104. forduló, 106. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 28. 15h:16'
EZ A 549. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
550. játékheted kezdete: júl. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,75] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 100 mákrózsa virág (eladási ár: 151 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 10 pirkit (eladási ár: 160 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
A táborozás 3. napján összefutsz egy kontyos ezüsthajú, kék szemű gnóm nővel. Fekete a bőre. Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy ezüst papi karkötőt, egy Fairlight köpenyét, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy garokk trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Olga von der Volga. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 3. napon összefutsz Mirtill Maximával. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy uzbány trófea, egy ork sámán trófea és egy alpesi tehén trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Gózer átadott neked a 5. napon 15 TU-t.
Amulett, amikor összefutottatok, adott neked egy ezüst nyakláncot, 2 ezüst karkötőt (ld. enc.) és 5 ezüst gyűrűt (ld. enc.).
Egy zsúfolt város utcáján mész előre, körülötted zajlik az élet. Te azonban csak mész előre, udvariasan, de határozott mozdulattal törsz magadnak utat a tömegben, figyelemre se méltatva a kofák, árusok és vásárlók zsivaját. Néhányan téged is megszólítanak, de nem is figyelsz rájuk. Már majdnem az utca végére érsz, mikor hirtelen minden elcsendesedik körülötted, és mindenki rád bámul. Vajon mi történhetett? Végignézel magadon, de nem látsz semmi különöset, ennek ellenére a néma tekintetek végig követnek, míg gyorsan el nem tűnsz az egyik közeli sikátorban. Az biztos, ezután jobban fogsz figyelni a körülötted zajló eseményekre, határozod el magadban, mikor felkel a nap és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+42 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+132 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 665. hetének nyerőszámai: 30, 20, 7. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [8 pontot használtál fel, van még 268.]

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

* 2. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 3. KP: kézbeveszed/felveszed a 278. tárgyat
A csuklódra húzod az umbatari karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 248.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+5 vp). Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}


t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszurkálod az uzbány testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Göcsörtös bunkóval eltalálod az uzbány testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[95,76] A sík vidéket bozótos váltja fel. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a garokk testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A garokk feléd szúr agyarával, de nem talál. A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 171 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Penelopé Morphilia. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Az odabent lapuló smaragdgólem harciasan megindul feléd.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a smaragdgólem fejét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a smaragdgólem testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a smaragdgólem fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 45 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1015 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit! Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.)
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [96,75] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.
(Feltételes támadás:) Egy autentikus vámpír! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [97,74] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 214.]

m 1 mozogsz északkeletre
[98,73] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szekérkaravánt. (ld. enc.) Délkeletre tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz megbűvölt utazóládát. (ld. enc.)

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [8 pontot használtál fel, van még 206.]

kt 1218 elkészíted az 1218. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 megbűvölt utazóládát. 129 tapasztalati pontot kaptál. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 196.]

be 1215 9 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A szekeret vezető csontsovány alakváltó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
3 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány pókvadász, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 6 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): néhány vadász tatu bukkan fel, majd a másik irányba továbbindulnak; 12 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy Chara-din monolitja; 15 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy művészi porolit; 18 mérföld zötykölődés után (bozótos területen): van itt egy phua-kúp, egy művészi porolit; 21 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy Chara-din monolitja.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [18 pontot használtál fel, van még 178.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(94,75) manaelementál (#290), uzbányok (#102)
(95,76) garokkok (#73), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), smaragdgólem (#417), manaelementál (#290)
(96,75) autentikus vámpír (#154), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, 28. jellempróba
(97,74) Sheran oltár
(98,73) délkeletre tartó szekérkaraván (#1215)

[107,82] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 178.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[108,81] Dombos terepre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,80] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié.

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [110,79] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy smirglibokrot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy megsebzett vérfürdető magszim. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a vérfürdető magszim testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával megkarcolod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. Eldobod az értéktelenné vált arató csattanat trófeát, és kiszedsz egy vérfürdető magszim trófeát. 446 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 154.]

m 1 1 4 mozogsz északkeletre, északkeletre, délre
[111,78] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő alpesi tehén mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd az alpesi tehén tőgyét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre az alpesi tehén öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 309 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy hóhérbimbót. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [112,77] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy mélységi grittang. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra ugrasz. Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dombi yeti közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a dombi yeti megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 723 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 4, összesen: -10 ÉP}


(Továbbmész...) [112,78] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran híveié. Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. Sheran hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy mélységi grittang trófea és egy gyilkos sallank trófea ékesíti. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lisszia Ariaral . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 130.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

tps 21 TVP spórolása: 21 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 21 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [21 pontot használtál fel, van még 109.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-10 TU.] A befejezéshez még 334 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [100 pontot használtál fel, van még 9.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

fog 111 219 elfogod a 111. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

kb 34 1 kiveszel a bankból a 34. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ásót. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

bb 237 56 56 beraksz a bankba a 237. tárgyat (56 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 tankány karmot. Beraksz a bank széfjébe 10 mákrózsa virágot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 2 2 követed a 2. fajúakat 2 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Követed a nyugatra vezető elf nyomokat:
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 9.]
[0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 3 3 követed a 3. fajúakat 3 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

k 4 4 követed a 4. fajúakat 4 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed az umbatari karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 29, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a spagulár. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 275 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST KARKÖTŐ (158. TÁRGY)
Ez a karkötő minden vizsgálódás ellenére is csak egyszerű bizsunak bizonyul. Bár egy ékszerész bizonyára jó árat fizet érte, és hordhatod is, dekorációs célokból. Vagy esetleg odaajándékozhatod szíved hölgyének. Egyszerre két különbözőféle karkötőt hordhatsz, a KF 158 paranccsal.

EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

SZEKÉRKARAVÁN (1215. TEREPTÁRGY)
Már messziről megpillantod a színpompás szekereket és a népeket körülöttük. A szekerektől nem messze, egy kövekkel körberakott területen épp egy hevenyészve felállított tábortűz próbál kihunyni, egy-két elszánt, szakadtruhás kölyök pedig a lábával rugdossa rá a földet, hogy ez mielőbb megtörténhessen. Ezek szerint épp indulni készülnek. A szekereket hétköznapi, többnyire lesoványodott lovak húzzák, sehol nem látsz egyetlen trikornist, vagy alanori csatamént. Rakományukat eszkábált ponyva védi az eső elől, illetve ez megakadályozza azt is, hogy oldalról a belsejükbe lehessen látni. Épp ezért kicsit arrébb sétálsz, ahonnan már jól szemügyre veheted, mit is cipelnek a járművek. Az egyikben például rengeteg kötelet látsz, a másikban amnioszt szállítanak, a harmadikban pedig - talán jól látod - mintha egy hatalmas malomkő lenne a rakomány.
Addig nézelődsz, míg egy jól kipárnázott, pedert bajszú, nyesett szakállú törpe nem lép eléd. Bemutatkozik, de kacifántos nevét nem sikerül megjegyezned, majd felajánlja, hogy nyugodtan tarts velük. Mormogsz valami olyasmit, hogy meggondolod, de azért köszönöd az invitálást.
A szekérkaravánon utazáshoz nem kell mást tenned, csak kiadnod a BE 1215 <hány mezőig> parancsot. Azt, hogy melyik karaván melyik irányba tart, a fordulód szövegében olvashatod. A karavánnal minimum 3 mezőt, maximum 15 mezőt lehet utazni. Ilyenkor gyorsan telik az idő (biztos, mert jó társaságban vagy), így az utazás költsége mezőnként csupán 2 TVP. Ezek a lépések természetesen nem számítanak normál lépésnek a korlát szempontjából, viszont a megtett mérföldek a mellékelt térképen sem látszanak majd.
[Játéktechnikailag az egész leginkább a teleportáláshoz hasonlít. Bár a karavánok képzeletben mozognak, ténylegesen nem, mindig ugyanazon a mezőn találod őket, így egy-egy ilyen utazáshoz nincs is szükséged időzítésre. A karavánnal való közlekedést nyugodtan bekalkulálhatod az UL-ed tervezésekor. Természetesen miután kiszálltál a karavánból, nem fogsz tudni még azon a mezőn visszaszállni, így jól gondold meg meddig utazol velük.]

MEGBŰVÖLT UTAZÓLÁDA (1218. TÁRGY)
A karavánosok egyik szekerén egy jókora faládát pillantasz meg, mely leginkább azzal hívja fel magára a figyelmet, hogy csillog körülötte a levegő.
- Látom, tetszik! - szólít meg valaki.
Amikor megpördülsz, a karaván vezetőjét, egy köpcös, pödört bajszos ember férfit látsz magad előtt. Elmondod neki, hogy ilyen különös ládát még sosem láttál!
- Igen, igen! Különös egy láda. Egy varázslótól kaptam valamikor régen. Jódarabig a karavánunkkal utazott. Aztán búcsúajándékként adta, amikor végül elvált az utunk. Praktikus kis szerkezet az biztos! Teletömködheted holmikkal, akkor sem lesz nehezebb, mint alapban!
Huh, ilyen kell neked! Szívesen megvásárolnád. A fickó azonban csak megcsóválja a fejét. Aranyért nem adja. Viszont ha lenne nálad ezüstékszer, meggondolná a dolgot. További kíváncsiskodásodra elmondja, hogy egy ezüstnyakláncért, két ezüstkarkötőért, és öt ezüstgyűrűért odaadja. Remek hír!
A láda egyfajta feneketlen tárgyhelyként működik. Súlya 2 kiló, amit viszont beledobsz, az elveszti a súlyát. Így ha magadnál hordod 14 kg-val csökkenti a megterheltséged. Ezenkívül +20 féle tárgyad lehet, mint egyébként. Két vagy több megbűvölt utazóláda hatása nem adódik össze.
A láda megszerzéséhez nem kell mást tenned, csak 10 TVP-ért kiadnod a KT 1218 (azaz Küldetés Teljesítése) parancsot azon a mezőn, ahol szekérkaraván is van. A csere ilyenkor létrejön, és az ezüstékszerekért cserébe megkapod a megbűvölt utazóládát. A tárgy ezután már nem átadható.

KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY)
A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád.
- Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd.
Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog.
- No és hogyan működik? - firtatod.
- Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy.
Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ...
- Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura.
- Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom.
[A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.]

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr hittérítője vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 105. fordulód.

Erő: 18 (22) Szint: 15 Merészség: 10/1 Magasság: 121 cm
IQ: 29 Támadás: 18 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 97/97 év
Egészség: 18 Életpont: 236/184 Jellem: semleges (+10) Tul. pont: 5
Szerencse: 17 (19) Varázspont: 610/12 Pénz: 609 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 35/12 EFejl: 10
Eddig összesen 423 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3314 TP-t kaptál. Jelenleg 85196 TP-d van. A következő szinthez még 34804 TP szükséges. Trófeáid: erszényes elkarog, purifikátor, vérfürdető magszim. A 104. fordulódban 25510 arany került a bankszámládra. 25637 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 7/2 szúrófegyverek: 21/64 (+7%) vágófegyverek: 7/14
ütőfegyverek: 6/42 (+30%) lőfegyverek: 20/36 (+15%) dobófegyverek: 6/98 (+21%)

Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); bumeráng (#249) (4 .); bumeráng (#249) (5 .); nyílvessző (#108) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/49 2. nyomkövetés: 34/43 (+44%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 6/58 (+5%) 5. csapdaészlelés: 2/54 6. gyógyítás: 30/41
7. titkosírás: 4/82 8. felderítés: 2/18 9. szörnyidomítás: 1/99
10. teológia: 4/59 (+13%) 11. taumaturgia: 30/66 (+56%) 12. versengés: 8/47 (+8%)
13. harcművészetek: 6/40 14. szörnyismeret: 7/76 (+18%) 15. vadászat: 9/55
16. bányászat: 1/97

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
móleon (#68) (csak egyszer), purifikátor (#157)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 gyógykenőcs (#313) 10 mákrózsa virág (#56)
18 nyílvessző (#108) 2 tankány karom (#237) 18 víz (#27)
5 ezüst gyűrű (#180) 2 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 ásó (#34) 3 kaja (#2)
1 magszim bél (#103) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(107,82) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(108,81) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86)
(109,80) Tharr rúnaköve, 42. jellempróba, Tharr oltár
(110,79) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, vérfürdető magszim (#148)
(111,78) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534)
(112,77) mélységi grittangok (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, dombi yeti (#366)
(112,78) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), Lisszia Ariaral (4673. kalandozó)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
Sajnos a posta drasztikus áremelést hajtott végre, ezért a postai fordulók árát fel kellett emelnünk 2 zsetonnal. Az emailes fordulók ára változatlan. Tehát 2003.08.06-tól kezdve a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 37 zseton
E-mailes forduló: 28 zseton
A kettő együtt: 44 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.
Kedves Játékostársunk!
Örömmel jelentjük be, hogy megvalósult egy fejlesztés, ami egy népszerű igénynek tesz eleget. 2003.09.08-tól lehet a TF-es és ŐV-s számlákra banki átutalással is fizetni. Számlaszámunk: 11707024-20397441 (Beholder Kft.) A közleményekben mindenképpen szerepeljen a TF-es ill. ŐV-s számlaszámod, neved és címed. FONTOS: A legkisebb összeg, amit banki átutalással fogadni tudunk, 2000 azaz kétezer Forint. Beholder Kft.
2004.11.29 13:39 Változások a számládon! 195 zseton átutalása a(z) 3100. számlára!
2006.04.07 09:18 Változások a számládon! 56 zsetont átutaltak a(z) 4254. számláról!
2006.04.18 09:29 Változások a számládon! 56 zsetont átutaltak a(z) 4254. számláról!
2006.04.24 12:06 Változások a számládon! 28 zsetont átutaltak a(z) 4254. számláról!
2006.04.26 09:33 Változások a számládon! 500 zsetont átutaltak a(z) 7769. számláról!
2006.04.28 14:17 Változások a számládon! 38 zseton átutalása a(z) 4254. számlára!
2006.05.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.06.12 09:19 Változások a számládon! 80 zsetont átutaltak a(z) 4254. számláról!
2006.06.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
2006.06.13 12:05 Változások a számládon! 250 zsetont átutaltak a(z) 7769. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek