Ne feledjuk a csapdakat, a szintlepeseket, a kegy es erod lapokat sem jatekba rakni
Tiszta "jo vedelem es a halal" pakli lenne |
S.O.B.L.I.N.T.O.
6 mana 6/6 Tisztogato galetki repul
Sikeres kijatszasakor rakd jatekba az osszes testreszt, fa- es femtargyat valamit szakertelmet a paklidbol.
"Azt hittetek, hogy kivezethettek a jatekbol?" |
Démontüzér
2 VP 3/3 dornodon szörny/thargodan 1 SZK
Ha forrás vagy szabálylap drágítja, akkor idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy lap gyűjtődből semmibe rakásával.
S: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, amennyi thargodan és „tűz” lap van a gyűjtődben, majd kapsz egy taumaturgia lapot.
Taumaturgikus lovag
3 VP 3/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak” „tűz”
Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Kijátszásakor kapsz egy taumaturgia lapot, a kör végén pedig kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
A lángok orgyilkosa
1 VP kalandozó/árnymanó 2/1 KF
Láthatatlan. Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Ha sebzést okoz: kapsz egy Taumaturgia lapot.
Szénné égetés
2 ZSZ dornodon azonnali „tűz”
Célpont lény vagy épület a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik annyit amennyi az SP-je ill. ÉP-je volt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Taumaturgia lapot.
Kristály entitás
5-X ZSZ (4)/(4) rhatt avatár/fókuszkristály „szárnyak” „rezisztens”
X annyi, ahány különböző nevű avatárod és fókuszkristályod van játékban (de max. 4).
K célpont permanens aktivizálódik, VAGY egy célpont lapnak a kör végéig a normálisnál eggyel többször használhatod az aktiválást kívánó képességeit (pl. S helyett S2 megkötéssel). |
1 Vp Ork hálószaggató
szörny 1 szk KF Dornodon
ork
'repül'
Semlegesítés: "háló" vagy "horgony" képességgel rendelkező lap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lapot VAGY a "háló" és a "horgony" képesség ebben a körben semmiképpen nem működik (beleértve a szabálylapok, követők, helyszínek és forrásra immunis lapok ilyen képességeit).
2 / 2
1 Vp A csábítás művészete
bűbáj mentális Elenios
szirén
Húzz egy lapot!
K: ha egy lény gazdát cserél, az új gazdája húzhat egy lapot és kap annyi Vp-t, amennyi a lény idézési költsége volt (de az első körben nem kaphat így Vp-t).
Büntetés: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.
0 Vp Véges végtelen
bűbáj színtelen
Semlegesítés: változó idézési költségű lap.
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: kikereshetsz egy fix. 0 idézési költségű lapot a paklidból vagy visszavehetsz egy ilyen lapot a gyűjtődből a kezedbe ÉS a kör azonnal véget ér. |
0 SZK
Motyogó melléktermék
Motyogó Leah szörny
Kötelék: ha ellenfelednek legalább 4 lap kerül a semmijébe,akkor azonnal keresd ki a paklidból és rakd játékba.(reakció képesség)
Áldozd fel: kapsz egy motyogó kölyköt.
Hátrány:kijátszása körében nem áldozhatod fel.
0/1 |
Ködkirály
2 VP 3/3 rhatt kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha épülettel ködkerested elő: a kör végéig ingyen kijátszhatod.
K: kapsz egy A köd gyermeke lapot passzívan VAGY célpont lapra tehetsz egy ködjelzőt, ami a te jelződ. A ködjelző képessége: 1 VP vagy 2 ÉP árán a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Magányos lovag
3 VP 1 nekron (5)/(5) tharr kalandozó KF „háló” „szárnyak”
S: átkerül ellenfeled tartalékába aktívan, és ha a tulajdonosa használta ezt a képességet, akkor a kör végén húz egy lapot.
Hátrány: a kör végén, ha a tartalékodban van, akkor a tartalékodból, ha az őrposztban, akkor az őrposztból rajta kívül minden lény a gyűjtőbe kerül.
Ganüid kardforgató
2 VP (6)/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK
Támadhat egyszerre bármennyi őrposztban lévő lényt, ilyenkor mindegyik visszaüt rá.
Ha bármilyen sebzés érné, vagy egy forrás hatna rá: dönthetsz úgy, hogy helyette egy másik, általad választott ganüided sebződjön, vagy rá hasson a forrás.
Ganüid metabotróp
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés” „horgony”
S célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Kompenzáció: kapsz a kezedbe és az asztalra 1-1 Ganüid ifjoncot.
A semmi katonája
1 VP 1 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
K5: 1 nekron: a kör végéig kap +1/+1-et.
K 1 nekron: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá. |
Szabad áramlás (új)
szabálylap
Közös képességek:
S, áldozz fel 3 Ép-t: kapsz 1 Vp-t.
S, 1 zanszilánk: gyógyulsz 3-at.
S, dobj egy lapot a Semmibe: húzz egy lapot.
S, áldozd fel egy permanensedet: vegyél vissza egy másik lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Ha ellenfeled használta bármelyik képességét, akkor ugyanazt a képességet az ő körében te is használhatod egyszer.
(nyilván kellene neki egy új illusztráció) |
Y-X építő Mágusiskola, tetőtér
építmény ősmágia Fairlight
Y annyi, ahány különböző mágusiskola jelent meg kijátszásáig.
X annyi, ahány mágusiskolád van játékban, a gyűjtődben és a kezedben rajta kívül.
Az ellenfél minden lapjának kijátszása +1 VP-be kerül.
S, 1 ZSZ: húzz egy lapot vagy célpont permanens a Semmibe kerül.
/ 2*Y+3 |
2 VP, 1 nekron, 1 csont Tarimánia
helyszin, mentális
Ha egy játékos iszapjelzőt kap, el kell dobnia annyi véletlenszerűen választott lapot, amennyi iszapjelzője van.
Kijátszásakor az ellenfeled tartalékjába kerül egy iszapjelző. |
Bolondokháza
1 ZSZ
Chara-din építmény
Anti-mágia:0
Kézből kijátszásakor előkereshetsz vagy a side-odból a kezedbe vehetsz egy olyan lapot,aminek nevében az "őrült","őrület" vagy "téboly" szó szerepel,akár ragozott formában is.
Áldozd fel és rakd a Semmibe: ebben a körben egy ilyen kijátszott lapod 2 VP-vel olcsóbb (de min. 1).
/1 |
Ganüid repolarizátor
1 VP 1/2 rhatt szörny/ganüid „szárnyak” 1 SZK "védekezés"
Rakj át 2 Ganüid ifjoncot a gyűjtődből a semmmibe: feltámad.
S: ha nincs lap a kezedben (Ganüid ifjoncot nem számítva, de ekkor meg kell mutatnod)húzhatsz egy lapot vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtődből a kezedbe.
Ganüid limitátor
2 VP 2/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”
Kijátszásakor ha akarod minden játékosnak el kell dobnia a kezéből annyi lapot, hogy csak 2 maradjon, ezután kapsz annyi Ganüid ifjoncot, ahány lapot ellenfeleid eldobtak.
S: minden játékos elveszíti minden VP-jét vagy minden SZK-ját.
Ganüid szaggató
2 ZSZ 2/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „+1 VP rá reagálni”
Kijátszásakor mutass meg X ganüid ifjoncot a kezedből: ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t és célpont max. X-es idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz.
S kapsz egy Ganüid ifjoncot a kezedbe VAGY ha eldobsz egy Ganüid ifjoncot a kezedből: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
Kék démon
2 ZSZ 3/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból egy lapot, aminek nevében vagy leírásában a „kék” szó szerepel.
S 2 ÉP: ha SZK-t kaptál: ellenfeled eldob a kezéből egy lapot, vagy célpont max. 2 idézési költségű permanens a gyűjtőbe kerül.
Alkimista tanonc
1 ZSZ 2/1 chara-din kalandozó/ember KF
Kijátszásakor ellenfeled eldob a kezéből egy általa választott lapot.
Ha ez a lap a kezedből, vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) kapsz egy passzív A hatalom kék itala lapot. |
Az üresség ideje
szabálylap
Ha egy játékos bármilyen módon megsebezné ellenfelét, dönthet úgy, hogy minden egyes sebzés helyett ellenfele paklijának tetejéről egy lapot a Semmibe rak.
Ha egy játékosnak nincs lap a paklijában, azonnal elvesztette a játékot.
"A vég közeleg.-Ghallai rémegetés" |
Tetszik! |
legyünk kombóban:
A grillezés elmarad
Megakadályoz egy tűz lapot.
Ha van Tarimászod játékban, megnyerted a játékot. |
Bátorkodom az alábbi két ötletre reagálni...
Éjlövész
Íjszakértő
Mindkét ötlet az Íjászat szakértelemre illetve a jelző ében íjászokra épít.
Bár a Kiadó nem vezette ki a szakértelmeket, azaz azok továbbra is használhatók a játékban, ezek fejlesztésére semmilyen esély nincs, és mint ilyen lapoknak, ezeknek az ötleteknek a megvalósulására sincs.
Ráadásul az íjászok már csak egyetlen dolgot nem tudnak maguktól: reakciókat drágítani, és ez nem véletlenül van így.
A követő egyrészt tempót ad a deck-nek (mind az aktivizálással, mind a laphúzással), másrészt védelmet a leszedésekkel szemben.
Ha ez a deck kap még egy beépített reakció elleni védelmet is, akkor már kb. a megoldhatatlan kategóriába kerül. |
Azt gondolom, hogy ez az a követő, amit egyáltalán nem kell felújítani. |
Homonkulusz
1 VP chara-din szörny 1/1 „1 SZK”
Közvetlenül azután játszhatod ki, hogy ellenfeled eldobott egy lapot a kezéből.
Ha a dobott lap lény volt: a Homonkulusz minden szempontból lemásolja a lény, mintha kijátszottad volna.
Ha azonnali vagy általános: a Homonkulusz kijátszáskori képességeként létrejön a varázslat minden hatása.
Ha más nem lény lap: a Homonkulusz megkapja a lap minden képességét (a kijátszáskoriakat is).
Állomány, a nyálkalény
2 VP 2/4 színtelen szörny 1 SZK „+1 VP rá reagálni”
Kijátszásakor határozd meg a színét.
S rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: kapsz 1 VP-t, gyógyulsz 3 ÉP-t és rakhatsz 1 izom vagy élet jelzőt Állományra.
K rakj át egy vele egyező színű lapot egy gyűjtőből a semmibe: megakadályoz egy varázslatot.
Lélekfaló
1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „szárnyak”
Semlegesítés: gyűjtőben lévő lap aktiválást kívánó hatása.
Láthatatlan.
Ha megsebez egy játékost: célpont gyűjtőből a semmibe rakhatsz egy lényt és ha akarod, a Lélekfaló megkapja a lény minden képességét és hátrányát. Egyszerre csak egy lény képességeit birtokolhatja, ha újat kap a régit elveszíti.
Éjlövész
1 VP chara-din szörny/ében íjász 1 SZK KF
Semlegesítés: aktiválást kívánó hatás, vagy általános.
K: ha valaki sikeresen használt egy aktiválást kívánó hatást: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t és kapsz egy ében mesterlövész jelzőt aktívan a tartalékodba (1/1-es chara-din szörny/ében íjász).
Íjszakértő
1 VP chara-din szörny/ében íjász „szárnyak”
Ében íjászaidra (már önmagára is) +2 VP reagálni.
Íjászat szakértelmed szintje eggyel nő, ha legalább egyes szintű.
P 1 VP: előkereshetsz egy szakértelmet a paklidból. |
Benne van |
A jó, a rossz és a csúf
követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
Ha nincs Tarimászod játékban, rakj a tartalékodba egy Tarimászt. |
Motyogó térnyerő
2 VP
Leah szörny motyogó KF, 1 SZK, Védekezés
Semlegesítés: lény
S:kapsz egy motyogó kölyköt.
K:áldozd fel egy motyogódat:a következő körben célpont játékos minden lapjának kihozási feltétele 1 nekron elköltése.
1/3
"Ha ezek egyszer elszaporodnak..." |
Nem járj-ra gondoltam,hanem terülős deckek ellen, esetleg mellé... |
Blackjack
3 VP
Leah bűbáj ősmágia
Kijátszása után ha az asztalon lévő lapok idézési költsége több mint 21: minden lap a semmibe kerül.
Ha egy kör végén az asztalon lévő lapok idézési költsége pontosan 21:megnyerted a játékot.
Áramlás:2VP: Gyógyulsz 21-et. |
Persze én csak örülnék ha még erősebb lenne, imádom őket, csak így balanszoltabbnak éreztem |
Így is gondoltam, hiszen az életjelző a királynö forrásimmunitása mellett talán már túl sok védelem lenne. Az akkor kell amikor kézböl játszod és a királynő nem tudja megvédeni a kicsinyét |
134.4. Élet: X: ha egy lény rendelkezik ezzel a képességgel, akkor a sikeres kijátszásakor tenni kell rá X életjelzőt. Az Élet képesség csak a lény kézből történő kijátszásakor működik, és csakis akkor, ha a lény idézési költségét a játékos ténylegesen kifizette. (120.)
Ebben a formában nem kap életjelzőt a lárva, módosítani kéne az őshangya királynőt úgy, hogy "kapsz egy passzív őshangya lárvát egy életjelzővel a tartalékodba". Egyébként kedves páros. |
Mindkettőnek őshangya az altípusa* |
1 vp 2 zsz Őshangya királynő (új)
Ősmágia 1 szk
K 1zsz: kapsz egy őshangya lárvát, passzívan a tartalékodba.(semmiképpen nem kaphatsz körönként egynél többet)
Ha ellenfelednek van quwargja játékban, őshangyáid nem lehetnek forrás célpontjai.
2/4
[1] Őshangya lárva
1 szk
<3: élet 1
Késleltetett hatás 1: lemásol egy asztalon lévő őshangyát (kijátszáskori képességei létrejönnek)
0/1 |
Így magában még gyakori lapnak is gyengusz.
Az áramlás alternatívának jó, hogy ha haszontalan lenne a lap képessége bizonyos szituban-match up-ban, legyen még valamilyen felhasználási lehetősége.
Adj neki valamilyen képességet. Kijátszáskorit vagy aktivitást kívánót. |
Keselyűteknős
2 VP 4/2 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak” „életkioltó”
Anti mágia: 1.
Ha megüt egy lényt, az mindenképpen a gyűjtőbe kerül.
S rakj át egy lényt a gyűjtődből a semmibe: feltámad.
Barna anguaxin
2 VP 2/2 tharr szörny „szárnyak” 1 SZK
K2: ha ellenfeled a húzás fázisás kívül lapot húz, vagy az előkészítő fázisán kívül VP-t vagy SZK-t kap: a Barna anguaxin kap 1 izom jelzőt.
K: ha bármilyen okból VP-t veszítesz: a Barna anguaxin kap 1 élet jelzőt.
A harag ereje (új)
? VP tharr azonnali/reakció „ősmágia”
Anti mágia: 0.
Idézési költsége 3 VP, de ha ebben a körben az asztalról legalább egy lapod nem áldozástól a gyűjtőbe került, vagy ellenfeled megakadályozta legalább egy lapod létrejöttét, akkor 0 VP.
Megakadályoz egy lapot és ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
A nyughatatlan
1 VP 3/1 leah szörny/kísértet „élőholt” 1 SZK „Szárnyak”
Az előkészítő fázisodban, ha a gyűjtődben van: rakd játékba (de egy körben egyet).
Ha nem áldozástól a gyűjtőbe kerül: célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Ha a gyűjtődből ellenfeled lapja miatt a semmibe kerül: ellenfeled eldob egy lapot a kezéből.
A káosz szeme
1 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K áldozd fel a Káosz szemét: kijátszhatsz a kezedből egy fix max. 5 idézési költségű chara-din lapot, vagy a kör végén húzz egy lapot! Ezt a képességet közvetlenül azután használhatod, hogy ellenfeled bármilyen okból lapot dobott a kezéből. |
A minap jutott eszembe egy lapötlet. Az első amit valah kigondoltam szóval lehet, hogy a balance nincs a helyén, de leírom. Vélemények?
2 VP Ködfarkas
szörny köd Rhatt
Láthatatlan
Áramlás: Célpont játékos sebződik 5 ÉP-t.
2/2 | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|