Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. máj. 14. 21h:51' EZ A 138. JÁTÉKHETED, 105. FORDULÓD 139. játékheted kezdete: máj. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
f 34 | kísérletezel a 34. tárggyal |
fog 104 219 |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos fejét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [140,10] Továbbmész a város utcáján. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sötét gnóm. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a sötét gnóm bal karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) A sötét gnóm vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 12 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
ea 197 | eladod a 197. tárgyat |
ea 1228 5 | eladod az 1228. tárgyat 5 |
ea 1480 4 | eladod az 1480. tárgyat 4 |
ea 312 2 | eladod a 312. tárgyat 2 |
ea 33 3 | eladod a 33. tárgyat 3 |
ea 56 5 | eladod az 56. tárgyat 5 |
ea 69 4 | eladod a 69. tárgyat 4 |
ea 665 1 | eladod a 665. tárgyat 1 |
ea 236 2 | eladod a 236. tárgyat 2 |
ea 678 1 | eladod a 678. tárgyat 1 |
ea 198 1 | eladod a 198. tárgyat 1 |
ve 16 1 | megveszed a 16. tárgyat 1 |
ve 48 2 | megveszed a 48. tárgyat 2 |
ve 14 12 | megveszed a 14. tárgyat 12 |
ve 104 6 | megveszed a 104. tárgyat 6 |
ve 170 3 | megveszed a 170. tárgyat 3 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a sötét gnóm testét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét gnóm testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 462 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 40 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 2 25 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 25 pontért |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
Erő: | 27 | Szint: | 16 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 26 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 22 (24) | Védekezés: | 27 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 29/29 év |
Egészség: | 21 | Életpont: | 241/241 | Jellem: | gonosz (175) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 15 (17) | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 93 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
140,61 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 13 | 3. mászás: | 3 |
4. gyógyítás: | 34 | 5. felderítés: | 1 | 6. szerencsejáték: | 1 |
7. versengés: | 2 | 8. harcművészetek: | 19 | 9. szörnyismeret: | 1 |
10. zárnyitás: | 1 | 11. vadászat: | 12 | 12. bányászat: | 8 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Mászás. | ||
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200 |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | * | bakkura csizma (#96) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | |
1 | * | bronzpáncél (#90) | 1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) |
1 | mászókarom (#78) | 4 | * | tankány karom (#237) | ||||
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
2 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 2 | csontszablya (#64) | |||
4 | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | $1 | orgyilkos tőr ($225) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | ||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
1 | ásó (#34) | 2 | fáklya (#36) | 8 | kaja (#2) | |||
2 | kötél (#92) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 2 | sáfránykő (#979) | |||
4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
2 | sullár hólyag (#168) | [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 28] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 3 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [üres, kapacitás: 60] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
4 | fekete gyöngy (#99) | 6 | fémrúd (#104) | 3 | gyöngymangó (#135) | |||
14 | mákrózsa virág (#56) | 5 | óndarab (#85) | 11 | pirkit (#153) | |||
4 | rézdarab (#70) | 3 | smirglilevél (#29) | 12 | sünmedve tüske (#14) | |||
7 | vasérc (#152) |
Összsúly: 70.31 kg | Megterheltség: 109% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 105 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | bot (#4) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | kaja (#2) | 2 | lajhár csont (#236) | 3 | lapockacsont (#33) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | smaragdkő (#678) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
1 | trikornis szarv (#198) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
47 | arany (#50) | 2 | antilopbőr (#48) | 1 | bordacsont (#16) | |||
1 | dárda (#10) | 6 | fémrúd (#104) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
9 | spiritusz (#170) | 12 | sünmedve tüske (#14) |
137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
9 | |
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|