítés: altípussal rendelkező lap.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 ÉP-t és mágikus védelmet.


Bakkura (új)

2 VP 1/1 tharr szörny

Kijátszásakor célpont altípussal rendelkező lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden altípussal nem rendelkező lényed kap +2 SB-t és mágikus támadást.


Gátvakond (új)

2 VP 2/2 tharr szörny

Láthatatlan. Látja a láthatatlant.
Minden altípussal rendelkező lap kijátszása +1 VP.
Tomboló fatty (új)

4 ZSZ (5)/5 chara-din szörny/chara-din fattya „szárnyak” [+1]

Kijátszásakor egy célpont sebződik 5-öt, vagy célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz annyi Chara-din fattyát, ahány permanenst áldoztál a költségének.


Fattyak hordája (új)

3 VP X/X chara-din szörny/chara-din fattya

X annyi, ahány fattyad van kijátszásakor játékban.
Kijátszásakor válassz X különbözőt: „szárnyak” „rezisztencia” „háló” „[+2]” „Élet: 1” „mágikus támadás és védelem” „kap 1 izom jelzőt”.


Idéző fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Áldoz fel ezt a lapod és még X (min 1) fattyad: játékba rakhatsz a paklidból, vagy a gyűjtődből egy max X+1 költségű fattyat, vagy megakadályoz egy X költségű lapot.


Fatty testvériség

1 VP chara-din azonnali „védekezés”

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát, vagy Éjfatty biogenezist.
Kijátszási feltétele, hogy legyen fattyad játékban.
A fattyakat kivéve minden permanens kap 1-1 dermesztés jelzőt.


A fattyak hatalma

1 VP chara-din azonnali/reakció

Megakadályoz egy varázslatot, és ha „duplakötelék” akkor kapsz egy Chara-din fattyát.
Páros jutalom

2 VP sheran általános

Keress elő egy 2 költségű lapot!
Ha a kör végéig nem játszol ki a keresettel megegyező nevű lapot: a kör végén kapsz 2 VP-t és húzz 1 lapot!


Kettes számú pusztító gép

2 nekron tharr tárgy/moa

Semlegesítés: max 1 költségű lap.
S ha ebben a körben nem használtál/játszottál ki reakciót: célpont páratlan költségű lap a gyűjtőbe kerül.


Nekrofun amulet

2 SZK fairlight tárgy „kincs”

S játékba rakhatsz a kezedből, vagy a gyűjtődből egy 2 költségű permanenst.
Halálsikoly: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 2 VP-t.


Ikertorony

2 építő tharr építmény 2 SP „szárnyak”

Ellenfeled minden lapja „1 VP, kivéve a 2 költségűeket.
Dobd a kezedből a gyűjtődbe: célpont páratlan költségű lapra tehetsz egy dermesztés, vagy elmúlás jelzőt.


Útkereső egér

1 VP bufa szörny 1/1

Időleges hatás: 1: ellenfeled nem tud megsebezni.
E feltámad, de ekkor a következő hátrányt kapja: „Ha a gyűjtőbe kerülne, helyette a Semmibe kerül.”
Zarknod láncai

szabálylap

Az első 3 körben nem lehet megszüntetni.
Minden permanens egy dermesztés jelzővel kerül játékba.
Egyik játékos sem vehet vissza lapot a gyűjtőből a kezébe saját forrásával.


Chara-din pillantása

1 nekron chara-din általános/vízió

Minden játékos eldob egy nem chara-din lapot.
Ha ellenfeled kisemmizi, vagy újrahasznosítja: kapsz egy Chara-din fattyát.


Mo’khabut fétis (új)

1 ZSZ tharr tárgy „kincs”

Anti-mágia: 2. De ha SZK-ból fizetted a költségét, akkor lehet helyette anti-semlegesítés: 2.
1 SZK: visszakerül a kezedbe.
Morbid humor

1 nekron leah azonnali/reakció

Ha nincs lapod játékban: nem lehet rá reagálni.
Megakadályoz egy forrást, és ha ez egy asztalon lévő lap képessége volt: a lap a gyűjtőbe kerül.
Hátrány: a következő köröd végéig minden lapod +1 nekron.


Óriáscsirke

2 VP 5/5 sheran szörny „szárnyak” „rezisztens” [+2]

Hátrány: nem támadhat lényt.


Fixálás

0 VP sheran azonnali/gnóm

A kör végéig minden gnómod egy aktiválást kívánó képességét egyszer ingyen használhatod VAGY max 2 célpont lap kap 1-1 fixálás jelzőt. Ha egy lapon ilyen jelző van, a gazdája nem hajthat vele végre olyan cselekvést (pl. áldozás), amitől az kikerülne a játékból.
„Én csak úgy hívom, Fixálás… Nezopurrafixálás.”
A tokozó bosszúja

1 VP elenios azonnali „mentális”

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben került le álomjelző lényről.
Kompenzáció: tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy lapot.


Álomharcosok

2 VP 2/1 elenios kalandozó/vízió, ember KF

Semlegesítés: semmiző forrás, vagy újrahasznosítás.
Ha nem semlegesített: kijátszásakor játékba rakhatsz egy vízió lényt a gyűjtődből (olyat is, amilyen nevűt már játszottál ki ebben a körben).


Az álmok ura

2 VP elenios kalandozó/ember KF

Semlegesítés: max X költségű lap, ahol X az álom jelzők száma.
Nem működnek ellenfeled álom jelzős lényeinek képességei.


Álomgyerek

0 VP 1/1 elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”

Kijátszásakor tehetsz egy lényre 2 álom jelzőt.
Ha a kör végén a gyűjtőbe kerül: tehetsz célpont lapra 2 dermesztés jelzőt.


Az utolsó rémálom

? VP leah azonnali

Kijátszási feltétele, hogy semmizz egy azonnalit, vagy általánost a gyűjtődből.
Minden szempontból úgy kell tekinteni, mintha a semmizett varázslatot játszanád ki (de továbbra is víziónak számít)
Meglepő fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Dobd a kezedből a semmibe: „semmizés: 2” VAGY ha „duplakötelék” akkor tehetsz célpont lapra 1 dermesztés jelzőt.
Kijátszásakor kapsz egy Chara-din fattyát.


Testőrök céhe

tharr céh

Ha egy lényed bemegy az őrposztba: kapsz egy testőr jelzőt az őrposztba (2/2-es tharr szörny, semmilyen módon nem kerülhet ki őrposztból, ellenfeled lényei csak testőr jelzőt támadhatnak és ellenfeled célzó forrásai csak testőr jelzőt célozhatnak).
J 2 VP: megakadályoz egy forrást, ami egy lényedre hatna.


Börtjauk nevetése

1 VP 1 nekron tharr azonnali

Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább 2 nekront költöttél.
Megakadályoz egy lapot, vagy célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Kompenzáció: előkereshetsz egy 2 nekron költségű lapot.


Vérsörényű pegazus

3 VP (4)/4 dornodon szörny/pegazus „szárnyak” [+1]

K 2 ÉP: minden játékosnak fel kell áldoznia annyi lapját, hogy minden színből csak egy lapja maradjon.
Áldozd fel: megakadályoz egy olyan lapot, amilyen színű már van játékban.


Végzetes pegazus

3 VP 2/2 leah szörny/pegazus „szárnyak”

IK-jából minden VP-t helyettesíthetsz 1-1 különböző színű pegazus gyűjtődből semmizésével.
Kijátszásakor célpont lap a gyűjtőbe kerül, majd a Végzetes pegazus kap annyi izom jelzőt, amennyi a lap költsége volt.
Tobzódó burástya

1 VP 1/1 elenios szörny/burástya

J: ellenfeled következő azonnalijának a hatása erre módosul: „Ellenfeled kap 1 Burástya kölyköt”
Áramlás: kapsz annyi Burástya kölyköt amennyi lapot ellenfeled ebben a körben sikeresen kijátszott (min 1-et).


Gyengeség (új)

szabálylap

Minden játékos 5-tel kevesebb max. ÉP-vel és max. VP-vel kezd.
Minden gyógyító forrás 2-vel kevesebbet gyógyít.
Minden VP adó forrás 1-el kevesebb VP-t ad.


Kettős erőbedobás (új)

szabálylap

A 2. körödtől kezdve minden játékos kétszer annyi lapot húz a húzás fázisában, mint egyébként.
A 3. körödtől kezdve minden játékos +1 VP-t kap az előkészítő fázisában.


Jóképű hentes

2 VP 3/3 chara-din kalandozó/ember KF

Nem cserélhet gazdát.
Csábítás: 2.
E: célpont lény, vagy építmény sebződik annyit, amennyi a játékban lévő lények csábítása összesen.


Zarknod verme

szabálylap

Egyik játékos sem kaphat VP-t az előkészítő fázisán kívül és nem húzhat lapot a húzás fázisán kívül (hátrányra egyik sem vonatkozik).
Az első 3 körben semmilyen módon nem lehet megszüntetni, sem feláldozni.
Robbantó

1 VP 3/3 dornodon szörny/ork „szárnyak” KF

Kijátszásakor max. 2 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy célpont lapot.
halálsikoly: ellenfeled sebződik 3-mat.


