Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-29 17:47:13 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
5880-173

Karakterszám: 5880 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 173 Játékhét: 294
E forduló ára: 28 zs. Maradék zseton: 732
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2006. máj. 18. 9h:11'
A következõ fordulód táplálható: 2006. máj. 19.

E-mail!

URTICA DIOICA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 2. NAP ** Nem átall háborgatni Callisto, egy apró, vörös-barna ruhát viselõ, okos, barna szemû, vidám nõ. [aura: 4-es manafókuszálás.] A Tudósok klánjának tudományos munkatárs rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Felszerelése: a tudás zafírja, a tökéletesség malachit karkötõje, a sólyom szarvas sisakja, a sólyom ezüst fülbevalója, rubin mágusbot, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a sólyom sárga öve, galetki érdemérem, a kobra csepp fülbevalója, az ellenállás nehéz nyílpuskája, a sólyom ónix karkötõje, a remete karikaszimbóluma, a bûz díszes karkötõje, a sólyom díszes köntöse, a jég vas mellvértje, az ellenállás csonttõre, krakoch csizma. Szakértelempróbára invitál téged.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze csapdakészítés szakértelemben való jártasságotokat. Gödröket ástok odakint, karókkal bélelitek ki, köteleket feszíttek ki, egy pöccintésre leomló kõzuhatagokat állítotok. Végül kipróbáljátok a csapdákat. Igen, kiválóan mûködnek. Vajon kié a jobb? Hosszas tanakodás után elismered: Callisto bizony jobban tud csapdát készíteni!
** 2. NAP ** Itt az ideje, hogy megmérkõzzetek egy nagyhatalmú torzszülöttel! Ezúttal vhrathag pók kerül terítékre. Szövetségi tagjaiddal együtt izgatottan keltek útra. Mélyen, a csatornák alatt rejtõzik a fenevad, egy eldugott barlangban. Szíved a torkodban dobog, míg végül megérkeztek. Itt van mindenki: Blazenul Garlazan, Norillia Gwillenlath, Korillion Gwillenlath, Archibald, Szivárvány, Granitoid, Tiger, Minor Death, Ki Hara Pom-pom, Maláta Vilmos, Csukonyi a Kalmár, Pokolivadék, Gralnian Matarel, Moha, Obszidián Oyin, Snick, Kelewen Gwillenlath, Galarin Thorfel.
Ellenfeletek egy vhrathag pók (#332). [ld. enc.]

*** 1. KÖR *** A vhrathag pók mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy tökéletes csendet. Galarin Thorfel ellenállt a varázslatnak. Blazenul Garlazan elcsendesedik. Norillia Gwillenlath elcsendesedik. Korillion Gwillenlath elcsendesedik. Archibald elcsendesedik. Szivárvány elcsendesedik. Granitoid elcsendesedik. Tiger elcsendesedik. Minor Death elcsendesedik. Ki Hara Pom-pom elcsendesedik. Maláta Vilmos elcsendesedik. Síri csend telepedik rád. Csukonyi a Kalmár elcsendesedik. Pokolivadék elcsendesedik. Gralnian Matarel elcsendesedik. Moha elcsendesedik. Obszidián Oyin elcsendesedik. Snick elkerülte a varázslatot. Kelewen Gwillenlath elcsendesedik. Minor Death megiszik egy kék varázsitalt. Tiger lenyel egy fekete italt. Moha lenyel egy fehér italt. Maláta Vilmos ledönt a torkán egy zöld folyadékot. Snick elmormol egy titánok szele varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek (+18 méretükre). Snick a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy gyógyító szellõ! Galarin Thorfel gyógyul 46 ép-t. Gyógyulsz 36 életpontot. Gyógyítja Pokolivadékot (+34 ép). Obszidián Oyin beszürcsöl valami fekete folyadékot. Felhörpintesz 1 gázlehelet italát. ( +15 mérg. lehelet.) Csukonyi a Kalmár ledönt a torkán egy kék folyadékot. Gralnian Matarel megiszik egy piros varázsitalt. Galarin Thorfel ellõ egy sárkánylehelet varázslatot. ( +54 tûzlehelet, +54 jéglehelet, +54 savlehelet, +54 elektr.lehelet, +54 mérg. lehelet.) Galarin Thorfel lenyel egy piros italt. Norillia Gwillenlath felhajt valamiféle fehér italt. Kelewen Gwillenlath ledönt a torkán egy piros folyadékot. Korillion Gwillenlath felhajt valamiféle fekete italt. Archibald lenyel egy fekete italt. Blazenul Garlazan felhörpint valamilyen zöld italt. Pokolivadék beszürcsöl valami piros folyadékot. Ki Hara Pom-pom megközelíti a vhrathag pókot. Granitoid a vhrathag pókot rohamozza. Szivárvány megközelíti a vhrathag pókot. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja. Szivárvány a vhrathag pókot támadja.
*** 2. KÖR *** A vhrathag pók rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy tyrxacotl nyálka. (-20 erõ.) (-20 ügyesség.) (-20 egészség.) (-20 mágia.) (-20 gyorsaság.) ( -9 meggyõzõkészség.) Snick elõhív egy esszenciaelnyelés varázslatot. Összegyûjtve mágikus energiáit, Snick elvarázsol egy õrjöngést. Támadásod megnõ (+72%). Minor Death a vhrathag pók irányába megy. Moha elindul a vhrathag pók felé. Tiger a vhrathag pók felé mozog. Maláta Vilmos a vhrathag pók felé mozog. Obszidián Oyin megközelíti a vhrathag pókot. Megindulsz a vhrathag pók felé. Már ott is vagy! Galarin Thorfel a vhrathag pókot rohamozza. Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot rohamozza. Kelewen Gwillenlath elindul a vhrathag pók felé. Norillia Gwillenlath a vhrathag pók irányába megy. Gralnian Matarel a vhrathag pókot rohamozza. Archibald elindul a vhrathag pók felé. Blazenul Garlazan a vhrathag pók irányába megy. Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot rohamozza. Pokolivadék a vhrathag pókot rohamozza. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag pókot támadja. Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja. Obszidián Oyin a vhrathag pókot támadja. A vhrathag pókot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (114 ép-t sebeztél). Galarin Thorfel a vhrathag pókot támadja. Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Gralnian Matarel a vhrathag pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a vhrathag pókot támadja. Szivárvány a vhrathag pókot támadja. Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Pokolivadék a vhrathag pókot támadja. A vhrathag pók regenerálódik.
*** 3. KÖR *** Snick rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy a forrás érintése. Snick elmormol egy gránitbõr varázslatot. A vhrathag pók és Szivárvány egymással harcolnak. Szivárvány maradék erejét is elvesztve elterül. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja. Obszidián Oyin a vhrathag pókot támadja. Támadod a vhrathag pókot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (117 ép-t sebeztél). Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a vhrathag pókot támadja. Galarin Thorfel a vhrathag pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Gralnian Matarel a vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath és a vhrathag pók egymással harcolnak. Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Pokolivadék a vhrathag pókot támadja. Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. A vhrathag pók regenerálódik.
*** 4. KÖR *** Snick elmormol egy feltámasztás varázslatot. Szivárvány visszanyer 286 életpontot. Szivárvány magához tér. A vhrathag pók és Galarin Thorfel egymással harcolnak. Galarin Thorfel eszméletét vesztve összeesik. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag pókot támadja. Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja. Obszidián Oyin a vhrathag pókot támadja. Megtámadod a vhrathag pókot. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (115 ép-t sebeztél). Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot támadja. Gralnian Matarel a vhrathag pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath és a vhrathag pók egymással harcolnak. Szivárvány a vhrathag pókot támadja. Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Pokolivadék a vhrathag pókot támadja.
*** 5. KÖR *** Snick mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy feltámasztást. Galarin Thorfel visszanyer 286 életpontot. Galarin Thorfel magához tér. A vhrathag pók és Galarin Thorfel egymással harcolnak. Galarin Thorfel ájultan a földre zuhan. Ki Hara Pom-pom a vhrathag pókot támadja. Minor Death a vhrathag pókot támadja. Tiger a vhrathag pókot támadja. Obszidián Oyin a vhrathag pókot támadja. Moha a vhrathag pókot támadja. Norillia Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Granitoid a vhrathag pókot támadja. Maláta Vilmos a vhrathag pókot támadja. Támadod a vhrathag pókot. Mérgezõ gázt fújsz. (118 ép-t sebeztél). Korillion Gwillenlath a vhrathag pókot támadja. Kelewen Gwillenlath és a vhrathag pók egymással harcolnak. Csukonyi a Kalmár a vhrathag pókot támadja. Blazenul Garlazan a vhrathag pókot támadja. Archibald a vhrathag pókot támadja. Szivárvány a vhrathag pókot támadja. A vhrathag pók hörögve elterül.
[A csatában összesen 464 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Galarin Thorfel: 274/584, Blazenul Garlazan: 499/0, Norillia Gwillenlath: 656/0, Korillion Gwillenlath: 681/0, Archibald: 677/0, Szivárvány: 569/286, Granitoid: 658/0, Tiger: 603/0, Minor Death: 523/0, Ki Hara Pom-pom: 1288/0, Maláta Vilmos: 917/0, Csukonyi a Kalmár: 620/0, Pokolivadék: 317/0, Gralnian Matarel: 388/0, Moha: 3/0, Obszidián Oyin: 671/0, Snick: 0/0, Kelewen Gwillenlath: 590/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+57%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Blazenul Garlazan a következõt kapja: 5 arany. Norillia Gwillenlath része a zsákmányból: 5 arany. Korillion Gwillenlath a következõt kapja: 5 arany. Archibald része a kincsbõl: 5 arany. Szivárvány részesedése: 4 arany. Granitoid a következõt kapja: 5 arany. Tiger része a kincsbõl: 5 arany. Minor Death része a zsákmányból: 5 arany. Ki Hara Pom-pom részesedése: 5 arany. Maláta Vilmos is kap a tárgyakból, övé lesz 5 arany. Viszed, ami mozdítható: 4 arany. Csukonyi a Kalmár is kap a tárgyakból, övé lesz 5 arany. Pokolivadék része a zsákmányból: 4 arany. Gralnian Matarel része a kincsbõl: 5 arany. Moha része a zsákmányból: 5 arany. Obszidián Oyin a következõt kapja: 5 arany. Snick része a zsákmányból: 5 arany. Kelewen Gwillenlath a következõt kapja: 5 arany.
Gyõzelmet arattatok! A kezdeti ünneplés után izgatottan veszitek számba a zsákmányt: vhrathag gömb. A kincs a szövetség kincstárába kerül, onnan lehet megvásárolni legenda pontokért. A gyõzelemért jutalmul 1 legenda pontban részesülsz! Most pedig irány a barlang, nagy ünneplés veszi kezdetét, tekintettel a legendás gyõzelemre, amelynek hamarosan az egész Hegyben híre megy! (+30% jóllakottság.) ** 6. NAP ** Ajjaj, kiraboltak! Pihenésed alatt eltûnt a barlangodból 2 drágakõ.
** 6. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 12. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Korillion Gwillenlath kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Csukonyi a Kalmár 2 legenda pont árán megvásárolta a vhrathag gömböt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Felépült a mágusház.
** 37. NAP ** Meglátogat egy galetki: Proteus, egy fogatlan, fagyos tekintetû, fehér aszott bõrû, õszhajú, hátborzongató külsejû férfi. A Tudósok klánjának tanítómester rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Akadémiai nyaklánc, Yssuf tõre, káoszkígyó vért, rubin mágusbot, óriás fülbevaló, a Tél aranylánca, arany orgling fétis, a sebesség gyalogos lándzsája, Rogan karkötõje, Örökkévalóság Kristálya, orgling fétis, az ellenállás átlátszó köntöse, az ellenállás kerek pajzsa, galetki érdemérem, Khazidax koponyája, vérfarkas agyar, krakoch csizma. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Proteust, esztek-isztok a közösen összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Végül Proteus megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a sárkányszellem. [ld. enc.]
*** 7.12. *** Snick (#8527) kilépett a szövetségbõl.
** 69. NAP ** Lopni próbáltak tõled, de felébredtél! Végigméred a felsült tolvajt: Battle Beetle, egy szürkés fekete kitines bõrû, véreskezû diktátor férfi. [aura: átokszórás: 10.] A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A Remény Küldöttei szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a siker aranyveretes öve, a háború köve, aréna vas érme, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, ében láncing, a nyomkeresés fejpántja, a halál fekete íja, orgling fétis, ozin fülkarika, krakoch csizma, kõmûves kalapács, arany orgling fétis, opilíchium gyûrû, szerencsekõ, cseppkõ gyûrû. Gigászi küzdelem kezdõdik.

*** 1. KÖR *** Felemelve a halál fekete íját, Battle Beetle rád lõ. (7 lövéssel 457 ép-t sebzett.) Ezer sebbõl vérezve, elveszted az eszméletedet.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 277 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. Battle Beetle meghajol elõtted, majd elhagyja a barlangodat.
** 72. NAP ** Pihenésedet megzavarja Emilia, egy áttetszõ köntöst viselõ, tökéletes alakú, csábos mosolyú, álomszép nõ. A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Fényhozók szövetségbe tartozik. Felszerelése: Õsmágus köpenye, szent templomi maszk, rubin mágusbot, bronzmedál, szivárvány karkötõ, a tárgyalás gyûrûje, a siker ezüstveretes öve, az egyensúly gyûrûje, a mágia smaragdja, óriás fülbevaló, aréna csont érme, Yssuf tõre, a bérmágus aranyozott fülbevalója, a titán nagy pajzsa, káoszkígyó vért, arany orgling fétis, orgling fétis, a sebesség gyûrûje, a gyorsaság vándorcsizmája, a mentát obszidián karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Emilia is hozzájárult. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. A hosszú parti végül véget ér. Emilia megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+8% jóllakottság) Megjegyzel valamit az Emilia által meséltekbõl, megtudod, mi az a kõgargoyle. [ld. enc.]
*** 9.10. *** Kis Bagoly (#8870) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
*** 9.13. *** Vakmerõ Gottfrid (#7320) belépését kérte a szövetségetekbe. Jelenleg 10 legenda pontja van.
** 111. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 132. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Szektor vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 aranyat, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Felépült az itató.
*** 11.22. *** Obszidián Oyin (#9523) kilépett a szövetségbõl.
** 188. NAP ** Le Henger Elek ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, faragott idol!
** 201. NAP ** Épp hozzád néz be Magitor Pater, egy magas, zöldcsuhás, csuklyát mélyen a szemébe húzó kántáló varázsló férfi. A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Magiszterek szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, a sas gyalogos lándzsája, a szívósság obszidián karkötõje, Örökkévalóság Gyémántja, a mentát könnyû íja, a mágia smaragdja, a majom csepp fülbevalója, a majom malachit karkötõje, a sebesség öve, a mentát márványgyûrûje, a mágus csontamulettje, az egészség halotti maszkja, a bérmágus vándorcsizmája, a mágus gyûrûje, a tökéletesség kerek pajzsa, a sebezhetetlenség csontamulettje, a mentát gyûrûje, a remete hosszúkardja, manapoid fülbevaló, a tökéletesség vívótõre, Yssuf tõre, a mágus malachit karkötõje, az elfek átlátszó köntöse, a tökéletesség elit lemezpáncélja, a tudós bronz amulettje, a túlélés ónix karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Magitor Pater elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Étkezés után az erõsebb torzszülöttek harcászati elemzésébe kezdtek: hosszan beszélgettek arról, melyiknek mi a gyenge pontja. Nos, elõbb-utóbb minden galetkinek szüksége lehet egy másodlagos támadási formára... Vendéged végül hazaindul, de közli, hogy nagyon jól érezte magát. (+5% jóllakottság) Ismét tanultál valamit - megtudod, mi az az óriás smaragd vakond. [ld. enc.]
** 244. NAP ** Látogatót kapsz, aki Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: Akadémiai nyaklánc, zafír érdemrend, az egyensúly gyûrûje, a sólyom ezüst nyaklánca, káoszkígyó vért, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, a remete ónix karkötõje, a sün malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a jég szürke maszkja, a sólyom kerek pajzsa, az ellenállás malachitgyûrûje, a sólyom díszes karkötõje, az ellenállás gyalogos lándzsája, az ellenállás aranyozott fülbevalója, a jég malachit karkötõje, nagyobb jégöv, a tudás zafírja, Örökkévalóság Gyémántja, az ügyesség díszes karkötõje, a majom fekete csizmája, aréna bronz érme, dobótõr, a szívósság rövid tõre, galetki érdemérem, a tökéletesség rövid tõre, arany orgling fétis, a gyõzelem rövid tõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz. [A barlangod padlójára pottyant a void gyémánt de ez sajnos csak késõbb fog feltûnni...]
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Liendra elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. Érdekfeszítõ beszélgetésbe kezdtek a mágiáról. Vajon igaz az a rémhír, hogy egyes varázslatoknak káros mellékhatásai is vannak? Végül Liendra feláll, megköszöni a finom vacsorát, és búcsút int. (+5% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a talriai behemót. [ld. enc.]
** 257. NAP ** Szerény szállásodban lep meg Liendra, egy csinos elfszerû, barna hosszú hajú, mely eltakarja a bal arcát, arany szemû nõ. [aura: szívósság: 17.] A Tudósok klánjának kutató rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: Akadémiai nyaklánc, zafír érdemrend, az egyensúly gyûrûje, a sólyom ezüst nyaklánca, káoszkígyó vért, a tárgyalás gyûrûje, a füvész köpenye, a remete ónix karkötõje, a sün malachitgyûrûje, ozin fülkarika, a jég szürke maszkja, a sólyom kerek pajzsa, az ellenállás malachitgyûrûje, a sólyom díszes karkötõje, az ellenállás gyalogos lándzsája, az ellenállás aranyozott fülbevalója, a jég malachit karkötõje, nagyobb jégöv, a tudás zafírja, Örökkévalóság Gyémántja, az ügyesség díszes karkötõje, a majom fekete csizmája, aréna vas érme, dobótõr, a szívósság rövid tõre, galetki érdemérem, a tökéletesség rövid tõre, arany orgling fétis, a gyõzelem rövid tõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni, meg persze egy jóízût enni! Liendra elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát, és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának! Falatozni kezdtek. A lakoma közben mindenfélérõl beszélgettek. Mindketten meséltek legutóbbi kalandjaitokról, arról, hogy milyen torzszülöttekkel és galetkikkel találkoztatok. Végül Liendra megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+9% jóllakottság) A beszélgetés alatt új ismerettel gyarapodtál, megtudod, mi az a fátyoltehén. [ld. enc.]
*** 3.1. *** Moha (#9005) kilépett a szövetségbõl.
Felépült a szintfejlesztés.
*** 5.24. *** Raul (#3183) kilépett a szövetségbõl.
** 356. NAP ** Meglátogat egy galetki: José Desperato, egy idegesítõen csápos, hidraulikus láblengetõvel mászkáló férfi. [aura: régészet: 9.] A Mágusok klánjának bájoló rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: Õsmágus köpenye, szivárvány karkötõ, ezüstmedál, a sólyom sárgaréz nyaklánca, Ödlerkbél íj, a siker ezüstveretes öve, óriás fülbevaló, a mágia smaragdja, a tökéletesség csonttõre, a sólyom vándorcsizmája, káoszkígyó vért, galetki érdemérem, a sólyom díszes fejpántja, a titán márványgyûrûje, a gyõzelem malachitgyûrûje, a bénaság fülbevalója. Szakértelempróbára invitál téged. Megállapodtok, hogy a tét 1 arany lesz.
Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze nyomkeresés szakértelemben való jártasságotokat. Lementek a csatornaszintre, és nyomokat kerestek. A versenyt az nyeri, aki több különbözõ torzszülött nyomot talál adott idõ alatt. Hozzáláttok a kereséshez. Véget ér a verseny, és elismered, hogy José Desperato a jobb nyomkövetõ.
Mintha a vereség nem lenne elég, 1 arannyal lettél szegényebb!
** 408. NAP ** Pindurutalagala ajándékot küldött neked kineport varázslattal: nini, zsugorító gyûrû!
*** 8.8. *** Vakmerõ Gottfrid (#7320) kilépett a szövetségbõl.
*** 8.8. *** Kis Bagoly (#8870) kilépett a szövetségbõl.
** 467. NAP ** Meglátogat egy galetki: Pindurutalagala, egy kellemes modorú, sovány férfi. A Halhatatlanok klánjának a titok ismerõje rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Tárgyai: az Örökkévalóság gyûrûje, a pók smaragdgyûrûje, óriás fülbevaló, aréna mihlanil érme, a kígyó vaspajzsa, sárkányamulett, a kígyó sárga öve, a mentát lovagi csizmája, a kígyó ónixgyûrûje, a sebezhetetlenség bíbor pikkelyvértje, Rogan karkötõje, a káosz szolgájának fejpántja, a barátság szimbóluma, arany vadászköpeny, ozin fülkarika, a ragadozó díszes karkötõje, galetki érdemérem, a hatalom rubinja, az elfek márványgyûrûje, quwarg amulett, az ellenállás malachit karkötõje. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
Hellyel kínálod a vendéget, aki elismerõen nyilatkozik szépen berendezett barlangodról. Büszkén mutogatod a trófeáidat, majd hozzáláttok a vacsorához, amelyhez Pindurutalagala is hozzájárult. Misztikus, szörnyûséges dolgokról kezdtek el beszélgetni: a Thargodanok, az Ellenség... Még a Kimondhatatlan Nevûekrõl is ejtetek néhány bátortalan szót. Mintha kicsit lehûlt volna a barlang levegõje... A hosszú parti végül véget ér. Pindurutalagala megköszöni a vendéglátást, és hazaindul. (+10% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a bíbor mösze. [ld. enc.]
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Norillia Gwillenlath 1 legenda pont árán megvásárolta a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból. Többen is ajánlottak fel ennyit, végül sorsolás döntötte el, hogy hozzá került. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korillion Gwillenlath 1 legenda pont árán megvásárolta a Mofisztor kövét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
Korillion Gwillenlath kiadta az LCS 99 parancsot, a következõ LCS parancsra már új legendás ellenfelet fogtok kapni.
*** 4.21. *** Blazenul Garlazan (#2254) kilépett a szövetségbõl.
*** 4.26. *** Galarin Thorfel (#2884) kilépett a szövetségbõl.
*** 4.28. *** Gralnian Matarel (#9679) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.5. *** Szivárvány (#4000) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.5. *** Granitoid (#8000) kilépett a szövetségbõl.
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Norillia Gwillenlath 1 legenda pont árán megvásárolta a királynõ karkötõjét a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Korillion Gwillenlath 1 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Kelewen Gwillenlath 1 legenda pont árán megvásárolta a xenomorf csuklópántot a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
*** 5.12. *** Kelewen Gwillenlath (#6250) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.12. *** Norillia Gwillenlath (#6260) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.12. *** Korillion Gwillenlath (#9060) kilépett a szövetségbõl.
*** 5.15. *** Csukonyi a Kalmár (#3083) kilépett a szövetségbõl.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Avvocato Terrasini, egy napszemüveges, tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 31990.) A te szinteden a legnevesebb Shai-Hulud a férgek ura, egy gyönyörû, büdös, nyálkás, rücskösbõrû féreg kinézetû galetki férfi. (hírneve 12433.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*ápr. 27.* Ange teljesítette a 20. küldetést, amit a palotában kapott. *jún. 1.* Köpködõ Méregzsák és Dark Selina pszi párbajt vívtak. Köpködõ Méregzsák került ki gyõztesen. *júl. 5.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Amorpheus Amorphea felett. *aug. 13.* Köpködõ Méregzsák pszionikus küzdelemben diadalt aratott Flen Eligor felett. *okt. 11.* Vivi Ornitier pszionikus küzdelemben diadalt aratott Faylande felett. *dec. 16.* Csagatajt majdnem felfalta egy mutáns szójer. *feb. 10.* Cenzúrázott Lajos teljesítette a 22. küldetést, amit a templomban kapott. *ápr. 15.* Tífusz Lukrécia teljesítette a 6. küldetést, amit a templomban kapott. *ápr. 18.* Seth Mandelbrotot kis híján megölte egy xenomorph gyermek. *júl. 21.* Tífusz Lukrécia és Lord Tile megküzdöttek egymással, és Tífusz Lukrécia gyõzött.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*ápr. 19.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Aaron Boone, a Rontót. *máj. 17.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Tündöklõ Csillagot. *júl. 16.* Fortian csatában legyõzte Belcazart. *szept. 6.* Theot kis híján megölte egy homlász. *okt. 13.* Avvocato Terrasini csatában legyõzte Khyssanth, a Sárkányt. *nov. 15.* Alba Regina és Nemesis pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *nov. 18.* Alba Regina és Brancaleone da Norcea pszi párbajt vívtak. Alba Regina került ki gyõztesen. *jan. 25.* Akadil Tel Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart. *már. 11.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Meteor a Gyõzõt. *már. 23.* Maximilian Ûbertáp pszionikus párviadalban legyõzte Sanyát.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet! Felveszed a zsugorító gyûrût.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

