Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Kőtroll
Küldd el képeslapként!
"A kőtrollok ősi teremtmények, nem sokkal fiatalabbak magánál a Teron Hegyénél. A Hegy anyagából gyúrták őket, és ők maguk is ugyanolyan kemények. Lomhán, lassan mozognak, de ha felébreszted őket, jaj neked - elég, ha egyetlen ütésük betalál..." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-02 11:54:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
6508-77

Karakterszám: 6508 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 77 Játékhét: 527
E forduló ára: 5 zs. Maradék zseton: 178
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. már. 30. 7h:46'
A következõ fordulód táplálható: 2024. már. 31.

E-mail!

VENGRYN KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 1. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
Felépült a gyógyító kamra.
Felépült a rezervátum.
** 4. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 4. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
*** 3.26. *** Ragyás Burástya (#2589) belépését kérte a szövetségetekbe.
** 5. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 5. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 6. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Dante vagyok, egy õsi király szelleme, az istenek küldötte. Barátom, szerencsés vagy! A felsõ szinteken felfigyeltek rád, és úgy döntöttek, hogy egy különleges feladatot bíznak rád. Jutass el hozzám 1 õskövet, és olyan jutalomban lesz részed, amelyrõl álmodni sem mersz! Azt, hogy hogyan találsz meg, és hogyan adod át, amit kértem, szintén a feladat része." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
Felépült a füvészkert.

Kissé már éhezel, ezért csak 95 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*már. 22.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *már. 22.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *már. 23.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *már. 28.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett!

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással kezeled magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 278.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

bsz 2 belépés szövetségi barlangba
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
Elsõ utad az élelmiszerraktárba vezet. (+7% jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
Megvizsgálod a szövetség kincseskamrájában levõ varázstárgyakat: a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498), a királynõ karkötõje (#496), xenóbõr karkötõ (#497), xenomorf csuklópánt (#498). Megszomjaztál, hát felhajtasz egy sört az ivóban, és közben persze eldicsekedsz a kalandjaiddal. (+4 hírnév.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 273.]

v 159 7586 3 159. varázslat elmondása
Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy szellemidézés. A szellemvilágban könnyû egy barlangot megtalálni! A varázslat segítségével hamarosan már a galetkihez beszél a szellemed: "Vengryn vagyok, az õsi szellemek közül a leghatalmasabb, avatárok parancsolója. Azért jöttem el hozzád, mert az istenek úgy döntöttek, hogy megdícsérnek téged. Jó munkát végeztél, társadalmunk büszke rád! Hamarosan elnyered méltó jutalmadat, csak türelemmel várakozz rá."
(-12 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 270.]

v 154 154. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot. (+4% védekezés.) (-6 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 267.]

v 148 1 148. varázslat elmondása
Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy méregsemlegesítést. (-7 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 264.]

v 158 158. varázslat elmondása
Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy láth. észlelését. (-4 vp.)
[1 TVP-t használtál fel, maradt még 263.]

ad 10 aranydukát szerzése
Jelentkezel a dukátbanknál, dolgozni szeretnél. A felhalmozódott szemetet kell elszállítanod. Van itt minden - lerágott csontok, piszkos rongyok, törmelék. A kedvenc "szemeted" a bõrzsákok, amelyekben az aranydukátokat szállítják fel. Alaposan átkutatod õket, de sajnos egyetlen pénzdarabot sem találsz... A hulladékot a csatornaszint egy eldugott barlangjába szállítod, majd jelentkezel a fizetségért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

kno 46 5 62 11 107 3 46. képességre 5 képességpont
Elköltesz 5 képességpontot a csapdaészlelés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a csapdaészlelés szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 11 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 7. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot farok végtagoddal való harci jártasságod növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen farok végtagoddal való harci jártasságod megnõtt 5. szintre.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 253.]

z 19 10 zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért
Elõveszed a mandolint, és játszani kezdesz rajta. A barlangodban, magadban muzsikálsz, hiszen tudod, hogy tudásod még nem érte el azt a szintet, amellyel közönség elé léphetnél.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