Brákó, a mentalista

követő/epikus

Kedvelt lap: „mentális”
S ha játszottál ki ebben a körben „mentális” lapot: ellenfeled veszít 1 VP-t, VAGY ha legalább a 3. kör van és ellenfelednek legalább 2 lap van a kezében, akkor eldob egy lapot.
J 2 VP ha nincs lap a kezedben: keress elő egy „mentális” lapot.


Kísértetbarlang

1 ZSZ 5 SP leah építmény „szárnyak”

Kijátszhatod a gyűjtőből is, de ekkor csak úgy, hogy kísértet építi.
S dobj a paklid tetejéről 2 lapot a gyűjtődbe, majd ha ezek után van kísértet a gyűjtődben: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.


Negatív követő

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
Körönként max 2-szer használhatsz jelenést.
E mutass meg egy élőholtat a kezedből: dobj 2 lapot egy pakli tetejéről a gyűjtőbe.
J 2 VP: visszavehetsz egy élőholtat a gyűjtődből.


Alvilági agresszor

követő/epikus

Kedvelt lap: olyan lény, aminek min. 4-es alap SB-je van.
S: egy ilyen lényed aktivizálódik, vagy a kör végéig láthatatlanságot, vagy forrásimmúnitást kap.
Minotaurusz nehézgyalogos

4 VP 1 nekron (4)/4 tharr szörny/minotaurusz, óriás

Ha egy lap ellenfeled asztaláról, vagy gyűjtőjéből a kezébe kerülne, ehelyett visszakerül a pakliba.
Áramlás: célpont lap visszakerül kézbe.


Bozótlakó

3 VP 1 nekron 3/(1) rhatt szörny „köd”

Kijátszásakor kap annyi, izom jelzőt, ahány követőt és szabálylapot használsz.
K végy le róla egy jelzőt: ellenfeled egy célpont lapja visszakerül kézbe.


Emberevő farkas

1 VP 1 nekron (3)/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S feltámad.
Ha bárhonnan egy vagy több vérfarkasod kerül a Semmibe: ellenfeled paklijának a tetejéről ugyanannyi lap kerül a Semmibe.


Aravis

2 VP 3/2 raia kalandozó/ember KF „szárnyak”

Ha ebben a körben nem kerestél elő lapot: ingyen kijátszhatod.
S 2 VP: keresd elő a paklidból.


Z’ontar, a dolog a Daxxról

2 VP 3/3 chara-din szörny „szárnyak” [+2]

Kijátszásakor kapsz 3 szutyogány jelzőt (1/1-es chara-din szörny, „szárnyak”)
K: ha egy szutyogányod megsebez egy lényt, vagy épületet: ellophatod azt a lényt/épületet.
Köszönöm szépen.
Soha ki nem hunyó láng

1 VP dornodon azonnali „tűz”

Egy célpont sebződik 1-et.
A kör végén kapsz 1 VP-t és vedd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a kezedbe.


Bozóttűz

1 VP dornodon azonnali „tűz” „védekezés”

Egy célpont sebződik annyit, ahány követőt és szabálylapot használnak a játékosok összesen.
S áldozd fel egy követőd, vagy szabálylapod: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.


Eleven rettenet (új)

3 VP (3)/5 chara-din szörny „szárnyak”

Lények képességei nem hatnak rá. Lények nem támadhatják meg.
Ha ellenfeled játékba hoz egy lényt, az eleven rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.


Holt rettenet

3 VP (3)/5 leah szörny „szárnyak” „élőholt”

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy varázslatot, a Holt rettenet kap 1 izom jelzőt.
K végy le róla 1 izom jelzőt: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.


Tü’phón, az elfajzott óriás

4 VP 1 nekron (6)/6 sheran/tharr szörny/óriás, kígyó „szárnyak” [+1]

3-mas mérgezés.
Ellenfeled mágikus védelmű és/vagy támadású lényeinek képességei nem működnek.
S, ha van rajta kívül óriásod, vagy kígyód játékban: kapsz egy Ekharion bébit, vagy 1 VP árán előkereshetsz egy szörnyet.
A túlbuzgók büntetése

szabálylap

Ha valaki sikeresen kijátszik egy lényt a kezéből: sebződik annyit, amennyi a lény sebzése.
Ha valaki sikeresen kijátszik egy varázslatot: sebződik annyit, amennyi a varázslat költsége.


