Az mindenképpen kellene rá, hogy max egyet használhatsz belőle. Életenergia mellett 60 ÉP-t leverni közel lehetetlen.
Másfelől szerintem akkor is túl erős lenne, ha a második sor nem lenne rajta, mert ezzel a lappal magabiztosan lehetne Életenergia nélkül is törni a követőket kezdésből. (A követős pakliknak - ha nem hordaparancsnokról van szó - most sem terem túl sok babér.) |
5 Vp Mardakor spiritiszta 2.0 verzió
kalandozó KF Raia
gnóm
Csak olyan pakliba teheted, amiben nincs Isteni érzés nevű lap. Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg), akkor a max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai és/vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.
5 / (5) |
Az 1 db-os kitétel szerintem teljesen jó. Úgy egy igen hasznos kártya lesz. Ha még így is túl erősnek tűnik,adj neki valami apró hátrányt(mondjuk el kell dobnod 2 nekronnyi lapot a pakli tetejéről és akkor az 5 követők sivarái,fókuszálásai v kurtzai is kirepülhetnek,ezzel vállalnak ezek a paklik is egy kis rizikót az ingyér laphátrány ledolgozásért) |
1 építő Ostromtorony (új)
építmény reakció drágítás: +1 Tharr
torony
kötelék: kijátszásakor előkereshetsz egy tornyot a paklidból (kivéve Ostromtornyot).
'repül'
Minden lényed aktívan kerül játékba, és az őrposztod mérete eggyel nő.
P: minden lényed +2 sebzést kap a kör végéig.
Dobd el a kezedből: húzz egy lapot.
4 SP
5 Vp Mardakor spiritiszta
kalandozó KF Raia
gnóm
Ha a játék kezdetén a paklidban van (mutasd meg) max Ép-d és Ép-d 10-zel több, mint egyébként.
Ha ebben a körben az ellenfél forrásai vagy lényei 10-nél többet sebeztek rajtad, a gyógyulási fázisodban előkeresheted a paklidból, és ingyen játékba teheted.
5 / (5) |
5 kovetovel tenyleg durva az elso verzio, bebolcsizve a 4iket, de nem lenne rossz egy ilyen kartya. Csak annyi kene ra hogy nem hasznalhatod a pakliban ha 1nel tobb kovetot hasznalsz.
Ps: mi az a soblinto? |
Mindenki tudja, hogy a lapötletek topik adja az aktuális kieg 99%-át és ide csak komoly gondolatok kerülhetnek be, úgyhogy ez alapján azt kell hogy mondjam, sose lesz belőled tesztelő |
Nyilván ez esetben nincs szó összeadódásról, az a sor skip. |
Mielőtt le "elmebeteg hülyeségezünk" egy lapötletet:
-nézzük meg mit hivatott betölteni
-próbáljuk meg balanszolni, ha az ötlet jó
+1 sor: "Csak egy darabot használhatsz belőle." |
Elmebeteg hülyeség.
Mardakor bölccsel beraksz négyet, és indulsz ötkövetővel. Gyakorlatilag nincs laphátrányod. |
Mardakor sóblintó
6 vp (5)/5 kalandozó, gnóm
Élet: 1
Ha a játék elején a paklidban van (mutasd meg), és ellenfeled több lappal kezte a játékot, mint te akkor a kezdőkéz felhúzása után egy véletlenszerűen választott lapot el kell dobnia a kezéből a semmibe. Több Mardakor sóblintó hatása csak akkor adódik össze, amíg legfeljebb annyi lapja lesz az ellenfelednek, mint neked. |
2 Vp Álommágia (új)
bűbáj mentális Elenios
Kijátszásakor kapsz X Vp-t vagy húzz X lapot (ahol X a játékban lévő álomjelzők száma, de max 3).
K: ha játékba kerül egy lény, tehetsz rá egy álomjelzőt.
Áldozd fel: célpont lény vagy játékos sérül X Ép-t (de max 7-et). |
1 építő Tilgellagad (új)
építmény Sheran
'repül'
Minden elfed 2, a többi kalandozód 1 szintet lép.
K, 1 Vp: megakadályoz egy forrást, ami egy építményedre vagy egy elfedre hatna.
S: kapsz egy 2/1-es elf kalandozót aktívan (színét te határozhatod meg).
5 Sp |
1 Vp Kronoszóma (új)
szörny 1 szk Elenios
Kompenzácio: 1 Vp.
P: kapsz 1 Vp-t.
Minden játékos előkészítő fázisában kapsz 1 Vp-t.
Kárpótlás: 1 Vp.
1 / 1
flavour maradhat |
Jégóriás
4 VP 4/4 leah szörny/óriás, yeti „hideg” „KF” „szárnyak”
K: célpont lény kap egy -1/-1-et jelentő jelzőt, vagy célpont nem lény lap egy dermesztésjelzőt.
Áramlás: célpont lény sebződik 2-t (hidegsebzés) vagy célpont nem lény lap kap 2 dermesztésjelzőt.
Lamia
2 VP 2/2 sheran szörny/ember, kígyó
3-mas mérgezés.
Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány olyan lény van játékban, amin van méreg jelző.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: a gyűjtődből egy lapot visszatehetsz a paklid tetejére.
Elfajzott xenomorf
2 VP 2/2 chara-din szörny/xenó
Kézből való kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Minden xenód kap +1/+1-et és mágikus támadást.
Az előkészítő fázisodban, ha nincs nem xenó lényed játékban: a gyűjtődből aktívan a tartalékodba teheted (de egy körben csak egyet).
Drakomorf
3 VP 5/4 chara-din szörny/xenó, sárkány „szárnyak”
Kijátszásakor nevezz meg egy laptípust, majd nézd át az ellenfeled kezében lévő lapokat és minden ilyen típusút dobj a gyűjtőbe.
Ellenfeled körönként csak egy lényt jelölhet ki támadónak.
Áldozd fel: célpont lap a gyűjtőbe kerül, vagy megakadályoz egy lapot.
Védelmező xenomorf
1 VP 2/1 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: ebben a körben elmarad a harci fázis. |
Szerintem egy Antimágia:1 ráférne és a képessége legyen "K",hogy szükség esetén az ellenfél körében is meg tudd akasztani az esetleges pörgést.
Üdv.
István |
1 szk Inváziós emlékérem (új)
tárgy KF Tharr
Ha legalább 2 kalandozó van a gyűjtődben, ingyen kijátszhatod. Kijátszásakor a hordozója aktivizálódik. Ha a hordozója kalandozó, lép 3 szintet és mágikus védelmet kap. Egyébként +3 sebzést kap.
Áldozd fel: hordozója kap egy életjelzőt (reakcióként is használható).
2 Vp Terc (új)
általános Elenios
Mutass meg három azonos lapot a kezedben és a gyűjtődben lévők közül: tedd őket játékba (nem számít kézből kijátszásnak, csak fix, max 3 idézési költségű lapot választhatsz) VAGY keress elő három azonos lapot a paklidból és/vagy a kiegészítő paklidból: közülük egyet dobj a Semmibe, egyet a gyűjtődbe, a harmadikat pedig a kör végéig 1 Vp-vel olcsóbban játszhatod ki. |
Páncélos óriás
4 VP (6)/2 tharr szörny/óriás 1 SZK KF „szárnyak”
Nem lehet megsebezni. Ha bemegy az őrposztba: ellenfeled őrposztjából minden lény passzívan a tartalékba kerül.
Minden óriásod (már önmaga is) a következő képességet kapja: Kompenzáció: a következő kézből kijátszott lapodra nem lehet reagálni.
A legnagyobb óriás
6 VP (10)/10 tharr szörny/óriás 2 SZK KF
Idézési költsége nem módosítható. Kézből való kijátszásakor az óriásokat kivéve minden lény a gyűjtőbe kerül.
K tégy rá egy -2/-2-es jelzőt: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá.
Emberevő óriás
4 VP 3/3 tharr szörny/óriás KF
Semlegesítés: lény.
Ha legalább 4 VP-t költöttél rá: nem lehet rá reagálni.
K: célpont kalandozó a gyűjtőbe kerül, az Emberevő óriás pedig kap 1 izom jelzőt. Ez ellen a képesség ellen semmilyen immunitás/célozhatatlanság nem működik.
Nőstény óriás
4 VP 4/4 tharr szörny/óriás 1 SZK KF „szárnyak”
Kijátszásakor előkereshetsz a paklidból, vagy visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy Ekharion bébit.
K: ha sikeresen kijátszol egy óriást a kezedből: húzz egy lapot!
Xenó mellkasrobbantó
1 VP chara-din bűbáj lényre
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Késleltetett hatás: 1: a lény a gyűjtőbe kerül és a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy max. 2 idézési költségű xenót. |
2 építő Mágikus erőd (új)
építmény Raia
'repül'
Idézési költségéből egy építőt helyettesíthetsz 2 nekronnal.
Minden tartalékban lévő lényed forrásra immunis.
Minden őrposztban lévő lényed látja a láthatatlant és mágikus védekezést kap.
Csak úgy rombolható, ha kettő vagy több lény támadja egyszerre.
5 SP |
Ja, és az lemaradt, hogy ha narancslapot szüntettél meg, és ez alap leesik, akkor visszakapcsolódik.
Különben nem sok értelme lenne, hogy bűnáj legyen. |
Gyorsuló világ
Színtelen bűbáj 2 vp
+1 reagálni.
Kijátszásakor válassz:
Minden háló képességgel rendelkező lapról le kerül minden lap, jelző, életjelző, képességeik nem működnek, és a gyűjtőbe kerülnek, VAGY megszüntetheted az ellenfél egy szabálylapját vagy követőjét, amely az egy körben kijátszható lapok számát bármilyen módon korlátozza. Nem lehet feláldozni. |
1 Vp Nuk szolgája (új)
kalandozó KF Fairlight
gnóm
Áldozd fel: a kör végéig ingyen kijátszhatsz egy fix, max 5 idézési költségű varázslatot.
K: a következő varázslatod idézési költsége 1-el kevesebb (de nem mehet így 1 alá).
Kárpótlás: 1 Vp és egy lap húzása.
1 / 2 |
0 SZK, Szuvas husáng
tárgy, Tharr, fegyver
KF, fa, háló
Semlegesítés: reakció
Kijátszásakor húzz egy lapot!
Nem lehet feláldozni!
Zén (új-új), 2 VP
Kalandozó, Fairlight, ember
3/3, repül, KF
Kijátszásakor keress elő egy Zén minikiegészítőben megjelent lapot. Minden ilyen lap idézési költsége 1 VP-vel kevesebb (de legalább 1).
Hátrány: ha valaki kijátszik egy szörnyet, kap egy -1 ÉP-t jelentő jelzőt.
Olvasztókemence (új); 1 építő
épület, Tharr
K: a következő tárgyad idézési költsége 1-gyel kevesebb |
Rughar könyvtára
2 építő
Fairlight építmény, horgony, 'repül' 3 SP,
Ha Szellemszolga építette +2 VP rá reagálni.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy keress ki egy épületet a paklidból (kivéve Rughar könyvtárát).
S: Kapsz egy Szellemszolga lapot aktívan a tartalékodba.
Legendák csarnoka
4-X építő
Raia építmény, 'repül' X+3 SP
Húzz egy lapot!
X az ellenfél kezében lévő lapok száma, de max. 4.
P: Eloszthatsz X álom, dermesztés, vagy elmúlás jelzőt a játékban lévő lapok között (vegyesen is lehet).
Kompenzáció: Rakd a tartalékodba passzívan egy elmúlásjelzővel.
Szellemkastély
2 építő
Tharr építmény, 'repül', 3 SP
Anti-mágia:0
K, áldozz fel egy Szellemszolgát: Megakadályoz egy varázslatot.
K, áldozz fel két Szellemszolgát: Megakadályoz egy lapot.
Áldozd fel: X épületed aktivizálódik. X a gyűjtődben lévő Szellemszolgák száma. |
A soklapos deckeket AM:0-val is megrektelne, illetve kapjon izomjelzot elet helyett, hogy azert legyen egy kis haszon ha leszedik (ugye jon az eletkioltas).
Tetszik, az ilyen kijatszasi feltetelbol dragitas kicsit valtoztatna ezen a gusztustalan metan. |
0 Vp Illúziórúna (új)
általános Fairlight
vízió
Kapsz 1 Vp-t.
Ha egy forrás, követő vagy szabálylap miatt nem kaphatsz Vp-t, vagy a max Vp-d 0, akkor a következő lapod idézési költsége lesz 2 Vp-vel kevesebb.
Áramlás: dobj 3 lapot a paklid tetejéről a gyüjtődbe. |
Hortyogó motyogó
2 VP 2/1 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF
Ha bárhonnan, bármilyen módon a semmibe kerül: ellenfelednek a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe kell dobnia.
S áldozd fel egy másik motyogód: kapsz 2 VP-t és 1 SZK-t és gyógyulsz 2 ÉP-t (csak a második körödtől).
Szortyogó motyogó
1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF
Motyogó kultivátorod mindenképpen működik, kivéve ha te magad áldoztad fel. Ez a képesség a gyűjtődből is működik.
P: keress elő egy motyogót a paklidból és dobd a gyűjtődbe.
Yeti elmetrükk
1 áldozás leah azonnali/vízió „hideg” „mentális”
Célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t, vagy egy célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.
Üveggólem
2 VP (2)/1 fairlight szörny/gólem 1 SZK „kincs” KF „szárnyak”
Semlegesítés: varázslat.
Ha nem semlegesítésként játszottad ki: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Gólem szilánk lapot passszívan.
Ipari hulladék
1 ZSZ tharr tárgy „kincs”
P: áldozd fel egy tárgyad vagy rakj át egyet a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Dobótőrt.
P: költs el 1SZK-t vagy áldozd fel egy lényed: kapsz egy Gólem szilánk lapot. |
A szirének éneke (új) 2zsz
Elenios, bűbáj
Csábítás:1
Dobj egy lapot a kezedből a semmibe, vagy áldod fel egy lapodat: célpont lény vagy játékos sebződik 2-t.
Teknős idomár 1vp, 1zsz
Sheran, teknős, 1szk
Anti-mágia:1
Lénnyel nem lehet rá reagálni!
P: Célpont lény kap 2 erőjelzőt, VAGY ellenfeled minden lénye kap egy -1/-1-t jelentő jelzőt. |
na jó... |
Pls maradjon a flavor |
Eltorzult lélek
0 VP 1/1 chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK
A fő fázisodban 4 ÉP feláldozása árán eldobhatod a kezedből a gyűjtődbe (de körönként max. egyet), ekkor ellenfelednek el kell dobnia egy általa választott lapot a kezéből.
A gyógyulási fázisodban visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe (de körönként max. egyet).
Fluxusfaló xenomorf
2 VP 3/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
K rakj át egy reakciót, vagy egy reakcióként is kijátszható lapot ellenfeled gyűjtőjéből a semmibe: megakadályoz egy lapot.
Kompenzáció: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
Őshangya kultivátor
1 VP 1/1 sheran szörny/őshangya 1 SZK
K: ha ellenfeled oldalán játékba kerül egy quwarg: kapsz 1 VP-t vagy húzz egy lapot!
P 1 VP: célpont max. X idézési költségű lap visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára. X annyi ahány quwargja van ellenfelednek játékban.
Fatty nekromanta
1 VP 1/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK „rezisztens”
Minden, bármilyen módon játékba hozott lényed után ellenfeled sebződik 1 ÉP-t.
P: visszavehetsz egy chara-din lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Tükörlovas
2 VP 4/4 chara-din szörny/lovas KF
Ellenfeled varázslatai nem hatnak rá.
K: ha ellenfeled forrásának köszönhetően VP-t kap, te is kapsz ugyanannyi VP-t.
K: ha ellenfeled forrásának köszönhetően lapot húz (húzás fázison kívül), te is húzz ugyanannyi lapot! | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|