Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. júl. 9. 13h:39' EZ A 0. FORDULÓD Ez a forduló 40 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
gyk 28 1 | gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért |
vi 5 5 50 | viselkedésed: 5 5 50 |
m 2 | mozogsz keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd a démontetű csáprágóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a démontetű bal első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
gy 15 | gyógyítás 15 pontért |
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a lebegő gomba! (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lebegő gomba meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [3,0] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy démontetű került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a démontetű fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [5,0] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy démontetű. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
e 11 | élelemszerzés 11 pontért |
m 2 | mozogsz keletre |
e 13 | élelemszerzés 13 pontért |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kf 3 2 | kézbeveszed/felveszed a 3. tárgyat a bal kezedbe |
VIZESTÖMLŐ (3. TÁRGY) A vizestömlőben húsz korty víz fér el. Ha víz közelében vagy, automatikusan utántöltöd, ha szomjas vagy, iszol belőle. Nagyapád szerint vizestömlőt evaporőr hájból lehet készíteni, de hogy mi a fene lehet az, el nem tudod képzelni... |
NYOMKÖVETÉS Minél nagyobb a nyomkövetés tulajdonságod, annál nagyobb eséllyel ismered fel és tudod követni az adott mezőn található különböző fajoktól származó nyomokat. Ettől függ az is, hogy milyen régi nyomokat találsz meg: a rutinos öreg rókák akár egy hónapnál régebbi nyomokat is képesek követni! Ez a tulajdonság fontos a K és FK parancsok hatékony alkalmazásához. Ha esetleg meglopnak, és a nyomkövetésed elérte az 5. szintet, képes vagy megállapítani néhány információt arról is, hogy ki volt a tolvaj. A nyomkövetést automatikusan alkalmazod mozgás közben is, de ha élelmet gyűjtesz, akkor még jobban odafigyelsz rájuk. |
HARCMŰVÉSZETEK A pusztakezes harcot, amelyet sok laikus ökölvívásnak hív, nem alkalmazhatod igazán hatékonyan a belső nyugalom, tested és képességeid teljes ismerete nélkül. A harcművészetek titkos tanát kolostorokban tanítják. Ezeken a helyeken sajátíthatod el a kí energiáinak megfelelő használatát. Az igazi harcművészek sokkal nagyobb sebeket képesek ejteni, mint egy átlag fegyverforgató a legfantasztikusabb varázsfegyverrel. A kobuderáknak sokak szerint mindez eleve a vérében van, de ők sem fejleszthetik igazán tökélyre a tudást megfelelő mester nélkül. |
ACÉL ÖKÖL A kí energiák egyik legalapvetőbb felhasználása az erő fókuszálása, a test, a lesújtó ököl megacélozása. Az Acél Ököl az első kí tulajdonság, amelyet a harcművészek megtanulnak. Segítségével nagyobb sebzést tudnak okozni egyetlen ütésükkel. Ez azt jelenti, hogy az Acél Ököl használója +2d4 sebzést okoz. |
DÉMONTETŰ (15. SZÖRNY) Ezek a jól megtermett élősködők rendkívül kifinomult ízléssel rendelkeznek: a legfinomabb kajákat hajlandók csak megenni. Ennek köszönhetően, ha sikerül egyet agyoncsépelned, rendkívül finom és tápláló csemegéhez jutsz (ha van nálad valamilyen éles fegyver). Főként bozótos terepen fordul elő. |
GYÓGYÍTÁS Ez egyike a legfontosabb képességeidnek. Ettől függ, hogy milyen hatékonysággal vagy képes gyógyfüveket találni, milyen módszereket ismersz sebesüléseid kezelésére és regenerálására. Az igazán profik még ott is boldogulnak, ahol semmilyen növény nem terem. A gyógyulás mértéke függ attól még, hogy mennyire vagy megsebesülve, mennyi pontot költöttél a gyógyításra, és mennyi az egészséged. |
LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY) Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól. |
REJTŐZKÖDÉS A rejtőzködés inkább a bölcsek, mint az erősek képessége. Ennek birtokában tudsz láthatatlanná válni, eltűnni a nálad erősebb ellenfelek elől. Minél magasabb a rejtőzködés képességed, annál jobb szaglású, jobb érzékszervű ellenfelek elől bújhatsz el. |
SZÁRNYAS GÖMBÖC (12. SZÖRNY) Ezek a szőrös testű, denevérszárnyú repülő ragadozók apró méretük ellenére meglepően szívós támadók tudnak lenni. Gyorsaságuk miatt nehéz őket eltalálni, talán legjobb megoldás egy ütőfegyverrel lecsapni őket. |
LILA BREKK (11. SZÖRNY) Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén). |
SMIRGLIBOKOR (31. NÖVÉNY) A bozótos terepen növő smirglibokor levelei különösen érdesek: egy ilyet leszedve, akár nagyon kemény felületeket is simára dörzsölhetsz. A levél gyűjtéséhez a KT 29 parancsot kell kiadnod, 1 pontért. |
KAJA (2. TÁRGY) Az ennivaló (talán nem meglepő módon) alapvető fontosságú az életben maradás szempontjából. Élelemszerzéssel (E parancs) pótolhatod. Ha éhes vagy, automatikusan eszel a készleteidből. |
VADÁSZAT A vadonban nincsenek ABC-k, ahová bemész, bepakolsz a kosárba, és már meg is van a vacsora. A mindennapi betevő megszerzéséért bizony meg kell küzdeni. A vadászathoz való szakértelmed nemcsak azt mutatja, hogy milyen jól tudsz különböző állatokat elejteni, hanem milyen ügyes vagy ehető gyümölcsök, bogyók találásában. A vadászat sikere függ még a tereptípustól, ahol vadászol, az elköltött pont mennyiségétől, és attól, hogy milyen felszerelésed van. Néha az is előfordulhat, hogy "valami nagyobbal" akadsz össze az élelemszerzés folyamán, és a vadászból vadászott lesz... |
RAMBÓ BOGÁR (14. SZÖRNY) Ez az apró (csak fél méter), de igen harcias bogár nehezen állítható le, ha egyszer nekimegy valakinek. Kitinpáncéljáról a vágófegyverek nagyon könnyen lecsúsznak. Főként sík terepen van rá esélyed, hogy péppé verd. Nem ehető, akárcsak a legtöbb szörny. |
VESZETT ROZMÁR (639. SZÖRNY) Különös látványt nyújt ez az örök jég és fagy birodalmából érkezett állat, ahogy két hatalmasra nőtt szemfogával éppen léket próbál vágni a fehér porhóval bevont, tükörsima felületen. Ha pedig ez megvan, különösen ortopéd végtagjaival egyetlen lendülettel képes elrugaszkodni, és hatalmas csobbanással alámerülni a bizonyára dermesztően hideg vízben. Legalábbis ez történne, ha gombszerű szemeivel nem szúrná ki rögtön, ha figyelik. Ha pedig már be is azonosította a rejtélyes célpontot, miért ne próbálná meg az élelemként becserkészését ezekben a különlegesen ínséges időkben. |
A JÁTÉKHÉT LEMARADÁS BEHOZÁSA Mostantól, havonta egyszer, lehetőséged van arra, hogy kiadd az EXT, azaz visszadátumozás kérelem parancsot (ezt a parancsok között kell kiadnod, nem az UL küldő EXT rovatába kell beírnod!), melynek köszönhetően, az Extra fordulókhoz hasonlóan, többet léphetsz a jövőben. Minél jobban le vagy maradva játékhétben a játék kezdetekor indultaktól, annál több játékhéttel dátumozunk vissza. Csak azok adhatják ki ezt a parancsot, akiknek az aktuális játékhetükhöz képest max. 1 játékhét lemaradásuk van, vagy van jelenlét bónuszuk. A konkrét számok pedig (ha az adott játékhét között adod ki az EXT parancsot, ennyi játékhéttel dátumozunk vissza): * 25. játékhéttl 100. játékhétig - 25 játékhét. * 101. játékhéttl 200. játékhétig - 20 játékhét. * 201. játékhéttl 300. játékhétig - 15 játékhét. * 301. játékhéttl 400. játékhétig - 10 játékhét. * 401. játékhéttl 500. játékhétig - 5 játékhét. * 501. játékhéttl 600. játékhétig - 3 játékhét. * 601. játékhéttl - 2 játékhét. |
Erő: | 15 | Szint: | 1 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 0 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 13 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 58/26 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3 (+3) |
7,69 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 127 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 (+1) | 2. nyomkövetés: | 1 (+1) | 3. gyógyítás: | 1 (+1) |
4. harcművészetek: | 1 (+1) | 5. vadászat: | 1 (+1) |
Összsúly: 0.80 kg | Megterheltség: 2% |
Még 148 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | kaja (#2) | 1 | vizestömlő (#3) |
-1 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|