Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Egy-egy ellen
(Kalandok Földje)
Küldd el képeslapként!
A Kalandok Földjén választhatsz, tömegsebző vagy egy célpontra ható varázslatokat használsz. Az első, bár hatékonyságban alulmúlja a másodikat, különösen értékes, ha egyszerre többen támadnak rád.
Nézz szét a galériában!
Legendás cél: 1000 lap
HKK tiltások és nerfek 2024 július
Nyári MondoCon 2024. július 13-14.
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Legendás cél: 1000 lap (6)
Lapötletek (64982)
TF help (6660)
HKK tiltások és nerfek 2024 július (62)
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Jólvanovits Morgó 100. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 14. 9h:39'
EZ A 125. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
126. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4321
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 641

JÓLVANOVITS MORGÓ KALANDJAI


20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,84] koordinátán. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (101 arany), 1 dözmöng szivet (100 arany), 1 remák szivet (222 arany). Black-Robed Mage átadott neked a 15. napon 5 TU-t. A táborozás 10. napján összeakadsz Simóniával. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy nyu-shuriken. Hátasa egy idomított trikornis. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Gyerekkel van! Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. A 15. napon újból találkozol Simóniával. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Leslie, amikor összefutottatok, adott neked egy rókafarkat, egy Thargodan esszenciát (ld. enc.), 2 rézdarabot és 2 óndarabot. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is az elit palotaõr (ld. enc.), a palotaõr (ld. enc.), az udvari mágus (ld. enc.), a vadászkutya (ld. enc.), az arató csattanat (ld. enc.) és a pattanóböde (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) díszes rézpajzsot (ld. enc.), sallank nyilat (ld. enc.), téfea-agyat (ld. enc.) és mérgezett vasnyilat (ld. enc.). Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat. Varázserõd regenerálódik. (+60 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+5 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)] Sokat keresgéltél, hátha találsz egy színes dözmöng fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 235.]

* 1. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefõzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 235.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyûlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyõ pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. KP: elmormolod a 78. varázslatot
Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]


ef 6 energia fejlesztése 6
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 1648 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. [60 pontot használtál fel, van még 165.]

m 8 8 1 mozogsz északra, északra, északkeletre
[71,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy szürke rinocérosz. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 30 ütõ ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A közelharc elõtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz bal elsõ lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyû lándzsával eltalálod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,82] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).

(Továbbmész...) [72,81] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét, amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Észreveszel egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 130.]

kt 94 2 elkészíted a 94. tárgyat (2 darabot)
Legyártottál 2 bronzhegyû nyilat. [20 pontot használtál fel, van még 110.]

kt 547 5 elkészíted az 547. tárgyat (5 darabot)
Legyártottál 5 nyílpuska lövedéket. [10 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[71,81] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

(Továbbmész...) [70,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy manifesztátor. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a manifesztátor testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [69,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak tiszteletére. VU.8. KN " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah hívõi építették. Kiásol a földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy adamantit erõd (552. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 73.]

be 552 bemész az 552. épületbe
Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erõdbõl. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes vasvértezetet viselõ férfi sétál elõ. Jobb kezében egy fénylõ vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja: - Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsõségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja. - Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Röviden mesélsz kalandjaidról. - De jó hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [ 140 tapasztalati pontot kaptál.] Diadalmasan adod át a nyílvesszõket. - Köszönöm, nekem is van elég - hárítja el a harcos, majd a homlokára csap és hálálkodva veszi át õket. - Remek munka volt. A második küldetés: tisztítsd meg a varkaudar fészket, ahol az ellenfél seregeinek elit magja gyülekezik! Íme, a rejtekhely térképe:

                
 7      4   5   
                
                
     6          
                
 8        2  3  
                
                
                
       10        
 9          1   
                
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
Ez a 37. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 18 mérföldre található. Elbúcsúzol a csupa izom fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 68.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[68,82] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetõen felmordul.

(Továbbmész...) [67,81] Bozótos terepre értél. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy húsevõ magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a húsevõ magszim bal oldalát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A húsevõ magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 50.]

szk 124 keresed a 124. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még 50.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul elõadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]

ba 146 nem támadod a 146. szörnyet
BA 146 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 20.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 15.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 21, 12. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltõdtek! EF-elésed újra a kezdetektõl indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következõ körben tehát 256 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor elsõ ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektõl. Se szív, se máj, se tüdõ. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erõvel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.

ELIT PALOTAÕR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaõröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte õket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi õket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaõrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz gyõzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra elõkerül még három palotaõr.)

PALOTAÕR (134. ELLENFÉL)
A palotaõrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent õk õriznek, a király és a helytartók feleségeitõl kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt.

UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL)
Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum elõtt, inkább dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két támadó és védekezõ varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek.

VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY)
Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb fõurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók. A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot õk sem bírják átharapni.

ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról, amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélõk Földjét még a háború kezdeti szakaszában el akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmezõ arató csattanat pár. Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erõs lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhetõ, hogy a gyomrából idõnként felbüfögött förtelmes bûz még a legedzettebb kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.

PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztetõ tüskékkel. Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád elképesztõen hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet kipukkasztani.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erõsítesz, fémhegyû sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.

TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bûzû massza lesz belõle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell felhasználnod.

MÉRGEZETT VASHEGYÛ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyû nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésû lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelõsz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyû nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyû nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.

XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Elõveszed kõkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erõs mágikus erõvel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csõdöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.



KARAKTERLAP
Jólvanovits Morgó, egy vörös, göndör hajú, zöld szemû gnóm férfi vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.

 Erõ:17 (19)  Szint:14  Merészség:5/3 Magasság:125 cm 
 IQ:26  Támadás:15  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:19 (20)  Védekezés:32  Menekülés:30 % Életkor:101/101 év 
 Egészség:20  Életpont:230/219  Jellem: jó (36) Tul. pont:
 Szerencse:20 (25)  Varázspont:185/67  Pénz:211 arany Kép. pont:
 Tudatpont:12/0   Pszi pont:7/0       
Eddig összesen 429 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1514 TP-t kaptál. Jelenleg 74962 TP-d van. A következõ szinthez még 38 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, nukleáris cickány, dombi yeti. A 90. fordulódban 899 arany került a bankszámládra. 1033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  szúrófegyverek: 10/2 (+5%)   vágófegyverek: 13/87   ütõfegyverek:1/65
  lõfegyverek: 18/33 (+15%)   dobófegyverek: 3/44   

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 7/69   2. nyomkövetés: 14/6 (+12%)   3. lopás:2/79
  4. mászás: 6/25   5. csapdakészítés: 10/45 (+5%)   6. csapdaészlelés:4/35
  7. gyógyítás: 13/29   8. titkosírás: 3/10   9. felderítés:4/30
  10. szörnyidomítás: 3/39   11. taumaturgia: 13/92 (+3%)   12. szerencsejáték:1/40
  13. zene: 6/4 (+30%)   14. szörnyismeret: 4/36 (+18%)   15. pszi:1/54 (+5%)
  16. vadászat: 8/62   17. bányászat: 15/35 (+15%)   18. fõzés:6/26

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot )
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP)izomernyesztés (#33, 6 VP)varázsvédelem (#34, 8 VP)
tompítás (#40, 8 VP)villámcsapás (#50, 18 VP)láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)idõcsere (#285, 5 VP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)  
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
láth. észlelése (#78)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nõk (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> alattomos manó (#756)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kõszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bíbor erõöv (#291) 1 * láncing (#222) 1 * lánckesztyû (#230)
1   mászókarom (#78) 1 * rejtõköpeny (#277) 1 * teknõcpajzs (#417)
1 * varkaudar csizma (#317) 1 * vassisak (#160)    
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyû lándzsa (#87) 1   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20)
1 * gnóm nyílpuska (#546) 1   kõkalapács (#13) 3   mérg. nyílp.lövedék (#548)
9 * nyílpuska lövedék (#547) 1 * ryuku szablya (#695) 2   szögletes kõ (#17)
20   tüske (#22) 1   vadászkés (#1264) 1   varkaudar szablya (#516)
1   vashegyû lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
5   ezüst gyûrû (#180) 3   ezüst karkötõ (#158) 2   ezüst nyaklánc (#117)
1 * obszidián karkötõ (#229) 1 * örökkéval.smaragdja (#1115) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1 * umbatari karkötõ (#278)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytû (#272) 1   ásó (#34)
1   bronzkulcs (#76) 1   csontkulcs (#74) 3 + deus ex machina (#1)
1   dobóháló (#221) 1   ezüst kulcs (#184) 2   fáklya (#36)
1   furulya (#233) 1   kis vaskulcs (#40) 1   márványkulcs (#245)
1   mászókampó (#165) 1   nagy aranykulcs (#246) 1   nagy bronzkulcs (#185)
1   nagy vaskulcs (#186) 1 + nyílcsapda (#243) 1   Ramirez feszítõvasa (#1261)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdõ üstje (#1167) 1   szeksztáns (#32)
2   szent jogar (#150) 1   vaskulcs (#183)    
Löttyök és porok, tartóstul
3   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 30]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
4   huhogó bibe (#332) [bennük 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40]
3   kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1   sullár hólyag (#168) [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2]
4   uzbány csõr (#169) [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28]
3   vizestömlõ (#3) [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14]
2   zöld üveg (#82) [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
5   álompor (#396) 1   amniosz (#203) 2   csillezsályalevél (#1253)
1   darázsszárny (#652) 1   dözmöng szív (#122) 1   fémrúd (#104)
6   fõnixtoll (#563) 5   gyöngymangó (#135) 1   hebrencs állkapocs (#130)
20   kaktusztüske (#114) 1   kazmár gyökér (#205) 9   madártoll (#112)
1   magszim bél (#103) 1   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
2   móri gyümölcs (#116) 3   óndarab (#85) 1   ormánygõte csont (#21)
8   pirkit (#153) 1   púderkõ (#119) 1   remák szív (#264)
1   rókafarok (#124) 4   smirglilevél (#29) 1   szárnyas hernyó (#69)
1   Thargodan esszencia (#328) 4   vasérc (#152) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 47.03 kgMegterheltség: 97%
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 bronzhegyû nyíl (#94) 2 madártoll (#112) 3 pirkit (#153)
5 vasérc (#152) 3 víz (#27) 2 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 hebrencs állkapocs (#130) 1 magszim bél (#103)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 4 nyílpuska lövedék (#547) 1 óndarab (#85)



E körben tett lépéseid térképe

(67,81) húsevõ magszim (#67), Dornodon oltár
(69,83) kaffogó hebrencs (#88), adamantit erõd (#552), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Leah oltár
(70,82) Fairlight oltár, 21. jellempróba, manifesztátor (#124)
(71,82) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 40. jellempróba
(71,83) piromenyétek (#99), oltár, nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szürke rinocérosz (#346)
(72,81) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelõhely

TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA

Jólvanovits Morgó 100. fordulója

SZÖRNYEK

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetû (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygõte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszõrû pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kõszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35) manó (#36)
gorombilla (#38) lebegõ gomba (#39) hamupók (#40) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43)
Baar-ork (#44) Duer-ork (#45) Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49)
technokolin (#50) gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rõtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kõevõ (#62) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevõ magszim (#67) móleon (#68) evaporõr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77)
színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94)
mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99)
szõrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104)
vadász varkaudar (#108) nyuhaj karbin (#110) ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítõ rája (#113)
vérszomjas csüldõ (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetû (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevõ (#119) bibircsók-óriás (#120) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaõr (#133) palotaõr (#134) karmos tankány (#137)
agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szõrlajhár (#141) udvari mágus (#142)
vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145) kardfogú fülemüle (#146) fémbontó szójer (#150)
nukleáris cickány (#155) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) massza (#217) pszi elementál (#221)
ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) északi aurach (#350) halálmadár (#351)
tesh alligátor (#353) nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
dombi yeti (#366) rõtmanó berzerker (#369) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) fagyféreg (#640)
lábascet (#647) csontlepke (#746) alattomos manó (#756)

