Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Égető tekintet
Küldd el képeslapként!
Míg Dornodon tűzmágiája "csak" a nagyfokú pusztításra terjed ki, addig Raia olyan széleskörű tűzvarázslatokkal rendelkezik, ami alapján méltán nevezik a tűz istenének. Egyik ilyen igencsak érdekes, tűzvarázslatokat tápoló varázslata, az égető tekintet. Hatása alatt használójának szemében apró lángnyelvek lobognak.
Nézz szét a galériában!
2. Yaurri testépítő verseny
XLVII. Alanori Mini Olimpia
2. Yaurri titkosírás verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
A düh vérvörös köde (541. tudati képesség)
Páncélzúzás (569. tudati képesség)
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
TF help (6696)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 2. (2)
2. Yaurri testépítő verseny (11)
Jégmágus kt. alakulna (9374)
TF KÖZÖS TUDATOK (1278)
Titanitdukát aukció – 2024. nyár - nyertesek (1)

További témák...

2024-08-03 18:14:31 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ...
Nézet:
Sziasztok! Kezdő vagyok és csak egy újjászületés kiegészítő paklim van és ehhez keresek alappaklit. Mit ajánanátok? Válaszaitokat előre is köszönöm
 
Ezt a ket cikket tenyleg erdemes elolvasni, mert ha valaki egyszer raerez a logikajukra, akkor a zolden csordogalo betuk mogott rogton latni fogja a pirosruhas not... Tervezek meg hasonlo tartalmu ertekezeseket kitenni, mert sokkal nagyobb hasznuk van, mint szimplan valaszolni a feltett kerdesekre.
 
Akkor 2/7 lesz a Gábriel, köszi.
 
http://www.beholder.hu/?m=hkk&cikk=28633
 
Köszi, azt a cikket nem láttam amikor megjelent. Pont egy ilyesmi magyarázatot képzeltem el.

Továbbra sem értek egyet egyáltalán az egész kijátszási mód fogalommal és személy szerint lecserélnék mindent képességre, de hogyha tényleg foglalkoztatok a témával akkor legalább kőbe vannak vésve a definíciók és igazából csak ez számít. A vélemény nem számít sokat.


Az 1-es kérdésemre is tudnál válaszolni? Annak nincs köze ehhez.
Újra elolvasva három különböző helyzet is benne van a kérdésben.
1. Az ősköd kézben van.
2. Az ősköd játékban van és már lemásolta a Womath-ot.
3. Az ősköd játékban van és már lemásolt valamit, ami nem a Womath.
 
http://www.beholder.hu/blog/ertekezes_a_repulesrol
 
Ket reakcio a hsz-re:
Egyreszt megnyugtatlak, nincs olyan szabaly a Kodex-ben, ami "hasrautesszeruen" szuletett, masreszt a "szerintem"-nel kezdett mondatokat hivjuk velemenynek.

Olvasd el a "repules" temaban irt osszefoglalomat, es kepbe kerulsz.
A repules nem kepesseg, bar a legutobbi idokig ugy tekintettunk ra. Ez meg megvaltozott.
 
1.
Gábriel másol egy Alakváltó ősködöt, ami másol egy Womath (új)-at. Mekkorák lesznek a Gábriel statjai? 2/7?


2.
A Gábriel másolja a középső sávban lévő ikonokat (KF, csont, életkioltás, rezisztencia, háló, stb.) a lény képességeinek másolásakor? Mitől- vagy mitől nem számítanak azok és a repülés képességnek? Mi közöttük a különbség? Mindegyiknél külön van eldöntve?
De hogy tovább bonyolítsam a dolgot, "A feledés korszaka (régi)" lapra külön rá is volt írva a repülés a képességeken kívül. Ezek szerint a repülés sosem volt képesség? Akkor az alábbi lapokon miért szerepel a "képesség" szó a repülésre vonatkozóan?

Achát gólem (Chara-din szörny)
Árvíz (Sheran általános)
Bakugrás (Tharr bűbáj lényre)
Hártyás szárnyak (Tisztogató Klán testrész)
Mágikus beültetés (Chara-din bűbáj lényre)
Repülés (Elenios bűbáj lényre)
Tengeri áramlat (Elenios általános)

Az egyik ezek közül 2008-ban jött ki, tehát hogyha a Feledés korszaka (régi) kiadásakor született egy ítélet, amihez akarták magukat tartani a készítők, hogy a repülés innentől kezdve nem számít már képességnek, akkor ez ennél a lapnál el lett felejtve.
A kódexben (131.6.) jelenleg le van írva, hogy nem képesség a repülés, de nem értem az okát ennek. Ez az egész "lapra írt játékszabály" és "játékmagyarázat" nagyon hasra ütés szerűnek néz ki. A repülésnek az ebbe a kategóriába kerülését több magyarázat is kísérhetné, hogyha nagyon akarnak ehhez ragaszkodni a készítők.

Szerintem egyszerűbb és egységesebb lenne, hogyha képesség lenne a repülés.


3.
A feledés korszaka (új) a fentiek szerint akkor nem nyúl hozzá a lapok repüléséhez?
 
Birokent mindenesetre hatarozottan partolnam, hogy ha mar nagyreszt a Kodexben ott vannak a paros jatek szabalyai, akkor a versenyszabalyokbol is keruljenek at oda azok a resz-szabalyok, magyarazatok, amik nincsenek ott. Igy egy helyen lehetne nezni a felmerulo kerdeseket, es nem 2-bol osszevakarni.
Meglepodnek, ha Miklos mast mondana, de kerdezzuk meg.
 
A paros verseny szabalyai gyak egy masik HKK szabalyai. Csak az alapvetesek kerultek be, mivel zomeben egy-egy a paroson maskent mukodo laprol vagy reszletszabalyrol szol a paros versenyszabalyzat.
A Kodex versenyszabalyzata nem teljes, es soha nem is lesz az, leven, hogy a versenyszervezok szabadon varialhatjak a szabalyokat es a formatumokat is. A Kodex mindossze peldalodzva gyujti ossze az egy-egy formatumon a hagyomanyos verseny szabalyaitol valo eltereseket.
Mindemellett termeszetesen be lehet illeszteni a Kodex-be fontosnak itelt tovabbi szabalyokat is a paros versenyformatumhoz (bar mar amugy is ez a legbovebb es legbonyolultabb leirasu formatum).
 
És a páros verseny szabályainál is van erre utalás, az Egy híján 20 kapcsán.
Tényleg jó lenne amúgy ezeket a Kódexbe is bevezetni, nem kéne 2 helyen keresgélni.
 
Induljunk ki a Arochos-bol. Te azzal tolod a parod meg masik kovetovel. Teged nem lehet megsebezni,amig van jelzod, de a parodat igen. Tehat o sebzodik, es a kozos Ep-tek csokken. Akkor te is sebzodtel? Nem, hisz Te nem sebzodhetsz. A gyogyulas ugyanez pepitaban. No az Ep-de nem gyogyultal, pontosabban nem Te gyogyultal,annak ellenere h nott az Ep-d.

De szep jatek is a HKK...
 
Páros versenyen a minotaurusz naturalista k2 képességi kisül-e ha a párom gyógyul.. Azaz a gyógyulsz kifejezés pontosan mit takar ebben a környezetben.
 
Köszi.
Csak a kódexet néztem. Feltételeztem, hogy az részletesebb és több információ van benne, mint a sima versenyszabályban, de ezek szerint nem.
 
A versenyformatum szabalyainal kene megnezni...
 
Páros versenyen jelenleg hogyan működik a védekezés szabály? Csak a ténylegesen elkezdett legeslegelső körben lehet védekezni, vagy mindenki első körében, kivéve az utolsó játékoséban?
Úgy rémlik, hogy volt ezzel kapcsolatban valamilyen kavarás még a kódex előtt.
 
Köszi szépen! Kezd összeállni.
 
Az aktiválást kívánó képességek önálló cselekvések. Az ilyen képességek használatára a lapkijátszás lépéseit kell megfelelően alkalmazni. Azaz célpontot is választhatsz. Páros versenyen az ellenfél=célpont ellenfél. Azaz ha a képesség aktiválást igényel, akkor minden használatnál te határozod meg, hogy kire hat.

Az állandó és automatikus képességek működése a játékos döntésétől független. Itt nincs lehetőség újra és újra meghatározni, hogy kire hat, vagy kit figyeljen. Ezeknél tehát egyszer, a lap kijátszásakor kell eldönteni, hogy ki lesz a "célpont", ha azt írja a lap, hogy "ellenfeled" vagy "az ellenfél". Ha a képesség azt írja, hogy "valaki", illetve hasonló módon általánosít, akkor természetesen bármelyik (mindegyik) ellenfelet figyelheti az ilyen képesség.

Remélem, tudtam segíteni.
 
Sziasztok!

Lenne pár kérdésem a páros verseny szabályaival kapcsolatban, mert hiába kerestem a kódexben is egyenlőre nem találtam meggyőző választ.

1. Ha kijátszom egy olyan K-s képességű lapot, aminek a használata az ellenfelem helyzetétől függ (pl.:Sza-ti), akkor kijátszásakor kell eldöntenem, hogy melyik ellenfelem figyelje, vagy amikor használom akkor dönthetek körönként.

2. Ha olyan lapot használok, aminek a K képessége automatikusan egy ellenfelem lapkijátszásának hatására működik, akkor ki kell választanom, hogy melyik ellenfelem lapkijátszását figyelje vagy mindkettőt figyeli vagy körönként akár többször is dönthetek? (Ha esetleg K2-3 a képesség?)

3. Veremmesternél el kell döntenem, hogy melyik ellenfelem lapkijátszását figyelje?

Ha esetleg a mögötte húzódó logikával valaki meg tudná ezeket válaszolni azért hálás lennék.
 
A versenyeken olyan tokozást lehet (és kell) használni, hogy a képpel lefelé fordított lapokat egymástól ne lehessen megkülönböztetni. A HKK különböző kiadásainál előfordulhatott árnyalatnyi különbség a hátlapok közt, de akár a lap hátulján egy apró sérülés is lehetővé teszi, hogy megismerd. És persze az eltérő méret is. Épp ezért a versenyek többségén nem átlátszó hátuljú kártyatokot kell használni. A bontott formátumok kivételek, ott használhatsz átlátszó tokot is.
 
Nekem jónak tűnik az ítélet.
 
"104. Kényszerített áldozás"

Elég egyértelműen forrás a dzsinni képessége.
 
Vácin felmerült a következő: nálam Jagumir, odaát éppen leesett egy Interdimenzionális dzsinn nyilvánvalóan azzal a célzattal, hogy áldozzam fel Jagut. Bírót és egyéb szakértőket hívtunk, mert én a dzsinn ezen képességét forrásnak ítéltem, hasonlóan a többiekhez. Helyes döntés született?
 
Köszönöm a válaszokat.
Akkor az automatikus reakciókról legyen FAQ vagy a kódexben módosítás.
Versenyen használok a paklimban Kristálylázas kisebb méretű és 11. kiadásos nagyobb méretű lapokat is. Használhatok átlátszó kártyavédőt hátlap nélkül?
 
Jánossal leveleztünk erről (3. kérdés).

A képességet és az általa létrehozott hatást nem tudod szétválasztani.

(P): megakadályoz egy reakciót.
(P): megakadályozza a következő reakciót.

Ez a kettő majdnem ugyanaz, a különbség csak annyi, hogy a 2. a hatást nem azonnal hozza létre, hanem késleltetve. De mindkét esetben ez a képesség hatása, a képességgel reagáltunk a reakcióra.

Tehát a Xenó báb késleltetett reakciója nem tudja megfogni a Tudós teknőst, mivel ez a Xenó báb képessége (és ő 2-ért jön).
 
1) a Palackba zárt kívánság nem tud hatni a Tudós teknősre, mert 1-es költségű lap. Tehát a teki vígan leszedi.
A drágítás azonban hatni próbál a teknősre, (mivel annak egy aktiválást kívánó képességének a költségét módosítja), de nem tud hatni rá, azaz ez a része bírói hiba. Nem kerül +1 Vp-be a leszedés.

99.0. utáni kiegészítés:

Ilyen befolyásolásnak minősül az is, ha egy forrás bármilyen módon beavatkozik egy lény csere fázisban történő mozgatásába, vagy a lény támadásra való kijelölésébe, továbbá ha egy lap vagy jelző aktiválást kívánó képességének használati költségét bármilyen módon módosítja.

2) Nem. A Tűztornádó 1-es (idézéssel 0-ás) költségű lap, tehát nem hat a tekire.

3) A teki szövege szerint 2-es vagy kisebb költségű lappal vagy annak képességével nem lehet rá reagálni.

A "lappal" reagálni valamire az nem csak a lap reakcióként való kijátszását, hanem annak automatikus reakció hatásait is jelenti. A kérdés helyesen feltéve az, hogy a reakció megőrzi-e az őt létrehozó lap jellemzőit, vagy csak annyit, hogy mire vonatkozik a reakció.

Az egyszerűség érdekében valószínűleg én is így döntöttem volna, de tudni kell, hogy ez egy fehér folt a szabályozásban, és a döntés másik irányba való eltolása is legalább annyira logikus, mint emez. Mint írtam a mostani döntést az egyszerűsítés célja támasztja meg, de így ez egy kivételszerűség lesz, az ellentétes döntést épp ezért a konzisztencia támasztja.
 
1. Az ellenfél asztalán van egy Palackba zárt kívánság. Kijátszok egy Tudós teknőst. A Tudós teknős le tudja-e szedni a palackba zárt kívánságot és plusz 1 manába kerül-e? Azt ítéltem, h a palackba zárt kívánság hatással van a Tudós teknősre, ezért a a teknős le tudja szedni a kívánságot. Az 1 mana drágítás viszont nincs hatással a teknősre így 1 manát el kell költeni a leszedésre.
2. A Tudós teknőst le lehet-e szedni egy Tűztornádóval?
3. Rajtam van egy Xenó báb automatikus reakciója, hogy nem jön létre a következő nem varázslat lapom. Kijátszok egy Tudós teknőst, a kérdés, hogy létre jön-e? Az ítélet az volt, hogy nem jön létre, mert ez egy automatikus reakció és ilyenkor nem kell a lap IK-ját nézni, ami létrehozta azt.
 
Helyszínek esetében, konkrétan a Tűz síkja esetén mire lehet számítani?
 
Semmi sem fekete vagy fehér. Minden kiadásban óriási különbség van egyes lapok erőssége között. Vannak nagyon erős, közel bróken lapok, amiket nyilván nem lehet visszahozni, ha akarunk pár lépést hátrafelé tenni. És vannak olyan örökzöldek, amelyek sok éven át megállják a helyüket anélkül, hogy borítanának bármit. Nem véletlen, hogy a 10. és 11. kiadásban is simán ki lehetett úgy adni egész régi lapokat, hogy azok még mindig használhatók voltak.
 
Ezek kapcsolódó hatások. A lény kijátszása aktiválja őket, és ezek egyetemlegesek (azaz nem konkurálnak egymással). Magyarra fordítva: mindegyik szopógödörnek dobsz, meghatározod, hogy mi fog történni a dobások eredményeként, majd a lapot kijátszó játékos eldönti, hogy ezek a hatások milyen sorrendben jönnek létre. De mindegyik hatás létrejön, mégpedig - elvben - egyszerre.
 
  ... | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.