Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Gaddar
Küldd el képeslapként!
Az igazi galetkinek nincs szüksége fegyverekre, páncélokra ahhoz, hogy elbodoguljon a Teron hegy mélyének mindennapi világában. Az okosabbak viszont azt is tudják, kevesebb kockázattal jár egy pajzzsal védekezni a torzszülöttek ellen, mint csupaszon.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-16 21:20:14 Az UL-ek letöltésre kerültek.

2024-04-16 21:21:18 A TF fordulók kiküldése megkezdődött!
2024-04-16 21:21:25 A TF fordulók kiküldése befejeződött!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2092-20

Karakterszám: 2092 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 20 Játékhét: 533
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 500
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2022. már. 29. 13h:42'
A következõ fordulód táplálható: 2022. már. 30.

E-mail!

AROTHON KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 36 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1497.)
Pihenésedet nyugodtan töltötted a barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 274.]

be 3 meglátogatod a 3. épületet
Ellátogatsz az ébenfekete varázslótoronyhoz. Egy sötét csuklyás mágus fogad. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: energiatüske (#10, IQ8, 70ap) elektromos kéz (#11, IQ6, 50ap) jégcsóva (#13, IQ10, 80ap) vakító fény (#14, IQ7, 40ap) kisebb gyógyítás (#27, IQ9, 90ap) óriáserõ (#28, IQ7, 90ap) életszívás (#29, IQ10, 80ap) csábmosoly (#36, IQ7, 30ap) egokínzás (#37, IQ8, 40ap) dimenziókapu (#149, IQ11, 50ap) kisebb erõpajzs (#154, IQ8, 40ap) éhínség (#156, IQ11, 80ap)
Elõtotyog egy hajlott hátú, õsz szakállú mágus, és megszólít:
- Gyermekem! Nem volna kedved segíteni nekem? Szükségem lenne három adag sötét mákra! - közelebb hajolva, suttogóra fogja a hangját: - villámlehelet italt fõzök! Cserébe adnék öt winropu mohát és két gyógyító italt. No, áll az alku?
- Majd meglátjuk... - húzódozol. (2. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 269.]

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

kno 1 6 1. képességre 6 képességpont
Elköltesz 6 képességpontot az erõ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az erõ tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

h 8 3 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, az ügyesség tulajdonságod most már 8!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

kno 67 2 67. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a régészet szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a régészet szakértelmed 6. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

kno 26 3 26. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a lõfegyver harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lõfegyver szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

p portyázás
Az idõ tökéletesen alkalmas egy vérbeli portyázásra. Módszeresen kutatsz más galetkik barlangjai után. Elõbb utóbb csak találsz megfelelõ ellenfelet... Nini, ez a barlang pont jónak tûnik. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód Falco Vespertinus, egy lángtollú, izzó csõrû, madárfejû galetki férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: a nyomkeresés fejpántja, bõrpáncél, vándorcsizma, bronzmedál, a sav zöld köntöse, az egyensúly gyûrûje, a sav görbekardja, szivárvány karkötõ. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+9% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a hájas worpel. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