TÁRGYAK

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlõ (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kõkés (#6) kõhegyû lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kõkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bõr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kõ (#17) parittya (#18) kerek kõ (#19) fúvócsõ (#20)
ormánygõte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tûzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszõr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbõr (#41) távcsõ (#42) tükör (#43) királygyík bõr (#44) kis bõrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bõr (#47) antilopbõr (#48) kígyóbõr kesztyû (#49) arany (#50)
bõrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bõrsisak (#57) ködmangó cserje (#58)
ködmangó (#59) ködkapu (#60) árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63)
$csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bõrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
díszes rézpajzs (#84) óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyû lándzsa (#87) bronzsisak (#88)
bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90) manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93)
bronzhegyû nyíl (#94) bakkura bõr (#95) bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) rákpajzs (#98)
fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103)
fémrúd (#104) evaporõr háj (#105) fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvesszõ (#108)
vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113)
kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118)
púderkõ (#119) tábla (#120) dözmöng szív (#122) göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) sallank nyíl (#129)
hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134)
gyöngymangó (#135) rúnakõ (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139)
denevér szimbólum (#140) nap szimbólum (#141) villám szimbólum (#145) oltár (#146) hebrencs csapda (#147)
mocsári penke (#148) grok-képzõdmény (#149) szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152)
pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötõ (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függõ (#162)
karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165) ugh méreg (#166) sziklafészek (#167)
sullár hólyag (#168) uzbány csõr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171) téfea-agy (#172)
nekrofun (#173) harci kalapács (#174) vashegyû nyíl (#176) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179)
ezüst gyûrû (#180) vasalt bunkó (#181) vashegyû lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184)
nagy bronzkulcs (#185) nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189)
aranylánc (#191) aranygyûrû (#193) obszidián függõ (#195) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fûszertartó (#210) dorony tüdõ (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214)
fedett verem (#219) háló-csapda (#220) dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védõgyûrû (#223)
orgyilkos tõr (#225) obszidián karkötõ (#229) lánckesztyû (#230) acélpengõke (#231) furulya (#233)
tatu dob (#234) lajhár csont (#236) lant (#238) tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243)
márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246) fekete bõrcsizma (#247) pszi kõ (#248) bumeráng (#249)
tatu ködmön (#255) nehezék (#258) remák szív (#264) purifikátor háj (#269) szürke bõrkesztyû (#271)
aranytû (#272) sárga erõöv (#276) rejtõköpeny (#277) umbatari karkötõ (#278) bíbor erõöv (#291)
varkaudar csizma (#317) ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333)
rézgolyó (#343) súlyzó (#347) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa burát (#384)
szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396) fõutca (#399) ház (#400)
vas fejpánt (#408) aranypikkely (#415) teknõcpajzs (#417) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435)
szent liget (#439) térkapu (#452) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erõdítmény (#488)
sárkánytanya (#492) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) gnóm nyílpuska (#546) nyílpuska lövedék (#547)
mérg. nyílp.lövedék (#548) fõnixtoll (#563) darázsszárny (#652) darázsfarok (#654) aurach fog (#657)
alligátorbõr (#661) nektoraf faggyú (#667) szulfin (#676) szulfagor agyar (#677) ryuku szablya (#695)
manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkõ (#700) Rahn ékkõ (#701) rõtmanó kacagány (#714)
mûvészi porolit (#720) varázsfiola (#828) örökkéval. rubinja (#900) örökkéval.gyémántja (#1065) varkaudar csont (#1113)
örökkéval.smaragdja (#1115) Rodger kezdõ üstje (#1167) tûzrakó hely (#1169) malom (#1204) szekérkaraván (#1215)
megbûvölt utazóláda (#1218) fejsze (#1240) vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253)
Ramirez feszítõvasa (#1261) vadászkés (#1264)

RECEPTEK

fõtt étel (#1)

PARANCSOK

Röv.  1.PAR.    2.PAR.    3.PAR.    TVP    Utasítás                
A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása                              
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása                  
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása                         
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása                               
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása                                 
BA   élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  barátságosság                              
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe                         
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba                   
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba                    
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése                      
BPB  [sorszám]                        -  befejezõ parancs berakása                  
BPK  sorszám                          -  befejezõ parancs kivétele                  
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása                   
D    tárgy                            -  tárgy eldobása                             
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése                            
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása                  
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása                          
É    TVP                           1-40  élelemszerzés                              
EA   mit       darab                  -  eladás boltban                             
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása                  
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés                  
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése                    
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés                                  
ERKI [kaland.]                       20  erõszakos kilép(tet)és                     
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvõ                                     
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem          
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás                   
FA   tárgy     kalandozó darab        3  futárpostának átad                         
FAA  tárgy     [tárgy]   [tárgy]  par*3  futárpostának átad                         
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért                    
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás                   
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata                  
FGY  életerõ%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás                       
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése                    
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés                        
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás                         
FLH  szint     fegyver                -  felt. lõfegyver használat                  
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás                   
FM   TVP                              -  feltételes mászás                          
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség                        
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás                        
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat                  
FTV  varázslat élõlény                -  feltételes T/V varázslat                   
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat                  
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság                      
GY   TVP                           1-40  gyógyítás                                  
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyûjtés szelekció                          
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel                       
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat                        
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése                             
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyûjtés                            
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása                  
IN   kalandozó élõlény   tárgy        -  információ átadás                          
JLK  kód                              5  jelszó kimondása                           
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt                     
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfbõl                          
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.                    
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz                          
KF   tárgy     3		      -  õriz a tolvajok ellen                                    
KF   lõfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lõfegyvert                     
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése                          
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés                     
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés                      
KÖTL létszám   vezetõ                 -  Közös Tudat létrehozása                    
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása                   
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele                   
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyûjt                             
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet                        
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól                         
LE   tárgy                            -  letesz/elrak                               
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás                  
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)                        
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás                       
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban                    
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata                   
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség                       
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése                   
SZK  szörny                          10  szörnykeresés                              
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése                    
T,FT élõlény   [élõlény] [élõlény]    -  élõlény megtámadása                        
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése                    
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése                      
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése                       
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás                  
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása                   
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába                      
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás                                  
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban                           
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés                                 
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra                     
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás                   
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása                    
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertõl                    
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal                      



Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.