Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
HKK - Karácsonyi menü 2024 december 10.
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
A pillanat képe
Roncsmentés
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
A Krondori roncsmentők céhének tagjai speciális varázslataik segítségével akár egy hatalmas hajót is képesek kiemelni a hullámsírból, hogy értékes rakományát megmentsék. Különösen fontos ez akkor, amikor az Istenek Könnye nevű ősi relikviát kell visszaszerezni.
Nézz szét a galériában!
Kérdezz-felelek 56.
HKK Kiadói tervek 2025
Karakter reinkarnáció - tárgyak
Paklibemutató: Tarrgeth
Új HKK webbolt: Mythical Markets

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati segítség II. (567. tudati képesség)
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022

A lista folytatása...
HKK kérdés? (47285)
Lapötletek (65079)
HKK Kiadói tervek 2025 (17)
HKK Online 2 személyes béta teszt (59)
Kérdezz-felelek 56. (15)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8235)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:

Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

 | 1 | 2 |
Nézet:
Iagazad van abbah, ha 15 fordulon keresztul nem veszem eszre, akkor egyaltalan nem a program a hibas! De mit kellett volna eszrevennem?
 
Már bocs, de ha 15 fordulón keresztül nem veszed észre, akkor ott nem csak a program a hibás ;))
Nálam is volt már olyan, hogy nem olvastam el rendesen a fordulóm, de azért ennyire nem vagyok figyelmetlen
 
Jah es, mint ahogy mondom, nekem azzal van a bajom, h a program nem szol erte. Irja ki, h hulye vagy es akkor rajovok, h igaza van es kesz. Elba**tam egy parancsot es tudomasul veszem. De igy 15 fordulo parancsat ba**tam el.
 
De ez nem utolso, hanem elso!
 
jahm, de ez szerintem tenyleg tok mas tema.

gn adattarban van egy riport a JV-vel, napokban olvastam.

ha nekem ennyi mindennel kene foglalkoznom egyszere meg ennyit se valaszolnek jv-kent. rohadt sok mindennel foglalkozik a jv parhuzamosan. raadasul igen alulmotivalt lehet vagy inkabb
 
1. A végtelen megismeréséhez szükséges egy EF parancs
2. Azoknál a képességeknél, amelyek gyak. ingyen EFelnek, benne van az encükben, hogy az UTOLSÓ TU-t mindenképpen EF-fel kell benyomni.
 
De SEMMILYEN ENC nem szol arrol, h nekem az elso-t EF-fel kene betennem.
 
Igazad van, beneztem. De errol beszelek, h ilyenkor szolnia kene a programnak, h a semmibe fejlesztesz!
 
A JV vegulis jo fej volt, mert relativ hamar meggoyztem arrol, h ez sztem nem korrekt, utana be is irta a TNO, KNO-t, csak sajnos vmit elirt es nem kerult be a jatekba. Es ugye szep lassan teltek a fordulok en meg vartam, h mikor kerul be. Es ujra egy koteg fordulo eltelt, mikor vegulis sikerult megkapnom. Csak ugyebar ez nekem egy koteg kor (azaz TNO, KNO) kieses volt.

De kiemelnem, h ez csak egy pelda, tobb ilyen is volt, ahol viszont nem azt reagalta, h: OK, kijavitom, hanem azt, hanem azt, amit a 20 hozzaszolasomban leirtam.

UI.: ternmeszetesen megvolt a 30 EF.
 
Akkor csak eccerüen benézted.
 
A lenyeget elfelejtettem :-)
Es utana derult ki, h azert, mert nem EF paranccsal fejlesztettem, hanem egy KT kepesseggel; de elotte ki kellett volna adnom egy EF 1 parancsot, h ez az egesz mukodjon.
 
ertem. hat ez bizony bug ha gondolod rakd fel a JV valaszat ide, biztos sokakat erdekel h mit valaszolt erre a jv

a 30 ef megvolt?
 
Nem. Befejeztuk az utolso KT kepesseg fejlesztest (a 13.-at) be is kerult a jatekba minden frankon. Ezek utan kezdetm fejleszteni a vegtelen megismereset. De valahogy 20 fordulo mulva elfelejtette megadni a TNO, KNO-t.
 
ezt nem ertem. veget ert a fejlesztes a ktban es vartatok, h bekeruljon az uj kepesseg es kozben tudtal fejleszteni?
 
Erre nem tudom a valaszt, de nem is ilyen problemaval fordultam a Beholderhez. Inkabb vegyuk azt a peldat, amit lejjebb is megemlitettem:

Ugy EF-elek egy csomo kort, h senki nem szol (ezalatt a programmra celzok), h minek fejlesztek, hisz nincs is hova/mit fejleszteni. A semmibe nem lehet fejleszteni, szerintem. Nekem ez "hiba". Lehet, h ez masnak teljesen logikusan felepitett folyamat, nekem nem. Es azt, amikor egy ilyet kijavitanak es pl a tovabbiakban szolna a program, h ez igy nem mukodik, akkor ezt fejlesztesnek nevezem.
 
ertem. tehat ha egy hibas 512es ramot kicserelek egys jo 512esre akkor (technikailag) fejlesztettem gepem.
 
Te se gazdasági/műszaki suliba jársz, már látom ;))
 
Akkor ebben (is) kulonbozik a velemenyunk. Nekem fejlesztesnek minosul az is, ha hibat javitanak ki.
 
hiba javitas nem fejlesztes. legalabbis az en szerenytelen ismereteim szerint, de gondolom ezzel te is tisztaban vagy es csak tereleskepp irtad.
persze a kreativ konyvelesben igen, de nem hiszem h a beholder ezzel novelne a tf konyv szerinti erteket. :P

az uj fejleszteseket szerencsetlen dolog osszehasonlitani az evek ota letezo, a program alapmukodesehez kotott hibakkal. olyan ez mintha megvennel egy ferrarit, majd beperelned a ferrari ceget a robbano motor koltseghatekonytalansaga miatt.
 
Hm... olvasd el talan meg parszor es probald meg kitalalni, de ha nem megy, akkor segitek.

Keptelen megcsinalni egy olyan fejlesztest is, amiben igazat ad nekem, h hibas; akkor mit varhatok egy olyantol, amit esetleg csake gyszeruen benyujtok, mint kivansag/5let.

Es a kapcsolodas pedig a mondat elso fele.
 
es ez h kapcsolodik az otletpalyazatokhoz? kezdesz belezavarodni...
 
Ebben tökéletesen igazad van. Történetesen tegnap írtam ZH-t a vállalkozások gazdaságtana nevű tárgyból (mondjuk nem egy komoly valami, de sok okosság van benne).
Nos, ajánlanám a hozzá tartozó könyvet minden magyar cégnek.

Szerintem (és még sokak szerint) el kéne kezdeni újraírni a TF progit (párhuzamosan a jelenlegi verzió mellett).
 
De igazabol nekem az egyik legnagyobb bajom, az, ahogyan a hozzaalast latom: Amikor szolok a JV-nek ez meg az nem megfelelo (hibas) es ezt a JV is elismeri, akkor nem az a reakcioja,h: Oke, igazad van, mindjart ki is javitjuk, hanem az, h: Hat jo, igazad van vegulis, de ez egy jatek, meg nem is igazan fontos ez, fogadd el igy, sajnalom, most mar te is tudod ezt a hibat, legkozeleb nem esel bele, stb...

Lehet maximalista vagyok, de nekem jobban tetszene az elobbi hozzaalas (mint az utobbi)!
 
es az miert baj? a hujesegen csak flamelni lehet
 
Nyugalom gyerekek. Mindkettőnek igaza van részint, de valóban ne legyen belőle flamerkedés. NÉzzük a tényeket:

Való igaz, hogy az összes játékos szeretné, hogy a karaktere legyen a jobb. (ha nem is a legjobb) Szeretné, ha neki is lenne olyan élménye mint pl egy labirintus elsőnek való bejárása, neves szörny elsönek való leölése stb. Ez pedig úgy érhető el ha "új" fejlesztések kerülnek a játékba.

De.

Az is igaz, hogy egy nyugati karakter elött még rengeteg tiszta "játék" áll. Kifejtem.
Nem tudom, hogy ti most hol tartotok, de egy nyugati, vagy egy frissen átuszott karakter előtt még legalább 1 vagy inkább 2 év olyan játék áll, amiben nem nyúl "új" dolgokhoz.
tharg csatamezők, királyi labirintusok, invázióügyi minisztérium, keleti minoszkupok, Sf, sf es küldik éjfattyak, 220+, és küldijei
Nos szerintem ez egy elég hosszú és nem éppen eseménytelen időszak...nem?
Ezt annak idején az egyik AK ban olvastam, és Miklós írta. Igaza van. Persze ezzel nem azt mondom, hogy az összes újítás csak az élenjáróknak mennyen, de ne nyavajogjon egy olyan ember aki még csak most úszik át, és vagy 5 év pontosan kidolgozott területe áll előtte!

Persze az is igaz, hogy mindenki (én is) örülnék neki, hogyha az ötleteim, a kt ötletei le lennének programozva (pl a téllel kapcsolatban..de ez más téma)
De tudnunk kell azt is, hogy ezt a játékot nem mi "csináljuk" mi csak játszunk benne, és olyan amilyen.
Örüljünk annak amink van. (az se kevés)
Abban tuti egyetértünk, hogy a legtöbb bug (ami súlyos bug) a Kt képességekböl ered és nem az új fejlesztésekből (persze ugyanigy, mint minden másra erre is van példa^^)
Na Uff.

Titusz a Jégvezér
 
És ilyenkor nincs itthon popcorn! ))

A vita szerintem meddő, és szvsz hamarosan _nagyon_ durva flame lesz belőle...
 
nah varj, mert most megint masrol beszelsz mint eddig.

"Es meg sorolhatnek par ehhez hasonlo "hibat", de talan ezeknek nem itt a helyuk!
Ezeknek nem tul sok kozuk van a kreativitashoz, ezek szamomra inkabb csak a HOZZAALLAST mutatjak meg a Beholder reszerol!"

nem tudom, h miota jatszol es h mit csinaltal volna pl 3-4 eve amikor kb. tizedennyi fejlesztes volt. azert arra kivancsi lennek, h az uj fejlesztesekbol mennyiben veszel reszt, es mennyi van meghatra, h ennyire uj dolgokat akarsz.

en kb 2-3-4-5 honapja voltam kibukva, tobbek kozott a fejlesztesek miatt. de az idovel be kell latnom, hogy a tf brutalis fejlodesen megy keresztul ami a jatek szoveges fejleszteset erinti.

abban egyetertek veled, hogy jo lenne bizonyos hibakat kijavitani ami program szintu, vagy koncepcionalis hiba, de ha egymas melle rakod, h hany ember akar uj "szoveges" fejlesztest, es hany embert epitenek a fentebb irt bugok, akkor szerintem te is belatod, hogy elsosorban "szoveges" fejlesztesekre van nagyobb igeny. (errol egyebkent volt szavazas a gn.pbm.hu -n).


"Ha kiadom az EF parancsot, akkor nem a SEMMIbe fejlessze be, hanem irja ki, h: ba**eg te, lama, nem latod, h nincs is hova fejleszteni! Mert 15 kort EFeltem a SEMMIbe! Es erre mit kapok? SRY!"

nem igazan ertem, h ez most, h is kerul ide, hisz ez egy szavazas kapcsan nyitott topic, de ha arrol van szo, h a 13. kepesseg utan nem lehet EFelni kepesseget, akkor ezert csak azokat a jatekos tarsaidat tudod hibaztatni akik elfogadtak, h ne legyen tobb kt kepesseg ui. errol volt egy eleg komoly beszelgetes meg az eleziumban miklos es "minden" kt vezeto reszvetelevel.

ha mas a problemad fejtsd ki, nem igazan ertem, h h lehet 15. fordulot feleslegesen efelni.

(lesznek uj kt kepessegek, hala a fustolgo fejlesztoknek.)

"Valoban nem lattam a forraskodjat, de a "szereny" szemleletemmel, amivel rendelkezem a temaban, valoban nem latom a program adta lehetosegek veget!
De most ugye nem azt varod, h en programozzam le az 5leteimet?
De amugy jol latod, en csak belebufogom az 5letemet az eterbe es varom, h MAS leprogramozza! Miert, ennek mi lenne a megoldasa?"


erre szerintem az a megoldas, h csinalsz egy sajat jatekot. komolyan.

a "szereny" szemleleted minden bizonnyal segit majd,
h valoban kreativ es szerteagazo legyen a sajat jatekod. de ez addig fog tartani, amig nem lesz 10 jatekosod, aki 30 fele dolgot akar. most es azonnal. ket kezem is keves lenne ahhoz, h megszamoljam hany levelezos szerepjatek indult csupa kreativ emberrel.

szoval de, azt varom, h ne szolj bele a jatekomba hanem csinalj sajat jatekot.
 
"azert, mert a kreativkodas nem abbol all, hogy belebuffogunk vmi jo otletet az eterbe es varjuk h valaki megcsinalja, hanem attol kreativ valami, h maximalisan kihasznalod a rendelkezesedre allo eszkozoket, lehetosegeket es meg is csinalod. mivel tudomasom szerint te is azon "kevesek" koze tartozol, akik meg nem lattak a tf forraskodjat, kizartnak tartom, h tisztaban legyel a program adta lehetosegekkel. ez a kiegett fejlesztok feladata es ezert kell nekik megitelni, h mi a jo es mi a rossz fejlesztes."

Valoban nem lattam a forraskodjat, de a "szereny" szemleletemmel, amivel rendelkezem a temaban, valoban nem latom a program adta lehetosegek veget!
De most ugye nem azt varod, h en programozzam le az 5leteimet?
De amugy jol latod, en csak belebufogom az 5letemet az eterbe es varom, h MAS leprogramozza! Miert, ennek mi lenne a megoldasa?

Es FONTOS: "sikerult az eddigi fejleszteseket elkovetok lelkivilagaba is belegazolnod, pusztan figyelmetlensegbol. szal olyan vagy mint en."
En IGENIS ERTEKELEM az eddigi fejleszteseket, csak keveslem oket, bar bizonyara a "hozzanemertesem" teszi ezt.
Es termeszetesen nem akartam senkinek a lelkivilagaba gazolni, ezuton elnezest is kerek toluk, csak szeretnem tudatni a velemenyemet.
Amugy ha nem a "kieges" az oka a (szomomra) keves(nek tuno) fejlsztesnek, akkor ezert szinten elnezest kerek, h ezt irtam le, de ugy vel(t)em, h beleferne meg ennel SOKKAL tobb fejlesztes is. Most itt nem csak nagyszabasu fejlesztesre gondolok, minthogy legyen holnap meg 5xor ekkora bejarhato terulet, hanem pl:

Ha kiadom az EF parancsot, akkor nem a SEMMIbe fejlessze be, hanem irja ki, h: ba**eg te, lama, nem latod, h nincs is hova fejleszteni! Mert 15 kort EFeltem a SEMMIbe! Es erre mit kapok? SRY!

Es meg sorolhatnek par ehhez hasonlo "hibat", de talan ezeknek nem itt a helyuk!
Ezeknek nem tul sok kozuk van a kreativitashoz, ezek szamomra inkabb csak a HOZZAALLAST mutatjak meg a Beholder reszerol!

Es bocsanatot kerek megegyszer azoktol, akiket megbantottam, de duhos vagyok,mert ugy erzem azert sz*pok, mert a Beholder nem hajlando a hibakat kijavitani.
 
azert ertelmetlen mert olyan dolgot allitasz ami nem igaz. (kiegett fejlesztok).

tf talin egyaltalan nem tunt kormosnak speedz. valoigaz, h eleg orult tekintete van neha, foleg ha szinpadon epp givangel probal mobiltelefonon segitseget kerni az ov vs. tf jatekban, de en ezt nem vennem kiegesnek.


"^- Miert, nem lehet vki kreativabb, mint egy masik szemely, aki ezzel napi 10-15 orat foglalkozik? Lasd be, h butasag, amit mondasz! Rengeteg jo 5lete lehet annak is, aki meg csak most csoppent bele a jatekba. Az egyikbol nem kovetkezik torvenyszeruen a masik."

azert, mert a kreativkodas nem abbol all, hogy belebuffogunk vmi jo otletet az eterbe es varjuk h valaki megcsinalja, hanem attol kreativ valami, h maximalisan kihasznalod a rendelkezesedre allo eszkozoket, lehetosegeket es meg is csinalod. mivel tudomasom szerint te is azon "kevesek" koze tartozol, akik meg nem lattak a tf forraskodjat, kizartnak tartom, h tisztaban legyel a program adta lehetosegekkel. ez a kiegett fejlesztok feladata es ezert kell nekik megitelni, h mi a jo es mi a rossz fejlesztes.


""azt is butasagnak tartom, h barmilyen jott ment ember, kepes megmondani, hogy a tf programba milyen lehetoseg rejlenek. "
^- Gondolom ehhez nincs kozom, mert ugye en nem beszeltem arrol, h a TF programban milyen lhetosegek rejlenek."

de folyamatosan arrol beszelunk, h a tfben milyen lehetosegek rejlenek. batran kijelented, h egy het alatt barmit meglehet valositani.

idezlek:
"NINCS olyan fejlesztes, amit 1 het korrekt munkaval ne lehetne leprogramozni. (Nyilvan miutan mar megvan a kidolgozott 5let)"

szerintem ez idaig csak Istennek sikerult ez a het napos moka, de ha alaposan korbenezel lathatod, h azert egy fejlesztesi iranyelv rafert volna arra projectre is.


"Az utolso gondolatodat sem tartom jobbnak az elozonel: en nem allitottam SOHA azt, h a "jatekosok jobb fejleszteseket tudnak eszkozolni mint a beholder team." En azt mondom, h nagyon helyes, h ilyen palyazatot hirdet a Beholder team, hiszen (esetleg) rengeteg jo 5lettol szabaditana meg a jatekot, ha makacsul visszautasitana a "segitseget"."

itt az eredeti hozzaszolasod:

"Most itt nyilvan nem arrol van szo, h a jatekosok talaljak ki maguknak, h mi legyen a jatekban, de mivel eleg jol latszik, h a sok-sok ev kiszivta a fejlesztok kreativitasat, igy egyertelmu, h mi, jatekosok vagyunk erre masodsorban alkamasak.

De talan nem is itt van a gond, hanem ott, h tobb idot kellene a programozasba fektetni es nem annak alapjan kell megitelni egy fejlesztest, h annak milyen programozasi ideje van. NINCS olyan fejlesztes, amit 1 het korrekt munkaval ne lehetne leprogramozni. (Nyilvan miutan mar megvan a kidolgozott 5let)"

kerlek mutass ra arra a mondatra ami szerinted "En azt mondom, h nagyon helyes, h ilyen palyazatot hirdet a Beholder team". en folyamatos es alaptalan fikazast latok csak:

"sok-sok ev kiszivta a fejlesztok kreativitasat, igy egyertelmu, h mi, jatekosok vagyunk erre masodsorban alkamasak."


"De talan nem is itt van a gond, hanem ott, h tobb idot kellene a programozasba fektetni es nem annak alapjan kell megitelni egy fejlesztest, h annak milyen programozasi ideje van."

meg valami. azt irod:

"(Ettol TELJESEN FUGGETLEN jegyzem meg, h olyan epulet lett volna benyujtva reszemrol a TF talin, ahol teljesen uj teruleteklet lehetett volna felfedezni, de mivel minden egyes KT tag kapasbol azt reagalta a tervezetemre, h: Eselyed nincs ra, h ezt leprogramozzak! Marpedig, ha ennyire eros meggyozodes, h azert nem kerulne jatekba, mert bonyolult a leprogramozasa, akkor bizonyara van benne vmi elgondolkodtato!)"

ezert a kt tagokat kene felelossegre vonni, nem beholdert aki jelense volt ennel a beszelgetesnel.

az elmult idok fejlesztesebol nagyon jol latszodik, hogy egeszen masok a program jelenlegi lehetosegei mint arrol a jatekosok fogalmat alkottak.

mondhatni: tf new age van. szebben fogalmazva, a vizonto korszak fejlesztesi ozonvize kozeleg, ahol a noe barkajaban elszenesedett tf fejlesztok mentik a kihalas szelere sodort vedet fajt, a jatekost.


de konyorogom talaljuk mar meg a megfelelo oldalt es ne a jatek kereteit akarjuk tovabb nyujtani hanem a kereten beluliteret toltsuk mar ki laza tapolossal es szerepjatekkal.



reszemrol lezarom a hozzaszolasaim, a kerdeseimre adott valaszra meg reagalok.

zarszo.

nagyon jol latszodik, h otletszeruen megmondtad a frankot, anelkul, hogy tajekozodtal volna.
sikerult az eddigi fejleszteseket elkovetok lelkivilagaba is belegazolnod, pusztan figyelmetlensegbol. szal olyan vagy mint en.
 
vagy csinaljon sajat jatekot.
 
 | 1 | 2 |
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.