k 99 kaland elvállalása
Ellátogatsz a térre. Troy kedves mosollyal veszi át tõled, amit kért, majd egy hanyag mozdulattal zsákjába süllyeszti.
- Hogy vagy ma, Arothon? Nem viselt meg túlzottan a vadászat a csatornaszinten? Nem kezdtél el szagokat érezni?
Gyorsan, ijedten rázod meg a fejed. A lehetõség benned fel sem merült... Vagyis, igen. A történet lehet, hogy igaz? Nem akarod tudni, legalábbis most még.
- Köszönöm kérdésedet, semmi bajom, kiválóan érzem magam a bõrömben. Kérlek, folytasd a történetet, már nagyon vártam!
- Rintelki Anator nagyon hosszú ideig aludt, majdnem egy teljes napig. Álmok gyötörték, melyben újra megküzdött a renegáttal, aki végül egy hatalmas és irtóztató lénnyé változott, aki maga volt az Ellenség. De mielõtt a szörny darabokra tépte volna, mindig átcsusszant egy másik, még kellemetlenebb álomba. Mégis, amikor felébredt, valamennyire kipihentnek érezte magát.
Ahogyan elõzõ nap is elhatározta, a remete felé vette az útját. A Hegy minden szintjének megvolt a magának való, a szinttõl távol élõ, a közösségtõl magát elhatároló magányos galetkije. Az õ szintjén élõ öreg, töpörödött fickó volt, néhányan azzal tréfálkoztak, hogy olyan idõs, hogy még a felszínen élt, és a Számûzetéskor egyike volt az elsõknek, akik a Hegymélybe érkeztek; és hogy azért van még mindig közöttünk, mert mogorva és magának való természete miatt lelkét az õsök szellemei nem akarták befogadni. Akárhogyan is, a remete valóban egy különc volt, és a nevét nem tudta senki. Egy meredek sziklafal tövében élt, távol a település zajától. Amikor Anator felkereste, az apró fickó épp a barlangja elõtt ült, lehunyt szemmel. Meditált vagy aludt, Anator nem tudta megállapítani, de semmiképp sem akarta megzavarni. Elég hosszú idõ telt el úgy, hogy csak bámulta a remetét, és várt, mikor egyszercsak a fickó szeme felpattant.
- Mit akarsz?
- Ööö... üdvözöllek, nemes remete. Egy fölöttébb érdekes dilemmán van, amire úgy tûnik, csak te tudsz választ adni.
A remete felvonta a szemöldökét, a mozdulat talán érdeklõdést, talán kétkedést fejezett ki, talán mindkettõt.
- Nos, essünk túl rajta, mondd el, miért zavartad meg szokásos napi meditálásomat?
- Amióta ideköltöztem, szagokat érzek, néha... furcsa, émelyítõ bûzt, amit rajtam kívül senki más. És a levegõ tapinthatóvá válik, nagyon, nagyon kellemetlenül tapinthatóvá. A csatornaszinten találkoztam egy renegáttal, aki azt állítja, szintén rendelkezik ezzel a képességgel. - itt suttogóra fogta a hangját. - azt mondta, ez az Ellenség ügynökének a bûze. Meg, hogy te többet tudsz majd errõl mondani.
A remete hosszasan, csendben nézett maga elé, majd végül Anatorra emelte a tekintetét.
- A helytartó galetkije vagy? Ez valami teszt? Még nem volt elég... - amikor azonban meglátta Anator õszinte döbbenetét, bólintott. - Rendben, látom, hogy igazat beszélsz. Emlékszem a renegátra, járt nálam. - újabb, hosszú szünet. - Senki nem hitt neki, csak én. Mert én tudtam, hogy igazat beszél. Én találkoztam lénnyel. - A remete szeme a távolba tekint, szemében valami kimondhatatlan félelem tükrözõdik. - Kevesen tudják, de csak... tíz évvel vagyok idõsebb nálad. A testem a találkozásba öregedtem bele, és még a templomban sem tudtak segíteni rajtam. Elsorvadt, egyszerûen attól, hogy láttam. És akkor, én is éreztem a szagot, az érzés hasonló volt ahhoz, amit leírtál. Kutatni kezdtem utána, információkat gyûjteni. Rengeteg idõt töltöttem a könyvtárakban, õsi, senki által nem olvasott feljegyzéseket tanulmányozva, és megdöbbentett, amit találtam.
Troy abbahagyja a mesélést, és hosszan bámul rád.
- Arothon, neked sem ártana néha ellátogatni a könyvtárba. Nézz utána, te mit találsz az Ellenségrõl? Holnap folytatjuk! [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted, de ne felejtsd el elõtte felkeresni az akadémiát.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 239.]

m 8 4 824 1122 2333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 24) A legközelebbi feladat megoldásánál 24 lesz a válaszod.
(M 8,3) Észak felé mozogsz. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben polipfej tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 3 bogarat kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 11 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 5-ös fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 19 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 4-es fejadagnál 5 óráig világították a milgandokkal, 22 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 2-es fejadagot adott X állatnak, és 9 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Bizonyos vagy benne, hogy jól tudod a választ, ezért habozás nélkül válaszolsz. [24] - Rendben, a válasz tökéletes - hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 8,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,3) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. Nicsak, mi van itt! Egy ébenfekete ládára bukkansz. Nyilván kincs van benne! Ajjaj, nem nyílik. Megpróbálod ügyesen felnyitni a zárat.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikertelen] Ha egy kicsit ügyetlen is vagy, az erõd bizonyosan elég lesz. Széttöröd a ládát. Sikerült! Most pedig lássuk, mi van a ládában: egy köpeny és egy csizma.
(M 10,3) Körültekintõen mozogsz elõre. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
(M 11,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,4) Déli irányba folyatod utadat. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 10,5) A négy égtáj közül délt választod. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe, egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy orgling szolga (#23).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az orgling szolgát. Az orgling szolga máris elõtted terem! Támadod az orgling szolgát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (11 ép-t sebeztél). Az orgling szolga rád támad. Odacsap neked jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az orgling szolgát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (9 ép-t sebeztél). Az orgling szolga rád támad. Lesújt rád jobb mancsával. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Az orgling szolga hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+27%).
(M 10,6) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A földön egy fekete nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Tudjuk, hogy egy ízben 4 üveg fûszer és 2 mélykristály 86 aranyért, míg egy másik alkalommal 3 üveg fûszer és 5 mélykristály 89 aranyért cserélt gazdát. Vajon hány aranyat érhet egy üveg fûszer?
No, ez így kissé bonyolult elsõre. Majd gondolkozol rajta.
[27 TVP-t használtál fel, maradt még 212.]

k 369 403 377 kaland elvállalása
Visszatérsz szállásodra. (369. kaland:) Nincs nehéz dolgod, hogy megtaláld a nagy vörös szakadékot. Azóta megtudtad, hogy a Nagy Nyelõnek hívják, számtalan különös mágikus jelenség forrásának. Annál jobb, legalább lesz egy kis izgalmad! Lefelé mászol.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Bemászol a narancsszín peremû barlangba.
Hatodik érzéked veszélyt jelez. Támadók! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Az 1. mikropoid irányába mozogsz. Az 1. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. A 2. mikropoid közelebb jön, hogy támadhasson. Az 1. mikropoidot próbálod megsebezni. Tõrt forgatva támadsz. Ez mellément. Rávágsz jobb csápoddal. Elkerülte. Az 1. mikropoid rád támad. Kitátja száját, harapni próbál fogával. Elhibázta. A 2. mikropoid rád veti magát. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (2 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az 1. mikropoidot próbálod megsebezni. Tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. Elkerülte. Lecsapsz jobb csápoddal. El sem találtad. A 2. mikropoid rád veti magát. Beléd próbál marni fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-8% támadás). Az 1. mikropoid rád támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. mikropoidot próbálod megsebezni. Tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz jobb csápoddal. (3 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid holtan terül el. A 2. mikropoid téged támad. Elõrehajolva harapni próbál fogával. (6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-8% támadás). A 2. mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 32 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+28%). Elteszed a zsákmányt, ami egy õskõ és 10 arany. Összefut a nyál a szádban. Tempósan étkezel. (+14% jóllakottság.)
Hurrá, kincset találtál, ami egy barbár lándzsa és egy szimbólum.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.

(403. kaland:) Felkeresed a kristálypalotát. Ha illúzió, akkor igencsak kitartó! Közelebb lépsz hozzá. A bejárat magától feltárul. Nocsak, nocsak! Kicsit félve lépsz be. Egy vörösre mázolt, bezárt ajtót találsz. Ki kellene nyitni! Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 6-os küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó szélesre tárul.
Rejtett kincs reményében keresgélsz, de nem jársz sikerrel.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 10% lélekenergia.

(377. kaland:) Szerencsére sikerül megtalálnod a különös helyet, ahol abban a ritka élményben lehet részed, hogy ha akár rövid idõre is, de kimerészkedj a felszínre. Többszörösen biztosítva magadat, mászol fölfelé.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Amikor kiérsz, kicsit vaksin pislogsz. Körbenézve nem látsz mást, csak kiégett, sivár pusztaságot, elszórt sziklákat, csontokat.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza feléd mozog. Megrohamozod a jégmedúzát. A jégmedúza téged támad. A jégmedúza csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (9 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza téged támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (9 ép-t sebzõdtél). A jégmedúzát próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (12 ép-t sebeztél). A jégmedúza holtan terül el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Összegyûjtöd a "kincset": egy nordkristály.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+13 életpont.)
Körbenézel, hátha találsz valami kincset - de sajnos nem.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 50% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[53 TVP-t használtál fel, maradt még 159.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy goblin kobra (#20).

*** 1. KÖR *** A goblin kobra elmormol egy tûzpajzs varázslatot. A goblin kobra ellõ egy óriáserõ varázslatot. Megindulsz a goblin kobra felé. Már ott is vagy! Támadod a goblin kobrát. Tõrrel lesújtasz. (9 ép-t sebeztél). Elõresuhintasz jobb csápoddal. (3 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a goblin kobrát. Tõrrel lesújtasz. (7 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb csápoddal. El sem találtad. A goblin kobra téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (9 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A goblin kobra hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+35%). A gyomrod korog egyet. A legfinomabb falatokkal kezdesz. (+19% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 149.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Rövid sétálás után eljutsz az egyik jól õrzött járathoz, amelyen a galetkik vadászni járnak az alsó szintre, de amelyen még élõ torzszülött nem jutott ki. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy albinó pók (#32).

*** 1. KÖR *** Az albinó pók odajön hozzád. Az albinó pók irányába mozogsz. Az albinó pók rád támad. Csáprágójával agresszívan harap. (3 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod az albinó pókot. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az albinó pók téged támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (5 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Támadod az albinó pókot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (11 ép-t sebeztél). Az albinó pók hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+27%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+11 életpont.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 128.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Üvöltést hallasz magad mögött. Nocsak, vadászó és éhes torzszülött(ek)! Megfordulsz. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin elmond egy sorvasztás varázslatot. Végtagjaid elsorvadnak (-3 méretükre). Megindulsz az elemi rin felé. Már ott is vagy! Támadod az elemi rint. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi rin varázshatalma segítségével elmond egy vakító fényt. Gyengülsz (-12% támadás). Támadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (8 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** Az elemi rin rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy energiafolyam. Gyengülsz (-10% támadás). Sebzõdsz 6 ép-t. Az elemi rint próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (6 ép-t sebeztél). Az elemi rin halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+37%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 12 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

vd vadászat
A következõ programod egy baráti vadászkirándulás lesz. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg a torzszülöttek szintjét. Odalent a fentinél sokkal áthatóbb, mélyebb sötétség fogad, még infralátásoddal is nehezen boldogulsz. Valamiben megakad a szemed. Nocsak, itt mitulen fû nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni. Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Ellenfeled egy elemi rin (#28).

*** 1. KÖR *** Az elemi rin varázshatalma segítségével elmond egy sorvasztást. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megrohamozod az elemi rint. Támadod az elemi rint. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Az elemi rin a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy vakító fény! Gyengülsz (-12% támadás). Az elemi rint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (6 ép-t sebeztél). Az elemi rin halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+37%).
[19 TVP-t használtál fel, maradt még 93.]

ism 4 a következõ parancs ismétlése 4 alkalommal

x 20 exkaváció, ásatás
Nemrégiben egy több száz éves szentély maradványait tárták fel a közelben. Ellátogatsz oda, és részt veszel az ásatásban - cserébe megtarthatod azt, amit találsz. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (412. kaland, összköltsége 20 TVP.) Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 73.]

x 20 exkaváció, ásatás
Felvonulsz a felsõ barlangokba, és hozzálátsz, hogy õsi maradványok, régészeti leletek után kutass. Útközben észreveszel egy ragálygombát. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. [ld. enc.] Folytatod a régészkedést. Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeled egy hájas worpel (#31).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, a hájas worpel létrehoz egy sebezhetetlenséget. Heves kézmozdulatok közepette a hájas worpel elmormol egy gránitbõrt. A hájas worpel irányába mozogsz. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A hájas worpel rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy éhínség. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. A hájas worpelt próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A hájas worpel hörögve elterül. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 21 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+34%). Folytatod a munkát, mintha mi sem történt volna. Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: egy sárgaréz nyaklánc.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]

x 20 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]

x 20 exkaváció, ásatás
Régészeti kutatásba kezdesz az arra kijelölt területen. Már más kutatók is dolgoznak itt, de remélhetõleg te leszel az, aki talál is valamit! Hurrá! Kiástál valamit! Közelebbrõl is megvizsgálod: az enyészet barbár lándzsája.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 13.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. [ld. enc.] [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 192 sebzést okoztál, és 69 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 13 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 221 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Arothon, egy szinte mulatságosan alacsony, de fenyegtést sugárzó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 20. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 8 / 1.10
[2] IQ: 6 / 1.75
[3] ügyesség: 8 / 1.05
[4] egészség: 5 / 0.82
[5] mágia: 1 / 0.20
[6] gyorsaság: 4 (5) / 1.40
[9] Méret/ép: 60 / 45
Min. méret: 61
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 15 / 15
Képességpont: 12 / 97%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 1%
Galetki erõ: 153 / 111
Hírnév : 36
Jóllakottság: 102%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 122 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 98 (8)
Leölt torzszülött: 107 (9)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 / 2.39 [15] regeneráció: 6 / 0 [16] tüskés bõr: 5 / 0
[17] vastag bõr: 3 / 0 [25] bûz: 3 / 0 [26] lõfegyver: 4 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 1 / 0.56 [47] zárnyitás: 1 / 0.40 [48] mászás: 3 / 2.10
[50] meggyõzõkészség: 2 / 1.70 [54] kereskedelem: 4 / 0.95 [55] szívósság: 1 / 0
[57] gyógynövények: 4 / 1.20 [66] lopakodás: 1 / 0.05 [67] régészet: 6 / 1.25
[68] zene: 1 / 0 [69] tanulás: 3 / 0.65    

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.80     tõr
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.60      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 35 6; VI erõ:80% ép:25%; PV 5; PSZ 48;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #10 (4. épület), #16 (7. épület), #21 (9. épület), #50 (20. épület), #353 (15. forduló), #267 (16. forduló), #268 (15. forduló), #443 (15. forduló), #232 (17. forduló), #412 (20. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 csizma (#1120) * 2 köpeny (#1135)

Ékszerek, kincsek
222 arany (#1) 7 drágakõ (#2) 2 hamis arany (#809)
* 2 sárgaréz nyaklánc (#1181) 2 szimbólum (#1210)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)

Fegyverek
1 az enyészet barbár lándzsája (#23381) 1 barbár lándzsa (#1331) 1 fogazott tõr (#6)
* 4 kerek kõ (#11) 5 kés (#5) * 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
3 csótányláb (#25) 3 gyilkos boróka (#27) 8 mátekel gomba (#21)
5 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26) 4 sötét mák (#23)
2 tejfonál (#28) 9 üvegcse (#14) 8 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
7 lemúr hártya (#161) 2 molad púp (#16) 3 nohnetár gumó (#212)
2 nordkristály (#146) 37 õsi relikvia (#17)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 22 arany (#1), 1 mitulen fû (#20), 1 szimbólum (#1210), 1 köpeny (#1135), 1 sárgaréz nyaklánc (#1181), 1 csizma (#1120), 1 barbár lándzsa (#1331), 1 ragálygomba (#26), 1 az enyészet barbár lándzsája (#23381).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 nordkristály (#146).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



HÁJAS WORPEL (31. LÉNY)
A hájas worpel egy kövér, lábak nélküli lény, amely a földön csúszva-mászva halad elõre. Sok torzszülött élõ szendvicsnek tekinti a piromádok, a tejivók és mágiafalók számára egyaránt ízletes csemegét, ezért aztán megtanulta megvédeni magát veleszületett mágikus képességeivel. A puha, rengõ háj miatt könnyen sebezhetõnek tûnik, de valójában kiválóan megvédi a fontos belsõ részeket a komolyabb sérülésektõl. Ami ellen viszont nem sokat tud kezdeni a hájas worpel, az egy tûz-, jég- vagy más elemi köpet, amit a képébe fújnak.



RAGÁLYGOMBA (26. TÁRGY)
A közhiedelem szerint a csúf, pörsenésekkel tarkított kalapú gombafaj borzalmas ragályokat terjeszt. Igaz vagy nem igaz, a mindenféle gyanús varázsfõzeteket kotyvasztó boszorkánymesterek úgy keresik, mint az akasztott ember kötelét. Mindenesetre ha begyûjtöd, óvatosan tapogasd. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



KASZINÓ
A Hegy Urai ismét egy újabb szórakozási lehetõséget eszeltek ki a vadászatban megfáradt galetkik számára. Ez a kaszinó! A kaszinóban aranyért vásárolhatsz játékzsetont, amelyért a játékasztaloknál játszhatsz. Ha szerencsés vagy, akkor fantasztikus nyereményekben lehet részed: ritka varázstárgyak, pénz, drágakõ, dukátok, varázsitalok. És a legszerencsésebbek pedig ezüst, arany vagy platina tókeneket nyerhetnek, amelyeket a kaszinó központi széfjében egészen különleges holmikra váltanak be, mint például õskõ, idõkristály és egyedi tárgyak.
A kaszinóban való játék rettenetesen egyszerû! Add ki a BE 29 {mennyiség} parancsot. A második paraméter határozza meg, hogy mennyit akarsz játszani. Egy játék ára alapértelmezésben 1 TVP és 100 arany, de ezt bizonyos nyeremények (mint pl. kaszinóbérlet) csökkenthetik. Tehát pl. a BE 29 20 parancs hatására 20 TVP-ért és 2000 aranyért játszol.
A kaszinót a 20. fordulótól kezdve használhatod, és van egy vele kapcsolatos korlátozás. Egy fordulóban legfeljebb az egyharmadát költheted el annak a TVPnek, amit az elõzõ forduló végén kaptál. A Hegy Urai sem akarják, hogy éjjel nappal csak a kaszinóban lebzselj, elhanyagolva magadat és a fejlõdésedet.



BEÁLLÍTÁS UL
Mostantól lehetõség van az ún. Beállítás UL használatára. A beállítás UL-t (a továbbiakban BUL) akkor érdemes használni, ha egy körben 20-nál több parancsot akarsz kiadni. A BUL hasonló, mint egy normál UL, a következõ eltérésekkel:
- A BUL-en nem használhatsz minden parancsot, csak fõleg azokat, amelyek nem kerülnek TVP-be. A BUL-en használható parancsokat ld. ennek az enciklopédiának a végén.
- A BUL-lel táplált fordulóban nem kapsz TVP-t, nem nõ a fejlesztési kereted, nem kapsz kno-t, nem csökken a jóllakottságod, és általában, semmi olyasmi nem történik, ami a galetkid rendes életviteléhez tartozik.
- A BUL-re nem vonatkozik a korlát, hogy csak 3 nap elteltével táplálható be. A BUL-t a rendes fordulód után akár AZONNAL betápláljuk, de két rendes forduló között legfeljebb 1 BUL-t küldhetsz be.
Hogy könnyebb legyen elképzelni, olyasmi ez, mintha az eddig 20 parancs mellett az UL-eden használhatnál 20 extra parancsot a feltételes parancsok, MAKrók beállítására, az eladásokra és hasonlókra anélkül, hogy erre plusz TVP-t kapnál.
A BUL költsége mindössze 17 zseton, és a BUL-es fordulód ugyanúgy néz ki, mint egy normál forduló, fejléccel, karakterlappal, tárgylistával együtt. Ha egyszerre levélben és emailben is kéred, akkor az ára annyival több, mint amennyi a mindenkori leveles és emailes forduló árkülönbsége. Ha levélben küldesz BUL-t, kérjük, mindig a rendes UL-el együtt, összecsatolva de legalábbis sorszámozva küldd õket, mert ha külön érkeznek, teljes forduló díjat számítunk értük fel, mivel külön kell csomagolni és postázni.
A BUL küldésére a rendes UL-t használd, azzal a különbséggel, hogy a fordulószám helyén jelöld, hogy ez egy BUL. Ehhez vagy egyszerûen 999-et írj a normál fordulószám helyett, vagy írd annak a fordulónak a számát, ami után a BUL táplálását kéred, plusz egy B betût (internetes fordulónál egyszerûen csak X-eld be a BUL spec. kód mezõt). Tehát pl. ha a 120. fordulódat küldöd, és egy utána táplálandó BUL-t, akkor a normál UL-re 120-at, a BUL-re pedig 120B-t vagy 999-et írj. Ha a sorszámB jelölést használod, és a forduló nem stimmel, akkor a BUL nem kerül betáplálásra, a 999-es jelölésnél mindenképp betápláljuk. A 999-es jelölést javasoljuk azoknak is, akiknek az UL küldõ programjában a fordulószámhoz (még) nem lehet betût írni. Levélben játszók figyelmébe:
Ha biztos akarsz lenni benne, hogy a BUL-ed nem keveredik össze egy normál UL-lel, kérünk, hogy a Spec. kódok rovatba is írd be, hogy BUL!
A BUL-en használható parancsok listája:
A, AD, AUK, AZ, BA, D, DD, DK, EA, EE, ERT, EXT, GY, HE, HF, HO, HP, HT, HTT, HU, I, KF, KNO, L, LE, LEE, LIC, LP, LR, MAK, PSZ, PT, PTA, PTB, PV, SZ, SZE, SZGY, SZH, SZK, SZKI, SZL, SZN, SZNO, SZV, TT, TV, TVSZ, UZ, VAR, VE, VEE, VG, VI.
A késõbbiekben bevezetett parancsoknál mindig fel fogjuk tüntetni, hogy használhatók-e BUL-en avagy sem.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.