Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Immúnis krakoch
Küldd el képeslapként!
"Nem tudni, hogy ez a vörösen pulzáló, mágikus entitás honnan érkezett, miből van, és mit csinál itt - tény, hogy a vadászó galetkik számára nem jelent könnyű prédát. Legyőzéséhez rafináltnak, körmönfontnak, tapasztaltnak és hatalmasnak kell lenned!" - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 18:15:33 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
4322-14

Karakterszám: 4322 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 14 Játékhét: 143
E forduló ára: 0 zs. 1 if. Maradék zseton: 1681
Forduló típusa: email Ingyenforduló: 0
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. szept. 18. 9h:45'
A következõ fordulód táplálható: 2006. szept. 19.

E-mail!

KALIDOR KALANDJAI




Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 32000.) A te szinteden a legnevesebb Adren Alin, egy szikár, jóképû, lenézõ, szûk tekintetû, magabiztos, zöld szemû férfi. (hírneve 975.)
Eljut hozzád egy kevés a helyi hírekbõl:
*ápr. 21.* Zraw a pusztító csatában legyõzte Jéghegyet. *ápr. 24.* Zraw a pusztító és Fadeus Imtharion megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító gyõzött. *ápr. 24.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Jéghegy felett. *ápr. 24.* Zraw a pusztító és Ryann megküzdöttek egymással, és Zraw a pusztító gyõzött. *ápr. 25.* Zraw a pusztító csatában legyõzte II. Zsófit. *ápr. 25.* Zraw a pusztító csatában legyõzte Giulty:-t. *ápr. 25.* Zraw a pusztító gyõzelmet aratott Ryann felett. *ápr. 26.* Zraw a pusztító teljesítette a 20. küldetést, amit a templomban kapott.
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*ápr. 12.* Dark Valek a Renegát Elfet rajtakapták, ahogy lopni próbált. *ápr. 21.* Dark Melont kis híján megölte egy szárazföldi cápa. *ápr. 25.* Dark Melont legyõzte harcban egy felszínt járt földicápa. *máj. 11.* Nosean és Amorthis pszi párbajt vívtak. Nosean került ki gyõztesen. *máj. 17.* Lord Khalel pszionikus párviadalban legyõzte Errtut. *máj. 22.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Mr. Maxivatlakot. *jún. 6.* Jose D'Brison Baro rangja a Mágusok Klánjában "õsmágus-jelölt" lett. *jún. 22.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy méonech megsemmisítõ. *júl. 3.* Shai-Hulud a férgek ura pszionikus párviadalban legyõzte Hoodedet. *júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elfet kis híján megölte egy méonech megsemmisítõ.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 175.]

e élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

ba 8306 barátságosság
Barátságosság beállítása: 8306. játékosra.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

kno 2 3 56 1 2. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot az IQ tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, az IQ tulajdonságod most már 5! Elköltesz 1 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 3. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 145.]

m 2 6 4233 4222 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 2,6) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 1,6) A levegõbe szagolva, nyugati irányba indulsz. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. A galetki néhány kérdést tesz fel a galetki társadalommal kapcsolatban, intelligenciádat téve próbára.
[IQ próba 8-as küszöbre: sikeres] Káprázatosan csillogtatod elmédet. A galetki meghajol tudásod elõtt.
(M 2,6) A térkép szerint itt jobbra mész. A csarnok egy üres keresztfolyosójára értél.
(M 2,7) Déli irányba folyatod utadat. A teremben egy emelvényen egy vasból öntött, óriási trónt látsz. A legendákból tudod, hogy aki beleül, az egy alkalommal részesülhet az õsök kegyébõl. Próba, szerencse! Beleülsz a trónba, és reménykedsz a pozitív hatásban. Már érzed is! (megtudod, hogy a lárvaszinten a lehelet a leghatékonyabb támadási forma.)
(M 2,8) Déli irányba folyatod utadat. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 1,8) Nyugat felé mész az útvesztõben. Egyszercsak eléd ugrik egy torzonborz, farkasfejû, hosszú karmú galetki. Rád vicsorog: - Csak nem próbát szeretnél tenni? - Biccentesz. Egy aránylag könnyû feladatot kapsz: egy hatalmas sziklát kell megemelned. Nosza rajta!
[Erõ próba 7-es küszöbre: sikeres] - Sikerrel álltad ki a próbát! - gratulál a galetki.
(M 2,8) Keleti irányba folyatod utadat. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 3,8) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Nocsak, mit találtál! Ez a terem tele van mindenféle növénnyel, gyökerek hálóznak be mindent. Útközben észreveszel egy csótánylábat. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 2 darabot.
(M 4,8) Rövid töprengés után kelet felé indulsz. Egy megtermett galetki lép eléd. Óriási csápjai vannak, és bikafeje. Üdvözöl, és közli, hogy egy egyszerû próbát kell kiállnod. A galetki elõvezet egy hatalmas, macskaszerû lényt. Ezzel kell versenyt futnod! Rajtra indultok.
[Gyorsaság próba 6-os küszöbre: sikeres] - Kevés torzszülött tud elõled elmenekülni - biccent a galetki.
[33 TVP-t használtál fel, maradt még 112.]

bb 1 4 5 7 9 1 több épület meglátogatása
Visszatérsz szállásodra.[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, mitulen fû (#20) 46 ap, mátekel gomba (#21) 46 ap, winropu moha (#22) 46 ap, sötét mák (#23) 46 ap, liánvirág (#24) 46 ap, csótányláb (#25) 46 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131) 13 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, nordkristály (#146) 13 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 23 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115 ap, vas lemezpáncél (#1001) 198 ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, láncing (#1030) 92 ap, mellvért (#1045) 80 ap, pajzs (#1060) 23 ap, kerek pajzs (#1061) 52 ap, maszk (#1090) 11 ap, köntös (#1150) 11 ap, tõr (#1300) 11 ap, rövid tõr (#1302) 88 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa (#1331) 52 ap.

[be 4:] Visszamész a barlangodba. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Az információs részlegnél érdeklõdsz az igénybe vehetõ új szolgáltatások felõl. Új szakértelmet a BE 4 {szakértelem} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Új végtagot a BE 4 {végtag} paranccsal növeszthetsz 10 kno és 20 TVP árán. A {végtag} típustól függõen 100-105 lehet. Az 1. szinten 1, a 2-3. szinten 2, a 4-6. szinten 3, a 7-9. szinten 4, a 10-12. szinten 5, a 13-16. szinten 6 végtagod lehet. Végtag szakértelmet a BE 4 {képesség} {végtag} paranccsal sajátíthatsz el, 5 kno és 20 TVP árán. Részletesebben ld. szabálykönyv, Épületek, Akadémia. Már elsajátíthatod az akadémián a párbajozás (34-es) szakértelmet, ami igen hasznos, ha más galetkikkel csatázol. Elõsétál egy hosszú köpenyt viselõ, õsz hajú galetki. Az akadémia egyik mestere! Lélegzetedet visszafojtva bámulod, majd magadhoz térve, illendõen köszöntöd. A mester biccent feléd.
- Ifjú galetki, örömmel vennénk, ha elvállalnál egy igen egyszerû feladatot. Tanulmányozás céljára szükségünk lenne egy immaculus pulpusra, egy ritka polipfej variánsra, amely a szint délkeleti részén él. Azon a területen sok a mérges kipárolgású, rothadó gombatelep és bûzös levegõt kilövellõ gejzír. Elvállalod a veszedelmes feladatot? - azonnal bólintasz. (7. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.)

[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 5 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben elmondták, hogy a szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 nekropoid (#70). És már kezdõdik is a csata! Ellenfeleid 2 mikropoid (#1).

*** 1. KÖR *** Megközelíted az 1. mikropoidot. Az 1. mikropoid feléd rohan. A 2. mikropoid feléd rohan. Támadod az 1. mikropoidot. Lekeversz egyet jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). Az 1. mikropoid hörögve elterül. A 2. mikropoid téged támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (5 ép-t sebzõdtél). Megroggyansz, ahogy bénító méreg kerül véredbe. Gyengülsz (-7% támadás). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. mikropoidot. Lesújtasz jobb mancsoddal. (13 ép-t sebeztél). A 2. mikropoid halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+2 ép)
[A csatában összesen 26 sebzést okoztál, és 5 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%). Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 30 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.

[be 7:] Meglátogatod a szint központi barlangját, ahol az akadémia, a boltok, a vegetáriánusok kertjei és az elöljáró palotája foglal helyet. A palota felé irányítod lépteidet. Áhítattal lépsz be a hatalmas kõépületbe, ahonnét a szint életét irányítják. A szint elöljárója, Thunil Baltarog egy izmos, pikkelyes testû, háromszemû, tüskés bõrû galetki személyesen fogad. Hellyel kínál, és kedélyesen beszélgetni kezd veled:
- Ah, egy bátor lárva! Mindig szívesen segítek a kezdõknek. Ha van kedved hozzá, van egy nagyon egyszerû feladat, amit valószínûleg meg tudsz oldalni, és jutalmat kapsz érte tõlünk. Dorbegort egy fiatal lárvát, aki mellesleg egy rokonom volt, tragikus baleset ért. A csatornaszinten belezuhant egy mély üregbe, és ott pusztult. Az õ csontjait kéne visszahoznod, hogy illendõen megadhassuk neki a végtisztességet. (2. kaland, összesen 20 TVP-t igényel.) Nos, elvállalod? - lelkesen bólintasz. Az elöljáró vállon vereget, majd kikísér, és sok szerencsét kíván.

[be 9:] Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Elõlép egy hosszú, fehér köpenyt viselõ, idõs pap. Megszólít téged:
- Már sokat hallottunk rólad, kedves Kalidor! A híred mindenhová eljutott... Ha esetleg idõd engedi, lenne egy megbízásunk számodra. - beleegyezõen bólintasz, mire a pap folytatja. - Tudomásunkra jutott, hogy egy eltévelyedett galetki a szintünkön szentségtörõ igéket terjeszt, a Kimondhatatlan Nevûek létezését tagadja, és hasonló pogány eszméket hangoztat. Fel kell kutatnod ezt a szentségtörõt! Persze mindezt diszkréten, nem szeretném, ha ez a kellemetlenség szélesebb nyilvánosságot kapna, mint szeretnénk.
- Meglátom, mit tehetek - mondod eltöprengve. A pap lelkesen mosolyog, és biztosít, hogy siker esetén a jutalom nem marad el. (8. kaland, összesen 30 TVP-t igényel. Megoldásához lopakodás szakértelem szükséges!)

[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz.
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 77.]

p portyázás
Visszamész a barlangodba. Huh, már majdnem berozsdásodtak az izmaid! Elkelne egy kis csetepaté. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A kirakott zászlók alapján, itt egy mezei párviadalra fog sor kerülni. Elõször megnézed, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Belépsz.
Szertartásosan üdvözöl Shar Barstlin, egy sápadt arcú, éjfekete szemû, elgondolkodtató arcú férfi. Végignézed a felszerelését: bõrpáncél, bronzmedál, díszes fejpánt. Enyhe meghajlás, majd körözni kezdtek.

*** 1. KÖR *** Shar Barstlin felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Shar Barstlin odajön hozzád. Shar Barstlint próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (10 ép-t sebeztél). Shar Barstlin rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (11 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Shar Barstlin regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Shar Barstlin rád veti magát. Shar Barstlin csonttá fagyaszt jéghideg leheletével. (12 ép-t sebzõdtél). Megtámadod Shar Barstlint. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (9 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép) Shar Barstlin regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Shar Barstlint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél). Shar Barstlin rád támad. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Shar Barstlin regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Shar Barstlint próbálod megsebezni. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (12 ép-t sebeztél). Shar Barstlin rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ hideget köp rád. (9 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép) Shar Barstlin regenerálódik.
[A csatában összesen 43 sebzést okoztál, és 42 sebzést kaptál.] A küzdelem eredménye döntetlen. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod, hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+25 életpont.)
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 61.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel, oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához. A vén galetki feléd fordul. Köszöntöd, és 5 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Avvocato Terrasini, ameddig õ eljutott 2 nekropoid (#70). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy tehemót (#24). [ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (9 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Odacsap neked bal mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Támadod a tehemótot. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (11 ép-t sebeztél). A tehemót téged támad. Benyom neked bal mancsával. (7 ép-t sebzõdtél). Feléd üt jobb mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Tüzet lehelsz ellenfeledre. (10 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (10 ép-t sebzõdtél). Odaken neked jobb mancsával. (11 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 30 sebzést okoztál, és 55 sebzést kaptál.] Ebben a csatában alulmaradtál. Alámerülsz a sötétségbe... Éles fájdalom térít magadhoz. Hajszál híján torzszülött eledel lett belõled! Szerencsére egy másik galetki elriasztotta a fattyakat. Megköszönöd a segítségét. Sajnos így is permanens károsodást szenvedtél (-1 méret). Szégyen, de nem bírtál gyõzedelmeskedni! Most egy darabig ne próbálkozz, úgysem fog sikerülni...
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+34 életpont.)
[39 TVP-t használtál fel, maradt még 22.]

vd vadászat
Úgy döntesz, hogy vadászol egyet. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Bár tökéletesen látsz a sötétben, azért ezeknek a folyosóknak a mélységes sötétsége még téged is megrémiszt kicsit. Lábdobogást hallasz. Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy óriáscsótány (#7).

*** 1. KÖR *** Az óriáscsótány máris elõtted terem! Megközelíted az óriáscsótányt. Az óriáscsótány rád támad. Megpróbálja beléd mélyeszteni csáprágóját. (8 ép-t sebzõdtél). Az óriáscsótányt próbálod megsebezni. Nagy levegõt veszel, és a következõ pillanatban elborítod tûzleheleteddel. (10 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod az óriáscsótányt. Kitátod a szádat, és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek. (10 ép-t sebeztél). Az óriáscsótány kileheli lelkét. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 20 sebzést okoztál, és 8 sebzést kaptál.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 12.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 119 sebzést okoztál, és 110 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 3 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 12 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 180 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Kalidor, egy hûvös tekintetû, õsz hajú, szürkésszemû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: lárvaszint (1. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 14. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 4 / 3.45
[2] IQ: 5 / 0.30
[3] ügyesség: 4 / 0.15
[4] egészség: 5 / 0.87
[5] mágia: 4 / 0.80
[6] gyorsaság: 3 / 0.39
[9] Méret/ép: 41 / 33
Min. méret: 41
Barlangméret: 45
PONTJAID
Varázspont: 25 / 25
Képességpont: 4 / 11%
Hõsi pont: 5 (4)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 0%
Galetki erõ: 103 / 92
Hírnév : 58
Jóllakottság: 167%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 34 (1)
Galetki gyõzelmek: 5 (0)
Torzsz. csaták: 67 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 51 (2)
Leölt torzszülött: 57 (3)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 9 (1)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[10] tûzlehelet: 7 / 2.55 [15] regeneráció: 6 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[52] auraészlelés: 2 / 0.35 [56] varázsitalfõzés: 3 / 0.08 [57] gyógynövények: 4 / 0.33

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 5 / 0 [101] szakért.: 5 / 0.72 [102] paraliz.méreg: 5 / 0  


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 10; VI erõ:120% ép:15%; PV 3 1; PSZ 52 56 57; BA 8306;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (7. épület), #7 (4. épület), #8 (9. épület), #21 (1. épület), #391 (0. forduló), #302 (1. forduló), #428 (3. forduló), #443 (6. forduló), #325 (6. forduló), #215 (7. forduló), #332 (9. forduló), #499 (11. forduló), #488 (12. forduló), #280 (13. forduló), #252 (13. forduló).

TÁRGYAID

57 arany (#1) 2 csótányláb (#25) 1 fehér gyógyital (#50)
1 lemúr hártya (#161) 1 liánvirág (#24) 1 mátekel gomba (#21)
3 méregellenállás itala (#51) 3 mitulen fû (#20) 2 nohnetár gumó (#212)
1 nordkristály (#146) 5 üvegcse (#14) 1 winropu moha (#22)


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 20 arany (#1), 2 csótányláb (#25).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



TEHEMÓT (24. LÉNY)
A tehemót nagy, lomha lény, amely meglepõen jól tudja magát álcázni a mélység járataiban. A sötét barlangokban ez persze nem annyira szín-alkalmazkodást, hanem hõmérsékletet jelent, bõre nem sugároz több hõt, mint környezetéé, ezért az infralátásra hagyatkozó lények nehezen bukkannak rá. Ha mégis felfedezik, a tehemót hathatósan képes védekezni óriási mancsaival, és a harc minden esetben a normál távolság helyett közelirõl indul. A tehemót elejtése gazdag zsákmányt jelent a kõevõk és a piromádok számára.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.