Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Energiaital
Küldd el képeslapként!
"Az energiaital a város széles körben használt doppingszere, a gyorsabb fejlődés eszköze. Az eredmény azonban rendkívül törekény, vigyázz hát az állandó, folyamatos használattal! Könnyen megsínylődheti a szervezeted!" - Encyclopedia Fantasya
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-04-27 14:00:00 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
7352-12

Karakterszám: 7352 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 12 Játékhét: 12
E forduló ára: 23 zs. Maradék zseton: 711
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2000. feb. 9. 7h:56'
A következõ fordulód táplálható: 2000. feb. 16.

E-mail!

MADEIRA KALANDJAI




Pihenésed alatt a következõ történt:
** 5. NAP ** Balszerencse kiadott egy tk 51 9745 7352 0 0 0 parancsot.
** 6. NAP ** Lady Lucitania kiadott egy tk 51 5257 7352 0 0 0 parancsot.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Qualt'zar az Akkult, egy erõs, éjfekete szõrzetû, ruganyos testû, farkas fejû, nyugodt tekintetû férfi. (hírneve 302.) A te szinteden a legnevesebb Jégkirálynõ, egy hófehérbõrû, fekete hajú és kékszemû. A levegõ mintha lehûlne körülötte. Szép nõ. (hírneve 262.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*feb. 3.* Nagyétvágyú új végtagot növesztett! *feb. 3.* Piromaca elektr.lehelet tulajdonsága 12 lett, elsõként a szinten. *feb. 4.* Nomis Leinád lett az aréna bajnoka. *feb. 7.* Mighty új végtagot növesztett! *feb. 7.* Torz Talbot teljesítette a 16. küldetést, amit a palotában kapott. *feb. 8.* Black Rose teljesítette a 17. küldetést, amit a boltban kapott. *feb. 8.* Lelkek Vadásza teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *feb. 8.* Csillagszemû teljesítette a 15. küldetést, amit az akadémián kapott. *feb. 8.* Maxigázt rajtakapták, ahogy lopni próbált. *feb. 8.* Maxigáz mérg. lehelet tulajdonsága 13 lett, elsõként a szinten.
Eljut hozzád néhány morzsa abból, hogy mi hír a nagyvilágban:
*feb. 3.* Galambepéjû Vérmókus csatában legyõzte Polluxot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]

b 3 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 55. [30 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

vi 125 viselkedés, bátorság beállítása
Csak akkor kezdesz harcba torzszülöttek ellen, ha összes erõsségük nem nagyobb a te erõsséged (esetleges szolgáidéval együtt) 125 százalékánál. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

kno 62 7 62. képességre 7 képességpont
Elköltesz 7 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta eredményét, a lopás szakértelmed 8. szintre nõtt. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

kno 3 2 3. képességre 2 képességpont
Elköltesz 2 képességpontot az ügyesség tulajdonságod növelésére. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 136.]

be 17 1 meglátogatod az 17. épületet
Elmész a Tolvajok Klánjának épületébe. Elmondod, hogy szeretnél csatlakozni a Klánhoz. Várnod kell egy darabig, amíg az a galetki, aki az újoncok felvételével foglalkozik, megérkezik. Egyszercsak besuhan egy hosszú, hollófekete hajú, izmos testû galetki lány. Õ lenne Xembia, a Klán egyik helyi vezetõje? A leány elmosolyodik zavarodon, majd megszólít:
- Madeira, nem vagy teljesen ismeretlen elõttünk, és nagyon örülünk, hogy felkerestél bennünket, ahelyett, hogy a saját szakálladra ûznéd a mesterséget. - ezzel elõrehajol, és egy jelvényt tûz a ruhádra, amely egy lakatot ábrázol. - Mostantól hivatalosan is a Klán tagja vagy! Igazi szabályaink nincsenek, de azért nem árt, ha Zodera elmond néhány dolgot, amit nem árt tudnod. - azzal Xembia, még mindig mosolyogva, megfordul, és a következõ pillanatban már el is tûnik az árnyak között. Zoderához, egy alacsony, de nagyon rugalmasnak tûnõ tolvajlányhoz fordulsz, aki rögtön magyarázni kezd.
- Elõször is, ne nagyon bízd el magad! Vannak itt nálad sokkal jobb tolvajok, méghozzá szép számmal. Ha bajban vagy, fõként magadra számíts: ha ügyetlen vagy, és a Katonák Klánja a nyomodba ered, a saját rejtekhelyedre menekülj, ne ide! Bárkitõl lophatsz és bármit, kivéve a Klán tagjait. (Minél hamarabb add ki a BA 17 parancsot, ha még nem tetted meg.) Végezetül, a Klán tagjainak szemében akkor vívhatod ki a legnagyobb tiszteletet, ha a Klánnak is dolgozol! Itt bármikor kaphatsz megbízást, már most, a kezdetek kezdetén is. Mindig egyszerre három feladatod, küldetésed lesz, ha valamelyiket teljesíted, azonnal kapsz helyette újat! Nos, lássuk, milyen megbízások közül válogathat egy magadfajta besurranó:
1.) A Klán minden tagja zsákmányának egy részét leadja a céhnek, ez természetes. A közelmúltban szerzett zsákmányodból 100 arany korrekt összeg lenne. 2.) A Hegy legügyesebb galetkijei vitathatatlanul a Klánunk tagjai közül kerülnek ki. Érj el 10-es ügyességet! 3.) Most, hogy beléptél a Klánba, szeretnénk látni, hogy mit is tudsz. Egy speciális, az ügyességedet próbára tevõ feladatsort állítottunk össze. Ha készen állsz, add ki a KK 43 parancsot. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. A barlangokat, amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat. Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Pillanatnyi habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Ellenõrzöd, hogy nincs-e csapda. Semmi veszély! Továbbmész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója, Birka, egy barátságos, kis szõrõs, senkit nem bántó BEEEE-getõ férfi. A következõket látod nála: fekete csizma, az ellenállás karkötõje. Csendben elteszel 1 sötét mákot. Még mindig nem ébredt fel! Gyorsan távozol. Mintha ez még nem lenne elég, némi kaját is sikerült csórni! (+6% jóllakottság.) [0 TVP-t használtál fel, maradt még 131.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Különösebb cél nélkül kóvályogsz a barlangok között, kihívást keresve. Hohó! Ez a barlang itt megfelelõ lesz. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Megvizsgálsz mindent, nehogy egy buta csapda áldozata legyél. Szerencsére, nincs. Magabiztosan elõrelépsz. Valami neked csapódik, és kegyetlen fájdalmat érzel. Csapda! (-11 ép). Na, ennyit a titkos belopódzásról.
A galetki, aki itt lakik Aimbush Znork, egy banánalakú fejû, tûhegyes fogai közt még egy belsõ állkapoccsal rendelkezõ férfi. Felszerelése: csepp fülbevaló, szivárvány karkötõ, maszk. Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Aimbush Znork irányába mozogsz. Aimbush Znork közelebb jön, hogy támadhasson. Támadod Aimbush Znorkot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (6 ép-t sebeztél). Aimbush Znork rád támad. Feléd döf bal karmával. (17 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Aimbush Znork rád veti magát. Rád vág bal karmával. (19 ép-t sebzõdtél). Aimbush Znorkot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Támadod Aimbush Znorkot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (5 ép-t sebeztél). Aimbush Znork rád veti magát. Elõre szúr bal karmával. (12 ép-t sebzõdtél). Eszméletedet vesztve összeesel.
[A csatában összesen 18 sebzést okoztál, és 48 sebzést kaptál.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
(Feltételes gyógyítás 3 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet. (+34 életpont.) [39 TVP-t használtál fel, maradt még 92.]

p portyázás
Kedved szottyan egy baráti, ámde tanulságos párviadalra. Útközben más, portyára induló galetkikkel is összeakadsz. Hiába, pezseg az élet! Odamész az egyik "galetkitanyához". Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megnyugszol, itt nincs semmi. Továbbnyomulsz.
Csendben osonsz be. Itt szunyál a tulaj, Vidámhalál, egy magas, körszakállas, tekintélyt sugárzó férfi. Tárgyai: díszes fejék. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 sötét mákot anélkül, hogy felébresztetted volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

pv 5 3 4 2 1 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megkérdezed a galetkit, hogy van-e kedve beszélgetni egyet. Ha ez nem megy, szakértelem próbára hívod ki a másik galetkit. Ha vendéglátódnak ehhez nincs kedve, átokszórást javasolsz. Ha ez sem lehetséges, egy-egy elleni küzdelemet ajánlasz. Végül sima harcot javasolsz. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 87.]

