Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Alba Regina
Küldd el képeslapként!
Mint minden fajnál, a galetkik lányai közt is vannak tündöklő szépségűek. De a galetkik lányai - legyenek bármilyen törékenynek és ártalmatlannak tűnők - ugyanolyan halálos harci gépezetek, mint páncélos-tüskés hímjeik. Különösen igaz ez Alba Reginára, a pszionicisták klánjának magasrangú tagjára.
Nézz szét a galériában!
Ősök Városa - UL tápláló
LVII. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
LV. Alanori Olimpia - Vlagyimir-díj
52. Beholder találkozó - Vlagyimir-díj

A lista folytatása...
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (6)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-05-02 09:26:52 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
8351-100

Karakterszám: 8351 Számlaszám: titkos
Fordulószám: 100 Játékhét: 535
E forduló ára: 15 zs. Maradék zseton: 1231
Forduló típusa: email
1997-99 (C) Beholder Kft.
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 10. 21h:55'
A következõ fordulód táplálható: 2024. ápr. 11.

E-mail!

MAGIC HORSE KALANDJAI




Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
*** Szövetségi üzenet: A 3 hét elteltével Shug-Niggurath 1 legenda pont árán megvásárolta a xenóbõr karkötõt a szövetségi kincstárból, mivel az övé volt a legjobb ajánlat. ***
** 1. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 1. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 2. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 2. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 2. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
Felépült a varázsüllõ.
** 3. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 3. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 3. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 4. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 4. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 4. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 4. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A figura ezzel eltûnik. Rettegve rohansz ki a barlangodból.
** 5. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az õsi figura alakja szertefoszlik. Micsoda hihetetlen tapasztalat.
** 5. NAP ** A barlangodban egy szellemalak formálódik. Egy õsi szellem? Ahogy a hatalmas alak parancsoló, dübörgõ hangja megszólal, kétséged sincs felõle. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 5. NAP ** Lassan egy halványan derengõ alak materializálódik a barlangodban. Ijedten hátrálsz - csak nem egy õsöd szelleme látogatott meg? Hozzád szól. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." A szellem lassan eltûnik. Levegõért kapkodsz, ahogy a földre rogysz.
** 5. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 5. NAP ** Egy félelmetes szellemalak jelenik meg a barlangodban. Síri hangon szól hozzád. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.
** 5. NAP ** Egy áttetszõ, izzó szemû alak jelenik meg a barlangodban. Dübörgõ hangon szólal meg. "Mordus vagyok, a Hegy csúcsának uralkodója, az istenek ura és parancsolója! Intésemre még az Ellenség is porrá omlik. Szolgák tízezrei lesik parancsomat, varázshatalmammal képes vagyok még az univerzum tengelyét is meggörbíteni. Képes vagyok életet létrehozni és elvenni, úgy, ahogy a galetki egy követ rúg odébb. Tisztelj és félj engem, és élni hagylak, te, aki kevesebb vagy a legapróbb porszemnél is." Az alak eltûnik. Döbbenten bámulsz magad elé.

Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû, kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden a legnevesebb Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz, fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Egy futár távoli híreket hoz:
*ápr. 5.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Mázli felett. *ápr. 5.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *ápr. 5.* Törött Nyíl és Jószerencse megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *ápr. 7.* Törött Nyíl csatában legyõzte Jószerencseét. *ápr. 8.* Törött Nyílt kis híján megölte egy fekete arató. *ápr. 8.* Törött Nyíl gyõzelmet aratott Jószerencse felett. *ápr. 8.* A Feltámadás Hírnökei szövetség fényes gyõzelmet aratott xenomorf királynõ felett! *ápr. 8.* Törött Nyílt kis híján megölte egy Targhon, a lélekvadász. *ápr. 8.* Törött Nyíl és Mázli megküzdöttek egymással, és Törött Nyíl gyõzött. *ápr. 8.* Dantét kitüntette a mágusok tanácsa sokoldalú fejlõdéséért!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

var 29 20 29. varázslatra 20 képességpont
Elköltesz 20 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére. A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

h 8 1022 8. tárgy használata
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 316.]

tps 15 15 TVP spórolása, félrerakása
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 301.]

ep 32 50 16 építed a 32. épületet 50 TVPért
[Rendben, az építkezés során a tüskés bõr tulajdonságot ill. képességet fogod fejleszteni.] Ott folytatod a munkát, ahol abbahagytad, az építõgépet építed. Munkád során szövetségetek kiváló bányagépe is segíteni fog. Kitartóan gürcölsz, minden követ megmozgatsz a szó szoros és átvitt értelmében is. Ezzel eleget is tettél bõvítési kötelezettségeinek, legközelebb folytathatod más épülettel! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+58%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[29 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]

t 5 10 5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért
Egyszerû gyakorlatokat végzel: megpróbálsz egy arra járó galetkit hipnotizálni, majd telekinetikus energiáddal felemeled egy picit a földrõl. A fickó megunja a dolgot, és mérgesen távozik.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]

ad 10 aranydukát szerzése
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka, de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért. 1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]

mak 1 1. makró definiálása/hívása

b 1 barlangod bõvítése
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete: 149.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

kno 9 2 9. képességre 2 képességpont
A méreted növelése min. 2 képességpontba kerül.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
e 9 100 élelemszerzés
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
pv 4 8 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni, harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

p portyázás
Portyázásra szottyan kedved. Meglátogatod galetkitársaidat. Egy találomra választott irányba indulsz. Mindenfelé nézelõdsz galetkik által lakott barlangokat keresve. Útközben észreveszel egy hónakkupókot. Fáradtságod nem kímélve, megközelíted, és sikeresen begyûjtesz 1 darabot. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. A zászlócska egyértelmû: átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Ahogy beljebb lépsz, biccent feléd Hüyén a Hiéna, egy magas, foltos bõrû, nyáladzó, rettenetesen bûzölgõ és állandóan kacagó férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a kalmár nyaklánca, bronzmedál, vörös karkötõ, szivárvány karkötõ, ezüst nadrág, a bûz lovagi lemezpáncélja. Elsõ mondatod: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Õ rögvest kontrázik: "Te sehonnai bitang!" Nem habozol, máris mondod: "Még egy csótányt se vagy képes eltaposni!" Nem késik a válasszal: "Úgy csámcsogsz evés közben, hogy azt még az Ellenség is hallja!" Nem habozol, máris mondod: "Hulljon ki az összes fogad, süketülj meg a füledet eldugító szõrtõl, égjen ki a vaksi szemed!" Nem késik a válasszal: "Olyan förtelmes vagy, hogy ha megjelensz a galetki kisdedek között, megállnak a fejlõdésben." Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Akkora kiütések borítják a fejedet, hogy a rajtad nyüzsgõ bolháknak több órájába kerül, amíg meg tudnak egyet kerülni!" Hüyén a Hiéna nagy levegõt vesz, de csak nyögdösni tud kétségbeesésében. Végül hangos sóhajjal elismeri, hogy legyõzted. (+34% lélekenergia.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]

vv 154 157 több varázslat elmondása
[V 154 0 0:] Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy kisebb erõpajzs! (+12% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy láthatatlanság. (-13 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

mak 2 2. makró definiálása/hívása

pv 6 portyázás viselkedés
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 236.]

p portyázás
Tökéletes kondícióban érzed magad egy kis lazító portyához. Izgatottan lépkedsz. Itt is, ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket rejtve! Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Mielõtt belépnél, megvizsgálod a bejáratot, nincs-e csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Lábujjhegyen osonsz be, a barlangban békésen alszik a tulajdonos, Xerxész a Fenevad, egy hihetetlenül kigyúrt, félelmetes félszemû, brutálisan kegyetlen férfi. A Pszionicisták klánjának asztrális projektor rangú tagja. Végignézed a felszerelését: az egyensúly gyûrûje, vörös karkötõ, Xantin bõröve, ozin fülkarika, az erõ szürke maszkja, szivárvány karkötõ, zangrozi csizma, ében láncing, a káosz türkisz köntöse, a mentát gyöngye. A következõ pillanatban az alvást színlelõ figura rád ront. Kacagva veted magad a nyomorult pondróra.
Megszûnt a láthatatlanság varázslatod.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve a benned rejlõ mágikus energiákat, elvarázsolsz egy gránitbõrt. (-10 vp.) Xerxész a Fenevad a quwarg katonát rohamozza. A sáskaharcos elindul Xerxész a Fenevad felé. A quwarg katona Xerxész a Fenevadat rohamozza. Xerxész a Fenevad és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona halálos sebet kapva a földre zuhan. A sáskaharcos és Xerxész a Fenevad egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. Xerxész a Fenevad rezisztálja. (-8 vp.) Xerxész a Fenevad és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos halálos sebet kapva a földre zuhan.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. Xerxész a Fenevad rezisztálja. (-8 vp.) Xerxész a Fenevad közelebb jön, hogy támadhasson. Xerxész a Fenevad rád támad. Ütni próbál jobb mancsával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Lábaid megremegnek. Ellenfeled kontaktmérget használt. Feléd üt bal karmával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Támad fogával. Gránitbõr védelmez. (0 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Ájultan a földre zuhansz.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/132, a quwarg katona: 0/89.] Ebben a csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.

(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítással gyógyítod magad. Ennek eredményeképp gyógyulsz 20 ép-t. (-4 vp.) 17 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 17 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 15 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 18 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 13 ép-t. (-4 vp.)
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 190.]

p portyázás
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Hosszú kutatásba kezdesz, lehetõleg egy olyan barlangot szeretnél találni, amelyben még nem voltál. Egy sziklaperemen sétálsz végig. Hideg borzongás fut végig rajtad, ahogy lenézel a mélybe. Várjunk csak! Mi az ott? Kapaszkodók vezetnek le egy helyen a falon. Valami van ott! Rejtekhely? Fészek? Ha legközelebb erre jársz, megnézheted esetleg. (451. kaland, összköltsége 20 TVP.) Nem telik sok idõbe, hogy kiválassz egy barlangnyílást. Megpróbálkozol azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra. Szerencsére, nincs. Továbbmész.
Halkan lopódzol be. Alszik az itt lakó, Császári íjászparancsnok, egy az eget elsötétítõ nyílzáporból kilépõ, utasításokat osztogató férfi. [aura: építés: 6.] A Katonák klánjának apród rangú tagja. A Rúvel Öklei szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését: a hatalom köpenye, a sólyom vassisakja, bronzmedál, a méreg gyalogos lándzsája, óriás fülbevaló, a tûz fogazott kardja, ében láncing, a sólyom díszes karkötõje, a tárgyalás gyûrûje, a tolvaj nehéz nyílpuskája, díszes villámöv, a kalmár nyaklánca, a sebesség sárgaréz nyaklánca, a bérmágus malachit karkötõje, ozin fülkarika, spanyolcsizma, zsugorító gyûrû. Az alvó galetki szeme felpattan, és felugrik. Lebuktál! Kezdetét veszi a baráti összecsapás.

*** 1. KÖR *** Felemelve a tolvaj nehéz nyílpuskáját, Császári íjászparancsnok rád lõ. (4 találattal 166 sebzést okozott.) Összerogysz. A quwarg katona megközelíti Császári íjászparancsnokok. A sáskaharcos Császári íjászparancsnok irányába megy. A quwarg katona Császári íjászparancsnokok támadja. A sáskaharcos Császári íjászparancsnokok támadja.
*** 2. KÖR *** Császári íjászparancsnok és a quwarg katona egymással harcolnak. A sáskaharcos Császári íjászparancsnokok támadja.
*** 3. KÖR *** Császári íjászparancsnok és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona kileheli lelkét. A sáskaharcos és Császári íjászparancsnok egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Császári íjászparancsnok és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos holtan terül el.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 166 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 25/66, a quwarg katona: 37/65.] Teljes vereséget szenvedtél. Hosszas sötétség, majd lassan magadhoz térsz. Ellenfeled biccent, jelezve, hogy jó küzdelem volt. [-5 TVP.] Elhagyod a csata helyszínét.

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, quwarg katona újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás:) kisebb gyógyítást használsz gyógyításra. 16 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) Gyógyulsz 14 életpontot. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t. (-4 vp.) Ennek eredményeképp gyógyulsz 16 ép-t. (-4 vp.) Gyógyulsz 15 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 16 életpontot. (-4 vp.) Gyógyulsz 19 életpontot. (-4 vp.) 15 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.)
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 141.]

m 11 1 4433 3441 4444 1144 mozgás az Õsök Csarnokában
(M 11,1) Az Õsök Csarnoka ezer titkot rejt. Itt az ideje, hogy folytasd a felderítését!
(M 10,1) Nyugat felé mész. Egy óriási mancsokkal felszerelt, fekete bõrû, vörösen izzó szemû galetki toppan eléd. - Egy egyszerû próbát kell kiállnod! - mondja. A galetki egy logikai játékra invitál! Hamar megérted a szabályokat. Gyõznöd kell! Játszani kezdtek.
[IQ próba 9-es küszöbre: sikeres] - Okos vagy! - bólint a galetki.
(M 9,1) Irány nyugat! Egy áttetszõ testû, vékony, könnyû léptû galetki lép eléd. Szépnek is lenne mondható, ha nem látnád lüktetõ belsõ szerveit! Kedvesen elmondja, hogy a továbbjutáshoz egy próbát kell kiállnod. Hirtelen a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani! Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 10-es küszöbre: sikeres] Sikeredet látva, a galetki közli, hogy maradéktalanul kiálltad a próbát.
(M 9,2) A következõ terem délre van, így arra mész. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult, hogy eladja Penolipia városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit - 67 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Ghedar város fõterére. Mivel innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 28 fokot elfordult balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 51 százas lépés után érkezett meg Penolipia városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza, Ghedar érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Sajnos nem tudsz azonnal válaszolni, ki kell gondolnod a megoldást.
(M 9,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 9,2) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás lenne ismét próbálkozni.
(M 8,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 9,0) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,1) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,1) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 9,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 9,0) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,1) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 121.]

be 12 0 17937 21386 meglátogatod a 12. épületet
Elhagyod a Csarnokot. Belépsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Hozz két ritka varázstárgyat!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) R'eswuya, egy nyomorúságos orgling sámán nemrégiben azt a kijelentést tette, hogy mágikus hatalma még a galetki varázslókéit is meghaladja. Tanítsd tisztességre ezt az orgling csúszómászot! (18-as Klánkaland).
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 116.]

bb 1 1 3 4 több épület meglátogatása
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért (#4) 43 ap, kés (#5) 1 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, kerek kõ (#11) 1 ap, harci fejsze (#12) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14) 3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17 ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska (#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, díszes fejék (#135) 17 ap, khaldoran öv (#137) 52 ap, üvegszimbólum (#138) 26 ap, furulya (#167) 140 ap, molitár dob (#168) 175 ap, törpe balta (#224) 7 ap, óriás fülbevaló (#225) 350 ap, törp szekerce (#235) 87 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas lemezpáncél (#1001) 151 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 67 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, kerek pajzs (#1061) 39 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap, vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, vándorcsizma (#1121) 25 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, átlátszó köntös (#1152) 67 ap, könnyû íj (#1271) 39 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, vívótõr (#1303) 134 ap, görbekard (#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, az erõ könnyû íja (#1721) 210 ap, a tudás vas lemezpáncélja (#1901) 321 ap, az ügyesség bõr mellvértje (#2396) 279 ap, a pontosság zöld köntöse (#4301) 195 ap, a védekezés utazóköpenye (#4736) 191 ap, a titán fekete csizmája (#5622) 392 ap, a titán csatos öve (#5666) 247 ap, a kobra csonttõre (#7601) 252 ap, a tolvaj hosszú íja (#9372) 409 ap, az entek zöld köntöse (#9701) 252 ap, az elfek szárnyas sisakja (#10527) 409 ap, a merénylõ zöld köntöse (#11051) 252 ap, a tudós nagy pajzsa (#11412) 409 ap, a sebesség karikaszimbóluma (#13361) 260 ap, a szellemek utazóköpenye (#15086) 247 ap, a sas fekete csizmája (#15972) 392 ap, az elefánt díszes pikkelyvértje (#16317) 445 ap, az elefánt márványgyûrûje (#16526) 252 ap, az elefánt csepp fülbevalója (#16556) 247 ap, a bölcsesség bõr mellvértje (#17696) 336 ap, a bölcsesség díszes fejpántja (#17756) 252 ap, a bölcsesség fekete csizmája (#17772) 392 ap, a kígyó csepp fülbevalója (#19256) 247 ap, a ragadozó nagy pajzsa (#19962) 409 ap, a küzdelem malachit karkötõje (#20591) 252 ap, a tökéletesség bõr mellvértje (#21746) 449 ap, a tökéletesség kék köpenye (#21837) 451 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 365 ap, a tûz csatos öve (#22316) 134 ap, a tûz bronz amulettje (#22348) 445 ap, a tûz márványgyûrûje (#22376) 138 ap, a tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a jég vassisakja (#22676) 153 ap, az enyészet sárgaréz nyaklánca (#23231) 147 ap, a villám kõamulettje (#23696) 138 ap, a villám malachit karkötõje (#23741) 138 ap, a villám barbár lándzsája (#23831) 153 ap, a méreg könnyû pikkelyvértje (#23966) 180 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 147 ap, a méreg hosszú lándzsája (#24283) 466 ap, a regenerálódás kõamulettje (#24596) 138 ap, a sün karikaszimbóluma (#25061) 147 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 279 ap, a teknõs vándorcsizmája (#25421) 138 ap, a teknõs átlátszó köntöse (#25452) 262 ap, a yeti kék köpenye (#26337) 256 ap, a yeti sárgaréz nyaklánca (#26381) 147 ap, a yeti díszes karkötõje (#26442) 262 ap, az elektromosság sárgaréz nyaklánca (#27281) 147 ap, az elektromosság kõamulettje (#27296) 138 ap, a légzés bronz mellvértje (#27597) 367 ap, a légzés utazóköpenye (#27686) 134 ap, az angyalok csontmaszkja (#28092) 262 ap, a bûz díszes fejpántja (#29006) 138 ap, a bûz kék köpenye (#29037) 256 ap, a bûz zöld köntöse (#29051) 138 ap, a sólyom halotti maszkja (#29441) 138 ap.

[be 1:] Elhagyod a boltot. Felkeresed a szint vegyesboltját. A boltos odalép hozzád, és fitymálva megkérdezi:
- Nincs esetleg nálad néhány nohnetár gumó?
- Hmm... Ha jól emlékszem, olyat utoljára csak a lárvaszinten lehetett találni! Itt bizonyára elég ritka lehet!
- Hát... Azért annyira nem ritka, de vevõ lennék egy darabra. Megér nekem akár 20 aranyat is.
Jót kacagsz a boltoson, csak akkor gondolkodsz el az ajánlaton, amikor hosszas gyõzködés után az ajánlat felmegy... kétszáz aranyra! Bizonyára még ennél is többet ér, de ettõl a sunyi boltostól láthatóan már többet nem lehet kicsikarni. Nos, ha szerzel egyet, esetleg érdemes eladni neki! (3. kaland, összesen 5 TVP-t igényel.

[be 3:] Elhagyod a boltot. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ2, 250ap) energiafolyam (#24, IQ-1, 300ap) animáció (#32, IQ-3, 400ap) halál csókja (#33, IQ2, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ0, 220ap) csendvarázs (#42, IQ-4, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ4, 450ap) gyógyító szellõ (#139, IQ-2, 260ap) mérges csípés (#141, IQ-1, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ-2, 300ap) felejtés (#152, IQ-6, 100ap) dermesztés (#164, IQ-1, 320ap) Egy vénségesen vén mágus szólít meg.
- Gyehhmekem! Ifjú, eõsh galhetki! Egy thitkosh - kh - vaháslatot tanhítok nekhed, ha hozzol nekhem néhány ahpóságot, amihe szühségem van a kihséleteimhez. - bólintasz, mire a mágus folytatja. - a köhvetkehzõ táhgyak mindehgyikéhbõ egyhe lenne szühségem: lemú háhtya, nohnetáh gumó, nohdkhistáhly, molad púp, elekthonith, mandihbula, húsevõ bihbe. Elõhe is köhönöm! - az öreg szavai ezzel köhögésbe fulladnak. Na, szép kis bevásárlólista! (23. kaland, összesen 40 TVP-t igényel.)

[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. - Micsoda egy szívós galetki! - néz rád ámulva egy kölyökképû oktató. Megrökönyödve bámulsz vissza.
- Tessék?
- Semmi, semmi, csak kedvelem a szívós galetkiket. Lenne számodra esetleg egy elõnyös üzleti ajánlatom.
- Éspedig?
- Ismerem egy torzszülött fészkét a csatornaszinten. Ez a torzszülött nemrégiben megölt egy galetkit, akinek tudom, hogy legalább két igen jó varázstárgya volt. Az ajánlatom a következõ: megöljük a torzszülöttet, a tárgyakon osztozunk. Mivel én hozom a tippet, én szervezem az akciót, én vezetlek oda, jössz még nekem 600 arannyal.
Felhördülsz, de az oktató csak megvonja a vállát.
- Szólj, ha mehetünk. Ha túl sokáig halogatod, esetleg találok valaki mást. (21. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik: +1 IQ; [20 TVP-t használtál fel, maradt még 96.]

k 11 22 kaland elvállalása
(11. kaland:) A csomagocskával odarohansz a feljáratnál õrködõ lényekhez.
[Tárgyhasználat: kék gömb]
Amikor felmutatod a kék gömböt, kinyílik egy titkos ajtó. Gyorsan besurransz rajta. Egy sötét járatban találod magad! Izgatottan, elindulsz lefelé. A folyosó kiszélesedik, és egy hatalmas terembe érsz. Kis habozás után elindulsz a terem túlsó vége felé.
[Éberség próba 9-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres]
Néhány lépés után megtorpansz: nagyon halk zajt hallasz. Mintha a fejed felõl jönne! Felnézel. Apró kürtõk vannak a falon, messze fölötted. A hang egyre erõsödik. Valami, nagyon sok valami közeledik! Gyorsan visszafutsz a folyosóba, és elbújsz egy kõ mögé. Hamarosan hatalmas denevércsorda zúdul a terembe. Egy darabig keringenek, majd beözönlenek a túloldalon nyíló üregbe, és továbbrepülnek. Huh, ezt megúsztad!
A terem túlsó végén jársz már, amikor valami megmozdul. Nyomorult torzszülöttek vártak rád, lesben! Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy villámsújtás! Az 1. zöld ekinda sebzõdik 68 ép-t. (-8 vp.) Az 1. zöld ekinda hörögve elterül. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. zöld ekinda létrehoz egy óriáserõ varázslatot. Néhány rövid kézmozdulat után a 2. zöld ekinda létrehoz egy tombolás varázslatot. A quwarg katona megközelíti a 2. zöld ekindát. A quwarg katona a 2. zöld ekindát támadja. A sáskaharcos a 2. zöld ekindát támadja. Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A 2. zöld ekinda sebzõdik 29 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 29 ép-t. (-5 vp.) A 2. zöld ekinda halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 97 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 15/0, a quwarg katona: 17/0.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+52%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 9% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj, 31 arany és 2 hamis arany. A sáskaharcos zabál. (+25% jóllakottság.) A quwarg katona az ételre veti magát. (+22% jóllakottság.)
Haha, ez nem volt nehéz csata. Mosolyogva mész tovább. A kanyargós, tágas járatot valószínûleg gyakran használják a szintek vezetõi a Hegyben való közlekedésre, annak ellenére, hogy nem túl gyakran tévednek ide vadászó galetki ifjak. Töprengésedbõl újabb torzszülött támadás riaszt fel. Ellenfeleid egy csontváz harcos (#68) [aura: 2-es méretû 12-es szintû jobb mancs.], egy quwarg katona (#69) és egy nekropoid (#70).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy villámsújtást. A csontváz harcos 75 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A csontváz harcos halálos sebet kapva a földre zuhan. A nekropoid elmond egy sorvasztás varázslatot. A varázslat nem hatott rád. Az 1. quwarg katona a nekropoidot rohamozza. A 2. quwarg katona a sáskaharcos irányába megy. A sáskaharcos a 2. quwarg katona felé mozog. Az 1. quwarg katona a nekropoidot támadja. A 2. quwarg katona és a sáskaharcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, a nekropoid létrehoz egy életszívást. A sáskaharcos 14 sebzést kap. A nekropoid visszanyer 5 életpontot. Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A 2. quwarg katona 63 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A 2. quwarg katona halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos a nekropoid felé mozog. Az 1. quwarg katona a nekropoidot támadja. A sáskaharcos a nekropoidot támadja.
*** 3. KÖR *** Elmormolsz egy életszívás varázslatot. A nekropoid 29 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A nekropoid rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön egy életszívás. A sáskaharcos sebzõdik 14 ép-t. Gyógyítja a nekropoidot (+14 ép). A sáskaharcos kileheli lelkét. Az 1. quwarg katona a nekropoidot támadja.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A nekropoid sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A nekropoid halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 196 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 2/54, az 1. quwarg katona: 19/0.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+66%). Szolgáidnak 11% jut. Quwarg katona 2. szintre lépett! Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért és egy rozsdás kard. Az 1. quwarg katona eszik. (+18% jóllakottság.)
Nocsak! Itt azért több a torzszülött, és jobban összehangoltak, mint a csatornaszinten... Mmmm... Csoda, hogy ezt a csatát képes voltál megnyerni. Most már kellõ óvatossággal lopódzol tovább! Egyszercsak világosságot látsz magad elõtt - ez a féregszint! Már a zsákodban turkálsz, miféle nagyhatalmú tárgyat adhatnál el borsos áron a féregszint nyomorultjainak, amikor kirobban a fal, és egy csapat torzszülött rohan neked. Ellenfeleid 4 sahran rák (#21) és egy húsevõ növény (#46).

*** 1. KÖR *** Ellõsz egy tûzfal varázslatot. (-12 vp.) A quwarg katona az 1. sahran rákot rohamozza. A húsevõ növény feléd rohan. A húsevõ növény 39 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. Az 1. sahran rák megközelíti a quwarg katonát. A 3. sahran rák feléd rohan. A 3. sahran rák 33 ép-t sebzõdik a tûzfaltól. A 2. sahran rák megközelíti a quwarg katonát. A 4. sahran rák közelebb jön, hogy támadhasson. A 4. sahran rák 33 sebzést kap a tûzfaltól. A 3. sahran rák holtan terül el. A 4. sahran rák halálos sebet kapva a földre zuhan. A quwarg katona és az 1. sahran rák egymással harcolnak. A húsevõ növény rád támad. Elõresuhint jobb csápjával. Mellétrafált a balfácán. Állkapcsát csattogtatva, harapásra készül fogával. Ez mellément. A 2. sahran rák a quwarg katonát támadja.
*** 2. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A húsevõ növény sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A húsevõ növény halálhörgés közepette a földre zuhan. A quwarg katona és az 1. sahran rák egymással harcolnak. Az 1. sahran rák kileheli lelkét. A 2. sahran rák és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot. A 2. sahran rák sebzõdik 29 ép-t. (-5 vp.) A 2. sahran rák halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 163 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a quwarg katona: 38/1.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+68%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 11% jut. Összegyûjtöd a "kincset": egy húsevõ bibe és egy drágakõ. A quwarg katona eszik. (+25% jóllakottság.)
Ez volt ám az összevont felnõtté válás ceremóniája! Hehe. Rövidesen eléred az óriási közös barlangot, de legnagyobb szomorúságodra itt is õrök fogadnak, akik kérésedre Yugon atya elé vezetnek. A csomag átadásáért a pap nagyon hálás, jutalmul három sárga gyógyitalt kapsz. A visszaút szerencsére eseménytelenül telik el.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)

(Feltételes gyógyítás templomban:) Elmész a templomba, amely egy ezernyi gyertyával megvilágított barlangcsarnok. A fénytõl kissé elvakulva lépsz be. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.

(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre, könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Asztrális jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159) [aura: IQ: 8.].

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)51 (-5)50 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)47 (-25)95
2. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)42 (-5)45 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)44 (-25)70
3. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)33 (-5)40 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)41 (-25)45
4. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)24 (-5)35 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)38 (-25)20
5. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)15 (-5)30 Leviathán fatty Pszi csáp +5 PE (-3)35 (-20)0

Tiéd a gyõzelem ebben a gigászi pszionikus csatában. (+24% pszi támadás, +24% pszi energia.)
Amikor visszaérkezel a "birkanyírásból", egy mentát már ott lesi, materializálódik-e a kezedben asztrálgyöngy. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 21.]

ftk 3 felszíni tárgy kutatása
[Asztrális kutatás:] A pszionikus barangolás eredeti és kreatív módnak tûnik arra, hogy felszíni tárgy után kutass. Kényelmesen elhelyezkedsz a barlangodban, és máris megindulsz az asztrális túrára. Hirtelen apró, zöld lények jelennek meg. Asztrálmanók, ocsmány kis csínytevõk! Felragadják az általad követett nyom aranyszálát, és usgyi, megiramodnak vele. Meg kell õket állítanod!
[Pszi csáp próba 4-es küszöbre: sikeres] Pszi csápoddal villámgyorsan utánuk nyúlsz, elgáncsolod õket, mire visítva menekülnek. A nyom megmaradt, tudod tovább követni!
A semmibõl bukkan elõ egy borzalmas asztrális teremtmény. Szíved kihagy néhány ütemet, amíg felméred irdatlan testét. Pszi támadás ér az asztrális térbõl. Ellenfeled egy tudatgyilkos (#443).

Kör Név Támadás Hatás PP / PE Név Támadás Hatás PP / PE
1. Magic Horse Agyvihar kudarc (-9)51 (-27)28 Tudatgyilkos Mentális robbanás -27 PE (-5)40 (+0)40
2. Magic Horse Agyvihar -14 PE (-9)42 (-9)19 Tudatgyilkos Pszi acéltorony -9 PE (-7)33 (-14)26
3. Magic Horse Agyvihar -30 PE (-9)33 (-10)9 Tudatgyilkos Pszi csáp +10 PE (-3)30 (-20)6
4. Magic Horse Agyvihar kudarc (-9)24 (-9)0 Tudatgyilkos Mentális robbanás -10 PE (-5)25 (+0)6

Pszionikus képességed cserbenhagyott, vesztettél. (-21 életpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]

vd vadászat
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
ism 3 a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal

x 10 exkaváció, ásatás
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
z 167 10 zenélsz 167. hangszeren 10 TVP-ért
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 1.]
mak 3 3. makró definiálása/hívása

tpf 15 15 TVP felszabadítása
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál fel, maradt még 16.]

be 9 1 250 meglátogatod a 9. épületet
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Gyógyíttatni szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 21 életpontot. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 61 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

be 9 3 1 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

be 9 3 2 meglátogatod a 9. épületet
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 11.]

forduló vége
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Egy duzzadt xenópetéd már óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen kikelt xenókhoz egy sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ nyílás mélyérõl! Ellenfeleid egy xenó féreg (#418) és egy xenomorf embrió (#417) [aura: IQ: 5.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy villámsújtás. A xenó féreg sebzõdik 55 ép-t. (-8 vp.) A xenomorf embrió megközelíti a quwarg katonát. A xenó féreg elindul a sáskaharcos felé. A quwarg katona elindul a xenomorf embrió felé. A sáskaharcos a xenó férget rohamozza. A xenomorf embrió és a quwarg katona egymással harcolnak. A xenó féreg és a sáskaharcos egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy villámsújtást. A xenó féreg rezisztálja. (-8 vp.) A xenó féreg és a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos hörögve elterül. A quwarg katona és a xenomorf embrió egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy villámsújtás varázslatot. A xenó féreg 73 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A xenó féreg hörögve elterül. A xenomorf embrió és a quwarg katona egymással harcolnak. A quwarg katona holtan terül el.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot. A xenomorf embrió sebzõdik 72 ép-t. (-8 vp.) A xenomorf embrió halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 200 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/55, a quwarg katona: 36/66.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+75%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Viszed, ami mozdítható: 67 arany, 4 hamis arany és a bénaság fülbevalója. [ld. enc.] Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki erõt és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 695 sebzést okoztál, és 187 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp 15 képességpontot kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért. Errõl a fordulóról 11 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen 313 TVP-t költhetsz majd el.

KARAKTERLAP


Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 100. fordulód.
TULAJDONSÁGAID
[1] erõ: 9 (17) / 3.29
[2] IQ: 14 (18) / 0.09
[3] ügyesség: 8 (13) / 1.20
[4] egészség: 10 (17) / 5.69
[5] mágia: 19 (30) / 8.61
[6] gyorsaság: 9 (11) / 1.15
[9] Méret/ép: 148 (159) / 159
Min. méret: 100
Barlangméret: 149
PONTJAID
Varázspont: 331 / 131
Képességpont: 23 / 31%
Hõsi pont: 95 (10)
Tám.bónusz: 0%
Véd.bónusz: 36%
Galetki erõ: 634 / 272
Hírnév : 987
Jóllakottság: 133%
Életkor: 13 / 13
STATISZTIKÁK
Galetki csaták: 42 (2)
Galetki gyõzelmek: 23 (0)
Torzsz. csaták: 526 (4)
Torzsz. gyõzelmek: 481 (4)
Leölt torzszülött: 731 (12)
Pszi csaták: 49 (2)
Pszi gyõzelmek: 29 (1)
Ájulások száma: 17 (2)

A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázslathasználó (27)
Speciális képességeid:
+27 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal! [számláló: 2] 2.) Hajtsd végre a 18-as Klánkalandot (KK 18)! (összesen 40 TVP-t igényel) 3.) Használd a sorvasztás varázslatot húsz alkalommal! [számláló: 17]

HARCI SZAKÉRTELMEK
[12] savlehelet: 16 (19) / 6.59 [15] regeneráció: 6 (8) / 0 [16] tüskés bõr: 7 (13) / 1.32
[18] tûzimmunitás: 3 / 0 [19] hidegimmunitás: 3 / 0 [20] savimmunitás: 3 / 0.69
[21] elkt.immunitás: 3 / 0 [22] imm.mérg.gázra: 3 / 0 [25] bûz: 3 / 0.09

EGYÉB SZAKÉRTELMEK
[45] csapdakészítés: 3 / 0.05 [46] csapdaészlelés: 4 / 3.24 [47] zárnyitás: 5 / 1.60
[48] mászás: 5 / 1.75 [49] rugalmasság: 4 / 0.25 [50] meggyõzõkészség: 6 / 1.24
[52] auraészlelés: 6 (9) / 0.32 [53] ékszerészet: 3 / 0.46 [54] kereskedelem: 5 (8) / 3.37
[55] szívósság: 10 / 0.20 [56] varázsitalfõzés: 6 / 1.28 [57] gyógynövények: 6 / 2.12
[58] nyomkeresés: 5 (7) / 0.45 [59] vezetõkészség: 4 / 3.45 [60] pszi támadás: 12 / 1.27
[61] pszi energia: 11 / 2.27 [62] lopás: 6 / 5.75 [63] éberség: 3 / 0
[64] átokszórás: 12 / 2.08 [65] álcázás: 14 / 0.56 [66] lopakodás: 4 / 0.50
[67] régészet: 10 / 3.30 [68] zene: 8 / 4.37 [69] tanulás: 8 / 4.32
[70] idézés: 2 / 0 [72] építés: 9 / 0.78 [73] felderítés: 3 / 2.71

VÉGTAGOK
jobb csáp [100] méret: 3 (4) / 0 [101] szakért.: 3 (4) / 1.32     Trollagyar
bal csáp [103] méret: 3 / 0 [104] szakért.: 3 / 1.64     a hatalom gyalogos lándzsája
jobb csáp [106] méret: 1 / 0 [107] szakért.: 1 / 0.12     az élet hosszúkardja

VARÁZSLATOK & PSZIK
[130] agyvihar: 10 / 0.84 [36] csábmosoly: 2 (5) / 1.56 [149] dimenziókapu: 3 (6) / 0.18
[11] elektromos kéz: 7 (10) / 0.32 [48] ellenáll.megtörése: 2 (5) / 0.54 [10] energiatüske: 5 (8) / 1
[156] éhínség: 1 (4) / 0 [29] életszívás: 22 (25) / 0.55 [172] gázpajzs: 5 (8) / 0
[17] gránitbõr: 11 (14) / 0.96 [13] jégcsóva: 20 (23) / 6.18 [15] jégpajzs: 4 (7) / 0.20
[154] kisebb erõpajzs: 5 (8) / 2 [27] kisebb gyógyítás: 8 (11) / 1.36 [146] kontakt.õseiddel: 3 (6) / 1
[158] láth. észlelése: 4 (7) / 0 [157] láthatatlanság: 3 (6) / 0.44 [165] manafókuszálás: 2 (5) / 0.16
[129] mentális robbanás: 5 / 0.18 [133] pszi acéltorony: 3 / 0 [128] pszi csáp: 6 / 0.50
[171] savpajzs: 1 (4) / 0 [30] sorvasztás: 1 (4) / 0.80 [131] sz.áll.roncsolása: 10 / 1.10
[132] tudati méreg: 5 / 0.06 [19] tûzfal: 10 (13) / 0.48 [14] vakító fény: 2 (5) / 0.12
[22] villámsújtás: 22 (25) / 0.30        

T/V VARÁZSLATLISTÁID
1. lista (200%): 22 villá 13 jégcsó                


SZOLGÁID
név méret/ép morál jóllakottság szint állapot
[1] sáskaharcos 44/0 77% 115% 2 / 0.40 ájult
[2] quwarg katona 54/0 82% 200% 2 / 0.21 ájult
lélekenergia rész 15% jóllakottság határ 100% gyógyítás: 5

MAKRÓID
1. Makró
b 1
kno 9 2
e 9 100
pv 4 8
p
vv 154 157
2. Makró
pv 6
p
p
3. Makró
tpf 15
be 9 1 250
be 9 3 1
be 9 3 2

HARCI PROGRAMOD
1: jégcsó t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110.
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160.
11: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230.
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195, és ha ellenfeled galetki.
5: sorvasztás t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 220, és ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 40%, és ha ellenfeled torzszülött.
7: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
9: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött.
12: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
14: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás: 170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége
16: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van.
18: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy több ellenfél van, és a harc 2. körétõl.


ELLENFÉL LISTÁK
1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41).

FELTÉTELES PARANCSAID
GY 70 0 0 61 27 50; VI erõ:120% ép:35%; PV 6; L 5 2; HE 1; PT 4; PTA 130 130 130 130 130; PTB 130 130 130 130 130; I 20;

SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb 10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #3 (1. épület), #9 (7. épület), #21 (4. épület), #22 (8. épület), #23 (3. épület), #284 (93. forduló), #214 (99. forduló), #374 (97. forduló), #295 (99. forduló), #365 (92. forduló), #494 (94. forduló), #451 (100. forduló), #414 (95. forduló), #489 (96. forduló), #402 (97. forduló), #329 (98. forduló).

SZÖVETSÉGED: Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod jelenleg a 3168. karakternél van. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.

TÁRGYAID


Páncélok, ruhák
* 1 a gepárd kék köpenye (#15537) * 1 a hatalom könnyû láncinge (#6881) * 1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
* 1 a torony csatos öve (#18266) * 1 a törpék csizmája (#6520) 6 ében láncing (#134)
* 1 ezüst nadrág (#176) 1 könnyû pikkelyvért (#1016) 1 láncing (#1030)
2 maszk (#1090) 1 suhanó csizma (#195) 4 törpe pikkelyvért (#4)

Ékszerek, kincsek
1 a bénaság fülbevalója (#199) * 1 a gepárd fülbevalója (#15655) * 1 a kalmár nyaklánca (#142)
* 1 a mágia smaragdja (#153) * 1 a remete malachit karkötõje (#12491) * 1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje (#19676)
* 1 a sün díszes karkötõje (#25092) * 1 a szívósság amulettje (#14695) 1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
* 1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326) 640 arany (#1) 25 drágakõ (#2)
* 1 ezüstmedál (#208) 226 hamis arany (#809) * 1 kék gömb (#143)
1 malachit karkötõ (#1241) 1 óriás fülbevaló (#225) * 1 ozin fülkarika (#211)
* 1 Rogan karkötõje (#145) 1 sárgaréz nyaklánc (#1181) 1 szivárvány karkötõ (#139)
* 1 zöld mutációs gyûrû (#191)

Felszerelés
38 aranydukát (#437) 1 díszes rézkulcs (#129) 1 dorony duda (#588)
5 fekete dukát (#218) 1 furulya (#167) 2 hebrencs csapda (#582)
1 idõkristály (#219) 1 kötél (#128) 14 Krónika (#783)
1 mandolin (#19) 2 Morgan pálcája (#511) 1 Urgod kémszeme (#533)
2 varázskõ (#210)

Fegyverek
* 1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) * 1 a mágia könnyû nyílpuskája (#3536) * 1 az élet hosszúkardja (#5367)
6 ében nyílpuska (#133) 6 ében tündekard (#132) 1 gyalogos lándzsa (#1332)
1 harci fejsze (#12) 1 rozsdás kard (#131) 4 sziklarepesz (#13)
2 törpe balta (#224) * 1 Trollagyar (#214)

Varázsitalok és füvek
1 bajnokok itala (#62) 12 csótányláb (#25) 9 elonotichlan (#31)
16 gyilkos boróka (#27) 2 hatalom kék itala (#58) 12 hónakkupók (#30)
4 hõsiesség itala (#52) 2 kihívás itala (#68) 71 liánvirág (#24)
19 mátekel gomba (#21) 1 méregellenállás itala (#51) 13 mézfû (#29)
19 mitulen fû (#20) 2 óriásnövés itala (#60) 19 ragálygomba (#26)
1 rémcserje (#34) 3 sárga gyógyital (#61) 25 sárkányvirág (#32)
1 savlehelet itala (#55) 9 sötét mák (#23) 15 tejfonál (#28)
21 üvegcse (#14) 4 védelem itala (#59) 26 winropu moha (#22)

Egyéb kacatok
12 asztrálesszencia (#154) 5 barna manakõ (#149) 1 duzzadt xenópete (#479)
12 ekinda haj (#147) 7 elektronit (#141) 7 húsevõ bibe (#151)
4 lemúr hártya (#161) 12 mandibula (#157) 8 molad púp (#16)
6 molitár háj (#165) 9 nohnetár gumó (#212) 5 nordkristály (#146)
1 óriási xenópete (#480) 4 õsi relikvia (#17) 12 pirgamit (#152)
1 smaragd esszencia (#229) 2 xenópete (#278) 5 yeti csont (#160)

A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat.


Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja #21566 (9).

Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 6 hamis arany (#809), 1 húsevõ bibe (#151), 1 rozsdás kard (#131), 1 drágakõ (#2), 1 aranydukát (#437), 3 sárga gyógyital (#61), 1 a bénaság fülbevalója (#199), 2 ekinda haj (#147), 1 törpe pikkelyvért (#4).

Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 183 arany (#1), 1 duzzadt xenópete (#479), 1 õskõ (#8), 1 a túlélés utazóköpenye (#21386), 1 a bölcsesség nehéz nyílpuskája (#17937).

AZ ÕSÖK CSARNOKA

0  
1  
2  
3  
4  
5  
6  
7  
8  
9  
10  
11  
12  
13  
  0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

ENCYCLOPEDIA FANTASIA



A BÉNASÁG FÜLBEVALÓJA (199. TÁRGY)
Nem elég, hogy a különbözõ páncélok viselése is károsan befolyásolja a galetki gyorsaságát kényes helyzetekben, de a különösen pechesek még a bénaság kövét is begyûjthetik. A tulajdonosának kettõvel csökken a gyorsasága. Az õsök tapasztalata szerint átlagosan öt galetkivel kell találkoznod ahhoz, hogy a kõ megunjon téged. (Azaz 20% eséllyel pattan át máshoz.)


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.