k 99 kaland elvállalása
Nem igazán volt kedved semmihez, ezért már 2 órával korábban ott vársz a téren, mint amikor találkozni szoktatok. Végül megérkezik Troy.
- Ah! Egy galetki ifjú! Csak nem történetre áhítozol? Örülök, hogy megismerhettelek! Hadd kezdjek el egy érdekes mesét...
Olyan grimaszt vágsz, hogy a bárd pukkadozó kacagásban tör ki.
- Na jó, rendben van. Azt hiszem, ennyi tréfa elég volt mára. Különösen, mivel a történet befejezése egyáltalán nem vicces. - ezzel elõveszi a zsákjából a lantját, és egy furcsa dallamot kezd pengetni, amitõl feláll a tarkódon a szõr.
- Amikor Énoszi Wart és Rintelki Anator látták a Magiszter döbbent arckifejezését, egy szempillantás alatt megértették, mi történt, és még többet is. Ha a Magiszter meglepõdött azon, hogy itt látja õket, az csak egy dolgot jelenthet.
Ekkor az emelvény mögött vibrálni kezdett egy óriási portál, és elkezdtek keresztülmasírozni rajta a császár elsõ testõrei. A Magiszter ellépett a csoporttól, és feléjük indult. Mindketten megkövülten bámulták. A fiú nem tudta, hogy mi fog következni, de az az érzése volt, hamarosan itt a világ vége. Azonban nem történt semmi különös - a Magiszter megállt elõttük, és nyájasan elmosolyodott.
- Á, Énoszi Wart, és egy ifjú tanítvány! Csatlakozzatok hozzánk. Egy generáció során egyszer fordul elõ, hogy a császár meglátogat egy szintet, ezt kár lenne kihagyni!
- Magiszter - köszörülte meg a torkát Wart. Anator érezte, hogy a varázsló ellazult kicsit. Majdnem elnevette magát. Azt hitte... Majdnem azt hitte, hogy... Aztán érezte, hogy mennyire abszurd volt még a gondolat is. Wart folytatta. - Nagyon fontos ügyben kell Önnel beszélnem, Magiszter. Fekete Yantarin...
Anator ekkor észrevette a Magiszter csuklóján a karkötõt. Ugyanolyan volt, mint amilyet Yanarin viselt. Leplezetlen félelemmel nézett a Magiszter szemébe. A Magiszter viszonozta pillantását. Egy végtelenül bölcs és intelligens galetki szemébe bámult... És aztán a pupillába bámulva, meglátta az ürességet. A végtelenül idegen hideget, amely a lelkébe fúrta magát. És ekkor megérezte a bûzt. Olyan erõsséggel, ahogy még soha. Öklét görcsösen szorította össze, hogy a nyálkás borzalomaura ne tapadjon bõrének minden pontjára. Wart megállt mondandójával, és kettejüket nézte.
- Yantarin a belsõ ügynököm volt. Mindent elmondott nekem a küldetésetekkel kapcsolatban. - mondta nyájasan a Magiszter, miközben megnyomta a volt szót. Anator összegörnyedt, a bûztõl iszonyatosan rosszul volt. Közben egy kép rémlett fel elõtte, amelyet gyerekkorában látott, az arénánál. Egy orgling fattyút bevetettek táplálék gyanánt egy tomboló daergaoth lord ketrecébe. A borzalmas lény, hatalmának teljes tudatában, hosszasan játszott áldozatával, mielõtt felfalta.
- Tehát beszélt Yantarinnal... - lépett hátra Wart falfehéren. Körülöttük mintha megállt volna az idõ. Egyikük sem vett tudomást az óriási díszes lefüggönyzött hordszékrõl, amellyel épp most hoztak át a portálon, vagy a császár köszöntésére megszólaló kürtökrõl. Wart felemelte botját, kitárta a tenyerét, minden kétséget kizáróan, hogy egy varázslatot mondjon. Ekkor éles sivítás hallatszott, és mindkettejüket robbanás repítette hátra. Arcukat a Magiszter bõr- és szervdarabkái borították, csakúgy, mint a földet. A Lény egyetlen mozdulattal lerázta magáról a nyomorult földi porhüvely álcát, hiszen most, hogy leleplezõdött, már nem volt rá szüksége. Anator a fájdalom ködén keresztül látta a gomolygó fekete alakot, aki a Magiszter helyén állt. Valamiféle óriási pókra hasonlított leginkább. Riadalom támadt a téren, sikoltozás, üvöltözés hallatszott mindenhonnét. A pók csápjaiból fehér lövedékek indultak sisteregve útjukra. Akiket eltaláltak, azok egy szisszenéssel elillantak, mintha sosem léteztek volna. Anator nem tudta, milyen szerencsének köszönhette, hogy nem õk voltak az elsõ célpontok. Talán a lény nem érez érzelmeket, mint például düh, a leleplezése miatt... De ekkor már látta, hogy korai volt az öröme. A Pók döngõ léptekkel felé indult. Felugrott, hogy elmeneküljön. A sistergõ savcsóva oda csapódott be, ahol az elõbb feküdt. Ekkora már elég sok galetki gyûjtött bátorságot ahhoz, hogy szembeszálljon a lénnyel. Nyilak és varázslatok záporoztak rá. A Pók körül valamiféle aura fénylett fel, ahogy a támadások ártalmatlanul lepattantak róla. De elegendõk voltak ahhoz, hogy elvonják a figyelmét Anatorról. A bosszúnál fontosabb volt most számára a túlélés.
A téren óriási volt a káosz. A császár hordszékét tuszkolták vissza a térkapun, míg a testõrök védõfalat alkottak elõtte. A Pók lövedékeivel megsorozta õket, a bátor veteránok egyetlen hang nélkül váltak gõzzé. Ezután a lény futva elindult a csatornaszint járata felé. Ekkor azonban újabb térkapu nyílt. Fehér ruhába öltözött galetkik özönlöttek elõ, és gyorsan kört alkottak. A levegõben ózonszag terjengett, és Anator még csekélyke mágikus tehetségével is érezte, hogy valami irtóztató mágia készül itt. A Pók megtorpant, talán most ébredt rá, hogy egy igazi fenyegetés érkezett, amely kárt tehet benne. Egy olyan hang hallatszott, mint amikor valaki szétszakít valamit, egy vásznat - de ez a vászon elég nagy kellett legyen ahhoz, hogy egy országot betakarítson. A milgandok fénye kialudt, a teret nem világította meg más, mint egy-egy elszórt láng. Mindenki a földre került, fülét fogva. Egy perc múlva a milgandok újra kialudtak, és ekkor Anator már látta, hogy a Pók nincs többé. Helyén lassan gõzölgõ, fekete köd foglalta el. A bûz továbbra is émelyítõ volt, de lassan oszlott, és tapintani már nem lehetett. Anator tudta, hogy most már talán soha többé nem kell ezt a mételyt szagolnia. Legalábbis ezen a szinten nem.

