Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Antimágikus csáp
Küldd el képeslapként!
Sokszor csak az mentheti meg életünk, ha van egy ilyesféle antimágikus testrészünk, melyről csak úgy lepattannak az ellenfél varázslatai.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 19:55:19 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3007-22

Karakterszám: 3007 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 22 Játékhét: 95
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 257
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2005. nov. 21. 9h:53'
A következõ fordulód táplálható: 2005. nov. 22.

E-mail!

CSUHI KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 6. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 10. NAP ** Amíg aludtál, betört hozzád valaki, de szerencsére felriadtál. Megnézed a rablót: Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon kicsi férfi. A Tudósok klánjának diákjelölt rangú tagja. Tárgyai: Xantin bõröve, az egészség gyûrûje. Megremegnek a hegyek, ahogy kezdetét veszi az összecsapás.

*** 1. KÖR *** Diablo a protolisk lárvát rohamozza. A protolisk lárva megközelíti Diablot. Diablo irányába mozogsz. Diablo és a protolisk lárva egymással harcolnak. Megtámadod Diablot. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** Diablo és a protolisk lárva egymással harcolnak. Diablot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (19 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. Diablo sebzõdik 10 ép-t. (-5 vp.) Diablo összerogy.
[A csatában összesen 46 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 18/25.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+1%). Szolgáidnak is jut 4%. Diablo elbúcsúzik, és kilép a barlang ajtaján.
Olimpiai jelentkezéseteket regisztrálták, az 50 arany nevezési díjat kifizetted. ** 13. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 16. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 20. NAP ** Meglátogat egy galetki: Diablo, egy energiát gyûjtögetõ, egyelõre nagyon kicsi férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. A következõket látod nála: Xantin bõröve, az egészség gyûrûje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Diablo is hozzájárult. Degeszre tömitek magatokat, aztán barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+9% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a renegát mágustanonc. [ld. enc.]
** 20. NAP ** Ez nem lehet igaz! Valaki ellopott tõled 29 aranyat. Fejlesztened kellene az éberségedet!
** 20. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
A X. Teron Hegyi Olimpián kaptál 4 képességpontot.
** 27. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 34. NAP ** Átok! Pihenésed közben valaki észrevétlenül belopódzott a barlangodba, és ellopott tõled 1 mitulen füvet.
** 35. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 42. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 48. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 56. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Handur vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 150. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 1 csótányláb.
** 211. NAP ** Épp hozzád néz be Wing, egy nõ. A Bárdok klánjának kedves barát rangú tagja. Felszerelése: bronzmedál, khaldoran öv, a tárgyalás gyûrûje, a gepárd csonttõre, suhanó csizma, a tudás amulettje, a nyomkeresés fejpántja, ezüstmedál. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Beszélgetni kezdtek, és hamarosan kiderül, hogy rengeteg érdekes témátok van. Mindkettõtöket nagyon izgatnak a varázstárgyak, különösen a káoszmágia alkotásai. Vajon hogyan is mûködnek ezek a relikviák? Persze csak találgatni tudtok... Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön. (+5% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a húsevõ növény. [ld. enc.]
** 213. NAP ** Látogatót kapsz, aki Luyendyk, egy férfi. A Tudósok klánjának diák rangú tagja. Tárgyai: a teknõs vándorcsizmája, ezüst fülbevaló, csontmaszk, az egyensúly gyûrûje, a torony tõre. Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Örök vesztes vagy, apafej." Ezt kiáltod vissza: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Hogy szorulnál bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" A fenébe, hirtelenjében nem tudsz visszavágni!
- Rendben, elismerem - mondod - Te vagy a jobb, vesztettem! - Bánatosan nézed az ellenfeledbe áramló lélekenergiát.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 29698.) A te szinteden a legnevesebb Maocad herceg, egy magas, kékbõrû, sugárzóan szép arcú, ezüst, hosszú, hullámos hajú férfi. (hírneve 1829.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*nov. 2.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett. *nov. 12.* Avvocato Terrasini és Villam Pryx megküzdöttek egymással, és Avvocato Terrasini gyõzött. *nov. 26.* Tricky felköltözött a következõ szintre. *dec. 1.* Marconi felköltözött a következõ szintre. *dec. 20.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Anakh-su-namun felett. *jan. 3.* Ogre a renegát harcos és Galóca megküzdöttek egymással, és Ogre a renegát harcos gyõzött. *jan. 6.* Dark Night a Gonosz gyõzelmet aratott Förtelmes Mutáció felett. *már. 7.* Dark Night a Gonosz csatában legyõzte Anakh-su-namunt. *már. 25.* Ogre a renegát harcos csatában legyõzte Black Kate:-tet. *máj. 12.* Aranyos Ászok felköltözött a következõ szintre.
Egy futár távoli híreket hoz:
*okt. 25.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Handurt. *okt. 26.* A Tudás Õrzõi szövetség fényes gyõzelmet aratott Mofisztor felett! *nov. 8.* A Kalandférgek szövetség fényes gyõzelmet aratott Wyntaria felett! *nov. 8.* A Békeidõk Hírmondói szövetség fényes gyõzelmet aratott Lord Akryl felett! *dec. 6.* Dart Mahul és Draco megküzdöttek egymással, és Dart Mahul gyõzött. *jan. 7.* Alba Reginát kis híján megölte egy lelketlen parancsnok. *feb. 15.* Leph Arlone a szétszórt és D'Angelo pszi párbajt vívtak. Leph Arlone a szétszórt került ki gyõztesen. *már. 4.* Alba Regina és Dart Mahul pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 9.* Alba Regina és Muad-Die pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *már. 16.* Alba Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Baltazár felett.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 303.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

