104. forduló, 106. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 14. 21h:51'
EZ A 138. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD
139. játékheted kezdete: máj. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+4 életerő.)

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz nyílcsapdát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 265.]

f 34 kísérletezel a 34. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Van egy jó ötleted, de a megvalósítás túl bonyolultnak látszik. (Ahhoz, hogy ezt a tárgyat feltalálhasd, magasabb IQ szükséges.) [10 pontot használtál fel, van még 255.]

fog 104 219
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[139,10] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Üdvözlünk városunkban! Fűre lépni szabad, és szemetelhetsz is. A Sheran Múmiák. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését Hófarkas Klán kezdte, eddig 100 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Itt csata lesz.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi táborát. Raia kántora. Egy borostyán függőt, egy cetbőr válltömést, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy jégtroll trófea ékesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Tisztán érzed auráját: undorító fehér! Egy jó! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Elenios apostola. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rhatt páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát tart. Tisztán érzed auráját: fehér, mint minden jónak. Pfuj!
Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Odébbállsz.
Összeakadsz Amran, a hatalmassal. Egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkévaló holdkövét, egy regeneráló gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy manaelementál trófea díszíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, gonosz, mint Te.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát.

(Továbbmész...) [140,10] Továbbmész a város utcáján. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését P.Gagyimir kezdte, eddig 1150 TVP épült bele.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy vegyesbolt (842. épület.).
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. [40 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 197 eladod a 197. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 1228 5 eladod az 1228. tárgyat 5
Eladtál 5 ork csodaszert. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 1480 4 eladod az 1480. tárgyat 4
Sajnálom, de azt a tárgyat még boltban sem adhatod el. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 312 2 eladod a 312. tárgyat 2
Eladtál 2 borkonyó bibét. 10 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 33 3 eladod a 33. tárgyat 3
Eladtál 3 lapockacsontot. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 56 5 eladod az 56. tárgyat 5
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 69 4 eladod a 69. tárgyat 4
Eladtál 4 szárnyas hernyót. 8 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 665 1 eladod a 665. tárgyat 1
Eladtál 1 elkarog szőrt. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 236 2 eladod a 236. tárgyat 2
Eladtál 2 lajhár csontot. 6 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 678 1 eladod a 678. tárgyat 1
Eladtál 1 smaragdkövet. 50 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ea 198 1 eladod a 198. tárgyat 1
Eladtál 1 trikornis szarvat. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ve 16 1 megveszed a 16. tárgyat 1
Vásároltál 1 bordacsontot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ve 48 2 megveszed a 48. tárgyat 2
Vásároltál 2 antilopbőrt. 12 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ve 14 12 megveszed a 14. tárgyat 12
Vásároltál 12 sünmedve tüskét. 24 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ve 104 6 megveszed a 104. tárgyat 6
Vásároltál 6 fémrudat. 96 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 215.]

ve 170 3 megveszed a 170. tárgyat 3
Vásároltál 3 spirituszt. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 215.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy sötét gnóm. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 175.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.] A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Visszaugrasz a sarok mögé. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Felismered. Ez egy Barnega. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

[40 pontot használtál fel, van még 135.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 52 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 95.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 55.]

tf 2 25 fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Megszomjaztál, azonban a vized már elfogyott. Hajjaj! Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 246 pontot. A következő körben tehát 276 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY)
Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez.

BARNEGA (971. ELLENFÉL)
Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 105. fordulód.

Erő: 27 Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 27 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 241/241 Jellem: gonosz (175) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 93 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 474 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 425 TP-t kaptál. Jelenleg 160 083 TP-d van. A következő szinthez még 19 917 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
140,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 34 5. felderítés: 1 6. szerencsejáték: 1
7. versengés: 2 8. harcművészetek: 19 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 12 12. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527)
1 mászókarom (#78) 4 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
2 bot (#4) 1 csontkés (#11) 2 csontszablya (#64)
4 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) $1 orgyilkos tőr ($225)
1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 8 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 sáfránykő (#979)
4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 28]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
3 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
4 fekete gyöngy (#99) 6 fémrúd (#104) 3 gyöngymangó (#135)
14 mákrózsa virág (#56) 5 óndarab (#85) 11 pirkit (#153)
4 rézdarab (#70) 3 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14)
7 vasérc (#152)

Összsúly: 70.31 kg Megterheltség: 109%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 borkonyó bibe (#312) 2 bot (#4) 1 elkarog szőr (#665)
1 kaja (#2) 2 lajhár csont (#236) 3 lapockacsont (#33)
5 ork csodaszer (#1228) 1 smaragdkő (#678) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 trikornis szarv (#198)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
47 arany (#50) 2 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16)
1 dárda (#10) 6 fémrúd (#104) 1 orgyilkos tőr (#225)
9 spiritusz (#170) 12 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

137 138 139 140 141
9
10
11
(139,10) főutca (#399), ház (#400), orgyilkos (#131), egy alakváltó férfi, egy mutáns nő, Amran, a hatalmas (6134. kalandozó)
(140,10) sötét gnóm (#132), vegyesbolt (#842), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), főutca (#399), ház (#400), nekrofun (#173), Barnega (#971)

Üzenet küldése a karakternek