Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
60. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.06.15. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-18 10:36:26 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
2819-227

Karakterszám: 2819 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 227 Játékhét: 544
E forduló ára: 14 zs. Maradék zseton: 1005
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. máj. 3. 22h:00'
A következõ fordulód táplálható: 2024. máj. 4.

E-mail!

RE BORN KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32050.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban. Ezen a héten a banktól 150 arany kamatot kaptál a betéted után.

Automatikus eladás: Lebattyogsz a boltba. Eladsz 1 a yeti fekete csizmáját 91 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

kno 23 35 23. képességre 35 képességpont
Visszamész a barlangodba. Elköltesz 35 képességpontot az imm.ktkt.méreg harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az imm.ktkt.méreg szakértelmed 10. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 429.]

ep 48 50 26 építed a 48. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a lõfegyver tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd az õsök oltára építését. Munkád során szövetségetek kiváló építõgépe is segíteni fog. Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+26%).
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 416.]

v 256 29428 256. varázslat elmondása
Magadban motyogva, létrehozol egy tudattágítást. Testedet átjárja a sólyom szarvas sisakja energiája. (-60 vp.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 416.]

mak 4 4. makró definiálása/hívása

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 154 176 158 148 188 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Elmondasz egy kisebb erõpajzs varázslatot. (+10% védekezés.) (-6 vp.)
[V 176 0 0:] Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy szélpajzsot. (-60 vp.)
[V 158 0 0:] Ellõsz egy láth. észlelése varázslatot. (-4 vp.)
[V 148 1 0:] Elmormolsz egy méregsemlegesítés varázslatot. (-6 vp.)
[V 188 0 0:] Magadban motyogva, létrehozol egy sziklaerõt. Támadásod megnõ (+2%). (-26 vp.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Keresgélni kezdesz a legközelebbi barlangok között, vajon ki van otthon? Találtál egy alkalmas barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Shug-Niggurath, egy izzó, fekete szemû, földig érõ, fekete hajú, iszonyatosan brutális férfi. [aura: meggyõzõkészség: 12.] A Mágusok klánjának idézõ rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Viselt tárgyai: Õsmágus köpenye, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, ezüstmedál, Pszichoklenész sisakja, a tárgyalás gyûrûje, Rogan karkötõje, roxati üvegszem, a pók smaragdgyûrûje, kék mutációs gyûrû, a halál fekete íja, ozin fülkarika, óriás fülbevaló, káoszkígyó vért, görényfarok, arany nadrág, platina villámöv, galetki érdemérem, cseppkõ gyûrû, bronz helyt. emlékérem, sárkányamulett, xenóbõr karkötõ, a királynõ karkötõje. Tétnek mindketten 5 aranyat raktok fel. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Megalszik a szádban a tej!" Õ rögvest kontrázik: "Olyan buta vagy, mint egy csiga." A következõvel folytatod: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Nem késik a válasszal: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Ne dadogj nekem itt, hiszen még beszélni sem tudsz, a hamut is mamunak mondod, te szerencsétlen!" Dühösen kiabálja vissza: "Amilyen buta vagy, még azt se vennéd észre, hogy süpped alattad a sölymék, csak mikor már késõ a menekvés!" Nem habozol, máris mondod: "Olyan csúnya, piszkos és visszataszító vagy, hogy amikor vadászni mész, az összes torzszülött felköltözik a barlangszintre!" Shug-Niggurath nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+43% lélekenergia.)
Megnyerted a tétet, ami 5 arany volt!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

pv 5 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 396.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Észreveszel 1 gyilkos borókát. Szakértõ módon leszeded. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd MetaMorpheus, egy Egy sötéten gomolygó ködfelhõbõl elõlépõ, rémálmaid legtitkosabb félelme szerû férfi. [aura: zárnyitás: 10.] A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A Feltámadás Hírnökei szövetségbe tartozik. Kalandor rangja felderítõ. A következõket látod nála: az Örökkévalóság gyûrûje, bronz helyt. emlékérem, káoszkígyó vért, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a füvész köpenye, ezüstmedál, suhanó csizma, Rogan karkötõje, gargantua pókcsatos öv, a pók smaragdgyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, a hatalom rubinja, ozin fülkarika, arany nadrág, a halál fekete íja, óriás fülbevaló, galetki érdemérem, Khazidax koponyája, a királynõ karkötõje, nilbongi kitûzõ, xenóbõr karkötõ. Híven a régi galetki szokásokhoz, a kölcsönös üdvözlés után helyet foglaltok, és hozzáláttok a közösen összedobott vacsorához. Mennyivel jobban esik az étel, ha nem veszélyek közt, egyedül kell magadba tömnöd! Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Végül elbúcsúzol vendéglátódtól, és jókedvûen hazasétálsz. (+10% jóllakottság) Megjegyzel valamit a MetaMorpheus által meséltekbõl, megtudod, mi az az aréna kõ érme. [ld. enc.]
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 388.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Óriási cseppkövek nyúlnak a barlang padlójáról a magasba. Néhány cseppkõ tetején valamiféle építményt látsz! Az egyik cseppkõ oldalán kõbe vájt lépcsõ vezet fel hozzá, úgyhogy mászás tudomány sem szükségeltetik. Érdekes! (226. kaland, összköltsége 5 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 rémcserjét. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 383.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez gyilkos boróka ! Leszedsz 1 adagot. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 378.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 242.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 368.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 2 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]
sza 1 50 99 50 db 1 tárgy átadása 99. szolgának
[SZA 1 50 1:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Óriáspók morálja 15%-kal nõtt. [SZA 1 50 2:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Vérfarkas morálja 15%-kal nõtt. [SZA 1 50 3:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Csúf gusztustalanság morálja 2%-kal nõtt. [SZA 1 50 4:] Szolgádnak ajándékozol 50 aranyat. Sötét elf harcos morálja 2%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 358.]

v 159 5884 1 159. varázslat elmondása
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy szellemidézés varázslatot. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Re Born vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is."
(-11 vp.)
A következõ fejlõdést tapasztalod: +1 szint szellemidézés varázslat; [3 TVP-t használtál fel, maradt még 355.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt küzdesz a katonai gyakorlópályán. (+10% támadás, +4 lehelet kör végéig.) Az akadálypályán is edzel kicsit. Jólesõen ellazulsz a barlangfürdõben. (+2 rugalmasság, +2 bûz/illat) Szövetségi társaiddal való beszélgetés közben megtudod, hogy a bohócmolad alkímista receptjéhez négyféle növény szükséges. Megnézed az üzenõfalat. Nincs új üzenet. Imádkozol az õsök oltáránál (+10% lélekenergia). Szolgáid morálja is javul (+10%). Karbantartod szerszámaidat (+2 mászás, +2 zárnyitás). Az ivóban, sörtõl habos szájjal, társaidnak mesélsz kalandjaidról. (+4 hírnév.) Szolgáidat közben ellátják az itatóban (+5% morál mindegyiknek). Búcsúzóul körülleng a mágustorony aurája.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 350.]

tps 25 25 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 25 TVP-t késõbbi használatra.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 325.]

t 6 10 6. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Szomszédod épp a célbalövést gyakorolja. Megkéred, hogy rád célozzon, te pedig megpróbálsz félreugrani a lövedékek elõl. Egész jól megy!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

be 9 5 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen nincs is rajtad átok!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 315.]

bsz 3 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
A nekrofun trónba ülve, visszanyersz 80 varázspontot.
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 309.]

j 29473 tárgy javítása
Kemény munka árán megjavítod a sólyom zangrozi csizmáját. Nahát, szebb lett, mint újkorában!
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

kf 31689 29473 21927 bekészíted a 31689. tárgyat
Felveszed a káosz teremtõjének sisakját. Felveszed a sólyom zangrozi csizmáját. Felveszed a tökéletesség malachitgyûrûjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

m 12 3 1144 4435 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 12,3) Itt az ideje, hogy tiszteletedet tedd az õsöknél! Elsétálsz a fenséges Csarnokig.
(M 12,2) Északra mész. Hatodik érzéked jelzi a veszélyt, és a következõ pillanatban meglátod az oszlopok közt mozgó árnyakat. Ellenfeleid egy lélektáncos (#227), egy szirén fattyú (#223) [aura: 16-os dermesztés.] és egy orgling melák (#157) [aura: tûzimmunitás: 6.].

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a szirén fattyút. Gránitbõr védi. (8 találattal 770 sebzést okoztál.) A szirén fattyú halálos sebet kapva a földre zuhan. A lélektáncos varázshatalma segítségével elmond egy elektromos falat. Heves kézmozdulatok közepette a sötét elf harcos elmormol egy csendvarázst. A lélektáncos rezisztálja. Az óriáspók az orgling melákot rohamozza. A vérfarkas a lélektáncos irányába megy. A vérfarkas sebzõdik 66 ép-t az elektromos faltól. A csúf gusztustalanság az orgling melák irányába megy. Az orgling melák az óriáspók felé mozog. Az óriáspók és az orgling melák egymással harcolnak. Az orgling melák megtántorodik. A vérfarkas a lélektáncost támadja. A vérfarkas kileheli lelkét. A csúf gusztustalanság az orgling melákot támadja.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette a lélektáncos elmormol egy tûzvihart. Sebzõdsz 45 ép-t. Az óriáspók sebzõdik 55 ép-t. A csúf gusztustalanság sebzõdik 49 ép-t. A sötét elf harcos sebzõdik 49 ép-t. A lélektáncos ellenáll a varázslatnak. Az orgling melák sebzõdik 71 ép-t. Az óriáspók holtan terül el. A sötét elf harcos ellõ egy csendvarázs varázslatot. A lélektáncos rezisztálja. Megrohamozod a lélektáncost. 45 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. A lélektáncost próbálod megsebezni. A káosz fekete kardját forgatva támadsz. (26 ép-t sebeztél). A tökéletesség gyalogos lándzsájával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (27 ép-t sebeztél). Enyészmesterrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (15 ép-t sebeztél). A titán fogazott kardjával támadsz. (21 ép-t sebeztél). Nehezen bírja a szagodat (25 sebzés). A lélektáncos halálhörgés közepette a földre zuhan. A csúf gusztustalanság és az orgling melák egymással harcolnak. az orgling melák kontaktméreg áldozata lett. Az orgling melák holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 350 sebzést okoztál, és 90 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 13/84, a vérfarkas: 27/76, a csúf gusztustalanság: 75/49, a sötét elf harcos: 0/49.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+59%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 14% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 28% jut. Elrakod a zsákmányt, ami az elefánt szárnyas sisakja, a tudás könnyû nyílpuskája, egy vívótõr, egy bronz korong, egy szirénhaj és 144 arany. A csúf gusztustalanság az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással kezeled magad. 44 ép-t gyógyított rajtad. (-7 vp.)
(M 12,1) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy kristálytiszta, csillogó vizû barlangtavat látsz. Ez egyike kell, hogy legyen a Csarnok híres mágikus forrásainak. Kár, hogy csak egyszer ihatsz belõle. Iszol a tó vizébõl. Ez merész húzás volt! Lássuk, mi történik... (sebzõdsz 24 ép-t.)
(M 11,1) A folyosó nyugatra visz. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy xenomorf bébi (#204).

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a xenomorf bébit. (7 lövéstõl 714 ép-t sebzõdött.) A xenomorf bébi hörögve elterül. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 283 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a csúf gusztustalanság: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 7% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 14%. Elrakod a zsákmányt, ami a káosz sárkányának amulettje, egy xenópete és 44 arany.
(M 10,1) Nyugat felé mész az útvesztõben. A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 9,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 10,2) A négy égtáj közül délt választod. Egy jellegtelen barlangszobába érsz.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
Automatikus eladás: Felkeresed a szint vegyesboltját. Eladod az elefánt szárnyas sisakját 142 aranyért. Eladod a tudás könnyû nyílpuskáját 82 aranyért. [40 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

m 10 14 45 19 15 35 mozgás az Õsök Csarnokában
Elhagyod a boltot. (M 10,14) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 9,14) Nyugatra mész tovább. Torzszülöttek visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeleid egy szirén fattyú (#223) és egy orgling melák (#157) [aura: 16-os méretû 17-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a szirén fattyút. Gránitbõr védi. (8 találattal 783 sebzést okoztál.) A szirén fattyú holtan terül el. A sötét elf harcos az orgling melákot próbálja távolról eltalálni. (2 lövéssel 29 ép-t sebzett.) A csúf gusztustalanság az orgling melák irányába megy. Az óriáspók az orgling melák irányába megy. A vérfarkas az orgling melák felé mozog. Az orgling melák megközelíti a vérfarkast. A csúf gusztustalanság az orgling melákot támadja. Az óriáspók az orgling melákot támadja. Az orgling melák megtántorodik. A vérfarkas és az orgling melák egymással harcolnak. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Megközelíted az orgling melákot. A sötét elf harcos az orgling melák irányába megy. Az orgling melákot próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (94 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (8 sebzés). Az orgling melák holtan terül el. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 330 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 16/0, a vérfarkas: 18/42, a csúf gusztustalanság: 35/0, a sötét elf harcos: 29/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 9% lélekenergiát. Szolgáidnak is jut 19%. Elteszed a zsákmányt, ami egy szirénhaj, egy xenópete és 52 arany.
Elhagyod a Csarnokot.
(M 19,15) Ellátogatsz az Õsök Csarnokába.
(M 19,16) A négy égtáj közül délt választod. Az oszlopok közül furcsa szellemalak suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod, hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Ha 3 elemi rin 2 hét alatt 30 kiló energiát fal fel, akkor 4 elemi rin 7 hét alatt hány kiló energiát eszik meg?
Szomorúan rázod a fejed. Fogalmad nincs, mi lehet a válasz.
Elhagyod a labirintust.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 241.]

