100. forduló, 102. forduló, Wuleen-Tan összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. máj. 5. 9h:06'
EZ A 127. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
128. játékheted kezdete: máj. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4676
SZÁMLA : XXXX

WULEEN-TAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [67,85] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Varázserőd regenerálódik. (+33 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+33 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy törpemammut nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 261.]

* 3. KP: kf 1115 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1115. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 261.]

* 4. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 256.]

vps 40 VP spórolása: 40
Félreraktunk, letiltottunk neked 40 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 256.]

ek 7 16 5 t. energia kisütése: 7 16 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) [-5 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[66,85] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy uzbány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az uzbány testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az uzbány fejét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Látsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [65,86] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Felismered. Ez egy nektoraf. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [64,86] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A távolban sakálok üvöltenek. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az uzbány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 232.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 218.]

m 6 mozogsz nyugatra
[63,86] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy nektoraf. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 210.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy bundás csirmáz!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a bundás csirmáz bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. [16 pontot használtál fel, van még 194.]

m 6 7 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[62,86] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy vízionár. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [61,85] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az evaporőr hengertestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápol, de mindhiába. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Leah oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy rúnakő van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [60,84] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Itt lángolt fel a Pentagramma, telihold idején. Pentagramma Testvérisége. " Találsz egy tűzbokrot. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kavadu közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kavadu bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kavadu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[59,83] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Fairlight híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet.

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [58,82] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Az észak-dél irányba húzódó Pillanat hegység tövében vagy. Ettől keletre kezdődik Maad. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,81] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet. Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 134.]

be 39 bemész a 39. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Hamarosan egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy csontszurony. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a varkaudar testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kilukasztod a varkaudar testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vadászkéssel egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A varkaudar megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt. Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [4. PONT.] Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Hamarosan egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a vadász varkaudar nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 463 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 kígyóbőr kesztyűt és 1 bronzkulcsot (ld. enc.). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! 14 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 10 kaja és 1 gyöngymangó. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [25 pontot használtál fel, van még 104.]

dd 76 eldobod a 76. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 104.]

lm 19 15 1 mozogsz 19 15 1
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [7. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 2 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy téfea magoflux van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a téfea magoflux jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a téfea magoflux jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megcsapod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dözmöng szivet, 1 csontszablyát, 1 kavadu iszákot és 5 gyenge mérget. Nem lepődsz meg, hogy egy varkaudar mágus lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 25 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a varkaudar mágus jobb karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Morbid van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Morbid gyenge testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Morbid bal vállát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vadászkéssel felnyitod a Morbid testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elhajolsz a Morbid ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 8 életpontot vesztettél. A Morbid szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 528 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 1 aranyláncot és 1 csuklyavirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [19. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-13 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Folytatod az utat. A folyosót egy másik járat keresztezi. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [15. PONT.] Hirtelen egy varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontkés. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vadászkéssel végigvágod a varkaudar testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 153 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [60 pontot használtál fel, van még 44.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 44.]

ef 5 519 energia fejlesztése 5
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: le 1115 0 0 leveszed/lerakod az 1115. tárgyat
Elteszed az örökkéval.smaragdját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: av 13 0 0 alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 10, 1.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 243 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

BRONZKULCS (76. TÁRGY)
Ez a szépen megmunkált, bronzból készített kulcs igazi értéket annak jelent, aki nem rendelkezik más, zárt ládák kinyitására alkalmas eszközzel.

VARKAUDAR MÁGUS (128. SZÖRNY)
A varkaudar mágusok ugyan csak szagolgatják a mágia tudományát, de lángcsóváikkal és energiatüskékkel azért komoly fejfájást tudnak okozni egy kezdő kalandozónak. Közelharcban nem annyira jók, mint egy harcos varkaudar, de azért megállják a helyüket. Nagy, földig érő, fekete köpenyben járkálnak, bunkósbotjukra támaszkodva. Vörösen izzó szemük látszik csak ki a csuklya alól. Varázslataikhoz nem használnak varázslatkomponenseket: hogy hogyan képesek erre, még senki sem tudta kiszedni belőlük. Titkukat mindig magukkal vitték a sírba.

MORBID (127. ELLENFÉL)
Morbid, a gonosz varázsló Irthanonnál, Dornodon egyik kiképzőtisztjénél tanulta a mágia tudományát. A háború utáni zűrzavarban nekikezdett, hogy megszervezze saját birodalmát, és ehhez erős támogatásra lelt a vezetőt kereső varkaudarokban. Bár tapasztalt a varázstudományban, egy jó fegyverforgató könnyedén legyőzheti, ha a közelébe tud férkőzni.

KARAKTERLAP

Wuleen-Tan, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran kisebb papja vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 19 (22) Szint: 17 Merészség: 6/4 Magasság: 184 cm
IQ: 18 Támadás: 19 Agresszió: 4 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 15 (20) Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 14 (16) Életpont: 248/278 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (16) Varázspont: 162/45 Pénz: 1362 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 42/3 Pszi pont: 82/54 EFejl: 30
Eddig összesen 844 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 015 TP-t kaptál. Jelenleg 239 578 TP-d van. A következő szinthez még 20 422 TP szükséges. Trófeáid: kardszárnyú pocok, arató csattanat, erszényes elkarog. A 74. fordulódban 17630 arany került a bankszámládra. 18687 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 21/19 vágófegyverek: 17/29 (+25%) ütőfegyverek: 2/28
dobófegyverek: 21/20 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -14.); ubuk dobónyíl (#138) max. 2 db (15 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
57,81 mezőn táborozol
Legfeljebb 45 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 177 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/90 (+36%) 2. nyomkövetés: 21/47 (+45%) 3. mászás: 7/45 (+8%)
4. csapdakészítés: 23/69 (+11%) 5. csapdaészlelés: 2/35 (+18%) 6. gyógyítás: 18/12
7. titkosírás: 2/25 8. felderítés: 2/29 9. szörnyidomítás: 5/108
10. teológia: 8/81 (+6%) 11. taumaturgia: 12/71 12. versengés: 5/9
13. zene: 1/11 14. szörnyismeret: 11/70 (+22%) 15. pszi: 13/3 (+8%)
16. zárnyitás: 9/88 (+536%) 17. vadászat: 1/67 18. bányászat: 18/32 (+26%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
vízionár (#66), nektoraf (#355)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
beszéd állatokkal (171)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 80 TU. szükséges még: 10 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1165 TU szükséges.)
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 spiritusz (#170) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranylánc (#191) 2 bunkósbot (#9) 1 csontkés (#11)
1 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 csuklyavirág (#133)
1 dözmöng szív (#122) 1 evaporőr háj (#105) 5 gyenge méreg (#26)
1 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2) 1 kavadu iszák (#25)
1 kavadu lebeny (#24) 1 kígyóbőr kesztyű (#49) 4 rézdarab (#70)
1 téfea-agy (#172) 2 uzbány csőr (#169) 2 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar lándzsa (#224)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68
80
81
82
83
84
85
86
87
(57,81) a 39. labirintus bejárata, világítótorony (#156), Tharr oltár, érclelőhely, varkaudar (#64), vadász varkaudar (#108), téfea magoflux (#98), varkaudar mágus (#128), Morbid (#127)
(58,82) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely
(59,83) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Fairlight oltár
(60,84) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kavaduk (#19)
(61,85) evaporőr (#69), 23. jellempróba, oltár
(62,86) vízionár (#66), Fairlight oltár
(63,86) grok-képződmény (#149), nektoraf (#355), bundás csirmáz (#93)
(64,86) uzbány (#102), mély kút (#93), Raia oltár, százfogú (#53)
(65,86) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), nektoraf (#355)
(66,85) uzbány (#102), Fairlight oltár, 42. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A megmentett lelket (1952) fel lehet áldozni minden olyan tereptárgynál, ami oltárként is funkcionál: Ezek a követkeők: templom (256), fény szentélye (376), szent tölgyfa (393), sárkánytanya (492), barátság szent tüze (484), Chara-din monolitja (524), istenek szentélyei (1173-1180). Termlszetesen csak azoknak a karaktereknek működik, akik amúgy is tudnak imádkozni ezeken a helyeken.
* - Mostantól az istenek szentélyei (1173-1180) oltárként is működnek, azaz lehet bennük pl. imádkozni. Eddig nem lehetett.
* - Az oltár eltörlése varázslat ezentúl eltörli a felszenteletlen és félig kész oltárakat is.
* - Bekerült a játékba az első létsík, a Víz síkja. Az átvezető küldetéssort a Kiégett Földek közepén érdemes keresni.

Üzenet küldése a karakternek