Karakterszám: |
4067 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
146 |
Játékhét: |
536 |
E forduló ára: |
5 zs. |
Maradék zseton: |
673 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 17. 13h:41' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. ápr. 18. |
|
E-mail!
NICODEM KALANDJAI
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony
testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve
32700.) A te szinteden a legnevesebb
Leph Arlone a szétszórt, egy földöntúlian
irizáló bõrû, arany szemû, megkapóan kócos hajú, nyeszlett férfi. (hírneve
11816.)
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 335.]
Szerencsésebb és sikeresebb galetki vadászok barlangjait takarítod, cserébe
részt kapsz a zsákmányból, hogy megetethesd a szolgáidat. Az egyik galetki
röhögve kérdezi: miért nem hagyod elpusztulni a szolgákat, majd kerítesz
másikat? Csak integetsz fejeddel. Barlangi troll jóllakottsága 100%-kal
megnõtt. Savelementál jóllakottsága 100%-kal megnõtt.
[40 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
vv 176 155 |
több varázslat elmondása |
[V 176 0 0:] Elõhívsz egy szélpajzs varázslatot. (-59 vp.)
[V 155 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy nagyobb erõpajzsot.
(+32% védekezés.) (-25 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
kf 250 103 |
bekészíted a 250. tárgyat |
Elrakod a Trollagyart. A csápodba veszed a kõmûves kalapácsot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 282.]
ep 22 20 15 |
építed a 22. épületet 20 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a regeneráció tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad,
az akadálypályát
építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Keményebben
dolgozol, mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy
orgling tehozzád! Az építés 20 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot
beleépítsd, és az épületet használhasd, még 40 TVP-nyit kell dolgoznod.
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+40%).
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
kf 214 103 |
bekészíted a 214. tárgyat |
Elrakod a kõmûves kalapácsot. A csápodba veszed a Trollagyart.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
A galetki nép nemzeti indulóját adod elõ. Kicsit elcsépelt, de a hallgatókban
felébreszti a nemzeti öntudatot, ezért biztos sikerre számíthatsz vele.
Amint befejezed a számot és meghajolsz, az összeverõdött tömeg lelkesen
megtapsol, és persze bõséggel adakoznak. (+77 arany.) Ez a muzsika többet
használt neked, mint egy kiadós csata! (+1 hõsiesség pont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Egy gigantikus barlangterembe
jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón
repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik
a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek
csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes!
(475. kaland, összköltsége
25 TVP.) Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
velparajt.
Folytatod a lelet feltárását. Találtál valamit - régi, ismeretlen rendeltetésû
használati eszközök gyûjteménye. Sajnos a legtöbb darabokra van törve.
(+1 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában
jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy
sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Elmész
egy sziklaperem mellett, amelyrõl úgy 5 méteres magasságból fehér színû,
nyúlánk szálak sokasága lóg le. Vajon mi lehet odafent? Egybõl furdalni
kezd a kíváncsiság. Lehet, hogy érdemes lenne valamikor közelebbrõl megvizsgálni.
Memorizálod a helyet.
(463. kaland, összköltsége 20 TVP.) Szimatodra hagyatkozva,
hosszas nyomkövetés után találsz egy torzszülött fészket. Ellenfeleid
egy orgling varázsló (#197) [aura: imm.mérg.gázra: 6.] és egy orgling
fattyú (#198).
*** 1. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy ellenáll.megtörését. (-6
vp.) Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy gránitbõr varázslatot.
(-11 vp.) Abdul ellõ egy tombolás varázslatot. Abdul ellõ egy féreg érintése
varázslatot. Az orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy
savhurrikánt.
33 életpontnyit sebzõdsz. Jimmy
38 ép-t sebzõdik. A savelementál:
a varázslatnak nincs hatása. Abdul
46 sebzést kap. A savelementál elindul
az orgling fattyú felé. Jimmy elindul az orgling varázsló felé. Az orgling
fattyú elindul a savelementál felé. A savelementál és az orgling fattyú
egymással harcolnak. Jimmy az orgling varázslót támadja. Regenerálsz (+11
ép)
*** 2. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy szellemkalapácsot.
Az orgling varázslót védi rezisztanciája. (-10 vp.) Összegyûjtve mágikus
energiáit, az orgling varázsló elvarázsol egy gigaöklöt. Ellenállsz a varázslatnak.
Abdul az orgling fattyú felé mozog. A savelementál és az orgling fattyú
egymással harcolnak. Abdul az orgling fattyút támadja. az orgling fattyú
kontaktméreg áldozata lett. Az orgling fattyú hörögve elterül. Jimmy az
orgling varázslót támadja. Az orgling varázsló halálhörgés közepette a
földre zuhan. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 33 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 179/38, a savelementál:
96/24, Abdul: 61/46.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+15%). Szolgáidnak is jut 39%. Magadhoz veszed
a zsákmányt, ami egy orgling fétis, egy xenópete és 98 arany.
[ld. enc.]
Az Õsmágus köpenye teljesen meggyógyította arhomad varangyot!
(Feltételes
gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. 11 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.)
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 219.]
Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Egy kútszerû aknán át, egy
odakészített kötélen leereszkedve hatolsz be a veszedelmes és rejtélyes
csatornaszintre. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik
külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Megpillantasz
egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal
van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus
aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent...
(326. kaland, összköltsége 30 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Megpillantasz egy sziklakupacot, a tetején mintha mozgást látnál. Felmászol.
És igen, nem csalt meg a szimatod! Ellenfeleid egy quwarg behemót (#200)
[aura: 11-es méretû 22-es szintû jobb karom.] és egy quwarg élõsködõ (#201).
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy ellenáll.megtörése!
(-6 vp.) Elõhívsz egy gránitbõr varázslatot. (-11 vp.) Heves kézmozdulatok
közepette Abdul elmormol egy tombolást. Abdul elmormol egy féreg érintése
varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, a quwarg élõsködõ elvarázsol
egy tudatrombolást. Elvesztetted az összes varázspontodat! A savelementál
a quwarg élõsködõ irányába megy. A quwarg behemót elindul Jimmy felé.
Jimmy megközelíti a quwarg behemótot. A savelementál a quwarg élõsködõt
támadja. A quwarg élõsködõ halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg
behemót és Jimmy egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a quwarg behemótot. A savelementál a quwarg
behemót irányába megy. Abdul a quwarg behemót felé mozog. Megtámadod a
quwarg behemótot. Villámokat köpsz.
(21 ép-t sebeztél). Szagod látható
benyomással van rá
(4 sebzés). A savelementál a quwarg behemótot támadja.
Jimmy és a quwarg behemót egymással harcolnak. A quwarg behemót holtan
terül el.
[A csatában összesen 25 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 149/23, a savelementál:
128/0, Abdul: 0/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás
közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+14%). Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 38% jut.
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy xenópete és 51 arany.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
A legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos vadászösvények
egyikét választod, amely egyenesen a sötét alsó szintekre vezet. Ahogy
leérsz, küzdõállást veszel fel, és körülnézel. Bármelyik pillanatban megtámadhat
egy torzszülött. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Megrezzensz, amint pszionikus támadás
ér. Ellenfeled egy smaragd ragadozó (#191).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Nicodem |
Tudati méreg |
+5 méreg |
(-6)54 |
(-45)45 |
Smaragd ragadozó |
Mentális robbanás |
-45
PE |
(-10)130 |
(-5)70 |
2. |
Nicodem |
Tudati méreg |
+5 méreg |
(-6)48 |
(-22)23 |
Smaragd ragadozó |
Mentális robbanás |
-22
PE |
(-15)115 |
(-10)60 |
3. |
Nicodem |
Mentális robbanás |
-30 PE |
(-5)43 |
(-11)12 |
Smaragd ragadozó |
Mentális robbanás |
-11
PE |
(-15)100 |
(-40)20 |
4. |
Nicodem |
Sz.áll.roncsolása |
-20 PE |
(-12)31 |
(-12)0 |
Smaragd ragadozó |
Sz.áll.roncsolása |
-20
PE |
(-20)80 |
(-20)0 |
A pszionikus csata döntetlennel végzõdött. Legalább nem vesztettél!
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Olyan lakott
barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Egy
gránittömbökbõl épített magas házat pillantasz meg. Micsoda felesleges
erõfeszítés, házat építeni a föld alatt amikor tele van kényelmes barlangokkal!
Bár persze sokan a felszíni élet után érzett nosztalgia miatt csinálnak
ilyesmit.
(203. kaland, összköltsége 5 TVP.) Észreveszel 1
elfu mohát.
Szakértõ módon leszeded. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlók
ellenére titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
A barlang lakója
Rocko, egy kengurúszerû, mintás inget és sportcipõt viselõ,
ártatlan tekintetû férfi. [aura: 2-es csábmosoly.] A Tudósok klánjának
tanítómester rangú tagja. A Venatorok szövetségbe tartozik. A következõket
látod nála: zsugorító gyûrû, a tudás zafírja, a pók smaragdgyûrûje, a bérmágus
jáde karkötõje, a harcos szarvas sisakja, Örökkévalóság Gyémántja, a küzdelem
fekete csizmája, szerencsekõ, az óriás ónix karkötõje, a védekezés bíbor
köntöse, a sebesség bíbor láncinge, a gepárd ónixgyûrûje, a méreg ébenfa
lándzsája, a kobra szöges öve, óriás fülbevaló, a pontosság aranyozott
nyaklánca, az ellenállás ónix karkötõje, görényfarok, a majom aranyozott
fülbevalója, a majom nehéz nyílpuskája, a gólem malachitgyûrûje. Megpróbálod
rávenni, hogy átokszórjatok. Õ határozatlanul biccent. Köszönés helyett
ezt kiáltod: "Hallom, úgy iszol, mint a csap." Õ rögvest kontrázik: "Te
csipkéslelkû páva!" Jól odamondasz neki: "Olyan suta vagy, hogy még a pöfeteg
sem vet füstöt a talpad alatt!" Átkoddal fájó pontot érintettél, mert Rocko
csak tátog válasz helyett. Végül mérgesen elismeri, hogy te nyertél. (+40%
lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Nincs más dolgod, mint
végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok
után nézelõdni. Odamész az egyik "galetkitanyához". A zászlók ellenére
titkon reménykedsz, hogy a bentlakót benne lesz egy kis átokszórásban.
Odabent fogad
Ördögûzõ, egy ballonkabátba öltözött pszihopata nõ. [aura:
12-es elemi védelem.] A Mágusok klánjának mágustanonc rangú tagja. A következõket
látod nála: az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, a bénaság fülbevalója,
kék gömb, Xantin ezüstöve, a bûz hosszú lándzsája, a tûz kõamulettje, a
majom kõamulettje, zsugorító gyûrû, a szívósság könnyû nyílpuskája, a tûz
halotti maszkja, a tûz vándorcsizmája, a tûz malachit karkötõje, a bûz
gyalogos lándzsája, a tûz utazóköpenye. Megpróbálod rávenni, hogy átokszórjatok.
Õ határozatlanul biccent. Elsõ mondatod: "Hogy a ménkû csapna beléd!" Õ
rögvest kontrázik: "Egyszerûen undorító vagy!" Jól odamondasz neki: "Olyan
fancsali a képed, mint ha vackorba haraptál volna!" Ördögûzõ nagy levegõt
vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül mérgesen elismeri,
hogy te nyertél. (+40% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 180.]
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Olyan lakott barlang
után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni a kihívást. Hohó! Ez a
barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok
magatokat mulattatni.
Odabent fogad
Winterfresh, egy üde lehelletû férfi. [aura: tûzimmunitás:
6.] A Tudósok klánjának tanár rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe
tartozik. Kalandor rangja kezdõ felderítõ. Végignézed a felszerelését:
a jég díszes köntöse, a jég nagy pajzsa, Enyészmester, a tolvaj malachit
karkötõje, a jég márványamulettje, a ragadozó díszes karkötõje, a jég arany
fejpántja, jégöv, az ellenállás vívótõre, a bérmágus rövid tõre, Örökkévalóság
Gyémántja, a káosz sárkányának mellvértje, a jég díszes karkötõje, a túlélés
aranyozott fülbevalója, a jég zangrozi csizmája, hõsi jelvény, a jég bronz
amulettje, a jég gyöngysor nyaklánca, a teknõs malachitgyûrûje, a tudás
zafírja, szerencsekõ, a bûz kõrisfa íja, az ellenállás aranyozott fülbevalója,
aréna réz érme, fekete nadrág, a káosz halálos karkötõje, a jég malachitgyûrûje,
az elefánt márványgyûrûje, a káosz sötét gyûrûje, az élet rövid tõre. Elsõ
mondatod: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" Azonnal visszavág:
"Olyan szájas vagy, mint a szíjas bocskor." A következõvel folytatod: "Igaz,
hogy a kertészek összetévesztettek egy rohadt karalábéval?" Nem késik a
válasszal: "Te idétlen torzszülött-karikatúra!" Nagy levegõ után ezt kiáltod:
"A görbe kampókezeddel még az álló sziklafalat sem tudod eltalálni, nemhogy
egy torzszülöttet." Dühösen kiabálja vissza: "A fejed leginkább egy tüskés
hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Nagy levegõ után
ezt kiáltod: "Megmagyarázzam a kettõs személyiségedet? Hatökör létedre
félkegyelmû vagy, és abból egy nem beszámítható!" Dühösen kiabálja vissza:
"Fagyúr lehelete fagyassza beléd mindazokat a testnedveket, amelyeket amúgy
is annyi szenvedés árán tudsz kipréselni!" Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben!
Micsoda átok! Winterfresh a gyõztes! Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
h 517 |
517. tárgy használata |
Krugrog terítõjén finom falatok jelennek meg. (+10% jóllakottság neked és
szolgáidnak.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
kno 24 42 |
24. képességre 42 képességpont |
Elköltesz 42 képességpontot a rezisztencia harci képességed növelésére.
A sok gyakorlás meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 16. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a rezisztencia szakértelmed 17. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
h 8 24 |
8. tárgy használata |
Bekapod az õskövet. Máris érzed a hatást! A sok gyakorlás meghozta eredményét,
a rezisztencia szakértelmed 18. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
htt 5 1 3 |
harci program törlése sorszám szerint |
A következõ harci program sorokat törölted:
5: elbájolás t.var. ha 3 vagy
több ellenfél van. Prioritás: 150.
1: energiatüske t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#75.
3: elektromos kéz t.var. a harc 2. körétõl, Prioritás: 150, és ha ellenfeled
#131.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 170.]
tk 52 732 732 |
52. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 52. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Az elsõ feladatot rögtön tõlem kapjátok: az igazi galetki bármilyen körülmények
között életben marad, bármit kibír. Lássuk ki a legszívosabb közületek,
ki mer-e állni egy próbára?
ismeretlen galetki a csapatból a legjobb, így õ próbálkozik.
[Szívósság
próba 20-as küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] ismeretlen galetki
azonnal jelentkezik a próbára. A pályamester egy hurkot tesz az egyik lábára.
A kötelet egy csigán vezették át. Int, és egy segédje azonnal a magasba
húzza. Néhányszor föl le rángatják, idõnként koppan a feje a kövezeten.
ismeretlen galetki egyelõre jól tûri a megpróbáltatásokat. Aztán rögzítik
a kötél végét, a feje talán két ujjnyira van a talajtól. A segéd odamegy
hozzá, és elkezdi a tengelye körül megforgatni, majd hirtelen egy nagyot
lök rajta, majd amikor ismeretlen galetki visszalendül, akkor újra meg
újra. Egyre nagyobb sebességgel hintázik, közben forog a tengelye körül.
Ezt nem mindenki bírná ki, de szerencsére ismeretlen galetki jól bírja
a gyûrõdést. A segéd egy idõ múlva elunja a hintáztatást, és óvatosan
leereszti társatokat.
- Jól van, az elsõ próbát sikerrel vettétek. Futás
a következõ próbához.
A következõ próbánál egy igencsak hájas galetki vár rátok.
- Nos, ifjak,
két lehetõségetek is van, hogy bizonyítsátok igaz galetki mivoltotokat:
Vagy megpróbáltok felemelni engem, vagy választotok magatoknak egy-egy
hangszert és megpróbáljátok tûrhetõen eljátszani a helytartó kedvenc számát
a "Hej, a Rúvel hegy magas bércein túl"-t. Ha hallgattok rám, akkor inkább
ezzel próbálkoztok.
Ez nem annyira tanácsnak, mint inkább parancsnak hangzott,
ezért a felemelésével nem kísérleteztek. Elosztjátok a furulyákat, dobokat,
gitárokat, és elkezditek a koncertet.
[Zene-összeg próba 20-as küszöbre:
sikeres]
Azonnal látszik, hogy nem egy összeszokott együttes adja jubileumi koncertjét.
Már legalább egy perce játszotok, és a próbamester még mindig nem üvölt.
Sokat tapasztalt galetkiként tudjátok, hogy jó úton jártok. Kettõzött erõvel
figyeltek, és végül sikerült megúszni komolyabb hiba nélkül az elõadást.
- Hallottam már szebb elõadást is, de azért ez is elviselhetõ volt. Tovább
mehettek!
A következõ próbánál egy vigyorgó galetki fogad bennetek:
-
Kellögem vagyok, remélem jó barátok leszünk. A dolgotok nagyon-nagyon egyszerû.
Ott egy kosár mintegy két galetki magasságban, azon a távolabbi falon.
Itt van tíz nagy golyó, nem túl nehezek. Valamelyiktek ideáll a vonalhoz,
és megpróbálja a golyókat a kosárba dobni. Ha legalább hatot sikerül, akkor
tovább mehettek. Ha nem, akkor laposkúszásban, megszégyenülten távoztok
e szent csarnokból.
Mindenki egyetért abban, hogy ez ismeretlen galetki területe.
[Ügyesség
próba 21-es küszöbre: sikeres] ismeretlen galetki odalép a vonalhoz. Kellögem
engedélyez egy próba dobást. Nagyon mellé megy. ismeretlen galetki a következõ
kettõt is mellédobja, de azért egy jobbak a dobásai. Utána sorban négyszer
sikerrel jár, de ezzel vége is a szerencsesorozatnak. A következõ kettõ
ismét mellé megy. Hangosan buzdítjátok, és örültök, amikor a kilencedik
golyó a kosárban landol. Lélegzet visszafojtva várjátok az utolsó, mindent
eldöntõ dobást. ismeretlen galetki keze egy kicsit megremeg, a golyó a
kosár szélének ütközik, onnak felpattan a levegõbe. Aztán visszaesik, egy
picit még táncol a szélén, majd beleszédül a kosárba. Sikerült!
- Jól
van mázlisták, mehettek a következõ próbához.
A negyedik próbánál egy hosszú szakállú, tudósféle galetki ácsorog.
- Fiaim,
egy galetki számára az ész legalább olyan fontos, mint az erõ, vagy egy
jó kis tûzlehelet. Ennél a próbánál az eszeteket vizsgáljuk. Itt egy titkosírás,
nem túl bonyolult. Fejtsétek meg annyi idõ alatt, míg ebben a homokórában
leperegnek a szemek. Ezzel a kezetekbe nyom egy pergament.
[IQ-összeg
próba 37-es küszöbre: sikeres]
Az utolsó próbához érkeztek.
-Ez a próba két részbõl áll. Az elsõben bizonyítanotok
kell ellenállóképességeteket. Álljatok arra a piros körre.
Odaléptek,
és csendben figyeltek. Vajon milyen õrültséggel próbálkoznak? Egy nagy
durranást, sõt inkább durranások sorozatát halljátok, majd minden felõl
apró golyók csapódnak belétek. Egy-egy golyó nem üt nagy sebet, de rengeteg
jön belõlük. [35 életpontot sebzõdsz.]
Alighogy végetér a golyózápor, még gyógyítani sincs idõtök, máris halljátok
a próbamester hangját.
- Most jön a második fele a próbának. Tessék túlélni
a harcot, ha kérhetem!
Ellenfeleitek 2 orgling varázsló (#197) és 2 orgling melák (#157) [aura:
imm.mérg.gázra: 6.].
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette ismeretlen galetki elmormol
egy titánok szelét. Végtagjaid megerõsödnek (+10 méretükre). Ismeretlen
galetki elõhív egy tombolás varázslatot. Ismeretlen galetki mágikus ereje
felhasználásával elõidéz egy tombolást. Ismeretlen galetki rúnákat rajzol
a levegõbe, mire létrejön egy ellenáll.megtörése. Összegyûjtve mágikus
energiáit, az 1. orgling varázsló elvarázsol egy savhurrikánt. Nem hat
rád. Ismeretlen galetki
45 ép-t sebzõdik. Ismeretlen galetkit védi rezisztanciája.
A 2. orgling varázsló varázshatalma segítségével elmond egy savhurrikánt.
35 ép-t sebzõdtél. Ismeretlen galetki
sebzõdik 43 ép-t. Ismeretlen galetki
ellenáll a varázslatnak. Megrohamozod az 1. orgling melákot. A 2. orgling
melák megközelíti ismeretlen galetkit. Az 1. orgling melák közelebb jön,
hogy támadhasson. Támadod az 1. orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(32 ép-t sebeztél). A 2. orgling melák ismeretlen
galetkit támadja. Ismeretlen galetki halálhörgés közepette a földre zuhan.
Az 1. orgling melák téged támad. Ütni próbál jobb mancsával.
(17 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 2. KÖR *** Ismeretlen galetki elõhív egy óriáserõ varázslatot. Ismeretlen
galetki varázshatalma segítségével elmond egy esszenciaelnyelést. Heves
kézmozdulatok közepette a 2. orgling varázsló elmormol egy gigaöklöt. Sikerült
elkerülnöd a varázslat hatását. Az 1. orgling varázsló elmond egy gigaököl
varázslatot. Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Megtámadod az 1.
orgling melákot. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(32 ép-t sebeztél). A 2. orgling melák ismeretlen galetkit támadja. Az
1. orgling melák rád veti magát. Lesújt rád jobb mancsával.
(20 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. orgling varázsló megidézi az orgling fattyút. Az 1.
orgling varázsló megidézi a 2. orgling fattyút. Ismeretlen galetki és a
2. orgling melák egymással harcolnak. a 2. orgling melák lebénult. A 2.
orgling melák halálhörgés közepette a földre zuhan. Az 1. orgling melákot
próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(34 ép-t sebeztél). Az 1. orgling melák rád veti magát. Megpróbál benyomni
neked jobb mancsával.
(26 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz
(+9 ép)
*** 4. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. orgling varázsló elvarázsol
egy villámsújtást.
27 ép-t sebzõdtél. Heves kézmozdulatok közepette az
1. orgling varázsló elmormol egy villámsújtást. Rezisztálod a varázslatot.
Ismeretlen galetki az 1. orgling fattyút rohamozza. Az 1. orgling fattyú
ismeretlen galetkit rohamozza. A 2. orgling fattyú közelebb jön, hogy támadhasson.
Ismeretlen galetki és az 1. orgling fattyú egymással harcolnak. Az 1. orgling
fattyú hörögve elterül. Támadod az 1. orgling melákot. Villámokat köpsz.
(31 ép-t sebeztél). Az 1. orgling melák kileheli lelkét. A 2. orgling fattyú
rád veti magát. Harapásra nyitja száját, támad fogával.
(21 ép-t sebzõdtél).
Tüskéd a bõrébe fúródik. Regenerálsz (+9 ép)
Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
[A csatában összesen 165 sebzést okoztál, és 146 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 0/125,
ismeretlen galetki: 427/0.] Menekülsz, mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 4 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+144 életpont.)
[67 TVP-t használtál fel, maradt még 103.]
k 9 493 223 |
kaland elvállalása |
(9. kaland:) Lényeket idézni a Sötét Földrõl, és leölni õket esszenciájukért
- azért ez nem ugyanaz, mint a szárazföldi uborka tenyésztés, de majdcsak
megbirkózol vele. Bevezetnek egy terembe, ahol mágikus kör van a padlón,
benne ötágú csillag, minden végén egy-egy gyertyával. Minden gyertyánál
egy-egy mágus kántál. Érdekesen kezdõdik! Vajon most mit kéne tenned?
[Idézés próba 9-es küszöbre: sikeres]
Szerencsére, pontosan ismered, hogy is zajlik az idézés, ezért csöndben
és nyugton maradsz a rítus alatt. A pentagrammában füst jelenik meg, és
egy sötét alak kezd kibontakozni benne. Huh, elég félelmetes!
[IQ próba
16-os küszöbre: sikeres]
Tudati erõd minden szikrájára szükséged van, hogy ne legyen úrrá rajtad
a rettegés. Aztán a lény teljes alakban formát ölt. A mágusok rád néznek,
te pedig biccentesz - feloldhatják a korlátot! A lidérc a mágusoktól rád
fordítja tekintetét. Érzed, hogy varázstárgyaid és varázsbónuszaid mágikus
ereje kihuny a mágikus ûrben, amit a lény rád bocsát.
Mielõtt még további varázslatokat bocsáthatna rád, megrohamozod. Ellenfeled
egy keyrasi démonlidérc (#207) [aura: imm.mérg.gázra: 15.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy tombolás
varázslatot. Abdul rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy féreg
érintése. A keyrasi démonlidérc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy éhínség! Iszonyatos éhség lesz rajtad úrrá. A savelementál a keyrasi
démonlidérc felé mozog. A keyrasi démonlidérc felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Jimmy a keyrasi démonlidérc felé mozog. A savelementál a keyrasi démonlidércet
támadja. Támadod a keyrasi démonlidércet. Kitátod a szádat, és villámokat
küldesz ellenfeledre.
(6 ép-t sebeztél). Jimmy a keyrasi démonlidércet
támadja. Regenerálsz (+1 ép)
*** 2. KÖR *** Abdul a keyrasi démonlidérc felé mozog. A keyrasi démonlidércet
próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(5 ép-t sebeztél). A keyrasi démonlidérc
rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget
köp rád.
(26 ép-t sebzõdtél). A savelementál a keyrasi démonlidércet támadja.
Abdul a keyrasi démonlidércet támadja. Jimmy a keyrasi démonlidércet
támadja. Regenerálsz (+9 ép)
*** 3. KÖR *** A keyrasi démonlidércet próbálod megsebezni. Villámokat köpsz.
(5 ép-t sebeztél). A keyrasi démonlidérc rád támad. Kitátja száját, és
beborít jeges leheletével!
(27 ép-t sebzõdtél). A savelementál a keyrasi
démonlidércet támadja. A keyrasi démonlidérc holtan terül el. Regenerálsz
(+9 ép)
[A csatában összesen 16 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 38/0, a savelementál:
63/0, Abdul: 25/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+12%). Szolgáidnak is jut 31%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy démonlidérc esszencia és 37 arany.
[ld. enc.] A küzdelemben megéheztél.
Tömni kezded magadba a finomságokat. (+40% jóllakottság.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+32 életpont.)
Gyõztél. A mágusok elismerten bólintanak. Vajon összegyûlt már az öt esszencia?
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(493. kaland:) A megkövült óriásgombához visszatérve, belépsz az ajtón,
és lemész a lépcsõsoron. Egy széles barlangterembe jutsz. Szíved hevesen
kalapálni kezd, amikor ellenséget pillantasz meg. Ellenfeleid 2 bundás
yeti (#175) [aura: 9-es méretû 20-as szintû bal karom.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette Abdul elmormol egy tombolást.
Néhány rövid kézmozdulat után Abdul létrehoz egy féreg érintése varázslatot.
Megtámadod az 1. bundás yetit. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat
fújsz ellenfeledre.
(34 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(2 sebzés).
A savelementál és a 2. bundás yeti egymással harcolnak. Jimmy az 1. bundás
yetit támadja. Az 1. bundás yeti rád támad. Feléd suhint jobb karmával.
(19 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Bõröd megsérült. ( -6 tüskés bõr,
-6 vastag bõr.) Feléd döf bal karmával.
(17 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja.
Regenerálsz (+11 ép)
*** 2. KÖR *** A savelementál és a 2. bundás yeti egymással harcolnak. Megtámadod
az 1. bundás yetit. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz
ellenfeledre.
(35 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(1 sebzés). Az 1. bundás
yeti kileheli lelkét. Jimmy csak bámészkodik, választott ellenfele már
halott. Abdul a 2. bundás yetit támadja. a 2. bundás yeti kontaktmérget
kapott. A 2. bundás yeti hörögve elterül. Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 84 sebzést okoztál, és 36 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 82/6, a savelementál:
114/33, Abdul: 72/6.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 44% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami 2 yeti csont.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell
sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+17 életpont.)
Ahogy továbbmész, egy kõajtó zárja el az utat. A fenébe, ez be van zárva!
Késlekedés nélkül hozzákezdesz a zár feltöréséhez.
[Zárnyitás próba 10-es
küszöbre: sikeres] Ez az! Kattan a zár, és az ajtó máris nyitva áll.
Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 3 quwarg harcos (#90) [aura: erõ:
9.].
*** 1. KÖR *** Abdul ellõ egy féreg érintése varázslatot. Heves kézmozdulatok
közepette Abdul elmormol egy tombolást. Megrohamozod az 1. quwarg harcost.
A savelementál a 2. quwarg harcost rohamozza. Jimmy megközelíti a 3. quwarg
harcost. Az 1. quwarg harcos máris elõtted terem! A 2. quwarg harcos a
savelementál felé mozog. A 3. quwarg harcos Jimmyt rohamozza. Az 1. quwarg
harcost próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(25 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(7 sebzés). A savelementál és a 2. quwarg
harcos egymással harcolnak. Jimmy és a 3. quwarg harcos egymással harcolnak.
A 3. quwarg harcos kileheli lelkét. Az 1. quwarg harcos rád veti magát.
Csáprágójával mar. Elkerülted. Feléd suhint bal karmával. El sem talált,
haha.
*** 2. KÖR *** Abdul az 1. quwarg harcos irányába megy. Az 1. quwarg harcost
próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal, villámokat fújsz
ellenfeledre.
(26 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(7 sebzés). A savelementál
és a 2. quwarg harcos egymással harcolnak. A 2. quwarg harcos halálos sebet
kapva a földre zuhan. Abdul az 1. quwarg harcost támadja. Az 1. quwarg
harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 65 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 69/0, a savelementál:
112/3, Abdul: 39/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+18%). Szolgáidnak 46% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami 72 arany.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeleid 2 kõtroll (#196) [aura:
rezisztencia: 15.].
*** 1. KÖR *** Abdul elmond egy féreg érintése varázslatot. Abdul elmond
egy tombolás varázslatot. Az 1. kõtroll felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
A savelementál a 2. kõtrollt rohamozza. Jimmy elindul az 1. kõtroll felé.
Az 1. kõtroll máris elõtted terem! A 2. kõtroll megközelíti a savelementált.
Megtámadod az 1. kõtrollt. Kitátod a szádat, és villámokat küldesz ellenfeledre.
(36 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára
(14 sebzés). A savelementál
és a 2. kõtroll egymással harcolnak. Jimmy az 1. kõtrollt támadja. Az
1. kõtroll téged támad. Lecsap rád jobb mancsával.
(38 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid sebzik. Roncsoló sebzés! ( -9 tüskés bõr, -10 vastag bõr.) Regenerálsz
(+11 ép) Az 1. kõtroll regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. kõtrollt rohamozza. Támadod az 1. kõtrollt. Villámokat
köpsz.
(36 ép-t sebeztél). Bûzöd fojtogatja
(14 sebzés). Az 1. kõtroll
halálhörgés közepette a földre zuhan. A savelementál és a 2. kõtroll egymással
harcolnak. Jimmy lassú volt, mire ütne, ellenfelét már más a padlóra küldte.
Abdul a 2. kõtrollt támadja. A 2. kõtroll kileheli lelkét. Regenerálsz
(+11 ép)
[A csatában összesen 109 sebzést okoztál, és 38 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 60/0, a savelementál:
132/40, Abdul: 47/0.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat,
a lélekenergiát (+16%). Szolgáidnak 42% jut.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+16 életpont.)
Egy tömör kõajtó magasodik elõtted, amely be van zárva. Zárnyitó készletre
van itt szükség! Máris elõveszed, és munkához látsz.
[Zárnyitás próba
13-as küszöbre: sikeres] Jó ideig vacakolsz, míg végül sikerül a zárat
kinyitni.
Kutakodsz egy kicsit, hátha találsz valami mozdíthatót. És igen, amit találsz
az 128 arany és a káosz furcsa pajzsa.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, és 3 képességpont.
(223. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak
a végrehajtásához.
[89 TVP-t használtál fel, maradt még 14.]
m 14 4 8150 4411 1422 2 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 14,4) Izgatottan keresed fel a fajod zarándokhelyét, az Õsök Csarnokát.
(M 8 150) A legközelebbi feladat megoldásánál 150 lesz a válaszod.
(M 13,4) Tovább nyugatra - biztatod magad. Egy óriási szellemalak bontakozik
ki elõtted, teste halvány fényben izzik. Remegve borulsz térdre. Az õsi
szellem végtelen bölcsességében egy kérdést tesz fel neked. Csak akkor
folytathatod utadat, ha tudod a megoldást:
A következõ egyszerû feladattal
az intelligenciádat szeretném próbára tenni. Számokat fogok mondani, és
a te feladatod mindössze annyi, hogy megmondd a számsor következõ elemét.
Tehát jól figyelj! A számok: 3, 19, 116, 696, 4177, 25064... No, mi a következõ?
[Ha a megoldás 999-nél nagyobb, elég a megoldás elsõ három számjegyét megadnod.]
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [150] - Még sokra viszed, barátom!
- fogadja el a válaszodat az alak. (+20% lélekenergia.)
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 13,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 13,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 13,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
(M 14,4) A térkép szerint itt jobbra mész. A termet valaki megtisztította
a torzszülöttektõl.
(M 15,4) Kelet felé mész. Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 16,4) Körültekintõen mozogsz elõre. A csarnok egy újabb, kongóan üres
termébe lépsz be.
[13 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
be 29 20 |
meglátogatod a 29. épületet |
Elhagyod a Csarnokot. Felkeresed a kaszinót. Összesen 100 aranyat kívánsz
eljátszani, 1 kör alatt. A játék nagyon izgalmas, és váltakozó szerencsével
zajlik. Lássuk, melyik körben mit nyertél!
[1. kör:] Ebben a körben a
nyereményed 2 hatalom kék itala.
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
A siker ezüstveretes öve segítségével 7 aranyat kerestél ebben a körben,
és 2 TVP-t spóroltál meg. Belenézel Zu'lit csodatarsolyába, hátha találsz
benne valamit. Hoppá! Egy
mandibula. Boldogan teszed el.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Egy duzzadt
xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel
szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne
elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod
végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 2 xenomorf csecsemõ (#419) [aura:
12-es méretû 15-ös szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Abdul elmond egy tombolás varázslatot. Abdul elõhív egy
féreg érintése varázslatot. A savelementál megközelíti az 1. xenomorf csecsemõt.
A 2. xenomorf csecsemõ irányába mozogsz. Jimmy az 1. xenomorf csecsemõ
irányába megy. A 2. xenomorf csecsemõ feléd rohan. Az 1. xenomorf csecsemõ
Jimmyt rohamozza. A savelementál az 1. xenomorf csecsemõt támadja. A 2.
xenomorf csecsemõt próbálod megsebezni. A levegõ megtelik elektromossággal,
villámokat fújsz ellenfeledre.
(37 ép-t sebeztél). Bûzöd zavarja
(10 sebzés).
Jimmy és az 1. xenomorf csecsemõ egymással harcolnak. A 2. xenomorf csecsemõ
rád veti magát. Gyorsan feléd lendít jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél).
Tüskéid megszúrják. Lélekenergiát szív el (-12%). Kimeresztve, elõre suhint
bal karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Lélekenergiát szív
el (-12%). Regenerálsz (+11 ép) A 2. xenomorf csecsemõ regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Abdul a 2. xenomorf csecsemõ felé mozog. A savelementál
az 1. xenomorf csecsemõt támadja. Az 1. xenomorf csecsemõ kileheli lelkét.
A 2. xenomorf csecsemõ rád veti magát. Odacsap neked jobb karmával. Ez
mellément. Rád vág bal karmával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
Lélekenergiát szív el (-12%). Támadod a 2. xenomorf csecsemõt. Villámokat
köpsz.
(35 ép-t sebeztél). Bûzöd nehezen elviselhetõ számára
(8 sebzés).
Abdul a 2. xenomorf csecsemõt támadja. a 2. xenomorf csecsemõ kontaktméreg
áldozata lett. A 2. xenomorf csecsemõ halálhörgés közepette a földre zuhan.
Regenerálsz (+11 ép)
[A csatában összesen 117 sebzést okoztál, és 35 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Jimmy: 81/19, a savelementál:
108/0, Abdul: 52/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod
a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+17%). Szolgáidnak 45% jut. Összegyûjtöd
a "kincset": egy õskõ és 97 arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos
nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod
a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után
nézel.
*** A fordulód során 5% kalandor rangot vesztettél, így kalandor
rangod jelenleg felderítõ (2.13).
Ebben a körben +5 galetki erõt és +4 hírnevet kaptál. A kör során összesen
581 sebzést okoztál, és 376 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
18 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 2 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
336 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Nicodem, egy sötétbe burkolózó, halál szagát árasztó férfi
vagy. Jelenlegi lakóhelyed: fogak szintje (7. szint). Táplálkozásod: mágiafaló.
Kalandor rangod: felderítõ (2.13). Ez a 146. fordulód.
|
[1] erõ: |
11 (12) / 2.60 |
[2] IQ: |
15 (23) / 3.98 |
[3] ügyesség: |
11 (16) / 1.05 |
[4] egészség: |
14 (16) / 2.40 |
[5] mágia: |
17 (29) / 12.44 |
[6] gyorsaság: |
21 / 3.50 |
[9] Méret/ép: |
171 / 158 |
Min. méret: |
143 |
Barlangméret: |
176 |
|
|
Varázspont: |
379 / 0 |
Képességpont: |
39 / 50% |
Hõsi pont: |
105 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
920 / 292 |
Hírnév : |
2173 |
Jóllakottság: |
40% |
Életkor: |
14 / 26 |
|
|
Galetki csaták: |
43 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
27 (0) |
Torzsz. csaták: |
1130 (8) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
1014 (7) |
Leölt torzszülött: |
1711 (17) |
Pszi csaták: |
78 (1) |
Pszi
gyõzelmek: |
43 (0) |
Ájulások száma: |
24 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: idézõ (41)
Speciális képességeid:
+41 max. varázspont, +4 minden varázslat szintedre. +2 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz két, legalább 400 arany alapértékû varázstárgyat!
2.) Mutass be egy sárga gömböt! 3.) Teljesítsd 5 feladatot, amit a mágustoronyban
kaptál! [számláló: 3] |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
20 (25) / 2.69 |
[15] regeneráció: |
18 (22) / 0.98 |
[16] tüskés bõr: |
9 / 0 |
[17] vastag bõr: |
15 (17) / 1.20 |
[18] tûzimmunitás: |
8 (14) / 1 |
[19] hidegimmunitás: |
3 (9) / 0.60 |
[20] savimmunitás: |
5 (11) / 1.20 |
[21] elkt.immunitás: |
4 (10) / 0.80 |
[22] imm.mérg.gázra: |
6 (12) / 0 |
[23] imm.ktkt.méreg: |
11 / 0 |
[24] rezisztencia: |
18 / 0.20 |
[25] bûz: |
11 / 0 |
[26] lõfegyver: |
6 / 0.80 |
[31] áttörés: |
0 (3) / 0 |
[34] párbajozás: |
6 / 0.30 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
9 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
10 / 3.52 |
[47] zárnyitás: |
11 / 4.60 |
[48] mászás: |
10 / 5.29 |
[49] rugalmasság: |
9 / 0.65 |
[50] meggyõzõkészség: |
8 (10) / 5.17 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.15 |
[52] auraészlelés: |
11 (15) / 3.38 |
[53] ékszerészet: |
8 / 0.30 |
[54] kereskedelem: |
10 (13) / 8.32 |
[55] szívósság: |
13 / 1.38 |
[56] varázsitalfõzés: |
10 / 0.80 |
[57] gyógynövények: |
8 / 3.46 |
[58] nyomkeresés: |
11 / 5.66 |
[59] vezetõkészség: |
9 (10) / 1.15 |
[60] pszi támadás: |
12 / 0.09 |
[61] pszi energia: |
18 / 2.14 |
[62] lopás: |
10 / 2.45 |
[63] éberség: |
7 (5) / 0.70 |
[64] átokszórás: |
10 / 2.80 |
[65] álcázás: |
24 / 1.01 |
[66] lopakodás: |
11 / 0.49 |
[67] régészet: |
9 / 3.92 |
[68] zene: |
11 / 1.62 |
[69] tanulás: |
7 / 5.35 |
[70] idézés: |
5 (10) / 0.15 |
[71] javítás: |
11 / 4.35 |
[72] építés: |
13 / 0.91 |
[73] felderítés: |
9 / 2.61 |
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
4 (5) / 0.35 |
[101] szakért.: |
4 (5) / 3.63 |
|
|
a tudós kardja |
jobb csáp |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
2 / 1.73 |
|
|
Trollagyar |
bal karom |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
2 / 1.05 |
|
|
rubin mágusbot |
jobb csáp |
[109] méret: |
1 / 0 |
[110] szakért.: |
1 / 0.04 |
|
|
a sebesség
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[173] a forrás érintése: |
8 (13) / 2.34 |
[147] alkímia: |
1 (5) / 0 |
[142] átok: |
2 (7) / 0.06 |
[36] csábmosoly: |
1 (6) / 0.06 |
[42] csendvarázs: |
3 (8) / 0.06 |
[164] dermesztés: |
3 (8) / 0.06 |
[149] dimenziókapu: |
3 (8) / 0.18 |
[37] egokínzás: |
3 (8) / 0 |
[44] elbájolás: |
9 (14) / 3.92 |
[11] elektromos kéz: |
6 (10) / 1.10 |
[48] ellenáll.megtörése: |
8 (13) / 6.59 |
[10] energiatüske: |
5 (9) / 3.32 |
[29] életszívás: |
6 (10) / 0.18 |
[152] felejtés: |
6 (11) / 2.56 |
[172] gázpajzs: |
2 (6) / 0.06 |
[17] gránitbõr: |
3 (7) / 2.99 |
[13] jégcsóva: |
2 (6) / 0.06 |
[15] jégpajzs: |
4 (8) / 1.06 |
[163] kineport: |
3 (9) / 0.08 |
[154] kisebb erõpajzs: |
1 (6) / 0 |
[27] kisebb gyógyítás: |
11 (15) / 4.76 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 (13) / 0.96 |
[158] láth. észlelése: |
3 (8) / 0.12 |
[157] láthatatlanság: |
7 (12) / 0.18 |
[165] manafókuszálás: |
4 (8) / 0.42 |
[35] mágiatörés: |
2 (7) / 0.06 |
[162] mágikus csapda: |
2 (6) / 1 |
[129] mentális robbanás: |
9 / 0.84 |
[155] nagyobb erõpajzs: |
9 (14) / 1.52 |
[38] parancs: |
1 (6) / 0.12 |
[30] sorvasztás: |
5 (9) / 1.92 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
8 / 2.18 |
[159] szellemidézés: |
3 (7) / 2.96 |
[140] szellemkalapács: |
24 (29) / 22.58 |
[176] szélpajzs: |
8 (13) / 1.52 |
[132] tudati méreg: |
15 / 1.22 |
[16] tûzpajzs: |
1 (5) / 0.06 |
[14] vakító fény: |
2 (6) / 0.24 |
[170] villámpajzs: |
4 (8) / 0.08 |
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (200%): |
140 szelle |
173 a forr |
17 gránit |
48
ellená |
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
kihívás itala (2), szélpajzs (13).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Jimmy, a barlangi troll |
73/74 |
198% |
110% |
12 / 8.17 |
harcol |
[2] savelementál |
153/53 |
198% |
110% |
10 / 2.73 |
harcol |
[3] Abdul, az arhomad varangy |
79/73 |
198% |
170% |
10 / 5.07 |
harcol |
lélekenergia rész |
70% |
jóllakottság határ |
90% |
gyógyítás: |
3 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
vv 176 155 |
kf 250 103 |
ep 22 20 15 |
kf 214 103 |
z 167 20 |
x 10
|
|
2. Makró |
ism 3 |
vd |
ism 3 |
p |
h 517 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: elektr.lehelet használata ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
2: villámlehelet itala v.var. ha ellenfeled #185. Prioritás: 150. |
3: mágiaellenállás v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 150. |
4: villámpajzs v.var. ha ellenfeled #213. Prioritás: 149. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 95 20 10 27;
VI erõ:400% ép:25%;
PV 4 1 5
6;
PSZ 48 65;
PT 3;
PTA 132 132 129 131 131;
PTB 129 129 129 129 129;
I 50 50 50;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (3. épület),
#23 (8. épület), #52 (20. épület), #475 (146. forduló), #223 (145. forduló),
#463 (146. forduló), #326 (146. forduló), #203 (146. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az akadálypálya építésén dolgozol,
eddig 60 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele:
Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10
legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a káosz furcsa pajzsa (#10074) |
|
1 a káosz halálos köntöse (#27714)
|
|
1 a kobra sárga öve (#7467) |
|
1 a siker ezüstveretes öve (#252) |
|
1 a teknõs bíbor láncinge (#25332)
|
|
1 a tolvaj fekete csizmája (#9222) |
|
1 a védekezés sárga öve (#4767) |
|
1 az ellenállás bársony köpenye (#28590)
|
* |
1 az entek fekete csizmája (#9672) |
|
1 bõr mellvért (#1046) |
|
2 csontmaszk (#1092) |
|
1 díszes villámöv (#177)
|
|
2 fekete csizma (#1122) |
* |
1 káoszkígyó vért (#271) |
|
1 kerek pajzs
(#1061) |
|
2 mintrogi erõöv (#262) |
* |
1 Õsmágus köpenye (#322) |
* |
1 platina villámöv
(#187) |
* |
1 Pszichoklenész sisakja (#263) |
|
1 sárga öv (#1167) |
|
1 suhanó csizma
(#195) |
|
1 szárnyas sisak (#1077) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 szürke
maszk (#1093) |
|
1 vándorcsizma (#1121) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gólem malachitgyûrûje (#8427) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a káosz istenének szimbóluma (#30924) |
|
1 a káosz különös fülbevalója (#2619) |
|
1 a kígyó ezüst fülbevalója
(#19257) |
|
1 a küzdelem díszes karkötõje (#20592) |
* |
1 a mágia malachitgyûrûje (#3477) |
* |
1 a mágia smaragdja (#153) |
*
|
1 a mágus malachit karkötõje (#10241) |
|
1 a pók smaragdgyûrûje (#253) |
* |
1 a regenerálódás csepp fülbevalója
(#24656) |
|
1 a sün márványgyûrûje (#25076) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
* |
1 a teknõs sárgaréz nyaklánca (#25481)
|
|
1 a tökéletesség ezüst nyaklánca (#21882) |
|
1 a tûz csontamulettje (#22347) |
|
1 a villám ónix karkötõje (#23743)
|
|
1 amulett (#1195) |
|
12284 arany (#1) |
|
1 asztrálgyöngy (#233) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 az ügyesség háromszögszimbóluma (#2562)
|
|
1 bronzmedál (#207) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
|
1 díszes karkötõ (#1242) |
|
408 drágakõ
(#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
1 fülbevaló (#1255)
|
|
1462 hamis arany (#809) |
|
3 háromszögszimbólum (#1212) |
|
2 kék gömb
(#143) |
|
1 kék mutációs gyûrû (#190) |
|
2 keresztszimbólum (#1213) |
|
1 kõamulett
(#1196) |
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 ónixgyûrû (#1228) |
|
1 orgling fétis
(#269) |
|
1 ozin fülkarika (#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárkányamulett
(#292) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
21 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
2 arany tóken (#764) |
|
3 aranydukát (#437) |
|
1 bajnoki oklevél (#273)
|
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
11 fekete dukát (#218) |
|
2 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
1 furulya (#167) |
|
1 garling kristály (#209) |
|
1 hebrencs csapda (#582)
|
|
2 idõkristály (#219) |
|
1 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
2 kötél (#128)
|
|
1 Krugrog mama terítõje (#517) |
|
1 lant (#166) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 Morgan kristálya (#525) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 oprasszum fókusz
(#300) |
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Zu'lit csodatarsolya (#509) |
Fegyverek |
|
1 a bûz könnyû íja (#29171) |
|
1 a gyorsaság könnyû nyílpuskája (#3986)
|
|
1 a káosz fekete nyílpuskája (#4899) |
|
1 a káosz korrupt lándzsája (#16644) |
|
17 a légzés hosszú íja (#27822)
|
* |
1 a sebesség hosszúkardja (#13467) |
|
1 a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) |
* |
1 a tudós kardja (#11665)
|
|
1 a védekezés gyalogos lándzsája (#4932) |
|
1 fogazott kard (#1318) |
|
3 görbekard (#1316) |
|
1 hosszúkard (#1317)
|
|
1 kõmûves kalapács (#250) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 könnyû nyílpuska
(#1286) |
|
1 nehéz nyílpuska (#1287) |
* |
1 rubin mágusbot (#261) |
|
9 sziklarepesz
(#13) |
* |
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
9 bajnokok itala (#62) |
|
10 csótányláb (#25) |
|
18 elfu moha (#33) |
|
8 elonotichlan (#31) |
|
5 fehér gyógyital (#50) |
|
15 gyilkos boróka
(#27) |
|
1 hatalom bíbor itala (#77) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
8 hónakkupók
(#30) |
|
12 hõsiesség itala (#52) |
|
2 javítás itala (#108) |
|
4 kalmárok itala
(#66) |
|
4 kihívás itala (#68) |
|
1 kincskeresés itala (#64) |
|
17 liánvirág (#24)
|
|
1 mágiaellenállás (#76) |
|
30 mátekel gomba (#21) |
|
9 méregellenállás
itala (#51) |
|
15 mézfû (#29) |
|
19 mitulen fû (#20) |
|
6 muskil (#37) |
|
8 óriásnövés itala (#60) |
|
2 õsmágus szájvize (#69) |
|
1 pontosság itala
(#72) |
|
22 ragálygomba (#26) |
|
4 rémcserje (#34) |
|
6 sárga gyógyital (#61)
|
|
16 sárkányvirág (#32) |
|
15 sötét mák (#23) |
|
7 szemani gomba (#36)
|
|
23 tejfonál (#28) |
|
8 üvegcse (#14) |
|
8 védelem itala (#59) |
|
15 velparaj (#35) |
|
7 waarkin (#38) |
|
17 winropu moha (#22) |
|
2 xita uborka (#39) |
Egyéb kacatok |
|
15 barna manakõ (#149) |
|
1 bronz korong (#297) |
|
1 démonlidérc esszencia
(#272) |
|
4 duzzadt xenópete (#479) |
|
48 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141)
|
|
12 húsevõ bibe (#151) |
|
15 káoszkígyó pikkely (#230) |
|
3 khazdar taréj
(#268) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
40 mandibula (#157) |
|
9 molad púp (#16) |
|
18 molitár háj (#165) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
1 óriási xenópete (#480)
|
|
26 õsi relikvia (#17) |
|
7 patkányfog (#270) |
|
11 pirgamit (#152) |
|
2 ratifikátor agy (#236) |
|
13 smaragd esszencia (#229) |
|
32 szójer
csáprágó (#231) |
|
3 xenópete (#278) |
|
21 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a hatalom
kõrisfa íja #7123 (14).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 467 arany (#1), 1 mandibula (#157),
2 yeti csont (#160), 1 velparaj (#35), 1 elfu moha (#33), 1 démonlidérc
esszencia (#272), 1 xenópete (#278), 1 õsi relikvia (#17), 1 orgling
fétis (#269), 1 a káosz furcsa pajzsa (#10074), 2 hatalom kék itala (#58).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING FÉTIS (269. TÁRGY) Ócska kis fétis ez a nyaklánc, amelyet az
orgling varázsló hord. Legjobb lesz minél hamarabb eltüzelni vagy rásózni
a boltosra, mielõtt még elkapsz tõle valami ocsmány orgling fertõzést.
INIMÍCIA SZAKÉRTELEM Az Ellenség egy tökéletesen idegen életforma, ezért
az ellene való harc is tökéletesen új taktikát igényel. A hagyományos harcmodorok
hatástalanok vele szemben. Ki kell tanulnod, hogyan tudod megsebezni õket.
Az Ellenség sebezhetetlenségét annak köszönheti, hogy egyszerre létezik
ezen a létsíkon és egy másik, idegen világon. Képes elõre látni az idõben,
és megérezni, hogy mikor fogja támadás érni, és szükség szerint molekuláinak
egy részét teljes mértékben átmozgatja egy másik létsíkra. Ha legalább
egy alkalommal szembe kerülsz az Ellenség teremtményével, és alapszinten
már ismered az inimíciát, vagyis az Ellenség ismeretének mûvészetét, megfigyelheted,
hogyan is alkalmazza képességét, és felkészítheted magad arra, hogy ezt
a tudást kihasználd. Ha ilyen lénnyel harcolsz, minden tulajdonságot, szakértelmed
és varázslatod maximum annyinak számít, ahányas az inimícia szakértelmed,
ha egy ilyen képességgel közvetve vagy közvetlenül akarsz a lényre hatni.
Akár a leadott lövedékek száma szempontjából vesszük figyelembe a gyorsaságod,
akár ütéskor a végtag méreted vagy erõd, akár egy varázslatot alkalmazol,
mint pl. a forrás érintése, ha ez a képességed magasabb, mint az inimícia,
csak akkorának fog számítani, mint az inimícia. Kivétel a lehelet, amely
az inimícia másfélszereséig mehet.
Szerencsére, ez a képesség tudatosan
fejleszthetõ, bár jóval nehezebben, mint a többi. Az inimícia KNO-zása
háromszor annyi KNO-ba kerül, mint egy normál képességé, és õskõvel sajnos
nem növelhetõ.
DÉMONLIDÉRC ESSZENCIA (272. TÁRGY) Ez a pulzáló, kocsonyás anyag vörös
fénnyel világít még hosszú idõvel azután is, hogy kimetszetted a haldokló
démonlidérc testébõl. A tömény energiát sugárzó esszencia számos mágikus
kutatás során alapvetõ. Az esszencia nem átadható.