h 14 2 29 30 31 14. tárgy használata
Nagy izgalommal látsz hozzá a varázsital elkészítésének, igyekszel mindent a lehetõ legszakszerûbben csinálni. Csodás! Az italnak lassan szép kék színe lesz. Megkóstolod. Sikeresen kifõztél 2 hatalom kék italát.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

lv 2 látogatás a Legendák Völgyébe
Az LV parancsot csak akkor adhatod ki, ha az ezt megelõzõ fordulóban a remete közölte veled, hogy hol találod a Völgy bejáratát, és milyen szolgákkal kell szembenézned. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]
be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Felkeresed a kaszinót. Összesen 2000 aranyat kívánsz eljátszani, 20 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 a káosz végzetes amulettje.
[2. kör:] Rövid idõre leáll a játék, mivel egy játékost csaláson kapnak. Két marcona õr viszi el a megszeppent galetkit.
[5. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1900 arany.
[6. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[7. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 muskil.
[8. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 elfu moha.
[10. kör:] Ebben a körben a nyereményed 3 hõsiesség itala.
[11. kör:] Ebben a körben a nyereményed 1 arany tóken.
[15. kör:] Olyan brutálisan gyõztél, hogy ellenfeleid lélekenergiát vesztenek, amit magadba szívhatsz (+4 képességpont).
[16. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 muskil.
[18. kör:] Felfigyelsz egy, az asztalok közt ügyködõ tolvajra. Hamarosan látod, hogy az õröknek is szemet szúrt, elkapják és kidobják.
[19. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 velparaj.
[20. kör:] Hohó, ezúttal a nyereményed egy adag finom süti! Gyorsan elfogyasztod (+20% jóllakottság).
A maradék körökben sajnos veszítettél.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 211.]

bb 5 7 több épület meglátogatása
[be 5:] Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Köszöntöd, és 40 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Zex, az általa legyõzött akadály 7 mágikus töprencs (#365). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeleid 2 gortangu (#258) [aura: 8-as méretû 17-es szintû jobb mancs.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az 1. gortangut próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (102 ép-t sebeztél). A 2. gortangu rád veti magát. A 2. gortangu mérgezõ gázt fúj rád. (35 ép-t sebzõdtél). Az 1. gortangu rád veti magát. Az 1. gortangu mérgezõ gázt fúj rád. (40 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod az 1. gortangut. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (100 ép-t sebeztél). Az 1. gortangu téged támad. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (35 ép-t sebzõdtél). A 2. gortangu téged támad. Kitátja száját, és mérges gázt lehel rád. (31 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Megtámadod az 1. gortangut. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (96 ép-t sebeztél). Az 1. gortangu hörögve elterül. A 2. gortangu rád veti magát. Mélyet lélegez, és gyilkos gázfelhõt fúj feléd. (42 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** Támadod a 2. gortangut. Villámokat köpsz. (92 ép-t sebeztél). A 2. gortangu rád támad. A 2. gortangu mérgezõ gázt fúj rád. (38 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 390 sebzést okoztál, és 221 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Hát, ez siralmas vereség volt. Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni... Ellátnak a gyógyító kamrában. (+120 életpont.)
(Feltételes gyógyítás:) nagyobb gyógyítással gyógyítod magad. Gyógyulsz 74 életpontot. (-7 vp.)

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. Reményvesztetten téblábolsz a helytartói palota körül. Már legalább öt alkalommal próbáltál a tündérrel találkozni, de mindannyiszor elzavartak. Nagyon reméled, hogy nem esett baja! Nincs más lehetõséged: úgy kell tenned, mintha megbízást akarnál kapni - akkor biztosan beengednek - és közben kell valamit megpróbálnod.
Hamarosan a helytartó szobája elõtt várakozol. Épp egy másik galetki ifjú van odabent, aki küldetésért jelentkezik, vagy esetleg sikerérõl és kudarcáról számol be. Mélán bámulsz az õr rezzenéstelen tésztaképébe. És ekkor majdnem ugrasz egyet, mintha megcsíptek volna. Egy hangot hallasz a fejedben, Laillia hangját.
- Nem jó nekem itt, Re Born! Kérlek, segíts innen elmennem!
- Rendben, kicsi tündér, kiviszlek innét! Visszatérek a pihenés óráiban, és kiszabadítalak.
Végtelen hálát és örömet érzel a lény felõl. Ahogy körülnézel, egy pillanatra meglátsz egy apró, hártyás szárnyat az egyik szoba ajtaja mögött. Ideje távozni!
- Eluntam a várakozást. - veted oda az õrnek, aki egy rosszalló pillantást vet feléd, de aztán megvonja a vállát. (32. kaland, összesen 45 TVP-t igényel.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 188.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 234 vadászat
[Szonikus áspis torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torzszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Észreveszel 1 velparajt. Szakértõ módon leszeded. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeleid egy tektonikus kvatáns (#216) [aura: 15-ös méretû 22-es szintû fog.] és egy tektonikus atka (#217).

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a tektonikus atkát. (7 lövéstõl 798 ép-t sebzõdött.) A tektonikus atka halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf harcos elmormol egy csendvarázs varázslatot. A tektonikus kvatáns megúszta! A tektonikus kvatáns a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy isteni harag! Ellenállsz a varázslatnak. Az óriáspók 45 ép-t sebzõdik. A vérfarkas sebzõdik 51 ép-t. A csúf gusztustalanság sebzõdik 34 ép-t. A sötét elf harcos 49 ép-t sebzõdik. A vérfarkas kileheli lelkét. A csúf gusztustalanság hörögve elterül. A sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. Az óriáspók elindul a tektonikus kvatáns felé. Az óriáspók a tektonikus kvatánst támadja. A tektonikus kvatáns megtántorodik. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a tektonikus kvatáns elvarázsol egy isteni haragot. Sebzõdsz 3 ép-t. Az óriáspók 49 sebzést kap. Az óriáspók halálhörgés közepette a földre zuhan. Megindulsz a tektonikus kvatáns felé. Már ott is vagy! Megtámadod a tektonikus kvatánst. Villámokat köpsz. (36 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (25 sebzés). Regenerálsz (+8 ép) A tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a tektonikus kvatáns elvarázsol egy isteni haragot. Ellenállsz a varázslatnak. A tektonikus kvatánst próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (26 sebzés). Regenerálsz (+8 ép) A tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Magában motyogva, a tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni haragot. 26 életpontnyit sebzõdsz. Megtámadod a tektonikus kvatánst. Villámokat köpsz. (22 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (29 sebzés). Regenerálsz (+8 ép) A tektonikus kvatáns regenerálódik.
*** 5. KÖR *** Magában motyogva, a tektonikus kvatáns létrehoz egy isteni haragot. 28 életpontnyit sebzõdsz. Támadod a tektonikus kvatánst. Villámokat köpsz. (20 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (31 sebzés). A tektonikus kvatáns halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+8 ép)
[A csatában összesen 391 sebzést okoztál, és 57 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 17/94, a vérfarkas: 0/51, a csúf gusztustalanság: 0/34, a sötét elf harcos: 0/49.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+45%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 11% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami a ragadozó csatos öve és 54 arany. Ideje enni! Falni kezdesz. (+5% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, vérfarkas újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, csúf gusztustalanság újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sötét elf harcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 153.]