Troy a távolba meredt - nem úgy nézett ki, mint aki a folytatáson mereng, inkább úgy, mint aki az emlékeibe réved. Amikor kinyitod a szádat, õ felemeli a kezét.
- Ssshhh! Holnap még egyszer ellátogathatsz, és akkor felteheted a kérdéseidet, Vengryn. Igazán hálás vagyok, hogy végighallgattál! - ezzel meghajol elõtted, arcán ezúttal nem látsz mosolyt. [A bárdot a következõ fordulódban a K 99 paranccsal keresheted.]
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 243.]

ee 7 sok-sok eladás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 38 ap, törpe pikkelyvért (#4) 47 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 19 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 19 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 9 ap, mandolin (#19) 76 ap, kötél (#128) 19 ap, rozsdás kard (#131) 11 ap, ében tündekard (#132) 38 ap, ében nyílpuska (#133) 57 ap, ében láncing (#134) 76 ap, díszes fejék (#135) 19 ap, khaldoran öv (#137) 57 ap, üvegszimbólum (#138) 28 ap, furulya (#167) 152 ap, molitár dob (#168) 190 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 380 ap, törp szekerce (#235) 95 ap, lelakatolt ládikó (#310) 570 ap, vas lemezpáncél (#1001) 164 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 72 ap, bõr mellvért (#1046) 118 ap, kerek pajzs (#1061) 43 ap, nagy pajzs (#1062) 91 ap, vassisak (#1076) 43 ap, szárnyas sisak (#1077) 91 ap, halotti maszk (#1091) 27 ap, díszes fejpánt (#1106) 27 ap, vándorcsizma (#1121) 27 ap, utazóköpeny (#1136) 22 ap, díszes köpeny (#1138) 136 ap, zöld köntös (#1151) 27 ap, átlátszó köntös (#1152) 72 ap, könnyû íj (#1271) 43 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 72 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 129 ap, csonttõr (#1301) 27 ap, vívótõr (#1303) 145 ap, görbekard (#1316) 43 ap, hosszúkard (#1317) 91 ap, barbár lándzsa (#1331) 43 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 91 ap, az erõ könnyû íja (#1721) 228 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 348 ap, az ügyesség bõr mellvértje (#2396) 303 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 212 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 207 ap, a titán fekete csizmája (#5622) 426 ap, a titán csatos öve (#5666) 269 ap, a kobra csonttõre (#7601) 273 ap, a tolvaj hosszú íja (#9372) 444 ap, az entek zöld köntöse (#9701) 273 ap, az elfek szárnyas sisakja (#10527) 444 ap, a merénylõ zöld köntöse (#11051) 273 ap, a tudós nagy pajzsa (#11412) 444 ap, a sebesség karikaszimbóluma (#13361) 282 ap, a szellemek utazóköpenye (#15086) 269 ap, a sas fekete csizmája (#15972) 426 ap, az elefánt díszes pikkelyvértje (#16317) 483 ap, az elefánt márványgyûrûje (#16526) 273 ap, az elefánt csepp fülbevalója (#16556) 269 ap, a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) 364 ap, a bölcsesség díszes fejpántja (#17756) 273 ap, a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 426 ap, a kígyó csepp fülbevalója (#19256) 269 ap, a ragadozó nagy pajzsa (#19962) 444 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 273 ap, a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 487 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 490 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 396 ap, a tûz csatos öve (#22316) 145 ap, a tûz bronz amulettje (#22348) 483 ap, a tûz márványgyûrûje (#22376) 150 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 125 ap, a jég vassisakja (#22676) 166 ap, az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) 159 ap, a villám kõamulettje (#23696) 150 ap, a villám malachit karkötõje (#23741) 150 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 166 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 196 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 159 ap, a méreg hosszú lándzsája (#24283) 506 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 150 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 159 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 303 ap, a teknõs vándorcsizmája (#25421) 150 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 285 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 278 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 159 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 285 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 159 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 150 ap, a légzés bronz mellvértje (#27597) 399 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 145 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 285 ap, a bûz díszes fejpántja (#29006) 150 ap, a bûz kék köpenye (#29037) 278 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 150 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 150 ap.
[Takarítás a barlangodban:] Eladsz 4 sziklarepeszt 4 aranyért. Eladsz 8 harci fejszét 40 aranyért. Eladsz 1 törpe pikkelyvértet 13 aranyért. Eladsz 1 rozsdás kardot 3 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 238.]

ep 12 25 13 építed a 12. épületet 25 TVPért
Hazamész a boltból. [Rendben, az építkezés során az elektr.lehelet tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Hûséges dolgozóként folytatod a nagyobb barlang felhúzását. A kézzel hajtott bányagép nyújt segítséget a munkádban. Nem törõdsz sem az idõvel, sem a fáradtsággal, csak az elõtted levõ feladatra koncentrálsz. Az építés 25 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az épületet használhasd, még 20 TVP-nyit kell dolgoznod.
[25 TVP-t használtál fel, maradt még 213.]

v 146 17 11 146. varázslat elmondása
Elõhívsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 210.]

v 146 11 8 146. varázslat elmondása
Ellõsz egy kontakt.õseiddel varázslatot. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 207.]

v 146 14 8 146. varázslat elmondása
Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy kontakt.õseiddelt. Aha! Õseid megmutatják a csarnok térképének egy részletét. (-20 vp.)
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 204.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Kék Hadúr, ameddig õ eljutott 2 gortangu (#258). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy agglomerátor (#41) [aura: 2-es méretû 7-es szintû fog.].

*** 1. KÖR *** Megindulsz az agglomerátor felé. Már ott is vagy! Az agglomerátor feléd rohan. Az agglomerátort próbálod megsebezni. A Kõ Kardját forgatva támadsz. (16 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (45 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). Szagod látható benyomással van rá (3 sebzés). Az agglomerátor halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõztél! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+19%). A harc alatt nézõközönség gyûlt össze, tapsolnak, teljesítményedet látva. Az arénamester átadja a jutalmat, 45 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 194.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Felkerekedsz, és elmész a szint távoli végében épített arénába. A porond hátsó végében egy pár küzd, de egyébként az aréna üres. Megkeresd az arénamestert. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent. Kifizeted a beugrót, 25 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet. Közben megtudtad, hogy az aréna legjobbja Kék Hadúr, ameddig õ eljutott 2 gortangu (#258). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeled egy csontváz harcos (#68).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a csontváz harcost. A csontváz harcos feléd rohan. Támadod a csontváz harcost. A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (20 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (47 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal. (38 ép-t sebeztél). A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 105 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elteszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. Az arénamester kezet ráz veled, átad jutalmul 50 aranyat, és eltakaríttatja a harc maradványait.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 184.]

be 5 meglátogatod az 5. épületet
Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel. Odamész hozzá. Köszöntöd, és 25 arany kifizetése után már vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Kék Hadúr, az általa legyõzött akadály 2 gortangu (#258). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeleid 2 katapulter (#33).

*** 1. KÖR *** A 2. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. Mellé! Az 1. katapulter téged céloz, amikor a kerek kõvel lõ. (1 sebzést okozott.) Megközelíted az 1. katapultert. Megtámadod az 1. katapultert. A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (16 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (44 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Bûzöd nehezen elviselhetõ számára (10 sebzés). Az 1. katapulter halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Támadod a 2. katapultert. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. (9 ép-t sebeztél). Elõrehajolva harapni próbálsz. (42 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglóbálva zúzol farkaddal. (41 ép-t sebeztél). Bûzöd kellemetlen számára (6 sebzés). A 2. katapulter kileheli lelkét.
[A csatában összesen 168 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+31%). Viszed, ami mozdítható: 4 kerek kõ. Az arénamester gratulál gyõzelmedhez, és átadja a nyereményedet, 55 aranyat.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

pv 3 4 5 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha ez nem megy, átokszórást javasolsz. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez sem lehetséges, megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Mosolyogva hagyod el barlangodat: portyára indulsz. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Meglátsz valamit a fal tövében. Hohó, ez csótányláb ! Leszedsz 1 adagot. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt látsz. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Odabent fogad Beldaron, egy fekete, rövid hajú, zöld szemû férfi. A Tolvajok klánjának segédtolvaj rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: kristályamulett, a védekezés átlátszó köntöse, a regenerálódás malachit karkötõje, ezüstmedál, az egyensúly gyûrûje, roxati üvegszem, ezüst nadrág, ében láncing, a sebezhetetlenség fülbevalója, görényfarok, khaldoran öv, az enyészet vaspajzsa, Rogan karkötõje, a sav díszes fejpántja, a puhányság köve, a sav csepp fülbevalója. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze mászás szakértelemben való jártasságotokat. Ez a legkönnyebben próbára tehetõ képesség! Kerestek a közelben egy meredek sziklafalat, és buzgón mászni kezdtek. Nem jelent nehézséget a feljutás, de persze megfelelõen gyorsnak is kell lenned... Lihegve érsz fel a tetõre, Beldaron már ott várakozik. Õ nyert!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 174.]

vd vadászat
Vadászni támad kedved. A déli kõbányák egyik elfeledett járatán keresztül ereszkedsz le a torzszülöttek nyomorúságos csatornaszintjére. A sötétbõl furcsa neszeket hallasz. Nem vitás, ugrásra kész torzszülöttek várnak rád. Szimatot fogva, elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeleid egy elektromancer (#98) és egy elektraton (#34).

*** 1. KÖR *** Magában motyogva, az elektromancer létrehoz egy elektromos falat. Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 16 életpontnyit sebzõdsz. Az elektromancer irányába mozogsz. 24 életpontnyit sebzõdsz az elektromos faltól. Megtámadod az elektromancert. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. Elhibáztad. Harapni próbálsz. (47 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Odacsapsz farkaddal. Hátraugrott a támadás elõl. Szagod látható benyomással van rá (6 sebzés).
*** 2. KÖR *** Az elektraton mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy villámsújtást. 19 ép-t sebzõdtél. Az elektromancer ellõ egy villámsújtás varázslatot. 32 életpontnyit sebzõdsz. Támadod az elektromancert. A Kõ Kardjával lesújtasz. El sem találtad. Megpróbálod megmarni. Mellé! Rávágsz farkaddal. Fürgén elhajolt. Bûzöd fojtogatja (6 sebzés).
[A csatában összesen 59 sebzést okoztál, és 91 sebzést kaptál.] Ennek fele sem tréfa! Rohansz, ahogy a lábad bírja.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 17 ép-t. (-4 vp.) 13 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.)
[28 TVP-t használtál fel, maradt még 146.]

x 10 exkaváció, ásatás
Nehezen megközelíthetõ helyre mászol fel, egy óriási kráter falán. Az itt található barlangokban állítólag egy õsi faj élt évszázadokkal ezelõtt. Talán rábukkansz valami érdekesre... A kiszélesedõ barlangjárat közepén egy quwarg boly magasodik. Az apró (és kevésbé apró) rovarok családja már nagyrészt kihalt az erõsebb fajokkal való versengés eredményeképp, ez a boly is kihaltnak látszik. Azaz várjunk csak! Valaki egy bejáratot vágott a tetején. Talán mégsem annyira lakatlan... (451. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!] Útközben észreveszel egy sötét mákot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Nem foglalkozva tovább a faunával, hozzálátsz a régészeti feltáráshoz. Õsi írásra bukkansz. De nemhiába rendelkezel régészeti képességgel - sikeresen kisilabizálod: 27. VI. Borax halála, I. Zaks Boelnir kerül Alanor trónjára.
28. A Libertani királyság létrejötte.
29. Qvill és Gatin hercegség létrejötte.
31. Libertan hajókat épít, megkezdõdik a tengeri kereskedelem.
33. A Libertani királyság, a Qvill és Gatin hercegség egyesül Libertani császárság néven, uralkodójuk I. Samael lesz, Borax fattya.
38. Alanor trónjára II. Zaks Boelnir kerül. Hirtelen megakad a pillantásod valamin egy sarokban: nohát, egy õskõ! Boldogan teszed el.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Itt az ideje, hogy megleckéztesd a szint tunya polgárait. Végigjárod a környék barlangjait, megfelelõ ellenfél után kutatva. Egy óriási barlangnyílás tátong elõtted, a bejárat tele van szórva különbözõ torzsülöttek csontjaival. Vagy egy nagyragadozó tanyája, vagy egy galetkiremete lakhelye! Mindenesetre felébred benned a kíváncsiság. (384. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Szertartásosan üdvözöl Mancs, egy pillanat alat eltünik a szemed elõl. Nagyon igyekszik felfelé ez a férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A Bölcsek Köre szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a törpék lovagi lemezpáncélja, khaldoran öv, bronzmedál, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a regenerálódás hosszú íja, ozin fülkarika, az óriás csontmaszkja, a bölcsesség utazóköpenye, a teknõs márványgyûrûje, görényfarok. Köszönés helyett ezt kiáltod: "Mit keresel itt torzszülött létedre?" Nem késik a válasszal: "Csak szebb lennél attól, ha kifordítanának!" Nem habozol, máris mondod: "Na, ilyen is csak egy szellemi fogyatékosnak juthat eszébe!" Nem késik a válasszal: "Hogy szorulna beléd örökre, amit megettél!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Mancs szóhoz sem tud jutni megdöbbenésében. Ezt megkapta! Mikor kidühöngte magát, biccent: Te vagy a gyõztes. (+34% lélekenergia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 126.]

