Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Kalózok támadása
Küldd el képeslapként!
Kalózok próbálják elfoglalni a hajót a Kétélű fegyver című könyv borítóján.
Nézz szét a galériában!
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Zén Legendái: Lúcia kalózai
Termékismertető - Zén Legendái: Varázslatok
Termékismertető - Karácsonyi menü

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (623)
Hannibal (4)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Igen, a költség kifizetése előtt kiválasztom, hogy minden játékban lévő lény képessége jöjjön létre, vagy egy gyűjtőben lévő célpont lényé. Ez nem azt jelenti, hogy ekkor bármit kellene vizsgálni, ekkor csak kiválasztom, hogy melyik lesz. Ezután kifizetem. Ezután minden játékban lévő lény képessége létrejön. A szánalmas ekkor már nincs játékban.
 
de a költség kifizetése előtt meghatározom mit csinál, tehát "minden játékban levő lény képessége létre jőn" ebbe benne van a játékban levő szánalmas is. ezt fogja csinálni.
ezután fizetem ki, és már lényegtelen létrejöttekor hogy hogy változtak az állapotok
 
Ahogy irod is, a költség kifizetése, azaz a szánalmas feláldozása egyértelműen előbb történik, mint a képesség létrejötte. Amikor létrejön a képesség: "minden játékban lévő lényed kijátszáskori képessége létrejön", akkor már nincs játékban a szánalmas. Egyértelmű, hogy a költségként áldozott szánalmas képessége ekkor nem jön létre.
 
úgy
 
Akk nem szóltam a mentor felére
ez alapján viszontsztem a be áldozott szánalmast nem fogja újra hasznosítani, de másolja a herével együtt
 
Tehát ha mentorozok, amire az ellenfél reagál, és a kántercsata során 1-2 semlegesítő lényem a gyűjtőbe hullik, akkor azt nem hozza vissza mentor?

Amúgy tetszik a mai lap, sokféle pakliba illik.
 
mondjuk a mentoron szerepel, hogy visszarakja a kijátszásakor feláldozott lényeket, tehát azt nem a szabályokból következtetjük le, hanem a lap képességéből
 
És itt jőnnek a paradoxonok...

a Mentor a lentebb levezetett logika alapján még nem "látja" a hatáskőrében a feláldozott lapokat, ahogy az újrahasznosításnál sem láthatná...

ergó a kisebb zan vs ördögi mentor logikája egymásnak ellent mond...
(bár nem tom hogy a kódex ezt most pontosan hogy kezeli le, de annó mindkét állítás igaz volt, holott ütközik, és most a kettő 1 lapban találkozik is )
 
Az Ördögi mentor is visszahozza a költségként feláldozott lényeket
 
Hogy a saját analógiádat kiterjesszem, a régi dallam az ellenfél lényeinek száma alapján sebez és blokkol.
ha a kánterlések során a lények egy része kikerült a játékból, még nem fog csökkeni se ablokkolás se a sebzés a maradék lényen...

ergó a tükör kijátszásakor megnevezem a lényeket amiket "másol" és a sorrendet is felállítom, ezután kifizetem...
 
Hm.

A következő eszmefuttatást csak erős idegzetűeknek ajánlom.

Lássuk, mi fog történni...
Kiteszem a tükröt, és megmondom, hogy mit fog csinálni, azaz döntök a képességeiről (lásd: Kódex 21.2. Lapkijátszás lépései). Azt mondom, hogy a játékban lévő lényeim kijátszáskori képességei jöjjenek létre.
Kiszámolom az idézési költségét.
Kifizetem, aza áldozom a szánalmast és passzivizálom a herét.
Itt van lehetőség reagálni a lapkijátszásra...
Ha nem akadályozták meg akkor létrejön a meghatározott képesség.

Érdekes kérdés, hogy a kijátszása pillanatában játékban lévő lények, vagy a sikeres létrejötte után épp játékban lévő lények képességét kell nézni... Igazából mindkét választ meg lehet magyarázni.

A Kisebb Zannal való analógia azért suta kicsit, mert míg az egy echte másoló lap, addig a tükör nem másol, csak létrehozza a játékban lévő lények képességét.

Hajlok arra, hogy igazad van, mégpedig azért, mert minden hasonló lap így működik. Ha pl. a célpontválasztás során volt legális célpont, de a lap sikeres létrejöttekor a célpont már nincs az asztalon, attól a lap még létrejön... (Lásd Zan-szertartás, áldozom a célzott lényt: kapok 3 Vp-t).
 
"Tükörnek szánalmas képességét választom (a gyűjtőből is választhatok). "

erre a részre reagálnék:
A kisebb zan sokat vitatott analógiája alapján, mely szerint másolja a költségének áldozott lapot, sztem a tükör is másolja a neki áldozott lényeket -így párhuzamosan a herét is másolni fogja-
 
Nagyon tetszik a mai lap. Külön örülök az altípusának. Sok pakliban látom már a helyét. Szirén, lopós kontroll, és a nem keltetős krabberekhez is. A képe pedig különösen hangulatos. Köszönjük!
 
Remelem megint pentekre tartogatjatok a spoilert
 
Szép a mai lap rajza.

Játszani valszeg úgyse fogok vele, de épületbe igéretes ^^
 
Ennek a képe viszont szerintem gyenge, olyan fura és össze vissza.

Maga a lap kreatív, az ilyenekért sztem külön pacsi, akár 200, akár 2000 forintos lesz a végső ára, szeretem ezeket (:
 
Meg simán le lehet counterelni.
 
Van hátránya: Horgony és Rhatt hívő.
 
Most komolyan kreátortól várod el, hogy ne "kreatívkodjon"? :P
 
Na, akkor nézzük.

Adott egy lap, ami sok kérdést vet fel! Már az elején. Ez a tükör is el lett találva, de nem biztos, hogy JÓL ki lett tesztelve. Körpiszkáló marhaságok, csábítások, keresések, erőforrás lények, stb. Biztos, hogy ERRE a lapra nem kellett volna valami jópofa hátrány? Tudom, hogy már sokszor mondtam, de ide nem ártott volna valami lassítás. Ahogy Pit mondta. Háló-Nem áldozhatod fel-Semmibe kerül-következő lapod +1 mana... bármi. Annyi lehetőség van, és semmi. Ellenben kapunk majd egy nagy csomó kérdést... megéri?
Amúgy jó a kieg eddig, pörög az agyam rendesen. De azért nem kellene a "kreativitás" másik oldalára átestni...

Tisztelettel: Zsolt atya
 
Nekem 3 jön ki manára.
 
Nézzük... Tegyük fel, hogy here és tükör a kezünk, + rnd lap(ok)
Jön here, keresi szánit.
Jön száni, visszadobja herét.
Jön here, egy izommal, keresi szánit.
Here építi, áldozom szánalmast, létrejön tükör. Tükörnek szánalmas képességét választom (a gyűjtőből is választhatok). Visszateszi herét, kisül az izom, plusz újrahasznosítok.
Ismét jön here, már 2 izommal, keresi szánalmast.... És egy már volt a kezünkben.

Mindez ha jól számolom 2 Vp-ből indul. Ha az egyik rnd lapunk varázslónő, akkor 3 Vp-ből indulunk tükör nélkül is.

cool
 
Nem, de ez jobb lenne.
 
Egy szó, mint száz: szerintem is kicsit ZSZ-jellegű lesz a lap ereje, VISZONT! Tényleg 10000000 lehetőség van a lapban (gyanítom logisztikussal lesz a legerősebb, de kell hozzá nafta).
 
Tiltott mágussal
 
"A Kreátor tükre aktivizálja a Repülő/Aktívan játékba érkező lényeket?"

A repülés képesség ezt tudja?
 
Nem eleg beleolvasni es kiragadni cikkeket a Kodex-bol. Mint ahogyan nem eleg csak ket oldalt ismerni egy szakacskonyvbol... A repules kettos kepesseg. Egyreszt kijatszaskori automatikus kepesseg masreszt allandoan mukodo kepesseg IS.
Ha egy mar jatekbsn levo leny kapja meg a repules kepesseget ettol nem fog aktivalodni. Ugyanez a helyzet a tukorrel is.
Szerintem.
 
Mindenesetre, ha versenyre keszulsz, inkabb kovesd a Kodex utmutatasait, mintsem at akard irni , akkor kisebb az esely, hogy csalodas er a versenyen...
 
A Kreátor tükre aktivizálja a Repülő/Aktívan játékba érkező lényeket? Ha igen, akkor a tap-peléssel durva kombókat tud csinálni. Nem csak a sikeres kijátszáskori képességeket kell ebben az esetben összeszedni a pakliépítésnél.

A Kódexben az "állandóan működő repülés képesség" elég furcsa és nem igazán értek vele egyet. Kijátszáskor kisülő képességnek kéne lennie, amire később is lehet hivatkozni. Ha csak emiatt nem működik a "kombóm", akkor ÓRIÁSI gondok vannak a Kódexxel.
 
Ez a kreátor tükre a végtelen lehetőségek tárhaza. Aztán versenyen meg ritkán hozza, amit kell és csalódunk. Mindenesetre végre egy faxa Váradi kép!
 
  ... | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Nézet:
Hírek, újdonságok, változások | Szavazások

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.