vd 234 vadászat
[Szonikus áspis torzszülöttet próbálsz elejteni.] Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Idelent csend honol, csak a víz csöpögését hallani. A fattyak nyilván rejtõzködnek. Egy fenyegetõ tömeg emelkedik fel elõtted. Hátrahõkölsz. Á, hiszen ez csak egy szobor! Egy hatalmas, õsi faragvány, láthatóan még egy korábbi civilizációból. A szobor három izmos karjával egy óriási kõtányért tart. Vajon mi lehet benne? Meg kéne lesni... (367. kaland, összköltsége 10 TVP.) Nocsak, mit találtál! 1 csótányláb ! Óvatosan begyûjtöd. Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeleid egy sötét elf íjász (#225) [aura: 2-es méretû 20-as szintû bal karom.], egy óriáspók (#89) [aura: erõ: 9.], egy piromancer (#214) és egy nagyobb tûzszalamandra (#215) [aura: gyorsaság: 15.].

*** 1. KÖR *** Megcélzod a piromancert a Lhoal'zetan nyílpuskájával, és lõsz. (8 találattal 458 sebzést okoztál.) (a szélpajzs fogta fel a sebzés egy részét.) A piromancer halálhörgés közepette a földre zuhan. A sötét elf íjász elõhív egy sötétség varázslatot. A varázslat nem hatott rád. A sötét elf harcos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy csendvarázs! A sötét elf íjászt védi rezisztanciája. A nagyobb tûzszalamandra megközelíti az 1. óriáspókot. A vérfarkas a 2. óriáspókot rohamozza. A 2. óriáspók a vérfarkas felé mozog. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjászt rohamozza. Az 1. óriáspók elindul a nagyobb tûzszalamandra felé. A nagyobb tûzszalamandra és az 1. óriáspók egymással harcolnak. A vérfarkas és a 2. óriáspók egymással harcolnak. A vérfarkas megtántorodik. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjászt támadja. A nagyobb tûzszalamandra megtántorodik. Regenerálsz (+8 ép)
*** 2. KÖR *** A sötét elf íjász rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy sötétség. Nem hat rád. A sötét elf harcos mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy csendvarázst. A sötét elf íjász megúszta! Megindulsz a sötét elf íjász felé. Már ott is vagy! Megtámadod a sötét elf íjászt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (100 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (27 sebzés). A vérfarkas és a 2. óriáspók egymással harcolnak. A nagyobb tûzszalamandra és az 1. óriáspók egymással harcolnak. A vérfarkas megtántorodik. A nagyobb tûzszalamandra megtántorodik. A csúf gusztustalanság a sötét elf íjászt támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A sötét elf íjász sebzõdik 19 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 19 ép-t. (-3 vp.) A sötét elf íjász kileheli lelkét. Magában motyogva, a sötét elf harcos létrehoz egy vakító fényt. A 2. óriáspók megtántorodik. A nagyobb tûzszalamandra megtántorodik. A csúf gusztustalanság a 2. óriáspókot rohamozza. A nagyobb tûzszalamandra és az 1. óriáspók egymással harcolnak. Az 1. óriáspók hörögve elterül. A 2. óriáspók és a vérfarkas egymással harcolnak. A vérfarkas megtántorodik. A csúf gusztustalanság a 2. óriáspókot támadja. Regenerálsz (+8 ép)
*** 4. KÖR *** Felemelve a Lhoal'zetan nyílpuskáját, a nagyobb tûzszalamandrát lövöd. (7 lövéstõl 814 ép-t sebzõdött.) A nagyobb tûzszalamandra holtan terül el. A sötét elf harcos elindul a 2. óriáspók felé. A vérfarkas és a 2. óriáspók egymással harcolnak. A 2. óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+7 ép)
[A csatában összesen 552 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. óriáspók: 66/92, a vérfarkas: 60/21, a csúf gusztustalanság: 57/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+61%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 15% lélekenergiát. Szolgáidnak 31% jut. Összegyûjtöd a "kincset": a sav átlátszó köntöse, a villám sárga öve, egy ében láncing, egy ében nyílpuska, 2 ében tündekard, egy pirgamit és 185 arany. A vérfarkas zabál. (+25% jóllakottság.) A sötét elf harcos habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.) A gyomrod korog egyet. Az ételre veted magad. (+4% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, óriáspók újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 50 aranyat.
Fejlõdsz: +1 tanulás;
Automatikus eladás: Lebattyogsz a boltba. Eladod a sav átlátszó köntösét 91 aranyért. Eladod a villám sárga övét 89 aranyért. [28 TVP-t használtál fel, maradt még 125.]

vd 234 vadászat
Hazamész a boltból. [Szonikus áspis torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Egyik pillanatban még minden nyugodt, a következõ pillanatban azonban elszabadul a pokol. Ellenfeled egy monozoid (#135) [aura: imm.ktkt.méreg: 6.].

*** 1. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a monozoidot. (8 lövéstõl 856 ép-t sebzõdött.) A monozoid holtan terül el.
[A csatában összesen 260 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 0/0, a vérfarkas: 0/0, a csúf gusztustalanság: 0/0, a sötét elf harcos: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+28%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 7% lélekenergiát. Szolgáidnak 13% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami a káosz urának amulettje és 43 arany. A csúf gusztustalanság az ételre veti magát. (+25% jóllakottság.)
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 104.]

