Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. szept. 1. 15h:08' EZ A 1. JÁTÉKHETED, 1. FORDULÓD 2. játékheted kezdete: szept. 8. A következő fordulódat legkorábban a 2. játékhéten tudjuk betáplálni. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1245 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
e 40 | élelemszerzés 40 pontért |
fgy 40 40 | felt. gyógyítás 40 40 |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
(Továbbmész...) [-222,-6] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy quwarg harcos közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rambó bogár testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
kt 6 1 | elkészíted a 6. tárgyat (1 darabot) |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [-223,-8] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lebegő gomba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Oopssz, ez mellément! A lebegő gomba megüti a jobb karodat a mancsával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [-223,-9] A terep továbbra is ritka erdő. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy korongfát. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Hmm, csak egy lebegő gomba. Ettől nincs semmi félnivalód. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+1.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a lebegő gomba testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lebegő gomba mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [10 pontot használtál fel, van még 5.]
Csobogó, tiszta vizű kék patak képe jelenik meg előtted, de a szomjúságodat ez nem csillapítja. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 5 pontod maradt, ebből a következő körre 5 pontot vihetsz át. Kapsz még 114 pontot. A következő körben tehát 119 pontot költhetsz el.
AZ ALANORI CSATORNA Az alanori csatorna egyike VI. Borax legnagyobb szabású építkezéseinek. Az eredetileg öntözési célokra ásott rendszert a tűzvihar utáni negyedik hónapban kezdték el az uralkodó utasítására kibővíteni. Az eredmény egy közel három mérföld széles, a félsziget északi partjától egészen a déliig egyenesen húzódó, közepénél 12-15 méter mély csatorna lett. Az építkezés közel másfél évig tartott, rabszolgák és szabad emberek tízezrei dolgoztak rajta, de a legnagyobb segítséget persze az udvari mágusok jelentették. Részben a tenger vize, részben jónéhány, mesterségesen belévezetett patak vize táplálja. A csatorna elsődleges célja a birodalom szívét képező sűrűn lakott területek védelme. A rossz nyelvek szerint Borax nemcsak a nyugaton megmaradt esetleges sötét armadákat akarta ezzel távoltartani, hanem a kiéhezett menekülők/túlélők áradatát is. No igen, az arénajátékokon szívesen látott vadonból toborzott barbárok nem lennének kedves vendégek az amúgy is túlzsúfolt városok mindennapjaiban. A biztonság kedvéért a csatornába tízezer vércápát is telepítettek, és a mágusok egy igen ártalmas energiamezőt húztak fel a keleti parton. Ennek ellenére az igazán bátrak és tapasztaltak megpróbálkoznak átjutni ezen a tömérdek veszélyen is, tudva, hogy micsoda jólét vár rájuk a túlparton. Légy azonban figyelmeztetve: a visszajutás még az átjutásnál is nehezebb és fájdalmasabb... |
DORNODON MEGIDÉZÉSE Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben: "Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!" Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra. |
Erő: | 20 | Szint: | 2 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 139 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 1 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 44 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 62/33 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
Pszi pont: | 7/1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 1 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 1 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. harcművészetek: | 1 | 14. zene: | 1 | 15. szörnyismeret: | 1 |
16. pszi: | 1 | 17. zárnyitás: | 1 | 18. vadászat: | 1 |
19. vitalitás: | 1 | 20. bányászat: | 1 | 21. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
Összsúly: 0.06 kg | Megterheltség: 0% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 149 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
3 | álompor (#396) |