Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Zafír entitás
Küldd el képeslapként!
"Az asztrális tér rejtélyes utazói, brilliáns kék színnel ragyogó manifesztációk." - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-03-29 11:14:50 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
3453-6

Karakterszám: 3453 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 6 Játékhét: 984
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 8
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2021. ápr. 21. 10h:12'
A következõ fordulód táplálható: 2021. ápr. 22.

Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!

KÁOSZ KALANDJAI




A szomszédból kopácsolást, kalapálást hallasz. Két galetki egy barlangot bõvít! Miért is ne segítenél nekik? Felkapod a szerszámaidat, és beállsz te is a másik két lárva mellé. Vidáman beszélgettek, és észre sem veszítek, már kész is a bõvítés! A másik két galetki megköszöni a segítségedet, és aztán azt mondják, szívesen segítenek neked is a barlangodat tágítani. Miért is ne? Átjönnek a barlangodhoz, és pillanatok alatt kitágítjátok azt is egy kicsit. Mindjárt kevésbé tûnik szûkösnek az egész! [3 TVP-t használtál fel, barlangod mérete megnõtt eggyel.]
Pihenésed alatt a következõ történt:
** 167. NAP ** Nem átall háborgatni Igentisz, egy éles pillantású, magabiztos férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, kristályamulett, vándorcsizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda öröm, egy vendég, aki baráti beszélgetésre tért be! Meleg szívvel fogadod, hellyel kínálod, elõkerül az ennivaló. Hamarosan jóízûen falatoztok a padlóra terített takaróra rakott finomságokból. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Huh, jól elszaladt az idõ! Igentisz is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a púpos molad. [ld. enc.]
** 170. NAP ** Felkeresi barlangodat Igentisz, egy éles pillantású, magabiztos férfi. Viselt tárgyai: díszes fejék, vándorcsizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Közben beszélgettek mindenfélérõl, meséltek a kalandjaitokról, megvitatjátok a világ dolgait, a galetki faj jövõjét. Végül Igentisz feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a katapulter. [ld. enc.]
** 305. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Visor, egy magas, bõsz tekintetû, megátalkodott férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés, ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. A szokásos témák - torzszülöttek, kalandok - után a családotokra terelõdik a szó, és egy pillanatnyi csönd támad. Te is eltûnõdsz, mit csinálhatnak most a szüleid. A hosszú parti végül véget ér. Visor megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+6% jóllakottság)
** 587. NAP ** Bezörget hozzád Dharkaron, egy Türkizzöld bõrû, atletikus felépítésû, halvány fényben derengõ szemû férfi. Felszerelése: bõrpáncél, díszes fejék. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Dharkaron is hozzájárult. Közben megvitatjátok a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok, persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Huh, jól elszaladt az idõ! Dharkaron is így látja, mert feláll, és a vacsorát megköszönve, búcsúzik. (+7% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a jégmedúza. [ld. enc.]
** 1229. NAP ** Felkeresi barlangodat Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül Sly feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság)
** 1230. NAP ** Felkeresi barlangodat Sly, egy vidám tekintetû átlagos galetki férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Slyt, majd magad is lehuppansz. A tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze. Az ennivalóról eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül Sly feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+10% jóllakottság)
** 1418. NAP ** Épp hozzád néz be Sir Hermaeus Mora, egy elmosódott körvonalú, éjfekete bõrû, sokszemû csápos férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Hosszasan társalogtok a világban történt eseményekrõl, szüleitekrõl, legutóbbi vadászataitokról. A hosszú parti végül véget ér. Sir Hermaeus Mora megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+5% jóllakottság)
** 1511. NAP ** Látogatód érkezik, aki Storm, egy nagy tudású tudálékos tudós férfi. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül Storm feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+7% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Storm által meséltekbõl, megtudod, mi az a vermon teknõs. [ld. enc.]

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 978.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*nov. 11.* Mirjam gyõzelmet aratott Lord Vicces Don felett. *nov. 11.* Mirjam és Ogre a renegát harcos megküzdöttek egymással, és Mirjam gyõzött. *nov. 14.* Mirjam teljesítette a 9. küldetést, amit az akadémián kapott. *nov. 20.* Mirjam gyõzelmet aratott Mágikus Marcell felett. *jún. 24.* Shagam csatában legyõzte Párásszemû Szukumvitot. *dec. 9.* Enyveskezû Ed gyõzelmet aratott Zoldar Von Yngw felett. *dec. 20.* Enyveskezû Ed teljesítette a 2. küldetést, amit a palotában kapott. *jan. 7.* Jégszívû Diana csatában legyõzte Thanost. *máj. 9.* Gyilkos Bob csatában legyõzte Márványt. *máj. 13.* Gyilkos Bob csatában legyõzte Majanar Heska-át.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 2.* Nemesis és Rafflesia pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *máj. 4.* Lord Khalel pszionikus küzdelemben diadalt aratott Dark Valek a Renegát Elf felett. *máj. 17.* Nemesis és Blazenul Garlazan pszi párbajt vívtak. Nemesis került ki gyõztesen. *aug. 30.* Ambassadar csatában legyõzte Morq Fan Gort. *jan. 10.* Ambassadart legyõzte harcban egy lebegõ drón. *már. 18.* A Újszövetség szövetség fényes gyõzelmet aratott Dubié fivér felett! *szept. 24.* Jaffart kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért! *már. 24.* Ambassadart majdnem felfalta egy gránit alligátor. *jún. 11.* Fikusz Kukisz gyõzelmet aratott Morq Fan Gor felett. *szept. 16.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Gondol-Kodót.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

h 8 100 16 8. tárgy használata
Elnyeled az õskövet. A hatás azonnal érezhetõ! A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 5.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

kno 16 11 16. képességre 11 képességpont
Elköltesz 11 képességpontot a tüskés bõr harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a tüskés bõr szakértelmed 7. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

kno 100 5 100. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot jobb csáp végtagod méretének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen jobb csáp végtagod megnõtt, új mérete 6.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 228.]

vd 15 17 vadászat
[Kétfejû patkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Elhatározod, hogy vadászni mész. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy kétfejû patkány (#15).

*** 1. KÖR *** A kétfejû patkány irányába mozogsz. A kétfejû patkány feléd rohan. Megtámadod a kétfejû patkányt. Rávágsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A kétfejû patkány rád veti magát. Támad fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Kitátja száját, harapni próbál fogával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. A kétfejû patkány hörögve elterül.
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 2 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+26%).
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

vd 15 2 vadászat
[Kétfejû patkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje egy vadászatnak. A vadászhírek jó fogást ígérnek a szint keleti részén, így hát odamész. A barlangteremben, ahová érkezel, óriási szobrokat pillantasz meg. Egy letûnt, barbár civilizáció idoljai, õseid már ledöntötték, lerombolták õket. A szemed sarkából mozgást pillantasz meg. Torzszülött! Hangos csatakiáltással ráveted magad. Ellenfeled egy zöld nyálka (#8).

*** 1. KÖR *** A zöld nyálka felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A zöld nyálka közelebb jön, hogy támadhasson. A zöld nyálkát próbálod megsebezni. Elõresuhintasz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A zöld nyálka holtan terül el.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+26%).
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]

vd 30 vadászat
[Nem ismersz 30. torzszülöttet.] Vadászni támad kedved. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. Megpillantasz egy másik vadászt: épp leölt ellenfelei lélekenergiáját szívja el látványos szikrázás közepette. Odébbállsz, itt már úgy sem találsz vadat. Egy szûk oldaljáratot találsz, az elején alig bírod magad belepréselni, de aztán késõbb kiszélesedik. Aha, egy torzszülött rejtekhely! Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** A tûzféreg feléd mozog. A tûzféreg irányába mozogsz. A tûzféreg rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). Támadod a tûzférget. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (12 ép-t sebeztél). A tûzféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 10 sebzést kaptál.] Gyõztél! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 179.]

vd 15 vadászat
[Kétfejû patkány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Megkeresed az egyik járatot, ami az alsó barlangrendszerekbe vezet, és leereszkedsz. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy sziklozug (#9).