sz 15061 szövetség parancs
Bejelented kilépésedet a szövetségbõl. Visszavonod szavazatodat Korillion Gwillenlath szavazataiból.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 300.]

sz 15062 szövetség parancs
Belépésedet kéred a 15062. szövetségbe. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 295.]

forduló vége
A siker aranyveretes öve segítségével 16 aranyat kerestél ebben a körben, és 4 TVP-t spóroltál meg.
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Elmúlt a tyrxacotl nyálka hatása. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel. Figyelem! Hamarosan megkezdõdnek az olimpiai játékok. Ha te is részt akarsz venni, jelentkezésedet add le legkésõbb 2006. jún. 12. hétfõig. Az olimpiai fordulókat a jún. 17-i TF/ÖV találkozón veheted át, ill. jún. 19-én postázzuk annak, aki nem tudta átvenni, és emailben elküljük mindazoknak, aki kérték. FONTOS változás az elõzõ olimpiához képest, hogy a hagyományos kategóriában ezúttal szolgákkal indulsz! [ld. enc.] Tanács: Lehetõséged nyílt a Legendák Völgyének meglátogatására. Ha többet szeretnél tudni, akkor látogasd meg a remetét!
Ebben a körben +22 hírnevet kaptál. A kör során összesen 464 sebzést okoztál, és 277 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 10 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 299 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 630 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Urtica Dioica, egy morcos arckifejezésû, szürkészöld, csalánszõrökkel borított bõrû nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: karmok szintje (8. szint). Táplálkozásod: vegetáriánus. Ez a 173. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 17 (20) / 9.32
[2] IQ: 10 / 5.31
[3] ügyesség: 10 (12) / 1.10
[4] egészség: 14 (18) / 13.49
[5] mágia: 7 (9) / 2.57
[6] gyorsaság: 18 (24) / 1
[9] Méret/ép: 173 (175) / 175
Min. méret: 174
Barlangméret: 179
PONTJAID
Varázspont: 143 / 92
Képességpont: 69 / 17%
Hõsi pont: 26 (1)
Tám.bónusz: 48%
Véd.bónusz: 49%
Galetki erõ: 797 / 318
Hírnév : 1386
Jóllakottság: 54%
Életkor: 15 / 39
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 235 (1)
Galetki gyõzelmek: 114 (0)
Torzsz. csaták: 845 (1)
Torzsz. gyõzelmek: 767 (1)
Leölt torzszülött: 1297 (1)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 78 (0)

A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kapitány (50)
Speciális képességeid:
+10 éberség, +25% támadás. 25% esély hõsiesség pont szerzésére sikeres Vadászatkor.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj 8 pokolpatkányt. [számláló: 6] 2.) Hajts végre öt helytartói küldetést! [számláló: 1] 3.) Arass gyõzelmet a galetki arénában!

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 3 (7) / 0.50 [16] tüskés bõr: 10 (11) / 0 [17] vastag bõr: 8 / 0.40
[18] tûzimmunitás: 3 (5) / 0 [19] hidegimmunitás: 3 (5) / 0 [20] savimmunitás: 6 (8) / 1
[21] elkt.immunitás: 6 (8) / 0.40 [22] imm.mérg.gázra: 4 (6) / 1.06 [24] rezisztencia: 9 (23) / 4.65
[25] illat: 25 / 0 [26] lõfegyver: 2 / 0    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 7 / 1.01 [46] csapdaészlelés: 7 / 1.74 [47] zárnyitás: 9 / 2.36
[48] mászás: 9 / 3.10 [49] rugalmasság: 9 / 1.64 [50] meggyõzõkészség: 7 (9) / 3.16
[51] transzformáció: 10 / 7.87 [52] auraészlelés: 5 / 2.17 [53] ékszerészet: 8 / 0.81
[54] kereskedelem: 8 / 5.12 [55] szívósság: 14 (15) / 2.16 [56] varázsitalfõzés: 8 / 1.14
[57] gyógynövények: 7 / 2.39 [58] nyomkeresés: 10 / 7.66 [59] vezetõkészség: 7 (8) / 0.80
[63] éberség: 8 (18) / 2.65 [64] átokszórás: 5 / 4.32 [65] álcázás: 25 / 0.94
[66] lopakodás: 7 / 0.59 [67] régészet: 8 / 3.12 [68] zene: 9 / 6.70
[69] tanulás: 9 / 5.75 [70] idézés: 1 / 0.05 [71] javítás: 15 / 4.58
[72] építés: 13 / 1.64 [73] felderítés: 5 / 1.08    

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 18 (19) / 0.68 [101] szakért.: 11 (12) / 4.94 [102] roncsolás: 24 (28) / 2  
fog [103] méret: 19 / 0 [104] szakért.: 11 / 0.48 [105] paraliz.méreg: 21 (25) / 0  
farok [106] méret: 12 / 0 [107] szakért.: 10 / 8.32 [108] kontaktméreg: 3 (7) / 2  
bal láb [109] méret: 8 / 0 [110] szakért.: 5 / 3.04 [111] roncsolás: 2 (6) / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[32] animáció: 5 / 0.86 [42] csendvarázs: 5 / 0.12 [149] dimenziókapu: 5 / 0.06
[29] életszívás: 5 / 0.40 [31] féreg érintése: 5 / 2.24 [168] fürgülés: 12 / 1
[172] gázpajzs: 1 / 0 [17] gránitbõr: 13 / 0.60 [163] kineport: 5 / 0.56
[154] kisebb erõpajzs: 3 / 0.16 [158] láth. észlelése: 5 / 0.24 [157] láthatatlanság: 5 / 0.24
[171] savpajzs: 4 / 0.06 [159] szellemidézés: 1 / 0.08 [150] tárgyvédelem: 4 / 0.06
[167] tombolás: 5 / 2.40 [16] tûzpajzs: 5 / 0.06 [170] villámpajzs: 7 / 0.60


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] Cafat, a fekete hólyag 72/72 105% 110% 12 / 2.91 nem harcol
[2] morfinder telep 1/1 100% 100% 1 / 0 nem harcol
lélekenergia rész 30% jóllakottság határ 80% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
bsz
v 154
z 168 10
2. Makró
szh 1 2
ism 3
mak 3
szh 1 2
3. Makró
vd 2
be 9 5

HARCI PROGRAMOD
1: Közelharc támadás a harc 1. körétõl. Prioritás: 20.
2: gránitbõr v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 50.
3: fürgülés v.var. ha ellenfeled galetki. Prioritás: 49.
4: életszívás t.var. ha ellenfeled #243. Prioritás: 80.
5: gázlehelet itala v.var. ha ellenfeled #332. Prioritás: 200.
6: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #332. Prioritás: 199.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 20 50; VI erõ:250% ép:20%; PV 3 5 2 1; PSZ 58 48 47 45 55 49; BA 153 175; TT 30; HE 9;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #15 (7. épület), #17 (3. épület), #31 (4. épület), #50 (20. épület), #249 (162. forduló), #265 (168. forduló), #320 (169. forduló), #319 (169. forduló).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bérmágus díszes fejpántja (#17306) 1 a bérmágus ezüst láncinge (#17233) 1 a bûz szürke maszkja (#28993)
1 a füvész köpenye (#193) 1 a gólem sárga öve (#8367) * 1 a gyorsaság ezüst pikkelyvértje (#3719)
1 a harcmûvész kék köpenye (#13737) 1 a harcmûvész zangrozi csizmája (#13723) 1 a káosz rémületes öve (#15579)
* 1 a kígyó nagy pajzsa (#19062) 1 a kobra ezüst fejpántja (#7407) 1 a mágia kék köpenye (#3387)
* 1 a méreg utazóköpenye (#24086) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194) 1 a pankrátor bronzöve (#222)
1 a sebesség bronz mellvértje (#13197) 1 a siker aranyveretes öve (#302) 1 a sólyom lovagi lemezpáncélja (#29352)
1 a sün csontmaszkja (#24942) 1 a sün nagy pajzsa (#24912) 1 a szalamandra csatos öve (#25916)
1 a szalamandra halotti maszkja (#25841) 1 a szalamandra lovagi lemezpáncélja (#25752) 1 a tökéletesség lovagi lemezpáncélja (#21702)
1 a tökéletesség szárnyas sisakja (#21777) 1 a tolvaj zöld köntöse (#9251) 1 a torony szürke maszkja (#18193)
1 a villám fekete csizmája (#23622) 1 a yeti nagy pajzsa (#26262) 1 az angyalok fekete csizmája (#28122)
1 az elektromosság kék köpenye (#27237) 1 az ellenállás díszes köpenye (#28588) * 1 az ellenállás vörös maszkja (#28544)
* 1 az ellenállás zangrozi csizmája (#28573) 1 az erõ szürke maszkja (#1543) * 1 brutális pókcsatos öv (#183)
1 ében láncing (#134) 1 káoszkígyó vért (#271) 1 khaldoran öv (#137)
1 krakoch csizma (#312) 1 mintrogi erõöv (#262) 1 pókcsatos öv (#173)
1 suhanó csizma (#195) 1 szent templomi maszk (#232)

Ékszerek, kincsek
1 a bûz csontamulettje (#29097) 1 a gladiátor csepp fülbevalója (#6206) 1 a gyorsaság nyaklánca (#3880)
1 a gyõzelem háromszögszimbóluma (#21012) 1 a harcmûvész márványgyûrûje (#13826) 1 a kalmár nyaklánca (#142)
1 a légzés malachitgyûrûje (#27777) * 1 a pók smaragdgyûrûje (#253) * 1 a puhányság köve (#198)
1 a rend köve (#158) 1 a sün háromszögszimbóluma (#25062) * 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tökéletesség malachitgyûrûje (#21927) 1 a védekezés ezüst nyaklánca (#4782) 2906 arany (#1)
* 2 arany orgling fétis (#296) * 1 az egészség díszes karkötõje (#3042) 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
1 az entek malachitgyûrûje (#9777) 266 drágakõ (#2) 1 galetki érdemérem (#276)
1 görényfarok (#189) 1 háromszögszimbólum (#1212) 1 kristályamulett (#130)
1 malachitgyûrû (#1227) * 1 nilbongi kitûzõ (#311) * 2 orgling fétis (#269)
* 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 Örökkévalóság Gyémántja (#400) * 2 õsgyémánt (#237)
* 1 ozin fülkarika (#211) * 1 quwarg amulett (#275) * 1 Rogan karkötõje (#145)
* 1 szivárvány karkötõ (#139) 1 tündértalizmán (#317) 11 üvegszimbólum (#138)
* 1 zsugorító gyûrû (#200)

Felszerelés
1 antiõskõ (#206) 1 bajnoki oklevél (#273) 1 díszes rézkulcs (#129)
1 faragott idol (#282) 11 fekete dukát (#218) 1 idõkristály (#219)
1 lelakatolt ládikó (#310) 1 második kulcsdarab (#227) 1 molitár dob (#168)
1 oprasszum fókusz (#300) 2 õskõ (#8) 2 varázskõ (#210)
1 void gyémánt (#280)

Fegyverek
1 a gyõzelem hosszú íja (#21072) 1 a káosz díszes lándzsája (#3144) 1 a káosz istenének nyílpuskája (#30999)
* 1 a teknõs nehéz nyílpuskája (#25587) 1 a tûz fogazott kardja (#22468) 1 csonttõr (#1301)
1 ében nyílpuska (#133) 2 ében tündekard (#132) 2 görbekard (#1316)
2 gyalogos lándzsa (#1332) 5 kés (#5) 1 kõmûves kalapács (#250)
2 könnyû nyílpuska (#1286) 1 nehéz nyílpuska (#1287) 2 rövid tõr (#1302)
1 Végzetpenge (#215)

Varázsitalok és füvek
2 bajnokok itala (#62) 1 csótányláb (#25) 4 elfu moha (#33)
15 gyilkos boróka (#27) 1 hatalom kék itala (#58) 2 immunitás itala (#71)
2 kalmárok itala (#66) 1 kék manaital (#75) 2 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 8 liánvirág (#24) 6 mátekel gomba (#21)
2 méregellenállás itala (#51) 1 mézfû (#29) 3 mitulen fû (#20)
12 muskil (#37) 4 narancs gyógyital (#80) 5 óriásnövés itala (#60)
1 õsmágus szájvize (#69) 1 parafû (#41) 1 pontosság itala (#72)
19 ragálygomba (#26) 8 rémcserje (#34) 1 sárga gyógyital (#61)
13 sárkányvirág (#32) 2 sötét mák (#23) 1 szemani gomba (#36)
18 tejfonál (#28) 1 tokin kaktusz (#40) 2 üvegcse (#14)
3 velparaj (#35) 2 waarkin (#38) 15 winropu moha (#22)
3 zöld manaital (#63)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 5 bolhedor szárny (#15) 1 démonlidérc esszencia (#272)
1 duzzadt xenópete (#479) 36 ekinda haj (#147) 16 elektronit (#141)
4 húsevõ bibe (#151) 1 káoszkígyó pikkely (#230) 3 khazdar taréj (#268)
5 kõtroll szem (#274) 14 mandibula (#157) 6 molad púp (#16)
2 molitár háj (#165) 1 nohnetár gumó (#212) 1 nordkristály (#146)
39 õsi relikvia (#17) 11 patkányfog (#270) 13 pirgamit (#152)
1 ratifikátor agy (#236) 2 smaragd esszencia (#229) 1 szirénhaj (#293)
14 szójer csáprágó (#231) 1 xenópete (#278) 6 yeti csont (#160)


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a gladiátor szarvas sisakja #6028 (14).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 16 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 1 xenópete (#278).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
14  
15  
16  
17  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

ÜZENET A JÁTÉKVEZETÕTÕL



Kedves Játékostársunk, Van egy nagy hírünk is a játékkal kapcsolatban: 2005. máj. 5-tõl megszûnt az a korlátozás, hogy két forduló között legalább 3 napnak kell eltelnie. Ezentúl akár naponta lehet lépni (de egy nap továbbra is csak egy normál fordulót). Ezenkívül eltöröljük azt a szabályt, hogy ha valakinek egy lépéskor 20-nál több forduló lemaradása van, akkor a lemaradást 20 fordulóra csökkentjük. Mindenemellett bevezetünk egy új kedvezmény rendszert 2005. jún 1-tõl. Ha egy hónapban legalább 4 fordulót léptél, akkor abban a hónapban az 5. fordulótól kezdve, ha a fordulód emailes, kedvezményt adunk a forduló árából. Az 5. fordulóra 2 zseton, a 6.-ra 4 zseton stb. a kedvezmény, így egy emailes forduló ára egy hónapban akár 10 zsetonra is csökkenhet. Az akció feltétele, hogy az elõzõ hónapban legalább 4 fordulót léptél. Ezért indul csak júniustól, mivel májusban tartjuk elõször nyilván, hogy az adott hónapban hány fordulót léptél. A postai fordulók beleszámítanak az egy hónapban lépett fordulókba, de ezekre kedvezményt sajnos nem tudunk adni. A beállítás UL-ek nem számítanak bele, és ezekre további kedvezmény sem lesz egyenlõre. Ha ingyenfordulók állnak rendelkezésedre, azokat a továbbbiakban is mindig elhasználod a következõ fordulóra, függetlenül attól hogy az teljes árú vagy kedvezményes.
Reméljük, hogy a fentieknek minden játékosunk örül, és akinek nagyobb lemaradása van, végre lehetõséget kap arra, hogy felzárkózhasson. 2006. jún. 17-én, szombaton, 9 órától a szokásos helyen, a Láng Mûvelõdési házban TF, ÕV és HKK találkozót rendezünk. (Cím: Budapest, XIII. ker. Rozsnyai u. 3., megközelíthetõ: kék metróval, Forgách utcai megállónál kell leszállni.) Személyesen mondhatod el véleményedet, javaslataidat az ÕV programozójának és játékvezetõjének, élõben találkozhatsz a többi játékossal. Mókás vetélkedõk, arany dukátos árverés legendás tárgyakért, tombola, kedvezményes zsetonbefizetési lehetõség, akciós könyv és kártyavásár, HKK bemutató, ingyenfordulók, információözön, élõ bemutató és még sok más program vár! Egyedi varázstárgyat kérhet mindenki a karaktere részére, az Örökkévalóság egy drágakövét. A találkozón veheted át az ÕV olimpiai fordulódat is. Az ÕV olimpiára való jelentkezés határideje 2006. jún. 12. hétfõ. Várunk szeretettel jún. 17-én! A Beholder Kft. munkatársai.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



VHRATHAG PÓK (332. LÉNY)
Ez a legborzalmasabb dolog, amivel szembekerülhet egy ifjú galetki. Döbbenten veszed közelebbrõl is szemügyre. Valamiféle folyékony, folyton változó fekete anyag alkotja az egész testét. Egy lapított gömb, amelyet fürge csápok hordoznak - nem kétséges, hogy talán a pókhoz hasonlít leginkább, mint ahogy az sem, hogy még távoli rokonsága sincs a ghallai nyolclábúakkal. A gömb felsõ részérõl három apró, vörös fénycsóva pászmázza a környezetet, nem kétséges, hogy érdeklõdve, információt gyûjtve hideg és gyilkos precizitással. Igen, a vhrathag pók csakis az Ellenség teremtménye és ügynöke lehet, még ha azok közül a "legapróbb" is. Ezek a hatalmas lények folyamatosan járõröznek, járják a felszínt, az élet nyomai után kutatva. Meg kell semmisítenetek, mielõtt még visszatér jelentéstételre, és a Hegyre hozza az Ellenséget!



VHRATHAG GÖMB (407. TÁRGY)
Amikor legyõzitek a vhrathag pókot, az cseppfolyóssá válik, szétolvad, felszívódik az éterben. Azonban visszamarad egy furcsa tárgy. Félve piszkáljátok, de szerencsére ez nem antianyag, hanem valami, ami furcsa ugyan, de egy egyszerû galetki is tudja használni. Hogy pontosan mire is, ahhoz alaposabb vizsgálat szükséges, de az egészen bizonyos, hogy a regenerációdat, méretedet és rezisztanciádat növeli, miközben mágiádat jelentõsen csökkenti. Ékszerként KF-elhetõ, nem átadható.



SÁRKÁNYSZELLEM (FIZIKAI FORMA) (222. LÉNY)
Az asztrális forma épp hogy visszahúzódott, kudarcot vallott a gyors mentális támadással - máris indítja az offenzívát a fizikai síkon. Õsi mágia birtokosa, amelyet testetlensége miatt hagyományos módon nem gyõzhetsz le, csakis varázslattal. A több ezer éves rabság, amit az anyagi és a szellemi világ közé szorulva, csapdában töltött, olyan haraggal, gyûlölettel töltötte el ezt az egykor csodálatos teremtményt, amelyet még soha élõlényben nem tapasztaltál.



KÕGARGOYLE (230. LÉNY)
Apró kõszobrok, amelyek szarvas, hegyes fogú, vadóc kis démonokat ábrázolnak. És mennyire élethûek... Aztán a kõszobrok tényleg megelevenednek, és a kõ lomhaságát messze meghazudtoló fürgeséggel vetik rád magukat.



ÓRIÁS SMARAGD VAKOND (242. LÉNY)
Az óriás smaragd vakond egy megtermett kutya méretû lény, roppant éles fogakkal és rendkívül ellenálló kemény bõrrel. A vakond valami különös kémiai folyamat során az elfogyasztott szikladarabokat smaragddá alakítja. Ezek a smaragd darabok néha mágikus tulajdonsággal is bírnak. Természetesen, a smaragd vakondba a kõevõkön kívül mindenkinek beletörik a foga...



TALRIAI BEHEMÓT (106. LÉNY)
A talriai behemótok óriási, féregszerû lények, amelyeket nagyhatalmú mágusok és halhatatlanok más dimenziókból idéznek meg. A behemót óriási teste már megjelenéskor járatokat omlaszt be, ezért a hegy belsejében csak a legfelelõtlenebb káoszmágusok merik megidézni. A talriai behemót szinte sebezhetetlen, hiszen majd minden elemi támadásra immúnis, bõre iszonyatosan vastag, és teste olyan hatalmas, hogy ha tövig vágsz bele néhány dárdát, azt sem érzi meg. Bár nagyon lassú, de ha közeledbe ér... kevés élõlény van, akit nem tud azonnal kettéharapni!



FÁTYOLTEHÉN (231. PSZIONIKUS LÉNY)
Ezek a fátyolos testû, békésen lebegve legelõ teremtmények egy speciális kristály, az opilíchium asztrális rezonanciájával táplálkoznak. Jobbára ártalmatlanok, a pszionikus ragadozók zsákmányai, és a frissen szerzett képességeiket gyakorolni kívánó kezdõ pszionicista galetkik célpontjai.



BÍBOR MÖSZE (232. PSZIONIKUS LÉNY)
Egy szemi-intelligens asztrális állat a bíbor mösze. Apró kis féreg, amely céltalanul bolyong a pszionikus térben, tudatfoszlányokkal és érzelemnyomokkal táplálva magát. A bíbor möszék gyakran közlekednek nagyobb rajokban, így védve magukat az asztrális tér rettenetes ragadozóitól.



OLIMPIAI JÁTÉKOK
A Hegy minden szintjén félévente megrendezésre kerül a Galetki Olimpia. A szint lakói játékos versenyekben és látványos csatákban mérik össze tudásukat. A bölcsek szerint a játék hagyományai évszázadokkal nyúlnak vissza, de már senki sem emlékszik, mikor és miért rendezték meg a felszínen az elsõ olimpiai játékokat. Tény, hogy minden galetki izgatottan várja a nagy eseményt, és csak kevés olyan nyomorult van, aki nem nevez be legalábbis valamelyik versenyszámra. Fõként, mert a részvétel szinte ingyen van: annyiszor 10 arany, ahányadik szinten laksz, és a gyõztesek gazdag jutalomban részesülnek. Ha még mindez nem lenne elég, minden résztvevõ bõségesen részesül lélekenergiában.
NEVEZÉS
A jelentkezéshez az
OL {szint} {mire} parancsot add ki, ha csak levélben, az
OLB {szint} {mire} parancsot, ha emailben, base64 kódolással,
OLU {szint} {mire} parancsot, ha emailben, uuencode kódolással kéred a fordulódat. Ha az email forduló mellett nyomtatott fordulót is kérsz, akkor az OLB ill. OLU parancs 3. paraméterének írj 1-et.
A {szint}-hez írd be a szintedet, ahol élsz.
A {mire} legyen 1, ha csak harcban, 2, ha csak játékos versenyben, 3, ha harcban és játékos versenyben, 5, ha harcban és psziben, 6, ha psziben és játékos versenyben, és 7, ha mindháromban nevezni akarsz.
1. Példa: OL 1 2. Az 1-es szinten, csak játékos versenyen akarsz indulni, és nyomtatásban kéred a fordulódat. 2. Példa: OLB 3 7 1. Az 3-as szinten nevezel, harcban, psziben és játékos versenyben, és a fordulódat emailben is kéred, meg nyomtatásban is. Ha a jelentkezéskor valamit elrontottál (pl. épp nagyon éhezel), a jelentkezést megismételheted, de az arany nevezési díjat ilyenkor újra ki kell fizetned. Egyetlen kivétel van: ha nevezés után továbbköltözöl, akkor már nem nevezhetsz ismét!
A parancs kiadása TVP-be nem kerül. Az olimpiára a fordulódban megadott határidõig lehet jelentkezni, az ezt követõ naptól jelentkezést sajnos már nem tudunk elfogadni. Csak a saját szinteden rendezett olimpián vehetsz részt, és min. 10 résztvevõ esetén rendezik meg a versenyt. Bár az olimpiai játékok egy idõben történnek, egymástól függetlenek. Még egy korlátozás a nevezéssel kapcsolatban: ha egy szinten akár az összetett versenyben, akár más kategóriában (pl. pankráció) az elsõ három helyezett között voltál bármikor, vagy te nyerted azon a szinten a játékos versenyt, akkor a következõ olimpián már nem nevezhetsz azon a szinten. Ezenfelül, aki legalább 3 alkalommal elsõ lett játékos versenyen, az többet már ebben a versenyszámban nem indulhat.
A kinyomtatott olimpiai fordulókat mindig az aktuális TF-ÖV találkozón veheted át (Láng Mûv. Központ, XIII. Bp, Rozsnyai u. 3. Idõpont: 2006. jún. 17. szombat, kezdés 9 órától). Ha nem tudsz személyesen eljönni, a fordulót postán küldjük el.
Az olimpiai fordulók ugyanúgy pénzbe kerülnek, mint egy normál forduló. A forduló árát az olimpia futtatásakor vonjuk le a számládról, tehát pl. ha hétfõn fut az olimpia, akkor már kedden az a pénz hiányozni fog a számládról, függetlenül attól, hogy a fordulókat csak a szombati TF találkozón osztjuk ki.
SZABÁLYOK
Fontos változás a korábbiakhoz képest, hogy a hagyományos kategóriában szolgáid részt vehetnek a csatában. Az Olimpia svájci rendszerben zajlik, azaz minden körben olyan ellenféllel küzdesz, akinek veled azonos számú gyõzelme van. A végsõ kiértékelésnél elsõsorban az számít, hogy hányszor gyõztél, másodsorban az, hogy mennyire gyõztél (ha ellenfeled 0 ép-re kerül, akkor az értékesebb gyõzelem, mintha a csatát mindketten túlélitek, vagy mindketten elájultok, és a gyõzelmet csak azért ítélik neked, mert többet sebeztél), harmadsorban az, hogy a verseny során ellenfeleid mennyi gyõzelmet értek el. A harcba viszed szolgáidat, és minden egyes kört úgy kezdesz, ahogy az olimpiára beneveztél: tehát azokkal a tárgyakkal, varázslatokkal stb. Ha pl. egy varázsitalból csak egy volt a birtokodban, minden csatában meg tudod inni. Az olimpiai jelentkezéstõl az olimpia lefuttatásáig az A, EA és EE parancsokat nem használhatod, a jelentkezés kiadásakor összes A parancsod törlõdik. Az olimpián a teljes körig ható varázsitalok hatása nem érvényesül. A pankráción az egész körre ható varázslatok nem mûködnek (pl. erõpajzs). Minden kör elején max. ép-rõl és vp-rõl indulsz. A legjobbak pénz és tárgyjutalomban részesülnek. A játékos versenyek egyéb szakértelmeidet teszik próbára. Az olimpia során elszenvedett sebzés, esetleges permanens károsodás, kapott lélekenergia stb. a karakterednél NEM jelentkezik. Csakis az esetleges tárgy- és pénzjutalmat, ill. az olimpia végén kapott KNO-t kapja meg a karaktered.
CSAPATVERSENY
Az idei olimpián is lesz csapatverseny, 3 fõs csapatok jelentkezését várjuk. A csapatversenyre az OLCS {1. csapattárs} {2. csapattárs} paranccsal jelentkezhetsz. Ez egy többszemélyes parancs, az FC parancshoz hasonlóan. A karaktert NEM a parancs kiadásákor tároljuk le, hanem csak amikor a harmadik ember is kiadja a parancsot, és az sikeresen végrehajtásra kerül. Próbáljátok tehát a nevezést úgy megszervezni, hogy ne teljen el több forduló az elsõ és harmadik ember nevezése között. Legjobb, ha A játékos kiadja a parancsot, majd B, és végül C úgy, hogy A és B nem lép közben. Csak azonos szinten levõk nevezhetnek. A csapatversenyre való jelentkezés díja fejenként 50 arany. A csapatversenyen csak akkor veszel részt, ha a normál olimpiára is beneveztél, a csapatversenyes forduló díja +9 zseton. A csapatversenyes jelentkezést többször meg lehet ismételni, de csak ugyanazokkal a tagokkal, akikkel elõször is jelentkeztél, és újbóli jelentkezésnél mindhármótoknak újra ki kell adni a parancsot. Korlátozva van a csapattagok össz. harci ereje, szinttõl függõen (szint:max. össz. HE): 1:170, 2:340, 3:580, 4:750, 5:880, 6:980, 7:1120, 8:1250, 9: 1390, 10: 1550, 11:1700, 12:1870, 13:2100, 14: 2330. Tehát pl. a második szinten a három csapattag harci erejének összege nem lehet nagyobb, mint 340. A harci erõ összeget akkor ellenõrizzük, amikor a harmadik játékos is kiadta a parancsot, és tárolni próbáljuk a három karaktert. Figyelem, a program a csapat arénát és az OLCS-t ugyanúgy kezeli, tehát felülírják egymást! NE jelentkezz ugyanazzal a csapattal mindkettõre közel azonos idõben, mert probléma lehet belõle. Az OLCS a normál olimpai jelentkezéstõl független, jelentkezhetsz eltérõ idõben, eltérõ felszereléssel.



DUZZADT XENÓPETE (479. TÁRGY)
Nicsak! A xenópetéd alaposan megduzzadt! Vajon mitõl? Megszívta magát nedvességgel? Vagy csak megrohadt? Remélhetõleg nem fog kikelni belõle valami rettenetes xenó ocsmányság!




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.