100. forduló, 102. forduló, Zyon összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 30. 12h:02'
EZ A 143. JÁTÉKHETED, 101. FORDULÓD
144. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5881
SZÁMLA : XXXX

ZYON KALANDJAI


10 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,58] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Idegen jelenlétet érzel a fejedben. Amióta találkoztál azzal a lénnyel, többször is előfordult már. Hogy mit keresett, nem tudod, de néha nem emlékszel dolgokra, keresed a tárgyak, lények nevét. Tudod, hogy nem most találkozol ezzel a valamivel... De mikor is? Hol is? A mostani alkalom más: a lényre gondolsz, érzed, hogy fájdalmai vannak. Segíteni akarsz neki, önként ajánlod fel neki véredet, erődet. És ő kegyesen elveszi, térdre kényszerít, ahogy belőled regenerálja sérüléseit... Többen csodálkozva néznek rád. Nem tudják - nem tudhatják -, milyen az, ha egy vámpír bélyegét viselik...
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a csontkést, majd a bal kezedbe veszed az orgyilkos tőrt. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

* 2. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 13 elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 272.]

ea 74 eladod a 74. tárgyat
Eladtál 1 tintacsigát. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

m 3 mozogsz délkeletre
[74,59] Folytatod sétádat a házak közt.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " ELF vagy? Aurád NEM FEHÉR? Ne gondolkozz tovább: állj a drow-ok közé. " Észreveszel egy teljesen lerombolt vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését Haláltánc kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Nem mindig az erő a nyerő! Vigyázz! Jön az ÁRNYMENŐ! U.M.A. (5569) az ÁRNYMENŐ! " A következő épületeket látod: egy ezüst mágustorony (670. épület.), egy Mélysötét Aréna (683. épület.), egy kolostor (690. épület.) és egy Földelem Kapuja Harci Iskola (698. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Álljon-e tábla az ősi Istenek tiszteletére. Hirdesse Rhatt és Bufa régvolt nagyságát és tanait. Állította Hexeter az Ősi Hajnal Lovagjai [9167] K.T. tagja közül. " [8 pontot használtál fel, van még 264.]

vtn 30 varázslat tanulás: a 30. varázslatot
Elszánod magad, és bekopogtatsz a nagy ezüstkarikával. Sokáig nem történik semmi, de azután hangtalanul kitárul az ajtó, és megjelenik egy ezüstös rúnákkal hímzett köpenyt viselő, áttetsző alak. Faragott, kígyómintás botján kékes szikrák szaladgálnak. A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: tüskepajzs. (ld. enc.) Lebotorkálsz a lépcsőn, és nemsokára újra a kapun kívül találod magad. [35 pontot használtál fel, van még 229.]

tv 30 támadó/véd. varázslat a 30. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: tüskepajzs. [0 pontot használtál fel, van még 229.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[73,59] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ez itt egy koszos porfészek, Szénaszag, ahova nézek... " Felfedeztél egy fény szentélyét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Sheran szeret téged - miért fordulsz el tőle mégis? " Van itt egy fogadó a Zöldfülű Kalandozóhoz. (684. épület.), egy városháza (685. épület.) és egy piroslámpás ház (696. épület.). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Melyik tárggyal menjen el, melyik tárgy az, ami érdekel... ÁRNYMENŐK by U.M.A. "

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 213.]

ee 231 212 153 eladod a 231. tárgyat a 212. tárgyat a 153. tárgyat
Eladtál 2 acélpengőkét. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 3 dorony tüdőt. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 8 pirkitet. 16 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 213.]

ee 105 44 130 eladod a 105. tárgyat a 44. tárgyat a 130. tárgyat
Eladtál 2 evaporőr hájat. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 királygyík bőrt. 3 aranyat kaptál.
Eladtál 1 hebrencs állkapcsot. 4 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 213.]

pbe 100 beraksz a bankba 100 aranyat
(Csak 77 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 284 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[73,60] Továbbmész a város utcáján. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy orgyilkos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (taumaturgia: 1. szint). (ld. enc.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összefutsz High Densityvel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Leah kisebb avatárja. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Fegyverzetét egy varkaudar pusztító trófea, egy teriád törzsfő trófea és egy királyi lovag trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd Shandul. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Arynor Yllron. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [74,61] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fémbontó szójer közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a fémbontó szójer testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bronzkulcs felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [75,62] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Csak egy emberevő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az emberevő jobb karját. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az emberevő meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 1 borostyán függőt. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [44 pontot használtál fel, van még 169.]

m 4 mozogsz délre
[75,63] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trappoló dinymák került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a trappoló dinymák jobb vállát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a trappoló dinymák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a trappoló dinymák szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy manóodút. Megtudod, hogyan szerezhetsz Rahn ékkövet. (ld. enc.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Látsz egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Raia oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 161.]

jlk 1816 jelszó kimondása 1816
Lesz ami lesz! Kimondod a jelszót, készen arra, hogy beleülj a mészárszékbe. A kudarc teljes - nem történt az égvilágon semmi sem! [5 pontot használtál fel, van még 156.]

m 5 6 5 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délnyugatra
[74,64] Amerre csak a szem ellát, dombok. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Dornodon oltár van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szeppent rákfatty. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a szeppent rákfatty jobb első lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szeppent rákfatty kitines ollóját. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöföd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 583 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 8%}
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [73,64] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy hegyi rák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a hegyi rák jobb oldalát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a hegyi rák testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rákpáncélt. (ld. enc.) 102 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [72,65] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Zuhant a bunkó és ütött jó nagyot, gaz ellenfeled a quwarg most már halott. <Vasalt Bunkók> " Látsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Leanan vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Hazugság, tömegmanipuláció, felsőbb érdekek, szenvedés, mocsok: HÁBORÚ. - DM " Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hinni abban kell, ami még nincs, hogy legyen! - DM " A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kör közepén állok, körbe vesznek jó barátok... Tour-Mix, Ördögi Kör " [24 pontot használtál fel, van még 132.]

be 33 bemész a 33. titkos labirintusba
Rábukkansz a hegy oldalában a barlang bejáratra, amely egy hüvelykujjat formázó szikla mögött rejtőzik. Semmi fényt nem látsz odabent. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Dobogó szívvel indulsz előre. Rettegve attól, hogy mi várhat odabent, fegyveredet erősen markolva, belopakodsz. [5 pontot használtál fel, van még 127.]

lm 2 905 3 mozogsz 2 905 3
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT] egy vadtroll lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-7 életpont)! A vadtroll összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 13, gyógyulás: 2, összesen: -11 ÉP}


Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd.
[15 pontot használtál fel, van még 112.]

lm 900 4 5 mozogsz 900 4 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. egy zombi! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a zombi rotható húsát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy pici és szűk kamrába lépsz be. [5. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
[10 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 4 905 3 mozogsz 4 905 3
Egy szabályosan vágott barlangterem előterébe toppansz. [4. PONT]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
[15 pontot használtál fel, van még 87.]

lm 900 6 7 mozogsz 900 6 7
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT] egy zombi lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zombi rotható húsát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Rosszat sejtve pislogsz a körfolyosó mindkét ága felé. [7. PONT]
[10 pontot használtál fel, van még 77.]

lm 9 10 1 mozogsz 9 10 1
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Betoppansz a labirintus legnagyobb szobájába! Mindenhonnan pókhálók lógnak. [10. PONT] egy szőrös pók lakik itt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a szőrös pók egyik lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a szőrös pók testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő csontkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 szvó-ektoplazma és 1 grákóbőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Suhansz, mint árnyék. [9. PONT]
Követed a folyosó kanyarulatát. [6. PONT]
Egy T-alakú elágazáshoz érkezel. Utak vezetnek minden irányba, kivéve északot. [3. PONT]
Továbbmész. Itt, a hegy belsejében kellemes hűvös van. [2. PONT]
Elhagyod a halál bűzétől fullasztó levegőjű labirintust.
[35 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Hah, egy egész bonyolult nótát, a "Harcba megyek érted, édes elf leány" címűt sikerült hibátlanul eljátszanod! [20 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 21.]

