Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Amyrro
Küldd el képeslapként!
Valaha Amyrro volt a lárvaszint leghatalmasabb galetkije, aztán ő is megtapasztalta az ősi törvényt: semmi sem tart örökké, a jövő mindig újabb hősöket szül.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 18:11:07 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2563-15

Karakterszám: 2563 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 15 Játékhét: 318
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 51
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. jan. 6. 9h:05'
A következõ fordulód táplálható: 2006. jan. 7.

E-mail!

MAGIUS THE ARCHMAGE KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Windforce, egy pillanatra nem erted mi tortent, de mar feletted terdel ez a férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: pókcsatos öv, bõrpáncél, bronzmedál, a sas utazóköpenye, csontmaszk, fekete csizma, hosszúkard, az egyensúly gyûrûje, parittya, szivárvány karkötõ. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Windforce elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Windforce által meséltekbõl, megtudod, mi az a fehér amõba. [ld. enc.]
** 2. NAP ** Az adásvétel sikeresen létrejött! A kereskedõ közvetítésével átadsz Windforce részére 2 db mátekel gombát. Te 6 aranyat kaptál.

Kissé már éhezel, ezért csak 46 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 30317.) A te szinteden a legnevesebb Night Wolf, egy szürkés-kék bõrû, kék szemû, tüskés fejû, emberre hasonlító férfi. (hírneve 1458.)
Szomszédaidtól helyi híreket hallasz:
*aug. 3.* Brumi és Akarkusa Hopplati megküzdöttek egymással, és Brumi gyõzött. *aug. 30.* Kósala teljesítette a 9. küldetést, amit a palotában kapott. *okt. 3.* Sünkutya a "Rettentõ" és barátai végrehajtották az 50. többszemélyes kalandot. *nov. 26.* Avvocato Terrasini és barátai végrehajtották az 51. többszemélyes kalandot. *dec. 4.* Árnyék csatában legyõzte Brutális Vadállatot. *jan. 11.* Jackal a Lopakodó és barátai végrehajtották az 52. többszemélyes kalandot. *jan. 21.* Kósala csatában legyõzte Édes Suzyt. *feb. 4.* Thor a Káosz Papja gyõzelmet aratott Ogremoch felett. *feb. 21.* Sünkutya a "Rettentõ" gyõzelmet aratott Beowulf felett. *máj. 27.* Thor a Káosz Papja csatában legyõzte Mérgezõ Wurmot.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*nov. 17.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Gal Etkinset. *jan. 7.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Mosquito Drow felett. *jan. 26.* Alba Regina és Malacka pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *feb. 5.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Don Juan Gomez dela Vegát. *ápr. 14.* Baltazárt kis híján megölte egy xenomorph bébi. *máj. 18.* Baltazár pszionikus küzdelemben diadalt aratott Handur felett. *júl. 19.* Fortiant majdnem felfalta egy nagyobb elementál fatty. *szept. 6.* Avvocato Terrasini gyõzelmet aratott Villam Pryx felett. *okt. 4.* Vidámhalált majdnem felfalta egy Natuuk, a csáplord. *okt. 25.* Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát Elf került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

vi 300 0 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 300 százalékánál.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 169.]

gy 99 felt. gyógyítás 99%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 99 százaléka alá zuhan.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+6 életpont.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 161.]

ee 1165 1195 1256 5 sok-sok eladás
Lesétálsz a kereskedõhöz. Elsõ dolgod, hogy végigkérdezed a kínálatot, és megkérded, mi mennyibe kerülne neked: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, winropu moha (#22) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, ragálygomba (#26) 46 ap, gyilkos boróka (#27) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, szivárvány karkötõ (#139) 184 ap, pirgamit (#152) 18 ap, mandibula (#157) 9 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, lovagi lemezpáncél (#1002) 295 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031) 162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, mellvért (#1045) 80 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, bronz mellvért (#1047) 226 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, sisak (#1075) 23 ap, vassisak (#1076) 52 ap, szárnyas sisak (#1077) 110 ap, maszk (#1090) 11 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk (#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, ezüst fejpánt (#1107) 88 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27 ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151) 33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 27 ap, sárga öv (#1167) 80 ap, nyaklánc (#1180) 18 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 44 ap, amulett (#1195) 11 ap, kõamulett (#1196) 33 ap, csontamulett (#1197) 88 ap, szimbólum (#1210) 18 ap, karikaszimbólum (#1211) 44 ap, háromszögszimbólum (#1212) 102 ap, gyûrû (#1225) 11 ap, márványgyûrû (#1226) 33 ap, malachitgyûrû (#1227) 88 ap, karkötõ (#1240) 11 ap, malachit karkötõ (#1241) 33 ap, díszes karkötõ (#1242) 88 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301) 33 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317) 110 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 552 ap, a szalamandra fejpántja (#25855) 69 ap, a szalamandra tõre (#26050) 69 ap, az elektromosság pikkelyvértje (#27115) 103 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 201 ap. Eladsz 1 övet 1 aranyért. Eladsz 1 amulettet 1 aranyért. Eladsz 1 csepp fülbevalót 3 aranyért. Eladsz 3 kést 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kno 66 3 66. képességre 3 képességpont
Elhagyod a boltot. Elköltesz 3 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 4. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kno 101 1 101. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot jobb karom végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb karom végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 3. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

kno 57 1 57. képességre 1 képességpont
Elköltesz 1 képességpontot a gyógynövények szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

tk 50 7200 5234 50. többszemélyes kaland
Többszemélyes parancs tárolásra került. Megjegyzés: 7200 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot. 5234 nem ezekkel a paraméterekkel adta ki ezt a parancsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** A protolisk lárva feléd mozog. A protolisk lárva irányába mozogsz. A protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk lárvát. Villámokat köpsz. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (6 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A protolisk lárva téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (7 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A protolisk lárva rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk lárvát. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+20 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

gy 80 0 20 felt. gyógyítás 80%-ra
Gyógyítani fogsz, ha életpontod a méreted 80 százaléka alá zuhan. (De csak akkor, ha legalább 20 TVP-d marad a gyógyítás után.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]

ism 10 a következõ parancs ismétlése 10 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeleid egy fehér amõba (#30) és egy protolisk lárva (#19).

*** 1. KÖR *** Az 1. fehér amõba megidézi a 2. fehér amõbát. A protolisk lárva felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva máris elõtted terem! Támadod a protolisk lárvát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (4 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. fehér amõba megidézi a 3. fehér amõbát. Az 1. fehér amõba feléd rohan. Az 1. fehér amõba téged támad. Elõresuhint jobb csápjával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ostorként csattant bal csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárvát próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (5 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** A 3. fehér amõba megidézi a 4. fehér amõbát. A 2. fehér amõba feléd rohan. Az 1. fehér amõba téged támad. Meglóbálva zúz jobb csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Rád vág bal csápjával. El sem talált, haha. A 2. fehér amõba rád támad. Ostorként csattant jobb csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). Meglóbálva zúz bal csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a protolisk lárvát. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (8 ép-t sebeztél). A protolisk lárva téged támad. A protolisk lárva mérgezõ gázt fúj rád. (7 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 4. KÖR *** A 4. fehér amõba megidézi az 5. fehér amõbát. A 3. fehér amõba feléd mozog. A 3. fehér amõba rád veti magát. Villámgyorsan elõrevág jobb csápjával. (6 ép-t sebzõdtél). Ostorként csattant bal csápjával. (5 ép-t sebzõdtél). A 2. fehér amõba rád veti magát. Ostorként csattant jobb csápjával. El sem talált, haha. Odacsap neked bal csápjával. (4 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárva rád támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (7 ép-t sebzõdtél). Összerogysz.
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 56 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). A fenébe, ugrott az ásatás!
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+47 életpont.)
[47 TVP-t használtál fel, maradt még 83.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy jégmedúza (#22).

*** 1. KÖR *** A jégmedúza feléd rohan. A jégmedúza felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A jégmedúza rád veti magát. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (11 ép-t sebzõdtél). Megtámadod a jégmedúzát. Villámokat köpsz. (11 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** A jégmedúza rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (7 ép-t sebzõdtél). Támadod a jégmedúzát. Villámokat köpsz. (11 ép-t sebeztél). A jégmedúza hörögve elterül. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 22 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+32%). Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, 2 drágakõ és egy nordkristály. Ez bizony nem hiányzott! Hol is tartottál? Egy korhadozó fatáblát találsz, rajta fekete tintával felirat: "...városa innét..." Ez meg mi lehet? (+1 õsi relikvia.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+15 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 65.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Menet közben botanikus gyûjteményed szaporodik: leszedsz 1 gyilkos borókát. [ld. enc.] Miután a zsebedbe gyûrted a növényt, hozzálátsz az igazi régészkedéshez. Micsoda furcsaság - egy teljesen átlátszó, lapos, vékony és sima kõdarab! Vajon mire használhatták? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy furcsa dolgot pillantasz meg: egy hatalmas méretû, rák alakú kõszobor (esetleg kõvéváltoztatott óriásrák?), amelynek aljából egy lépcsõ vezet a bejárathoz. Semmi kétség, ez egy bizarr - és talán mágikus - lakóépület! (212. kaland, összköltsége 5 TVP.) A legváratlanabb pillanatban ér támadás! Ellenfeled egy mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** A mikropoid feléd mozog. Megindulsz a mikropoid felé. Már ott is vagy! A mikropoid rád veti magát. Pofáját nagyra tátva harap fogával. (10 ép-t sebzõdtél). Bénító méreg gyengít. Gyengülsz (-7% támadás). Megtámadod a mikropoidot. Meglengetve a barbár lándzsát, próbálsz lesújtani. (17 ép-t sebeztél). A mikropoid holtan terül el. Regenerálsz (+1 ép)
[A csatában összesen 17 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+15%). Tovább dolgozol, mintha nem is zavartak volna. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz: egy régésznek türelmesnek kell lennie.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Elég rossz állapotban vagy. Lepihensz egy kicsit, várod, hogy regenerálódj. (+13 életpont.)
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 37.]

x 10 exkaváció, ásatás
Engedélyt kérsz, hogy a templom pincéjében kutathass: állítólag négy templomot építettek itt egymás helyére, úgyhogy a keresztül-kasul vájt barlangjáratokban bizonyosan lehet õsi relikviákat találni! Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (208. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hiába az aprólékos munka, nem bukkansz semmire! Persze te türelmes vagy.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 27.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. A kutatás sajnos eredménytelen. Legközelebb talán máshol kell próbálkoznod.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 17.]

x 10 exkaváció, ásatás
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet találni érdekes dolgokat. Épen maradt csontokra bukkansz valamilyen humanoidtól. Lehet, hogy egy õsi galetki maradványai? (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]
vg 7200 23 3 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Windforce eladásra kínál neked 3 23. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

vg 7200 21 1 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Windforce eladásra kínál neked 1 21. tárgyat, szeretnéd megvenni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

vg 7200 16 3 tárgy megvásárlása galetkitõl
Ha Windforce eladásra kínál neked 3 16. tárgyat, szeretnéd megvenni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 7.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 96 sebzést okoztál, és 108 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 7 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 177 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magius the Archmage, egy villámló tekintetû, gyors felfogású, életvidám, mágiával átitatott, híres férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 15. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.65
[2] IQ: 7 / 4.29
[3] ügyesség: 5 (7) / 0.30
[4] egészség: 5 / 2.74
[5] mágia: 10 / 0.27
[6] gyorsaság: 4 (0) / 0.62
[9] Méret/ép: 51 / 51
Min. méret: 43
Barlangméret: 53
PONTJAID
Varázspont: 75 / 75
Képességpont: 5 / 53%
Hõsi pont: 8 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 27%
Galetki erõ: 127 / 101
Hírnév : 194
Jóllakottság: 47%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 3 (0)
Galetki gyõzelmek: 1 (0)
Torzsz. csaták: 69 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 61 (3)
Leölt torzszülött: 74 (7)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 1 (1)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: érdeklõdõ (2)
Speciális képességeid:
+2 max. varázspont, +1 minden varázslat szintedre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Egy varázslat elmondása után maradjon pontosan 1 varázspontod. 2.) Érj el 10-es intelligenciát. 3.) Hajtsd végre a 13-as Klánkalandot (KK 13)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 9 / 3.85 [15] regeneráció: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[47] zárnyitás: 3 / 1.01 [48] mászás: 4 / 3.18 [57] gyógynövények: 2 / 1.24
[64] átokszórás: 2 (4) / 1.90 [66] lopakodás: 4 / 0.25 [67] régészet: 6 / 1.67
[68] zene: 2 / 0.05 [69] tanulás: 2 / 0.63    

VÉGTAGOK
jobb karom [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.74     barbár lándzsa


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 80 0 20; VI erõ:300% ép:25%; PV 3 5 4 2 1; PSZ 67 48 47 66 68;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 7200 23 3; A 7200 23 1; A 7200 29411 1; VG 7200 21 1; VG 7200 16 3;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #8 (7. épület), #10 (4. épület), #12 (9. épület), #22 (1. épület), #50 (20. épület), #372 (9. forduló), #306 (11. forduló), #291 (11. forduló), #467 (12. forduló), #285 (12. forduló), #482 (13. forduló), #468 (14. forduló), #243 (14. forduló), #212 (15. forduló), #208 (15. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a sólyom kerek pajzsa (#29411) * 1 bõr mellvért (#1046) * 1 díszes fejék (#135)
* 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
488 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) * 1 bronzmedál (#207)
2 drágakõ (#2)

Felszerelés
1 díszes rézkulcs (#129) 1 kötél (#128) 1 õskõ (#8)
1 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 2 barbár lándzsa (#1331)