Agyrohasztó ork

1 VP 2/1 dornodon szörny/ork KF szárnyak

Ha kézből, vagy asztalról a Semmibe kerülne: helyette a gyűjtőbe kerül.
Ellenfeled nem áldozhat fel lapokat.
E: ellenfeled veszít 1 VP-t.


Khór fiai

2 VP 2/2 dornodon szörny/ork, varkaudar KF szárnyak

Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a gyűjtőbe: előkereshetsz egy orkot, vagy varkaudart a paklidból.
Minden orkod és varkaudarod (kivéve Khór fiait) annyi sebzést kap, ahány orkod és varkaudarod van játékban.


Tharrgodan

1 ZSZ 2 SZK (4)/4 tharr/chara-din szörny/thargodan

Ellenfeled a zanszilánk költséget csak SZK-ból fizetheti.
K, ha ellenfeled SZK-t kap, vagy költ: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Mhorgot.


Gyanús összefonódások

szabálylap

Ha egy játékos egy lényből SZK-t nyerne ki: helyette ugyanannyi VP-t kap.
Ha egy játékos egy forrással VP-t kapna, helyette ugyanannyi SZK-t kap.


Olcsó játék

szabálylap

Minden kör végén minden játékos kivehet egy lapot az ellenfél paklijából, majd a Semmibe rakja.
J: ellenfeled a következő kör végéig nem játszhat ki olyan lapot, amilyen nevű lapja már van a Semmiben.
Az átváltozás mestere

követő/epikus

Kedvelt lap: alakváltó.
K: egy alakváltód átkerül a másik alakjába.
J 1 VP: visszavehetsz egy alakváltót a gyűjtődből a kezedbe.


Alakváltó (új)

2 VP sheran kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Párduc: 4/1 Láthatatlan. Ha sebez: kapsz 1 VP-t.
Humanoid: 1/4 Rezisztens. E, húzz egy lapot!


A tengerek ura (új)

2 VP sheran/elenios kalandozó/alakváltó, szirén KF

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Szirén: 2/2 S 1 VP: ellophatsz egy célpont lapot.
Ember: 3/3 K 1 VP: megakadályoz egy varázslatot.


Gwendolen (új)

2 VP elenios kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Álomhozó: 4/2 K: célpont lény kap 2 álom jelzőt.
Dermesztő: 2/4 K: célpont lap kap 2 dermesztés jelzőt.


A reménytelenség bajnoka (új)

3 VP chara-din kalandozó/alakváltó KF „szárnyak”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Káosz forma: 3/5, Ha sebzést okoz, ellenfeled eldob egy lapot. Halálsikoly: ellenfeled eldob egy lapot.
Harcos forma: 6/4 Ellenfeled nem célozhatja. Ha megüt egy lényt, vagy épületet: célpont lap a gyűjtőbe kerül.


Ködmágus

2 VP színtelen kalandozó/alakváltó KF „köd”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban válaszd ki az alakját:
Tűzmágus: 3/1 „tűz ikon” K egy célpont sebződik 2-t.
Gyógyító: 1/3 K egy célpont gyógyul 4-et.
Inkább majd én

1 VP chara-din azonnali/reakció

Anti-semlegesítés: 0.
Megakadályoz egy varázslatot, majd előkereshetsz egy a megakadályozottal azonos nevű lapot a paklidból.


Konfigurált káosz

szabálylap

A játék elején válassz 2-t ezek közül:
Senki sem tehet ellenfele lapjaira jelzőket.
Senki sem vehet le jelzőket ellenfele lapjairól.
Minden lény passzívan jön játékba.
Minden varázslat + 1 VP.
Minden köröd végén 1-gyel nő a max. ÉP-d és max. VP-d.


Tu’faddil, a preferáló

4 ZSZ 1 nekron (4)/4 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 1.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +2 VP.
Használhatod a gyűjtődben lévő éjfattyaid áramlását, mintha a kezedben lennének.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP), vagy húzz egy lapot!


T’áudún, a visszatérő

5 ZSZ (5)/6 leah szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K vegyél vissza egy éjfattyat a gyűjtődből, vagy semmizés: 2.
Áramlás 1 VP: játékba rakhatsz a gyűjtődből egy éjfattyat passzívan.


T’udamiru, a pusztító

6 ZSZ 9/5 chara-din szörny/éjfatty

Élet: 2.
K ha használsz egy áramlást: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Minden más éjfattyad kap +2 SB-t.
Áramlás: célpont nem gonosz lap a gyűjtőbe kerül.


