Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a KGK?
Ismertető a játékról
Gyorstalpaló - Szabályok
Teljes szabálykönyv
Alternatív szabályok
Beszélgetés a tervezővel
KGK-t forgalmazó boltok
Chat, üzenőfal
Fórumok
Szavazások
Írások, novellák
Gyakori kérdések
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
KGK csere-bere (123)
KGK-ról általában (2080)
Melyik lapokat szereted legjobban a Káosz Galaktika Kártyajátékban? (112)
Szeretnél-e új Káosz Galaktika Kártyajáték kiegészítőt? (41)
Kombók és paklileírások (91)
Ami a szabályokból nem derül ki. (62)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:
az durva..
 
Egyébként ez nem tudom, hogy milyen különbséget jelent, mert volt olyan arénám, ahol egy másik tündérrel harcoltam, aki csak szintben volt azonos. De minden egyéb tulajdonsága (értsd erő, ügyesség, védekezés ami számít) 40-50 ponttal volt rosszabb, mint az enyém. Mégis én 1 sebet sem tudtam rajta ütni, míg ő agyonvert.

Aztán volt törpében és barbárban is ilyen, de ezekkel ritkábban találkozom.
Az a bajom, hogy tényleg van szemmel látható különbség van a fajok között, de ha tulajdonság és értékek alapján nézzük, akkor sok esetben irreális dolgok következnek be.
 
Tündér-rel. Egyébként eddig nem volt ilyen. Talán egy vagy két szinten volt olyan, hogy 80-100 csp között tudtam egyszerre kalandozni, de hogy 389.. ilyen még sose. Szerintem csak jót dobott a gép.
 
és milyen fajjal csináltad?
 
Nincs sebezhetetlenségem )))))))))
engem is meglepett hidd el, az előző szint max 18-24-éhez képest. De nem zavar nagyon! )
 
nincs picit több támadást adó tárgyad?
 
Hotnaun egy aktív vulkán, épeszű humán nem merészkedik ide. Te egyik utad során felfedeztél egy ősi, mágikus erődöt, amely dacol a tűz támadásaival, és láthatóan nincs lakója, egy-egy kóbor szörnyön kívül. Ezért gyakran visszatérsz ide, elveszett kincsek után kutatva. Sokszor, mint most is, szembe kell nézned a környéken tanyát vert ocsmányságokkal, ami egy ködlény!

Ellenfeled üt elsőnek.
A ködlény kihasználja gyenge védelmed, 105 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A ködlény karmával nem talált.
Kritikus ütés: Odacsapsz. 256 sebpontot kapott.
A ködlény karmával támad. 79 sebpontot vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A ködlény rád veti magát. 95 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
A ködlény karmával megsebesít. 100 sebzést kapsz!
Ellenfeled félrehajolt.
A ködlény kihasználja gyenge védelmed, 72 pontnyit sebződtél.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
szerintem igen
 
Dúrbak egy ősi romváros, amely számtalan kincset, és mégtöbb csapdát és egyéb sötét rejtélyt rejt. Felszáll a hír egy dimenziók közti kapuról, amelyen túl mesés csodák rejtőznek. Ezt a kaput pedig Dúrbak legmélyebben fekvő termében lehet megtalálni. Habozás nélkül útra kelsz!
Sikeresen elvergődsz Dúrbak legmélyebb termeihez, anélkül, hogy egy hajad szála görbülne. De az utadat itt egy vaspánttal megerősített, zárt ajtó állja!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Az ajtó mögött egy hatalmas terem tárul föl. Közepén pedig ott a vibráló portál, amely egy másik létsíkra vezet! Csillogó szemmel indulsz a vakító fényforrás felé - és ekkor megmozdul egy árny, és máris védened kell magad. A terem lakója egy radhati öklelő!

A te reflexeid a gyengébbek.
A radhati öklelő dárdájával megütött, 30 sebzést szenvedsz el!
Nem találtál...
A radhati öklelő dárdájával nem talált.
Nem találtál...
A radhati öklelő habozik támadni.
Melléütöttél!
A radhati öklelő melléütött!
Kritikus ütés: Telitaláltat! 128 ép-t sebeztél.
A radhati öklelő dárdájával támad. 17 életpontnyit sérülsz.
Melléütöttél!
A radhati öklelő sikeresen eltalált! 34 ép-t sebez rajtad.
Nem találtad el.
A radhati öklelő eltalált, 34 ponttal csökken az ép-d.
Zumm! 59 ponttal csökkent az ép-je.
A radhati öklelő dárdájával áttör védelmeden, 25 pontnyit sebződtél.
Ütésed célt téveszt.
A radhati öklelő lesújt rád. 14 sebzést kapsz!
Ütésed célt téveszt.
A radhati öklelő sikeresen eltalált! 16 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
ez komoly?
sebezhetetlenséget bekapcsoltad?
 
üdv,

Ellenpéldát írok a "kemény kalandozásra".
Most léptem 61. szintről 62re. Az előző volt a halál síkja, ami eléggé kínszenvedés volt. Most az óriások síkján úgy kalandoztam el 389 csp-t, hogy kb 800 életpontot sebződtem összesen....

Érdekes volt )))))))))
 
Nagy a pánik Vondasban, a közeli városkában. Egy vándor szörnycirkusz legfőbb attrakciója, egy vérengző fenevad elszabadult! Rögvest jelentkezel, hogy te majd megfékezed. A cirkuszigazgató könyörög, hogy élve fogd el Bambit, de tudja, hogy ez szinte lehetetlen. Az ormótlan szörny épp a tanácsháza romba döntésén fáradozik, odasietsz, hogy elbánj vele. Nocsak, micsoda meglepetés, Bambi egy radhati öklelő!

Ellenfeled üt elsőnek.
A radhati öklelő támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtad el.
A radhati öklelő támadását nem tudod hárítani. 28 ép sebzést okoz neked.
Nem találtál...
A radhati öklelő dárdájával áttör védelmeden, 28 életpontnyit sérülsz.
Lesújtasz. 63 ép-t vesztett.
A radhati öklelő támadását könnyen elkerülöd.
Nem találtál...
A radhati öklelő támadását nem tudod hárítani. 11 ép-t sebez rajtad.
Nem találtál...
A radhati öklelő csak köröz körülötted.
Telitaláltat! 143 életpontnyit sérült.
A radhati öklelő sikeresen eltalált! 12 ép sebzést okoz neked.
Ellenfeled félrehajolt.
A radhati öklelő dárdájával megsebesít. 24 életpontnyit sérülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A radhati öklelő lesújt rád. 38 sebpontot vesztesz.
Nem találtad el.
A radhati öklelő dárdájával megütött, 15 sebzést kapsz!
Ellenfeled félrehajolt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
ha nincs rajtam tárgy, akkor 0-nak, vagy 100-nak kell számolni?
 
mekkora a tám%-od?
 
dehát így is 94, 6%-ban nyerek.

Híre megy, hogy a helyi kaszinóba az éjszaka során többször betörtek. Téged bérelnek fel, hogy kiderítsd, ki a tettes. Zárás előtt elrejtőzöl egy kis szobában, amely a hátsó ajtóhoz vezető folyosóról nyílik. Leszáll az éj... neszezést hallasz kintről! Amikor lenyomod a kilincset, megdöbbenve tapasztalod, hogy zárva van. Ki tehette ezt? Cselekedned kell, különben reggelig itt ragadsz, és a rejtélynek se tudsz utána járni!
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Ahogy kilépsz az ajtón, egy különös lénnyel találod szembe magad. Nahát, nem érted, miért tör be a kaszinóba egy szörnnyé vált vadember!

Ellenfeled a gyorsabb!
A szörnnyé vált vadember bunkójával támad. 35 sebzést kapsz!
Nem találtál...
A szörnnyé vált vadember támadását nem tudod hárítani. 58 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
A szörnnyé vált vadember bunkójával áttör védelmeden, 28 ép-t sebez rajtad.
Ellenfeled félrehajolt.
A szörnnyé vált vadember bunkójával megütött, 47 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
A szörnnyé vált vadember bunkójával megsebesít. 45 sebzést szenvedsz el!
Telitaláltat! 65 pontnyit sebződött.
A szörnnyé vált vadember bunkójával áttör védelmeden, 65 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
A szörnnyé vált vadember bunkójával megütött, 55 ép-t sebesülsz.
Találtál, 57 sérülést szenvedett el.
A szörnnyé vált vadember bunkójával áttör védelmeden, 41 ponttal csökken az ép-d.
Zumm! 63 ép-t vesztett.
A szörnnyé vált vadember lesújt rád. 56 ép-t
sebesülsz.
Ütésed célt téveszt.
A szörnnyé vált vadember eltalált, 25 sebzést kapsz!
Nem találtál...
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
tényleg kéne egy kis tám %
 
Az erdei manók mindig is híresek voltak tolvaj természetükről. Miniatűr erdei városukban számos kincset halmoztak fel, amelyet a nagyoktól loptak. Kalandvágy és kíváncsiság vezérel, amikor felkeresed a manók városát. Egy kicsinyítő varázsitalt használsz, hogy észrevétlen maradhass. Egy díszes épületbe próbálsz belopódzni - az ajtót azonban mágikus zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! A házban nem manót találsz, hanem egy miniatűr lényt, ami egy szilmill óriásölő!

Ellenfeled a gyorsabb!

A szilmill óriásölő sikeresen eltalált! 29 sebzést szenvedsz el!

Melléütöttél!

A szilmill óriásölő apró fegyverével megütött, 46 ép sebzést okoz neked.

Melléütöttél!

A szilmill óriásölő rád veti magát. 22 pontnyit sebződtél.

Nem találtál...

A szilmill óriásölő apró fegyverével támad. 46 ép-t sebesülsz.

Ütésed célt téveszt.

A szilmill óriásölő kihasználja gyenge védelmed, 62 sebzést kapsz!


Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
ok értem
 
úgyértem van aki sokat ír be ide vagyis soxor ír be ide!!!
 
???
 
de így is jó mert legalább táplálja a topicot. ☺
 
hát minek is
 
ugyan minek? 300
 
Szerintem öltözz jobban támadásra :-)
 
Túndarag ősi kazamatáiba még a kalandozók sem merészkednek, mert olyan sötét titkok maradtak itt az egykori Thargodan háborúkból, amely minden halandó számára halálos veszedelem. Utad azonban ezúttal mégis ide vezet. A kincs utáni sóvárgás, a kalandvágy erősebbek az életösztönödnél. A hatalmas, démonfejre emlékeztető kaput ősi zár védi.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Lám, ide már bejutni sem könnyű... Ahogy szemed hozzászokik a félhomályhoz, látod, hogy a sötétben árnyak mozognak. Vörösen izzó szemek figyelnek! Aztán a sötétből lesújt egy rém, egy éjtündér nemes!

Te voltál a lassabb...
Az éjtündér nemes varázskardjával nem talált.
Kritikus ütés: Eltaláltad, 117 ép sebzés.
Az éjtündér nemes varázskardjával megsebesít. 64 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér nemes eltalált, 60 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér nemes eltalált, 24 ép sebzést okoz neked.
Melléütöttél!
Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 21 ép-t sebesülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér nemes lesújt rád. 48 sebzést kapsz!
Nem találtál...
Az éjtündér nemes kihasználja gyenge védelmed, 60 ép-t vesztesz.
Melléütöttél!
Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 39 sebzést szenvedsz el!
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér nemes rád veti magát. 62 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér nemes varázskardjával támad. 25 ép-t vesztesz.
Nem találtad el.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
ok ok ok bocsi,de nekem is vannak sárkányrákok,heló
 
lizardman, én a 29. szinten vok, s úgy láccik a 11. szinten is vannak sárkányrákok, bár én nem emléxem rájuk.
csak azér írtam le, hogy a félreértéseket elkerüjjük.

Hatalmas zajt hallasz éjszaka. Ahogy kisétálsz a házadból, látod, hogy egy óriási örvény nyílt az égen, valamiféle dimenziókapu - és a pokol teremtményeit okádja magából! A szörnyekkel a mágusiskolások és a katonák vállt vállnak vetve küzdenek. Te is segítesz nekik. Ellenfeled egy szörnnyé vált vadember!

A te reflexeid a gyengébbek.
A szörnnyé vált vadember bunkójával megütött, 42 ponttal csökken az ép-d.
Ütésed célt téveszt.
A szörnnyé vált vadember kihasználja gyenge védelmed, 50 ponttal csökken az ép-d.
Melléütöttél!
A szörnnyé vált vadember eltalált, 54 ép-t vesztesz.
Fegyvered lesújt. 59 ép sebzés.
A szörnnyé vált vadember kihasználja gyenge védelmed, 45 ép-t vesztesz.
Nem találtad el.
A szörnnyé vált vadember bunkójával áttör védelmeden, 62 sebzést szenvedsz el!
Fegyvered lesújt. 61 sérülést szenvedett el.
A szörnnyé vált vadember rád veti magát. 26 ép sebzést okoz neked.
Nem találtál...
A szörnnyé vált vadember rád veti magát. 61 pontnyit sebződtél.
Melléütöttél!
A szörnnyé vált vadember lesújt rád. 45 ép-t sebesülsz.
Lesújtasz. 61 sebzést kapott.
A szörnnyé vált vadember melléütött!
Melléütöttél!
A szörnnyé vált vadember támadását nem tudod hárítani. 64 ép sebzést okoz neked.
Nem találtál...
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Heló @@ én is a sárkányrákos szinten vagyok vagyis 11-ediken,a sárkányrákokra és minden másra a támadást veszem fel most nekem +37támadás%-om van és csak kevésszer nem találom el öket sokszor hozzám se érnek a szörnyek néha 4-5ször egymás után úgy végzem el a csatát,hogy hozzám se érnek a szörnyek a támadás nagyon fontos és én inkább csak akkor nem támadást veszem fel ha van egy más tárgyam ami jobb de néha inkább még 4-5sebzést felcserélek 6-9támadásért lehethogy nem vagyok jó stratég de nekem evvel a stratégiával egész nagy sikerem van.Ne haragudj ha valami olyat írtam ami neked nem tetszik,remélem megértesz és nem leszel rám mérges :-)


üdvözöl lizardman
 
Nagyapád sokat mesélt a kincsről, amit Myorg, a minotaurusz báró Morgan mocsarának a mélyén rejtett el. Furdal a kíváncsiság, utánajársz a dolognak. Nagyapád meséje szerint a kincset a félig bika, félig ember szörnyszülött egy romvárosban rejtette el, a mocsár közepén. A történetből már van, ami igaz - megtalálod a romvárost! Azonban több óra kutatás sem hoz eredményt, csak több tucat szúnyogcsípést, és egy kellemetlen találkozást a hely egy lakójával, ami egy éjtündér nemes!

Te voltál a lassabb...
Az éjtündér nemes kihasználja gyenge védelmed, 21 életpontnyit sérülsz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér nemes melléütött!
Fegyvered lesújt. 60 sérülést szenvedett el.
Az éjtündér nemes sikeresen eltalált! 31 életpontnyit sérülsz.
Ütésed célt téveszt.
Az éjtündér nemes támadását nem tudod hárítani. 22 ép-t sebez rajtad.
Melléütöttél!
Az éjtündér nemes melléütött!
Csapásod betalált, 62 sebzést kapott.
Az éjtündér nemes varázskardjával támad. 30 ép-t sebesülsz.
Nem találtad el.
Az éjtündér nemes lesújt rád. 42 ép-t vesztesz.
Ellenfeled félrehajolt.
Az éjtündér nemes lesújt rád. 48 ép sebzést okoz neked.
Melléütöttél!
Az éjtündér nemes lesújt rád. 30 életpontnyit sérülsz.
Nem találtad el.
Az éjtündér nemes varázskardjával támad. 41 ép-t vesztesz.
Ütésed célt téveszt.
A csatától kimerülten nézel a menekülő teremtmény után.
 
Raia szent seregei ostrom alá vonták a Bíbor Rémúr ocsmány fellegvárát. Te, mint igazi kalandor, felkeresed a helyszínt, remélve, hogy egy kis kaland, no meg talán pár aranytallér neked is leesik. Amikor az ostromlók áttörik a kaput, a sereggel együtt te is benyomulsz. Lesújtva a sötétség néhány katonájára, elindulsz befelé. Hamarosan már egyedül kóbórolsz a pókhálós folyosókon, a csatazaj távoli visszhang csupán. Egyszercsak egy hívogató, vörösre mázolt ajtó előtt találod magad. Sajnos zárva van.
Zárnyitással próbálkozol. Siker! A zárnyitás mestere vagy! Odabent a Bíbor Rémúr ölebét találod, ami egy megbélyegzett sárkányrák!

A te reflexeid a gyengébbek.
A megbélyegzett sárkányrák eltalált, 84 ép sebzést okoz neked.
Ellenfeled félrehajolt.
A megbélyegzett sárkányrák rád veti magát. 39 ép sebzést okoz neked.
Csapásod betalált, 120 életpontnyit sérült.
A megbélyegzett sárkányrák eltalált, 45 sebzést kapsz!
Ütésed célt téveszt.
A megbélyegzett sárkányrák ollójával megsebesít. 64 ép sebzést okoz neked.
Ütésed célt téveszt.
A megbélyegzett sárkányrák ollójával áttör védelmeden, 57 ép-t sebez rajtad.
Ez bizony csúfos vereség volt! Örülhetsz, hogy a csatát élve megúsztad...
 
 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ...
Nézet:

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.