Vissza a Főoldalra
 

Karakterválasztás
Új karakter
Statisztikák
Fórum
Chat, üzenőfal
1. Játékos oldal
2. Játékos oldal
Rövid leírás
Gyakori kérdések
Tippek és trükkök
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Nektoraf
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Sárgás, viaszos testű, szőrnélküli óriásmajmok - rettenetesen agresszívek és sunyik. A bozótosban lapítva várják, hogy arra járjon valami, ami náluk jóval gyengébb, és aztán lesből támadnak." - Encyclopedia Fantasia a nektorafokról
Nézz szét a galériában!
VAlami BUG lehet (569)
Milyen fejlesztést szeretnél látni a Sárkányölőn? (931)
106.szint (20)
Ghalla Története (1)
Vén Golod meséi... (37)
A kalandozás is lehet kemény... (472)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Szikrázó manahal
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
Nagyapád sokat mesélt a kincsről, amit Myorg, a minotaurusz báró Morgan mocsarának a mélyén rejtett el. Furdal a kíváncsiság, utánajársz a dolognak. Nagyapád meséje szerint a kincset a félig bika, félig ember szörnyszülött egy romvárosban rejtette el, a mocsár közepén. A történetből már van, ami igaz - megtalálod a romvárost! Azonban több óra kutatás sem hoz eredményt, csak több tucat szúnyogcsípést, és egy kellemetlen találkozást a hely egy lakójával, ami egy rettenetes kísértet!

Te voltál a lassabb...

A rettenetes kísértet szellemkezével áttör védelmeden, 53 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A rettenetes kísértet szellemkezével áttör védelmeden, 51 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

A rettenetes kísértet szellemkezével megsebesít. 38 ép-t sebez rajtad.

Nem találtál...

A rettenetes kísértet lesújt rád. 65 pontnyit sebződtél.

Nem találtál...

A rettenetes kísértet támadását könnyen elkerülöd.

Telitaláltat! 94 sebpontot kapott.

A rettenetes kísértet eltalált, 65 sebzést kapsz!

Nem találtál...

A rettenetes kísértet szellemkezével áttör védelmeden, 46 sebzést szenvedsz el!

Ellenfeled félrehajolt.

A rettenetes kísértet eltalált, 25 ép-t sebez rajtad.

Ellenfeled félrehajolt.

A rettenetes kísértet lesújt rád. 46 ponttal csökken az ép-d.

Melléütöttél!

A rettenetes kísértet eltalált, 69 ponttal csökken az ép-d.

Nem találtál...


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
A közeli Mundrel vár romjai alatt sötét kazamaták vannak, amelyet ocsmány szörnyek népesítenek be. Gyakran jársz ide vadászni, hiszen kiváló tapasztalatot jelent, és ki tudja, mikor találsz valami ősi kincset. Ellenfeled egy méonech entitás!

Te voltál a lassabb...

A méonech entitás túlfejlett csáprágójával megsebesít. 58 sebzést szenvedsz el!

Kritikus ütés: Találtál, 210 ép-t vesztett.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Mára ennyi testmozgás elég volt!




huh. meleg volt.
 
Kérésed számomra parancs.
 
Kicsit ha lehet próbáljátk összébbhúzni az üzenetet,esetleg üres sorokat kivenni,mert így az egész oldal átláthatatlan lesz számomra a 20 méteres üzikkel.
 
Egy gazdag kereskedő busás jutalmat ajánlott, ha csensz neki egy kevés mézet a királyi palota kertjében elhelyezett kaptárokból. A kérésben nem látsz kivetnivalót - van ott épp elég méz, jut belőle mindenkinek!
A kapun nem tudsz bejutni, állandó őrség van. A kerítés majd három méter magas, a teteje látványosan ki van világítva, igen feltűnő jelenség lennél, amíg átmászol rajta. Legbiztosabb lehetőség a hátsó, szolgák számára fenntartott kapu. Éjszaka közelíted meg. Persze zárva van, de ez neked nem lehet akadály.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A virágágyások közt arra lopódzol, amerről a méhek zümmögését hallod. Egyszercsak neszt hallasz. Nocsak, egy vadállat, ami a kertben legelészik! Vagy a kaptárokat őrzi? Mindenesetre csendben kell elintézned. Ellenfeled egy éjtündér árnymester!

Ellenfeledé a kezdeményezés

Az éjtündér árnymester varázskardjával megsebesít. 24 sebzést szenvedsz el!

Melléütöttél!

Az éjtündér árnymester melléütött!

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér árnymester eltalált, 33 életpontnyit sérülsz.

Nem találtad el.

Az éjtündér árnymester habozik támadni.

Nem találtál...

Az éjtündér árnymester rád veti magát. 48 ép-t sebez rajtad.

Ütésed célt téveszt.

Az éjtündér árnymester varázskardjával támad. 42 ponttal csökken az ép-d.

Csapásod betalált, 54 ponttal csökkent az ép-je.

Az éjtündér árnymester lesújt rád. 51 ép-t vesztesz.

Nem találtad el.

Az éjtündér árnymester támadását könnyen elkerülöd.

Ellenfeled félrehajolt.

Az éjtündér árnymester melléütött!

Melléütöttél!

Az éjtündér árnymester rád veti magát. 43 ép-t sebez rajtad.

Odacsapsz. 57 pontnyit sebződött.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.


32 ép-m maradt.
 
Rutinfeladatnak indul, amikor egy kereskedő felkér, hogy raktárát őrizd reggelig, amikor is az árut hajóba rakodják. Egész éjszaka fennmaradni, nem egy nehéz feladat. A legapróbb neszre is éberen fülelsz, és felkészülsz a támadásra. Nocsak, mi készül a raktár kifosztására - egy szilmill vámpírvadász!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A szilmill vámpírvadász rád veti magát. 44 ponttal csökken az ép-d.

Ellenfeled félrehajolt.

A szilmill vámpírvadász eltalált, 30 sebpontot vesztesz.

Csapásod betalált, 49 ép-t vesztett.

A szilmill vámpírvadász lesújt rád. 27 pontnyit sebződtél.

Melléütöttél!

A szilmill vámpírvadász csak köröz körülötted.

Nem találtad el.

A szilmill vámpírvadász kihasználja gyenge védelmed, 40 ép sebzést okoz neked.

Ellenfeled félrehajolt.

A szilmill vámpírvadász eltalált, 42 sebzést szenvedsz el!

Odacsapsz. 52 ponttal csökkent az ép-je.

A szilmill vámpírvadász sikeresen eltalált! 42 sebzést kapsz!

Lesújtasz. 61 ép sebzés.

A szilmill vámpírvadász eltalált, 52 életpontnyit sérülsz.

Nem találtál...

A szilmill vámpírvadász rád veti magát. 43 sebzést szenvedsz el!

Fegyvered lesújt. 48 pontnyit sebződött.


518 tapasztalati pontot kaptál!

A kereskedő nagyon hálás, hogy épségben megőrizted a rakományt. Jutalmad 182 arany!




kemény volt.
 
Egy kereskedő komoly összeget ígért neked, ha sikerül egy varázstekercset elcsenned a helyi mágusiskolából. A pénz mindig jól jön, így elvállalod a feladatot. Egy óvatlan pillanatban besurransz a toronyba. A könyvtárat mágikusan zárt ajtó védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A könyvtár nem üres - egy meglepett mágus néz fel egy könyvből. Látva, hogy surrantál be, rögtön rájön, hogy rosszban sántikálsz. Néhány szót mormol, és megjelenik egy sziklaóriás!

A harcot te kezded.

Telitaláltat! 94 ép-t sebeztél.

A sziklaóriás támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Fegyvered lesújt. 190 pontnyit sebződött.


456 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy gyémánt entgyűrű!
A varázsló ijedten hátrahőköl, látva hatalmadat. Felkapsz egy tekercset, és gyorsan eltűnsz. A kereskedő átnyújt egy pénzzel teli bukszát a tekercsért. Jutalmad 188 arany!

Első csatám a 22. szinten.
 
Utazásaid során nem egyszer kell az Északi Szürke hegység hágóin átkelned. Az utat jól ismered, de azt is tudod - a hegyekben hemzsegő rablók és fenevadak támadását csak szerencsével tudod elkerülni. Ezúttal nincs szerencséd, küzdened kell az életedért. Ellenfeled egy vámpír hírnök!

A te reflexeid a gyengébbek.

A vámpír hírnök támadását nem tudod hárítani. 40 ép sebzést okoz neked.

Kritikus ütés: Találtál, 216 sérülést szenvedett el.


432 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy ősi adamantit vért!
Szerencsére, az út hátralevő részében támadás nem ér.

Szép kis kritikus.
 
Egy tudós a halhatatlanság titkát kutatja. Ehhez azonban bizarr komponensekre van szükség, mint például élőholt ektoplazma. Kaput nyit számodra a Negatív Létsíkra. Összeszorul a szíved, amikor átlépsz a portálon. Ez a sötét világ a végső enyészetre váró lelkek birodalma. Szellemek és kísértetek bolyonganak itt. De egy biztos - élőholt ektoplazmát nem lesz nehéz szerezned. És nocsak, jön is feléd egy északi dűn pengemester!

Ellenfeled üt elsőnek.

Az északi dűn pengemester kardjával áttör védelmeden, 85 ép sebzést okoz neked.

Ütésed célt téveszt.

Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 39 pontnyit sebződtél.

Sikeresen megütötted! 42 sebzés!

Az északi dűn pengemester kardjával megsebesít. 50 sebzést kapsz!

Csapásod betalált, 43 életpontnyit sérült.

Az északi dűn pengemester kihasználja gyenge védelmed, 50 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

Az északi dűn pengemester kardjával megsebesít. 50 sebpontot vesztesz.

Nem találtál...

Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 42 ép-t sebez rajtad.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
A közeli hegyoldalban a buzgó törpék építkezésbe fognak. Hiába inted őket, hogy a környék hemzseg a szörnyektől, nem hallgatnak rád. Persze a végén neked kell megvédened őket, már az építkezés közben támadás éri a díszes társaságot, egy északi dűn pengemester!

A te reflexeid a gyengébbek.

Az északi dűn pengemester rád veti magát. 61 ép-t sebez rajtad.

Megütötted, 45 sérülést szenvedett el.

Az északi dűn pengemester támadását nem tudod hárítani. 83 ép-t vesztesz.

Melléütöttél!

Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 45 ép-t vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

Az északi dűn pengemester lesújt rád. 44 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

Az északi dűn pengemester kardjával megütött, 38 ép sebzést okoz neked.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Egy tudós a halhatatlanság titkát kutatja. Ehhez azonban bizarr komponensekre van szükség, mint például élőholt ektoplazma. Kaput nyit számodra a Negatív Létsíkra. Összeszorul a szíved, amikor átlépsz a portálon. Ez a sötét világ a végső enyészetre váró lelkek birodalma. Szellemek és kísértetek bolyonganak itt. De egy biztos - élőholt ektoplazmát nem lesz nehéz szerezned. És nocsak, jön is feléd egy ent orktaposó!

A harcot te kezded.

Melléütöttél!

Az ent orktaposó csak köröz körülötted.

Megütötted, 93 ép-t sebeztél.

Az ent orktaposó csak köröz körülötted.

Kritikus ütés: Találtál, 192 ép-t sebeztél.


432 tapasztalati pontot kaptál!

Kinyered az ektoplazmát, és sietve visszaindulsz a te világodba. A tudós nagyon örül, hogy ilyen sok ép ektoplazmát sikerült szerezned. Jutalmad 194 arany!
 
Most jöttem haza. Eddig nem bírtam írni.
 
egy perccel késöbb:

Gemina, a legendás druidanő erdeje mindig felüdülést jelent a pihenni vágyó látogatók számára. Egy tisztáson, a fűben pihensz, amikor jajveszékelésre leszel figyelmes. Egy apró tündérlányt látsz, aki egy fa tetején kapaszkodik rémülten. Alatta, a fa tövénél acsarkodik egy csöves gázlény!

Te voltál a lassabb...

A csöves gázlény szellőjével megütött, 42 sebpontot vesztesz.

Fegyvered lesújt. 56 ép-t vesztett.

A csöves gázlény szellőjével megütött, 32 sebpontot vesztesz.

Melléütöttél!

A csöves gázlény szellőjével nem talált.

Melléütöttél!

A csöves gázlény lesújt rád. 21 pontnyit sebződtél.

Csapásod betalált, 115 életpontnyit sérült.

A csöves gázlény kihasználja gyenge védelmed, 21 ép-t sebez rajtad.

Ellenfeled félrehajolt.

A csöves gázlény szellőjével áttör védelmeden, 48 ép-t sebesülsz.

Nem találtál...

A csöves gázlény támadását nem tudod hárítani. 36 pontnyit sebződtél.

Melléütöttél!

A csöves gázlény szellőjével támad. 31 életpontnyit sérülsz.


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Elérkezett a betakarítás ideje. A magadfajta zsoldosok számára könnyű keresetet jelent a földeken dolgozó parasztok védelmezése. Az előző szezonnal ellentétben, most akad munkád is. A támadó egy megvadult vérmedve!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Csapásod betalált, 228 sebzést kapott.


518 tapasztalati pontot kaptál!

De legalább hasznosnak érezted magad, nem unatkoztál! Együtt hagymázol a jobbágyokkal a munka végén. Jutalmad 181 arany!



kemény volt.
 
A harcot te kezded.
Megütötted, 305 sebzés!
A kisebb tűzsárkány karmával és fogával támad. 295 életpontnyit sérülsz.
Kritikus ütés: Telitaláltat! 1032 sebzés!

3379 tapasztalati pontot kaptál!


41 élet maradt.
 
Raia szent seregei ostrom alá vonták a Bíbor Rémúr ocsmány fellegvárát. Te, mint igazi kalandor, felkeresed a helyszínt, remélve, hogy egy kis kaland, no meg talán pár aranytallér neked is leesik. Amikor az ostromlók áttörik a kaput, a sereggel együtt te is benyomulsz. Lesújtva a sötétség néhány katonájára, elindulsz befelé. Hamarosan már egyedül kóbórolsz a pókhálós folyosókon, a csatazaj távoli visszhang csupán. Egyszercsak egy hívogató, vörösre mázolt ajtó előtt találod magad. Sajnos zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent a Bíbor Rémúr ölebét találod, ami egy méonech tüskemester!

Ellenfeled üt elsőnek.

A méonech tüskemester melléütött!

Kritikus ütés: Eltaláltad, 234 ép sebzés.


518 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy titanit lándzsa!
Van itt egy láda arany, két marokkal markolsz belőle. Odakint a csatazaj elhal, csak a Bíbor Rémúr mennydörgő átkát hallod, ahogy dimenziókapuján keresztül menekül a Raia lovagok haragja elől. Jutalmad 206 arany!



ez is kemény volt...
 
Az erdei manók mindig is híresek voltak tolvaj természetükről. Miniatűr erdei városukban számos kincset halmoztak fel, amelyet a nagyoktól loptak. Kalandvágy és kíváncsiság vezérel, amikor felkeresed a manók városát. Egy kicsinyítő varázsitalt használsz, hogy észrevétlen maradhass. Egy díszes épületbe próbálsz belopódzni - az ajtót azonban mágikus zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A házban nem manót találsz, hanem egy miniatűr lényt, ami egy méonech entitás!

Elsőként mozdulsz.

Nem találtál...

A méonech entitás sikeresen eltalált! 31 ép-t sebesülsz.

Melléütöttél!

A méonech entitás sikeresen eltalált! 33 ép-t vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

A méonech entitás túlfejlett csáprágójával megsebesít. 38 életpontnyit sérülsz.

Eltaláltad, 117 életpontnyit sérült.

A méonech entitás túlfejlett csáprágójával támad. 45 pontnyit sebződtél.

Odacsapsz. 101 pontnyit sebződött.

A méonech entitás lesújt rád. 33 sebzést szenvedsz el!

Ütésed célt téveszt.

A méonech entitás kihasználja gyenge védelmed, 60 sebzést kapsz!

Ütésed célt téveszt.

A méonech entitás lesújt rád. 29 ép-t sebesülsz.

Kritikus ütés: Odacsapsz. 220 sérülést szenvedett el.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Miféle mágiával kicsinyítették így le ezt a borzalmas teremtményt? Hiába volt kisebb, ütései ugyanolyan erősnek tűntek. A sarokban, egy ládában ott csillog a lopott kincs. Egy részét visszajuttatod gazdáinak, egy részét megtartod magadnak. Jutalmad 190 arany!



19 ép-m maradt
 
Hotnaun egy aktív vulkán, épeszű humán nem merészkedik ide. Te egyik utad során felfedeztél egy ősi, mágikus erődöt, amely dacol a tűz támadásaival, és láthatóan nincs lakója, egy-egy kóbor szörnyön kívül. Ezért gyakran visszatérsz ide, elveszett kincsek után kutatva. Sokszor, mint most is, szembe kell nézned a környéken tanyát vert ocsmányságokkal, ami egy vihartáncos!

Te voltál a lassabb...

A vihartáncos lesújt rád. 37 ép-t sebesülsz.

Nem találtad el.

A vihartáncos kihasználja gyenge védelmed, 44 sebzést kapsz!

Lesújtasz. 51 életpontnyit sérült.

A vihartáncos eltalált, 46 ép-t sebez rajtad.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos támadását könnyen elkerülöd.

Ütésed célt téveszt.

A vihartáncos lesújt rád. 23 ép-t vesztesz.

Nem találtál...

A vihartáncos botjával nem talált.

Melléütöttél!

A vihartáncos rád veti magát. 29 ép sebzést okoz neked.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos botjával áttör védelmeden, 22 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A vihartáncos sikeresen eltalált! 48 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

A vihartáncos sikeresen eltalált! 45 sebzést kapsz!


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
Egy gazdag nemesúr megbíz azzal, hogy szerezd vissza ősi, családi kardját. Egy goblin banda rabolta el. Fészkét az erdő mélyén találod meg. A kőépületet mágikusan zárt ajtó védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent goblinok hordája fogad! Egyetlen kardcsapásod két három goblint küld a padlóra. Ekkor szétválik a vinnyogó tömeg, és előlép egy vihartáncos!

Ellenfeled a gyorsabb!

A vihartáncos botjával megsebesít. 41 ép sebzést okoz neked.

Lesújtasz. 47 ép-t sebeztél.

A vihartáncos sikeresen eltalált! 40 pontnyit sebződtél.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos botjával áttör védelmeden, 45 ép sebzést okoz neked.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos eltalált, 21 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos botjával támad. 38 ponttal csökken az ép-d.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos lesújt rád. 48 ép-t sebez rajtad.

Eltaláltad, 59 életpontnyit sérült.

A vihartáncos botjával megütött, 26 sebzést kapsz!

Csapásod betalált, 54 sebpontot kapott.

A vihartáncos támadását könnyen elkerülöd.

Sikeresen megütötted! 60 sebpontot kapott.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Látva vezetőjük pusztulását, a goblinok menekülőre fogják a dolgot. A kardot megtalálod, és sértetlenül visszajuttatod gazdájának, aki nagyon hálás neked. Jutalmad 185 arany!


elkiabáltam...
99 ép-m maradt.
 
Titanilla, az ében lady messze földön híres furcsa, férfiakkal kapcsolatos szokásairól. Amikor azonban meghallod, hogy viadalt rendez, félredobod előítéleteidet. Verseny, dicsőség, arany - jól cseng fülednek!
A versenyzők először egymással küzdenek, míg Titanilla trónjáról, kőarccal szemléli az eseményeket. Majd a továbbjutóknak különböző fenevadakkal kell megküzdeniük. A te ellenfeled egy savas nyálka!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Találtál, 234 sérülést szenvedett el.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Titanilla fokozódó érdeklődéssel figyel téged. Ajjaj, ennek nem lesz jó vége. Már döntős vagy. Itt az ideje kiszállni... Követzkező ellenfeled egy thyraxai páncélosgyík. Feladod a küzdelmet, és a nemes fődíj helyett csak aprópénzzel távozol - azonban cseppet sem irigyled a dobogó felső fokára álló, csillogó szemű ifjút. Jutalmad 215 arany!




bárcsak mindenik így menne...
 
A Téder dombság csendben alvó halmai között van egy régi tanya, ahol kalandozásaid során meg szoktad magad húzni. Most azonban dühösen tapasztalalod, hogy valaki tanyát vert megszokott fészkedben. Ideje kiebrudalni a jogtalan házfoglalót, ami egy rettenetes kísértet!

A te reflexeid a gyengébbek.

A rettenetes kísértet támadását könnyen elkerülöd.

Melléütöttél!

A rettenetes kísértet habozik támadni.

Csapásod betalált, 111 életpontnyit sérült.

A rettenetes kísértet csak köröz körülötted.

Csapásod betalált, 110 ponttal csökkent az ép-je.

A rettenetes kísértet támadását könnyen elkerülöd.

Kritikus ütés: Zumm! 100 sérülést szenvedett el.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Kitakarítasz, elkészíted a vacsorát az elejtett állat húsából, majd kényelmesen leheveredsz a szalmaágyra, úgy falatozol. Keleti kényelem!




hát...ez könnyü menet volt.
 
A következö kalandom:

Épp a kalandozók védőszentjéhez imádkozol a csendes, erdei oltárnál, amit hétvégeken mindig felkeresel, amikor egy felbőszült fenevad ront rád. A halálra szánt teremtmény egy halálföldi untark!

Elsőként mozdulsz.

Kritikus ütés: Sikeresen megütötted! 218 ponttal csökkent az ép-je.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Dühödten rázod meg fejed, amiért a szertartás közben megzavartak, majd folytatod imád.
 
Raia szent seregei ostrom alá vonták a Bíbor Rémúr ocsmány fellegvárát. Te, mint igazi kalandor, felkeresed a helyszínt, remélve, hogy egy kis kaland, no meg talán pár aranytallér neked is leesik. Amikor az ostromlók áttörik a kaput, a sereggel együtt te is benyomulsz. Lesújtva a sötétség néhány katonájára, elindulsz befelé. Hamarosan már egyedül kóbórolsz a pókhálós folyosókon, a csatazaj távoli visszhang csupán. Egyszercsak egy hívogató, vörösre mázolt ajtó előtt találod magad. Sajnos zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent a Bíbor Rémúr ölebét találod, ami egy szilmill vámpírvadász!

Te voltál a lassabb...

A szilmill vámpírvadász eltalált, 27 ép-t vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A szilmill vámpírvadász sikeresen eltalált! 41 ép-t vesztesz.

Telitaláltat! 62 sebpontot kapott.

A szilmill vámpírvadász lesújt rád. 41 sebzést kapsz!

Nem találtál...

A szilmill vámpírvadász eltalált, 51 pontnyit sebződtél.

Fegyvered lesújt. 50 sérülést szenvedett el.

A szilmill vámpírvadász melléütött!

Nem találtad el.

A szilmill vámpírvadász eltalált, 37 sebzést kapsz!

Zumm! 53 ponttal csökkent az ép-je.

A szilmill vámpírvadász eltalált, 44 életpontnyit sérülsz.

Eltaláltad, 54 sérülést szenvedett el.


518 tapasztalati pontot kaptál!

Van itt egy láda arany, két marokkal markolsz belőle. Odakint a csatazaj elhal, csak a Bíbor Rémúr mennydörgő átkát hallod, ahogy dimenziókapuján keresztül menekül a Raia lovagok haragja elől. Jutalmad 195 arany!
 
Köszi!^^/
 
Hali!

Cselekvésért akkor tudsz gyógyulni,ha 20nál kevesebb tárgy van nálad! (Kulcsok nem számítanak bele!!!)
1 cselekvésért csak félig fogsz felgyógyulni,míg 2ért teljesen!
 
Ahoy!
Én még kezdő vagyok (csak 12.szintű tündérem van), és nem értek (még) egy pár dolgot.pl.:
Mi alapján adja ki a templomnál, hogy 1 vagy 2 cselekvésért cserébe (ingyen) meggyógyíthatom magam?(és nem kell templomnak adni 200 aranyat...)
Meghatározott nagyságú erő vagy ügyesség kell? Vagy csak szerencse?
Köszi a segítséget!
frogy5
 
ezt figyeld és csináld utánam:

Kockázatos dologra vállalkozol. Sztienthy, az ősszirén barlangjába hatolsz be. Ha minden igaz, elrabolta egy nemesi család sarját. A barlangrendszer igazi útvesztő, és csapdákban sincs hiány. Csak tapasztalatodnak köszönheted, hogy nem veszel oda már az első termekben. Végül rábukkansz a börtönökre, ahol az ősszirén áldozatait tartja fogva. A cellákat mágikusan zárt ajtók védik.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Kiszabadítsz három foglyot, amikor hangot hallasz magad mögül. Megpördülsz - előtted áll egy felháborodott habzsoló!

Te ocsúdsz elsőnek.

Kritikus ütés: Zumm! 258 ép sebzés.


673 tapasztalati pontot kaptál!

Gyorsan menekültök kifelé. A folyosókon mögöttetek Sztienthy dühölt rikoltása hallatszik - felfedezte a szökést és ölebének pusztulását. Szerencsére sikerül biztonságos távolságot üldözőtök és magatok közé tudnotok. A nemes család könnyek között üdvözli rabságból megtért fiát. Jutalmad 298 arany!
 
Egyik reggel borzalmas morajra leszel figyelmes. Földrengés! Kirohansz házadból, és látod, hogy a hegyek mozognak, mintha nem éreznék magukat kényelmesen Földanya ölelésében! A megvadult lények pánikban menekülnek. Gyorsan visszamenekülsz házadba, nehogy eltiporjanak. Azonban otthonodat válaszja menedékül az egyik vérszomjas fenevad, egy vihartáncos!

Ellenfeled üt elsőnek.

A vihartáncos kihasználja gyenge védelmed, 25 sebpontot vesztesz.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos rád veti magát. 49 ép sebzést okoz neked.

Nem találtál...

A vihartáncos csak köröz körülötted.

Ellenfeled félrehajolt.

A vihartáncos botjával támad. 29 sebpontot vesztesz.

Nem találtál...

A vihartáncos lesújt rád. 22 ép-t sebesülsz.

Fegyvered lesújt. 55 ép sebzés.

A vihartáncos melléütött!

Nem találtál...

A vihartáncos támadását nem tudod hárítani. 28 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.

A vihartáncos botjával nem talált.

Melléütöttél!

A vihartáncos támadását könnyen elkerülöd.

Odacsapsz. 51 ép-t sebeztél.

A vihartáncos támadását nem tudod hárítani. 29 sebzést szenvedsz el!

Nem találtad el.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Túndarag ősi kazamatáiba még a kalandozók sem merészkednek, mert olyan sötét titkok maradtak itt az egykori Thargodan háborúkból, amely minden halandó számára halálos veszedelem. Utad azonban ezúttal mégis ide vezet. A kincs utáni sóvárgás, a kalandvágy erősebbek az életösztönödnél. A hatalmas, démonfejre emlékeztető kaput ősi zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Lám, ide már bejutni sem könnyű... Ahogy szemed hozzászokik a félhomályhoz, látod, hogy a sötétben árnyak mozognak. Vörösen izzó szemek figyelnek! Aztán a sötétből lesújt egy rém, egy szilmill rémhírnök!

Ellenfeledé a kezdeményezés

A szilmill rémhírnök apró fegyverével támad. 26 sebzést kapsz!

Zumm! 49 ép-t vesztett.

A szilmill rémhírnök csak köröz körülötted.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök csak köröz körülötted.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök kihasználja gyenge védelmed, 38 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök sikeresen eltalált! 44 sebzést szenvedsz el!

Nem találtál...

A szilmill rémhírnök apró fegyverével megütött, 17 sebpontot vesztesz.

Ütésed célt téveszt.

A szilmill rémhírnök kihasználja gyenge védelmed, 29 pontnyit sebződtél.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök rád veti magát. 23 életpontnyit sérülsz.

Melléütöttél!

A szilmill rémhírnök melléütött!

Odacsapsz. 50 sebpontot kapott.

A szilmill rémhírnök csak köröz körülötted.

Ütésed célt téveszt.


A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
A szóbeszéd szerint Morgan legendás kristályát egy nekromanta vámpír őrzi várában. A kristály borzalmas veszélyt jelent az emberiségre, főként egy ilyen rém karmai közt. Raia lovagrendje komoly jutalmat ajánl fel, ha megszerzed a kristályt, hogy megsemmisíthessék.
Epikus csatában keresztülverekeded magad a vámpír nekromanta élőholt seregén, egészen a kristályt őrző kamra lezárt ajtajáig.
Zárnyitással próbálkozol. Ehhez sajnos kevés a te tudományod! A zárat szerencsére könnyedén nyitja egy mágikus rúnakulcs. A kulcs ugyan elhasználódott, de bejutottál! Kezedben a kristállyal megfordulsz, és szembetalálod magad a vámpírral. Az ő intésére rád támad egy rovargyík őslidérc!

A harcot te kezded.

Kritikus ütés: Csapásod betalált, 204 sebpontot kapott.


492 tapasztalati pontot kaptál!
Kincset szereztél, ami egy titanit mellvért!
Ekkor előrántod a fakarót, amit előre elkészítettél, és átszúrod a vámpír szívén. Az élőholt halálkiáltására megremegnek a falak, a vár kezd összeomlani. Menekülnöd kell. Raia szent lovagjai bőségesen megjutalmaznak szolgálatodért. Jutalmad 142 arany!



nagy csata volt!
 
  ... | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Nézet:
Kérdések | Vélemények | Egyéb | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.