Nem rossz otlet de oven eleg lenne az 1 Vp-s ik. Ez a zsz ik kicsit talan indokolatlan egy fokusz hokiba. |
Kritk,a barbár
kalandozó,rhatt 1vp 2 nekron 1 szk
ember
3/3
repül
/+1/
blokkolás:3
a fő fázisodban 1manáért előkeresheted
ellenfeled minden lapja idézési költségét manából kell fizetni,és nem helyettesítheti lapjai idézési költségét.
ellenfeled minden lapja plusz 2 mana
/ellenfeleinek nem volt választása/ |
Drakolder mágus(új)
2 VP
szörny, triklem drakolder, fairlight
repül, 1 szk, kf
(3)/4
Élet: 1.
Kijátszhatod védekezésként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot.
K: rakj egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt egy triklem drakolderedre: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t. |
Kristályféreg
1 ZSZ
Raia szörny
féreg
Anti-mágia:0
Kijátszásakor kikereshetsz egy olyan lapot a paklidból,aminek nevében vagy leírásában a "kristály" szó szerepel.
Minden lényed +1 ÉP-t kap,
0/1 |
Motyogó csapás
X VP
Leah azonnali ősmágiás motyogó
Kötelék: életkioltó és az X 2 VP-vel kevesebb.
Célpont lény a gyűjtőbe kerül,vagy célpont nem lény lap kap egy elmúlás jelzőt.
Kapsz annyi motyogó kölyköt,amennyi a célpont lap alap idézési költsége. |
Frigyláda: 3 csonti
Fairlight vagy Raia tárgy
Anti-mágia:0
Csak KF képességgel rendelkező AVATÁR használhatja!
Az avatár, a következő képességet kapja:
- Ha a tartalékban van: (K): 1 VP: az összes őrposztodban lévő lény:
kap +3sebzést +3 ÉP-t, + mágikus támadást és védekezést kap.
láthatatlan lesz, és nem lehet célpontja forrásnak.
- ha a frigyláda használója(aki az őrposztban van) megsebzi az ellenfél játékost, megnyerted a játékot. |
Sziasztok!
Szeretném megosztani a legújabb grafikusan is megvalósított ötleteimet.
A lapok működését az alábbi szabálykiegészítés biztosítaná:
Átok ikon: ez az ikon azt jelenti, hogy a lap ún. átkozott lap. A ikonnal rendelkező lap első játékba kerülését követően átkerül célpont játékos kezébe és innentől kezdve nyitott lapként kell kezelni. Miután a lap először gazdát cserélt, onnantól lépnek működésbe a lap automatikus hatásai. Ezen hatások létrejöhetnek akkor, amikor az adott lap a játékos kezében van „Kézben” és/vagy az oldalán a játékban van „Játékban” és/vagy kezébe kerül „Húzás” és/vagy a gyűjtőjében van „Gyűjtőben”. Első kijátszását követően, a kijátszási költsége -1 VP. Az átok jelzésű lapokat nem lehet feláldozni, passzivizálni és az őrposztba mozgatni. Véletlenszerű kézből dobás esetén másik lapot kell választani helyette.
A lapok itt tekinthetőek meg: https://drive.google.com/drive/folders/1q5dwlzer_1pKxwzD2yiPGOmEEKgOLjF0?usp=sharing |
Életfaló fatty
1 VP 3/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Ha ellenfelednek 20-nál több ÉP-je van: nem lehet rá reagálni.
Kijátszásakor célpont max. 3 költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz és ellenfeled sebződik annyit, amennyivel több ÉP-je van, min 20.
Gyűjtögető fatty
1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és X SZK-t és ellophatsz egy max. X költségű nem lény lapot. X annyi, ahány chara-din fattyad van rajta kívül játékban.
Káoszfatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből annyi lapot, ahány chara-din fattyad van játékban, majd a Káoszfatty kap annyi +1/+1es jelzőt, amennyi lapot ténylegesen dobott.
Kvantumfattyak
1 VP chara-din általános [+1]
Dobj egy kockával: kapsz X chara-din fattyat és mindre tegyél X álomjelzőt. X annyi, amennyit dobtál.
Amíg a gyűjtődben van: minden chara-din lényed kap +1 ÉP-t.
Parazita fatty
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya
K tégy egy lényre egy -1/-1-es jelzőt: kapsz egy aktív Chara-din fattyát.
E áldozd fel egy chara-din fattyad: célpont lény vagy játékos gyógyul 5 ÉP-t. |
Úgy érzem, hogy az epikus Motyogó Kultivátor túl sok nerfet kapott az eredetihez képest, és a legtöbb motyit használhatatlanná teszi az első körökben. Így nem tud kijönni egy Suttogó Végzet sem az első körben további lapok belefektetése nélkül, aminél kritikus lenne pedig a teljes potenciáljához.
Az rengeteget segítene, hogyha a többi epikushoz hasonlóan körönként egy tetszőleges motyit olcsósítana 1 VP-vel, hogy legyen valami első körös asztala a paklinak.
Továbbá, egyéb ötletek:
Lélekgyűjtő (új)
1 ZSZ
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, KF, Leah
Képességei a gyűjtőből is működnek.
Körönként egyszer, tegyél át 2 leah vagy 1 motyogó lapot a gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, 1 SZK-t, és húzz egy lapot VAGY kapsz 2 VP-t, 1 SZK-t és kör végén húzz egy lapot.
0/3
Energiamotyogó (új)
1 VP
Szörny, Motyogó, Élőholt, 1 SZK, Leah
Kijátszásakor kapsz 2 VP-t.
Körödben, tedd át a gyűjtőből a semmibe ezt a lapot és még egy motyogódat: kapsz 1 VP-t vagy egy motyogód kap egy izomjelzőt.
2/1
Waro-khin háborúhozó
Epikus követő
Kedvelt lap: moa.
Saját körben egyszer, következő moád amit kijátszol, választásod szerint 1 VP vagy 1 nekronnal olcsóbb, de nem mehet így 1 alá.
Ha ellenfeled egy moa lapodnak köszönhetően kevesebb VP-t kap az előkészítő fázisában, akkor kapsz annyi SZK-t, amennyivel kevesebbet kapott. (alternatívként, ha túl erős, akkor csak 1 SZK-t, függetlenül a manafolytás erősségétől).
Én vagyok a Moa harci gép illusztrátora, és szívesen megcsinálnám ezen lapok illusztrációját is, amennyiben igény lenne rá. |
Vonító motyogó
2 nekron 1/1 leah szörny/vérfarkas, motyogó 1 SZK
Feltámad.
Ha van játékban veszettség: S 1 VP előkeresheted a paklidból.
Ellenfeled minden lapja +1 nekron.
Idéző lovas
1 VP 1 nekron leah szörny/lovas KF
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
Minden lovasod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb, de nem mehet így 1 alá.
Kijátszása körének végén fordítsd fel a paklid felső lapját: ha lovas, akkor vedd a kezedbe, egyébként rakd a semmibe.
Következő fokozat (új)
2 VP tharr bűbáj „ősmágia”
Anti mágia: 0. Erre a lapra és jelzőire források nem hatnak.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap egy fokozat jelzőt, te pedig egy szörny jelzőt (0/1 tharr szörny KF).
Minden lényed kap +X sebzést, és ellenfeled minden forrása, ami egy vagy több lényed célozza X VP-vel drágább (de max 3-mal). X annyi ahány fokozat jelző van rajta.
Xenon, az ateista
1 VP 1/3 színtelen kalandozó KF „életkioltó”
Képességei ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.
S: gyűjtőbe kerül célpont avatár vagy olyan lap, aminek nevében vagy leírásában egy isten neve szerepel, vagy „isteni” lap.
Elmepajzs (új)
szabálylap
Egyik játékos sem pusztíthatja, vagy veheti el a másik VP-jét, és egyik játékos sem csökkentheti ellenfele kör eleji manaregenerációját.
Lények nem cserélhetnek gazdát. |
1ZSZ
Motyogó parazita
Leah szörny 1 SZK védekezés motyogó,féreg
Semlegesítés: követő megszüntetés (de az esetleges ÉP áldozás megtörténik.)
S:3 ép,áldozd fel: végy vissza egy lapot a gyüjtőből a kezedbe.
Ha a semmiben van:
Minden Motyogód 2-vel többet dobat.
1/1 |
0 Vp Halkabban!
bűbáj Dornodon
Semlegesítés: aktiválást kívánó képesség.
K: ellenfeled veszít 1 Vp-t.
Ha eldobod az ellenfél anti-mágiájának, az adott anti-mágiás lap nálad jön létre, mintha te játszottad volna ki, majd ez a lap a Semmibe kerül. |
Szurkáló fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kijátszásakor célpont lény vagy játékos sebződik annyit ahány chara-din fattyad van játékban (max. hetet)
Áldozd fel egy chara-din fattyad: visszaveheted a kezedbe.
Egy körben egyszer játszhatsz ki Szurkáló fattyat.
Fatty nőstény(új)
2 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
K ha ellenfeled sikeresen kijátszik egy lapot a kezéből: kapsz egy Chara-din fattyát.
K áldozd fel egy chara-din fattyad: megakadályoz egy varázslatot.
Áldozd fel: megakadályoz egy lapot.
Koncentrált fattycsapás(új)
1 VP chara-din azonnali
Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
Célpont max. X idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül, vagy célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul X ÉP-t. X annyi, ahány chara-din fattyad van játékban és a gyűjtődben, de max 9.
Bosszantó fatty
1 VP 1/1 chara-din szörny/chara-din fattya
Kompenzáció: kapsz egy aktív chara-din fattyát.
S: max. X célpont lény és/vagy játékos sebződik 2-2 ÉP-t. X annyi, ahány chara-din lényed van játékban.
Urogark
1 VP 1 nekron 3/3 chara-din kalandoró/ember KF „ősmágia”
Semlegesítés: mágikus támadású vagy védelmű vagy élet képességgel rendelkező lény (ekkor „védekezés”-ként is kijátszhatod).
Harci képesség: ellenfele, ha mágikus támadású vagy védelmű, vagy van rajta élet jelző: a semmibe kerül. |
Brutál Brugan
2 VP
Leah
kalandozó
troll
KF, repül
4/4
Nem lehet rá reagálni. Szörnyek ellen +6 sebzése és mágikus támadása van. Csak úgy kerülhet ki a játékból, ha megöl egy olyan szörnyet, amiben van szörnykomponens.
"És most kimetszem a szörnykomponenst..." |
Gormathion bibliája
szabálylap
Nem kezdesz kevesebb lappal miatta.
Minden kör végén az aktív játékos célpont ellenfele kiválaszt 3 lapot az asztalról, majd minden játékos a kezéből 2-2 lapot (ha kevesebb van, annyit). Aki erősebb figurát mutat a 3+2 saját lapból, kap 1 VP-t, húz 1 lapot és gyógyul 5-öt. Kikészített lapot nem lehet választani.
A figurák: magas lap (legnagyobb IK), pár (két azonos lap), két pár, drill (három azonos lap), sor (5 egymást követő IK), szín (5 különböző színű lap). |
Pandora szelencéje (leah, vagy dornodon tárgy)
1 csonti
Antimágia:0
Dornodon/Tolvaj lapok bármikor használhatók vele szemben, már a kijátszásakor is
(az antimágia nem működik ellene)
Minden asztalon lévő lap és önálló jelző a semmibe kerül(élet jelzők nem működnek), a játékosok ÉP-je 0 lesz, és ebben a körben nem lehet gyógyulni semmi képen, kivéve: „reménység szelleme”
Kijátszásakor, minden játékos tartalékjába kerül egy 0/1 es „reménység szelleme” lap aktívan, (leah szörny, kísértet), amit bármikor feláldozhat. Ha a reménység szelleme kikerül a játékból, a feláldozója ÉP-je és max ÉP-je 1 lesz. Ez a képessége csak abban a körben működik amelyikben kijátszották ez a lapot.
„Pandora szelencéjének titkát nem sokan ismerték … de aki ismerte az nem élte túl!” – Az Ősmágus |
1 Vp Lépfene
> bűbáj rezisztencia Leah
>
> Kijátszásakor ellenfeledhez kerül. Nem lehet feláldozni.
> Minden lényed az alábbi hátrányt kapja: "Ép-je 1, nem kap védekezési bónuszt, nem lehet feláldozni, és szörnykomponenst nem lehet kinyerni belőle, ha
> a gyűjtőbe kerül, tedd a Semmibe."
> Hátrány: ha nincs játékban lényed, áldozd fel. |
A varázslás esszenciája
am:1
3 VP Bűbáj, fairlaiht
Senki sem játszhat ki, olyan lapot v. nem hozhat játékba, aminek az idézési költsége 0, 1 vagy 2 VP, nekron, áldozás v. akármi.
Ha az első körben játszod ki, az idézési költsége annyi ahány lap van a kezedben!
Az alapból "0" ér kijövő lapok egyáltalán nem működnek.
Dobd a kezedből ezt a lapot a semmibe, kapsz 3 VP-t!
Fairlight: Azt hiték az ifjoncok, hogy pár év alatt elsajátíthatják a mágia rejtelmeit...de tévedtek! |
1 építő Pletykafészek
építmény Elenios
horgony
'repül'
Kompenzáció és kárpótlás: 1 lap húzása.
S: húzz egy lapot, és mutasd meg. Ha van színesítő szövege, kapsz 1 Vp-t vagy 1 szk-t.
"A vénasszonyok gyűjtőhelye, akik mindig mindenkiről mindent tudnak..."
3 SP |
Szirén anyóka
2 VP
Elenios szörny
szirén
Repül.
Csábítás:0
Kijátszásakor kapsz aktívan a tartalékodba egy Szirén lányka lapot.
[S],ha egy körben legalább 2 lap gazdát cserél VAGY 2 bármilyen jelző játékba kerül,célpont permanenst a Semmibe küldheted.
0/5 |
1 VP
Teremtő motyogó
Leah szörny KF 1SZK ősmágia Motyogó
Antimágia:0
Semlegesítés:jó jellemű lap.
Kötelék: Kijátszásakor célpont pakliból dobj 3 lapot a semmibe vagy a gyűjtőbe.
K: kapsz egy motyogó kölyköt.
S: Kötelék:kapsz egy motyogó vermet.
2/(3) |
Hangyamágia
1 VP sheran azonnali „ősmágia”
Ha ellenfelednek van quwargja: „életkioltó”
Célpont nem sheran lap a gyűjtőbe kerül, és kapsz egy Őshangya harcmester,-ölész, vagy csatamágus lapot.
Őshangya előörs
2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled kap egy Haldokló quwargot.
Áldozd fel és rakd a semmibe: a paklidból játékba rakhatsz egy max 4 költségű őshangyát (de csak a 2. körtől).
Szárnyashangya
2 VP 2/2 sheran szörny/őshangya 1 SZK „szárnyak”
S: ellenfeled max VP-je X-el csökken VAGY max X célpont lap aktivizálódik ill. passzivizálódik (vegyesen is lehet). X annyi, ahány quwargja van ellenfelednek játékban, de max 5.
Kobudera stratéga
1 VP 1 ZSZ 2/2 raia kalandozó/kobudera „KF”
Kompenzáció: húzz egy lapot!
K ha egy kalandozód sebződik vagy sebzést okoz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Kobudera(új)
1 VP 3/1 raia kalandozó/kobudera „KF”
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy kobuderát, vagy ellenfeled sebződik 3 ÉP-t. |
2 Vp Rém
szörny 1 szk Leah
'repül'
Lények nem tudják megsebezni.
K: ha egy lény a gyűjtőbe kerűl, kap egy izomjelzőt.
K, vegyél le róla 2 izomjelzőt: megakadályoz egy gyűjtőbe küldő forrást.
Ezek az elpusztíthatatlan, életesszenciával táplálkozó lények hemzsegnek a Sötét Földön - Enciklopédia Fantasia.
2 / 2 |
? Vp
Leah végső áldozata!
bűbáj
antimágia :1
nem lehet célpontja forrásnak
Kijátszásakor és minden egyes lap kijátszásakor annyit sebződsz amennyi lapot sikeresen kijátszanak az adott körben.
Max Ép-d annyi lesz amennyi VP-ért kijátszottad.
Te és asztalon lévő lapjaid nem lehetnek célpontjai forrásnak.
"Leah: Mindennek meg van az ára...de van amit nem lehet megfizetni!"
|
A dárda hegye
Tharr, vagy dornodon
1 csonti, kincs-es lap
P: célpont játékos sebződik annyit amennyi az őrposztban lévő lényeinek a sebzése
Ha sebzést okoz, célpont játékos nem játszhat ki lapot a kezéből abban a körben.
Dobd ezt a lapot a kezedből a gyűjtőbe, tegyél egy gyűjtőben vagy kézben lévő KF képességgel rendelkező lényt játékba (kijátszási feltételének nem kell teljesülnie) |
Harcos amazon (új)
1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz egy elfet vagy elenios kalandozót a paklidból.
K: célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t.
Elf (új)
1 VP 1 nekron 2/1 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”
Kijátszásakor célpont nem kalandozó lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
Kompenzáció: kör végén húzz egy lapot.
Yasmina (új)
1 VP 2/3 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak” „életkioltó”
Kijátszásakor előkereshetsz egy Pozitív létsíkot a paklidból.
Ellenfeled minden sebző forrása 2-vel kevesebbet sebez.
K ha egy lény vagy játékos gyógyul: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Chosuga kedvese(új)
2 VP (2)/2 elenios kalandozó/elf KF „szárnyak”
Semlegesítés: varázslat, de ha eldobsz egy elfet a kezedből, akkor semlegesítés: lap (ilyenkor védekezésként is kijátszhatod).
Ha nem semlegesítésként játszottad ki, akkor Csábítás: 3.
Suu’zy gyermeke
1 VP 1/1 elenios kalandozó/elf KF
S dobj fel egy érmét: ha eltalálod az eredményt, akkor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot, egyébként kapsz egy VP-t.
Áldozd fel: célpont gyűjtőből max. 3 lapot a semmibe rakhatsz. |
A szingularitásra még egy Áramlás: keress elő egy helyszínt ráfér, hogy tuti legyen |
Hamarosan:
A Végső Szingularitás
3 VP <3> 3 SZK
színtelen
helyszín
szinguláris
életkioltó
Semlegesítés: Megakadályoz egy forrást. Ha lap, akkor a Semmibe kerül. A Végső Szingularitás megőrzi altípusát Semlegesítésként is.
K: Reakció: 3 VP, keresd elő a paklidból.
Ha új helyszín kerül a játékba, a Végső Szingularitás és minden játékban, kézben és gyűjtőben lévő permanens és jelző (a forrásimmunis is) a Semmibe kerül.
„Hát eljött.” – Thu’zad, útjának végén.
Más:
A nagysási kígyó
1 VP
Sheran
szörny
kígyó
0/1
Sikeres kijátszása után ellenfeled nevezzen meg egy lényt, majd kígyó a tartalékjába kerül. Nem kerülhet ki a játékból, csak ha a megnevezett lényt húzod (mutasd meg), vagy feláldozod a követődet, vagy az ÉP-d és a max ÉP-d felét (felfelé kerekíts). Ekkor rakd a Semmibe.
Nem építkezhet, nem kerülhet be az őrposztba, nem cserélhet gazdát, nem gyógyulhatsz és nincs gyógyulási fázisod.
„Vedd ki mátkám, vedd ki kebelembe bújót, kebelembe bújót, a nagysási kígyót!”
-ősi elf ballada
Egyébként Ibn-al-Rashid-nál a "közvetlenül azutánnak" nem kéne reakciónak lennie, csak egy következő cselekvésnek, nem tudom, hogy a "közvetlenül azután" kitétel automatikusan reakciónak minősül-e?
(meg ha már itt tartunk a Meghasonulás reakciódrágítása természetesen max. 2 is) |
Ez csak egy vicc... gondolom. |
A korallzátony úrnője
követő/epikus
Kedvelt lap: szirén.
Minden sziréned csábítása 1-el nő.
S ha ebben a körben loptál el permanenst: kapsz 1 VP-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
Alanori zsebtolvaj
1 VP 1 nekron 2/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF
Kijátszásakor kapsz egy Dobótőrt.
S áldozd fel egy Dobótőröd: ellenfeled eldob egy lapot, vagy ellophatsz egy max 1 költségű nem lény lapot.
Izmos fatty (új)
2 VP (3)/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Anti mágia: 1 (de chara-din lapot nem lehet neki dobni).
Kijátszásakor aktivizálódik, majd minden chara-din lényed kap 1-1 izom jelzőt.
K vegyél le egy lényedről egy izom jelzőt: célpont lap a gyűjtőbe kerül.
Éltető fatty
1 VP 1/3 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattyát.
Kijátszásakor minden chara-din lényed kap egy élet jelzőt.
K végy le egy lényedről egy élet jelzőt: megakadályoz egy varázslatot.
A lovasok atyja
követő/epikus
Kedvelt lap: lovas.
A 2. körtől minden lovasodra +1 VP reagálni.
S passzivizáld egy lovasod: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|