kk 63 klánküldetés
(63. kaland:) Egy õspókot elfogni? Izgalmas feladatnak tûnik! Egyszerû tudós létedre, nem valószínû, hogy képes lennél egymagad felfedezni egy õspók rejtekhelyet. Vezetõt kell fogadnod! Turkha, a szint egyik felderítõje vállalkozik is a feladatra. Amikor meghallja, hogy tudós vagy, egészen felvidul. Nem pénzt kér a munkáért, hanem tíz õsi relikviát.
[Tárgyhasználat: 10 õsi relikvia]
Még szerencse, hogy nem kótyavetyélted el õket a boltban! Útközben kérdezõsködsz arról, hogy mennyire veszedelmesek az õspókok.
- Legyõzhetõk - vonja meg a vállát Turkha. - Persze, megfelelõen immúnisnak kell lenned a mérgükkel szemben. - szemöldökráncolásodat látva, így szól. - Tudod mit, tegyünk egy próbát! - mielõtt tiltakozhatnál, egy apró tüskét nyom a karodba.
[Imm.ktkt.méreg próba 12-es küszöbre: sikeres]
Felszisszensz, de nem érzel az apró szúráson kívül semmi különöset.
- Ez egy egészen enyhe, hígitott szer, amely az õspók mérgébõl készült. Ha nem is öl, de azért elkábít... Kibírtad, valószínûleg nem lesz gond az õspókkal sem.
- Azért figyelmeztethettél volna! - duzzogsz. - Egy pillanatig azt hittem, halálos mérget nyomsz belém!
Turkha nem szól semmit, csak megvonja a vállát, aztán int, hogy kövesd. Hosszú túra következik, amely igencsak kifáraszt. Ha mindez nem lenne elég, a végén egy irdatlanul meredek sziklafalat kell megmásznotok.
[Tárgyhasználat: kötél]
Még szerencse, hogy legalább kötelet hoztál...
[Mászás próba 14-es küszöbre: sikeres]
Egy örökkévalóságnak való mászás és a mélységtõl való félelem leküzdése után végre felérkeztek. Több járatot is látsz, némelyek falát pókháló borítja. Ígéretesnek tûnik!
- Megérkeztünk. - biccent Turkha. - Azonban tudnod kell, hogy az õspók nem túl gyakori jószág, lehet, hogy nem találunk semmit! Hosszas, óvatos kutakodás következik. Apró pókok szaladnak szanaszét a lábatok alatt. Õspóknak azonban nyomát sem találjátok! Végül fáradtan tértek haza. Talán majd legközelebb! Turkha megígéri, hogy ismét veled tart.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 74.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] Ezúttal az asztráltérben próbálsz meg az oly ritka felszíni varázstárgyak után kutatni. Lefekszel, behunyod a szemed, ellazítasz, és szellemed kicsusszan testedbõl, útjára indul. Némi keresés után halvány nyomot találsz, ezt követve indulsz el. Sajnos pont az utadban állt neki fõzõcskézni egy mentálbanya! A mentálbanyák túl nagyhatalmú teremtmények, becsületes küzdelemben biztosan nem tudnád legyõzni. Egyedüli esélyed, ha még távolról végzel vele, mondjuk megmérgezed a kotyvalékot, amit éppen kotyvaszt!
[Tudati méreg próba 8-as küszöbre: sikeres] Ugyan a tudati banyák nagyon ellenállóak a tudati mérgekkel szemben, de a te mérgeddel még õ sem dacolhat! Mikor legközelebb belekóstol fõztjébe, egybõl szétenyészik az asztráltérben, te pedig nyugodtan folytathatod utadat.
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Kitágítod asztrális érzékeidet: ellenséges jelenlétet érzel! Ellenfeled egy asztrálvérû kritiszk (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Re Born Mentális robbanás kudarc (-5)75 (-5)80 Asztrálvérû kritiszk Pszi acéltorony -5 PE (-7)88 (+0)80
2. Re Born Mentális robbanás kudarc (-5)70 (-5)75 Asztrálvérû kritiszk Pszi acéltorony -5 PE (-7)81 (+0)80
3. Re Born Mentális robbanás kudarc (-5)65 (-5)70 Asztrálvérû kritiszk Pszi acéltorony -5 PE (-7)74 (+0)80
4. Re Born Mentális robbanás -40 PE (-5)60 (-30)40 Asztrálvérû kritiszk Sz.áll.roncsolása -30 PE (-7)67 (-40)40
5. Re Born Agyvihar -28 PE (-9)51 (+0)40 Asztrálvérû kritiszk Sz.áll.roncsolása kudarc (-7)60 (-28)12
6. Re Born Agyvihar -28 PE (-23)28 (-14)26 Asztrálvérû kritiszk Tudati méreg +14 méreg (-6)54 (-12)0

Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+41% pszi támadás, +41% pszi energia.)
Utadat egy szürkén gomolygó sztetuszha ködfal keresztezi. Képtelenség átjutni rajta, és megkerülni túl nagy idõveszteség. A sztetuszhát mikronnyi tudatkoncentrátumok alkotják, így van egy esélyed: mentális robbanással megpróbálhatsz lyukat ütni a ködfalba!
[Mentális robbanás próba 12-es küszöbre: sikeres] A sztetuszha mikrobák visítása pengeként hatol az agyadba. Hatalmas lyuk keletkezik elõtted, amelyen könnyedén átsuhansz, mielõtt ismét összezárulna. És igen, jól sejtetted! Tényleg egy felszíni varázstárgyra leltél! De vajon hogy került ez ide, az asztráltérbe? Gyorsan magadhoz veszed, és átrántod magaddal a fizikai világba. Csak itt nézegeted meg jobban, mi is a szerzeményed: egy dorony duda! Örömmel teszed el.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. Igyekszel megcsillogtatni a zenei tudásodat: egy különösen nehéz számot adsz elõ. Csak kevés bárd mer vele próbálkozni, mert könnyû elrontani. Amikor végül befejezed és meghajolsz, mutatványodat szórványos taps jutalmazza. (+20 arany.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 44.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy mély aknát pillantasz meg, amely szabályos négyzet alakú. A mélybe apró kapaszkodók vezetnek. Nyilván nem a magadfajta lények számára tervezték. Aha, torzszülött rejtekhely! Elhatározod, hogy késõbb alaposan felkészülsz és visszatérsz, hogy megvizsgáld a helyszínt. (255. kaland, összköltsége 20 TVP.) És nicsak, végre találtál valamit: a káosz mesterének amulettje.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 34.]

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Büszkén lépkedsz, tudván, hogy kevés méltó ellenfeled lapulhat a nyomorúságos vájatokban. Egy õsi óriásgomba megkövesedett maradványai vannak elõtted. A hatalmas törzsbe valaki egy ajtót épített. Kíváncsian kinyitod. Egy lépcsõ vezet a mélybe. Izgalmas! Késõbb majd megvizsgálod. (231. kaland, összköltsége 15 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Észreveszel 1 rémcserjét. Szakértõ módon leszeded. [PV 8:] Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 29.]

mak 5 5. makró definiálása/hívása

tpf 25 25 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 25 TVP-t a korábban félrerakottból. [-25 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Gyógyíttatni szeretnéd magad.
Jelenleg nincs szükséged gyógyulásra. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]
be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

be 9 3 3 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

be 9 3 4 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Néhány duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéid nagy reccsenéssel szétnyílnak, és valami fertelmes dolog kel ki belõlük. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf bébi (#204), egy xenomorf csecsemõ (#419) és egy xenó féreg (#418) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megcélzod az 1. xenomorf bébit a Lhoal'zetan nyílpuskájával, és lõsz. (8 találattal 811 sebzést okoztál.) Az 1. xenomorf bébi halálos sebet kapva a földre zuhan. A sötét elf harcos a xenomorf csecsemõt próbálja távolról eltalálni. Mellé! A 2. xenomorf bébi elindul a csúf gusztustalanság felé. A xenomorf csecsemõ megközelíti az óriáspókot. Az óriáspók elindul a xenomorf csecsemõ felé. A csúf gusztustalanság a 2. xenomorf bébi irányába megy. A 2. xenomorf bébi és a csúf gusztustalanság egymással harcolnak. A csúf gusztustalanság halálhörgés közepette a földre zuhan. A xenomorf csecsemõ és az óriáspók egymással harcolnak. A xenó féreg és a vérfarkas egymással harcolnak. A xenomorf csecsemõ megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Megcélzod a 2. xenomorf bébit a Lhoal'zetan nyílpuskájával, és lõsz. (8 lövéstõl 825 ép-t sebzõdött.) A 2. xenomorf bébi hörögve elterül. A xenomorf csecsemõ és az óriáspók egymással harcolnak. Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan. A vérfarkas és a xenó féreg egymással harcolnak. A sötét elf harcos a xenó férget támadja.
*** 3. KÖR *** Lhoal'zetan nyílpuskájával meglövöd a xenomorf csecsemõt. (7 lövéstõl 744 ép-t sebzõdött.) A xenomorf csecsemõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A vérfarkas és a xenó féreg egymással harcolnak. A sötét elf harcos a xenó férget támadja.
*** 4. KÖR *** Támadod a xenó férget. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (87 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (9 sebzés). A xenó féreg kileheli lelkét.
[A csatában összesen 906 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az óriáspók: 16/87, a vérfarkas: 63/66, a csúf gusztustalanság: 0/88, a sötét elf harcos: 16/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+66%). Az energiagyûjtõ elszívott ebbõl 16% lélekenergiát. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 32%. Sötét elf harcos 4. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami az elektromosság bronz mellvértje, egy kék manaital, egy csonttõr, 9 drágakõ és 96 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Fontos! Barlangodban már csak 2 féle tárgynak van hely. Sürgõsen dobáld el ill. add el a felesleges tárgyaidat, mert ha meg van telve a barlangod, a tárgyakat, amelyek eljutnak hozzád, nem tudod felvenni (beleértve az A és VG paranccsal kapott tárgyakat is).
Ebben a körben +8 galetki erõt és +13 hírnevet kaptál. A kör során összesen 3462 sebzést okoztál, és 392 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 21 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 58 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 487 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Re Born, egy az újjászületés glóriájában tündöklõ galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: rovarevõ. Kalandor rangod: kezdõ felderítõ (1.00). Ez a 227. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 16 (29) / 14.95
[2] IQ: 15 (26) / 8.14
[3] ügyesség: 12 (26) / 0.90
[4] egészség: 12 (22) / 9.10
[5] mágia: 15 (28) / 9.26
[6] gyorsaság: 66 (84) / 12.47
[9] Méret/ép: 239 (266) / 266
Min. méret: 225
Barlangméret: 242
PONTJAID
Varázspont: 330 / 166
Képességpont: 49 / 37%
Hõsi pont: 187 (30)
Tám.bónusz: 9%
Véd.bónusz: 57%
Galetki erõ: 1249 / 977
Hírnév : 3401
Jóllakottság: 159%
Életkor: 16 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 250 (0)
Galetki gyõzelmek: 228 (0)
Torzsz. csaták: 1392 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1284 (7)
Leölt torzszülött: 2261 (18)
Pszi csaták: 116 (1)
Pszi gyõzelmek: 66 (1)
Ájulások száma: 57 (0)

A Tudósok Klánjának (#11) tagja vagy.
Rangod: szakértõ (55)
Speciális képességeid:
+10 gyógynövények, +8 v.ital fõzés, +55% varázstárgy találására; 95%, hogy v.ital fõzés kudarckor a komponensek megmaradnak. Képességek gyorsabban fejlõdnek a harcban.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg 12 õspókot! 2.) Hajtsd végre az 63-as Klánfeladatot (KK 63)! (összesen 40 TVP-t igényel) [számláló: 1] 3.) Hozz 15 gólemagyagot!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 28 (40) / 9.97 [15] regeneráció: 14 (17) / 1 [16] tüskés bõr: 13 (14) / 0
[17] vastag bõr: 14 (12) / 0.89 [18] tûzimmunitás: 10 (17) / 0.22 [19] hidegimmunitás: 10 (17) / 0.20
[20] savimmunitás: 6 (13) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 7 (14) / 0.60 [22] imm.mérg.gázra: 5 (12) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 10 (12) / 0 [24] rezisztencia: 10 (16) / 0 [25] bûz: 15 (18) / 0.33
[26] lõfegyver: 66 (89) / 18.45        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 10 / 0.54 [46] csapdaészlelés: 8 / 5.32 [47] zárnyitás: 10 / 4.30
[48] mászás: 10 / 1.77 [49] rugalmasság: 7 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 11 / 4.82
[51] transzformáció: 10 / 0.42 [52] auraészlelés: 11 / 1.29 [53] ékszerészet: 10 / 2.05
[54] kereskedelem: 12 / 1.62 [55] szívósság: 25 / 0.75 [56] varázsitalfõzés: 8 (16) / 0.55
[57] gyógynövények: 12 (22) / 6.40 [58] nyomkeresés: 9 / 5.29 [59] vezetõkészség: 9 / 1.15
[60] pszi támadás: 16 / 3.23 [61] pszi energia: 17 / 4.28 [62] lopás: 6 / 0.25
[63] éberség: 10 / 2.38 [64] átokszórás: 16 / 6 [65] álcázás: 27 / 0.30
[66] lopakodás: 10 / 1.07 [67] régészet: 20 / 17.49 [68] zene: 9 / 7
[69] tanulás: 14 / 0 [70] idézés: 8 / 1.05 [71] javítás: 14 / 6.90
[72] építés: 15 / 2.59 [73] felderítés: 8 / 2.18    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 1 / 0 [101] szakért.: 6 / 2.60     a káosz fekete kardja
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 6 / 2.57     a tökéletesség gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 5 / 0.16     Enyészmester
bal csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 3 / 0.76     a titán fogazott kardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 14 / 3.95 [147] alkímia: 1 / 0.72 [32] animáció: 7 / 1.50
[36] csábmosoly: 11 / 4.38 [42] csendvarázs: 5 / 0.06 [149] dimenziókapu: 8 / 0.06
[11] elektromos kéz: 1 / 0 [48] ellenáll.megtörése: 7 / 2.86 [10] energiatüske: 4 / 0.06
[160] esszenciaelnyelés: 15 / 3.65 [29] életszívás: 15 / 13.64 [168] fürgülés: 8 / 2.48
[172] gázpajzs: 5 / 0.08 [17] gránitbõr: 13 / 0.77 [33] halál csókja: 4 / 0.12
[13] jégcsóva: 4 / 1.06 [15] jégpajzs: 5 / 1.50 [154] kisebb erõpajzs: 7 / 3.92
[146] kontakt.õseiddel: 3 / 2.87 [158] láth. észlelése: 8 / 0.66 [157] láthatatlanság: 9 / 6.06
[165] manafókuszálás: 7 / 0.18 [162] mágikus csapda: 1 / 0 [129] mentális robbanás: 12 / 1.04
[34] méregfelhõ: 7 / 0.24 [148] méregsemlegesítés: 8 / 5.16 [141] mérges csípés: 1 / 0
[153] nagyobb gyógyítás: 10 / 3.62 [133] pszi acéltorony: 10 / 0.34 [128] pszi csáp: 12 / 0.86
[171] savpajzs: 4 / 0 [30] sorvasztás: 4 / 0.12 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.04
[159] szellemidézés: 4 / 0.04 [176] szélpajzs: 4 / 2.24 [188] sziklaerõ: 2 / 1.24
[150] tárgyvédelem: 4 / 0 [167] tombolás: 9 / 2.21 [132] tudati méreg: 10 / 0.22
[256] tudattágítás: 10 / 2.32 [16] tûzpajzs: 1 / 0.32 [14] vakító fény: 4 / 0.06
[170] villámpajzs: 2 / 0.68        

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
szélpajzs (4), láth. észlelése (8), méregsemlegesítés (8).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] óriáspók 81/0 187% 135% 4 / 3.70 ájult
[2] vérfarkas 68/40 198% 154% 4 / 2.25 harcol
[3] csúf gusztustalanság 69/0 189% 185% 4 / 2.35 ájult
[4] sötét elf harcos 56/56 198% 165% 4 / 0.10 harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 7

MAKRÓID
1. Makró
vv 154 176 158 148 188
pv 4 8
p
pv 5 8
ism 3
p
2. Makró
b 1
kno 9 2
ad 10
e 9 100
sza 1 50 99
v 159 5884 1
3. Makró
bsz 2
tps 25
t 6 10
be 9 5
bsz 3
4. Makró
mak 1
mak 2
mak 3
5. Makró
tpf 25
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2
be 9 3 3
be 9 3 4

HARCI PROGRAMOD
1: Lõfegyver használata a harc 1. körétõl. Prioritás: 150.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #1900. Prioritás: 200.
7: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #1902. Prioritás: 160.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 18 alatt van, Prioritás: 190, és ha ellf. nincs nekro immúnitás (236) képessége
5: életszívás t.var. ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, Prioritás: 170, és ha ellf, képessége: nekro immúnitás (236) és ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 18.
8: fürgülés v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 164, és ha ellenfeled #1903.
10: elektr.lehelet használata a harc 2. körétõl, Prioritás: 155, és ha ellenfeled #226.
12: Közelharc támadás a harc 2. körétõl, Prioritás: 166, és ha ellenfeled #1903.
14: tombolás v.var. ha ellenfeled #1903, Prioritás: 162, és ha ellenfeled torzszülött, és ha a harc 1. köre van.
16: gránitbõr v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 100, és ha ellenfeled #493.
18: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled #493, Prioritás: 105, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: zombi mester (#80), tycharonid (#153), voharai szellem (#121), pusztító szójer (#154), mélységi ent (#133), zombi herceg (#140), nyálkapók (#190), zombi nagymester (#171), mutáns szójer (#174), orgling varázsló (#197), keyrasi démonlidérc (#207), zafír kaletrich (#177), sárkányszellem (#222), õsöreg élõ cseppkõ (#327), szirén fattyú (#223), manapoid figyelõ (#226), tektonikus atka (#217), szójer anyakirálynõ (#490), piromancer (#214).
1901: xenomorf bébi (#204), xenó atka (#415), xenó lárva (#416), xenomorf embrió (#417), xenó féreg (#418), xenomorf csecsemõ (#419), xenó élõsködõ (#420).
1902: Selenia, a szirén fattyú (#492).
1903: lélektáncos (#227).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 1 153 61; VI erõ:120% ép:20%; PV 5 8; BA 15152; TT 30; HE 1; PT 4; I 20 2 10 63 1; HU 5 3 100 20 26 6;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 2968 174 10;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #16 (8. épület), #32 (7. épület), #456 (226. forduló), #286 (222. forduló), #365 (222. forduló), #210 (221. forduló), #226 (227. forduló), #266 (223. forduló), #231 (227. forduló), #367 (227. forduló), #221 (223. forduló), #269 (223. forduló), #255 (227. forduló), #402 (219. forduló), #334 (221. forduló), #253 (220. forduló), #378 (221. forduló), #307 (225. forduló), #315 (222. forduló), #409 (223. forduló), #332 (217. forduló), #349 (219. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 7 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz bíbor pikkelyvértje (#28918) 1 a káosz csábító maszkja (#26754) * 1 a káosz fejedelmének köpenye (#18249)
1 a káosz földjének láncinge (#9144) * 1 a káosz teremtõjének sisakja (#31689) 1 a kígyó ezüst fejpántja (#19107)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a ragadozó csatos öve (#20066) 1 a sebezhetetlenség ezüst fejpántja (#19557)
1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sólyom átlátszó köntöse (#29502) * 1 a sólyom bíbor pikkelyvértje (#29368)
* 1 a sólyom nagy pajzsa (#29412) 1 a sólyom szarvas sisakja (#29428) * 1 a sólyom zangrozi csizmája (#29473)
1 az elektromosság bronz mellvértje (#27147) 1 ében láncing (#134) 1 káoszíjász fejpántja (#247)
1 káoszkígyó vért (#271) 1 Khazidax koponyája (#259) * 1 platina villámöv (#187)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232) 1 xenóbõr pajzs (#614)

Ékszerek, kincsek
1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a káosz elsõ gyûrûje (#21039) 1 a káosz futárainak nyaklánca (#13794)
1 a káosz mesterének amulettje (#17859) * 1 a káosz nagyhatalmú fülbevalója (#15219) 1 a káosz sárkányának amulettje (#9759)
1 a káosz türkisz szimbóluma (#6624) * 1 a káosz ur-gathal nyaklánca (#32694) 1 a káosz urának amulettje (#16959)
1 a káosz végzetes amulettje (#28209) * 1 a kígyó malachitgyûrûje (#19227) * 1 a mentát jáde karkötõje (#12944)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a puhányság köve (#198) * 1 a ragadozó malachit karkötõje (#20141)
1 a remete ónixgyûrûje (#12478) * 2 a sólyom csontamulettje (#29547) 1 a sólyom márványgyûrûje (#29576)
1 a szakács üstje (#192) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a tökéletesség csepp fülbevalója (#21956)
* 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) * 1 a tökéletesség malachit karkötõje (#21941) 1 a tudás zafírja (#150)
1 Akadémiai nyaklánc (#321) 12658 arany (#1) * 1 az elfek díszes karkötõje (#10692)
1 bronz helyt. emlékérem (#313) 2 császári dekrétum (#254) * 1 cseppkõ gyûrû (#234)
413 drágakõ (#2) 1 ezüstmedál (#208) * 1 galetki érdemérem (#276)
1 görényfarok (#189) 493 hamis arany (#809) 2 káoszíjász karkötõje (#248)
2 káoszíjász medálja (#249) 1 manapoid fülbevaló (#294) * 1 nilbongi kitûzõ (#311)
1 opilíchium gyûrû (#298) 2 orgling fétis (#269) 1 ozin fülkarika (#211)
1 quwarg amulett (#275) 2 Rogan karkötõje (#145) 2 roxati üvegszem (#580)
* 1 sárkányamulett (#292) 1 smaragd életkõ (#306) 1 szilmill amulett (#318)
1 tündértalizmán (#317) 14 üvegszimbólum (#138) 2 xenomorf bõrgyûrû (#613)
1 xenomorf csuklópánt (#498)

Felszerelés
4 arany tóken (#764) 85 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 bunthar bõrdarab (#515) 1 dorony duda (#588) 1 energiagyûjtõ (#202)
4 ezüst tóken (#763) 2 fekete csuha (#586) 21 fekete dukát (#218)
2 garling kristály (#209) 1 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519)
1 kötél (#128) 14 Krónika (#783) 2 legendás tóken (#606)
1 mandolin (#19) 1 oprasszum fókusz (#300) 1 platina tóken (#765)
1 Tiume batyuja (#529) 2 Urgod kémszeme (#533) 1 varázskõ (#210)
1 Zarknod Szeme (#536)

Fegyverek
1 a bérmágus gyalogos lándzsája (#17532) 1 a káosz csábító lándzsája (#26994) 1 a káosz égszínkék íja (#3984)
1 a káosz éjsötét kardja (#11229) * 1 a káosz fekete kardja (#4929) 1 a káosz lüktetõ tõre (#23364)
1 a káosz pulzáló nyílpuskája (#22899) 1 a káosz urának lándzsája (#17094) 1 a sün tõre (#25150)
1 a szellemek hosszú lándzsája (#15283) 1 a teknõs csonttõre (#25601) * 1 a titán fogazott kardja (#5818)
* 1 a tökéletesség gyalogos lándzsája (#22032) 1 a tolvaj csonttõre (#9401) 1 a tolvaj fogazott kardja (#9418)
1 csonttõr (#1301) 6 ében nyílpuska (#133) 14 ében tündekard (#132)
* 1 Enyészmester (#217) 1 kõmûves kalapács (#250) * 2 Lhoal'zetan nyílpuskája (#608)
2 rövid tõr (#1302) 3 szilmill tõr (#314) 1 vámpírtõr (#584)
1 vívótõr (#1303) 1 Zu'lit csonttõre (#37751)

Varázsitalok és füvek
6 csapdaészlelés itala (#65) 8 csótányláb (#25) 36 elfu moha (#33)
54 elonotichlan (#31) 48 gyilkos boróka (#27) 4 hatalom bíbor itala (#77)
2 hatalom kék itala (#58) 40 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52)
4 immunitás itala (#71) 3 javítás itala (#108) 2 kék manaital (#75)
11 kihívás itala (#68) 4 kincskeresés itala (#64) 36 liánvirág (#24)
2 mágiaellenállás (#76) 36 mátekel gomba (#21) 3 méregellenállás itala (#51)
59 mézfû (#29) 52 mitulen fû (#20) 31 muskil (#37)
3 narancs gyógyital (#80) 1 óriásnövés itala (#60) 22 parafû (#41)
6 pontosság itala (#72) 47 ragálygomba (#26) 32 rémcserje (#34)
54 sárkányvirág (#32) 1 Selenia haja (#612) 3 sötét mák (#23)
8 szemani gomba (#36) 35 tejfonál (#28) 16 üvegcse (#14)
2 védelem itala (#59) 50 velparaj (#35) 2 villámlehelet itala (#56)
19 waarkin (#38) 31 winropu moha (#22) 23 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
6 asztrálesszencia (#154) 27 barna manakõ (#149) 4 bronz korong (#297)
1 démonlidérc esszencia (#272) 7 duzzadt xenópete (#479) 47 ekinda haj (#147)
21 elektronit (#141) 2 húsevõ bibe (#151) 12 káoszkígyó pikkely (#230)
1 khazdar taréj (#268) 3 kõtroll szem (#274) 19 mandibula (#157)
2 molad púp (#16) 4 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146)
2 óriási xenópete (#480) 55 õsi relikvia (#17) 1 patkányfog (#270)
17 pirgamit (#152) 3 ratifikátor agy (#236) 11 smaragd esszencia (#229)
3 szirénhaj (#293) 57 szójer csáprágó (#231) 2 xenó minta (#491)
12 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Bankbetéted: 30000 arany.
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 pirgamit (#152), 614 arany (#1), 1 ében nyílpuska (#133), 2 gyilkos boróka (#27), 2 duzzadt xenópete (#479), 5 muskil (#37), 9 drágakõ (#2), 1 kék manaital (#75), 2 aranydukát (#437), 2 rémcserje (#34), 2 ében tündekard (#132), 1 a sólyom zangrozi csizmája (#29473), 1 elfu moha (#33), 3 velparaj (#35), 3 hõsiesség itala (#52), 2 csótányláb (#25), 2 hatalom kék itala (#58), 1 a káosz végzetes amulettje (#28209), 2 szirénhaj (#293), 1 vívótõr (#1303), 1 az elektromosság bronz mellvértje (#27147), 1 a káosz sárkányának amulettje (#9759), 1 a ragadozó csatos öve (#20066), 1 arany tóken (#764), 1 bronz korong (#297), 1 a káosz urának amulettje (#16959), 1 dorony duda (#588), 1 ében láncing (#134), 1 a káosz mesterének amulettje (#17859), 1 csonttõr (#1301).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 2 mézfû (#29), 2 elonotichlan (#31), 2 üvegcse (#14), 2 hónakkupók (#30), 10 õsi relikvia (#17), 1 óriási xenópete (#480), 1 a yeti fekete csizmája (#26322), 2 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



AZ ARÉNA ÉRDEMÉRME (441. TÁRGY)
Aki gyõzelmet arat szövetségének arénájában, különleges jutalomban részesül. Az aréna érdemérme egy csodás varázstárgy, melybõl a császár mágusai többet is ajándékoztak szövetségeteknek. Minél többször aratsz gyõzelmet szövetségi arénátokban, az aréna érdemérme annál fényesebb, nagyobb hatalmú lesz. Varázshatalma, tulajdonságai is megváltoznak, sõt, az anyaga is. Ezért aztán ha viseled, mindenki látni fogja, hogy mennyire jeleskedsz az arénaküzdelemben. Ötödik arénagyõzelmekor minden galetki megkapja az aréna kõ érdemérmét, melynek viselésével járó hatások +2% védekezés, +2 méret, +2% mentõdobás tárgytörés ellen (ez utóbbi nem íródik ki a karakterlapon), +1 építés, valamint minden szolgának +2% támadás és +2% védekezés. A legendák szerint kitartó munkával elérhetõ, hogy a kõ késõbb ezüstté, arannyá vagy akár rubinná változzon, az anyagváltozással együtt egyre nagyobb mágikus hatalmat kölcsönözve gazdájának. Az érdemérem speciális ékszerként KF-elhetõ. Megj.: NEM átadható, NEM ellopható.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.