Kh’altúna, a keverő

4 ZSZ 4/6 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Élet: 1.
K ha használsz áramlást: ellenfelednek vissza kell kevernie egy lapot a kezéből a pakliba.
Minden éjfattyad kap „2 ÉP-t.
Áramlás: a következő éjfattyad 3 VP-vel olcsóbb (min 1 VP) és gyógyulsz 5 ÉP-t.
Jellemhibás pegazus

2 VP 4/3 tharr szörny/pegazus „szárnyak”

K mutass meg 3 különböző jellemű lapot a kezedből: ha az őrposztban van, akkor ellenfeled őrposztjából egyébként a tartalékából minden lény a gyűjtőbe kerül.
Halálsikoly: kapsz egy gyakori, semleges tókent.


Szárnyaszegett pegazus

2 VP 2/2 sheran szörny/pegazus

K: mutass meg 2 különböző jellemű lapot a kezedből, majd ha ezek
gonosz és jó jellemű: max 2 célpont lap a gyűjtőbe kerül
jó és semleges: kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot
gonosz és semleges: ellenfeled eldob egy lapot, vagy semmizés: 3.


Gránitsörényű pegazus

3 VP 6/3 dornodon szörny/pegazus „szárnyak”

Ha ellenfeled forrásával megakadályozza, vagy gyűjtőbe küldi az asztalról egy pegazusod: rakd játékba a kezedből, majd keress elő egy attól eltérő színű pegazust.
Épületek ellen +6 SB-je van.


Kíváncsi pegazus

2 VP 3/2 chara-din szörny/pegazus „szárnyak”

K, mutass meg 3 különböző jellemű pegazust a paklidból: ellenfeled ezek közül egyet kiválaszt, ezt vedd a kezedbe, a többit rakd a semmibe.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.


Semleges pegazus

? VP 1/1 fairlight szörny/pegazus „szárnyak”

IK-ja 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Semlegesítés olyan színű lap, amilyen színűt megmutatsz a kezedből.
Ha nem semlegesített: egy másik pegazusodra tehetsz egy izom jelzőt.
A világhódítás kardjai

1 VP színtelen általános

Újrahasznosítás: X.
Max X célpont lap a gyűjtőbe kerül és ellenfeled eldob X lapot. X annyi, ahány különböző nevű kardod van játékban (max 3).

Médeni berta (új)

1 VP 1/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

P: kapsz 1 VP-t, de ha van rátett lap rajta, akkor 2 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy más lapra rakható lapot.

Sajbi (új)

2 VP 3/3 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

S 1 VP: húzz egy lapot, de ha van rátett lap Saibin, akkor 2-t.
Kompenzáció és halálsikoly: keress elő, egy más lapra rakható lapot!

Karacs

2 VP 1/2 kalandozó/alakváltó bufa KF „szárnyak”

Amíg van rátett lap rajta, addig ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor ellophatsz, vagy egy gyűjtőből rárakhatsz Karacsra egy rárakható lapot.


Médeni áldás

1 VP bufa általános „ősmágia” [+1]

Kapsz X VP-t és húzz X lapot! X annyi, ahány más lapra tett lap van játékban, de max 3.
Hátrány: a kör végéig max 1 nem más lapra rakható lapot játszhatsz ki sikeresen a kezedből.
A generikum büntetése

szabálylap

Az altípussal nem rendelkező lények képességei nem működnek.
Minden forrás, aminek szövegében a „célpont lap” vagy a „megakadályoz” kifejezés szerepel +1 VP.


Halhatatlan születése

1 VP színtelen, általános

Célpont lény kap egy élet jelzőt, vagy előkereshetsz egy élet képességgel rendelkező lényt.


A lich tanítványa

2 VP 2/2 leah szörny/nekromanta „élőholt”

Élet: 2.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: kapsz egy Nekromanta csontvázat, vagy visszavehetsz egy „élőholt”, vagy Élet képességgel rendelkező lényt a gyűjtődből.


Lady Olivia macskája (új)

3 VP 3/1 elenios szörny

Anti-mágia: 1. Élet: 9.
K végy le lényeidről össz. X élet jelzőt: megakadályoz, vagy gyűjtőbe küld egy X költségű lapot.


A halhatatlanok edzője

2 VP 3/2 raia kalndozó/kobudera KF

Élet: 2.
Ellenfeled minden „életkioltó” lapja +1 VP.
S: önmagán kívül minden „élet” képességgel rendelkező lényed kap 1-1- izom jelzőt.


Druida őr

2 VP 1/5 sheran kalandozó/elf, druida KF

Élet: 2.
K ha egy élet jelződ kikerül a játékból: kapsz 1 VP-t és ha nem költség miatt került ki, akkor a kör végén húzz egy lapot is.

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.