kno 1029 5 1029. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

ht harci program törlése
19 harci program sor törölve.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

hp 2 12 17 24 110 15 harci program
A következõ sor került a harci programodba: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 110.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

hp 4 29 18 24 100 1 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 1 v. kevesebb. Prioritás: 100.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

hf 3 2 22 22 18 15 harci feltétel
A harci feltétel 1. feltételének 11 és 31 között kell lennie!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

hp 4 29 22 11 95 harci program
A következõ sor került a harci programodba: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 95.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 293.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeled egy mahomohi (#43).

*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A mahomohi sebzõdik 11 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi elindul a protolisk lárva felé. A protolisk lárva a mahomohi felé mozog. A mahomohi és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A mahomohi sebzõdik 11 ép-t. (-5 vp.) A mahomohi és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A mahomohi 11 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A mahomohi és a protolisk lárva egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A mahomohi 11 sebzést kap. (-5 vp.) A mahomohi hörögve elterül.
[A csatában összesen 44 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 5/16.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 22%. A protolisk lárva habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 283.]

vd vadászat
Ezúttal a torzszülöttek közt fogsz portyázni. Egy újonnan fúrt barlangjáratot választasz, azon keresztül közelíted meg a kiszemelt vadászterületet. Egy hatalmas cseppkõbarlangba érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy harci törpe (#36).

*** 1. KÖR *** A harci törpe közelebb jön, hogy támadhasson. A protolisk lárva a harci törpe irányába megy. Megindulsz a harci törpe felé. Már ott is vagy! A harci törpe rád veti magát. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. Félrehajoltál. A protolisk lárva a harci törpét támadja. Támadod a harci törpét. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (19 ép-t sebeztél).
*** 2. KÖR *** A harci törpe téged támad. Harci fejszével sújt rád. (11 ép-t sebzõdtél). A protolisk lárva a harci törpét támadja. A harci törpét próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és hatalmas savcsóvát köpsz felé. (17 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** A harci törpe rád támad. Egy nevetséges harci fejszével próbál lecsapni rád. Mellétrafált a balfácán. A harci törpét próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (18 ép-t sebeztél). A harci törpe halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 54 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 23%. Összegyûjtöd a "kincset": egy törpe pikkelyvért és egy harci fejsze.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

vd vadászat
Elhatározod, hogy vadászni mész. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Leérve, óvatosan megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból. Befordulva egy folyosón, ráébredsz, hogy nem vagy egyedül. Ellenfeled egy molitár (#35).

*** 1. KÖR *** A molitár odajön hozzád. A molitár felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A protolisk lárva elindul a molitár felé. A molitár rád veti magát. Rúg jobb lábával. (8 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Rúg bal lábával. (11 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Megtámadod a molitárt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (15 ép-t sebeztél). A protolisk lárva a molitárt támadja.
*** 2. KÖR *** A protolisk lárva a molitárt támadja. A molitár rád támad. Hasba próbál rúgni jobb lábával. Ez mellément. A hasadra céloz bal lábával. (10 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támadod a molitárt. Kitátod a szádat, és fekete savat köpsz rá! (12 ép-t sebeztél). A molitár kileheli lelkét.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 29 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a protolisk lárva: 14/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+3%). Szolgáidnak is jut 22%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molitár háj, egy xenópete és 15 arany. [ld. enc.] A protolisk lárva táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

pv 4 8 3 5 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél! Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez sem lehetséges, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

p portyázás
Az igazi tapasztalatot más galetkikkel való találkozás jelenti, ezért portyázni indulsz. A kolónia egy olyan szegletét keresed fel, ahol nagyon sok barlang van, így könnyû lesz választani. Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
A barlang lakója Voldemortina, egy halottfehér arcú, õrült pillantású, zöld színû, karcsú nõ. A Mágusok klánjának tanítvány rangú tagja. A következõket látod nála: csizma, nyaklánc, az enyészet márványgyûrûje, a szívósság fejpántja, csatos öv, bõrpáncél, a törpék zöld köntöse, fekete nadrág, a mágia nyaklánca, csepp fülbevaló, ezüstmedál. Voldemortina mosolyogva tessékel beljebb, és leültök a bõrbõl készült ülõpárnákra. Milyen kellemes meleg van itt! Elõveszed az ételt, amit hoztál, míg Voldemortina finomságai már a földre terített takarón gõzölögnek. Jó étvággyal falatoztok. Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban; hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat: búcsút intesz vendéglátódnak. (+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az az asztrálféreg. [ld. enc.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

olb 3 7 olimpiára való jelentkezés
Ellátogatsz az olimpiai arénába, és leadod a jelentkezésedet a 3. kategóriában. Kifizeted a nevezési díjat, ami 30 arany. A pszi kategóriában is nevezel. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 254.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2005. nov. 21. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a nov. 26-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. nov. 28-án postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgák nélkül indulsz! [ld. enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 174 sebzést okoztál, és 40 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 254 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 434 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Csuhi, egy A Csuhi klan utolsó tagja. Jellegzetesen nagyravágyó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 22. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 (5) / 0.25
[2] IQ: 5 / 3.70
[3] ügyesség: 6 (8) / 1.10
[4] egészség: 7 (10) / 3.60
[5] mágia: 7 / 1.10
[6] gyorsaság: 5 (0) / 1.54
[9] Méret/ép: 60 (64) / 24
Min. méret: 46
Barlangméret: 60
PONTJAID
Varázspont: 68 / 48
Képességpont: 10 / 72%
Hõsi pont: 3 (0)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 33%
Galetki erõ: 158 / 138
Hírnév : 99
Jóllakottság: 131%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 10 (1)
Galetki gyõzelmek: 3 (1)
Torzsz. csaták: 93 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 76 (3)
Leölt torzszülött: 94 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 12 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 11 (13) / 6.05 [16] tüskés bõr: 3 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 5 / 1.06 [47] zárnyitás: 3 / 0.55 [48] mászás: 4 / 0.80
[54] kereskedelem: 3 / 1.31 [56] varázsitalfõzés: 2 / 0.05 [59] vezetõkészség: 2 / 0.20
[62] lopás: 5 / 1 [64] átokszórás: 4 / 1.35 [66] lopakodás: 4 / 0.20
[68] zene: 3 / 0.20        

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 3 / 0 [101] szakért.: 3 / 0.72     lándzsa
bal mancs [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 1 / 0.60     a törpék csonttõre

VARÁZSLATOK & PSZIK
[29] életszívás: 7 / 0.52 [15] jégpajzs: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] protolisk lárva 36/20 185% 200% 3 / 1.22 harcol
lélekenergia rész 90% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
gy
pv 6 4 3 5 8
p

HARCI PROGRAMOD
1: savlehelet használata ha ellf. 24. képessége 15 v. több. Prioritás: 110.
2: életszívás t.var. ha ellf. 24. képessége 1 v. kevesebb. Prioritás: 100.
3: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 11 alatt van. Prioritás: 95.


FELTÉTELES PARANCSAID
VI erõ:200% ép:18%; PV 4 8 3 5; L 30 30 2 31 29 27; HE 2;

ÁTADÁS PARANCSAID: VG 3516 138 1;

Az Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 2.

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #16 (4. épület), #281 (18. forduló), #358 (16. forduló), #222 (17. forduló), #383 (20. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a tudós lemezpáncélja (#11350) * 1 a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) * 1 fekete nadrág (#171)
* 1 khaldoran öv (#137) 1 törpe pikkelyvért (#4) * 1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
118 arany (#1) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)

Felszerelés
64 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 fekete dukát (#218)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a törpék csonttõre (#6701) 1 harci fejsze (#12) * 1 lándzsa (#1330)
1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
1 csótányláb (#25) 1 gyilkos boróka (#27) 2 liánvirág (#24)
1 mézfû (#29) 1 mitulen fû (#20) 1 ragálygomba (#26)
1 savlehelet itala (#55) 6 sötét mák (#23) 4 tejfonál (#28)
2 üvegcse (#14) 1 védelem itala (#59) 6 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 bolhedor szárny (#15) 2 duzzadt xenópete (#479) 4 mandibula (#157)
1 molad púp (#16) 1 molitár háj (#165) 2 nordkristály (#146)
4 pirgamit (#152) 1 sárga gömb (#136)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 duzzadt xenópete (#479), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 harci fejsze (#12), 1 molitár háj (#165), 1 aranydukát (#437).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 15 arany (#1).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



RENEGÁT MÁGUSTANONC (47. LÉNY)
Nem minden galetki tartja be a törvényeket: némelyik kifejezetten rossz ötletnek - mi több, a társadalom fejlõdésének és a természetes kiválasztódás béklyójának tartja, hogy galetki nem ölhet galetkit. Szerintük a leggazdagabb életenergiaforrás egy leölt fajtársuk. Ezek a renegátok persze a társadalom kitaszítottjaiként élnek, számûzöttként rejtõznek a torzszülöttek között. Azonban ugyanolyan ravaszak, vagy ha lehet, még okosabbak, mint a szervezett körülmények között élõ társaid: megedzette õket a mindennapos életbenmaradásért folytatott küzdelem. A fiatal renegátok elsõ tesztje, hogy lelátogatnak az alsóbb szintekre, és varázslataikat a többi galetkin próbálják ki. Fokozottan óvatos legyél velük szemben, mert ugyan még tapasztalatlanok, de tudásuk messze felülmúlja a szokványos torzszülöttekét (habár hivatalosan õk is annak vannak bélyegezve), és a tûzzel szemben különösen ellenállóak.



HÚSEVÕ NÖVÉNY (46. LÉNY)
A mégoly nagyra nõtt húsevõ növények sem lennének igazán veszélyesek, ha csak úgy növekednének egy-egy sötét sarokban, és idõnként bezabálnának egy elkóborolt orgling csemetét. Azonban az evolúció félelmetes csodákra képes, és a húsevõ növény megtanulta, hogyan változtasson helyet, ha tanyáját már nagyon elkerüli a két- vagy többlábon járó hús. Így aztán az elfutás körülményes, talán a legjobb, ha egyszerûen agyoncsapod. Csak arra vigyázz, nehogy a növény bénító mérgének hatása alá kerüljél, és elvenen felfaljon. A húsevõ növény gyomrában általában sok apró rovar található, ezért a vegetáriánusokon kívül a rovarevõk is ínyencségnek tartják.



MOLITÁR HÁJ (165. TÁRGY)
A babonás galetkik képesek arra, hogy munkát és fáradtságot nem kímélve, megnyúzzák a molitárt. Állítólag ugyanis ha valaki megfelelõen sok molitár hájat használ fel, és azt magára keni, akkor elsajátíthat egy elemi immunitást. A felvilágosult galetkik persze ezt nevetségesnek tartják, de a molitár hájat még õk is gyûjtik, hiszen jó pénzért el lehet adni bogaras fajtársaiknak.



ASZTRÁLFÉREG (53. PSZIONIKUS LÉNY)
Épphogy megkezded a pszionikus képességeid felderítését, és máris támadás ér az asztrális térbõl: az asztrálférgek apró teremtmények, nincs testük az anyagi síkon, tehát itt nem is sebezhetõek. Kizárólag pszionikus csata során pusztíthatóak el. Na végre, kiváló lehetõség pszi képességeid kipróbálására!



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2005. nov. 26. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid nem vehetnek részt a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba nem viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.