*** 1. KÖR *** Megindulsz a sziklozug felé. Már ott is vagy! A sziklozug feléd rohan. Támadod a sziklozugot. Ostorként csattantasz jobb csápoddal. (7 ép-t sebeztél). A sziklozug rád támad. Lecsap rád jobb mancsával. (4 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A sziklozug holtan terül el.
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 4 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+24%).
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 155.]

vd 7 vadászat
[Óriáscsótány torzszülöttet próbálsz elejteni.] Vadászni támad kedved. Felkészülve testben és lélekben, elindulsz, hogy elejts egy vagy több torzszülöttet. Egy bûzös aknában ereszkedsz alá. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Egy árny suhan el melletted. Aha, egy torzszülött! Üldözõbe veszed. Lehet, hogy nem is egyedül van? Befordulva egy sarkon, szembesültök. Ellenfeled egy tûzféreg (#5).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a tûzférget. A tûzféreg feléd rohan. Megtámadod a tûzférget. Lesújtasz jobb csápoddal. Hátraugrott a támadás elõl. A tûzféreg téged támad. A tûzféreg tüzet lehel rád. (9 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tûzféreg téged támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak a lángnyelvek. (10 ép-t sebzõdtél). A tûzférget próbálod megsebezni. Odacsapsz jobb csápoddal. (13 ép-t sebeztél). A tûzféreg holtan terül el.
[A csatában összesen 13 sebzést okoztál, és 19 sebzést kaptál.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%).
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+8 életpont.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]

k 13 20 kaland elvállalása
(13. kaland:) Megkeresed a pályát, ahol Arcana fogad. Kedvesen rádmosolyog, majd magához hív.
- Az elsõ próba a mágikus felkészültségedet teszteli. Varázsolni ugyan még nem tudsz, de valamekkora mágikus kisugárzása mindenkinek van. Egy mágiafalótól elvárjuk, hogy neki erõsebb legyen, mint másoknak. Itt ez a készülék, egyszerûen bedugod a fejed, és megméri a kisugárzást. Sajnos nem mûködik teljesen jól, és ha a mért kisugárzás nem ér el egy bizonyos alapértéket, akkor a készülék bizonyos fájdalmat okozhat neked.
Kezedbe veszed ezt a mágikus valamit. Leginkább egy sisakra hasonlít. Felrakod a fejedre.
[Mágia próba 6-os küszöbre: sikeres] Olyan érzésed támad, mintha tûkkel szurkálnák az agyadat. Ezek a tûk nem acélból vannak, hanem valamifajta furcsa mágikus sugarak. Fáj, ahogy az agyadhoz érnek. Erõsen koncentrálsz, és megpróbálod távol tartani õket magadtól. Érzed, hogy valamifajta védelem veszi körül az agyad, és a tûk már hiába próbálkoznak, nem tudnak több fájdalmat okozni. Arcana leveszi rólad a sisakot.
- Jól van, nagyon ügyes voltál. Még nagy varázsló lehet belõled.
Arcana egy kis lezárt ajtajú épülethez megy, Te követed.
- Az ajtó mögött egy szörny vár rád. Ha legyõzöd, Tiéd a baráti körünk ajándéka. Megfogod a kilincset, és kitárod az ajtót. Hatalmas robbanás lök a földre. Feltápászkodsz és berontasz az épületbe. Egy üres szobát találsz, a hátsó ajtó tárva-nyitva. Elmenekült az ellenfél, így nem tudod a feladatot teljesíteni. [A következõ fordulódban próbáld újra a kalandot!]

(20. kaland:) Munkára jelentkezel a papoknál. Kiderül, hogy a rengeteg új lárva miatt, akik persze állandóan sebesüléseikkel keresik fel a templomot, nem elég nagy a jelenlegi barlang, ezért egy újabb szinttel bõvítik. Levezetnek a munkálatokhoz. Megtudod, hogy aki rendesen dolgozik, az enni is kap. Nosza, lássunk munkához! Csákányt kapsz, és nekiállsz sziklát bányászni.
[Erõ próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Keményen dolgozol, sziklatömböt sziklatömb után bontasz ki. Bizony, eltart még egy darabig, amíg az új barlang megépül! Egyszercsak remegés hallatszik. Mi ez? Földrengés? Potyogni kezdenek a sziklák a plafonról.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Szerencsére ügyesen félreugrálsz a lezuhanó kövek elõl. Látod, más munkások nem voltak ennyire szerencsések. Elborzadva látod, hogy egy hatalmas szörnypofa türemkedik elõ a falból.
Tehát õ okozta a földrengést! A legtöbben sikoltozva menekülnek. Micsoda galetkik! Te ugyan nem futamodsz meg. Ellenfeled egy johhtukul (#4).
Életerõd már a menekülés% alatt van, értelmetlen így csatázni! Menekülsz, mented az irhádat.
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 90.]

k 440 kaland elvállalása
(440. kaland:) Hosszú kutatás után sikerül újra megtalálni a titkos ajtót, és kinyitni. Körültekintõen, kapaszkodva mászol le.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Egy rossz fogás, és már esel is lefelé. Úh, ez fájt! (-9 életpont.) Leértél a meredek járat aljára.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Egyszerû, mégis hatékony módszerekkel kezeled a sebesüléseidet. (+11 életpont.)
Miféle kincsek lehetnek vajon itt elrejtve? Keresgélsz, de nem találsz semmilyet.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

k 336 kaland elvállalása
(336. kaland:) Sajnálom, de nincs ilyen kalandod. (Vagy elavult, vagy rossz számot adtál meg.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]

k 494 kaland elvállalása
(494. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig. Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Bízva ügyességedben, mászol lefelé.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikertelen] A fenébe! Megcsúszik a fogásod, és már zuhansz is. Jól beütötted magad. (-10 életpont.) Elengedve az utolsó kapaszkodót, leugrasz a peremre.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+8 életpont.)
Reménykedsz, hogy nem fáradtál hiába, de úgy tûnik, mégis: nem találsz kincset.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 20% lélekenergia.
[18 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

m 111 222 333 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 111,222) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
(M 333,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

m 1 1 1 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 1,1) Sajnálom, de azt a mezõt még nem ismered az Õsök Csarnokában, így nem mehetsz egyenesen oda!
(M 1,0) Nem jól adtad meg a koordinátát, hogy hová akarsz az Õsök Csarnokában mozogni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

h 809 809. tárgy használata
Úgy döntesz, hogy mindenképp jelezned kellene valakinek a hamis aranypénzek feltûnését. Óvatosan kérdezõsködni kezdesz, és hamar kiderül, igencsak komoly a baj. Az egyik hivatalnok szigorú tekintettel kifaggat, és még igazán fel sem foghatod, mi történik veled, máris a helytartó színe elõtt találod magad.
- No, hadd halljam, hogyan került hozzád ez az érme? - borzolja a szemöldökét a szint elöljárója. - Netán te magad készítetted?!
- Nem! Nem, dehogy! Sosem vetemednék ilyesmire! Úgy találtam...
- Szóval találtad? És tudod-e, hogy mi a büntetése annak, aki felséges császárunk aranyait hamisítani merészeli?
- Nem tudom... - motyogod megszeppenve.
- Bizony, a legsúlyosabb büntetést kapja jutalmul az illetõ, amit galetki csak kaphat! Urunk a felszínre számûzi az efféle felségárulókat!
Nagyot nyelsz, és kezded egyre kényelmetlenebbül érezni magad. Aztán felvetõdik benned egy gondolat.
- Esetleg én kideríthetném, hogy ki áll e szörnyû bûntény hátterében...
A helytartó elgondolkodik, majd rábólint az ötletedre.
- Rendben! Eredj, és tudj meg minél többet a hozzád hasonló szerencsevadászoktól! [A további kutatáshoz a H 809 parancsot add ki, de ezt a parancsot körönként csak egyszer használhatod.] Ha kiderítesz valami fontosat, azonnal jelentsd nekem! Megértetted?
- Igenis! - vágod rá, és egybõl felderülsz. Az elöljáró távoztodban még utánad szól:
- Míg el nem felejtem... Menj el a dukátbankba, és a hivatali biztosnál szolgáltasd be az összes hamis érmédet! Kifelé menet a hivatalsegéd majd elmagyarázza, mit is kell tenned. [Megtudod, hogy minden beszolgáltatott 1000 darab hamis érme után 1 aranydukátot adnak a dukátbankban. A hamis aranyak beváltására az AD 809 parancsot adhatod ki.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 54.]

k 239 kaland elvállalása
(239. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni, ha elég ügyes vagy! Lefelé mászol.
[Mászás próba 5-ös küszöbre: sikertelen] Elveszted a fogást, és leesel. Alaposan megütöd magad. (-6 életpont.) Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz magadon. (+9 életpont.)
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás nem lepett meg. Ellenfeled egy szárnyas bolhedor (#25). [ld. enc.]
Semmi esélyed sem lenne! Inkább menekülsz. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 26.]

vd 7 vadászat
[Nincs elég TVP-d a konkrét lény utáni vadászathoz.] Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Az egyik kevésbé ismert, de ezért vadakban gazdag terület pont az északi nordemil-liget alatt fekszik. A sûrûn növõ, fehér gombaszerû növények között neked is idõbe telik, amíg megtalálod a lejáratot, és leereszkedsz. Huh, leértél a csatornaszintre. Nevéhez hûen, a levegõt betölti a csatornák dögletes bûze. A messzeségbõl vadászok kiáltását hallod. Egyre közeledõ lábdobogás, és a következõ pillanatban már látod, hogy mit üldöztek. Ellenfeled egy polipfej (#14).

*** 1. KÖR *** A polipfej odajön hozzád. Megrohamozod a polipfejet. A polipfej rád támad. Körbe-körbe forgatva üt bal csápjával. Mellétrafált a balfácán. Lecsap rád bal csápjával. (1 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Hátraugrasz a támadás elõl. Ostorként csattant jobb csápjával. Nem talált. Támadod a polipfejet. Lecsapsz jobb csápoddal. (11 ép-t sebeztél). A polipfej hörögve elterül.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+23%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szívesen bekapnál valamit. Falni kezdesz. (+13% jóllakottság.)
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

vd 15 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
vd 2 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
k 99 kaland elvállalása
Sajnos nincs nálad drágakõ. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Egy új parancs használatára nyílik lehetõséged. [ld. enc.]
Ebben a körben +4 galetki erõt és +23 hírnevet kaptál. A kör során összesen 97 sebzést okoztál, és 61 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 6 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 1 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 183 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Káosz, egy tinta fekete, amõbaszerû, árnytócsa alakú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 6. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 3 / 0.20
[2] IQ: 3 / 0.35
[3] ügyesség: 3 / 0.10
[4] egészség: 3 / 2.30
[5] mágia: 1 / 0.15
[6] gyorsaság: 3 / 0.07
[9] Méret/ép: 41 / 16
Min. méret: 33
Barlangméret: 42
PONTJAID
Varázspont: 5 / 5
Képességpont: 11 / 15%
Hõsi pont: 4 (2)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 81 / 65
Hírnév : 91
Jóllakottság: 188%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 6 (0)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 39 (6)
Torzsz. gyõzelmek: 34 (6)
Leölt torzszülött: 34 (6)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 2 (0)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[16] tüskés bõr: 7 / 0 [17] vastag bõr: 4 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 1 / 0.30 [58] nyomkeresés: 1 / 0.95    

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 5 / 1.20      


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 20; VI erõ:80% ép:35%; PV 5 3 2 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (7. épület), #13 (2. forduló), #20 (9. épület), #21 (1. épület), #346 (1. forduló), #283 (2. forduló), #248 (2. forduló), #262 (3. forduló), #423 (3. forduló), #375 (4. forduló), #239 (5. forduló).

TÁRGYAID

40 arany (#1) 2 csótányláb (#25) 1 hamis arany (#809)
1 kés (#5) 2 lemúr hártya (#161) 1 mátekel gomba (#21)
1 mitulen fû (#20) 1 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Ha még esetleg nem hallottál róla: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezettünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól, hogy az teljes árú vagy kedvezményes. 2010. jún. 19-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV, Végzetúr és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Négy különböz‹ mókás vetélkedõ, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv- és kártyavásár! Végzetúr találkozó, kvíz és árverés, HKK miniversenyek! Ingyenfordulók, információözön, vetélkedõ és még sok más program vár. Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét, és persze a találkozón átveheted az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2010. jún. 14. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 19-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



PÚPOS MOLAD (26. LÉNY)
A púpos moladok humanoidok, de két karmos karjuk görnyedt járásuk miatt állandóan a földet söpri. Alattomos, gonosz teremtmény, amelyet semmi más nem érdekel, csak a saját léte, nem sajnál magán kívül senkit és semmit. Élete persze nyomorúságos, hiszen még a többi torzszülött is megveti. A legendák szerint az egész életében gyûlölködõ molad halála után sem talál megnyugvást, szelleme visszatér, hogy kísértsen. Talán említeni sem kell, a púpos molad ehetetlen.



KATAPULTER (33. LÉNY)
Négylábú, kemény testû, jellegtelen élõlények. Nyakuk szinte egyáltalán nincs, tökéletesen sima fejükön három apró mélyedés jelzi azt, ami esetleg szem lehet. Vállukból két csonka, szárnyszerû végtag nõ ki, ezek segítségével félelmetes sebességgel tudnak köveket dobálni a rájuk támadó lényekre. Persze alapjában véve békés teremtmények, ha tehetik, inkább elrejtõznek, mulatságos kacsacsõrükön keresztül szívják fel a tápanyagot a földbõl. Nem csoda, hogy kedvvel vadásznak rájuk a kõevõk.



JÉGMEDÚZA (22. LÉNY)
Ha érezhetõen lehûl a barlang levegõje, amerre jársz, akkor tudnod kell, hogy bajban vagy, és legjobban teszed, ha megfordulsz, és iszkolsz el a helyszínrõl. Egészen bizonyos lehetsz benne ugyanis, hogy valamilyen energiaelszívó lény lakhelyének a közelében vagy. Ezek közül az egyik legegyszerûbb életforma a jégmedúza. E teremtmény testének több, mint 90%-a jégbõl van, tehát néhány jól irányzott csapással agyonzúzhatod. A jégmedúza azonban olyan tömény hideget áraszt magából, amely csonttá fagyaszt, elszív belõled minden meleget. A jégmedúza minimális táplálékot jelenthet egy kõevõ számára.



VERMON TEKNÕS (137. LÉNY)
Hatalmas, zöldesvörös páncéljával, amelyet kék pöttyök borítanak, tömzsi lábaival, és páncéljába visszahúzható lapos fejével sokan nézték már ezt a lényt egyszerû teknõsbékának. A tévedés azonban sokszor drága árat kívánt. A vermon teknõs ugyanis különösen mérgezõ lehelettel rendelkezik, amelyet válogatás nélkül fúj mindenkire, akiben veszélyt lát, vagy aki egyszerûen csak zavarja. Mivel egész testét páncél védi, agyonverni szinte lehetetlen. Egy egyszerû varázslattal, vagy valamilyen jól mûködõ lehelettel viszont könnyen elpusztítható. Húsa ízletes táplálék piromádok számára.



SZÁRNYAS BOLHEDOR (25. LÉNY)
A szárnyas bolhedor minden valószínûség szerint az egykori, letûnt világban élõ óriási repülõ lények leszármazottja. A szárnyas bolhedor persze nemhogy repülni nem tud, csenevész, vézna, kifehéredett testét épphogy elbírja a két pikkelyes-karmos lába. Általában könnyû préda a vadászó galetkik számára, különösen a tejivóknak és a micinistáknak. Elektromosságra való különleges immúnitása feltehetõen õseitõl származik, akik még a csapkodó villámokkal kísért viharokat is túlélték.



KERESKEDELEM GALETKIK KÖZÖTT
A galetkik közötti bizalmatlanságnak köszönhetõen, tárgyak többnyire a kereskedõn keresztül való adás-vétellel cserélnek gazdát. Ezt ugyan megkerülni nem lehet, viszont ha attól félsz, hogy valaki elviszi a boltba berakott tárgyat, mielõtt a cserepartner megvehetné, vagy esetleg tárgyat cseréltek, és félsz, hogy üzletfeled a tárgy megkapása után nem adja el neked, amit elõre megbeszéltetek: nos, itt van a megoldás, az átad: A és vásárlás galetkitõl: VG parancs.
Az A (galetki) (tárgy) (mennyiség) paranccsal eladásra kínálhatsz fel egy tárgyat az elsõ paraméterben megadott galetkinek. Ha õ kiadja a VG (te sorszámod) (tárgy) (mennyiség) parancsot, ahol a (tárgy) ugyanaz, mint a te A parancsodnál, létrejön az üzlet, a bolton keresztül eladod a tárgyat. Ha az eladás pillanatakor kevesebb áll rendelkezésedre, mint a megadott mennyiség, esetleg a vásárló kisebb számot adott meg, vagy nincs pénze az összes tárgyra, akkor ilyen mennyiséget fogsz eladni, és a parancs ekkor is törlõdik. Mindegy, hogy te adod ki elõször az A parancsot, vagy a másik játékos a VG-t.
Példa. A 7777-es karakter el akar adni a 8888-asnak 1 db nohnetár gumót (#212). Ekkor kiadja az A 8888 212 1 parancsot, a 8888-as pedig kiadja a VG 7777 212 1 parancsot.
Ha az A (galetki) (1. tárgy) (1. mennyiség) (2. tárgy) (2. mennyiség) parancsot adod ki, akkor az üzlet akkor jön létre, ha a (galetki) kiad egy A (te sorszámod) (2. tárgy) (2. mennyiség) (1. tárgy) (1. mennyiség) parancsot. Ekkor te eladsz neki (1. mennyiség)-et az (1. tárgy)-ból, õ pedig elad neked (2. mennyiség)-et a (2. tárgy)-ból. Ha bármelyikõtöknél bármely paraméter nem stimmel, vagy kevesebb van nála az adott tárgyból, vagy a vásárlónak nincs elég pénze, az üzlet nem jön létre. Mindegy, hogy a parancsokat milyen sorrendben adjátok ki.
Példa. A 7777-es karakter el akar adni a 8888-asnak 1 db nohnetár gumót (212-es tárgy), cserébe 2 db mitulen fûért (20-as tárgy). Ekkor 7777 kiadja az A 8888 212 1 20 2 parancsot, 8888 pedig kiadja az A 7777 20 2 212 1 parancsot. Az üzlet létrejön, de a bolton keresztül, tehát hacsak nem magas a kereskedelem szakértelmetek, komoly arany költsége is lesz a tranzakciónak.
Nem cserélhettek így olyan tárgyat, amelyet a boltban sem lehetne megvenni (arany, drágakõ, varázsital, káosztárgy, õskõ stb.) Egyszerre maximum 10 db A és VG parancsod lehet érvényben összesen. Ha meggondolod magad közben, az A (galetki) parancs az adott galetkire vonatkozó összes A és VG, az üres A parancs pedig az összes A és VG parancsodat törli. Ennélfogva, ha a fordulód elején azt olvasod, hogy valaki egy üzletet ajánlott neked, nem garancia, hogy még mindig fenntartja ajánlatát, mikor megpróbálod elfogadni. Ha a második játékos kiadja a parancsot, és az üzlet valamilyen okból nem jön létre (a vásárlónak nincs elég pénze, az eladónál nincs a megadott tárgy stb.) akkor a parancsot másodjára kiadó a parancsot késõbb újból megpróbálhatja kiadni, az 1. játékosnál a parancs nem törlõdik, és õ is értesítést kap arról, hogy az üzlet miért nem jött létre.



NÉHÁNY TIPP, ÖTLET A HETEDIK FORDULÓDHOZ
Talán mostanra már találtál néhány furcsa növényt, gyógyfüvet. Mit kell tenned ahhoz, hogy ezekbõl varázsitalt készíthess? A dolog egyszerû! Elõször is el kell sajátítanod a varázsital fõzés szakértelmet, ha még nem tetted meg: BE 4 56, és az akadémián 20 TVP és 5 képességpont árán megkapod! Ezután vásárolj a boltban néhány üvegcsét (ez persze némi aranyba fog kerülni, de nem sokba!): VE 14 5 (veszel 5 üvegcsét). Most már nincs más hátra, mint kísérletezni: Pl. a H 14 23 25 paranccsal, ha van a birtokodban 23-as és 25-ös sorszámú növény, megpróbálsz varázsitalt kotyvasztani belõlük. Sikerül vagy sem... ki tudja? Persze nem akarja senki az alkímiát erõltetni, nyugodtan mellõzd, ha úgy érzed, ez nem a te szakmád. Mindenesetre, ha mégis belevágsz, nem árt kapcsolatot tartani más játékosokkal, és megtudakolni, hogy õk milyen receptekkel vallottak kudarcot: nem sok értelme van, ha többen végigjárják ugyanazokat a zsákutcákat. Az Õsök Csarnokában is kaphatsz idõnként információkat a varázsitalok receptjével kapcsolatban, érdemes ezeket az információkat is több játékosnak együtt gyûjteni.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.