* 3. BP: kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed a csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 21.]

* 4. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 18.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 242 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A TUDÁS GYÖNGYE (522. TÁRGY)
A Tudás Gyöngye ritka és igencsak keresett varázstárgy. Ha fel akarod használni, el kell nyelned a H 522 paranccsal, ekkor a gyöngy mágikus energiája felszabadul, és egy véletlenszerűen választott alaptulajdonságod eggyel megnő, függetlenül attól, hogy mekkora volt (a TF-elés persze nem vész el, tehát ha 30-as erőd volt és 100-at TF-eltél, és az erőd megnő 31-re, a 100 TF-elés akkor is meglesz). A tudás gyöngye egyfajta jóindulatú ragaszkodással bír: a varázskőhöz hasonlóan, a tudás gyöngyétől sem tudsz megszabadulni semmilyen módon.

TÜSKEPAJZS (30. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Ez a védekező varázslat tökéletes immunitást nyújt az energiatüskék varázslat ellen. Ezenkívül a harc időtartamára eggyel megnöveli a védettségedet. Elmondása 4 VP-be kerül, és 0 TVP-be, mint a legtöbb harcban használatos varázslat. A tüskepajzs szabad szemmel láthatatlan, így ellenfeled nem fogja tudni, hogy lőhet-e rád energiatüskét, vagy sem.

TAUMATURGIA
A taumaturgia varázslók által űzött rúnamágia tudománya. Használatához nem mély és odaadó hit kell, mint a teológiához, hanem tudásvágy, a természet és a természeten túli erők megismerésének vágya. A taumaturgia szakértelmed a meghatározója, hogy milyen erős varázsló varázslatokat vagy képes megtanulni. A taumaturgiád határozza meg gyakran azt is, hogy egy varázslat mekkora sebet okoz, illetve az ellenfélnek mekkora esélye van az ellenállásra. Minden két taumaturgia szint jelent komoly előrelépést: pl. ha egy varázslat d8 sebzést okoz 1-es taum. szinten, akkor 2d8 sebzést fog okozni 3-as szinten, és 3d8-at 5-ös szinten. A sebző varázslatoknál előfordulhat, hogy az ellenfél megdobja az ún. mentődobását (ez főként a szerencsétől függ), ilyenkor csak fele sebzést szenved el. Vigyázat, a taumaturgia kizárólag a varázsló-varázslatok működését befolyásolja! A taumaturgiától függ az is, hogy hány varázslatod lehet a Támadó és Védekező Varázslat Listáidban. A taumaturgia növekedésének mértéke a taumaturgia szakértelmedtől és a varázslás során felhasznált varázspontoktól függ.
Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 taumaturgia számít egy szintnek a varázslói erősséged szempontjából.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

RAHN ÉKKŐ (701. TÁRGY)
Az árnymanó sunyin rád sandít.
- Úgy látom, eléggé megbízható vagy... Nos, én ismerem egy ősi varázstárgy készítésének a titkát! Ez pedig a Rahn ékkő, amely hihetetlen hatalommal ruházza fel használóját. Nem kell mást tenned, csak hoznod nekem egy elf tekercset, egy hibátlan gyémántot és egy tűzfényt, no meg persze 100 aranyat a költségeim fedezésére, és tiéd lehet ez a fantasztikus tárgy!
- Hmmm... még meggondolom - válaszolsz bizonytalanul, magadban elálmélkodva az ismeretlen tárgyakon, amelyekről az árnymanó beszélt.
A Rahn ékkövet a KT 701 paranccsal kérheted el a manóodúnál, ha már minden hozzávalót megszereztél, 5 TVP árán. A Rahn ékkövet nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön. Ha birtokodban van, tapasztalati pontot fogsz kapni sok olyan tevékenységért, ami eddig csak nyűg és fáradtság volt - ilyen például az építkezés, a készítés (de a Küldetés Teljesítéséért nem kapsz extra TP-t) és a ZIP. Talán mondani sem kell - a Rahn ékkő nem átadható, és nem ellopható.

RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY)
Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér.

RÁKPÁNCÉL (97. TÁRGY)
Leválasztva a hegyi rák kemény páncélját, szomorúan tapasztalod, hogy húsa nem a megszokott, zamatos rákhús, hanem kesernyés stuff. No de sebaj, a páncél nagyon ellenállónak látszik.

KARAKTERLAP

Zyon, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran tanítványa vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 101. fordulód.

Erő: 26 Szint: 15 Merészség: 9/2 Magasság: 180 cm
IQ: 15 Támadás: 16 Agresszió: 4 Testsúly: 67 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 23 Menekülés: 30 % Életkor: 33/33 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 263/167 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 105/31 Pénz: 0 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 10/2
Eddig összesen 445 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2260 TP-t kaptál. Jelenleg 105236 TP-d van. A következő szinthez még 14764 TP szükséges. Trófeáid: autentikus vámpír, vérfürdető magszim, varkaudar bajnok. A 101. fordulódban 284 arany került a bankszámládra. 284 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/27 szúrófegyverek: *19/100 vágófegyverek: 1/40
ütőfegyverek: 6/94 (+30%) lőfegyverek: 14/76 dobófegyverek: 4/46 (+16%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -8.); bumeráng (#249) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/89 2. nyomkövetés: 5/86 (+22%) 3. mászás: 7/0 (-4%)
4. csapdakészítés: 9/92 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/47 (+23%) 6. gyógyítás: 46/93
7. titkosírás: 4/5 8. felderítés: 3/23 9. szörnyidomítás: 1/69
10. teológia: 6/52 (+10%) 11. taumaturgia: 1/19 (+119%) 12. versengés: 1/47
13. zene: 8/38 (+20%) 14. szörnyismeret: 5/80 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 8/13 17. bányászat: 12/86 (+50%) 18. főzés: 5/64

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 20 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 1 darabot, csak egyszer), szuperkötelet (#209) (max. 1 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219)
mászol max. 44 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
óriás patkány (#42), mosolygó rettenet (#97) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
trikornis (#104), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), jók (#990), vízionár (#66)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse I (#13) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A természet papjának nagyon jól kell értenie az állatokhoz. Imádkozz úgy, hogy szörnyidomításod 5. szintű!
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet.
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
természet védelme (107)
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
ment.felfrissülés (255)
ima golombárokért (259)
a butaság ára (273)
Sheran óvó keze (298)
Sheran hatalma (324)
földmágia (357)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 1 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Az új képesség készen van, de még 1 nap szükséges, hogy használhassátok.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1752.

Összsúly: 68.08 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 65 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 2 acélpengőke (#231) 1 bronzkulcs (#76)
3 dorony tüdő (#212) 2 evaporőr háj (#105) 1 hebrencs állkapocs (#130)
3 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 8 pirkit (#153)
1 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 borostyán függő (#162) 1 grákóbőr (#41) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 rákfatty váladék (#333) 1 rákpáncél (#97) 1 szvó-ektoplazma (#151)
5 tinta (#101) 3 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(72,59) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), főutca (#399), Fairlight oltár
(72,65) a 33. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, vadtroll (#70), zombi (#49), szőrös pók (#100)
(73,58) vadaspark (#769)
(73,59) fogadó # (#684), városháza (#685), piroslámpás ház (#696), fény szentélye (#376), főutca (#399), vaskohó (#155), oltár, ház (#400), városi kút
(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), főutca (#399), oltár, ház (#400), orgyilkos (#131), High Density (1949. kalandozó), Arynor Yllron (5498. kalandozó)
(73,64) hegyi rák (#61), Sheran oltár, phua-kúp (#372), világítótorony (#156), Chara-din rúnaköve, érclelőhely
(74,59) ezüst mágustorony (#670), olimpiai aréna (#683), kolostor (#690), Földelem Kapuja Harci Iskola (#698), vaskohó (#155), főutca (#399), világítótorony (#156), oltár, sárkánytanya (#492), ház (#400)
(74,61) fémbontó szójer (#150), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(74,64) Tharr oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(75,62) emberevő (#119), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely
(75,63) trappoló dinymák (#118), Fairlight oltár, manóodú (#698), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek