Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Teljes szabálykönyv
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenőfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
KGK csere-bere (123)
KGK-ról általában (2080)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ...
Nézet:
(láttam már ütő/öklöt is, de az egy böszme troll volt).

... ...várjátok ki a végét...
MalEvil
 
Shifu: Először fel is kell találni a kőhegyű lándzsát. F parancs a kőkésre.

Nyul: Csak annyit mondtam, hogy mivel ez az első karaktere, nem biztos, hogy lenne 30K aranya. Nem sokallom, hiszen én is kifizettem már 1X.

Strongbow, Chara-din jégmágusa.
 
A dárda dobó fegyver, bár szúró hatása van.
Inkább így:
Amint megismered a kőkés infóját dombon, hegyen mászkálva, KT 6 2
F 6 (ezzel feltalálod a kőhegyű lándzsát)
KT 7 1 (legyártod a kőhegyű lándzsát)
KF 7 1 (jobb kézbe veszed a kőhegyű lándzsát)
M 2 2 2 (egy új szakértelmet szereztél, szúrófegyverek 1.szint)

Amint megvan a 10 fordulód, és így meglesz a karakterszámod, szerzünk neked egy bronzhegyű lándzsát és azt használhatod. Az, hogy ki adja, az attól függ, hogy a béna Káosz Lordjait választod, vagy a legerősebb gonosz KT-t, az Inkvizíciót


Vasvella
 
Egyetlen ilyen KT van? Nem túl népszerű. Máris tetszik.
 
A Káosz nagyon tetszik. Imádon Skandar Graun stílusát.
 
Oké, maradva a szúrófegyver vonalon. Egy hegyes vidék mellett táborozom éppen. Működhet a következő kombó:
*rálépek;
*találok éles követ (valószínűleg), erre alapozva;
*KT kőkés (kétszer, egy kell a filézéshez);
*KT kődárda (botom már van);
*kézbeveszem a dárdát?

Így, a következő mezőre már egy sokkal komolyabb fegyverrel érkeznék, rögtön gyakorolnám a szakértelmet már a forduló hátralévő részében.
 
Na, akkor oszlassunk el egy kis félreértést. Az ékkő ára változó, nem fix 30.000 AP, több verzió is van rá.

1. Ha Káosz Lord lesz az illető, akkor nem csak hogy ingyenes, de már a belépéstől fogva tárgyakkal, AP-val finanszírozzuk a kis Lordok tápolódását. (vagyis amit befizetnek a nem Káosz Lorddá váló CHD hívők, az is jó helyre megy és istenünk hatalmát gyarapítjuk belőle)
2. Nem lesz Káosz Lord az illető, de van pénze, kifizet 30.000 AP-t, és megkapja az ékkövet. Nyilván akinek van egy KF-es, ryukus karaktere, ez aprópénz.
3. Nem lesz Káosz Lord az illető (ami öreg hiba :-)), de nincs lehetősége 30.000 AP-ra. Ez esetben küldetéseket fog kapni, mellyel megint csak istenünk hatalmát fogjuk növelni (monolit építése például, stb.) és megkapja az ékkövet.

Az ékkő eddig is 3.000 AP volt, de ez mára a nevetséges ár kategóriába került. Akinek nem tetszik a rendszer, és nem hajlandó ennyit áldozni a hitéért, az nem is érdemli meg, hogy a hatalmas Chara-din követői közé fogadja. A 3k és a 30k közti különbségről pedig...

-Hölgyem, egy millió dollárért lefeküdne velem?
-Egy millió dollárért? Naná!
-Akkor tessék, itt van 10.000 Ft és jöjjön egy körre.
-10.000 FT? Minek néz maga engem, k...-nak?
-Hölgyem. Azt már megbeszéltük, hogy ön mi, csupán a tarifán alkudozunk!
 
Ja igen, azt is érdemes megvárni a másodlagos fegyóval, hogy elérd a kalandozó várost (Fehérbércet), mert ott a fegyvermesternél pénzért fel tudod tolni egyből 6-ig.
 
Vagy GYK 28 1 és akkor is meglesz az ökölvívás.
Én azt javaslom, hogy addig csak 1 fegyót fejlesz, ameddig meg nincs a Feltételes fegyverváltás parancs (FF, 12. forduló után). Után lehet az öklöt nyomatni.
Vannak ellenfelek, akiket adott fegyvertípussal könnyű leölni, és a többivel pedig nehéz, és mivel az ökölvívás ütő fegyvernek számít, ezért favorizálják a szúró/ököl kombót, mert így 2/3-át könnyebben leölöd (láttam már ütő/öklöt is, de az egy böszme troll volt).
Dornodon témához csak annyit szólnék hozzá, hogy lehet, hogy nem ad szörnyidézést, fürkésző szemeket meg széljárást, de a fontosabbakat később megszerezhetem, és ad olyan varikat az elején, amiket nagyon hasznosnak tartok (elején adja a vámpirizációt és az áldomást). Ott van a Kreáció is, ami miatt Csiguszéknak nagy szerencséjük van, mert vámpírfogakat ezzel készítem el, nem pedig az ő szájukból szedem ki!
 
Ne legyen a kezedben semmi és menj 1-2 mezőt. Az első harcnál "kinő" az ökölvívásod. Utána kolostorban tudod megtanulni a harcművészetet. (amit később szintén kolostorban, vagy KNO-val tudsz növelni)
Mint kezdőnek nem javaslom, hogy mindjárt az ökölvívást kezd el használni, hacsak nem vagy kobudera. Kevés lesz a sikerélmény kezdetben és elmehet a játéktól a kedved. Később sokkal könyebben feltudod hozni a harcművészetet.

Csigusz:
Chara-din tényleg a legjobb isten, csak nem hiszem, hogy lenne 30000 aranya az ékkőre. Hacsak nem lesz Lord...
 
Az ökölharcot, hogy tanulom meg, ha nem tudom alapból. Kivel, mivel kell találkoznom hozzá?
 
Hát igen, akinek nem (csak) a tápolás számít, az valóban azt válassza ami szimpatikus, amivel a leginkább azonosulni tud - akár isten, akár fegyver szinten. Sokkal jobb így lépni egy karakterrel :-))))

Tápolás szempontból meg hosszú távon valóban a szúró elsődleges ököl másodlagos + dobófegyver a tuti (per pillanat). Istenként pedig - sajnos - semmiképp sem Dornodon. Szerepjáték szempontból viszont Dornodon (is) izgalmas, fájöööööööör üzemmódban HP Baxxxterként Scooter nevű sulláron lovagolva élvezetes lehet felerősített tűzvarikkal szétgrillezni Ghallát :-)

Persze továbbra is tartom, hogy CHD a legjobb, legnagyobb, legkirályabb isten, és a legjobb választás a Káosz Lordok, a mágiafalók otthona - de csak hogy Vasvellával legyen min veszekedni egy kört :-)
 
Ez is kényes téma jelenleg, biztos mindenki javasolni fogja a szúró/ököl párosítást. Szerintem tök mindegy. Ami neked a legjobban tetszik. A játék egyik fázisában ez a jobb, a másikban az.
 
Van még kérdésem...

Nézegettem a fegyvereket...

Elf karakter, mondjuk Dornodon híve.
Valami, tűzvarázslat.
Tünde íj és tegez.
De mit érdemes közelharcra választani?
Szúrófegyver? Ökölharc? Vágó? Bármelyiket?
 
igen énis kicsit megbántam hogy elenios követem észre vetem hogy nem vagyunk valami sokan rainát kelet volna követnem most is küszködök 1-templom épitésével mondjuk végre találtam valakit aki segit de még kellenének emberkék hogy felis tudjuk majd szentelni.
 
Háááát...részben igazad van, de ha hosszútávon nézed, akkor bizony vannak olyan varázslatok, amelyeket más isten hívei jelenleg egyáltalán nem tanulhatnak meg (széljárás, fürkésző szemek, stb.).
 
Bár téged úgyse érdekel, hiszen jobb neked a saját kis (rém)álomvilágodban élni, de Nord messze nem volt a legerősebb Ezüstmágus (a tanács tagja volt ugyan, de csak mint éppen befutó).
Nagyhatalmú hatalmú mágus volt ugyan, de a Zan (és a brakkara) nélkül a mai napig halandó lenne.
 
Irtózatos mennyiségű infó van, így elsőre.
Vessetek rám követ, de ahogy néztem, a legtöbb Isten vonalon szerezhető vari/képesség közös halmaz.

A papi/varázslói dolgok is egyensúlyozottak.

Ami a leginkább nyugtalanító a leírásokból alapján, hogy a harcos papok eredendően kemények. A kérdés az, hogy létezik-e olyan erős védelem, ami megállítja ezt a típust, vagy képes olyan szintre redukálni a fizikai sebzését, hogy az túlszárnyalható legyen variból és távolsági fegyverből. Hmm...
 
Három Raia templom építésében vettem részt eddig nyugaton.
 
Haha! Azért lett isten, mert pancser volt! Ez egy hihető elképzelés! Az senkiben nem merült fel, hogy a leghatalmasabb Ezüstmágus pont ezt akarta?
Szerintem Hajnalcsillag te az alanori politikai elit tagja vagy, tőlük hallok ilyen furfangosat!
Én nem akarok senkit rábeszélni. Dornodont követni elhivatottság egy velejéig romlott egyénnek! Én az vagyok! És büszke is vagyok rá! Minden jó jellemű bőrébe bele is vésem lándzsám hegyével, amit armageddonnal égetek bele (no meg a semlegesekébe is). És igen, ha így válhatok istenné, akkor pancser is!


Vasvella, Dornodon "pancser" Inkvizítora
 
Shifu!

Szerintem hallgass a szívedre! Szerezz minél több információt az Istenekről (pl. Hyper) majd azt válaszd, amelyik tanait leginkább a magadénak érzed!

A Közös Tudatokkal is ugyanez a helyzet. Még úgyis van időd, míg tagjává válhatsz egy ilyen közösségnek, addig lesz időd utánaérdeklődni ennek is.

Hogy nincs erős jó közös tudat? Ezzel azért vitatkoznék. Persze nézőpont kérdése, hogy mitől erős egy KT, de pl. az Aranysárkány-t (spec. vallási Raia KT) én nem nevezném gyenge KT-nak.

Az pedig félrevezető információ, hogy a jó oldal kevésbé tudna segíteni neked pl. templomépítésben. A nyugati területeken bármely isten hívei számára gondot okoz(hat) egy templom felépítése, de keleten nagyon könnyedén épülnek pl. a Raia templomok is. (Eleniosról nem tudok nyilatkozni, tudomásom szerint az ő hívei talán tényleg egy picit kevesebben vannak, mint a legtöbb isten követői)

És még valami, csak hogy egy picit tisztábban láss:

Dornodon

Igen, a tűzviharral elpusztította majdnem egész Ghallát, ezáltal mindnyájunk életét megváltoztatta.
Igen, hatalma vetekszik a többi istenével.
De nem árt ha tudod, hogy a legközelebbi híveit is szemrebbenés nélkül áldozta fel saját céljai érdekében. Vajon most, Istenként mennyit jelentenek számára a talpnyalói?

A tűzvihar pedig bár egy hatalmas, pusztító és a történelmet megváltoztató varázslat volt, eredeti célja csupán annyi volt, hogy elpusztítsa az őt fenyegető Namír seregeket.
Egy Armageddon szintű varázslat, mely kiszabadult az irányítása alól, melyet nem tudott kontrollálni. Emiatt pusztult el Ghalla nagy része, nem azért mert ezt akarta!
Halandó mágusként pancser volt, akkor istenként vajon milyen lehet?


Hajnalcsillag, Raia híve
 
Többségben inkább a semlegesek vannak, és meglátásom szerint gonoszból kicsit több van, mint jóból. Ez látszódik abból is, hogy inkább semlegesekkel harcolok. Persze ez miatt ne válaszd a jó oldalt. Egyrészt nyálas és unalmas, másrészt lesznek olyan küldetések, amikhez hittársak kellenek (pl. templom építés), amit nehezebb lesz megoldani.
 
Persze, léteznek faji, jellem, vallási és általános KT-k is..
De kimondottan jó vagy semleges KT nincs igazán erős!

És egy KT nem lehet ok arra, hogy ne az igazi isteneket, ne a gonoszokat válaszd!

Donna, Főinkvizítorassony
 
A szerencse biztosan számít. A Hyper szerint szintszívásnál még a jellem is. A magam részéről 16-os szerencse és jó (5 jellem mellett (elméletileg ez mínuszt ad a mentődobásra), már akkor sem vesztettem szintet szintszívótól, amikor eltalált.
 
Léteznek pl. faji Közös Tudatok is.
 
"...Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl...."

Szó szerint értsd, ha nem ér hozzád, nem szív szintet. Szóval a védekezés számít.
 
Mi van még a jellemeken túl, lennél kedves kifejteni?
 
Ne csak jellemekben gondolkozz.
De válaszd a jó oldalt, ha nem rettent meg a gonosz túlereje.
 
Tetszik, hogy még a fórumon is folyik a szerepjáték!

Van aktív és erős KT a jó és semleges oldalon is?

Melyik tábornak van leginkább szüksége az utánpótlásra? Ha figyelembe vesszük, hogy ellenfél nélkül nincsen harc...
 
Sziasztok!

Lenne egy kérdésem, amire sem a Hyperben, sem a GN-en nem találtam meg a választ (bár lehet persze, hogy csak nem kerestem elég alaposan): pontosan mitől függ, hogy tud-e egy szintszívó szintet szívni egy karaktertől? Felteszem, az IQ és/vagy a Szerencse tulajdonságokon, de melyiktől és milyen mértékben? És mekkorának kellene lennie ezeknek a tulajdonságoknak (vagy más tulajdonságoknak), hogy erre az esély minimális (netán nulla) legyen?

TKV, aki nem akar később újra végigjárni egy egész labirintust egyetlen szintszívó miatt, ha nem muszáj.
 
  ... | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.