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. A délkeleti tornyokban kiépített lépcsõsorok egyikét választod, hogy megközelítsd a torzszülöttek lakóhelyét. A távolból kiáltások, robbanások hangja szûrõdik el hozzád, egy borzalmas halálsikoly, aztán néma csend. A barlangteremben, ahová belépsz, sûrûn tenyészik a növényzet. Néhány, a plafonba vágott lukon keresztül napfény szivárog be (ilyen közel lennél a felszínhez?), de ennek ellenére a növények többsége vakfehéren burjánzik. A növények egy helyen különösen sûrûn nõnek, láthatóan valamiféle fészket/tanyát alkotva. (233. kaland, összköltsége 20 TVP.) Hosszú ideig mászkálsz, és már majdnem feladod, amikor végre rábukkansz a vadászzsákmányra. Szemedet összehúzod: pszionikus jelenlétet érzékelsz! Ellenfeled egy asztrális polip (#61). [ld. enc.]

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Vengryn Mentális robbanás -22 PE (-8)32 (-3)47 Asztrális polip Tudati méreg +3 méreg (-6)34 (-22)23
2. Vengryn Tudati méreg +2 méreg (-12)20 (-6)41 Asztrális polip Tudati méreg +3 méreg (-8)26 (-2)21
3. Vengryn Tudati méreg +1 méreg (-12)8 (-12)29 Asztrális polip Pszi acéltorony -6 PE (-10)16 (-3)18
4. Vengryn Pszi csáp kudarc (-8)0 (-9)20 Asztrális polip Pszi acéltorony -3 PE (-10)6 (-3)15
5. Vengryn semmi semmi (+0)0 (-15)5 Asztrális polip Pszi csáp +9 PE (-6)0 (+6)21
6. Vengryn semmi semmi (+0)0 (-5)0 Asztrális polip semmi semmi (+0)0 (-3)18

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-21 életpont.)

(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.)
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek hamarosan gyógyulni kezdenek. (+19 életpont.)
[24 TVP-t használtál fel, maradt még 102.]

x 10 exkaváció, ásatás
Keresel a szint távoli végében egy elhagyatott, csontokkal teli barlangot, és nekilátsz, hogy aprólékos munkával régi leletek után kutass. Az izzadságos munkád nem jár eredménnyel. Talán nem jó helyen keresgéltél...
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

p portyázás
Elég a henyélésbõl! Itt az ideje egy kis akciónak. A telep egy távolabbi részét látogatod meg, persze útközben is figyelsz, hátha neked tetszõ jelzéseket látsz valamelyik barlangon. Nem telik sok idõbe, és találsz egy alkalmas helyet. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Malior az Éjben Kacagó, egy fekete hajú, fekete bõrû, piros szemû galetki férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a gyõzelem vándorcsizmája, a káosz szikrázó öve, a regenerálódás szimbóluma, a háború köve, óriás fülbevaló, Rogan karkötõje, a káosz dalebgad amulettje, a túlélés szürke maszkja, ezüst porontyköpeny, a regenerálódás malachit karkötõje, az energia keresztszimbóluma, a lich márványgyûrûje, zsugorító gyûrû, a tudás gyûrûje, a kígyó vas lemezpáncélja. Elsõ mondatod: "Hogy szakadna be a barlangod!" Azonnal visszavág: "Hogy nõné be a folyondár a barlangodat!" A következõvel folytatod: "A szagod mellett parfümnek lehetne használni a száznapos tojást." Õ rögvest kontrázik: "Azt beszélik rólad, még a bokorzörgéstõl is félsz." Nem habozol, máris mondod: "Hallottam, hogy kiállítottak téged egy hónapra a szint múzeumában, mint a butaság etalonját!" Nem késik a válasszal: "Azt mondják rólad, hogy amikor ellátogattál a lárvaneveldébe, a kicsinyek megálltak a fejlõdésben." Szóhoz sem jutsz megdöbbenésedben! Micsoda átok! Lehajtott fejjel elismered, Malior az Éjben Kacagó volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 82.]

vd vadászat
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! A szokásos izgalom lesz rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé. Megérkeztél az alsó szintekre! Lábadnál a csatorna szennyvize csordogál. Megpillantasz egy mészkõbõl épített házat, persze a torzszülöttekre jellemzõ hanyagsággal van összetákolva. Ami igazán érdekes, hogy az épületet mintha halvány mágikus aura lengené körül. Talán érdemes lenne majd egy kicsit körülnézni odabent... (268. kaland, összköltsége 35 TVP.) Vadászösztöneid mentenek meg attól, hogy egy fentrõl gurított szikla ne zúzzon agyon. Harcra készen, megfordulsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89) [aura: imm.ktkt.méreg: 30.].

