Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 13. 21h:22' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 104. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 15 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
fkt 92 4 1 | felt. készítesz a 92. tárgyat (4 darabot) |
fkt 6 1 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [140,9] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy vércápa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Felismered a közeledőt. Csak egy pordémon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a pordémon testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pordémon testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A pordémon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [140,10] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy korongfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy ork bérgyilász. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász fejét. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ork bérgyilász testét. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az ork bérgyilász gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a Yurk, a profi testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Yurk, a profi jobb lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Yurk, a profi sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megütöd a Yurk, a profi fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a Yurk, a profi sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló (ld. enc.). Szereztél 3 ork csodaszert. 960 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [138,10] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Utad során felfedezel egy félig kész városépítkezést. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 3000 pontot kell rákölteni.) Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ->eldobod] Találsz egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2700 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardfogú fülemüle. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a kardfogú fülemüle testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény iszonyatos rikácsolásba kezd. Ez iszonyatos, borzalmas, bele fogsz süketülni! Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tisztítótűz varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a trikornis fejét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A trikornis többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A trikornis szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A trikornis összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
DOBÓHÁLÓ (221. TÁRGY) A dobóhálót négy kötél összefonásával és csomózásával készítheted el, a KT 221 parancs kiadásával, 10 TVP-ért. Ha ki akarod találni, hogy ezt hogyan használhatod szörnyek befogására, (és már megkaptad a szörnyelfogás enciklopédiáját) nem árt, ha kiadsz a kész dobóhálóra is egy F parancsot. |
ELF TEKERCS (683. TÁRGY) Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az. - Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem. - Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni? - Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani! - Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] |
YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL) Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon". |
IGAZGYÖNGY FÜLBEVALÓ (197. TÁRGY) Egy gyönyörű és értékes ékszer, amelyet a KF 197 paranccsal akaszthatsz a füledbe. Ha valahol találnál egy ládára valót, máris olyan gazdag lennél, hogy rögvest visszavonulhatnál. |
Erő: | 27 | Szint: | 16 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 25 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 240/220 | Jellem: | gonosz (175) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 46 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 19 (+1) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
138,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 34 | 5. felderítés: | 1 | 6. szerencsejáték: | 1 |
7. versengés: | 2 | 8. harcművészetek: | 19 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 12 | 12. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | |
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) |
1 | mászókarom (#78) | 4 | * | tankány karom (#237) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | |||
3 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 9 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 3 csepp spiritusz (#170), fér még: 37] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csuklyavirág (#133) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 3 | gyöngymangó (#135) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
3 | lapockacsont (#33) | 14 | mákrózsa virág (#56) | 5 | óndarab (#85) | |||
11 | pirkit (#153) | 4 | rézdarab (#70) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
3 | smirglilevél (#29) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
7 | vasérc (#152) |
Összsúly: 62.26 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 102 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | mákrózsa virág (#56) | 4 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |
137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
6 | |
|
|
|
|
7 | |
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|