Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Földelementál
Küldd el képeslapként!
"A hegyek gyomrából idézhető meg ez a hatalmas, alaktalanból animált képződményt. Minél jobb a mágus az idéző varázslatban, annál óriásibb az előhívott elementál, nagyobbak és erősebbek a bunkószerű végtagjai, amelyekkel áldozatára lesújt." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-02 11:17:18 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4067-146

Karakterszám: 4067 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 146 Játékhét: 536
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 673
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 17. 13h:41'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 18.

E-mail!

NICODEM KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve 11816.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]

e 9 80 élelemszerzés
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz másikat? Csak integetsz fejeddel. Barlangi troll jóllakottsága 100%-kal megnõtt. Savelementál jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

vv 176 155 több varázslat elmondása
[V 176 0 0:] Elõhívsz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy nagyobb erõpajzsot. (+32% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

kf 250 103 bekészíted a 250. tárgyat
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]

ep 22 20 15 építed a 22. épületet 20 TVPért
[Rendben, az építkezés során a regeneráció tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az akadálypályát építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 40 TVP-nyit kell dolgoznod. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

kf 214 103 bekészíted a 214. tárgyat
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

z 167 20 zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol. Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta. A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele. Amint befejezed a számot és meghajolsz, az összeverõdött tömeg lelkesen megtapsol, és persze bõséggel adakoznak. (+77 arany.) Ez a muzsika többet használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 hõsiesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

x 10 exkaváció, ásatás
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (475. kaland, összköltsége 25 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1 velparajt. Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve. (+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Elmész egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû, nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni. Memorizálod a helyet. (463. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva, hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid egy orgling varázsló (#197) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és egy orgling fattyú (#198).

*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6 vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Az orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy savhurrikánt. 33 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy 38 ép-t sebzõdik. A savelementál: a varázslatnak nincs hatása. Abdul 46 sebzést kap. A savelementál elindul az orgling fattyú felé. Jimmy elindul az orgling varázsló felé. Az orgling fattyú elindul a savelementál felé. A savelementál és az orgling fattyú egymással harcolnak. Jimmy az orgling varázslót támadja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot. Az orgling varázslót védi rezisztanciája. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus energiáit, az orgling varázsló elvarázsol egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak. Abdul az orgling fattyú felé mozog. A savelementál és az orgling fattyú egymással harcolnak. Abdul az orgling fattyút támadja. az orgling fattyú kontaktméreg áldozata lett. Az orgling fattyú hörögve elterül. Jimmy az orgling varázslót támadja. Az orgling varázsló halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 179/38, a savelementál: 96/24, Abdul: 61/46.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 39%. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy orgling fétis, egy xenópete és 98 arany. [ld. enc.] Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította arhomad varangyot!
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]

vd vadászat
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (326. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol. És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200) [aura: 11-es méretû 22-es szintû jobb karom.] és egy quwarg élõsködõ (#201).

*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése! (-6 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ elvarázsol egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! A savelementál a quwarg élõsködõ irányába megy. A quwarg behemót elindul Jimmy felé. Jimmy megközelíti a quwarg behemótot. A savelementál a quwarg élõsködõt támadja. A quwarg élõsködõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg behemót és Jimmy egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a quwarg behemótot. A savelementál a quwarg behemót irányába megy. Abdul a quwarg behemót felé mozog. Megtámadod a quwarg behemótot. Villámokat köpsz. (21 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (4 sebzés). A savelementál a quwarg behemótot támadja. Jimmy és a quwarg behemót egymással harcolnak. A quwarg behemót holtan terül el.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 149/23, a savelementál: 128/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 38% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 51 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]

vd vadászat
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat egy torzszülött. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között. Odaveted magad, mire elõugrik valami! Megrezzensz, amint pszionikus támadás ér. Ellenfeled egy smaragd ragadozó (#191).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Nicodem Tudati méreg +5 méreg (-6)54 (-45)45 Smaragd ragadozó Mentális robbanás -45 PE (-10)130 (-5)70
2. Nicodem Tudati méreg +5 méreg (-6)48 (-22)23 Smaragd ragadozó Mentális robbanás -22 PE (-15)115 (-10)60
3. Nicodem Mentális robbanás -30 PE (-5)43 (-11)12 Smaragd ragadozó Mentális robbanás -11 PE (-15)100 (-40)20
4. Nicodem Sz.áll.roncsolása -20 PE (-12)31 (-12)0 Smaragd ragadozó Sz.áll.roncsolása -20 PE (-20)80 (-20)0

A pszionikus csata döntetlennel végzõdött. Legalább nem vesztettél!
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal! Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak ilyesmit. (203. kaland, összköltsége 5 TVP.) Észreveszel 1 elfu mohát. Szakértõ módon leszeded. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A barlang lakója Rocko, egy kengurúszerû, mintás inget és sportcipõt viselõ, ártatlan tekintetû férfi. [aura: 2-es csábmosoly.] A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: zsugorító gyûrû, a tudás zafírja, a pók smaragdgyûrûje, a bérmágus jáde karkötõje, a harcos szarvas sisakja, Örökkévalóság Gyémántja, a küzdelem fekete csizmája, szerencsekõ, az óriás ónix karkötõje, a védekezés bíbor köntöse, a sebesség bíbor láncinge, a gepárd ónixgyûrûje, a méreg ébenfa lándzsája, a kobra szöges öve, óriás fülbevaló, a pontosság aranyozott nyaklánca, az ellenállás ónix karkötõje, görényfarok, a majom aranyozott fülbevalója, a majom nehéz nyílpuskája, a gólem malachitgyûrûje. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Õ rögvest kontrázik: "Te csipkéslelkû páva!" Jól odamondasz neki: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg sem vet füstöt a talpad alatt!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Rocko csak tátog válasz helyett. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+40% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlók ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Odabent fogad Ördögûzõ, egy ballonkabátba öltözött pszihopata nõ. [aura: 12-es elemi védelem.] A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A következõket látod nála: az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, a bénaság fülbevalója, kék gömb, Xantin ezüstöve, a bûz hosszú lándzsája, a tûz kõamulettje, a majom kõamulettje, zsugorító gyûrû, a szívósság könnyû nyílpuskája, a tûz halotti maszkja, a tûz vándorcsizmája, a tûz malachit karkötõje, a bûz gyalogos lándzsája, a tûz utazóköpenye. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Õ rögvest kontrázik: "Egyszerûen undorító vagy!" Jól odamondasz neki: "Olyan fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Ördögûzõ nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+40% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Odabent fogad Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. [aura: tûzimmunitás: 6.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését: a jég díszes köntöse, a jég nagy pajzsa, Enyészmester, a tolvaj malachit karkötõje, a jég márványamulettje, a ragadozó díszes karkötõje, a jég arany fejpántja, jégöv, az ellenállás vívótõre, a bérmágus rövid tõre, Örökkévalóság Gyémántja, a káosz sárkányának mellvértje, a jég díszes karkötõje, a túlélés aranyozott fülbevalója, a jég zangrozi csizmája, hõsi jelvény, a jég bronz amulettje, a jég gyöngysor nyaklánca, a teknõs malachitgyûrûje, a tudás zafírja, szerencsekõ, a bûz kõrisfa íja, az ellenállás aranyozott fülbevalója, aréna réz érme, fekete nadrág, a káosz halálos karkötõje, a jég malachitgyûrûje, az elefánt márványgyûrûje, a káosz sötét gyûrûje, az élet rövid tõre. Elsõ mondatod: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Azonnal visszavág: "Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." A következõvel folytatod: "Igaz, hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Nem késik a válasszal: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy egy torzszülöttet." Dühösen kiabálja vissza: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Dühösen kiabálja vissza: "Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Winterfresh a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

h 517 517. tárgy használata
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

kno 24 42 24. képességre 42 képességpont
Elköltesz 42 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 16. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

h 8 24 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 17. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

h 8 24 8. tárgy használata
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

htt 5 1 3 harci program törlése sorszám szerint
A következõ harci program sorokat törölted:
5: elbájolás t.var. ha 3 vagy több ellenfél van. Prioritás: 150.
1: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #75.
3: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled #131.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]

tk 52 732 732 52. többszemélyes kaland
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.

Az elsõ feladatot rögtön tõlem kapjátok: az igazi galetki bármilyen körülmények között életben marad, bármit kibír. Lássuk ki a legszívosabb közületek, ki mer-e állni egy próbára?
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Szívósság próba 20-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] ismeretlen galetki azonnal jelentkezik a próbára. A pályamester egy hurkot tesz az egyik lábára. A kötelet egy csigán vezették át. Int, és egy segédje azonnal a magasba húzza. Néhányszor föl le rángatják, idõnként koppan a feje a kövezeten. ismeretlen galetki egyelõre jól tûri a megpróbáltatásokat. Aztán rögzítik a kötél végét, a feje talán két ujjnyira van a talajtól. A segéd odamegy hozzá, és elkezdi a tengelye körül megforgatni, majd hirtelen egy nagyot lök rajta, majd amikor ismeretlen galetki visszalendül, akkor újra meg újra. Egyre nagyobb sebességgel hintázik, közben forog a tengelye körül. Ezt nem mindenki bírná ki, de szerencsére ismeretlen galetki jól bírja a gyûrõdést. A segéd egy idõ múlva elunja a hintáztatást, és óvatosan leereszti társatokat.
- Jól van, az elsõ próbát sikerrel vettétek. Futás a következõ próbához.
A következõ próbánál egy igencsak hájas galetki vár rátok.
- Nos, ifjak, két lehetõségetek is van, hogy bizonyítsátok igaz galetki mivoltotokat: Vagy megpróbáltok felemelni engem, vagy választotok magatoknak egy-egy hangszert és megpróbáljátok tûrhetõen eljátszani a helytartó kedvenc számát a "Hej, a Rúvel hegy magas bércein túl"-t. Ha hallgattok rám, akkor inkább ezzel próbálkoztok.
Ez nem annyira tanácsnak, mint inkább parancsnak hangzott, ezért a felemelésével nem kísérleteztek. Elosztjátok a furulyákat, dobokat, gitárokat, és elkezditek a koncertet.
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre: sikeres]
Azonnal látszik, hogy nem egy összeszokott együttes adja jubileumi koncertjét. Már legalább egy perce játszotok, és a próbamester még mindig nem üvölt. Sokat tapasztalt galetkiként tudjátok, hogy jó úton jártok. Kettõzött erõvel figyeltek, és végül sikerült megúszni komolyabb hiba nélkül az elõadást.
- Hallottam már szebb elõadást is, de azért ez is elviselhetõ volt. Tovább mehettek!
A következõ próbánál egy vigyorgó galetki fogad bennetek:
- Kellögem vagyok, remélem jó barátok leszünk. A dolgotok nagyon-nagyon egyszerû. Ott egy kosár mintegy két galetki magasságban, azon a távolabbi falon. Itt van tíz nagy golyó, nem túl nehezek. Valamelyiktek ideáll a vonalhoz, és megpróbálja a golyókat a kosárba dobni. Ha legalább hatot sikerül, akkor tovább mehettek. Ha nem, akkor laposkúszásban, megszégyenülten távoztok e szent csarnokból.
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Ügyesség próba 21-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki odalép a vonalhoz. Kellögem engedélyez egy próba dobást. Nagyon mellé megy. ismeretlen galetki a következõ kettõt is mellédobja, de azért egy jobbak a dobásai. Utána sorban négyszer sikerrel jár, de ezzel vége is a szerencsesorozatnak. A következõ kettõ ismét mellé megy. Hangosan buzdítjátok, és örültök, amikor a kilencedik golyó a kosárban landol. Lélegzet visszafojtva várjátok az utolsó, mindent eldöntõ dobást. ismeretlen galetki keze egy kicsit megremeg, a golyó a kosár szélének ütközik, onnak felpattan a levegõbe. Aztán visszaesik, egy picit még táncol a szélén, majd beleszédül a kosárba. Sikerült!
- Jól van mázlisták, mehettek a következõ próbához.
A negyedik próbánál egy hosszú szakállú, tudósféle galetki ácsorog.
- Fiaim, egy galetki számára az ész legalább olyan fontos, mint az erõ, vagy egy jó kis tûzlehelet. Ennél a próbánál az eszeteket vizsgáljuk. Itt egy titkosírás, nem túl bonyolult. Fejtsétek meg annyi idõ alatt, míg ebben a homokórában leperegnek a szemek. Ezzel a kezetekbe nyom egy pergament.
[IQ-összeg próba 37-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó próbához érkeztek.
-Ez a próba két részbõl áll. Az elsõben bizonyítanotok kell ellenállóképességeteket. Álljatok arra a piros körre.
Odaléptek, és csendben figyeltek. Vajon milyen õrültséggel próbálkoznak? Egy nagy durranást, sõt inkább durranások sorozatát halljátok, majd minden felõl apró golyók csapódnak belétek. Egy-egy golyó nem üt nagy sebet, de rengeteg jön belõlük. [35 életpontot sebzõdsz.]
Alighogy végetér a golyózápor, még gyógyítani sincs idõtök, máris halljátok a próbamester hangját.
- Most jön a második fele a próbának. Tessék túlélni a harcot, ha kérhetem!
Ellenfeleitek 2 orgling varázsló (#197) és 2 orgling melák (#157) [aura: imm.mérg.gázra: 6.].

*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+10 méretükre). Ismeretlen galetki elõhív egy tombolás varázslatot. Ismeretlen galetki mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tombolást. Ismeretlen galetki rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. Összegyûjtve mágikus energiáit, az 1. orgling varázsló elvarázsol egy savhurrikánt. Nem hat rád. Ismeretlen galetki 45 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetkit védi rezisztanciája. A 2. orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy savhurrikánt. 35 ép-t sebzõdtél. Ismeretlen galetki sebzõdik 43 ép-t. Ismeretlen galetki ellenáll a varázslatnak. Megrohamozod az 1. orgling melákot. A 2. orgling melák megközelíti ismeretlen galetkit. Az 1. orgling melák közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod az 1. orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). A 2. orgling melák ismeretlen galetkit támadja. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki elõhív egy óriáserõ varázslatot. Ismeretlen galetki varázshatalma segítségével elmond egy esszenciaelnyelést. Heves kézmozdulatok közepette a 2. orgling varázsló elmormol egy gigaöklöt. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. orgling varázsló elmond egy gigaököl varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod az 1. orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (32 ép-t sebeztél). A 2. orgling melák ismeretlen galetkit támadja. Az 1. orgling melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával. (20 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. orgling varázsló megidézi az orgling fattyút. Az 1. orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Ismeretlen galetki és a 2. orgling melák egymással harcolnak. a 2. orgling melák lebénult. A 2. orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. orgling melákot próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (34 ép-t sebeztél). Az 1. orgling melák rád veti magát. Megpróbál benyomni neked jobb mancsával. (26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. orgling varázsló elvarázsol egy villámsújtást. 27 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette az 1. orgling varázsló elmormol egy villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot. Ismeretlen galetki az 1. orgling fattyút rohamozza. Az 1. orgling fattyú ismeretlen galetkit rohamozza. A 2. orgling fattyú közelebb jön, hogy támadhasson. Ismeretlen galetki és az 1. orgling fattyú egymással harcolnak. Az 1. orgling fattyú hörögve elterül. Támadod az 1. orgling melákot. Villámokat köpsz. (31 ép-t sebeztél). Az 1. orgling melák kileheli lelkét. A 2. orgling fattyú rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával. (21 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+9 ép)
Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 146 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 0/125, ismeretlen galetki: 427/0.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+144 életpont.)
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]

k 9 493 223 kaland elvállalása
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért - azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón, benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba 16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek, te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: imm.mérg.gázra: 15.].

*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg érintése. A keyrasi démonlidérc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy éhínség! Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. A savelementál a keyrasi démonlidérc felé mozog. A keyrasi démonlidérc felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Jimmy a keyrasi démonlidérc felé mozog. A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Támadod a keyrasi démonlidércet. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (6 ép-t sebeztél). Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Abdul a keyrasi démonlidérc felé mozog. A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (5 ép-t sebeztél). A keyrasi démonlidérc rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (26 ép-t sebzõdtél). A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. Abdul a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi démonlidércet támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz. (5 ép-t sebeztél). A keyrasi démonlidérc rád támad. Kitátja száját, és beborít jeges leheletével! (27 ép-t sebzõdtél). A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja. A keyrasi démonlidérc holtan terül el. Regenerálsz (+9 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 38/0, a savelementál: 63/0, Abdul: 25/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%. Összegyûjtöd a "kincset": egy démonlidérc esszencia és 37 arany. [ld. enc.] A küzdelemben megéheztél. Tömni kezded magadba a finomságokat. (+40% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+32 életpont.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia? Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.

(493. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón, és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Szíved hevesen kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 bundás yeti (#175) [aura: 9-es méretû 20-as szintû bal karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy féreg érintése varázslatot. Megtámadod az 1. bundás yetit. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (34 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (2 sebzés). A savelementál és a 2. bundás yeti egymással harcolnak. Jimmy az 1. bundás yetit támadja. Az 1. bundás yeti rád támad. Feléd suhint jobb karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -6 tüskés bõr, -6 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A savelementál és a 2. bundás yeti egymással harcolnak. Megtámadod az 1. bundás yetit. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (35 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (1 sebzés). Az 1. bundás yeti kileheli lelkét. Jimmy csak bámészkodik, választott ellenfele már halott. Abdul a 2. bundás yetit támadja. a 2. bundás yeti kontaktmérget kapott. A 2. bundás yeti hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 82/6, a savelementál: 114/33, Abdul: 72/6.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 44% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 yeti csont.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+17 életpont.)
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva! Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 quwarg harcos (#90) [aura: erõ: 9.].

*** 1. KÖR *** Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást. Megrohamozod az 1. quwarg harcost. A savelementál a 2. quwarg harcost rohamozza. Jimmy megközelíti a 3. quwarg harcost. Az 1. quwarg harcos máris elõtted terem! A 2. quwarg harcos a savelementál felé mozog. A 3. quwarg harcos Jimmyt rohamozza. Az 1. quwarg harcost próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (7 sebzés). A savelementál és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. Jimmy és a 3. quwarg harcos egymással harcolnak. A 3. quwarg harcos kileheli lelkét. Az 1. quwarg harcos rád veti magát. Csáprágójával mar. Elkerülted. Feléd suhint bal karmával. El sem talált, haha.
*** 2. KÖR *** Abdul az 1. quwarg harcos irányába megy. Az 1. quwarg harcost próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (7 sebzés). A savelementál és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. A 2. quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. Abdul az 1. quwarg harcost támadja. Az 1. quwarg harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 69/0, a savelementál: 112/3, Abdul: 39/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak 46% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 72 arany.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 kõtroll (#196) [aura: rezisztencia: 15.].

