Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
A Rókakirály
(Könyv)
Küldd el képeslapként!
A Rókakirály című könyv borítóképe.
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló
HKK Nemzeti Bajnokság holnap!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Aukciós statisztika
Az utolsó Aukciós Napon történtek
Hatalom Kártyái verseny - 2024. december 8., Középkor

A lista folytatása...
Versenyhirdető (1833)
Daxx - egy másik univerum (1)
Moa civilizáció lapbemutató 1. hét (30)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8229)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (12)
Lapötletek (65032)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ...
Nézet:
Fattyak hordája (új)

2 VP 1 ZSZ 0/0 chara-din szörny/chara-din fattya

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi fattyad van rajta kívül játékban.
K ha egy fattyad kikerül a játékból: tehetsz rá egy izom, vagy élet jelzőt.


Cseles fatty

1 VP 2/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
S keverj vissza 2 fattyat a gyűjtődből a pakliba: húzz egy lapot, vagy kapsz egy Chara-din fattyát.


Sinister, a féregkutató

követő/epikus

Kedvelt lap: féreg.
Férgeidet ellenfeled nem semlegesítheti.
J: kijátszhatsz a gyűjtődből egy lényt varázslatként.


Zsebes zsombor

követö/epikus

Kedvelt lap: árnymanó.
S a következő kézből kijátszott árnymanód a következő képességet kapja „Kompenzáció: kapsz egy Dobótőrt.” (Nem adódik össze).
J 1 VP, áldozd fel egy árnymanód: ellophatsz egy max 2 költségű permanenst.



Zekhartax csele

1 VP rhatt azonnali/reakció „védekezés”

Megakadályoz egy varázslatot, vagy egy „J” képességet.
Ha nem „védekezésként” játszod ki, akkor kapsz egy Ganüid ifjoncot e kezedbe, vagy tehetsz egy ganüidedre egy izom jelzőt.
 
4 vp, bűbáj Az élet körforgása

Amennyit sérülnek az adott körben a lényeid, te annyit gyógyulsz.
Amennyit sérülsz, az összes lényed annyit gyógyul.
Erre a bűbájra csak leah, dornodon, v chara-din források hatnak
 
Betyárbecsület

1 VP dornodon általános

Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled a játék során már ellopta legalább egy lapod.
Ellophatsz max 2 célpont permanenst.


Konzervatív ganüid

1 VP 1/4 rhatt szörny/ganüid

S: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.
E: célpont hajó sebződik annyit, amennyi SP-je van, vagy célpont „J” képességgel rendelkező lap a gyűjtőbe kerül.


Régi iskola

1 építő 6 SP színtelen építmény „szárnyak”

Passzívan nem rombolható.
Kijátszásakor minden céh és hajó passzivizálódik.
P, ha legfeljebb 4 lappal kezdted a játékot: húzz egy lapot, vagy egy célpont sebződik 2-t.


Hógolyó hatás

1 VP leah bűbáj „hideg”

Ellenfeled minden körében az első sikeresen kijátszott lapja után sebződik 1 ÉP-t, a második után 2 ÉP-t, a harmadik utám 3-mat stb.
K 1 ZSZ: célpont lap kap annyi dermesztés jelzőt, ahány lapot ebben a körben ellenfeled sikeresen kijátszott.


Pontaco csatlósa

1 VP 1/1 kalandozó/ember KF

5 lehet belőle a paklidban.
Amíg legalább 1 ÉP-d van, addig ellenfeled semmilyen módon nem nyerheti meg a játékot.
Halálsikoly: célpont nem lény lapot ellophatod.
 
Tengeri teknős

1 VP 3/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0. Újrahasznosítás: 2.
E áldozd fel: megakadályoz egy varázslatot, vagy húzz annyi lapot, ahány lapot ellenfeled ebben a körben húzott.


Keselyűteknős

2 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 1. Újrahasznosítás: 3.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, amennyi varázslatot újrahasznosított ellenfeledtől.


Kérgesteknős

2 VP 3/1 sheran szörny/teknős [+X]

Anti mágia: X.
X annyi, amennyivel több lapja van ellenfelednek játékban, mint neked.
Minden teknősöd kap +1 SB-t.


Fantomsárkányok (új)

2 VP chara-din azonnali/vízió

Nem lehet újrahasznosítani.
Kapsz max 2 Wyvernt az őrposztodba, de a következő hátrányt kapják: „A kör végén mindenképpen a Semmibe kerülnek.”


Teknősök hordája

1 VP sheran bűbáj

Ha eldobnád anti-mágiának: helyette rakd játékba.
Minden teknősöd kap +1 SB-t és mágikus támadást.
K ha egy teknősöd sebzést okoz: a kör végén húzz egy lapot!
 
,,valami név"

Chara_din azonnali "életkioltó"

1 zsz

Kijátszásakor ellenfeled egy véletlenszerűen válaszott lapja a semmibe kerül.

Áramlás: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol
 
3 VP
Újrakezdés azonnali varázslat
Dobd a kezedben lévő lapjaidat a gyűjtőbe és húzz annyi lapot, ammenyi lapot eldobtál
 
Ünneprontás

0vp
Azonnali
Színtelen

Ha bármely pakliban van Móka és kacagás keresd elő és dobd a semmibe minden példányát

Ha nem dobtak így lapot , húzz egy lapot a kör végén
 
0 VP
Bolha 0/1
Kijátszahatod 1 szörnykomponenes elköltésével is, ekkor aktívan jön játékba.
P: célpont örposztban egy lény nem kapja meg a védekezési bónuszt.
 
Mondjuk, legyen így...mondtam..hogy csak ötletelek, ami nem bizotos, hogy életképes..., de köszönöm a hozzászólásodat...így tanlhatok, hogy ne op-s lapokat gondoljak ki. Mégegyszer köszi...BUÉK!
 
Értem, tehát tempót szeretnél. A sérülés és a max Ép vesztés egy elég komoly hátrány. Ennek a varázslatnak így semmi védelme nincs, de talán ez nem baj.
Szerintem vagy a sebződés/max Ép csökkenés nem kell a lapra, vagy az a korlátozás, hogy 1 lényt játszhatsz ki a Vp-ből. Ha mindkettő rajta marad, talán nem is lesz játszható.
Ez egy 0 Vp-s VP termelés, feltételhez kötve.
Nézzük meg, hogy működne ez egy ma divatos epikus követő mellett.
Én kezdek első kör. 5 lapom van. Kiteszem ezt a lapot. 4 Vp jár érte, ha létrejön. A 4 lapomból lesz legalább 2 counter, tehát be tudom védeni. Kijön. kapok 4 Vp-t, amiből kifér a maradék 2 lapom. Leürült a kezem... Kockázatos, de játszható.
Nagyobb baj, hogy a középjátékban/végjátékban erre a lapra nincs szükség, tehát kellene valami alter felhasználási lehetőség, ami miatt érdemes lenne játszani vele.
Mondjuk egy jelenés: húzz 1 lapot!
 
Segítség a bajban ..... 0 VP
általáson varászslat.
Kapsz annyi VP-t amennyi lap van a kezedben.
És Ugyanennyit sérülsz is ( a max Ép-d is csökken
ennyivel) Ezáltal nyert VP-k ből csak 1 lényt játszhatsz
ki ami aktívan krül játékba
 
Na de hol vannak a gen lapok??
 
Az hogy ingyen kikeresel és ingyen, korlátozás nélkül játékba rakhatsz egy bármilyen lapot, már önmagában is vállalhatatlan.
Még akkor is, ha egyébként magát a lapot, amit terveztél, meg lehet akadályozni.
Ez a mechanika olyan tempót tudna létrehozni akár az első körben is, ami teljesen felborítaná a játékegyensúlyt.
Ez még akkor is így lenne, ha a lap többi részét lehagynánk.
De szereljük meg...

Ingyen kikereshetsz egy lapot, feltétellel. Ez önmagában is erős, de talán még vállalható.
Ha ezt szeretnénk, akkor a feltételt és a kikereshető lapok körét kell pontosítani, és akár lehet is belőle lap.

Egy lapot ingyen kijátszhatsz, feltétellel. Ilyenre számos példa van, ez is vállalható önmagában.
Nyilván itt is szűkíteni kell a kijátszható lapok körét, és jól kell belőni a feltételt. Tehát ezzel a részével is lehet dolgozni.

A kettő együtt biztos kuka.
 
Csak próbálkozom.
Ezek csak ötletek amik csiszolásra szorulnak.
Ha rossz, hát rossz, legközelebb jobban átgondolom.
Köszi a jelzést
 
Ez valami vicc, remélem. Ezzel az erővel azt is ráírhattad volna:

"Erre a lapra nem lehet reagálni. Nyertél."
 
Orthros, a kétfejű farkas

1 VP 1 ZSZ 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S: feltámad.
Támadhat 2 lényt is.
Áldozd fel: tippeld meg egy pakli felső lapját, majd nézd meg és ha eltaláltad, akkor kijátszhatod ezt a lapot és ha ez egy max 2 költségű vérfarkas, akkor ingyen játszhatod ki.


Termik tisztiszolga

1 VP 1/3 rhatt szörny/termik

S ha ellenfelednek van játékban lapja, aminek van kijátszáskori képessége: előkereshetsz egy termiket, vagy visszavehetsz egyet a gyűjtődből.
K: célpont lap passzivizálódik.


Tanult termik

1 VP 1/2 rhatt szörny/termik

K: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
J: rakj a paklidból egy termiket a gyűjtőbe.


Orkantás

1 VP dornodon azonnali

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben Orkantó: nem lehet rá reagálni.
Ellenfeled minden lapja elveszíti „J” képességeit, vagy megakadályoz egy lapot.
 
Segítség a bajban.
0 vp

Kikereshetsz egylapot a paklidból, és ingyen kijátszhatod. Csak akkor játszahatod ki, ha nincs lapod
az asztalon, és az ellenfelednek min. 3 lapja (vagy jelzője van játékban. Erre a lapra nem lehet reagálni, mindenképpen létrejön. Ha lény akkor kapsz 2 vp-t amit ebben a körben el kell költened különen elvész.
Ha nem lény akkor kapsz 1 vp-t. és Minden lapot a
kezedből a gyűjtőbe kerül.
 
Familiaritás

1 VP chara-din bűbáj „rezisztens”

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisban játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből egy olyan lény, aminek nincs képessége.
Ilyen lényeid immúnisak ellenfeled forrásaira.


Teknős adószedő

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti-mágia: 1.
Ellenfeled minden varázslatának kijátszási feltétele 2 ÉP feláldozása, vagy 1 VP elköltése.
Ellenfeled nem gyógyulhat varázslattól.


Megvadult pegazus

3 VP 4/4 tharr szörny/pegazus

K dobj egy lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy lapot, melynek színe megegyezik a dobott lapéval.
Dobd a kezedből a semmibe: célpont pegazus kap +3/+3-mat a kör végéig.


Halhatatlan fatty

2 VP 6/1 chara-din szörny/chara-din fattya

Ellenfeled nem kereshet elő lapot.
Rakj át egy fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá, vagy max ÉP-re gyógyul.


Gomak farkasa

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/vérfarkas „szárnyak”

S nevezz meg egy lapot: a következő köre végéig, ha ellenfeled bármikor (akár a húzás fázisban) lapot húz vagy keres, meg kell mutatnia az összes húzott/keresett lapot és az összes ilyen nevűt közülük a semmibe kell raknia.
 
Mágikus csatamező

Szabálylap

Közös képesség:
S: Dobj egy varázslatot a kezedből a gyűjtőbe:
célpont lap a gyűjtőbe kerül.
S: Dobj két varázslatot a kezedből a semmibe:
ellenfeled eldob egy általad választott lapot.
Körönként csak az egyik képesség használható.
 
Pásztázó ganüid

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid [+1]

Ha bármikor, bármilyen módon ganüid kerül a kezedbe (mutasd meg): sebezhetsz egy célponton kettőt.
Halásikoly: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganülaritás

2 VP 2/2 rhatt szörny/ganüid, szingularitás „védekezés”

Ha kijátszottad: ellenfeled a következő körében max 1 VP-t kaphat és max 1 lapot húzhat.
Jelenés 1 VP: a következő kézből kijátszott ganüided nem számít szingularitásnak VAGY ellenfeled következő kézből kijátszott nem ganüid lapja szingularitásnak számít.


Ganüid mókamester

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

S, a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot, vagy Semmizés: 1.”
K 1 ZSZ: kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe.


Ganüid élettér

2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín

Ganüid ifjoncaid kijátszására és képességeire ellenfeled nem reagálhat.
K dobj egy ganüidet a kezedből, vagy a gyűjtődből semmibe: egy Ganüid ifjoncod a kör végéig megkapja a ganüid minden képességét.
1 VP rakj át 5 ganüidet a kezedből és/vagy a gyűjtődből a semmibe: a kör véget ér.


Ganüid lokálpatrióta

1 VP 2/1 rhatt szörny/ganüid „szárnyak”

Kijátszásakor előkereshetsz egy Ganüid életteret, vagy egy rhatt építményt.
Ha ellenfeled lapot húz, vagy keres: kapsz annyi Ganüid ifjoncot a kezedbe, amennyit húzott/keresett.


Izgáganüid

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Semlegesítés: „J” képesség.
K mutass meg X Ganüid ifjoncot a kezedből: célpont lény kap +X/+X-et, vagy -X/-X-et a kör végéig.
 
2 nekron
Morgan lelke Leah tárgy

Áldozd fel egy aktív legalább 2 költségű lapod:
Aktiválj egy lapot és egy pakli tetejéről rakj egy lapot a semmibe.
Jelenés és halálsikoly: Semmizés: 8
 
0 SZK Bigyó

tárgy Fairlight
gnóm

Nem lehet feláldozni.
1ZSZ: Kapsz 1 VP-t.

"Milyen hasznos bigyó. - Rundhal"
 
0 SZK Izé

Tárgy Fairlight
Gnóm

Kijátszásakor húzz egy lapot!

"Ez az izé még valamire jó lesz." - Rundhal
 
1VP 1Nekron Lyukaskezű

kalandozó KF Dornodon 2/2
árnymanó

K,J2: Ha ellenfeled egy forrással
lapokat húz és/vagy manát kap
dobj fel kétszer egy érmét:
Ha mindkettőt eltalálod a lapokat te húzod fel.
Ha az egyiket eltalálod a manát te kapod meg.
Ha egyike se azonnal áldozd fel!
"A tolvajok önjelölt királya."
 
1VP Gonosz motyogó mágia
általános Leah
motyogó

Célpont játékos kezéből válassz ki egy lapot amilyen nincs az ő oldalán játékban, gyűjtőben, vagy a semmiben! Majd a paklijának felső 5 lapját( 1 kötelék:7, 2 kötelék: 9) rakd a semmibe. De ha a választott lap köztük van egy másik lapot a kezébe vehet.
Ha nem tudtál választani húzz egy lapot!
 
Beépített teknős

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős

Anti mágia: 0.
Kijátszásakor átkerül ellenfeled tartalékába passzívan.
Minden kézből kijátszott lapod „Anti-mágia: 1” képességet kap.
Hátrányok: Semmilyen módon nem aktivizálódik. Nem lehet feláldozni.


Ichinedar (Új)

1 VP 1/6 tharr szörny KF

Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Nedonkutyát.
K 6 1 ZSZ: egy célpont sebződik 1-et.
Amíg van játékban Nedonkutyád, addig immúnis ellenfeled forrásaira és „Életkioltó” képessége van.


Nedonkutya (Új)

2 VP (3)/3 tharr szörny

Ha ellenfeled ebben a körben vagy az előzőben játszott ki varázslatot: ingyen kijátszhatod.
Kijátszásakor előkereshetsz, vagy visszavehetsz a gyűjtődből egy Ichinedart.
Ha van játékban Ichinedarod: kap +3 SB-t és nem lehet megsebezni.


Nedonmacska

2 VP 3/2 tharr szörny

K, ha sikeresen kijátszol egy tharr szörnyet: kapsz 1 VP-t és tehetsz célpont lényre egy izom-, vagy méreg jelzőt.
Halálsikoly: visszavehetsz 2 különböző nevű tharr szörnyet (kivéve Nedonmacskát) a gyűjtődből a kezedbe.


A négy elem ura

4 VP (4)/4 raia, fairlight szörny/elementál

Kijátszásakor összesen max 4 különböző színű lapot átrakhatsz a kezedből/asztalról és vagy a gyűjtődből a semmibe. Minden asztalról rakott lapod után 1-1 célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, a gyűjtődből rakottak után kapsz 1-1 VP-t, a kezedből rakottak után húzz 1-1 lapot!
 
Tökéletes összpontosítás (új)
Tharr azonnali
X VP
reakció
Megakadályoz egy X költségű lapot és kapsz X_VP-t.
flavor lehet a régi
 
Ganüid tehetséggondozó

1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid

Élet: 1.
E áldozd fel egy Ganüid ifjoncod: játékba rakhatsz egy fix költségű ganüidet a kezedből.
S dobj egy ganüidet a kezedből a semmibe: előkereshetsz egy ganüidet a paklidból.


Ganüid oligarcha

1 VP 1/1 rhatt szörny/ganüid „védekezés”

Kijátszhatsz ganüideket bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
J a következő kézből kijátszott Ganüid ifjoncod a következő képességet kapja: „Kijátszásakor célpont lap visszakerül kézbe, majd visszavehetsz egy ganüidet az asztalról a kezedbe.”


Modern bölcsesség

szabálylap

J2: a következő húzás fázisodban húzás helyett visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.


A tér ura

2 VP elenios kalandozó/ember KF „szárnyak”

E, ha csak ellenfelednek van játékban permanense: játékba rakhatod a kezedből, vagy a gyűjtődből.
Keverd vissza az asztalról a paklidba: megakadályoz egy forrást.


Az idő ura

1 VP 3/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „védekezés”

Kompenzáció: ellenfeled következő húzási fázisa elmarad.
E vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot, vagy előkereshetsz egy elenios kalandozót a paklidból
 
2VP Tökéletes kör
azonnali +1 Sheran

3ÉP: Keresd ki a paklidból
(Körönként csak egyet)
A következő köröd és a köröd egyik fázisa sem maradhat el.
Az előkészítő fázisban minden lényed aktivizálódik,
és a körben kapható maximális VP-t megkapod.
Jelenés: 2ZSZ: Megakadályoz egy kör megszakító forrást.
 
Zaphkiel arkangyal

1vp 1 zan
3/4

repül

anti reakcio (0)

J: Keress elő vagy vegyél vissza egy angyalt bárhonnan

S1) Ha a körben kerestél húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
 
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.