*** 1. KÖR *** Az óriáspók felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az óriáspók feléd rohan. Támadod az óriáspókot. A Kõ Kardjával próbálsz sebet ejteni ellenfeleden. (9 ép-t sebeztél). Megpróbálod belemélyeszteni fogaidat. (46 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Tekergetve suhintasz farkaddal. (36 ép-t sebeztél). Az óriáspók halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 91 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+39%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Elrakod a zsákmányt, ami egy xenópete és 34 arany.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 66.]

x 10 exkaváció, ásatás
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz, lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Egy gigantikus barlangterembe jutsz, amelynek mind távoli vége, mint plafonja a sötétbe vész. A padlón repedéseket látsz, amelyek a feneketlen mélységbe nyílnak, itt-ott felszûrõdik a fortyogó láva vörös fénye. A terem közepén rég elpusztult óriásszörnyek csontjaiból emelt épületet látsz. Elég félelmetes! (240. kaland, összköltsége 20 TVP.) Békés munkád közben megzavarnak. Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a zombi mestert. A zombi odajön hozzád. A zombi mester közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod a zombi mestert. A Kõ Kardját forgatva támadsz. (12 ép-t sebeztél). Megpróbálod megmarni. (32 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Lecsapsz farkaddal. (31 ép-t sebeztél). A zombi mester halálos sebet kapva a földre zuhan. A zombi rád veti magát. Elõre szúr jobb karmával. (1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. A Kõ Kardjával lesújtasz. (26 ép-t sebeztél). Kitátod szádat, harapni próbálsz. (49 ép-t sebeztél). Tekergetve suhintasz farkaddal. (43 ép-t sebeztél). A zombi holtan terül el.
[A csatában összesen 193 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+46%). Elteszed a zsákmányt, ami 30 arany. Nos, hol is tartottál az ásatásban? Hiába dolgozol sokáig, semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 56.]

t 62 20 62. szakértelem tanulása 20 TVP-ért
A saját barlangodba való belopódzást gyakorlod, teljes sötétségben, úgy, hogy egyetlen hang se hallatsszon.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 40.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód Thészeusz, egy férfi. A Tisztogatók klánjának felderítõ rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Felszerelése: a szakács üstje, a mentát malachit karkötõje, a sebesség csontamulettje, ozin fülkarika. Így üdvözlöd: "Te kékorrú pocokvadító!" Õ rögvest kontrázik: "Vigyázz, mert még kipukkan a vízhólyag fejed!" A következõvel folytatod: "Hogy szorulnál bele a saját barlangodba a lapátfüleid miatt!" Nem késik a válasszal: "Úgy hasonlítasz egy förtelemféregre, mint egyik vízcsepp a másikhoz." A következõvel folytatod: "A fejed leginkább egy tüskés hólyagra hasonlít, míg a tested egy száraz uborkára." Dühösen kiabálja vissza: "Ha rendesen megfürdesz és felöltözöl, akkor talán leszel olyan szép, mint egy kifordított macska." Ez nem igaz! Nem jut eszedbe megfelelõ válasz. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

p portyázás
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Nocsak, úgy tûnik, megvan, amit kerestél. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
A galetki, aki itt lakik Harvy, egy barna szemû, barna hajú, filigrán felépítésû férfi. [aura: 10-es méretû 8-as szintû fog.] A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. Tárgyai: bronzmedál, szivárvány karkötõ, suhanó csizma, a kalmár nyaklánca, az egyensúly gyûrûje, Rogan karkötõje, a teknõs bronz mellvértje. Elsõ mondatod: "Te gusztustalan csúszómászó!" Azonnal visszavág: "Csöpög a nyálad!" Nem habozol, máris mondod: "Te két lábon járó anti-bébi reklám!" Õ rögvest kontrázik: "Kérlek, ismételd meg, mert nem értettem jól a böfögésedtõl!" Csak hápogsz a szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Szomorú nyögéssel beismered, hogy vereséget szenvedtél. A gyõztes jutalma lélekenergia.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 20.]

p portyázás
Kinyújtózol, majd vidáman fütyörészve kilépsz a barlang ajtaján. Nincs más dolgod, mint végigsétálni a település egyik széles ösvényén, és megfelelõ barlangok után nézelõdni. Ahogy befordulsz egy sarkon, magas barlangterem tárul eléd. Közepén egy kõtorony magasodik. Bizonyára valamilyen mágus, vagy esetleg az õt elpusztító galetki tanyázik itt. Mindenesetre az ajtó tárva-nyitva van! Megjegyzed magadnak a helyet. (270. kaland, összköltsége 25 TVP.) Találomra kiválasztasz egy barlangot, amelybe be tudsz jutni. A jelzések alapján látod, hogy szakértelmeiteket fogjátok összemérni.
Vendéglátód Lightning-Hand, egy magas, szikár, ruganyos járású, kopasz, hidegkék szemû férfi. A Halhatatlanok klánjának a rend híve rangú tagja. A következõket látod nála: a bûz nehéz nyílpuskája, a villám karikaszimbóluma, díszes villámöv, a hatalom rubinja, a gyorsaság amulettje, Rogan karkötõje, ozin fülkarika, a harcos márványgyûrûje, a gyorsaság fogazott kardja, a bûz bíbor pikkelyvértje, a villám utazóköpenye, a villám malachitgyûrûje, a káosz mágusának csizmája, a kobra csonttõre. Rövid beszélgetés után megállapodtok, hogy barátságos versenyben méritek össze lopakodás szakértelemben való jártasságotokat. A lopakodás versenyre egy kiváló ötletetek támad. A helytartói palota elõtt álló õrt kell észrevétlenül megközelíteni, és megijeszteni egy nagy HU!-val. Izgatottan cserkészitek be az õrt. Lightning-Hand zajos mozgásával hamar felhívja magára a figyelmet. Te gyõztél!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 10.]

forduló vége
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad, hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenomorf embrió (#417).

*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenomorf embriót. A xenomorf embrió közelebb jön, hogy támadhasson. Megtámadod a xenomorf embriót. Meglengetve a Kõ Kardját, próbálsz lesújtani. (13 ép-t sebeztél). Acsarogva harapni próbálsz. Fürgén elhajolt. Villámgyorsan elõrevágsz farkaddal. (35 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez (-5 ép) Nehezen bírja a szagodat (9 sebzés). A xenomorf embrió rád támad. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. (16 ép-t sebzõdtél). Vámpirizál.
*** 2. KÖR *** Támadod a xenomorf embriót. A Kõ Kardját forgatva támadsz. Elkerülte. Pofádat nagyra tátva harapsz. (46 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre (-5 ép) Roncsolod bõrét. Meglóbálva zúzol farkaddal. Ez mellément. Szagod látható benyomással van rá (8 sebzés). A xenomorf embrió halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 111 sebzést okoztál, és 26 sebzést kaptál.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+38%). Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Figyelem! Jóllakottságod a következõ forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
Ebben a körben +4 galetki erõt és +19 hírnevet kaptál. A kör során összesen 829 sebzést okoztál, és 140 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 14 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 10 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 294 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Vengryn, egy zömök testalkatú hõs, kibõl árad az önbizalom. Szoborszerûen büszke tartású férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: piromád. Ez a 77. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 11 (15) / 3.20
[2] IQ: 16 / 2.68
[3] ügyesség: 8 (10) / 0.25
[4] egészség: 10 / 0.36
[5] mágia: 10 (12) / 2.45
[6] gyorsaság: 10 (11) / 0.41
[9] Méret/ép: 130 (137) / 110
Min. méret: 96
Barlangméret: 131
PONTJAID
Varázspont: 125 / 0
Képességpont: 16 / 94%
Hõsi pont: 8 (5)
Tám.bónusz: 5%
Véd.bónusz: 8%
Galetki erõ: 539 / 298
Hírnév : 736
Jóllakottság: 34%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 12 (0)
Galetki gyõzelmek: 4 (0)
Torzsz. csaták: 483 (7)
Torzsz. gyõzelmek: 432 (6)
Leölt torzszülött: 631 (8)
Pszi csaták: 23 (1)
Pszi gyõzelmek: 14 (0)
Ájulások száma: 14 (0)

A Halhatatlanok Klánjának (#10) tagja vagy.
Rangod: felvilágosult halandó (19)
Speciális képességeid:
+19 TVP / kör.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Hozz öt elfu mohát. 2.) Érj el 800-as hírnevet. 3.) Érj el legalább 20 galetki gyõzelmet. [ld. Statisztikák.]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[13] elektr.lehelet: 17 (22) / 4.97 [17] vastag bõr: 10 (12) / 0.20 [23] imm.ktkt.méreg: 4 (6) / 0
[25] bûz: 7 / 0 [26] lõfegyver: 4 (6) / 0.56    

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 7 / 0.15 [47] zárnyitás: 5 / 1.55 [48] mászás: 7 / 3.57
[49] rugalmasság: 3 / 0.14 [50] meggyõzõkészség: 5 (7) / 0.90 [51] transzformáció: 1 / 0
[52] auraészlelés: 3 / 0.40 [53] ékszerészet: 2 / 0.10 [54] kereskedelem: 5 / 1.23
[55] szívósság: 10 / 0.25 [56] varázsitalfõzés: 5 / 1.18 [57] gyógynövények: 4 / 3.51
[58] nyomkeresés: 4 / 1.50 [59] vezetõkészség: 3 (4) / 0.25 [60] pszi támadás: 8 / 2.70
[61] pszi energia: 10 / 3.70 [62] lopás: 7 / 0.73 [63] éberség: 4 / 0.45
[64] átokszórás: 6 (8) / 2.75 [65] álcázás: 2 / 0.15 [66] lopakodás: 6 / 0.70
[67] régészet: 7 / 2.12 [68] zene: 6 / 1.92 [69] tanulás: 4 / 1.60
[71] javítás: 8 / 1.60 [72] építés: 5 / 3.70 [73] felderítés: 6 / 2.54

VÉGTAGOK
bal mancs [100] méret: 1 (2) / 0 [101] szakért.: 6 (7) / 5.85     a Kõ Kardja
fog [103] méret: 17 / 0 [104] szakért.: 6 / 5.50 [105] roncsolás: 4 / 0  
farok [106] méret: 16 / 0 [107] szakért.: 5 / 0.44 [108] kontaktméreg: 2 / 0  

VARÁZSLATOK & PSZIK
[147] alkímia: 1 / 0 [149] dimenziókapu: 3 / 0.06 [11] elektromos kéz: 10 / 0.48
[48] ellenáll.megtörése: 6 / 0.24 [10] energiatüske: 8 / 0.32 [156] éhínség: 1 / 0
[29] életszívás: 1 / 0 [13] jégcsóva: 6 / 1.06 [15] jégpajzs: 5 / 0.06
[154] kisebb erõpajzs: 3 / 2.48 [27] kisebb gyógyítás: 10 / 2.89 [146] kontakt.õseiddel: 2 / 1.72
[158] láth. észlelése: 2 / 0.20 [157] láthatatlanság: 8 / 0.06 [165] manafókuszálás: 4 / 0.12
[129] mentális robbanás: 7 / 0.38 [148] méregsemlegesítés: 2 / 0.20 [28] óriáserõ: 4 / 0.06
[128] pszi csáp: 6 / 0.98 [171] savpajzs: 1 / 0 [159] szellemidézés: 2 / 0.20
[132] tudati méreg: 6 / 0.70 [14] vakító fény: 4 / 0.18    

RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK
méregsemlegesítés (2), láth. észlelése (2).

MAKRÓID
1. Makró
p
vd
x 10
2. Makró
bsz 2
v 159 7586 3
v 154
v 148 1
v 158
ad 10

HARCI PROGRAMOD
1: elektromos kéz t.var. ha 4 vagy több ellenfél van.
2: Lõfegyver használata ha ellenfeled #75.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 90 0 25 27; VI erõ:125% ép:30%; PV 3 4 5 6; PSZ 47 48 66 67; BA 15152; HE 1; PT 2; PTA 129 132 132 128 4; PTB 4 4 4 4 4;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #1 (1. épület), #6 (3. épület), #8 (4. épület), #10 (8. épület), #12 (7. épület), #17 (9. épület), #50 (20. épület), #451 (77. forduló), #384 (77. forduló), #233 (77. forduló), #268 (77. forduló), #240 (77. forduló), #270 (77. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg a nagyobb barlang építésén dolgozol, eddig 280 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 a bûz zöld köntöse (#29051) 1 a füvész köpenye (#193) 1 a gólem köpenye (#8335)
* 1 a kobra szárnyas sisakja (#7377) 1 a majom halotti maszkja (#14141) 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
1 a ragadozó díszes fejpántja (#20006) 1 a sün csatos öve (#25016) 1 a tûz halotti maszkja (#22241)
1 a védekezés kerek pajzsa (#4661) 1 a védekezés nagy pajzsa (#4662) * 1 az energia utazóköpenye (#18686)
1 az erõ díszes fejpántja (#1556) 1 csatos öv (#1166) 1 csontmaszk (#1092)
1 díszes fejpánt (#1106) * 1 díszes villámöv (#177) 2 ezüst fejpánt (#1107)
4 halotti maszk (#1091) 1 kerek pajzs (#1061) 1 khaldoran öv (#137)
1 könnyû láncing (#1031) 2 köpeny (#1135) 1 maszk (#1090)
1 nagy pajzs (#1062) 2 öv (#1165) 1 pajzs (#1060)
1 pikkelyvért (#1015) 1 sisak (#1075) 1 törpe pikkelyvért (#4)
1 vándorcsizma (#1121) 1 vassisak (#1076) 1 villámöv (#172)
2 zöld köntös (#1151)

Ékszerek, kincsek
* 1 a harcos gyûrûje (#7975) 1 a kalmár nyaklánca (#142) * 1 a sólyom karikaszimbóluma (#29561)
* 1 a tárgyalás gyûrûje (#144) * 1 a villám karikaszimbóluma (#23711) 3 amulett (#1195)
710 arany (#1) 1 aranyozott fülbevaló (#1258) * 1 az egyensúly gyûrûje (#213)
* 1 bronzmedál (#207) 1 díszes karkötõ (#1242) 96 drágakõ (#2)
1 ezüst nyaklánc (#1182) 1 ezüstmedál (#208) 1 fülbevaló (#1255)
1 gyûrû (#1225) 138 hamis arany (#809) 2 karkötõ (#1240)
1 kék gömb (#143) 2 malachit karkötõ (#1241) 2 márványgyûrû (#1226)
4 nyaklánc (#1180) 1 ozin fülkarika (#211) * 1 Rogan karkötõje (#145)
3 szimbólum (#1210) * 1 szivárvány karkötõ (#139)

Felszerelés
38 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 6 fekete dukát (#218)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 1 mandolin (#19)
1 Morgan kristálya (#525) 1 õskõ (#8) 1 varázskõ (#210)

Fegyverek
1 a bérmágus csonttõre (#17501) 1 a gyorsaság csonttõre (#4001) * 1 a Kõ Kardja (#216)
1 a mágia lándzsája (#3580) 1 a méreg rövid tõre (#24252) 1 a sün csonttõre (#25151)
1 a tûz fogazott kardja (#22468) * 1 az angyalok könnyû nyílpuskája (#28286) 1 barbár lándzsa (#1331)
1 gyalogos lándzsa (#1332) 1 íj (#1270) 4 kerek kõ (#11)
1 könnyû nyílpuska (#1286) 1 lándzsa (#1330) 4 parittya (#10)
1 rozsdás kard (#131) 2 tõr (#1300)

Varázsitalok és füvek
12 csótányláb (#25) 3 elfu moha (#33) 4 elonotichlan (#31)
7 fehér gyógyital (#50) 12 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58)
4 hónakkupók (#30) 4 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68)
1 kincskeresés itala (#64) 9 liánvirág (#24) 16 mátekel gomba (#21)
1 méregellenállás itala (#51) 4 mézfû (#29) 9 mitulen fû (#20)
3 óriásnövés itala (#60) 9 ragálygomba (#26) 2 sárga gyógyital (#61)
4 sötét mák (#23) 12 tejfonál (#28) 14 üvegcse (#14)
3 védelem itala (#59) 1 villámlehelet itala (#56) 10 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
2 barna manakõ (#149) 7 ekinda haj (#147) 4 elektronit (#141)
3 húsevõ bibe (#151) 6 lemúr hártya (#161) 16 mandibula (#157)
10 molad púp (#16) 11 molitár háj (#165) 1 nordkristály (#146)
46 õsi relikvia (#17) 10 pirgamit (#152) 1 xenópete (#278)
5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 199 arany (#1), 1 csótányláb (#25), 1 aranydukát (#437), 1 sötét mák (#23), 4 kerek kõ (#11), 1 õskõ (#8), 1 xenópete (#278).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 sziklarepesz (#13), 8 harci fejsze (#12).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



ASZTRÁLIS POLIP (61. PSZIONIKUS LÉNY)
Ezek a mentális energiából élõ ragadozók az anyagi sík lakóira vadásznak, és azonnal megtámadnak mindenkit, akinél csak a mentális képességek leghalványabb jelét érzékelik. Az asztrális polip egy jó érv arra, hogy soha meg se próbáld a pszi elsajátítását, hiszen ettõl kezdve állandó zaklatásának leszel kitéve.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.