*** 1. KÖR *** Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Az 1. kõtroll felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A savelementál a 2. kõtrollt rohamozza. Jimmy elindul az 1. kõtroll felé. Az 1. kõtroll máris elõtted terem! A 2. kõtroll megközelíti a savelementált. Megtámadod az 1. kõtrollt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre. (36 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (14 sebzés). A savelementál és a 2. kõtroll egymással harcolnak. Jimmy az 1. kõtrollt támadja. Az 1. kõtroll téged támad. Lecsap rád jobb mancsával. (38 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -9 tüskés bõr, -10 vastag bõr.) Regenerálsz (+11 ép) Az 1. kõtroll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. kõtrollt rohamozza. Támadod az 1. kõtrollt. Villámokat köpsz. (36 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja (14 sebzés). Az 1. kõtroll halálhörgés közepette a földre zuhan. A savelementál és a 2. kõtroll egymással harcolnak. Jimmy lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte. Abdul a 2. kõtrollt támadja. A 2. kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 60/0, a savelementál: 132/40, Abdul: 47/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 42% jut.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+16 életpont.)
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Zárnyitó készletre van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba 13-as küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat kinyitni.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz az 128 arany és a káosz furcsa pajzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 3 képességpont.

(223. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[89 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]

m 14 4 8150 4411 1422 2 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 14,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 150) A legközelebbi feladat megoldásánál 150 lesz a válaszod.
(M 13,4) Tovább nyugatra - biztatod magad. Egy óriási szellemalak bontakozik ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
A következõ egyszerû feladattal az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét. Tehát jól figyelj! A számok: 3, 19, 116, 696, 4177, 25064... No, mi a következõ? [Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.] Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [150] - Még sokra viszed, barátom! - fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 14,4) A térkép szerint itt jobbra mész. A termet valaki megtisztította a torzszülöttektõl.
(M 15,4) Kelet felé mész. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 16,4) Körültekintõen mozogsz elõre. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

be 29 20 meglátogatod a 29. épületet
Elhagyod a Csarnokot. Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz eljátszani, 1 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a nyereményed 2 hatalom kék itala.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]

forduló vége
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben, és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz benne valamit. Hoppá! Egy mandibula. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura: 12-es méretû 15-ös szintû jobb karom.].

*** 1. KÖR *** Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Abdul elõhív egy féreg érintése varázslatot. A savelementál megközelíti az 1. xenomorf csecsemõt. A 2. xenomorf csecsemõ irányába mozogsz. Jimmy az 1. xenomorf csecsemõ irányába megy. A 2. xenomorf csecsemõ feléd rohan. Az 1. xenomorf csecsemõ Jimmyt rohamozza. A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt támadja. A 2. xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz ellenfeledre. (37 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja (10 sebzés). Jimmy és az 1. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. A 2. xenomorf csecsemõ rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával. (7 ép-t sebzõdtél). Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-12%). Kimeresztve, elõre suhint bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Regenerálsz (+11 ép) A 2. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. xenomorf csecsemõ felé mozog. A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt támadja. Az 1. xenomorf csecsemõ kileheli lelkét. A 2. xenomorf csecsemõ rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Ez mellément. Rád vág bal karmával. (14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív el (-12%). Támadod a 2. xenomorf csecsemõt. Villámokat köpsz. (35 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (8 sebzés). Abdul a 2. xenomorf csecsemõt támadja. a 2. xenomorf csecsemõ kontaktméreg áldozata lett. A 2. xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 81/19, a savelementál: 108/0, Abdul: 52/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 45% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és 97 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor rangod jelenleg felderítõ (2.13).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen 581 sebzést okoztál, és 376 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 336 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Kalandor rangod: felderítõ (2.13). Ez a 146. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (12) / 2.60
[2] IQ: 15 (23) / 3.98
[3] ügyesség: 11 (16) / 1.05
[4] egészség: 14 (16) / 2.40
[5] mágia: 17 (29) / 12.44
[6] gyorsaság: 21 / 3.50
[9] Méret/ép: 171 / 158
Min. méret: 143
Barlangméret: 176
PONTJAID
Varázspont: 379 / 0
Képességpont: 39 / 50%
Hõsi pont: 105 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 32%
Galetki erõ: 920 / 292
Hírnév : 2173
Jóllakottság: 40%
Életkor: 14 / 26
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 43 (0)
Galetki gyõzelmek: 27 (0)
Torzsz. csaták: 1130 (8)
Torzsz. gyõzelmek: 1014 (7)
Leölt torzszülött: 1711 (17)
Pszi csaták: 78 (1)
Pszi gyõzelmek: 43 (0)
Ájulások száma: 24 (0)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat! 2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban kaptál! [számláló: 3]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 20 (25) / 2.69 [15] regeneráció: 18 (22) / 0.98 [16] tüskés bõr: 9 / 0
[17] vastag bõr: 15 (17) / 1.20 [18] tûzimmunitás: 8 (14) / 1 [19] hidegimmunitás: 3 (9) / 0.60
[20] savimmunitás: 5 (11) / 1.20 [21] elkt.immunitás: 4 (10) / 0.80 [22] imm.mérg.gázra: 6 (12) / 0
[23] imm.ktkt.méreg: 11 / 0 [24] rezisztencia: 18 / 0.20 [25] bûz: 11 / 0
[26] lõfegyver: 6 / 0.80 [31] áttörés: 0 (3) / 0 [34] párbajozás: 6 / 0.30
[35] inimícia: 0 (5) / 0        

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 9 / 0.55 [46] csapdaészlelés: 10 / 3.52 [47] zárnyitás: 11 / 4.60
[48] mászás: 10 / 5.29 [49] rugalmasság: 9 / 0.65 [50] meggyõzõkészség: 8 (10) / 5.17
[51] transzformáció: 5 / 0.15 [52] auraészlelés: 11 (15) / 3.38 [53] ékszerészet: 8 / 0.30
[54] kereskedelem: 10 (13) / 8.32 [55] szívósság: 13 / 1.38 [56] varázsitalfõzés: 10 / 0.80
[57] gyógynövények: 8 / 3.46 [58] nyomkeresés: 11 / 5.66 [59] vezetõkészség: 9 (10) / 1.15
[60] pszi támadás: 12 / 0.09 [61] pszi energia: 18 / 2.14 [62] lopás: 10 / 2.45
[63] éberség: 7 (5) / 0.70 [64] átokszórás: 10 / 2.80 [65] álcázás: 24 / 1.01
[66] lopakodás: 11 / 0.49 [67] régészet: 9 / 3.92 [68] zene: 11 / 1.62
[69] tanulás: 7 / 5.35 [70] idézés: 5 (10) / 0.15 [71] javítás: 11 / 4.35
[72] építés: 13 / 0.91 [73] felderítés: 9 / 2.61    

VÉGTAGOK
bal karom [100] méret: 4 (5) / 0.35 [101] szakért.: 4 (5) / 3.63     a tudós kardja
jobb csáp [103] méret: 1 / 0 [104] szakért.: 2 / 1.73     Trollagyar
bal karom [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 2 / 1.05     rubin mágusbot
jobb csáp [109] méret: 1 / 0 [110] szakért.: 1 / 0.04     a sebesség hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[173] a forrás érintése: 8 (13) / 2.34 [147] alkímia: 1 (5) / 0 [142] átok: 2 (7) / 0.06
[36] csábmosoly: 1 (6) / 0.06 [42] csendvarázs: 3 (8) / 0.06 [164] dermesztés: 3 (8) / 0.06
[149] dimenziókapu: 3 (8) / 0.18 [37] egokínzás: 3 (8) / 0 [44] elbájolás: 9 (14) / 3.92
[11] elektromos kéz: 6 (10) / 1.10 [48] ellenáll.megtörése: 8 (13) / 6.59 [10] energiatüske: 5 (9) / 3.32
[29] életszívás: 6 (10) / 0.18 [152] felejtés: 6 (11) / 2.56 [172] gázpajzs: 2 (6) / 0.06
[17] gránitbõr: 3 (7) / 2.99 [13] jégcsóva: 2 (6) / 0.06 [15] jégpajzs: 4 (8) / 1.06
[163] kineport: 3 (9) / 0.08 [154] kisebb erõpajzs: 1 (6) / 0 [27] kisebb gyógyítás: 11 (15) / 4.76
[146] kontakt.õseiddel: 8 (13) / 0.96 [158] láth. észlelése: 3 (8) / 0.12 [157] láthatatlanság: 7 (12) / 0.18
[165] manafókuszálás: 4 (8) / 0.42 [35] mágiatörés: 2 (7) / 0.06 [162] mágikus csapda: 2 (6) / 1
[129] mentális robbanás: 9 / 0.84 [155] nagyobb erõpajzs: 9 (14) / 1.52 [38] parancs: 1 (6) / 0.12
[30] sorvasztás: 5 (9) / 1.92 [131] sz.áll.roncsolása: 8 / 2.18 [159] szellemidézés: 3 (7) / 2.96
[140] szellemkalapács: 24 (29) / 22.58 [176] szélpajzs: 8 (13) / 1.52 [132] tudati méreg: 15 / 1.22
[16] tûzpajzs: 1 (5) / 0.06 [14] vakító fény: 2 (6) / 0.24 [170] villámpajzs: 4 (8) / 0.08

T/V VARÁZSLATLISTÁID
2. lista (200%): 140 szelle 173 a forr 17 gránit 48 ellená            

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
kihívás itala (2), szélpajzs (13).


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Jimmy, a barlangi troll 73/74 198% 110% 12 / 8.17 harcol
[2] savelementál 153/53 198% 110% 10 / 2.73 harcol
[3] Abdul, az arhomad varangy 79/73 198% 170% 10 / 5.07 harcol
lélekenergia rész 70% jóllakottság határ 90% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
vv 176 155
kf 250 103
ep 22 20 15
kf 214 103
z 167 20
x 10
2. Makró
ism 3
vd
ism 3
p
h 517

HARCI PROGRAMOD
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150.
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150.
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 95 20 10 27; VI erõ:400% ép:25%; PV 4 1 5 6; PSZ 48 65; PT 3; PTA 132 132 129 131 131; PTB 129 129 129 129 129; I 50 50 50;

SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell. Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület), #23 (8. épület), #52 (20. épület), #475 (146. forduló), #223 (145. forduló), #463 (146. forduló), #326 (146. forduló), #203 (146. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az akadálypálya építésén dolgozol, eddig 60 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a káosz furcsa pajzsa (#10074) 1 a káosz halálos köntöse (#27714) 1 a kobra sárga öve (#7467)
1 a siker ezüstveretes öve (#252) 1 a teknõs bíbor láncinge (#25332) 1 a tolvaj fekete csizmája (#9222)
1 a védekezés sárga öve (#4767) 1 az ellenállás bársony köpenye (#28590) * 1 az entek fekete csizmája (#9672)
1 bõr mellvért (#1046) 2 csontmaszk (#1092) 1 díszes villámöv (#177)
2 fekete csizma (#1122) * 1 káoszkígyó vért (#271) 1 kerek pajzs (#1061)
2 mintrogi erõöv (#262) * 1 Õsmágus köpenye (#322) * 1 platina villámöv (#187)
* 1 Pszichoklenész sisakja (#263) 1 sárga öv (#1167) 1 suhanó csizma (#195)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232) 1 szürke maszk (#1093)
1 vándorcsizma (#1121)

Ékszerek, kincsek
1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) * 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a káosz istenének szimbóluma (#30924)
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) 1 a kígyó ezüst fülbevalója (#19257) 1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592)
* 1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) * 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a mágus malachit karkötõje (#10241)
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a regenerálódás csepp fülbevalója (#24656) 1 a sün márványgyûrûje (#25076)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481) 1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882)
1 a tûz csontamulettje (#22347) 1 a villám ónix karkötõje (#23743) 1 amulett (#1195)
12284 arany (#1) 1 asztrálgyöngy (#233) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) 1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562) 1 bronzmedál (#207)
1 császári dekrétum (#254) 1 díszes karkötõ (#1242) 408 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) * 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255)
1462 hamis arany (#809) 3 háromszögszimbólum (#1212) 2 kék gömb (#143)
1 kék mutációs gyûrû (#190) 2 keresztszimbólum (#1213) 1 kõamulett (#1196)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 ónixgyûrû (#1228) 1 orgling fétis (#269)
1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárkányamulett (#292)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 21 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
2 arany tóken (#764) 3 aranydukát (#437) 1 bajnoki oklevél (#273)
1 díszes rézkulcs (#129) 11 fekete dukát (#218) 2 Fortuna kiskorsója (#521)
1 furulya (#167) 1 garling kristály (#209) 1 hebrencs csapda (#582)
2 idõkristály (#219) 1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128)
1 Krugrog mama terítõje (#517) 1 lant (#166) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 Morgan pálcája (#511) 1 oprasszum fókusz (#300)
1 õskõ (#8) 1 Zu'lit csodatarsolya (#509)

Fegyverek
1 a bûz könnyû íja (#29171) 1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986) 1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899)
1 a káosz korrupt lándzsája (#16644) 17 a légzés hosszú íja (#27822) * 1 a sebesség hosszúkardja (#13467)
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) * 1 a tudós kardja (#11665) 1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932)
1 fogazott kard (#1318) 3 görbekard (#1316) 1 hosszúkard (#1317)
1 kõmûves kalapács (#250) 1 könnyû íj (#1271) 2 könnyû nyílpuska (#1286)
1 nehéz nyílpuska (#1287) * 1 rubin mágusbot (#261) 9 sziklarepesz (#13)
* 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
9 bajnokok itala (#62) 10 csótányláb (#25) 18 elfu moha (#33)
8 elonotichlan (#31) 5 fehér gyógyital (#50) 15 gyilkos boróka (#27)
1 hatalom bíbor itala (#77) 2 hatalom kék itala (#58) 8 hónakkupók (#30)
12 hõsiesség itala (#52) 2 javítás itala (#108) 4 kalmárok itala (#66)
4 kihívás itala (#68) 1 kincskeresés itala (#64) 17 liánvirág (#24)
1 mágiaellenállás (#76) 30 mátekel gomba (#21) 9 méregellenállás itala (#51)
15 mézfû (#29) 19 mitulen fû (#20) 6 muskil (#37)
8 óriásnövés itala (#60) 2 õsmágus szájvize (#69) 1 pontosság itala (#72)
22 ragálygomba (#26) 4 rémcserje (#34) 6 sárga gyógyital (#61)
16 sárkányvirág (#32) 15 sötét mák (#23) 7 szemani gomba (#36)
23 tejfonál (#28) 8 üvegcse (#14) 8 védelem itala (#59)
15 velparaj (#35) 7 waarkin (#38) 17 winropu moha (#22)
2 xita uborka (#39)

Egyéb kacatok
15 barna manakõ (#149) 1 bronz korong (#297) 1 démonlidérc esszencia (#272)
4 duzzadt xenópete (#479) 48 ekinda haj (#147) 21 elektronit (#141)
12 húsevõ bibe (#151) 15 káoszkígyó pikkely (#230) 3 khazdar taréj (#268)
4 lemúr hártya (#161) 40 mandibula (#157) 9 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nordkristály (#146) 1 óriási xenópete (#480)
26 õsi relikvia (#17) 7 patkányfog (#270) 11 pirgamit (#152)
2 ratifikátor agy (#236) 13 smaragd esszencia (#229) 32 szójer csáprágó (#231)
3 xenópete (#278) 21 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a hatalom kõrisfa íja #7123 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 467 arany (#1), 1 mandibula (#157), 2 yeti csont (#160), 1 velparaj (#35), 1 elfu moha (#33), 1 démonlidérc esszencia (#272), 1 xenópete (#278), 1 õsi relikvia (#17), 1 orgling fétis (#269), 1 a káosz furcsa pajzsa (#10074), 2 hatalom kék itala (#58).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ORGLING FÉTIS (269. TÁRGY)
Ócska kis fétis ez a nyaklánc, amelyet az orgling varázsló hord. Legjobb lesz minél hamarabb eltüzelni vagy rásózni a boltosra, mielõtt még elkapsz tõle valami ocsmány orgling fertõzést.



INIMÍCIA SZAKÉRTELEM
Az Ellenség egy tökéletesen idegen életforma, ezért az ellene való harc is tökéletesen új taktikát igényel. A hagyományos harcmodorok hatástalanok vele szemben. Ki kell tanulnod, hogyan tudod megsebezni õket. Az Ellenség sebezhetetlenségét annak köszönheti, hogy egyszerre létezik ezen a létsíkon és egy másik, idegen világon. Képes elõre látni az idõben, és megérezni, hogy mikor fogja támadás érni, és szükség szerint molekuláinak egy részét teljes mértékben átmozgatja egy másik létsíkra. Ha legalább egy alkalommal szembe kerülsz az Ellenség teremtményével, és alapszinten már ismered az inimíciát, vagyis az Ellenség ismeretének mûvészetét, megfigyelheted, hogyan is alkalmazza képességét, és felkészítheted magad arra, hogy ezt a tudást kihasználd. Ha ilyen lénnyel harcolsz, minden tulajdonságot, szakértelmed és varázslatod maximum annyinak számít, ahányas az inimícia szakértelmed, ha egy ilyen képességgel közvetve vagy közvetlenül akarsz a lényre hatni. Akár a leadott lövedékek száma szempontjából vesszük figyelembe a gyorsaságod, akár ütéskor a végtag méreted vagy erõd, akár egy varázslatot alkalmazol, mint pl. a forrás érintése, ha ez a képességed magasabb, mint az inimícia, csak akkorának fog számítani, mint az inimícia. Kivétel a lehelet, amely az inimícia másfélszereséig mehet.
Szerencsére, ez a képesség tudatosan fejleszthetõ, bár jóval nehezebben, mint a többi. Az inimícia KNO-zása háromszor annyi KNO-ba kerül, mint egy normál képességé, és õskõvel sajnos nem növelhetõ.



DÉMONLIDÉRC ESSZENCIA (272. TÁRGY)
Ez a pulzáló, kocsonyás anyag vörös fénnyel világít még hosszú idõvel azután is, hogy kimetszetted a haldokló démonlidérc testébõl. A tömény energiát sugárzó esszencia számos mágikus kutatás során alapvetõ. Az esszencia nem átadható.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.