101. forduló, 109. forduló, Holdfény Katerina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. dec. 27. 15h:27'
EZ A 1057. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD
1058. játékheted kezdete: dec. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3820
SZÁMLA : XXXX

HOLDFÉNY KATERINA KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 2. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

ff 28 127 324 felt. fegyverváltás: 28 127 324
Felt. fegyverváltás: << ököl << mandibulakasza << ezüsthegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

flh 6 22 felt. lőfegyver haszn. 6 a 22. tárggyal
Ok, FLH 6 22 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

flh 14 249 felt. lőfegyver haszn. 14 a 249. tárggyal
Ok, FLH 14 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

flh 24 108 felt. lőfegyver haszn. 24 a 108. tárggyal
Ok, FLH 24 108 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

flh 997 327 felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

fkt 116 10 felt. készítesz a 116. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

fkt 43 2 felt. készítesz a 43. tárgyat (2 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 5 6 7 mozogsz délnyugatra, nyugatra, északnyugatra
[100,11] Síkság, továbbra is csak síkság. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy törpemammut. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a törpemammut ormányát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a törpemammut testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a törpemammut néhányszor agyarával! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Lábával meglök a törpemammut. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [99,11] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (7 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 14 tüskét.

(Továbbmész...) [98,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyöngymangó bokrot. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy márványtorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós bal vállát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku légiós testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós bal vállát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

[44 pontot használtál fel, van még 220.]

kt 4 elkészíted a 4. tárgyat
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 218.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[97,10] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy proteinfecske. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a proteinfecske bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a proteinfecske fejét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával megdöföd a proteinfecske bal szárnyát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 338 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Északnyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manifesztátor. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a manifesztátor nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Marokra fogva az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a manifesztátor zsezsgő plazmáját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Mancsával a manifesztátor megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A manifesztátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 352 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Hirtelen mozogni kezd a föld! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy epokitféreg. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az epokitféreg szelvényes testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az epokitféreg a farkával, de elhibázta! Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az epokitféreg egyik ízületét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [95,10] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dombi yeti. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dombi yeti jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 737 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 182.]

fog 91 219 elfogod a 91. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 182.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[94,10] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,10] A dombság átmegy hegységbe.

Felfedeztél egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy sziklafészek van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,10] Még mindig hegyvidéken vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északnyugatra egy sziklafészek van. Északra egy sziklafészek van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 152.]

m 1 mozogsz északkeletre
[93,9] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy szikla mögé rejtőzöl. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy nyuhaj karbin. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy sziklafészket. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 142.]

le 180 195 197 leveszed/lerakod a 180. tárgyat a 195. tárgyat a 197. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az ezüst gyűrűt.
Kiveszed a füledből az obszidián függőt.
Kiveszed a füledből az igazgy. fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

f 42 kísérletezel a 42. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Lázasan töröd a fejed... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 132.]

kt 32 1 elkészíted a 32. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad tükör, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy szeksztánst készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 132.]

gyk 28 1 gyakorolsz a 28. tárggyal 1 pontért
Felvéve egy profi ökölvívó beállását, gyakorolni kezdesz, a levegőbe öklözve. Még sokat kell gyakorolnod. [1 pontot használtál fel, van még 131.]

gyk 127 1 gyakorolsz a 127. tárggyal 1 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 130.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 127.]

* 2. BP: gyk 182 1 0 gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Hólyagkaktuszokat nyársalsz fel, hogy eltanuld ne csak a pontos döfés, hanem a fegyver gyors kihúzásának technikáját is. Már nem sok kell a következő szinthez. [1 pontot használtál fel, van még 126.]

* 3. BP: gyk 138 1 0 gyakorolsz a 138. tárggyal 1 pontért
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 4. BP: ek 3 3820 0 t. energia kisütése: 3 3820
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 126.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 86.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 46.]

tf 4 16 fejleszted a 4. tulajdonságodat 16 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [16 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 27, 12.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) A gyerek már egész jól beszél, mászkál. Mesélsz neki a szörnyekről, amelyekkel eddig találkoztál. Ámulattal hallgatja. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a púpos burástya. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 245 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU LÉGIÓS (361. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit légiósok a ryuku hadtest különleges katonái - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

EPOKITFÉREG (147. SZÖRNY)
Az epokitférgek a bozótos területek hihetetlenül visszataszító csúszómászói. Áldozatukra először ragadós bélnedved köpnek, amely szemet, szájat, orrot, néha célt tévesztve értékes tárgyakat ragaszthat össze. Szelvényes felépítése miatt igen sok csapás szükséges a leöléséhez, lehetőleg vágófegyverrel.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Holdfény Katerina, egy kontyos ezüsthajú, kék szemű ember nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 104. fordulód.

Erő: 20 (25) Szint: 15 Merészség: 5/4 Magasság: 155 cm
IQ: 18 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 91 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 30 Menekülés: 35 % Életkor: 23/23 év
Egészség: 20 Életpont: 225/157 Jellem: semleges (-7) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 174/51 Pénz: 175 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/5
Eddig összesen 427 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 100 TP-t kaptál. Jelenleg 101 828 TP-d van. A következő szinthez még 18 172 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, arató csattanat, quwarg királynő. Gyermeked egészséges. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 103. fordulódban 1173 arany került a bankszámládra. 1184 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/16 szúrófegyverek: 17/89 (+21%) vágófegyverek: 1/61
ütőfegyverek: 8/77 lőfegyverek: 10/3 (+25%) dobófegyverek: 16/86

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); tüske (#22) (6 -13.); bumeráng (#249) (14 -23.); nyílvessző (#108) (24 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
93,25 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 91 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/36 (+11%) 2. nyomkövetés: 26/20 3. mászás: 6/19
4. csapdakészítés: 10/31 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/59 6. gyógyítás: 9/23
7. titkosírás: 2/20 8. felderítés: 3/33 9. szörnyidomítás: 2/48
10. teológia: 15/27 (+7%) 11. taumaturgia: 9/82 12. szerencsejáték: 3/67
13. zene: 1/10 14. szörnyismeret: 4/98 15. zárnyitás: 1/10
16. vadászat: 4/5 17. bányászat: 5/79 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 25% életerő alatt 20 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 7. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 15 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 2 darabot, csak egyszer)
elfogod alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 7, max: 50)
troll (#5), kneopatikus mollusk (#209), süvítő rája (#113), Idő Porszemei (#9130), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> massza (#217) energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
púpos burástya (#92) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 1)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 61.29 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 54 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 madártoll (#112) 1 manifeszt.nyúlvány (#214) 9 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102
8
9
10
11
12
(92,10) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), érclelőhely
(93,9) nyuhaj karbin (#110)
(93,10) vaskohó (#155), világítótorony (#156)
(94,10) 47. jellempróba
(95,10) a 48. labirintus bejárata, dombi yeti (#366)
(96,10) oltár, manifesztátor (#124), epokitféreg (#147)
(97,10) proteinfecske (#139), Sheran oltár
(98,10) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ryuku légiós (#361)
(99,11) vérfürdető magszim (#148)
(100,11) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 31. jellempróba, törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek