Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Sahran rák
Küldd el képeslapként!
"A sahran rákokat a galetkik kasztjából mintegy ötven évvel ezelőtt közösítették ki, és azóta száműzött torzszülöttek, elvesztették fejlődési képességüket. Mindezek ellenére nem szabad őket lebecsülni, továbbra is kiváló harcosok ezek az óriási, rákszerű lények, hiszen ollójukkal egyetlen mozdulattal képesek kettéroppantani egy alacsonyabbrendű torzszülöttet." - részlet az Encyclopedia Fantasiából
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 12:12:51 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5532-132

Karakterszám: 5532 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 132 Játékhét: 135
E forduló ára: 26 zs. Maradék zseton: 121
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. ápr. 10. 9h:44'
A következõ fordulód táplálható: 2006. ápr. 11.

E-mail!

MÁRVÁNY KALANDJAI




Kissé már éhezel, ezért csak 70 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31806.) A te szinteden a legnevesebb Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt, enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7084.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*ápr. 10.* A Káosz urának ijásza felköltözött a következõ szintre. *ápr. 10.* Khyssanth felköltözött a következõ szintre.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 7.* Fortiant majdnem felfalta egy Crouveaux. *ápr. 7.* Fortian pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorpheus Amorphea felett.
Pihenésedet semmilyen különleges esemény sem zavarta meg. Nem akarsz éhenhalni! Inkább vállalod a megalázó munkát az akadémián: naphosszat köveket hordasz, egy tornyot építesz. Mivel látják, hogy milyen vézna vagy, már munka közben is adnak enni, de az igazán kiadós ebéd a munka végén vár. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

kno 60 3 56 7 60. képességre 3 képességpont
Elköltesz 3 képességpontot a pszi támadás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a pszi támadás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz 7 képességpontot a varázsitalfõzés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a varázsitalfõzés szakértelmed 5. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]

be 9 6 meglátogatod a 9. épületet
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Közlöd, hogy az átkozott tárgyaidtól szeretnél megszabadulni. A papok varázsolni kezdenek. Darabokra robban minden átkozott tárgy, ami a birtokodban van! Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 400 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 261.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

e 30 élelemszerzés
Már kopog a szemed az éhségtõl! Ez így nem mehet tovább. Ennivalót kell szerezned, de azonnal! Az akadémián adnak enni, de dolgoznod kell. Fél napon keresztül dolgozol egy építkezésen, de cserébe megfelelõ mennyiségû ennivalót kapsz, amellyel bõségesen jóllaksz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 231.]

e 30 élelemszerzés
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet kapsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]

e 30 élelemszerzés
Mivel már az éhhalál küszöbén vagy, valamit tenned kell! Munkát vállalsz a szint közmû munkálatainál. Hosszasan dolgozol, de legalább ennivalót kapsz közben. Az izzasztó munka végén, fizetségképp, újra jó alaposan bekajálhatsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

h 8 6 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a gyorsaság tulajdonságod most már 15!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 171.]

be 20 3 587 meglátogatod a 20. épületet
Ellátogatsz a remetéhez, és megmutatod neki szerzeményedet. A remete nem tûnik túl meglepettnek, és milyen érdekes, önzetlenül segít! Nahát kedves Márvány, úgy látom sikerült rátalálnod a legendás felszíni varázstárgyra, melyet csak dorony duda néven emlegetnek. Gyere, megmutatom, hogyan kell használnod! [ld. enc.] Használd egészséggel, biztos jó hasznát veszed majd. De tudnod kell, ezen kívül még számos más felszíni varázstárgy is létezik, melyek mind csodás hatalommal bírnak. Gyûjtsed õket, és ha sikerült tíz különbözõt összeszedned, hozd el nekem õket, egy isteni erejû, óriási hatalommal bíró ereklyét adok neked értük cserébe. [Vigyázz, ha kiadod a BE 20 4 parancsot, 20 TVP árán, a remete elvesz tõled tíz, általa kiválasztott felszíni varázstárgyat! Persze várhatóan a jutalom is mesés lesz! Csak olyan tárgyat tud kiválasztani a remete, ami nincs beKFelve vagy ládikóban õrizve!!!]
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

kf 6642 bekészíted a 6642. tárgyat
Felveszed a törpék díszes karkötõjét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

ho 10 hõsiesség pont használata
Szükség esetén egy próbánál max. 10 hõsiesség pontot költesz el.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]

k 4 14 17 kaland elvállalása
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 11-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt. Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát. A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és int, hogy kövesd a példáját.
[Tárgyhasználat: 100 arany] A boltos elégedetten elmosolyodik, majd füttyent egyet. Az árnyak megelevenednek, és elõugrálnak a boltos szolgái. No persze számítottál rá, hogy nem játszik tisztán, de azért ahogy végignézel ellenfeleiden, elgondolkodsz - vajon tényleg megérte? Most már nem visszakozhatsz, de ha most nem sikerül, valószínûleg nem érdemes többször próbálkozni. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68), egy molitár (#35), egy elektraton (#34) [aura: 8-as elektromos kéz.] és egy boltos (#138).

*** 1. KÖR *** A boltos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy titánok szele! A boltos a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy sebezhetetlenség! Az elektraton varázshatalma segítségével elmond egy villámsújtást. 15 életpontnyit sebzõdsz. A boltos irányába mozogsz. A csontváz harcos az 1. agglomerátor felé mozog. A 2. agglomerátor a molitárt rohamozza. Az 1. agglomerátor a csontváz harcos irányába megy. A molitár elindul a 2. agglomerátor felé. Támadod a boltost. Lecsapsz bal mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal. (39 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Hasba próbálod rúgni bal lábaddal. (32 ép-t sebeztél). A boltos halálhörgés közepette a földre zuhan. A csontváz harcos és az 1. agglomerátor egymással harcolnak. A 2. agglomerátor és a molitár egymással harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Az elektraton elmormol egy villámsújtás varázslatot. Nem hat rád. Megtámadod az elektratont. Odaütsz bal mancsoddal. (57 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Lesújtasz jobb mancsoddal. (56 ép-t sebeztél). Célozni próbálsz bal lábaddal. (45 ép-t sebeztél). Az elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. agglomerátor és a molitár egymással harcolnak. Az 1. agglomerátor és a csontváz harcos egymással harcolnak. A csontváz harcos holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** A molitár irányába mozogsz. A molitárt próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. (42 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lendítesz egy nagyot bal lábaddal. (27 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást fejti ki. A molitár holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 331 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. agglomerátor: 98/13, a 2. agglomerátor: 39/48.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+16%). Szolgáidnak 47% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ, egy törpe pikkelyvért, egy molitár háj, egy elektronit, egy rozsdás kard és 23 arany. Hmm, talán enni kéne. Tempósan étkezel. (+15% jóllakottság.) Kárörvendõn figyeled, ahogy a boltos fejét fogva, lassan magához tér. Aztán oldalt téved a pillantásod, és gyorsan elteszed a kétszáz aranyat. A boltos szemében, meglepetésedre, nem gyûlöletet látsz, hanem jókedvet. Kiköpi két fogát, majd így szól hozzád:
- Már rég verekedtem ilyen jót! Barátom, hihetetlenül jól szórakoztam! - egy kézmozdulattal feltámasztja szolgáit. - Ezentúl törzsvásárlóm leszel! (+1 kereskedelem.) De azért vigyázz: máskor inkább ne hívd párviadalra a szint vezetõit, mert jóval magasabb szintrõl származunk. Én is hagytam magam egy kissé - mondja, és ezzel cinkosan rádkacsint. - És persze a legjobb neked, ha ezzel nem nagyon dicsekszel. - Megkönnyebbülten fellélegzel, hogy a boltos mindezek ellenére nem haragszik rád, és barátságosan búcsút intesz. Azért van egy olyan érzésed, hogy a veszteni nem szeretõ boltos csak elbagatelizálni próbálta siralmas vereségét. (+3 képességpont.) (+2 hõsiesség pont.)

(14. kaland:) Hozzálátsz, hogy végrehajtsd a kemény feladatot. A keleti barlangok messze, a szint zónahatárán túl fekszenek, és félelmetes szörnyek lakják. A vadászat ott tilos, hiszen szinte minden esetben a galetki halálával végzõdne. Hozzálátsz, hogy felkutasd a monozoid nagyúr barlangját.
[Nyomkeresés próba 16-os küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Hihetetlenül kifinomult nyomkeresésednek köszönhetõen, végül rábukkansz a monozoid nagyúr tanyájánához vezetõ nyomokra. Ahogy közeledsz, egyre nyilvánvalóbb, hogy jófelé jársz: orgling disznó csontok és óriáspók lábak mutatják, hogy a szörny nem éhezik. Aztán egyszercsak ott állsz a feketén ásító barlangnyílás elõtt, és bizony inadba száll a bátorságod. De innen már nem fordulhatsz vissza! Óvatosan lopakodni kezdesz befelé.
[Lopakodás próba 15-ös küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Csendben suhansz befelé. Egyszercsak hangos rágcsálásra leszel figyelmes. A barlang kiszélesedik, és ott áll elõtted teljes valójában a gigantikus méretû, csápok tömegét lóbáló, borotvaéles fogazattal rendelkezõ fekete lény. Szíved a torkodban dobog: egy elhullajtott tüske hever a földön! Nincs más hátra - megpróbálod megszerezni.
[Lopás próba 16-os küszöbre: 10 hõsiesség pont árán sikeres] Araszról araszra közelíted meg a tüskét, tökéletes csendben megragadod, aztán ahogy jöttél, távozol. A mohón zabáló monozoid semmit sem vett észre!
Torgafuli Astheron rettenetesen örül, amikor megérkezel kezedben a hatalmas tüskével.
- Múzeumunk elsõ példánya! Ez tényleg hõsies cselekedet volt! Íme a kulcs elsõ darabja, ahogy ígértem. - ezzel átnyújt egy halvány fehér ragyogással világító kulcsfejet. Vajon mire lesz ez jó? A helytartó azonban csak rejtélyesen ingatja a fejét. Ahogy kezedbe fogod a kulcsot, érzed, hogy különös energia áramlik át rajtad! (+1 nyomkeresés.) [ld. enc.]
(+2 képességpont.)
(+1 hõsiesség pont.)

(17. kaland:) Loholsz a templomba, remélve, hogy ott van még Raepa atya. Még egyszer megvizsgálod, tényleg nálad van-e minden: az öt ekinda haj, a két pirgamit, a három barna manakõ és persze a maszk meg a 300 arany.
[Tárgyhasználat: 5 ekinda haj]
[Tárgyhasználat: 3 barna manakõ]
[Tárgyhasználat: 2 pirgamit]
[Tárgyhasználat: 1 maszk]
Igen, megvolt minden! Átadod õket a papnak, végül kifizeted a 300 aranyat.
[Tárgyhasználat: 300 arany]
Várnod kell egy darabig, de örömmel vársz! Raepa atya felszenteli számodra a szent templomi maszkot. Hurrá, elkészült, gyönyörû lett! Alázatosan, köszönetet mondasz, az atya csak mosolyog, és már siet is dolgára. [ld. enc.]
[65 TVP-t használtál fel, maradt még 86.]

bb 1 7 9 1 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, fogazott tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, parittya (#10) 10 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, üvegcse (#14) 3 ap, kõbalta (#18) 5 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, ekinda haj (#147) 26 ap, barna manakõ (#149) 28 ap, mandibula (#157) 7 ap, törpe balta (#224) 7 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, könnyû láncing (#1031) 123 ap, bíbor láncing (#1032) 189 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vassisak (#1076) 39 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, ezüst fejpánt (#1107) 67 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, fekete csizma (#1122) 67 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, kék köpeny (#1137) 60 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, harci nyílpuska (#1288) 197 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, rövid tõr (#1302) 67 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, a pontosság könnyû pikkelyvértje (#4166) 237 ap, a pontosság könnyû láncinge (#4181) 294 ap, a pontosság barbár lándzsája (#4481) 210 ap, a védekezés ezüst fejpántja (#4707) 327 ap, a titán barbár lándzsája (#5831) 266 ap, a gladiátor könnyû íja (#6221) 266 ap, a harcos zöld köntöse (#7901) 252 ap, a gólem kõamulettje (#8396) 252 ap, az elfek görbekardja (#10766) 266 ap, a merénylõ barbár lándzsája (#11231) 266 ap, a sebezhetetlenség utazóköpenye (#19586) 247 ap, a túlélés vas lemezpáncélja (#21251) 378 ap, a túlélés bõr mellvértje (#21296) 336 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a villám díszes fejpántja (#23606) 138 ap, a villám vándorcsizmája (#23621) 138 ap, a villám sárgaréz nyaklánca (#23681) 147 ap, a villám háromszögszimbóluma (#23712) 273 ap, a villám könnyû íja (#23771) 153 ap, a villám könnyû nyílpuskája (#23786) 180 ap, a méreg kerek pajzsa (#24011) 153 ap, a méreg vándorcsizmája (#24071) 138 ap, a méreg sárgaréz nyaklánca (#24131) 147 ap, a regenerálódás díszes fejpántja (#24506) 138 ap, a szalamandra nagy pajzsa (#25812) 279 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 138 ap, a szalamandra fekete csizmája (#25872) 262 ap, a szalamandra ezüst nyaklánca (#25932) 273 ap, a szalamandra karikaszimbóluma (#25961) 147 ap, a szalamandra malachit karkötõje (#25991) 138 ap, a szalamandra könnyû nyílpuskája (#26036) 180 ap, a szalamandra nehéz nyílpuskája (#26037) 315 ap, a yeti vassisakja (#26276) 153 ap, a yeti könnyû nyílpuskája (#26486) 180 ap, a sav kerek pajzsa (#26711) 153 ap, az elektromosság zöld köntöse (#27251) 138 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 134 ap, a légzés malachitgyûrûje (#27777) 262 ap, a légzés aranyozott fülbevalója (#27808) 436 ap, a légzés barbár lándzsája (#27881) 153 ap, az ellenállás könnyû íja (#28721) 153 ap, a bûz vas lemezpáncélja (#28901) 264 ap.

[be 7:] Hazamész a boltból. Az elöljáró palotája a szint szívében, a többi fontos épület mellett található. Egy hatalmas és díszes kõépület, amely a többi építmény fölé emelkedik. Tisztelettel léped át kapuját. A szint helytartója, Torgafuli Astheron fogad.
- Ohó, Márvány! Különleges megbízatásom lenne a számodra. Kevesen tudják, de létezik egy elf kolónia a Hegyben. Bár az elfeket sokan torzszülöttnek tartják, igazándiból ugyanolyan értelmes lények, mint mi, afféle megnemtámadási szerzõdésünk is van egymással. A minap egy hírnököm az elfeknél járt, és nos... khm... egy igencsak figyelemreméltó relikviát figyelmet meg az elfek templomában. Persze, a makacs elfek nem hajlandóak semmiféle üzletkötésre, de mondanom sem kell, arra a relikviára nekünk sokkal nagyobb szükségünk van, mint nekik! Úgyhogy egy megbízható, diszkrét galetkik keresek, aki hmmm... úgymond kölcsönvenné ezt a tárgyat a mi részünkre. Persze a jutalom sem lenne csekély! - ezzel a helytartó félrehúz egy takarót, amely egy hosszúkás, átlátszó üveghengert fedett le. Döbbenten lépsz hátra. Az üveghengerben tömény lélekenergia gomolyog! - A titkos készletünk. - vigyorog a helytartó. - a különlegesen nehéz feladatokat végrehajtó futáraink jutalmazására raktuk félre. Keress meg, ha készen állsz a feladatra! (25. kaland, összesen 60 TVP-t igényel.)

[be 9:] Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. {Ebben az épületben ezen a szinten már nem kapsz több küldetést.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás 1 arany/ép + 40 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás 10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint. V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.

[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. Emlékezve a korábbi üzletre, elgondolkodsz rajta, hátha még lehetne venni valami értékeset a boltostól. Persze, a múltkorinál ügyesebb megközelítéssel... (2. kaland, összesen 10 TVP-t igényel. Ha ügyes vagy, a kaland során varázskõhöz juthatsz, kb. 500 aranyért. Ha nem érdekel a dolog, DK 2.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

ftk 1 2 felszíni tárgy kutatása
Visszamész a barlangodba. [Torzszülött vadászat:] Ellátogatsz a felszínhez közeli járatokba. Hosszas keresés és felderítés után kiszemelsz magadnak egy fura módon alamuszi torzszülöttet, aki mintha különös módon rejtegetne valamit magánál. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Hát, ha meg akarod tudni, bizony le kell gyõzzed! Ellenfeled egy pusztító szójer (#154).

*** 1. KÖR *** A pusztító szójer feléd rohan. A pusztító szójer irányába mozogsz. A 2. agglomerátor a pusztító szójert rohamozza. Az 1. agglomerátor a pusztító szójer irányába megy. A pusztító szójer rád veti magát. Megpróbál megmarni. (4 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a tökéletesség könnyû pikkelyvértjét. Kudarcot vall. Csáprágójával mar. (5 ép-t sebzõdtél). Megpróbálja eltörni a harcos gyûrûjét. Sikerrel járt. Megtámadod a pusztító szójert. Odacsapsz bal mancsoddal. (46 ép-t sebeztél). Paralizáltad! Odacsapsz jobb mancsoddal. (50 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Érzékeny pontot próbálsz eltalálni bal lábaddal. (29 ép-t sebeztél). A pusztító szójer halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 125 sebzést okoztál, és 9 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. agglomerátor: 0/0, a 2. agglomerátor: 0/0.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+7%). Szolgáidnak 20% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy szójer csáprágó és 54 arany. Itt az ebédidõ! Szádba tömöd az ízletes falatokat. (+19% jóllakottság.) Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[Árnyékcsata:] Körülnézel a lakószinten, gyanús galetkik után kutatsz. Hoppá! Egy fura galetki, kinek testét árnyék takarja, mintha rejtegetne valamit. Csak nem egy felszíni varázstárgyat? Talán meg kellene szabadítani õt tõle!

*** 1. KÖR *** Megindulsz az arctalan galetki felé. Már ott is vagy! Az arctalan galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Odacsapsz bal mancsoddal. (44 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Odacsapsz jobb mancsoddal. (33 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Egy rúgást próbálsz bal lábaddal. (30 ép-t sebeztél). Kontaktmérged hamarosan kifejti hatását. Az arctalan galetki maradék erejét is elvesztve elterül. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 107 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+33%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi! Megérzésed ezúttal megcsalt.
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd 79 vadászat
[Méregféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Úgy érzed, jó móka lenne most vadászni egyet. Rövid keresés után találsz egy szûk járatot, ami az alsó csatornákba vezet. Egy barlangtó mellé érkezel. A tó túloldalán több járat is indul. Valamelyik nyilván elvezet a vadak fészkéhez. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled egy csúf gusztustalanság (#99) [aura: 5-ös méretû 7-es szintû jobb mancs.].

*** 1. KÖR *** A csúf gusztustalanság irányába mozogsz. A csúf gusztustalanság máris elõtted terem! A 2. agglomerátor a csúf gusztustalanság felé mozog. Az 1. agglomerátor elindul a csúf gusztustalanság felé. Támadod a csúf gusztustalanságot. Lesújtasz bal mancsoddal. (48 ép-t sebeztél). Teljesen lebénul. Lesújtasz jobb mancsoddal. (41 ép-t sebeztél). Roncsoltál. A hasát célzod bal lábaddal. (39 ép-t sebeztél). A csúf gusztustalanság holtan terül el. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 128 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: az 1. agglomerátor: 0/0, a 2. agglomerátor: 0/0.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+5%). Szolgáidnak is jut 15%. A 2. agglomerátor táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]

vd 79 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
vd 79 vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 15 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 6.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +6 galetki erõt és +3 hírnevet kaptál. A kör során összesen 691 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 8 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 6 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 296 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Márvány, egy gránitkemény bõrû torzszülött trófeákkal ékesitett férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: kõevõ. Ez a 132. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (23) / 3.88
[2] IQ: 8 (9) / 1.47
[3] ügyesség: 5 (10) / 1.90
[4] egészség: 9 (12) / 3.36
[5] mágia: 10 (11) / 3.59
[6] gyorsaság: 15 (16) / 3.83
[9] Méret/ép: 136 (141) / 82
Min. méret: 134
Barlangméret: 143
PONTJAID
Varázspont: 120 / 120
Képességpont: 14 / 8%
Hõsi pont: 44 (10)
Tám.bónusz: 7%
Véd.bónusz: 24%
Galetki erõ: 584 / 393
Hírnév : 1317
Jóllakottság: 200%
Életkor: 14 / 14
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 84 (1)
Galetki gyõzelmek: 50 (1)
Torzsz. csaták: 867 (3)
Torzsz. gyõzelmek: 811 (3)
Leölt torzszülött: 1197 (6)
Pszi csaták: 28 (0)
Pszi gyõzelmek: 11 (0)
Ájulások száma: 13 (0)

A Tisztogatók Klánjának (#14) tagja vagy.
Rangod: takarító (24)
Speciális képességeid:
+8 sebzés torzszülöttek ellen ütésre és leheletre. +1 nyomkövetés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal! 2.) Ölj öt meditátort. 3.) Gyõzd le a Bárd Klán egy tagját.

HARCI SZAKÉRTELMEK
[11] jéglehelet: 6 (8) / 0.08 [15] regeneráció: 12 / 0 [17] vastag bõr: 19 (21) / 0.60
[19] hidegimmunitás: 3 / 1.20 [20] savimmunitás: 3 / 0.60 [21] elkt.immunitás: 4 / 0.20
[22] imm.mérg.gázra: 4 / 0.40 [23] imm.ktkt.méreg: 5 / 0 [24] rezisztencia: 4 / 0
[34] párbajozás: 7 / 1.30 [35] inimícia: 0 (5) / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 0.77 [46] csapdaészlelés: 6 / 5.86 [47] zárnyitás: 6 / 0.29
[48] mászás: 5 / 4.62 [49] rugalmasság: 7 / 0.15 [50] meggyõzõkészség: 6 / 2.29
[52] auraészlelés: 4 / 3.71 [53] ékszerészet: 4 / 0 [54] kereskedelem: 8 / 0.72
[55] szívósság: 11 / 1.05 [56] varázsitalfõzés: 5 / 0.10 [57] gyógynövények: 6 / 3.25
[58] nyomkeresés: 8 (9) / 6.17 [59] vezetõkészség: 4 / 0.30 [60] pszi támadás: 9 / 0.38
[61] pszi energia: 8 / 1.42 [62] lopás: 2 / 0.20 [63] éberség: 5 / 4.01
[64] átokszórás: 5 (7) / 3.30 [65] álcázás: 5 / 3.15 [66] lopakodás: 7 (9) / 0.95
[67] régészet: 14 / 8.22 [68] zene: 6 / 1.32 [69] tanulás: 6 / 1.82
[70] idézés: 1 / 0 [71] javítás: 11 / 1 [72] építés: 11 / 6.95

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 19 (21) / 6.31 [101] szakért.: 19 (21) / 12.34 [102] paraliz.méreg: 19 / 0  
jobb mancs [103] méret: 19 / 0 [104] szakért.: 10 / 9.17 [105] roncsolás: 6 / 0  
bal láb [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 7 / 2.37 [108] kontaktméreg: 8 / 2  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[48] ellenáll.megtörése: 1 / 0 [29] életszívás: 1 / 0.06 [13] jégcsóva: 1 / 0
[15] jégpajzs: 5 / 0.06 [146] kontakt.õseiddel: 8 / 1.93 [129] mentális robbanás: 8 / 0.62
[148] méregsemlegesítés: 1 / 0 [30] sorvasztás: 1 / 0 [131] sz.áll.roncsolása: 1 / 0.75
[159] szellemidézés: 1 / 0 [167] tombolás: 1 / 0    


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] agglomerátor 81/68 191% 195% 6 / 0.67 harcol
[2] agglomerátor 84/36 191% 170% 7 / 2.40 harcol
lélekenergia rész 75% jóllakottság határ 0% gyógyítás: 3

MAKRÓID
1. Makró
ism 4
p
ism 4
vd
ism 3
x 15
2. Makró
ftk 1 2
ism 3
vd 79
ism 3
x 15


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 35 4 20 50; VI erõ:150% ép:30%; PV 5 8; PSZ 67 48 47 46 66; HE 1;

ÁTADÁS PARANCSAID: A 8093 31 5;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (1. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület), #25 (7. épület), #211 (115. forduló), #447 (130. forduló), #205 (128. forduló).

SZÖVETSÉGED: Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 8534. karakternél van. Jelenleg a munkagép építésén dolgozol, eddig 372 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Tlyxcet harcos. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 8 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bölcsesség zöld köntöse (#17801) 1 a gyorsaság díszes fejpántja (#3806) 1 a gyõzelem zöld köntöse (#20951)
1 a harcmûvész sárga öve (#13767) * 1 a harcos csontmaszkja (#7842) 1 a káosz elemi maszkja (#22254)
1 a káosz helytartójának fejpántja (#24969) 1 a kígyó könnyû láncinge (#19031) 1 a küzdelem köpenye (#20485)
1 a légzés utazóköpenye (#27686) 1 a lich vas lemezpáncélja (#11801) 1 a méreg átlátszó köntöse (#24102)
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a sólyom halotti maszkja (#29441) * 1 a Tél ezüstlánca (#170)
* 1 a tökéletesség könnyû pikkelyvértje (#21716) 1 a túlélés díszes fejpántja (#21356) 1 a villám zöld köntöse (#23651)
1 az angyalok csontmaszkja (#28092) 1 az élet csatos öve (#5216) * 1 az óriás kék köpenye (#8787)
1 bõr mellvért (#1046) 1 díszes fejpánt (#1106) 2 díszes köpeny (#1138)
1 díszes pikkelyvért (#1017) 4 ében láncing (#134) 1 fekete csizma (#1122)
4 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137) 1 köntös (#1150)
1 köpeny (#1135) 6 maszk (#1090) 2 mellvért (#1045)
1 nagy pajzs (#1062) 1 pajzs (#1060) * 1 suhanó csizma (#195)
1 szárnyas sisak (#1077) 1 szent templomi maszk (#232) 4 törpe pikkelyvért (#4)
5 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a gladiátor csontamulettje (#6147) 1 a gyorsaság gyûrûje (#3925) 1 a gyorsaság nyaklánca (#3880)
* 1 a háború köve (#156) 1 a kalmár nyaklánca (#142) 1 a szakács üstje (#192)
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a teknõs csepp fülbevalója (#25556) 1 a teknõs malachit karkötõje (#25541)
1 a tolvaj csepp fülbevalója (#9356) * 1 a törpék díszes karkötõje (#6642) 1 a tudás sárgaréz nyaklánca (#2081)
1 amulett (#1195) 7057 arany (#1) 1 az angyalok ezüst nyaklánca (#28182)
1 az egészség gyûrûje (#3025) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213) 1 az elektromosság gyûrûje (#27325)
* 1 az Érzés Gyûrûje (#569) * 1 bronzmedál (#207) 213 drágakõ (#2)
1 ezüst fülbevaló (#1257) 1 karkötõ (#1240) 1 kék gömb (#143)
3 malachit karkötõ (#1241) 1 márványgyûrû (#1226) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 pirofókusz (#438) * 1 Rogan karkötõje (#145) 2 roxati üvegszem (#580)
1 smaragd karkötõ (#592) 1 szimbólum (#1210) 1 szivárvány karkötõ (#139)
3 üvegszimbólum (#138)

Felszerelés
1 beholderfej talizmán (#482) 1 bunthar bõrdarab (#515) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 dorony duda (#588) 1 elsõ kulcsdarab (#226) 2 fekete dukát (#218)
1 kincskeresõ kisködmön (#519) 2 kötél (#128) 1 második kulcsdarab (#227)
1 orvosságos zacskó (#590) 1 õskõ (#8) 1 Urgod kémszeme (#533)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a kígyó könnyû íja (#19271) 1 a Kõ Kardja (#216) 1 a mentát könnyû íja (#12971)
1 a mentát lándzsája (#13030) 1 a sün görbekardja (#25166) 3 a tûz fogazott kardja (#22468)
1 az ellenállás tõre (#28750) 2 barbár lándzsa (#1331) 1 csonttõr (#1301)
4 ében nyílpuska (#133) 4 ében tündekard (#132) 16 fogazott tõr (#6)
1 görbekard (#1316) 1 gyalogos lándzsa (#1332) 4 harci fejsze (#12)
1 hosszú íj (#1272) 2 íj (#1270) 4 kard (#1315)
46 kerek kõ (#11) 8 kés (#5) 3 kõbalta (#18)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 lándzsa (#1330) 2 nehéz nyílpuska (#1287)
1 nyílpuska (#1285) 3 parittya (#10) 2 rövid tõr (#1302)
15 rozsdás kard (#131) 19 sziklarepesz (#13) 1 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 1 csapdaészlelés itala (#65) 22 csótányláb (#25)
6 elfu moha (#33) 15 elonotichlan (#31) 24 gyilkos boróka (#27)
3 hatalom kék itala (#58) 6 hónakkupók (#30) 1 kalmárok itala (#66)
20 liánvirág (#24) 19 mátekel gomba (#21) 12 mézfû (#29)
18 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 15 ragálygomba (#26)
1 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 8 sárkányvirág (#32)
16 sötét mák (#23) 22 tejfonál (#28) 24 üvegcse (#14)
7 védelem itala (#59) 3 velparaj (#35) 1 villámlehelet itala (#56)
27 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
1 asztrálesszencia (#154) 3 barna manakõ (#149) 3 bolhedor szárny (#15)
21 ekinda haj (#147) 11 elektronit (#141) 11 húsevõ bibe (#151)
8 lemúr hártya (#161) 18 mandibula (#157) 14 molad púp (#16)
18 molitár háj (#165) 7 nohnetár gumó (#212) 14 nordkristály (#146)
51 õsi relikvia (#17) 27 pirgamit (#152) 4 szójer csáprágó (#231)
4 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): köpeny #1135 (1), köpeny #1135 (1), a kobra könnyû pikkelyvértje #7316 (10), köpeny #1135 (1), köpeny #1135 (1), köpeny #1135 (1), a harcos gyûrûje #7975 (4).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 szójer csáprágó (#231), 1 dorony duda (#588), 1 rozsdás kard (#131), 1 molitár háj (#165), 1 elektronit (#141), 1 elsõ kulcsdarab (#226), 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 szent templomi maszk (#232).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 523 arany (#1), 2 pirgamit (#152), 1 maszk (#1090), 5 ekinda haj (#147), 3 barna manakõ (#149), 1 void gyémánt (#280), 1 vörös karkötõ (#281), 1 faragott idol (#282), 1 éhínség parányi gyöngye (#204), 2 a puhányság köve (#198), 1 a harcos gyûrûje (#7975), 1 felfújható tömlõ (#587).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



DORONY DUDA (588. TÁRGY)
A remete hosszan forgatja a tömlõt. Amikor kezébe akad az egyik csõ, a homlokára csap. Ez valami hangszer lehet! Hogy is hívták? Ha jól emlékszem, dorony dudának. Azt, hogy a dorony mi lehetett, ne kérdezd! Nagyon változatos hangokat lehetett belõle kicsiholni. Ahogy próbálkozol, sikerül egy domináns hártyás lemúr hím területjelzõ dalát, majd ey köteketõ mahomohi kamasz rikoltásait utánoznod. Ha használod Z paranccsal, a többi hangszerhez hasonlóan, akkor harmadik paraméterben megadhatod egy ismert szörny számát (csak olyan szörny lehet, amelyet VaDászat során is kereshetnél). Az elköltött TVP-tõl függõ eséllyel megjelenik egy szörny és rád támad, nem tudva ellenállni a dudából áradó provokatív hangoknak. A szörny a zene szakértelmedtõl függõ eséllyel a megadott fajú lesz.



ELSÕ KULCSDARAB (226. TÁRGY)
Egy fehér-átlátszó, ragyogó kulcs feje - nyilvánvalóan mágikus tárgy, de persze akkor lesz valamire jó, ha megtalálod a többi darabját is, és valamilyen mestervarázsló összeilleszti õket neked.



SZENT TEMPLOMI MASZK (232. TÁRGY)
Ezt a különleges mágikus maszkot csak a templomban tudják elkészíteni. Viselõje kap +5% védettséget, +3 mágiát, és +3 méretet. Ezenkívül azt is megtudod, hogy a nagyhatalmú Fényúr maszkjának elkészítéséhez a szent templomi maszk fontos alkotóelem.




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.