105. forduló, 107. forduló, Bandi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2021. máj. 15. 8h:41'
EZ A 139. JÁTÉKHETED, 106. FORDULÓD
140. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4469
SZÁMLA : XXXX

BANDI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [140,10] koordinátán.
Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.

f 104 kísérletezel a 104. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... Semmi újra nem jöttél rá. [10 pontot használtál fel, van még 266.]

f 92 kísérletezel a 92. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Halvány sejtések derengenek fel agyadban, de aztán le is lohadnak. Kudarcot vallottál. [Ezt a Feltalálást akkor próbáld újra, ha már tudsz valamit arról, hogy hogyan kell egy szörnyet élve elfogni.] [10 pontot használtál fel, van még 256.]

ve 83 12 megveszed a 83. tárgyat 12
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 256.]

m 2 5 5 mozogsz keletre, délnyugatra, délnyugatra
Nekikészülsz, hogy bemássz a vízbe, azonban hatalmas, szürke testek villannak meg a vízben, és ráébredsz, hogy maximum fél percig maradhatnál életben, ha nekikezdenél átúszni a csatornát.

(Továbbmész...) [139,11] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy burástya királynő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Eláraszt a sav. Jesszus, teljesen tönkrement a testedet védő páncél! (31 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a burástya királynő nyakát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Valami golyószerű a testedbe csusszant! Ellenfeled regenerálódik! Ököllel eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a burástya királynő csáprágójával. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+24 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot.

(Továbbmész...) [138,12] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bandita. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bandita fejét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bandita testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a bandita bal oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű (ld. enc.). Szereztél 15 aranyat. 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 dárdát.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [96 pontot használtál fel, van még 160.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[137,13] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Észreveszel egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rőtmanó berzerker. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker bal vállát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker jobb lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-7 életpont.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést.

(Továbbmész...) [136,13] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Utad során felfedezel egy rát-fát. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony bal első lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 4 szárnyas hernyót.

(Továbbmész...) [135,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Találsz egy gumifát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy ryuku légiós. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a ryuku légiós jobb lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós jobb vállát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) A ryuku légiós újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós jobb lábát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A ryuku légiós nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dárdát. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [104 pontot használtál fel, van még 56.]

m 6 mozogsz nyugatra
[134,13] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (13 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragyás burástya bal karját. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Dornodon híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 botot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [20 pontot használtál fel, van még 36.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 6 fejleszted a 2. tulajdonságodat 6 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [6 pontot használtál fel, van még 30.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Fura érzésed van: mintha valami mocorogna a hasadban. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 247 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


EZÜST GYŰRŰ (180. TÁRGY)
Egy újabb haszontalan, de értékes csecsebecse! Ujjadra húzhatod a KF 180 paranccsal. Mint a nyakláncokból, karkötőkből, fülbevalókból, így a gyűrűkből is egyszerre kétfélét hordhatsz.

KARAKTERLAP

Bandi, egy barna, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Ez a 106. fordulód.

Erő: 27 Szint: 16 Merészség: 6/4 Magasság: 143 cm
IQ: 26 Támadás: 15 Agresszió: 5 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 22 (24) Védekezés: 20 Menekülés: 40 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 21 Életpont: 242/223 Jellem: gonosz (177) Tul. pont: 0
Szerencse: 15 (17) Varázspont: 0/0 Pénz: 114 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 480 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 231 TP-t kaptál. Jelenleg 164 314 TP-d van. A következő szinthez még 15 686 TP szükséges. Trófeáid: részeg kalandozó, varkaudar behemót, quwarg harcos.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: 19

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);
134,64 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 150 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 13 3. mászás: 3
4. gyógyítás: 35 (+1) 5. felderítés: 1 6. szerencsejáték: 1
7. versengés: 2 8. harcművészetek: 19 9. szörnyismeret: 1
10. zárnyitás: 1 11. vadászat: 12 12. bányászat: 8

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 20 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 6, 7, 53.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Mászás.
Megölt szörnyek: 2. Szerzett pont: 200. Beállított erő: 0 Összpont: 200

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bakkura csizma (#96) 1 bőrpáncél (#51) 1 * bronzpajzs (#89)
1 * bronzsisak (#88) 1 * Jerome köpenye (#1527) 1 mászókarom (#78)
4 * tankány karom (#237)
Fegyverek és lövedékek
4 bot (#4) 1 csontkés (#11) 2 csontszablya (#64)
4 dárda (#10) 1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6)
$1 orgyilkos tőr ($225) 1 vadászkés (#1264)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 ezüst gyűrű (#180) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 igazgy. fülbevaló (#197)
1 nodonrod kitűző (#1533)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 2 fáklya (#36) 7 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 2 sáfránykő (#979)
4 titanitdukát (#1480) 3 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
2 sullár hólyag (#168) [bennük 9 csepp spiritusz (#170), fér még: 31]
2 uzbány csőr (#169) [bennük 6 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
3 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 60]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16) 1 csuklyavirág (#133)
$1 dorony tüdő ($212) 4 fekete gyöngy (#99) 6 fémrúd (#104)
3 gyöngymangó (#135) 14 mákrózsa virág (#56) $1 mutáns csont ($331)
5 óndarab (#85) 11 pirkit (#153) 4 rézdarab (#70)
3 smirglilevél (#29) 12 sünmedve tüske (#14) 4 szárnyas hernyó (#69)
7 vasérc (#152)

Összsúly: 70.52 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpáncél (#90) 1 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
21 arany (#50) 2 bot (#4) 1 dorony tüdő (#212)
1 ezüst gyűrű (#180) 1 kőkés (#6) 1 mutáns csont (#331)
4 szárnyas hernyó (#69) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

133 134 135 136 137 138 139 140 141
9
10
11
12
13
14
(134,13) ragyás burástya (#111), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Dornodon oltár, Leah rúnaköve
(135,13) gumifa (#38), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku légiós (#361)
(136,13) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, sóhajtó dorony (#112)
(137,13) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, 43. jellempróba, rőtmanó berzerker (#369)
(138,12) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), bandita (#758)
(139,11) burástya királynő (#759), Chara-din rúnaköve
(140,10) vegyesbolt (#842)

Üzenet küldése a karakternek