m 8 7 878 1444 3434 1414 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 8,7) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8 78) A legközelebbi feladat megoldásánál 78 lesz a válaszod.
(M 8,6) Mindenre felkészülve, északra mész. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek! Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A kérdése a következõ:
Zuveghar professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben vámpírdenevér tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként 2 növényt kapott, és az állatokat napi 8 órán keresztül világították meg Y milganddal, a szaporulat 44 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén 8-as fejadagnál, 2 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat 56 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 7 óráig világították a milgandokkal, 46 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar 9-es fejadagot adott X állatnak, és 6 óráig világította õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Hosszasan gondolkozol, végül megmondod a megoldást. [78] A szellem kifejezi elismerését. Kiálltad a próbát! (+20% lélekenergia.)
(M 7,6) Nyugat felé folytatod a felderítést. A csarnok egy újabb, kongóan üres termébe lépsz be.
(M 6,6) A térkép szerinti balra vezetõ járaton mész. A földön heverõ mocsok, a rongálások a falon mind-mind arra utalnak, hogy nem lehet messze egy-két torzszülött. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Megpróbál benyomni neked bal mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával. (6 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Mélyet lélegzel, és gyilkos gázfelhõt fújsz ellenfeledre. (7 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Benyom neked bal mancsával. Mellétrafált a balfácán. Lesújt rád jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 14 sebzést okoztál, és 17 sebzést kaptál.] Menekülsz, mented az irhádat. Újra a 7,6-es mezõn vagy.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Magas egészségednek hála, nem kell sokáig várnod, hogy pihenés közben meginduljon a gyógyulás. (+22 életpont.)
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,7) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,7) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 7,5) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 6,6) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni. [32 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

dk 20 52 dobása 20. kalandnak
Rendben, 20. kaland törölve. Rendben, 52. kaland törölve. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 55.]

be 9 meglátogatod a 9. épületet
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához. A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. - Kedves barátom, enged meg, hogy bemutatkozzam: Rugort atya vagyok. Ugye megengeded, hogy egy kéréssel zaklassalak. Ha felnézel, láthatod, hogy csúnyán megsérült a templomunk plafonja. A szépen kialakított stukkók lepotyogtak, hullik a vakolat és elõtûnik az a csúnya szikla, amibe az egészet belevéstük. Azok a szerencsétlen kõmûvesek sajnos nem mernek ilyen magasra felmászni, de azt mondták, ha találunk valakit, aki hajlandó ott fent dolgozni, akkor az õ tanácsaik alapján bárki el tudja végezni a legfontosabb tennivalókat. Azt persze nem kívánjuk, hogy te újítsd fel az egész templomot, de nagyon hálásak lennénk, ha részt vennél annak a résznek a rendbetételében - ezzel felmutat a plafon egy darabjára. Ha sikerrel jársz, többek közt vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra. (21. kaland, összesen 15 TVP-t igényel.) [5 TVP-t használtál fel, maradt még 50.]

k 21 kaland elvállalása
(21. kaland:) Egy kis közösségi munka soha nem volt ellenedre, örömmel segítesz a templomot rendbehozni. A kõmûvesek egy rövid fejtágítót tartanak, és már készen is állsz egy kis munkára. Az állványzat roppant bizonytalan, nagy figyelmet kíván, hogy eljuss a kívánt helyre.
[Mászás próba 6-os küszöbre: sikeres] Kapaszkodás közben egy-egy pillantást vetsz a már felújított részekre, de nem hagyod, hogy teljesen elvonják a figyelmed. Megérkezel az állvány tetejére. Megfordulsz a csarnok közepe felé. Hamar megtalálod azt a plafonból kiálló karikát, ahova azt a kampós kötelet kell rögzítened, amit lent kaptál. Csak azt felejtették el közölni, hogy ez vagy 15 lábnyira van az álványtól. Más megoldás nincs, megpróbálod a kampót beledobni a karikába.
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: 3 hõsiesség pont árán sikeres] Az elsõ dobás túl rövidre sikerül. A második is. A harmadik eltalálja a karika szélét, de lepattan a kampó. A negyedik viszont tökéletes, a kampó szépen belecsusszan a helyére. A kötél másik végét a falban levõ karikához rögzíted. Most jön a neheze: a kötélen fel kell mászni a plafonhoz, és a kis kalapáccsal teljesen le kell verni a már omladozó vakolatot.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Úgy csüngesz a kötélen, mint egy cirkuszi akrobata. Egyik kezeddel kapaszkodsz, a másikkal a vakolatot vered. A nagy homokórát háromszor fordítják meg, mire végzel. A kõmûvesek vezetõje elégedetten kiált: - Gratulálok, nagyszerû munka volt!
Óvatosan visszakúszol a kötélen az állványig, majd leereszkedsz a földre. Rugort atya megszorítja a kezed, majd hosszasan hálálkodik.
- A munkádért cserébe vendégünk vagy egy ingyen gyógyításra, és kérlek fogadd el ezt a csekélységet - ezzel átnyújtja az egyensúly gyûrûjét. [ld. enc.] (+1 hõsiesség pont.) (+1 képességpont.) [15 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

kf 213 bekészíted a 213. tárgyat
Felveszed az egyensúly gyûrûjét. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]

vee 1046 128 1 sok-sok vásárlás
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Amíg sorra kerülsz, végignézed a kirakott árukat, és gondolatban hozzáteszed az árat, amit ki tudnál alkudni: kemény bõrpáncél (#3) 40 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, üvegcse (#14) 4 ap, mandolin (#19) 80 ap, csótányláb (#25) 10 ap, kötél (#128) 20 ap, díszes rézkulcs (#129) 10 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap, lemúr hártya (#161) 6 ap, nohnetár gumó (#212) 20 ap, lemezpáncél (#1000) 100 ap, láncing (#1030) 80 ap, maszk (#1090) 10 ap, fejpánt (#1105) 10 ap, öv (#1165) 6 ap, csatos öv (#1166) 8 ap, sárga öv (#1167) 10 ap, nyaklánc (#1180) 16 ap, sárgaréz nyaklánc (#1181) 20 ap, ezüst nyaklánc (#1182) 26 ap, amulett (#1195) 10 ap, amulett (#1196) 12 ap, csontamulett (#1197) 16 ap, szimbólum (#1210) 16 ap, karikaszimbólum (#1211) 20 ap, gyûrû (#1225) 10 ap, márványgyûrû (#1226) 12 ap, malachitgyûrû (#1227) 16 ap, malachit karkötõ (#1241) 12 ap, fülbevaló (#1255) 6 ap, csepp fülbevaló (#1256) 8 ap, ezüst fülbevaló (#1257) 10 ap, tõr (#1300) 10 ap. Sajnos 1046. tárgy jelenleg nincs a boltban. Veszel 1 kötelet 20 aranyért. [5 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

kf 1046 bekészíted az 1046. tárgyat
Hazamész a boltból. Sajnálom, de nincs a birtokodban az a tárgy. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 30.]

az 1105 1046 tárgy azonosítása
A kíváncsiságtól hajtva megszemléled a tárgyakat. Fejpánt: értéke 5 arany. A következõ képességekkel rendelkezik: +3% védekezés. Sajnálom, de nincs a birtokodban 1046. tárgy. [2 TVP-t használtál fel, maradt még 28.]

bb 1 20 több épület meglátogatása
[be 1:] Elmész a szint középpontjában épült boltba.
[be 20:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a bölcs remetét otthonában. A remete végigmér, és így szól hozzád:
- Volna egy igen érdekes feladat neked és a barátaidnak. Nemrégiben egy renegát mágustanonc tanyát vert a szint egyik távoli barlangjában, és persze magával hozta népes követõi táborát is. A ti feladatotok lenne az, hogy csöndben, rajtaütésszerûen megközelítsétek, és kifüstöljétek! Ha nem teszitek meg, egyenként fog elbánni a szint még felkészületlen galetkijeivel. Követõit a ravasz mágustanonc úgy válogatta össze, hogy sem lehelõ, sem ütõ galetkik ne legyenek képesek legyõzni õket - ha azonban a csapatot úgy állítjátok össze, hogy vegyesen mindkét féle tudású galetkiket visztek, akkor lehet esélyetek. - a remete ezután részletesen elmagyarázza, hol található a mágus barlangja, és megjegyzi, hogy egy jó nyomkövetõnek biztos nem jelent gondot a megtalálása. Végül sok szerencsét kíván. (50. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt benne.) [10 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

k 17 kaland elvállalása
(17. kaland:) Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 18.]

mak 3 3. makró definiálása/hívása

ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

vd vadászat
Rövid gondolkodás után úgy döntesz, hogy most vadászni indulsz. Rövid séta után elérkezel egy ösvényhez, amely a torzszülöttek sötét világába vezet. Tétovázás nélkül haladsz tovább. Szellõ söpör végig a néma folyosókon, nyilván valamelyik külsõ szellõzõaknából. Rémisztõ huhogást hallasz egy oldaljáratból. Lassan haladsz tovább. Neszezést hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Ellenfeled egy tehemót (#24).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (6 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Ütni próbál bal mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl. Lekever egyet jobb mancsával. Nem talált.
*** 2. KÖR *** Megtámadod a tehemótot. Mérgezõ gázt fújsz. (6 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Benyom neked bal mancsával. (6 ép-t sebzõdtél). Lecsap rád jobb mancsával. Hátraugrasz a támadás elõl.
*** 3. KÖR *** Támadod a tehemótot. Kitátod szádat, és mérges gázt lehelsz. (7 ép-t sebeztél). A tehemót rád támad. Bever egyet bal mancsával. Elhibázta. Bever egyet jobb mancsával. Elkerülted.
*** 4. KÖR *** A tehemótot próbálod megsebezni. Mérgezõ gázt fújsz. (5 ép-t sebeztél). A tehemót rád veti magát. Lesújt rád bal mancsával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ütni próbál jobb mancsával. (5 ép-t sebzõdtél).
[A csatában összesen 24 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény döntetlen. [10 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

p portyázás
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
forduló vége
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki erõt kaptál. A kör során összesen 56 sebzést okoztál, és 87 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 4 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 172 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Madeira, egy kócos, sötét hajú, mogorva tekintetû, ezüstösen csillogó bõrû, rekedt hangú férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: puhányszint (2. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 12. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 5 / 0.60
[2] IQ: 4 / 1.85
[3] ügyesség: 4 (6) / 2.75
[4] egészség: 4 / 2.07
[5] mágia: 4 / 0.45
[6] gyorsaság: 5 / 0.41
[9] Méret/ép: 52 / 41
Min. méret: 37
Barlangméret: 55
PONTJAID
Varázspont: 30 / 30
Képességpont: 6 / 95%
Hõsi pont: 6 (10)
Tám.bónusz: 3%
Véd.bónusz: 6%
Galetki erõ: 119 / 91
Hírnév : 121
Jóllakottság: 181%
Életkor: 12 / 12
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 12 (1)
Galetki gyõzelmek: 0 (0)
Torzsz. csaták: 53 (2)
Torzsz. gyõzelmek: 45 (0)
Leölt torzszülött: 49 (0)
Pszi csaták: 0 (0)
Pszi gyõzelmek: 0 (0)
Ájulások száma: 9 (1)

A Tolvajok Klánjának (#17) tagja vagy.
Rangod: besurranó (1)
Speciális képességeid:
+1 lopás, +1 lopakodás, +1 csapdaészlelés, +1 mászás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Fizess a Klánnak 100 aranyat. 2.) Érj el 10-es ügyességet! 3.) Hajtsd végre a 43-as Klánkalandot (KK 43)! (összesen 20 TVP-t igényel)

HARCI SZAKÉRTELMEK
[14] mérg. lehelet: 4 / 2.64 [17] vastag bõr: 3 / 0 [26] lõfegyver: 1 / 0

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[46] csapdaészlelés: 2 (3) / 0.35 [48] mászás: 2 (3) / 0.72 [54] kereskedelem: 3 / 1.85
[62] lopás: 8 (9) / 0.60 [63] éberség: 3 / 0.06 [64] átokszórás: 3 (5) / 0.52

VÉGTAGOK
jobb mancs [100] méret: 6 / 0 [101] szakért.: 6 / 3.20    

MAKRÓID
1. Makró
pv 6
ism 3
p
pv 5 3 4 2 1
2. Makró
pv 5 8
ism 5
p
pv 5 3 4 2 1
3. Makró
ism 3
vd
ism 3
p

HARCI PROGRAMOD
1: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #9. Prioritás: 50.


FELTÉTELES PARANCSAID
GY 60 10; VI erõ:125% ép:35%; PV 5 3 4 2 1; PSZ 62 63 54 48 46; L 5 50 23 8 1;

AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #2 (3. épület), #7 (7. épület), #10 (4. épület), #17 (1. épület), #50 (20. épület).

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
1 díszes fejék (#135) * 1 fejpánt (#1105)

Ékszerek, kincsek
118 arany (#1) 2 drágakõ (#2) * 1 bronzmedál (#207)
* 1 az egyensúly gyûrûje (#213)

Felszerelés
2 kötél (#128) 1 díszes rézkulcs (#129)

Varázsitalok és füvek
2 winropu moha (#22) 4 mitulen fû (#20) 2 mátekel gomba (#21)
2 liánvirág (#24) 1 csótányláb (#25) 3 sötét mák (#23)
5 üvegcse (#14) 1 fehér gyógyital (#50)

Egyéb kacatok
1 nordkristály (#146)

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



AZ EGYENSÚLY GYÛRÛJE (213. TÁRGY)
Egy kalandos életet élõ galetki sokszor kerül olyan helyzetbe, amikor az ügyességén múlik az élete. Ez a csodálatos aranygyûrû az ilyen helyzetekben nyújt nagy segítséget, mivel az ügyességedet kettõvel megnöveli, amíg viseled. A gyûrû viseletéhez a KF 213 parancsot add ki. Vigyázz, egyszerre maximum annyi gyûrûd lehet bekészítve, ahány végtagod van.



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.