A föld mélyéről előbújó sárkányokat egyesek szerint az oknélküli vérszomj hajtja, mások szerint csupán a kincseikre áhítozó kalandozókat akarják távol tartani barlangjaiktól.
Szerkesztőség: honlap@beholder.hu Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci) Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5) Ha hibát találsz a honlapon: Írj nekünk!
gyors kapcsolás 0 vp
sheran azonnali
kapsz 3 vp-t és kikereshetsz a paklidból két azonnali varázslatot
hátrány: az első 3 köben nem játszhatod ki és az ezért a lapér kapott maradék vp-k a köröd végén -1 ép-t jelentő jelzőkké válnak és a kézben maradt azonnalik a gyüjtőbe kerülnek
Gonosz Szem 3vp
Leah azonnali reakció
Közvetlenül egy nem leah lap kijátszása után játszhatod ki. Nézd meg az ellenfeled kezét és válasz belőle feleannyi lapot (felfelé kerekíts) amennyiért a lap jött és dobd a semmibe. Kapsz ennyi gonosz szem jelzőt (0/1-es leah mágikus védelem).
A hetedik csoda 7vp
Bufa általános
Kijátszási feltétele, hogy feláldozd min. 7ép-d vagy 7 lapod. Amenyit feláldoztál (ép+a lapok összköltsége) annyi (x/x-es Csoda jelzőt kapsz) x az összköltség. A színét te választod meg és az fele (lefelé kerekítve) kaphat képességet: Repülés, Büntetés X Ép, XVp, Kárpotlás XÉp, XVp, Izom:X, Antimágia:X, Újrahasznosítás X.
Labirintus 4vp, 3szk, 2építő, 1 semmizés, 1 áldozás
Sheran építmény
Kijátszása után annyit gyógyulsz ahány lény van lenn. Az ellenfél lényei a gazdájukat sebzik. Minden előkészítő fázisodban leszedhetsz egy lényt. Ekkor kap egy jelzőt. Vegyél le 2 jelzőt: sebezhetsz 5-öt lénybe vagy játékosba, vegyél le 5 jelzőt: rajta kívül minden lap a semmibe kerül, vegyél le 10 jelzőt: ellenfeled eldobja a kezéből az összes lapot és semmibe kerül az összes lapja különben nyersz. Ha nincs 10 jelzőnél a semmijében 10 lap akkor is nyersz.
Tarolás 1vp, 1szk, 1 semmizés,1 áldozás
Chara-din/Tharr általános
Kijátszása után 1-et sebződsz. Minden x vagy kisebb idézési költségű lap a semmibe kerül, ahol x a lentlévő lapok száma. Hat a varázslatimmunitásra és a forrásimmunis lényekre valamint a helyszinekre.
Gombatelep 3vp, 1 építő
Chara-din/Sheran építmény
Csak spóra,spórajelző vagy olyan építheti aminek gomba szerepel a nevében és még a magzat. A Spóráid, gombáid, magzataid megkapják ezt a képességet: Büntetés: 2ép, minden vp elvesztése, körönkéntnem egy újabb spórát kapsz hanem amennyi spórád,gomba nevű lényed,magzatod van lenn. Áldozd fel a gombatelepet minden lapodból kör végéig még egy van, kapsz 3vp-t és 2szk-t.
Azt kéne csinálni, hogy egy új táblázat alapján lehet készíteni, de csak miután rábólintott a behó, vagy legalább a versenyeken a zsűri. Mert régen volt ha jól tudom, hogy a repülők kaptak +egyet, vagy valami ilyesmi. Csak az a baj, hogy iszonyat nehéz lenne megcsinálni, mert minden lap eltápult.
szerintem jó lenne, de kéne valami értelem mögé mert ilyen lapötletek amiket írtál példának tényleg fölöslegesek!!!
De azért vannak ott is jók, csak hát nehéz válogatni...
Vissza kell, hogy ereszkedj a földre.
A kiegeket rengetegen tervezik, sokan tesztelik, ezt gondolom tudod. Ezért igen kicsi a valószínűsége, hogy "télleg jó lenne".
Az illusztrációkat pedig konstans ugyanazok készítik, kivéve ha már meglévőt használnak fel.
Valamint a Beholdernek részben mások az érdekei mint neked hkk-zónak, ezért te egy kieg tervezésekor szükségszerűen másra gondolnál mint ahogy ők szeretnék.
Ha viszont van egy kiegnyi lapötleted, akkor azt késlekedés nélkül írd be a megfelelő fórumra, talán bevesznek párat belőle, ha nem is az összeset.
Hát ez király. De mi lenne akkor ha vki egy jó nagykieget találna ki, történettel, illusztrációkkal stb. Szóval kompletten és télleg jó lenne akkor mi történne?
Pályázatot nyert lapér kap vmit az ember? Mert egyik ismerősöm adott be terveket csak úgy és még egy tiszteletpéldányt sem kapott, pedig az egyik lapot kiadták.
a kentaurok bekerülhetnek . . .
de engem nem nagyon bonbáznak a privátban a sárkányaim meg bárdjaim miatt.
amikor elindítottam a keresőt "HKK laptervező pályázat" néven, csak egy eredményt nyomott, és az is '95-ös volt . . .
De azért ne adjuk fel . . .
szavazatokat kéne gyűjteni lapötletekre vagy ilyesmi, talán értékelnék . . .
Néma motyogók császára *:=bűntudatjelző
Idk:=3Vp Repül Csak a kör végén halhat meg
Ép:=Játékban lévő motyogóid száma -2
sebzés:= ellenfél semmilye /3
Hátrány:= ha köröd végén aktív fel kell áldoznod egy motyogód tegyél rá *-t ha sebzése 10 feletti nem mozgatható
2vp:= kapsz gy motyogó jelzőt aktívan a tartalékodba
0/1 ezt életmentő hatásként is használhatod
Áldozd fel egy motyogód (lapot) vagy rakj át 2 motyogót a semmibe célpont játékos kap 3VPt v. húz egy lapot ekkor tegyél rá egy *
P,1VP fel célpont játékos 2 lapot dob a p a semmibe
Ha 2 *van rajta elveszti az életmentő hatását és sebzése és épje mindenféle módosítótol függetlenül 2/2 lesz
Ha 4 mn * van rajta mindenképp a gyűjtőbe kerül
Áldozd fel 2 motyogó lapoda kezedbe v. rakj át 2 motyogót a semmibe vedd vissza a néma m. k-t
Néma motyogók császára
Idk:=3Vp Repül Csak a kör végén halhat meg
Ép:=Játékban lévő motyogóid száma -2
sebzés:= ellenfél semmilye /3
Hátrány:= ha köröd végén aktív vagy az őrposztban van fel kell áldoznod egy motyogód (tegyél rá *)ha sebzése 10 feletti nem mozgatható
2vp:= kapsz gy motyogó jelzőt aktívan a tartalékodba
0/1 P,1VP áldozd fel célpont játékos 2 lapot dob a p a gyűjtőbe ezt életmentő hatásként is használhatod
P,1vp:=Célpont pakli tetejéről 2 lap a semmibe
Áldozd fel egy motyogód (lapot) vagy rakj át 2 motyogót a semmibe célpont játékos kap 3VPt v. húz egy lapot ekkor tegyél rá egy büntudat jelzőt!
Ha 2 bűntudat jelző van rajta elveszti az életmentő hatását és sebzése és épje mindenféle módosítótol függetlenül 2/2 lesz
Ha 4 van rajta mindenképp a gyűjtőbe kerül
Áldozd fel 2 motyogó lapod vedd vissza a néma m. k-t
a kezedbe v. rakj át 2 motyogót a semmibe