| Hírek, változások Mi is az a HKK? Hogyan kezdjek játszani? Megjelent kiegészítők Teljes szabálykönyv HKK Kódex Sorsoló program Őslich szabályok HKK-t forgalmazó boltok HKK klubok Lapkereső (új) Lapkereső (régi) Új Nemzedék lapok Tiltott és módosított lapok Versenykiírások Lezajlott versenyek Mai versenyek Profi pontok és versenyzők Szintlépés Hatalom Szövetsége Hatalom Szövetsége tabella Nemzeti bajnokság Kiemelt vidéki versenyek Versenyszabályok Versenyszervezőknek Chat, üzenõfal Fórumok Szavazások HKK találkozó Legendás cél Toplisták Pakliszerkesztő (új) Pakliszerkesztő (régi) Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió) Megosztások Memóriajáték Memóriajáték - Alfa Kerátor Műhelye HKK 20 Puzzle HKK Puzzle Beholder Labirintus Mini-szójáték HKK Blog HKK Toborzás HKK Védnöki Program AK Archívum Paklileírások Írások, novellák TF és ŐV könyvek Letöltés HKK Videók Gyakori kérdések Kérdezz-felelek
| Feliratkozás Hírleveleinkre! | | Adatvédelmi Tájékoztató | |
|
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
|
| Nézz be kártyaboltunkba! | A pillanat képe | A triklem drakolder (Túlélők Földje szörnyeteg)"A triklem drakolderek Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült." - Encyclopedia FantasiaNézz szét a galériában! | Legendás cél: 1000 lap HKK tiltások és nerfek 2024 július Nyári MondoCon 2024. július 13-14. Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
A lista folytatása... | Országjáró feladat 2023 Országjáró feladat 2022 Országjáró feladat 2020 Országjáró feladat 2019
A lista folytatása... | Legendás cél: 1000 lap (13) Lapötletek (64982) HKK tiltások és nerfek 2024 július (62) Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3) Kitaposatlan utakon (4) HKK kérdés? (47145)
További témák... |
|
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
|
|
|
| Óriás griff akkor minden alkalommal amikor lecounterelik, visszajönne. szárnyaszegett ezt nem tudja mert a semmibe kerül. talán ez itt sem lenne olyan rossz. de ha direkt az a cél, hogy lecounterelhetetlenül és lelőhetetlenül kijöjjön, akkor már +2 rá reagálni és legyen ritka a papír! |
Gruangdag tigrisével szépet kombózna, azonnal lecsapná a tigrist, de a horgony szerintem kéne rá mert úgy too op hogy visszaveszegeted tűzrakással! |
Betakarítás
1 VP sheran általános
Áldozd fel X lapod: kapsz X-et az alábbiak közül a kezedbe: Varázsbab, Varázsborsó, Varázstök (de egyből max. egyet).
A nagy zabálás
1 VP sheran azonnali
Dobj a kezedből X legalább 7 idézési költségű lényt a semmibe: kapsz X VP-t vagy X SZK-t, gyógyulsz 3*X ÉP-t és a kör végén húzz X lapot. X maximum 3.
Varázsretek
7 ZSZ (7)/7 sheran szörny „3 SZK” „szárnyak” „[+2]”
Élet: 7.
Reakció: dobd ezt a lapot és még egyet a kezedből a semmibe: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Végy le róla 3 élet jelzőt: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást, és ha ez egy asztalon lévő lap képessége volt, akkor a lap a gyűjtőbe kerül.
Minotaurusz gárdista
1 VP 1/1 tharr szörny/minotaurusz „KF” „1 SZK” „szárnyak”
Kompenzáció: célpont lapot visszaküldhetsz a tulajdonosa kezébe.
K vegyél vissza egy lényt az asztalról a kezedbe: a célpont lény kap 1 izom, élet, álom vagy méreg jelzőt, vagy célpont nem lény lap egy dermesztés jelzőt.
Minotaurusz veremharcos
1 VP (3)/1 tharr szörny/minotaurusz „KF” „1 SZK” „szárnyak”
S vedd vissza egy másik lapod az asztalról a kezedbe: célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t.
K: ha az asztalról visszakerül a kezedbe: ellenfeled sebződik 2 ÉP-t és eldob egy lapot a kezéből. |
Pillanatnyi megnyugvás
2VP Azonnali Raia
Húzz egy lapot majd a kör véget ér. Ha az ellenfeled legalább 3 lapot sikeresen játszott ki a körben: Mutasd meg a kezedből és keverd vissza a pakliba, létrejön a képessége. |
Megerősítés
2VP Bufa bűbáj (ősmágia)
Nerfelt lapjaid használhatják az eredeti képességeiket.
"De hisz ez van odaírva!" |
A természet visszavág
1 VP sheran azonnali
Válassz az alábbiak közül X-et (de egyet csak egyszer), ahol X annyi, ahány különböző nevű legalább 7 IK-jú sheran lényt megmutatsz a kezedből.
Húzz egy lapot, célpont lény a gyűjtőbe kerül, ellenfeled eldob egy lapot, kapsz 2 SZK-t.
Ivy, a fertőzött
2 VP (3)/3 chara-din kalandozó/mutáns, xenó 1 SZK
Kézből kijátszásakor ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
Áldozd fel: megakadályoz egy forrást, ami egy vagy több xenódra, vagy chara-din kalandozódra hatna, a következő előkészítő fázisodban pedig rakd a gyűjtődből passzívan a tartalékodba.
Minotaurusz alabárdos
1 VP 2/2 tharr szörny/minotaurusz „KF” „1 SZK” „szárnyak”
Kijátszásakor célpont lényt a gyűjtőbe küldhetsz.
K vedd vissza egy másik lényed az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot.
Minotaurusz buzogányos
2 VP (3)/3 tharr szörny/minotaurusz „KF” „1 SZK” „szárnyak”
Kijátszásakor célpont nem lény lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
K vegyél vissza egy lapot az asztalról a kezedbe (kivéve önmagát): megakadályoz egy lényt.
Minotaurusz király
4 VP (5)/5 tharr szörny/minotaurusz „KF” „1 SZK” „szárnyak”
Idézési költségéből minden egyes VP-t helyettesíthetsz 1-1 lényed asztalról kézbe visszavételével, ilyen nevű lényeket ebben a körben nem játszhatsz ki.
Kijátszásakor célpont lapot a semmibe küldhetsz.
S 1 nekron: célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy ellenfeled eldob egy lapot a kezéből. |
1 VP Köztörvényes krabber
szörny # szk kf Leah
krabber
K, 1 zsz: ebben a körben egy krabbered aktiválást kívánó képességégét bárhányszor használhatod (a korlátozásoktól függetlenül), de +1 zsz-ért, VAGY keress elő egy krabbert a paklidból, majd dobj egy krabbert a kezedből a gyűjtődbe.
"Ez a karabber börtönbe való, a Tengermélyi Börtönbe."
2 / 2 |
5 Vp Manafesztáció
Fairlight avatár
Ha a paklidban van, 3 VP-ért keress elő bármennyi Manafesztációt a paklidból.
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Áramlás: Gyógyulsz 6 Ép-t vagy kapsz 2 Vp-t.
(5)|(5) |
azt majd ő eldönti |
Yris, a zafírszemű
2 VP 3/3 elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
S dobj egy sárkányt a kezedből a semmibe: húzz egy lapot most, egyet pedig a kör végén!
Kompenzáció: kapsz egy Wyvern lapot.
Odyn, a villám
0 VP elenios szörny/sárkány 1 SZK „szárnyak”
Semlegesítés: azonnali, vagy sárkányodra kijátszott/használt reakció.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: kapsz egy Wyvern lapot.
Rakd a gyűjtődből a semmibe: rakj játékba a gyűjtődből egy 0 IK-jú lényt.
Zu’lit familiárisa
1 VP 1/1 fairlight szörny/”villám” 1 SZK
Húzz egy lapot!
Ha ellenfeled VP-t kap (akár az előkészítőben is): kapsz 1 VP-t és egy SZK-t.
Áldozd fel: célpont lény sebződik 2 ÉP-t.
Féregjárat
1 ZSZ színtelen épület 4 SP
Húzz egy lapot!
S keverj vissza egy X idézési költségű férget a paklidba: rakj játékba a kezedből, vagy a gyűjtődből aktívan egy max. X. idézési költségű férget.
Véres kard
1 SZK tharr tárgy/fegyver „KF”
Csak saját lényre teheted. A lény +4 sebzést és mágikus támadást kap.
K áldozd fel a hordozóját: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy max. 2 idézési költségű lapot, a Véres kard pedig átkerül egy másik lényedre (csak akkor használhatod, ha van másik lényed, amire átrakhatod). |
Matuzsálem
3 ZSZ
Bufa kalandozó, ember KF 0/X+1
X kijátszásakor 0, utána minden előkészítő fázisban eggyel nő.
K: megakadályoz egy X idézési költségű lapot.
S: Kapsz X vp-t, de max. 2-t.
"Kevés ember ereje ér fel egy matuzsálemével, kinek tudása napról napra csak gyarapszik!" |
Javítva:
Bomtar varázskönyve (új)
Rhatt/ tárgy / kincs
X szörnykomponens,
X minimum 2.
Válassz X különböző képességet az alábbiak közül: Semlegesítés: Lap Anti mágia: 2, Célpont permanens a gyűjtőbe vagy semmibe kerül, P: 2Szk, P: Húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max 5 lapot a semmibe rakhatsz, +2 rá reagálni. |
Bomtar varázskönyve (új)
Rhatt/ tárgy / kincs
X szörnykomponens,
X minimum 2.
Válassz X különböző képességet az alábbiak közül: Semlegesítés: Lap Anti mágia: 2, Célpont permanens a gyűjtőbe vagy semmibe kerül, P: 1Szk, Húzz egy lapot most és egyet a kör végén.
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max. 5 lapot a semmibe rakhatsz, +2 rá reagálni. |
4 Vp Óriás griff(új)
szörny 1 szk Raia
griff
'repül'
Idézési költségéből 2 Vp-t helyettesíthetsz egy lap Semmibe dobásával.
Sebzése és életpontja mindig annyival több, mint ahány lény van a játékosok őrposztjaiban összesen.
Kompenzáció és Kárpótlás: kapsz egy Szerencsetoll lapot.
(2)/5
1 zanszilánk Óriásféreg (új)
szörny 2 szk Dornodon
féreg, ?
Idézési költségéből 1 zsz-ot csak lény feláldozásával fizethetsz, és második altípusa megegyezik a feláldozott lényével.
'repül'
S: feltámad.
5/5 |
Érdekes színfolt lenne a metában egy ilyen szabálylap, pár éve én is beadtam kb. pont ugyanezt, de akkor nem került fel a tesztlistára. |
Animált csapdával vagy Árnylorddal bivaly |
Ha rákerül a "mindenképpen" kitétel, és nem lap, hanem permanens lesz rajta, akkor akár mehet is a nyomdába. Bitang erős lenne, sok koncepcióhoz, pl. kézből direkt sebző tűz paklihoz, vagy bármilyen kézből játszó kontrollhoz. |
Valószinűleg jobb permanenssel, igen. |
A cél az volt, hogy mindenképpen fel kelljen áldozni a forrásimmunisat is. Az életjelzőn nem gondolkodtam, hogy lenne jobb, de gondolom akkor kelljen azt is |
Remek ötlet, de én "permanens"-re változtatnám a "lap"-ot.
Egy Szűkös tér+Harangmesteres kontroll, atyaég .
Üdv: Kyb |
Brutális! Grat!
Nagyon tetszik, de én rátenném, a "mindenképpen" kitételt. Ez hatás ugyanis - ha így marad - kivédhető. Életes lények, nem feláldozható lapok (és ha a forrás-hatás reform megvalósul, akkor forrásra/hatásra immunis lapok) használatával.
Ha ez volt a cél, akkor ok. De ha nem, akkor a "mindenképpen" kitétel fontos.
Egy szkritter jótevő gigasztár emellett a szabálylap mellett, plusz én tuti visszahoznék pár árnyék képességgel bíró lényt. És persze a feltámadó lényekkel lesz übersztár. |
Szűkös tér
szabálylap
Legfeljebb 2 lap lehet játékban.
Ha bármikor 2-nél több lap van játékban, akkor a legrégebben kijátszott, játékban lévő lapot fel kell áldozni. |
1VP, Látomás
azonnali, reakció
mentális
Megakadályoz egy lapot vagy egy semmiző forrást. |
3 Vp 2 zsz Éjkornis (új)
szörny 2 szk Chara-din
pegazus
'repül'
Minden Raia, Elenios és Rhatt lap (kivéve pegazus) idézési költsége +1 Vp.
K, 1 zsz: megakadályoz egy ilyen lapot.
Ez a lap egyszínű versenyen tiltott.
(3) / (5) |
Azért ne hagyjuk szó nélkül a zseniális névválasztást se. De mi lesz a következő, jön az Instabil egységkör (tárgy), meg a Z-transzformáció szakértelem? |
Nem igazán tetszik.
Szerintem, ha egy egyszerű lap végleg ki tudja kapcsolni az ellenfél szabálylapját / követőjét, akkor egy helyszín is hadd tudja már megtenni ideiglenesen ehhez nem kell semmilyen extra áldozás.
Én valahogy így képzelem:
2 Vp 1 szk 1 nekron Instabil félsík
helyszín színtelen
Ellenfeled szabálylapja és követője nem működik.
X szk: tegyél rá egy stabilizátor jelzőt, és minden előkészítő fázisodban vegyél le róla egyet. (Amíg ilyen jelző van rajta, nem lehet helyszínt kijátszani. X annyi, ahányadik kör van, de max. 3.)
Hátrány: ha ellenfeled feláldozza a követőjét az Instabil félsík mindenképp gyűjtőbe kerül.
...ennyi, nem kell bonyolítani. Ez így egy erős, kereshető szabálylap/követő kikapcsolás. Némi szk rákészüléssel pedig korrekt helyszínletiltás.
Igaz, hogy így is elvész a képesség-delegálás lehetősége, de jobban belegondolva, az talán túl erős lenne egy helyszínre.
Viszont az az ötlet is jó, valahogy másként, egy kevésbé védett lapra meg lehetne oldani. Pl.:
2 Vp A lehetőségek elorzása
bűbáj Dornodon
Kijátszásakor egy működő szabálylap vagy követő képességei végleg megszűnnek és ezeket ez a bűbáj kapja meg.
Kárpótlás: keress ki egy bűbájt a paklidból. |
Capillária
2 VP 2 nekron 1 SZK színtelen helyszín
Minden szirén csábítása 1-el nő. Ha egy szirén csábításának nem választottál célpontot: tehetsz egy izom vagy élet jelzőt rá.
S áldozd fel egy sziréned: előkereshetsz egy lapot a paklidból.
Utolsó kívánság
0 VP chara-din aznnali/reakció
Azután játszhatod ki, hogy egy lényed az asztalról nem áldozástól a gyűjtőbe került. Előkereshetsz egy ilyen nevű lényt a paklidból.
A kör végén húzz egy lapot!
Fájdalmas hívás
1 VP dornodon azonnali/reakció
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy egy játékos egy forrás hatására sebződött X ÉP-t.
Előkereshetsz egy X idézési költségű lapot a paklidból, majd gyógyulsz X ÉP-t.
Az áldozatok hangja
1 VP dornodon általános
A kör végén húzz annyi lapot, ahány lapot ebben a körben feláldoztál (de max. hármat) VAGY ellenfeled eldob ennyi lapot a kezéből (de max. kettőt).
Fekete csataféreg
1 VP 1/3 leah szörny/féreg 1 SZK
Élet: 1.
K: célpont lapot a gyűjtőbe küldhetsz, majd ellenfeled is gyűjtőbe küldhet egy lapot. |
Bár még válaszokat nem kaptam, nekiültem a második verziónak, kicsit alakult:
2 Vp 1 szk 1 nekron
Instabil félsík
színtelen helyszín
? kijátszásának körében 0, minden azutáni körben 2.
? szk: Következő köröd végéig nem lehet helyszínt kijátszani.
Ha egy játékos követője vagy szabálylapja megszűnik, akkor dönthetsz úgy, hogy az instabil félsík megkapja a képességeit.
Áldozd fel a követőd vagy szabálylapod megszűnik (ha van működő szabálylapod): Amíg az Instabil félsík játékban van, ellenfeled követőjének vagy szabálylapjának képessége nem működik VAGY visszakeverheted a kezedben lévő lapokat a paklidba és húzhatsz annyi lapot, ahány lapot visszakevertél. |
6, Ja és igen, az alap ötlet a képesség helyszínre mentése volt, ezt szeretném megtartani rajta. A húzást látszik, hogy csak meggondolatlanul írtam rá, hogy valami más haszna is legyen, de kicsit túl is lőttem vele. Gondolkodom valami vicces, de nem feltétlen lapelőnyre fordítható képességen. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|