Hatalom Kártyái - Múltidéző szabálykönyv
Szakítva az eddigi hagyományokkal, ezúttal nem teljesen új lapokat kapsz a
kezedbe, hanem a régi, sok-sok évvel ezelőtti legendás, leghíresebb HKK
lapok "felújított" változatát. Összeválogattuk a legelső kiegészítőkből
azokat a lapokat, amelyek a legnépszerűbbek voltak annak idején, és
csiszoltunk rajtuk, hogy megfeleljenek a 2004-es elvárásoknak. Reméljük az
új játékosok a régi veteránokkal együtt fogják újraélni a HKK hőskorszakát!
Az új lapok neve megegyezik a régi verzióval, még akkor is, ha a lap működése
sokmindenben megváltozott. Ezért:
egyfajta nevű lapból továbbra is csak hármat
használhatsz a paklidban (kivéve, ha a lapra magára más van írva), tehát nem
használhatsz 2 új és 2 régi Griffőnixet (de 2 újat és 1 régit igen). Minden
lap úgy működik, ahogy rá van írva - tehát nem használhatsz egy régi kiadású
lapot úgy, mintha új lenne.
amikor az Alanori Krónikában vagy más fórumokon egy
lapról írunk, az mindig a régi verzióra vonatkozik, kivéve, ha az "új" szócska
van a neve után (pl. Griffőnix (új) ). Ha a kérdés ill. a válasz mindkét
verziójú lapra egyaránt vonatkozik, azt is külön feltüntetjük.
Azok a kifejezések, amelyeket az alappakli szabálykönyvében nem találsz meg:
Anti-mágia X: Az ilyen lapra nem lehet reakcióval varázslattal reagálni, hatással lehet. Kijátszásakor mindkét játékosnak el kell dobnia X varázslatot a kezéből, a kijátszónak a Semmibe, az ellenfélnek a gyűjtőbe (ha X-nél kevesebb van, akkor meg kell mutatni a kezét.)
Büntetés X: Ha a lap egy forrás eredményeképp elhagyja a játékot vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, akkor a forrás használója elszenvedi X-et, a forrás létrejötte után.
Élet X: Ha a lapot a kezedből játszod ki, rakj rá X élet jelzőt. Ahányszor kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, és még van rajta életjelző, akkor vegyél le róla egy életjelzőt, és a lappal nem történik semmi, kivéve, hogy ha a gyűjtőbe kerülés ÉP vesztéstől történne, akkor max. ÉP-re gyógyul; ha valamilyen jelzőknek köszönhetően (pl. méreg), kerülne a gyűjtőbe, akkor vedd le róla ezeket a jelzőket is. Az élet jelző nem segít, ha a lapot költséghez vagy komponensért áldozod fel, ill. ha a harc fázisban egy másik lény megöli.
Kárpótlás X: Ha a lap az ellenfél forrásának eredményeképp elhagyja a játékot vagy kikerül tulajdonosa irányítása alól, akkor a lap gazdája megkapja X-et.
Párbaj X: Körönként egyszer, a fő fázisodban kirakhatsz egy párbaj lapot 1 VP árán képpel lefelé. Ha ellenfeled tud és akar, ő is lerakhat egyet, neki nem kell VP-t költeni. (Ha nem rak ki lapot, te nyerted a párbajt.) Akinél a Párbaj érték nagyobb, az nyert (döntetlennél nincs semmi), és választása szerint célpont játékos gyógyul 4-et, vagy sebződik 3-at. A Párbaj lapok a Semmibe kerülnek. A Párbaj nem forrás, módosítani sem lehet és reagálni sem tudsz rá.
Az Izom magyarázatát az Ébredés kiegészítő szabálykönyvében találhatod meg.
Létrehozás: 2004. június 23. 12:51:36 | Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:20 | Nyomtatási forma |
|