Varázsitalok és füvek
2 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50) 1 gyilkos boróka (#27)
2 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51)
2 mitulen fû (#20) 2 ragálygomba (#26) 1 sötét mák (#23)
1 tejfonál (#28) 2 üvegcse (#14) 1 villámlehelet itala (#56)
1 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
3 lemúr hártya (#161) 4 nordkristály (#146) 4 õsi relikvia (#17)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 8 arany (#1), 1 nordkristály (#146), 1 õskõ (#8), 2 drágakõ (#2), 1 gyilkos boróka (#27), 3 õsi relikvia (#17).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 3 kés (#5), 1 öv (#1165), 1 csepp fülbevaló (#1256), 1 amulett (#1195).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



FEHÉR AMÕBA (30. LÉNY)
A fehér amõbát egyedül, varázslat nélkül lehetetlen legyõzni. Miért is? Mert a fehér amõba folyamatosan osztódik! Mire egyet megölsz, kettõ ugrik a helyére. Ha viszont egy tûzgolyóval elégeted az egész fészket, vagy van egy segítõd, és így még a kezdetek kezdetén meg tudjátok állítani a szaporodást, nyert ügyetek van. A fehér amõba eledelt jelenthet a piromádok és a puhányok számára.



GYILKOS BORÓKA (27. TÁRGY)
Senki sem tudja, hogy ez a növény hogyan volt képes a föld alatt megélni, de az biztos, hogy nagyon satnya, szerencsétlen kis növény, és mellesleg a bogyója erõsen mérgezõ. Ritkaságát növeli, hogy az alkímisták nagyon keresik. [Szükséges varázsital fõzés szint: 3.]



MÓDOSÍTÁSOK
A játék elmúlt fél évének és az olimpiának a tapasztalata alapján néhány komolyabb változtatás lesz a játékban. Ezeket alaposan végiggondoltuk, és a célunk az volt, hogy a változások senkit ne érintsenek hátrányosan, mindemellett a játékegyensúly még tökéletesebb legyen.
- 50%-kos korlátozás. A tárgyakból, varázslatokból és varázsitalokból eredõ összes bónuszt legfeljebb az alaptulajdonság 50%-káig veszi figyelembe a program, de CSAKIS Portyázás során történõ galetki-galetki párviadalban, és az olimpiai játékokban, és csakis az elsõ három szinten. Tehát az arénában, szörnyekkel való harc során és többszemélyes kalandokban minden marad a régiben. A 4. szinttõl azért nincs ilyen korlátozás, mert a 3 végtag már kellõképpen kiegyensúlyozza a nagyon magas leheletet is.
A korlátozás sajnos a lehelet italra és minden más varázslatra is vonatkozik, így az elsõ 3 szinten ezek fõként az aréna meghódítására vagy egy különösen nehéz szörny legyõzésére lesznek jók. Tehát pl. 16-os leheleted van, +4-et kapsz tárgyból, és megiszol egy lehelet italát. Ekkor a harcban 24-es lesz a leheleted, ha az olimpián vagy más galetki ellen harcolsz.
- Lõfegyverrel max. annyi lövést adhatsz le, ahányadik szinten élsz. Ezenkívül, a lõfegyvereknél eddig egyedül a lõfegyver szakértelmed számított a harci erõbe. Ezentúl ehelyett a várható sebzés 2/3-a fog számítani, ha van lõfegyver szakértelmed, és van beKF-elt lõfegyvered.
- A véletlenszerû varázstárgyak alapértéke valamelyest nõtt, de az alacsonyabb szintû tárgyaknál ez nem túl jelentõs, tehát a legtöbben ezt észre sem fogják venni.
- A gyógyfüvek találására az esély 15%+2%/szintrõl 15%+3%/szintre nõ (az erre vonatkozó képlet a szabálykönyvben hibásan szerepelt). Természetesen, a Tudós klánbónusz az eredeti képlethez volt igazítva, így a tudósok ezután nem 4, hanem 6 rangonként fognak +1 gyógyfüvek szakértelmet kapni.
- Egy adott tárgy megjavításához szükséges szakértelem küszöb kb. 50%-kal csökken, tehát könnyebb lesz javítani.
- Lehet végre az ISM és MAK parancsokat tetszõlegesen kombinálni.
- Az EP parancsnak meg lehet adni egy 3. szakértelmet, hogy melyik tulajdonságod, harci szakértelmed vagy végtaggal kapcsolatos képességed fejlõdjön az építéstõl.
- A pszi képesség elsajátításához a BE 8 1 parancsot kell ezentúl kiadni, túl sokan tanulták meg "véletlenül" a pszit, csak mert benéztek a pszi iskolába.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.