| Az izom szabálynál nem ugy van hogy ahányas izom van irva pl itt 3 akkor annyi lapot kell a kezedből a gyüjtőbe dobni?(azt mentudom hogy védekezésből is működik-e ez a fajta izom képesség) (de miért ne működne)
Erre gondoltam hogy, ugye kijátszod első körbeen védekezésből és eldobsz 3 lapot akkor esetleg 1 lap marad a kezedben(követő esetén egyse.)
De viszont ha leszedek vagy meghai akkor duplán kapod vissza.
Tetszett a lapterv ,egyébként. |
Jozsi mielott okoskodsz olvasd mar el az izom szabályt koszi |
Élőholt okerón
3 ZSZ,1 nekron
Leah szörny
+1 reagálás,háló
Kijátszásakor a gyűjtőbe küldhetsz egy max. 2-es költségű permanenst.
Látja a láthatatlant.
Büntetés:5 ÉP
3/(14)
Méregféreg(új)
1 ZSZ
Chara-din szörny
féreg
Anti-mágia:0
Repül.
P,áldozd fel: célpont lényedre rakhatsz max 2 méregjelzőt és egy max. X-es költségű permanens a gyűjtőbe kerül,ahol X a játékban lévő méregjelzők száma.
Ha a Méregférgen feláldozásakor volt méregjelző,a képessége életkioltó.
Rakd a gyűjtődből a Semmibe:célpont lény kap egy méregjelzőt.
1/1
Csontlepke(új)
1 ZSZ
Leah szörny
csontváz
Repül.
Kijátszásakor célpont nem élőholt lény VAGY 0 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
1 VP:vedd vissza a kezedbe és ebben a körben már nem játszhatsz ki Csontlepkét.
0/1
Owooti alligátor(új)
4 VP
Sheran szörny
Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz az ÉP-d felének feláldozásával.
Semlegesítés:ősmágiás lap
Repül.
P VAGY 1 VP:ellenfelednek el kell dobnia egy ősmágiás lapot a kezéből.
Dobj egy lapot a kezedből a Semmibe:ellenfeled veszít max. 4 VP-t,te pedig kapsz 3 + annyi VP-t,amennyit ellenfeled veszített(az első körben csak annyi VP-t kapsz,amennyit ellenfeled ténylegesen veszített)
4/4 |
Sommerthaug sárkánya
2 VP 3/3 chara-din szörny/sárkány "szárnyak"
Dobd ezt a lapot és egy másikat a kezedből a semmibe: előkereshetsz a paklidból egy max. 2 költségű chara-din kalandozót.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: ellenfeled következő kézből kijátszott lénye kap kijátszása után egy átokjelzőt (képességei a kijátszáskoriakat is beleértve, nem működnek, alapsebzése pedig 0).
Bodom
2 VP 3/3 chara-din kalandozó/elf KF „hideg”
Harci képesség: 2-es jéglehelet (nekronból is)
K ha sikeresen kijátszol egy chara-din kalandozót, vagy ha „hideg” sebzést okozol: célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: előkereshetsz egy Bodom fiait.
Zu’lit wyvernje
2 VP 2/2 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”
+2-es elektromos lehelet.
Kijátszásakor nézd meg az ellenfeled kezében lévő lapokat és dobj egy általad választott varázslatot a semmibe.
Áldozd fel: játékba rakhatsz a kezedből, a paklidból vagy a gyűjtődből egy Zu’lit sárkánya lapot.
Zu’lit familiárisa
1 VP 1/1 fairlight szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak” „villám”
+1-es elektromos lehelet (ÉP-ből is).
Kijátszásakor előkereshetsz egy lapot a paklidból, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Ha ellenfeled eldobatja a kezedből: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy lapot, aminek nevében Zu’lit szerepel.
Toragh villámai
0 VP dornodon azonnali/vízió
Kijátszási feltétele, hogy ellenfeled ebben a körben legalább 1 lapot sikeresen kijátszott a kezéből.
Célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. |
Az izom: X kepesseget a kiado ki akarja vezetni a jatekbol. Igy szerintem ez az otlet nem tud mukodni. A semlegesitese erdekes es egyedi. Szoval az otlet jo csak dolgozni kell meg rajta. |
Védekezésből 0-ás vagy 1 es lapot fog 3 izom -mal vagyis szinte eldobod a kezed és kapsz egy 5/4 es repülő lényt.....(a duplázás már csak hab a tortán...)
Nagyon jó! Nemgyakori lapnak ajánlanám..Esetleg Zénes nek |
Izmos sárkány:1vp/védekezés/horgony/szárny 2/1
Semlegesit X+1es ikju lap X amennyi szárnyas lényed van játekban. Izom 3. Ha a gyűjtőbe kerül minden egyes izomjelzője után duplán választhatsz vpt vagy laphúzást. |
Enyészet (új)
1VP 2 Nekron
Leah bűbáj rezisztencia
Ha kijátszásakor feláldozol 3 ÉP-t,a nekronköltséget az ellenfél paklijából is fizetheted.
Antimágia:0
Ellenfeled minden lapjának kijátszási feltétele 1 nekron elköltése.
Áldozd fel:gyógyulsz 5ÉP-t vagy célpont gyűjtőből 5 lap a semmibe kerül. |
negatív tükröződés, 1 VP bűbáj Charadin
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek a létrejöttében nem szerepel
konkrét (fix) varázspont, akkor minden ellenfele 3 VP-t és 3 szk-t kap.
pozitív tükröződés: 1 VP bűbáj Charadin, v Fairlight
Ha valaki olyan lapot játszik ki amelynek létrejöttében szerepel VP,
akkor minden játékos, annyi VP-t kap amennyi a lap VP-s idézési költsége.
Ha a lap kijátszási költsége kizárólag fix VP, akkor az a lap mindenképpen
létrejön, ha a kijátszója fel tud áldozni egy saját lapot az asztalról!
"Egyes áraknak ára van, ha bármiáron ki akarod játszani" B. Áron. - Fairlight tanonc- |
Nekró fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
K: ha egy lényed az asztalról a gyűjtőbe kerül: kapsz egy Chara-din fattyát.
S rakj át két chara-din fattyat a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Smaragd főnix
2 VP 3/2 rhatt szörny/főnix „szárnyak” 1 SZK
S: feltámad. Anti blokkolás: 2.
K áldozd fel 4 max. VP-d: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Áldozati galamb
0 VP 1/1 leah szörny
Ha áldozós költségű lap kijátszásához áldozod: a lapra +2 VP reagálni.
A gyógyulási fázisodban ha a gyűjtődben van: megmutathatsz egy áldozós költségű lapot a kezedből: rakd az Áldozati galambot játékba, mintha kijátszottad volna.
Hátrány: Csak áldozós költség fizetéséhez áldozhatod fel.
Üzlet Toraghhal
1 VP dornodon általános/vízió
Kapsz egy Toragh katonája lapot.
Amíg a gyűjtődben van: minden Toragh katonája lényed kap +1 sebzést és bármennyit kijátszhatsz belőlük körönként, a vízió szabálytól függetlenül.
Toragh csatlósa
1 VP 1/1 szörny/vízió KF „szárnyak”
Minden vízió lényed kap +1 sebzést és mágikus támadást.
Minden vízió forrásod ami sebez, +1-et sebez. |
1 Vp Xenó kismester (új)
szörny 1 szk Chara-din
xenó
Semlegesítés: kereső vagy húzó forrás.
Kijátszásakor keress ki egy lapot a paklidból (kivéve Xenó kismestert) VAGY ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
2 Vp, 1 nekron: vedd vissza a gyűjtődből a kezedbe.
1 / 1 |
Farfarello
1 VP 2/2 tharr szörny/goblin 1 SZK KF
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t. Újrahasznosítás: 2.
K 1 SZK: célpont permanens a gyűjtőbe kerül és a gazdája a kör végén egy véletlenszerűen választott másik asztalon maradó lapot (ha van) játékba tehet a gyűjtőjéből. De ha te vagy a gazda, akkor azonnal játékba teheted.
Rubicante
1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Áldozd fel őt és egy másik lényed: max 2 célpont permanens a semmibe kerül.
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Gyilokféreg
1 VP 0/(1) leah szörny/féreg 1 SZK „szárnyak”
Ha megtámad egy lényt: a sebzés előtt kap annyi +1 sebzést jelentő gyilok jelzőt, amennyi a lény ÉP-je.
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány gyilok jelző volt rajta (de max. hetet).
Végtelen túlvilág
1 VP leah azonnali/vízió
A gyűjtődből semmilyen módon nem kerülhet a semmibe.
Kijátszási feltétele, hogy ebben a körben legalább egy víziód a gyűjtődből a semmibe került.
Kapsz 2 VP-t, és 1 SZK-t, gyógyulsz 2 ÉP-t és dobj egy lapot a paklid tetejéről a gyűjtőbe.
Agykéreggyalulás
1 áldozás chara-din általános/vízió
Ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Ha ellenfeled lapja miatt a gyűjtőből a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. |
Lebontás
1 zanszilánk
TUDÓS KLÁN (!)
Általános
Sikeres kijátszása után kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 1-et. Célpont lap a gyűjtőbe kerül. Kör végén húzz egy lapot!
HÁTRÁNY: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi VP-t, amennyi BÁRMIT (lásd: Manaszüretelés) a lap kijátszására költött.
Kiegészítés: VP, SZK, zanszilánk és semmizés esetén annyi VP-t kap amekkora szám van írva rá; építés esetén 2 VP-t kap; áldozás esetén 3 VP-t kap.
Hátrány verzió #2: a lap gyűjtőbe kerülése után ellenfeled kap annyi BÁRMILYEN erőforrást, amennyit a lap kijátszására költött (lásd: Majd legközelebb)
Kiegészítés: építő esetén a tartalékban aktivizálhat annyi LÉNYT, (ha nincs lénye a tartalékban akkor nem történik semmi); áldozás esetén a gyűjtőjéből visszatehet annyi lapot a tartalékba passzívan (kijátszáskori képességek NEM jönnek létre); semmizés esetén NEM keverhet vissza lapot a paklijába; SZK esetén kap annyi SZK-t; VP esetén kap annyi VP-t; zanszilánk esetén kap annyi VP-t.
Színesítő szöveg: "Kreátor szemétdombja akkora méreteket öltött, hogy azt már le is kellett tudni bontani." - Titkok tudója
Enjoy,
Atompucok |
Trinigan követője
követő
epikus
Kedvelt lap: 3 idézési költségű lap
s: következő 3 idézési költségű lapod 1 vp-vel olcsóbb, de minimum 1
ha a kezedben lévő lapokat egy forrás miatt meg kell mutatnod, akkor ezen forrás szempontjából a ? vagy x idézési költésű lapjaid idézési költségét 3-nak kell tekinteni. |
0 Vp Elektromos lehelet (új)
bűbáj lényre 'villám' Fairlight
A célpont lény az alábbi képességet kapja: "'+': 4-es villámlehelet (nekron-ból is erősítheted)."
Áramlás: célpont lény vagy játékos sebződik 3-at.
"Fairlight papjait szinte átitatja ez a láthatatlan, pusztító energia." |
Minotaurusz császár
3 VP (4)/4 tharr szörny/minotaurusz 1 SZK „szárnyak”
Nem lehet semlegesíteni.
K vedd vissza egy tharr lényed az asztalról a kezedbe: sebződsz 2 ÉP-t és megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy lapot.
A káosz idézőpapja
1 VP 1/1 chara-din kalandozó/ember „KF”
Kijátszásakor előkereshetsz egy chara-din avatárt vagy „isteni” lapot a paklidból.
Chara-din lapjaid idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 VP alá.
Hátrány: Nem áldozhatod fel. Nem játszhatsz ki a kezedből nem chara-din avatárt ill. varázslatot.
Földhözragadt motyogó
1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK
Kijátszásakor visszavehetsz egy motyogót a gyűjtődből a kezedbe.
Ellenfeled nem áldozhatja fel a permanenseit, ez a képesség a gyűjtőből is működik.
Izmos sárkány(új)
2 VP 2/2 raia szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
Izom: 2 (minden lapdobást helyettesíthetsz egy sárkány feláldozásával vagy gyűjtőből semmibe rakásával)
K3 áldozd fel egy lényed: kap egy izom jelzőt, de ha sárkányt áldozol, akkor helyette élet jelzőt is kaphat.
Beholder harcos
2 VP (3)/3 fairlight szörny 1 SZK „szárnyak”
Izom: 2 (de varázslat dobása izom mellett egy élet jelzőt is ad neki).
K végy le róla egy bármilyen jelzőt: célpont lény a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy varázslatot. |
Birtoklás (új)
szabálylap
Nem használhatsz mellette követőt.
S, vegyél vissza egy lapot a kezedbe aminek te vagy a gazdája és/vagy a tulajdonosa: gyógyulsz 2-őt.
A játék elején dönthetsz úgy, hogy a fenti képesség közös képesség legyen: ekkor nem húzol miatta eggyel kevesebb lapot. |
Goblin vajákos(új)
1 VP
Tharr szörny
goblin
KF
Semlegesítés:aktiválást kívánó hatás
Kijátszásakor kapsz 1 SZK-t.
Ellenfeled minden premanensének az aktiválást igénylő képességének használata +2 VP.
Áldozd fel:húzz egy lapot!
2/2
Goblin nyílpuska(új)
1 SZK
Tharr tárgy
goblin
KF,ősmágia,fa
Semlegesítés:lény
Goblinra ingyen rárakhatod.
Passzivizáld hordozóját:célpont lény vagy játékos sebződik X+1-t,ahol X a hordozójának a sebzése.
Kárpótlás:1 lap húzása.
Goblin katapultőr(új)
1 VP
Tharr szörny
goblin
KF
Repül.
[K]:Áldozd fel egy lényed:célpont lény vagy játékos sebződik X+2-t,ahol X a lény sebzése.
Ha goblint áldoztál,húzhatsz egy lapot. Ha kötelék,ez a képesség életkioltó.
2/2
(flavor maradhat) |
Estelle:Követő/Hordaparancsnok:a jatekot 5lappal es -3ép vel kezded.
A játek kezdete előtt nézd át az ellenfel paklijat es válassz ki 3lapot. Az egyiket rakd a semmibe a masikat a gyűjtőbe a 3.at a paklija tetejére, miutan azt megkevertetek(ezt mindenkepp fel kell huznia).
Hátrány:nem áldozhatod fel es nem kereshetsz lapot a paklidból. |
A legkisebb fatty
0 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Anti mágia: 0.
Semlegesítés: 0 költségű lap.
Ellenfeled nem játszhat ki 0 költségű lapot a kezéből.
Anyasárkány
1 VP 2/2 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
Minden nem kézből kijátszott sárkányod, játékba kerülése után kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
Áldozd fel: előkereshetsz egy sárkányt.
Keleti sárkány (új)
3 VP (3)/3 leah szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
Harci képesség: 2-es tűzlehelet (ÉP-ből is). Büntetés: 4 ÉP.
S rakj át egy sárkányt vagy egy leah lényt egy gyűjtőből a semmibe: célpont lap a gyűjtőbe kerül. Ha 1 helyett 2-t raksz át, akkor ez a képesség „életkioltó”.
Toragh szava
1 VP dornodon azonnali/reakció „védekezés”
Megakadályoz egy nem dornodon lapot és ha nem védekezésből játszottad ki: kapsz egy Toragh katonáját.
Képzelt morf
0 VP 1/1 színtelen szörny/morf, vízió
Kijátszásakor aktivizálódik.
Ha bármilyen módon a semmibe kerül: a kör végén előkereshetsz egy morfot a paklidból |
Drakolder eglektátor
2 VP 2/4 fairlight szörny/triklem drakolder „szárnyak” [+1]
S ha legalább 2 ÉP-je van, akkor tégy rá egy -2 ÉP-s jelzőt: húzz egy lapot!
Kompenzáció: kapsz egy Elektrogömb lapot.
Drakolder kodifikátor
1 VP 2/2 fairlight szörny/triklem drakolder „szárnyak
S tégy rá egy -1 ÉP-s jelzőt: kapsz egy VP-t.
Láthatatlan.
Teouchán csatlósa
1 VP 1/1 színtelen kalandozó/ember „KF”
Kijátszásakor kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot.
K dobd a kezedből a semmibe: célpont kalandozó sebzése és ÉP-je a kör végéig megduplázódik és a kör végén előkereshetsz a paklidból egy másik Teouchán csatlósát.
Bosszantó ördögfatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és veszít 1 VP-t.
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül: a kör végén előkereshetsz a paklidból egy chara-din fattyat (kivéve Bosszantó ördögfattyat).
Krabber herceg
2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/krabber KF „Háló”
Ha ellenfeled megszüntette a követődet vagy a szabálylapodat: nem lehet ellenfeled forrásának célpontja.
Vedd vissza a kezedbe: megakadályoz egy nem varázslat lapot. |
2 zanszilánk Jégmágia (új)
bűbáj jég Leah
Húzz egy lapot!
Minden 'jég' sebzésed +1-et sebez.
Büntetés: 3 ép.
"A jégkorszakot úgy említik a krónikák, mint időjárási anomáliát, de akik átélték, másként emlékeznek..." |
2 Vp 1 nekron 1 szk A levegő síkja (új)
helyszín színtelen
Minden 'szárnyak' lény láthatatlanságot és +1/+1-et kap. Minden 'villám' sebzésed +1-et sebez.
S: kapsz egy Elektrogömb lapot.
"Az elemi lég létsíkján még egy picike villám is iszonyú pusztításra képes." |
Varázsmag
7 ZSZ 7/7 sheran szörny 1 SZK [+1]
Élet: 7.
1 ZSZ dobd a kezedből a semmibe: kapsz a kezedbe egy Varázsborsó, -bab vagy –tök lapot.
K végy le róla 3 élet jelzőt: kapsz a kezedbe egy Varázsborsó, -bab vagy –tök lapot.
Leanthil (új)
2 VP 3/3 leah kalandozó/végzetúr KF „szárnyak”
Harci képesség: minden ellenfele sebződik X+3-mat, ahol X annyi, ahány lényed van játékban (de max 4).
K áldozd fel egy lényed: megakadályoz egy asztalon maradó lapot.
Csupakabra
2 VP 2/3 leah szörny/vámpír „élőholt” „szárnyak”
Kijátszásakor: ha epikus követőt használsz, akkor tehetsz rá 3 kedvelt lap jelzőt, ha nem epikusat, akkor a kör végén húzz egy lapot, ha pedig ellenfeled megszüntette vagy kikapcsolta a követődet, akkor kapsz 2 VP-t.
Áldozd fel: megakadályoz egy max. 2 költségű lapot.
Moa elmezár (új)
2 VP 1 nekron tharr bűbáj/moa
Kötelék: húzz egy lapot!
P: ellenfeled veszít 3 VP-t vagy 3 max VP-t, vagy megakadályoz egy varázslatot.
E áldozd fel egy permanensed: aktivizálódik (csak passzívan).
Krabber tortúra
? VP leah azonnali/vízió, krabber
Idézési költsége 2 VP, de ha „kötelék” akkor 1 VP.
Célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe. Ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és a kör végéig legfeljebb 2 lapot játszhat ki sikeresen a kezéből. |
2 szk
Tharr
Szörny
Goblin
Ősmágia
Horgony
Semlegesítés: reakció.
Költségéből 1 szk-t helyettesíthetsz az életpontjaid felének feláldozásával (a veszteséget felfelé kerekítve).
Kijátszásakor: 1ZSZ: ellenfeled következő körében az előkészítő fázis és gyógyulási fázis megcserélődik, vagy elmarad a harci fázisa.
Hátrány: Ha bármilyen módon (akár a pakliból is) a gyűjtőbe kerül, rakd azonnal a semmibe, és ha a te köröd van. a köröd véget ér.
Nem lehet feláldozni.
0/1 |
2 VP Nérizs, a rút
kaller, árnymanó, KF, ŐM, Dornodon
Ha ellenfeled játékba hoz egy permenst a te oldaladon, 4 ÉP: Kikeresheted a paklidból. Körönként legfeljebb egyet kereshetsz így elő.
[K]: célpont permanens amelynek te vagy a gazdája, gazdát cserél.
[K]: Dobd el a kezedből a semmibe: Célpont permanens amelynek te vagy a gazdája, gazdát cserél.
".tlov seríh nödlöf ezssem agástúR..."
0/(3) |
1 Vp To'aghan
szörny 1 szk Tharr
'repül'
Ebből a lapból bármennyit használhatsz.
Húzz egy lapot.
Hátrány: az előkészítő fázison kívül semmilyen módon nem kaphatsz Vp-t.
"Az Óbirodalom talpasai számolatlanul hullottak a csatákban, de soraik megsem ritkultak meg sosem"
2/1 |
Zuppé
2 VP 2/2 bufa szörny/manó 1 SZK
Idézési költségét helyettesítheted egy lap semmibe dobásával.
K2: ha lapot dobsz a kezedből, ellenfelednek is el kell dobnia ugyanannyi lapot.
Áldozd fel: húzz egy lapot!
Zafírsárkány
4 VP 4/5 elenios szörny/sárkány 2 SZK „szárnyak”
A 2. körtől idézési költségéből X VP-t helyettesíthetsz egy X költségű lap semmibe dobásával.
Ha az ÉP-je 1 alá csökken, eldobathatsz ellenfeled kezéből egy általad választott lapot.
Dobj egy lapot a kezedből a semmibe: gyógyul annyit, amennyi a dobott lap költsége.
Xenó paraprotektor
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: megakadályoz egy forrást, ami hatna vagy reagálna egy vagy több xenóra.
Dobd a kezedből a semmibe: célpont xenó max. ÉP-re gyógyul.
Krabber admirális
X ZSZ X/X leah szörny/krabber 1 SZK „háló”
Anti mágia: 0. X min 1 max 3.
Kijátszásakor max. X célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonos kezébe.
Áldozd fel: megakadályoz egy max. X költségű lapot.
Büntetés a mennyekből
2 VP bufa általános
Idézési költsége annyival kevesebb, ahány lapot eldobtál ebben a körben a kezedből.
Ellenfeled eldob a kezéből, annyi lapot, amennyi lapot ebben a körben eldobtál a kezedből, ha így legfeljebb egyet dobott: a kör végén húzz egy lapot! |
Megalodon (úszik)
7 VP
Csak akkor játszhatod ki ha a víz síkja játékban van.
20/20
A 5/5 -ös és az alatti lények nem hatnak rá!
Ha megsebez bármely lényt az a semmibe kerül.
Ha játékost sebez meg, akkor célpont játékos nem gyógyulhat, csak a következő elökészítő fászisában!
Az úszó lényeid nem lehetnek célpontjai azonnali varázslaznak, vagy hatásnak. |
Szaporán motyogó
1 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt”
S dobj a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtőbe: ha volt közte motyogó, akkor gyógyulsz 3 ÉP-t és kapsz egy Motyogó Kölyköt.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz vagy max. 3 jelző (élet is) kikerül a játékból.
Első vér
0 VP dornodon azonnali
A kör végén húzz egy lapot VAGY ha ebben a játékban még senki nem sebződött: célpont lény vagy játékos sebződik 5 ÉP-t. Ha az utóbbit választottad: [-1].
Vérszívók városa
2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Vámpírokra +1 VP és +1 nekron reagálni.
S ha sikeresen kijátszol egy vámpírt: húzz egy lapot!
E ha még ebben a körben nem játszottál ki lapot a kezedből: kapsz egy Vámpír bébit.
Szopógödör(új)
1 építő leah építmény 5 SP
A támadók kijelölése után minden támadó lény kap egy méreg jelzőt. Dobj egy lapot a semmibe: a szopógödör max SP-be kerül.
K: ha ellenfeled használta egy lapja aktiválást kívánó képességét, az a lap kap 1 elmúlás jelzőt.
Izzó gyűlölet
1 VP dornodon bűbáj „tűz”
A kör végén húzz egy lapot!
K2: ha sebződsz, célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|