Karakterszám: |
3467 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
107 |
Játékhét: |
193 |
E forduló ára: |
0 zs. 1 if. |
Maradék zseton: |
3 |
Forduló típusa: |
email |
Ingyenforduló:
|
1 |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2012. nov. 21. 15h:26' |
A következõ
fordulód táplálható: 2012. nov. 22. |
|
Számládon a zsetonok száma 80 alá esett!
E-mail!
VILLÁMLÁBÚ KALL KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
95. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Baldrick, egy borostás arcú, igénytelen
kinézetû, szánalmas kis galetki férfi. A Tolvajok klánjának segédtolvaj
rangú tagja. A következõket látod nála: a sólyom könnyû pikkelyvértje,
ametiszt szkarabeusz, az enyészet csatos öve, az ügyesség malachit karkötõje,
bronzmedál, a gyorsaság kerek pajzsa, az enyészet malachitgyûrûje, Örökkévalóság
Gyémántja, szivárvány karkötõ, a füvész köpenye, ezüst nadrág, az ügyesség
csepp fülbevalója, a kalmár nyaklánca, ében nyílpuska, az enyészet görbekardja,
a bûz díszes fejpántja, a mágus márványgyûrûje, a törpék hosszúkardja,
fekete csizma, ozin fülkarika, görényfarok, a bûz koponya amulettje, szerencsekõ.
Már amikor belép, akkor látod arcán, hogy egy kis átokszóráshoz van kedve.
Így köszön: "Te ragyás mosogatórongy-pótlék!" Így válaszolsz: "Ázzon be
a barlangod!" A következõ átkot vágja a fejedhez: "Nicsak, hiszen te még
rondább vagy, mint a múltkor!" Rögtön visszavágsz: "Hogy az a jó rézkupakos,
meggyfaszáras tajtékkõ pipád se szelelne!" Átkoddal fájó pontot érintettél,
mert Baldrick csak tátog válasz helyett. Micsoda fényes gyõzelmet arattál!
Baldrick dühös pillantást vet rád. (+8% lélekenergia.)
**
140. NAP ** Épp hozzád néz be
Muadib, egy a szabadságba vezetõ utat keresõ
férfi. A Halhatatlanok klánjának alázatos rendtag rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. Felszerelése: a titán utazóköpenye, a tökéletesség
csatos öve, kék gömb, a gepárd amulettje, a sebesség malachit karkötõje,
a regenerálódás könnyû láncinge, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje,
a teknõs szárnyas sisakja, a teknõs hosszú íja, Rogan karkötõje, a kígyó
kõamulettje, a teknõs kerek pajzsa, ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje,
a majom csizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Örömmel fogadod a vendéget, és hogy még jókedvûbb legyen a baráti trécselés,
ennivalóval kínálod. Õ is hozott magával ajándékba néhány finomságot, amit
felajánl neked. Nekiláttok az ételnek. Degeszre tömitek magatokat, aztán
barátságos csevegés kezdõdik. Többek között a boltosról beszélgettek: feltûnõen
sokan tartják gazembernek, talán lehet valami alapja a szóbeszédnek. A
hosszú parti végül véget ér. Muadib megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+8% jóllakottság) Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod,
mi az a méregellenállás itala.
[ld. enc.]
**
147. NAP ** Látogatód érkezik, aki
Muadib, egy a szabadságba vezetõ utat
keresõ férfi. A Halhatatlanok klánjának sekrestyés rangú tagja. A Káoszdemokrata
szövetségbe tartozik. A következõket látod nála: a titán utazóköpenye,
a tökéletesség csatos öve, kék gömb, a gepárd amulettje, a sebesség malachit
karkötõje, a regenerálódás könnyû láncinge, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás
gyûrûje, a teknõs szárnyas sisakja, a teknõs hosszú íja, Rogan karkötõje,
a kígyó kõamulettje, a teknõs kerek pajzsa, ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje,
a majom csizmája. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
Leülteted a legkényelmesebb helyre Muadibot, majd magad is lehuppansz. A
tartalékaidból és vendéged ajándékából takaros kis vacsorát dobtok össze.
A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki
most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves
neki? Amikor már álmosan ásítoztok, vendéged végül feláll, és elköszön.
(+5% jóllakottság) Megjegyzel valamit a Muadib által meséltekbõl, megtudod,
mi az a villámlehelet itala.
[ld. enc.]
**
163. NAP ** Meglátogat egy galetki:
Muadib, egy a szabadságba vezetõ
utat keresõ férfi. A Halhatatlanok klánjának felvilágosult halandó rangú
tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Tárgyai: a titán utazóköpenye,
a tökéletesség csatos öve, kék gömb, káoszdemokrata karkötõ, a regenerálódás
könnyû láncinge, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a teknõs szárnyas
sisakja, a teknõs hosszú íja, a mágia malachitgyûrûje, Rogan karkötõje,
a kígyó kõamulettje, a teknõs kerek pajzsa, a sebesség malachit karkötõje,
ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje, a majom csizmája, a sebesség ezüst
nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni. Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Muadibot, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! A véleménycsere
ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy tûnik, a másik galetki most nincs
túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem vagy annyira rokonszenves neki?
A hosszú parti végül véget ér. Muadib megköszöni a vendéglátást, és hazaindul.
(+8% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod, mi az a törpe útonálló.
[ld. enc.]
**
164. NAP ** Bejön a barlangodba
Muadib, egy a szabadságba vezetõ utat
keresõ férfi. [aura: 4-es esszenciaelnyelés.] A Halhatatlanok klánjának
felvilágosult halandó rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik.
Viselt tárgyai: a sebesség malachit karkötõje, a titán utazóköpenye, a
tökéletesség csatos öve, kék gömb, káoszdemokrata karkötõ, a regenerálódás
könnyû láncinge, a kalmár nyaklánca, a tárgyalás gyûrûje, a teknõs szárnyas
sisakja, a teknõs hosszú íja, Rogan karkötõje, a kígyó kõamulettje, a teknõs
kerek pajzsa, ozin fülkarika, a teknõs márványgyûrûje, a majom csizmája,
a sebesség ezüst nyaklánca. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved
beszélgetni. Bólintasz.
Nagyon megörülsz a vendégnek, hiszen végre lesz alkalmad híreket cserélni,
meg persze egy jóízût enni! Muadib elõcsomagolja az általa hozott elemózsiát,
és amit te is hozzáraksz, azzal együtt már nyugodtan nevezhetõ igazi lakomának!
Falatozni kezdtek. A véleménycsere ezúttal egy kicsit nehezen indul: úgy
tûnik, a másik galetki most nincs túlságosan beszédes kedvében. Vagy mégsem
vagy annyira rokonszenves neki? Jóllaktatok és kibeszéltétek magatokat:
vendéged feláll, elbúcsúzik, és távozik. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott,
megtudod, mi az a troll útonálló.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32681.) A te szinteden a legnevesebb
Csáth Géza, egy õsz hajú, sápadt,
enervált, ködös tekintetû férfi. (hírneve 7087.)
Pihenésed közben a szinteden történtekrõl hallottál:
*máj. 3.* Törött Nyíl felköltözött a következõ szintre.
*jún. 7.* Kék
Hadúr csatában legyõzte Mel Gibsont.
*jún. 18.* Kék Hadúr gyõzelmet aratott
Jószívû Jeromos felett.
*júl. 3.* Kék Hadúr gyõzelmet aratott Jordi felett.
*júl. 5.* Malior az Éjben Kacagó és Kék Hadúr megküzdöttek egymással,
és Malior az Éjben Kacagó gyõzött.
*júl. 16.* Thor a Káosz Papja csatában
legyõzte Az Ördög bal kezét.
*júl. 23.* Kék Hadúr és Xerxész a Fenevad
megküzdöttek egymással, és Kék Hadúr gyõzött.
*aug. 14.* Kék Hadúr csatában
legyõzte Mel Gibsont.
*aug. 21.* Az Ördög bal keze csatában legyõzte Malior
az Éjben Kacagót.
*aug. 22.* Kék Hadúr csatában legyõzte Tüskés Lazarust.
Egy futár távoli híreket hoz:
*máj. 4.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*máj. 18.* Arhippa Perttunent legyõzte harcban egy Targhon
dögférge.
*jún. 10.* Csillagot kis híján megölte egy lidércmágus.
*júl.
13.* Aranyszemû Reglinde-et kis híján megölte egy Targhon dögférge.
*júl.
26.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy daergaoth lord.
*aug.
2.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben diadalt aratott Arhippa
Perttunen felett.
*szept. 9.* Csillagot kis híján megölte egy lidérc nyálka.
*szept. 21.* Tüskés Klezmót kis híján megölte egy lomha nukratoid.
*okt.
24.* Tüskés Klezmót majdnem felfalta egy Hrroughrr.
*dec. 8.* Arhippa
Perttunen és Aranyszemû Reglinde pszi párbajt vívtak. Arhippa Perttunen
került ki gyõztesen.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]
kno 66 8 62 5 60 3 |
66. képességre 8 képességpont |
Elköltesz 8 képességpontot a lopakodás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a lopakodás szakértelmed 9. szintre nõtt. Elköltesz
5 képességpontot a lopás szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás meghozta
eredményét, a lopás szakértelmed 6. szintre nõtt. Elköltesz 3 képességpontot
a pszi támadás szakértelmed növelésére.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
Az a szolgád jól van lakva, nem kell etetni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 297.]
Az a szolgád jól van lakva, nem kell etetni. [0 TVP-t használtál fel, maradt
még 297.]
EXTra fordulót csak akkor kérhetsz, ha a fordulószámod nem kisebb a játékhetednél,
azaz nincs lemaradásod. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 297.]
bb 1 5 2 3 4 16 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Elõször is megnézed, mi kapható, és megtippeled,
mit mennyire tudnál lealkudni: kemény bõrpáncél (#3) 35 ap, törpe pikkelyvért
(#4) 43 ap, bõrpáncél (#9) 17 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, bolhedor szárny (#15) 8 ap, mandolin (#19) 70 ap, kötél (#128) 17
ap, rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 35 ap, ében nyílpuska
(#133) 52 ap, ében láncing (#134) 70 ap, üvegszimbólum (#138) 26 ap, platina
villámöv (#187) 227 ap, kék mutációs gyûrû (#190) 105 ap, a nyomkeresés
fejpántja (#194) 70 ap, pikkelypáncél (#223) 52 ap, törpe balta (#224)
7 ap, törp szekerce (#235) 87 ap, lelakatolt ládikó (#310) 525 ap, vas
lemezpáncél (#1001) 151 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 119 ap, bíbor láncing
(#1032) 189 ap, bõr mellvért (#1046) 109 ap, nagy pajzs (#1062) 84 ap,
vassisak (#1076) 39 ap, szárnyas sisak (#1077) 84 ap, halotti maszk (#1091)
25 ap, csontmaszk (#1092) 67 ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, vándorcsizma
(#1121) 25 ap, díszes köpeny (#1138) 126 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap,
könnyû íj (#1271) 39 ap, hosszú íj (#1272) 84 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
67 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 119 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, görbekard
(#1316) 39 ap, hosszúkard (#1317) 84 ap, barbár lándzsa (#1331) 39 ap,
gyalogos lándzsa (#1332) 84 ap, az ügyesség vassisakja (#2426) 210 ap,
az ügyesség kõamulettje (#2546) 195 ap, a mágia kék köpenye (#3387) 321
ap, a mágia hosszú íja (#3522) 344 ap, a gyorsaság kerek pajzsa (#3761)
210 ap, a védekezés könnyû íja (#4871) 210 ap, az élet görbekardja (#5366)
210 ap, a titán malachit karkötõje (#5741) 252 ap, a titán barbár lándzsája
(#5831) 266 ap, a hatalom malachitgyûrûje (#7077) 392 ap, a kobra kék köpenye
(#7437) 386 ap, a harcos kék köpenye (#7887) 386 ap, az óriás könnyû láncinge
(#8681) 350 ap, a merénylõ vándorcsizmája (#11021) 252 ap, a merénylõ utazóköpenye
(#11036) 247 ap, a tudós csontamulettje (#11547) 392 ap, a remete utazóköpenye
(#12386) 247 ap, a harcmûvész malachit karkötõje (#13841) 252 ap, a majom
márványgyûrûje (#14276) 252 ap, a szívósság csontmaszkja (#14592) 392 ap,
a szellemek csatos öve (#15116) 247 ap, a sas kerek pajzsa (#15911) 266
ap, a sas vándorcsizmája (#15971) 252 ap, a természet hosszú íja (#17022)
409 ap, a torony malachit karkötõje (#18341) 252 ap, az energia kék köpenye
(#18687) 386 ap, az energia nehéz nyílpuskája (#18837) 445 ap, a kígyó
kék köpenye (#19137) 386 ap, a sebezhetetlenség csonttõre (#19751) 252
ap, a küzdelem zöld köntöse (#20501) 252 ap, a tökéletesség díszes fejpántja
(#21806) 365 ap, a tökéletesség zöld köntöse (#21851) 365 ap, a tökéletesség
malachit karkötõje (#21941) 365 ap, a tûz csonttõre (#22451) 138 ap, a
tûz fogazott kardja (#22468) 115 ap, a villám kerek pajzsa (#23561) 153
ap, a méreg könnyû íja (#24221) 153 ap, a regenerálódás fekete csizmája
(#24522) 262 ap, a regenerálódás nehéz nyílpuskája (#24687) 315 ap, a sün
bronz mellvértje (#24897) 367 ap, a sün csontmaszkja (#24942) 262 ap, a
sün kék köpenye (#24987) 256 ap, a teknõs nagy pajzsa (#25362) 279 ap,
a teknõs ezüst fejpántja (#25407) 262 ap, a teknõs hosszúkardja (#25617)
279 ap, a szalamandra könnyû íja (#26021) 153 ap, a yeti elit lemezpáncélja
(#26203) 634 ap, a yeti csontamulettje (#26397) 262 ap, a yeti kõrisfa
íja (#26473) 466 ap, a yeti könnyû nyílpuskája (#26486) 180 ap, a sav kõamulettje
(#26846) 138 ap, az elektromosság könnyû nyílpuskája (#27386) 180 ap, a
légzés szárnyas sisakja (#27627) 279 ap, a légzés díszes fejpántja (#27656)
138 ap, az angyalok bronz mellvértje (#28047) 367 ap, az angyalok csontmaszkja
(#28092) 262 ap, az angyalok nehéz nyílpuskája (#28287) 315 ap, az angyalok
görbekardja (#28316) 153 ap, az ellenállás könnyû pikkelyvértje (#28466)
180 ap, az ellenállás átlátszó köntöse (#28602) 262 ap, az ellenállás nehéz
nyílpuskája (#28737) 315 ap, a bûz kerek pajzsa (#28961) 153 ap, a bûz
vassisakja (#28976) 153 ap, a bûz nehéz nyílpuskája (#29187) 315 ap.
[be 5:] Elhagyod a boltot. Ellátogatsz a szint nyugati szárnyában épített
arénához. Ez egy óriási barlang, poronddal és lelátóval. Most szinte teljesen
üres, csak az arénamester ordítozik a takarításra kirendelt torzszülöttekkel.
Odamész hozzá. Üdvözlöd, és elmondod neki, hogy a soron következõ torzszülöttel
szeretnél megküzdeni. Megnézi a jegyzeteiben, hol is tartottál, és biccent.
Kifizeted a beugrót, 25 aranyat, és az arénamester elõkészíti a terepet.
Ezalatt megtudtad, hogy a jelenlegi bajnok Kék Hadúr, az általa legyõzött
akadály 2 gortangu (#258). És már kezdõdik az összecsapás. Ellenfeleid
2 zombi (#29) [aura: imm.ktkt.méreg: 8.] és egy zombi mester (#80) [aura:
7-es méretû 9-es szintû jobb karom.].
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy óriáserõ varázslatot.
Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-4 vp.) A 2. zombi közelebb jön,
hogy támadhasson. A zombi mester feléd mozog. Az 1. zombi odajön hozzád.
A 2. zombi rád támad. Feléd üt jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd
a bõrébe fúródik. A zombi mester rád támad. Rád vág jobb karmával. Mellé!
Az 1. zombi téged támad. Rád vág jobb karmával. Nem talált. Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** Varázshatalmad segítségével elmondasz egy sorvasztást. A
zombi mester ellenállt a varázslatnak. (-5 vp.) A zombi mester téged támad.
Gyorsan feléd lendít jobb karmával. Elhibázta. A 2. zombi téged támad.
Lesújt rád jobb karmával. Félrehajoltál. Az 1. zombi rád veti magát. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Mellé! Regenerálsz (+1 ép)
*** 3. KÖR *** Támadod az 1. zombit. Felé döfsz bal karmoddal.
(35 ép-t
sebeztél). Teljesen lebénul. Lecsapsz farkaddal.
(30 ép-t sebeztél). Lekeversz
egyet jobb mancsoddal.
(40 ép-t sebeztél). Kontaktmérged gyilkos hatást
fejti ki. Az 1. zombi holtan terül el. A zombi mester téged támad. Kimeresztve,
elõre suhint jobb karmával. Mellé! A 2. zombi rád támad. Odacsap neked
jobb karmával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. zombi
14 ép-t
sebzõdik. Gyógyulsz 1 életpontot. (-5 vp.) A 2. zombi halálhörgés közepette
a földre zuhan. A zombi mester mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
animációt. Az 1. zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). A 2. zombi csatlakozik a zombi mester oldalához. (agyatlan
zombiként). A 2. zombi téged támad. Feléd döf jobb karmával. El sem talált,
haha.
*** 5. KÖR *** Megtámadod az 1. zombit. Rávágsz bal karmoddal.
(35 ép-t
sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal.
(34 ép-t sebeztél). Megmérgezted.
Beversz egyet jobb mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). A kontaktméreg sikeresen
behatol az ellenfél szervezetébe. Az 1. zombi zombija hangtalanul összecsuklik.
A 2. zombi rád támad. Elõre szúr jobb karmával. Ez mellément. A zombi
mester téged támad. Elõre szúr jobb karmával. Hátraugrasz a támadás elõl.
A 2. zombi zombija hangtalanul összecsuklik. [A csatában összesen 245 sebzést
okoztál, és 14 sebzést kaptál.] Huh, nem bírtok egymással! Az eredmény
döntetlen. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Akkor gyere ismét, ha
vagy szerencsésebb, vagy hatalmasabb vagy.
[be 2:] Elmész a szint középpontjában épült aukciósházba. Elkéred a jelenlegi
aukciós listát. Jelenleg nincs semmilyen tárgy az aukciós listán.
[be 3:] Elhagyod az aukciós házat. Rettegve óvakodsz el a mágusok nagyhatalmú
tornyába. Az irdatlan épület tövében álldogálsz, amíg egy szürke köpenyes
figura nem kísér beljebb. Megkapod a szinten megtanulható új varázslatok
listáját. Ezeken felül persze minden, korábbi szinten is ismert varázslat
tanulható (ha volt ilyen). Zárójelben a varázslat sorszáma, a szükséges
Intelligencia szint, és az arany ár látható: tûzgolyó (#12, IQ18, 250ap)
energiafolyam (#24, IQ15, 300ap) animáció (#32, IQ13, 400ap) halál csókja
(#33, IQ18, 450ap) elemek parancsa (#41, IQ16, 220ap) csendvarázs (#42,
IQ12, 250ap) direkt kontaktus (#47, IQ20, 450ap) gyógyító szellõ (#139,
IQ14, 260ap) mérges csípés (#141, IQ15, 350ap) sárkánylehelet (#151, IQ14,
300ap) felejtés (#152, IQ10, 100ap) dermesztés (#164, IQ15, 320ap) Ismét
megpillantod a kék köpenyes varázslót, aki a manaköves küldetéssel bízott
meg a múltkor. Közben megtudtad, hogy Fórgulnak hívják. Megszólítod.
- Ó, nagyhatalmú Fórgul, jelentkeznék a következõ feladatért!
- Hmm hogy
mit khmm hmm? Ja, hogy az, igen persze. - mivel látszik rajta, hogy fogalma
sincs, hova tehetne, segítesz, megemlíted a manaköveket. Fórgul szemében
felismerés csillan.
- Igen, igen, persze emlékeztem! Nos, a küldetés,...
ööö... Ez az, megvan! Nagyon elszaporodtak a kártevõk a szobámban, meg
olyan a rendetlenség ott, elég régóta már be sem tudok oda menni, akkora
a kosz... Ha volnál olyan kedves, kitakarítani?
Látszik az arcodon a
csalódottság, hogy miféle bagatell küldetéssel bíztak meg. Fórgul igyekszik
megnyugtatni.
- Ne aggódj, barátom, bõséges jutalomban részesülsz, egy
saját készítésû varázstárgyat kapsz tõlem! - ez mondjuk nem dob fel annyira,
de azért mulatsz az apró varázslón, és mosolyogva bólintasz. (
7. kaland,
összesen 50 TVP-t igényel.
[be 4:] Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
Az akadémián tudósok
komor csoportja fogad.
- Nos, a helyzet komolyabb, mint hittük... - kezdi
Kurzux. - egyre több jelentést kapunk a földmélyi kolóniáról. Több adatra
van szükségünk! Kérlek, gyûjts számunkra mintákat a kolóniából, hogy eldönthessük,
mi a leghelyesebb teendõ, és a helytartó elé terjeszthessük.
- Hát...
izé? Nem az lenne a leghelyesebb, ha felégetnék az egész kolóniát?
-
Gyermekem! A döntéshez te még túl éretlen vagy! Fel kell mérnünk a xenók
erejét, fajunk számára tragédia lenne még egy goblin háború. Meg kell ismernünk
gyengéiket, sebezhetõ pontjaikat. Gyûjts számunkra legalább 4 különbözõ
féle mintát!
- Miféle mintákra gondolnak?
- Szövetminták, csontok,
testnedvek... Amit szerezni tudsz a boly közvetlen közelébõl! Próbálj mintát
hozni a tojásokból, az építésre használt organikus anyagból! Elõre is köszönjük
segítségedet, és ígérjük, a Hegy nem lesz hálátlan segítségedért! [A mintagyûjtéshez
a K 80 parancsot add ki. Hetente egyszer próbálkozhatsz a paranccsal.]
- Micsoda egy szívós galetki! - néz rád ámulva egy kölyökképû oktató. Megrökönyödve
bámulsz vissza.
- Tessék?
- Semmi, semmi, csak kedvelem a szívós galetkiket.
Lenne számodra esetleg egy elõnyös üzleti ajánlatom.
- Éspedig?
- Ismerem
egy torzszülött fészkét a csatornaszinten. Ez a torzszülött nemrégiben
megölt egy galetkit, akinek tudom, hogy legalább két igen jó varázstárgya
volt. Az ajánlatom a következõ: megöljük a torzszülöttet, a tárgyakon osztozunk.
Mivel én hozom a tippet, én szervezem az akciót, én vezetlek oda, jössz
még nekem 600 arannyal.
Felhördülsz, de az oktató csak megvonja a vállát.
- Szólj, ha mehetünk. Ha túl sokáig halogatod, esetleg találok valaki
mást.
(21. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 16:] Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe. [Hajtsd végre a 40-es
Klánkalandot (KK 40)!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 3.) Egy mutáns úgy burjánzik, úgy tenyészik, hogy
a sok-sok csáp és egyéb kinövés szemet gyönyörködtetõ. Gyere el a klánépületbe,
ha már legalább három harci végtagot növesztettél!
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
bb 1 16 |
több épület meglátogatása |
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. A boltos lopva körülnéz, majd amikor látja,
hogy senki nincs a közelben, hozzád hajol.
- Barátom, Villámlábú Kall,
hallottam ám egyet s mást rólad! Úgy hírlik, ügyes tolvaj vagy. - kifejezéstelen
szemmel bámulsz a boltosra, mire õ folytatja tovább. - Volna számodra egy
megbízásom. El kéne lopnod valamit... valami nagyon különlegeset! Ha érdekel
a dolog, busásan megfizetlek.
- Nos, elõször is a "busás" fogalmát kellene
tisztáznunk, meg hogy mennyire veszélyes a feladat, aztán eldöntöm, hogy
elvállalom-e.
- A feladat egyáltalán nem nehéz! És egy különleges varázstárgyat
kapsz tõlem ajándékba, ha sikerrel teljesítheted. Ennél többet nem mondhatok
addig, amíg el nem kötelezed magad! (
5. kaland, összesen 35 TVP-t igényel.
[be 16:] Visszamész a barlangodba. Ellátogatsz a Mutánsok Klánjának épületébe.
[Legyen legalább három harci végtagod.] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted!
Jutalmad egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel
meg szeretnénk bízni téged: 3.) A felsõbb szinteken még további, még összetettebb
mutációkra van lehetõség. Költözz tovább, hogy megismerkedhess azokkal
a csodákkal is!
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 252.]
k 287 338 353 417 80 |
kaland elvállalása |
(287. kaland:) Odasétálsz az építményhez, és megpróbálod az ajtót. Nincs
bezárva! Belépsz az épületbe. Az elsõ szoba üres, a padlót csontok borítják.
Továbbmész a második szobába. Amikor oldalt fordulsz, meghûl benned a vér!
Ellenfeled egy savelementál (#147).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elõhívsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+6 méretükre). (-4 vp.) A savelementál a nedonkutya felé mozog. Suhanó
a savelementál felé mozog. A nedonkutya elindul a savelementál felé. A
savelementál és a nedonkutya egymással harcolnak. Suhanó a savelementált
támadja.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a savelementált. Támadod a savelementált. Rávágsz
bal karmoddal.
(37 ép-t sebeztél). Körbe-körbe forgatva ütsz farkaddal.
(31 ép-t sebeztél). Lecsapsz jobb mancsoddal.
(28 ép-t sebeztél). Kontaktmérged
gyilkos hatást fejti ki. A savelementál kileheli lelkét.
[A csatában összesen 96 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 0/0, a nedonkutya:
14/41.] Ezt a csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik
némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak is jut 21%.
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Nem vagy rest, máris próbálgatod a nálad
lévõ kulcsokat, és ha nem segítene, még mindig ott van a zárnyitó készlet.
[Zárnyitás próba 11-es küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres] Ügyes
voltál! Kinyitod az ajtót, és továbbmész.
Egy magas terembe érsz. Egy koppanást hallasz fentrõl. Felnézel. Egy fekete
tárgy zuhan lefelé! Ösztönösen elkapod. Hoppá, egy kratau gomba feje! Ha
ezt valaki a földhöz vágja, akkorát robban... Óvatosan lerakod a földre.
Újabb koppanás, újabb gomba zuhan!
[Ügyesség próba 11-es küszöbre: sikeres]
Ezt is sikerül elkapni. Pfû! A gombák folyamatosan potyognak még percekig
- micsoda bizarr játék! - de mindet elkapod és óvatosan lerakod. Húh, ezt
megúsztad!
Akadályba ütközöl! Egy zárt ajtó. Elõszórod a kulcsgyûjteményedet és az
egyéb szerszámaidat, és nekilátsz a munkának.
[Zárnyitás próba 11-es
küszöbre: sikeres] Sokáig vacakolsz, de végül próbálkozásodat siker koronázza,
az ajtó feltárul. Továbbmész.
A következõ szobába való bejutáshoz egy gránitajtót kell kinyitnod, amelyet
három kar mûködtet.
[Csapdaészlelés próba 8-as küszöbre: sikeres] Alaposan
megvizsgálod a karokat. Csak picit lököd meg mindegyiket, és fülelsz, hogy
merre moccan valami a falak mögött. Igazi mackós vagy! Végül a két szélsõ
kart húzod meg, egyszerre. Az ajtó kinyílik.
Hopp, itt van valami... Eldugott kincs - 36 arany és egy sárgaréz nyaklánc.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 60% lélekenergia. Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot.
(338. kaland:) Újra végigmész a sziklaperemen, egészen a kapaszkodókig.
Hát, nem tûnik valami stabilnak a dolog! Körültekintõen, kapaszkodva mászol
le.
[Mászás próba 7-es küszöbre: sikeres] Elengedve az utolsó kapaszkodót,
leugrasz a peremre.
Hangot hallasz, mire sarkon pördülsz. Éberségednek köszönhetõ, hogy a támadás
nem lepett meg. Ellenfeleid 2 káoszmágus (#91) [aura: 11-es tûzgolyó.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+6 méretükre). (-4 vp.) A 2. káoszmágus elõhív egy tûzgolyó varázslatot.
7 ép-t sebzõdtél. A nedonkutya
sebzõdik 10 ép-t. A nedonkutya hörögve elterül.
Az 1. káoszmágus ellõ egy tûzgolyó varázslatot.
10 ép-t sebzõdtél. Suhanó
az 1. káoszmágust támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. káoszmágus mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy
energiafolyamot. Gyengülsz (-22% támadás).
15 ép-t sebzõdtél. Az 1. káoszmágus
elmond egy energiafolyam varázslatot. Suhanó megtántorodik. Suhanó
sebzõdik
17 ép-t. A 2. káoszmágus felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Megtámadod a
2. káoszmágust. Felé ütsz bal karmoddal. Ez mellément. Odacsapsz farkaddal.
Ez mellément. Lesújtasz jobb mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). Suhanó az
1. káoszmágust támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** Az 1. káoszmágus rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy halál csókja.
90 életpontnyit sebzõdsz. Suhanó
20 ép-t sebzõdik. A
2. káoszmágus a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy halál csókja!
90 életpontnyit sebzõdsz. Suhanó
sebzõdik 20 ép-t. Eszméletedet vesztve
összeesel. Suhanó kileheli lelkét.
[A csatában összesen 33 sebzést okoztál, és 212 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 15/57, a nedonkutya:
0/10.] Ebben a csatában alulmaradtál. Nem kell sok idõ, hogy magadhoz térj
- iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a torzszülöttek nekilátnak, hogy felfaljanak.
Segítségért kiáltasz, és a közelben vadászó galetkik elzavarják a ragadozókat.
Sajnos így is károsodást szenvedtél (-1 méret). A küldetéssel kudarcot
vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb újra).
(Feltételes gyógyítás templomban:)
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy
szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos
újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30
aranyat.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba,
ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal.
Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, ellazítasz. Koncentrálsz,
és hamarosan érzed, hogy sebeid gyógyulni kezdenek. (+72 életpont.)
(353. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. Az árnyékok megmozdulnak. Ellenfeleid 2 zöld ekinda (#74).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy óriáserõ!
Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-4 vp.) Az 1. zöld ekinda ellõ
egy óriáserõ varázslatot. Magában motyogva, az 1. zöld ekinda létrehoz
egy tombolást. Összegyûjtve mágikus energiáit, a 2. zöld ekinda elvarázsol
egy óriáserõt. A 2. zöld ekinda rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy tombolás. A nedonkutya elindul az 1. zöld ekinda felé. A nedonkutya
az 1. zöld ekindát támadja. Suhanó a 2. zöld ekindát támadja. Regenerálsz
(+6 ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sorvasztást.
Az 1. zöld ekinda végtagjai sorvadnak. (-5 vp.) Az 1. zöld ekinda és a
nedonkutya egymással harcolnak. Suhanó és a 2. zöld ekinda egymással harcolnak.
Regenerálsz (+6 ép) Méreg: A nedonkutya
6 ép-t sebzõdik.
*** 3. KÖR *** Az 1. zöld ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1.
zöld ekindát próbálod megsebezni. Felé suhintasz bal karmoddal.
(37 ép-t
sebeztél). Elõresuhintasz farkaddal.
(33 ép-t sebeztél). Mérget juttatsz
belé. Beversz egyet jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Az 1. zöld ekinda
halálhörgés közepette a földre zuhan. A 2. zöld ekinda és Suhanó egymással
harcolnak. Suhanó halálos sebet kapva a földre zuhan. A nedonkutya választott
ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. Regenerálsz (+6
ép) Méreg: A nedonkutya
6 ép-t sebzõdik.
*** 4. KÖR *** A 2. zöld ekinda rád veti magát. Rád vág bal csápjával.
(14 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Meglóbálva zúz jobb csápjával. Elhibázta.
Támadod a 2. zöld ekindát. Gyorsan felé lendítesz bal karmoddal.
(34 ép-t
sebeztél). Teljesen lebénul. A mérget varázslattal semlegesíti. Körbe-körbe
forgatva ütsz farkaddal.
(43 ép-t sebeztél). Megmérgezted. Lecsapsz jobb
mancsoddal.
(39 ép-t sebeztél). A 2. zöld ekinda halálhörgés közepette
a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép) Méreg: A nedonkutya
6 sebzést kap.
[A csatában összesen 226 sebzést okoztál, és 14 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 18/53, a nedonkutya:
16/20.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+25%). Szolgáidnak 24% jut. Elteszed a zsákmányt, ami 2 ekinda haj.
Egy õsz szakállú, hajlott hátú, de ravasz tekintetû csõrös galetki állja
utadat.
- Lássuk, megfelelõ-e a mágikus talentumod! - mondja, és szõni
kezdi körülötted a mágia szövetét.
[Mágia próba 10-es küszöbre: sikeres]
Hamar felveszed az öreg ritmusát, és bebizonyítod, hogy a mágikus energiák
világa ugyanannyira ismerõs számodra, mint a sötét barlangok. Az öreg elégedetten
enged tovább.
Megérte az erõfeszítést - kincset találtál: 44 arany és egy görbekard.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 39% lélekenergia.
(Feltételes gyógyítás templomban:) Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy,
gyertyákkal kivilágított barlang, tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött
galetkik fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak.
Szolgád, sáskaharcos újra él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét,
és kifizetsz 30 aranyat.
(417. kaland:) Megkeresed a repedéseket, és átpréseled magad a megfelelõ
helyen. Igen, egy meredek aknában találod magad, azonban le tudsz mászni,
ha elég ügyes vagy! Megkezded a lefelé ereszkedést.
[Mászás próba 7-es
küszöbre: sikeres] Leérsz az akna aljára. Egy barlangban találod magadat.
Könnyelmûség volt feltételezned, hogy harc nélkül megúszhatod ezt a kalandot!
Ellenfeled egy kék ekinda (#95).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt.
Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-4 vp.) A kék ekinda a nedonkutya
felé mozog. Suhanó a kék ekinda felé mozog. A nedonkutya a kék ekinda
irányába megy. A kék ekinda és a nedonkutya egymással harcolnak. Suhanó
a kék ekindát támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A kék ekinda felé mozogsz, hogy megtámadhasd. A kék ekinda
és a nedonkutya egymással harcolnak. Támadod a kék ekindát. Elõre szúrsz
bal karmoddal.
(36 ép-t sebeztél). Ostorként csattantasz farkaddal.
(39
ép-t sebeztél). Mérget juttatsz belé. A mérget varázslattal semlegesíti.
Lecsapsz jobb mancsoddal.
(32 ép-t sebeztél). A kék ekinda halálhörgés
közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 102 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 17/0, a nedonkutya:
49/18.] Gyõztél! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát
(+15%). Szolgáidnak 15% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda haj, 38 arany
és 2 hamis arany. Suhanó habzsolja az ételt. (+25% jóllakottság.)
Fáradtságodat siker koronázza! Kincsre bukkansz: a tudós nyaklánca.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 60% lélekenergia.
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(80. kaland:) Ezúttal már rutinosan ereszkedsz alá a vájatban.
[Mászás
próba 11-es küszöbre: sikeres]
A járatot sajnos a legutóbbi alkalom óta is bõvítették, ha lehet, még bûzösebb,
még párásabb, még organikusabb az egész! Vajon mikor fogja ez a trutyi
a barlangodat is ellepni? Talán tényle ideje lenne a nyílást eltömni, és
másokra hagyni ezt az egészet!
A lejutás közben egy dologra nem vagy
még képes - hogy elrejtõzz a járatban közlekedõ xenók elõl. Ellenfeled
egy xenomorf embrió (#417).
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy óriáserõ varázslatot.
Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-4 vp.) A xenomorf embrió feléd
mozog. A xenomorf embrió rád veti magát. Elõrehajolva harapni próbál fogával.
(24 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Regenerálsz (+6
ép)
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy sorvasztást.
A xenomorf embrió végtagjai sorvadnak. (-5 vp.) A xenomorf embrió rád támad.
Megpróbál megmarni fogával.
(15 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik. Vámpirizál.
Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** A xenomorf embrió téged támad. Harapni próbál fogával.
(17
ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. Vámpirizál. Megtámadod a xenomorf
embriót. Kimeresztve, elõre suhintasz bal karmoddal. Ez mellément. Villámgyorsan
elõrevágsz farkaddal.
(38 ép-t sebeztél). A bõrén levõ tüskék felsértenek
(-5 ép) Lecsapsz jobb mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Regenerálsz (+6 ép)
*** 4. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A xenomorf embrió
sebzõdik 14 ép-t. Ennek eredményeképp gyógyulsz 14 ép-t.
(-5 vp.) A xenomorf embrió kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 66 sebzést kaptál.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a
lélekenergiát (+46%).
Végül eléred a nagy barlangtermet. A boly láthatóan nagyobb lett, megnövekedett.
Igyekeznie kell a tudósoknak, ha valamit tenni akarnak, mert a végén még
késõ lesz! Bekened magad mátekel gombával.
[Tárgyhasználat: 1 mátekel gomba]
Lássuk csak, ezúttal honnan szerezz mintát? Talán megelégedhetsz a központi
félgömb körül elszórt, levedlett bõrdarabkákkal? Vagy szerezz mintát a
keltetõben rejtõzõ egyik tojásból? Esetleg ejts el egy kifejlett példányt?
Óvatosan közelebb lopakszol az építményhez.
[Lopakodás próba 10-es küszöbre:
sikeres]
Árnyként suhansz, de közben a félelem verítéke borítja be testedet. Csak
remélheted, hogy elég lesz a mátekel gomba, amit magadra kentél. Hozzálátsz
a minta begyûjtéséhez. Sajnos, ilyen közel a bolyhoz, szinte reménytelen,
hogy ne fedezzenek fel! És kishitûséged magát igazolja - egy árnyék magasodik
feléd. Magabiztosan fordulsz vele szembe. Ekkor a másik irányból egy újabb
sziszegõ hangot hallasz. Páni félelem fog el - ha itt legyõznek, nem lesznek
galetkik, akik elûzzék a torzszülötteket? Vagy mégis? A stressz galetkifeletti
érzékkel ruház fel, itt is, ott is lapuló galetkik auráját véled felfedezni.
Szóval nem csak te vagy az egyedüli mintagyûjtõ! Ellenfeleid egy xenomorf
embrió (#417) és egy xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+6 méretükre). (-4 vp.) A xenomorf embrió odajön hozzád. A xenó lárva
odajön hozzád. A xenomorf embrió téged támad. Harapni próbál fogával.
(23 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. Vámpirizál. A xenó lárva rád támad.
A xenó lárva savat lehel rád.
(14 ép-t sebzõdtél). Szagától fuldoklasz.
(-6 ép.) Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+38 életpont.)
[161 TVP-t használtál fel, maradt még 91.]
m 8 12 1445 17 4 3323 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8,12) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped a Csarnok kapuját.
(M 8,11) Az északra menõ folyosót követed. Ahogy belépsz a következõ terembe,
torzszülöttek rohannak meg. Ellenfeleid 2 sötét elf harcos (#83).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy óriáserõ varázslatot. Végtagjaid megerõsödnek
(+6 méretükre). (-4 vp.) Az 1. sötét elf harcos varázshatalma segítségével
elmond egy csendvarázst. Síri csend telepedik rád. A 2. sötét elf harcos
téged céloz, amikor az ében nyílpuskával lõ. Nem talált. A nedonkutya a
2. sötét elf harcost rohamozza. Suhanó az 1. sötét elf harcost támadja.
A nedonkutya a 2. sötét elf harcost támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A 2. sötét elf harcos elmormol egy vakító fény varázslatot.
Suhanó megtántorodik. A nedonkutya megtántorodik. Megindulsz az 1. sötét
elf harcos felé. Már ott is vagy! Megtámadod az 1. sötét elf harcost. Elõre
szúrsz bal karmoddal.
(37 ép-t sebeztél). Rávágsz farkaddal.
(34 ép-t
sebeztél). Mérgezed! Lendületet véve ütsz jobb mancsoddal.
(41 ép-t sebeztél).
Az 1. sötét elf harcos halálhörgés közepette a földre zuhan. A nedonkutya
a 2. sötét elf harcost támadja. Suhanó választott ellenfelét már legyõzték,
így õ tétlen ebben a körben. Regenerálsz (+6 ép)
*** 3. KÖR *** A 2. sötét elf harcost próbálod megsebezni. Odacsapsz bal
karmoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(32 ép-t sebeztél).
Megmérgezted. Benyomsz neki jobb mancsoddal.
(43 ép-t sebeztél). A 2.
sötét elf harcos kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 224 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 2/0, a nedonkutya:
26/0.] Ezt a csatát te nyerted! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+26%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 26% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami 2 ében láncing, 2 ében nyílpuska és 2 ében tündekard. A nedonkutya
táplálkozik. (+25% jóllakottság.)
(M 7,11) Csendben lépkedsz. Egy nálad majd kétszer nagyobb galetki lép eléd.
Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél? - kérdi. Bólintasz. Hirtelen
a galetki lesújt rád! Testedbõl dõl a vér. Õ int: lássuk, hogy tudsz gyógyítani!
Hozzálátsz a seb ellátásához.
[Egészség próba 8-as küszöbre: sikeres]
- Ez ám az egészség! - füttyent a galetki.
(M 6,11) Nyugatra mész tovább. Mély, zengõ hangot hallasz, és a falból egy
szellemalak lép elõ. Egyike kell, hogy legyen a Csarnok õrizõnek, az õsieknek!
Tisztelettudóan várod, hogy a szokványos próbák egyike elé állítson. A
kérdése a következõ:
Történt egyszer, hogy egy öreg paraszt elindult,
hogy eladja Kametky városában a terményét. Útközben számolta a lépéseit
- 61 alkalommal számolt el 100-ig, míg elért Veneza város fõterére. Mivel
innen már nem vezetett tovább út, elõvette iránytûjét, 74 fokot elfordult
balra, és erre ment tovább, míg végül újabb 65 százas lépés után érkezett
meg Kametky városába. Este a paraszt gondolt egyet, és egyenesen ment haza,
Veneza érintése nélkül. Rájött, hogy sokkal rövidebb így az út! Vajon hányszor
száz lépéssel ért haza? (max. 5-öt tévedhetsz)
Huh, hát ez nem megy rögtön.
Visszasietsz az Õsök Csarnokának bejáratához.
(M 17,4) Felkeresed a szent zarándokhelyet.
(M 17,5) Dél felé mész az útvesztõben. Ahogy belépsz a következõ helyiségbe,
egy alak mozdul feléd. Védekezõ pozíciót veszel fel. Ellenfeled egy óriáspók
(#89).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy óriáserõt.
Végtagjaid megerõsödnek (+6 méretükre). (-4 vp.) Az óriáspók megközelíti
a nedonkutyát. Suhanó az óriáspókot rohamozza. A nedonkutya megközelíti
az óriáspókot. Az óriáspók és a nedonkutya egymással harcolnak. A nedonkutya
megtántorodik. A nedonkutya kileheli lelkét. Suhanó és az óriáspók egymással
harcolnak. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** Megközelíted az óriáspókot. Az óriáspókot próbálod megsebezni.
Felé ütsz bal karmoddal.
(34 ép-t sebeztél). Odacsapsz farkaddal.
(33
ép-t sebeztél). Odaütsz jobb mancsoddal.
(34 ép-t sebeztél). Az óriáspók
kileheli lelkét. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 101 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 7/0, a nedonkutya:
9/10.] Gyõzelmet arattál! Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod
a lélekenergiát (+14%). Szolgáidnak 14% jut. Suhanó eszik. (+25% jóllakottság.)
(M 17,6) Irány dél! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat
itt.
(M 18,6) Tovább keletre! Egy csíkos bõrû, gigantikus fogakkal rendelkezõ
gyíkfejû galetki áll eléd. Elmondja, hogy az õsök egyik próbáját kell kiállnod.
Primitív feladatot kapsz. A galetki köveket dobál feléd, és mindet el kell
kapnod!
[Ügyesség próba 8-as küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével
veszed az akadályt.
(M 18,7) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy nálad majd kétszer
nagyobb galetki lép eléd. Vastag karjaival feléd int. - Próbázni jöttél?
- kérdi. Bólintasz. Elméleti mágiával kapcsolatos kérdéseket tesz fel neked
a galetki.
[Mágia próba 9-es küszöbre: sikeres] - Egyszer még nagy mágus
lesz belõled! - biztat a galetki.
(Feltételes gyógyítás templomban:) A szint temploma egy cseppkövekkel
teli, gyertyákkal kivilágított barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos!
Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Egy szolgádat szeretnéd gyógyíttatni.
A papok varázsolnak. Szolgád, nedonkutya újra él és egészséges. Megköszönöd
a papok segítségét, és kifizetsz 40 aranyat.
[46 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
m 5 8 2 1443 3443 3435 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Elhagyod a Csarnokot.
(M 8,2) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 8,1) Mindenre felkészülve, északra mész. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 7,1) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A földön egy fekete
nyílást látsz. Egyszercsak elõsuhan belõle valami. Egy szellem, minden
bizonnyal egy õsé! Tudod, hogy próbatétel következik. A szellem egy kérdést
tesz fel, amelyre válaszolnod kell:
Zuveghar professzor népünk egyik
legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben sziklozug
tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta,
bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill.
csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
4 növényt kapott, és az állatokat napi 6 órán keresztül világították meg
Y milganddal, a szaporulat -28 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén
2-es fejadagnál, 7 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -36 volt.
Amikor pedig ezt az X állatot 6-os fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal,
-44 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar
5-ös fejadagot adott X állatnak, és 8 óráig világította õket meg, mi lett
az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Egy kis gondolkodási idõt kérsz.
(M 7,1) Azon a mezõn ebben a körben már kudarcot vallottál: csak TVP pazarlás
lenne ismét próbálkozni.
(M 8,2) Déli irányba mész. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát vívtál.
(M 8,3) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 7,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 7,2) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 8,3) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 8,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
(M 7,2) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 8,3) Egy falhoz érsz. Erre nincs út!
Elhagyod a labirintust.
[12 TVP-t használtál fel, maradt még 33.]
tps 10 |
10 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 10 TVP-t késõbbi használatra.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
ftk 1 4 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes
kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ
utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat
rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed,
és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy savelementál (#147) [aura: mágia: 10.].
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy óriáserõt. Végtagjaid
megerõsödnek (+6 méretükre). (-4 vp.) A savelementál elindul a nedonkutya
felé. A nedonkutya a savelementált rohamozza. Suhanó a savelementál irányába
megy. A savelementál és a nedonkutya egymással harcolnak. Suhanó a savelementált
támadja. Regenerálsz (+6 ép)
*** 2. KÖR *** A savelementál irányába mozogsz. A savelementált próbálod
megsebezni. Felé döfsz bal karmoddal.
(37 ép-t sebeztél). Lesújtasz farkaddal.
(40 ép-t sebeztél). Lesújtasz jobb mancsoddal.
(33 ép-t sebeztél). A savelementál
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+6 ép)
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Suhanó: 18/0, a nedonkutya:
12/43.] Ismét látványosan gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+22%). Szolgáidnak 21% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami egy csepp fülbevaló, 43 arany és 2 hamis arany. Kutatni kezdesz, remélve,
hogy mesés felszíni tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Próbamester:]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 3.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kalandra fel! Portyára indulsz. A szomszédos sziklaperem fölé vájt barlangokat
látogatod meg. Fõ a változatosság! A sziklafalból egy félkör alakú építmény
emelkedik ki, mint bástya a várfalból. A sima kõfalon egy ajtót látsz.
Tipikus kaland lehetõség.
(355. kaland, összköltsége 50 TVP.) Pillanatnyi
habozás után határozott léptekkel indulsz az egyik nyílás felé. A jelzések
alapján vendéglátód egy-egy elleni nemes küzdelmet preferál.
A galetki, aki itt lakik
Liliana, egy vörös hajú, harsány kacagású, vadóc
nõ. A Tudósok klánjának helyettes oktató rangú tagja. Tárgyai: ozin fülkarika,
ében láncing, az egyensúly gyûrûje, a gepárd csonttõre, bronzmedál, a gólem
hosszú íja, a tûz díszes karkötõje, a füvész köpenye, a tökéletesség görbekardja,
a gyõzelem márványgyûrûje, Xantin ezüstöve, a tudás amulettje, a Kõ Kardja,
a teknõs márványgyûrûje, az elefánt kerek pajzsa, a sólyom malachit karkötõje,
a szellemek fülbevalója, a gólem karikaszimbóluma, a titán szárnyas sisakja,
a tudás zafírja, spanyolcsizma. A csatába vetitek magatokat.
*** 1. KÖR *** Felemelve a gólem hosszú íját, Liliana rád lõ.
(4 lövéssel
133 ép-t sebzett.) Összerogysz.
[A csatában összesen 0 sebzést okoztál, és 133 sebzést kaptál.] Ebben a
csatában alulmaradtál. Hosszú idõ után térsz magadhoz. Ellenfeled meghajlással
tiszteleg. [-5 TVP.] Visszavonulsz.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még -2.]
tpf 10 |
10 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 10 TVP-t a korábban félrerakottból. [-10 TVP-t használtál
fel, maradt még 8.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
tps 10 |
10 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 10 TVP-t késõbbi használatra.
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Életpontod a menekülés% alatt van, a harcból azonnal elmenekülnél - így
nincs értelme harcolni! [0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
tpf 10 |
10 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 8 TVP-t a korábban félrerakottból. [-8 TVP-t használtál fel,
maradt még 8.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 8.]
z 19 10 |
zenélsz 19. hangszeren 10 TVP-ért |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 8.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Néhány duzzadt xenópetéd már
óriásira nõtt! Óriásira nõtt xenó petéd nagy reccsenéssel szétnyílik, és
valami fertelmes dolog kel ki belõle. Ha mindez nem lenne elég, a frissen
kikelt xenókhoz néhány sötét árny csatlakozik, a barlangod végében levõ
nyílás mélyérõl! Ellenfeleid 3 xenomorf embrió (#417) [aura: méret: 90.],
egy xenomorf csecsemõ (#419) és 2 xenó féreg (#418).
Itt csak veszthetsz, hiszen életpontod a menekülés% alatt van - Menekülsz,
mented az irhádat. Hmmm! A menekülõ xenók a barlangod hátuljában levõ nyílást
tovább nagyították. Most már talán tényleg ideje lenne betömni! Ehhez a
B 99 99 parancsod add ki, 60 TVP árán.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +1 galetki
erõt és +12 hírnevet kaptál. A kör során összesen 1267 sebzést okoztál,
és 482 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
14
képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 8 TVP-t viszel át a következõre.
Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
303 TVP-t költhetsz
majd el.
KARAKTERLAP
Villámlábú Kall, egy nyurga, de ugyanakkor izmos, látszólag
gyors és ügyes férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: kutyaszint (5. szint).
Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 107. fordulód.
|
[1] erõ: |
15 (16) / 7.25 |
[2] IQ: |
13 / 2.50 |
[3] ügyesség: |
12 (17) / 0.44 |
[4] egészség: |
12 (13) / 6.80 |
[5] mágia: |
10 / 6.16 |
[6] gyorsaság: |
11 (14) / 0.44 |
[9] Méret/ép: |
123 (127) / 1 |
Min. méret: |
128 |
Barlangméret: |
128 |
|
|
Varázspont: |
116 / 51 |
Képességpont: |
20 / 48% |
Hõsi pont: |
13 (2) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
32% |
Galetki erõ: |
597 / 339 |
Hírnév : |
400 |
Jóllakottság: |
156% |
Életkor: |
14 / 14 |
|
|
Galetki csaták: |
35 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
16 (0) |
Torzsz. csaták: |
800 (10) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
668 (7) |
Leölt torzszülött: |
1064 (11) |
Pszi csaták: |
27 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
6
(0) |
Ájulások száma: |
39 (2) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: fatty (18)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 28%-os szorzó.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz le párviadalban egy tudóst! 2.) Látogasd meg a klánépületet,
amikor pontosan 111 TVP-d van. 3.) Költözz fel a következõ szintre. |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[14] mérg. lehelet: |
14 (17) / 1.83 |
[15] regeneráció: |
12 / 0.09 |
[16] tüskés bõr: |
12 / 0.09 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (8) / 0.20 |
[19] hidegimmunitás: |
4 (5) / 0.49 |
[22] imm.mérg.gázra: |
4 (5) / 0.38 |
[35] inimícia: |
0 (5) / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.55 |
[46] csapdaészlelés: |
7 / 0.57 |
[47] zárnyitás: |
8 / 1.65 |
[48] mászás: |
11 / 2.05 |
[49] rugalmasság: |
8 / 0.60 |
[50] meggyõzõkészség: |
7 (9) / 0.75 |
[51] transzformáció: |
4 / 1.59 |
[52] auraészlelés: |
6 / 4.20 |
[53] ékszerészet: |
4 / 1.10 |
[54] kereskedelem: |
8 / 1.17 |
[55] szívósság: |
10 / 0.43 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0.79 |
[58] nyomkeresés: |
7 / 0.47 |
[59] vezetõkészség: |
5 (6) / 0.54 |
[60] pszi támadás: |
7 / 4.93 |
[61] pszi energia: |
9 / 0.08 |
[62] lopás: |
6 / 0.05 |
[63] éberség: |
7 / 0.29 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 1.94 |
[65] álcázás: |
8 / 0.43 |
[66] lopakodás: |
9 / 0.75 |
[67] régészet: |
3 / 1.50 |
[68] zene: |
6 / 4.21 |
[69] tanulás: |
6 / 1.15 |
[70] idézés: |
2 / 0 |
[71] javítás: |
1 / 0.20 |
[73] felderítés: |
5 / 2.98 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal karom |
[100] méret: |
10 (11) / 0 |
[101] szakért.: |
11 (12) / 1.56 |
[102] paraliz.méreg: |
10
/ 0 |
|
farok |
[103] méret: |
10 / 0 |
[104] szakért.: |
11 / 3.97 |
[105] sebzõ méreg: |
10
/ 0 |
|
jobb mancs |
[106] méret: |
10 / 0 |
[107] szakért.: |
11 / 4.80 |
[108] kontaktméreg: |
10
/ 0 |
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[11] elektromos kéz: |
8 / 0.24 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[10] energiatüske: |
6 / 0.32 |
[29] életszívás: |
10 / 3.12 |
[15] jégpajzs: |
5 / 2.38 |
[146] kontakt.õseiddel: |
8 / 1.74 |
[158] láth. észlelése: |
3 / 0 |
[165] manafókuszálás: |
4 / 0.18 |
[28] óriáserõ: |
12 / 3.92 |
[133] pszi acéltorony: |
6 / 1.26 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.34 |
[30] sorvasztás: |
7 / 5.56 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
6 / 0 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (80%): |
11 elektr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. lista (200%): |
28 óriáse |
10 energi |
15 jégpaj |
|
|
|
|
|
|
|
RAJTAD LEVÕ VARÁZSLATOK/HATÁSOK |
átok (14).
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Suhanó, a sáskaharcos |
48/48 |
194% |
170% |
4 / 2.34 |
harcol |
[2] nedonkutya |
46/3 |
194% |
160% |
2 / 1.24 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
tps 10 |
ism 3 |
vd |
p |
tpf 10 |
ad 10 |
|
2. Makró |
ba 10 12 13 14 15 16 |
ba 17 18 |
|
3. Makró |
e 1 80 |
e 2 80 |
ext |
|
4. Makró |
tps 16 |
ftk 1 |
tpf 10 |
mak 1 |
tpf 6 |
|
HARCI PROGRAMOD |
3: jégpajzs v.var. ha ellf. 11. képessége 10 v. több. Prioritás: 40. |
4: mérg. lehelet használata ha ellenfeled #41. Prioritás: 50. |
5: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 12 alatt van. Prioritás: 40.
|
8: életszívás t.var. ha ellenfeled #34. Prioritás: 55. |
1: óriáserõ v.var. ha ellf, nincs eltalálhatatlan (237) képessége Prioritás:
35, és ha ellf. nincs galetki nem sebzi (232) képessége |
6: sorvasztás t.var. ha ellf. 321. képessége 7 v. több, Prioritás: 35,
és ha 1 vagy több ellenfél van, és ha a harc 2. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 50 0 15;
VI erõ:90% ép:35%;
PV 2 5 1 4;
BA
7690 10 12 13 14 15 16 17 18;
PT 4;
I 20 3 30;
SPECIALIZÁCIÓD: Túlélõ. (A torzszülöttekkel vívott csatákban minden lehelet,
ütés és varázslat 1/6-dal kevesebb sebzést okoz neked.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID:
#5 (1. épület), #7 (3. épület), #21 (4. épület), #22 (8. épület),
#25 (7. épület), #355 (107. forduló), #338 (104. forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a majom bíbor láncinge (#14082) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194)
|
* |
1 a ragadozó csontmaszkja (#19992) |
|
1 a remete díszes pikkelyvértje (#12267) |
|
1 a teknõs csatos öve (#25466)
|
|
1 a tolvaj csatos öve (#9266) |
* |
1 a törpék köpenye (#6535) |
|
2 díszes köpeny (#1138) |
|
2 ében láncing
(#134) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
3 maszk (#1090) |
* |
1 nagyobb pókcsatos öv (#178)
|
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
1 szent templomi maszk (#232) |
|
1 utazóköpeny
(#1136) |
* |
2 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a gyorsaság malachit karkötõje (#3941) |
|
1 a harcmûvész malachit
karkötõje (#13841) |
|
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
|
1 a regenerálódás csontamulettje (#24597) |
* |
1 a szalamandra kõamulettje
(#25946) |
|
1 a szellemek sárgaréz nyaklánca (#15131) |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
1 a tudós nyaklánca (#11530) |
|
1 a
villám malachitgyûrûje (#23727) |
* |
1 a villám nyaklánca (#23680) |
|
1756 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly
gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás márványgyûrûje (#28676) |
* |
1 az Érzés Gyûrûje (#569)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
3 csepp fülbevaló (#1256) |
|
54 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182)
|
|
233 hamis arany (#809) |
|
1 karikaszimbólum (#1211) |
|
1 kék gömb (#143)
|
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
|
1 ozin fülkarika (#211)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szimbólum
(#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ (#139) |
|
3 üvegszimbólum (#138) |
Felszerelés |
|
47 aranydukát (#437) |
|
1 bíborszínû medál (#512) |
|
1 díszes rézkulcs
(#129) |
|
1 fekete csuha (#586) |
|
2 fekete dukát (#218) |
|
2 Fortuna kiskorsója
(#521) |
|
2 kincskeresõ kisködmön (#519) |
|
1 mandolin (#19) |
|
1 második kulcsdarab
(#227) |
|
1 Morgan pálcája (#511) |
|
1 orvosságos zacskó (#590) |
|
1 Urgod kémszeme
(#533) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
|
1 a jég nyílpuskája (#22885) |
|
1 a sav kardja (#26965) |
|
1 a tökéletesség
könnyû íja (#21971) |
|
2 a tûz fogazott kardja (#22468) |
|
1 a védekezés görbekardja (#4916)
|
|
1 az energia rövid tõre (#18852) |
|
1 barbár lándzsa (#1331) |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
2 ében nyílpuska (#133)
|
|
2 ében tündekard (#132) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 hosszú íj (#1272)
|
|
2 kard (#1315) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
1 könnyû nyílpuska (#1286) |
|
1 lándzsa (#1330) |
|
1 nyílpuska (#1285)
|
|
1 parittya (#10) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
1 Trollagyar (#214) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
7 csótányláb (#25) |
|
8 elfu moha (#33) |
|
2 elonotichlan (#31) |
|
9 fehér gyógyital (#50) |
|
1 gázlehelet itala
(#57) |
|
9 gyilkos boróka (#27) |
|
5 hónakkupók (#30) |
|
2 hõsiesség itala (#52)
|
|
9 liánvirág (#24) |
|
5 mátekel gomba (#21) |
|
6 mézfû (#29) |
|
4 mitulen fû (#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
3 ragálygomba (#26)
|
|
5 rémcserje (#34) |
|
6 sárga gyógyital (#61) |
|
1 sárkányvirág (#32)
|
|
7 tejfonál (#28) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
3 védelem itala (#59) |
|
1 velparaj (#35) |
|
17 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
1 asztrálesszencia (#154) |
|
1 barna manakõ (#149) |
|
2 duzzadt xenópete
(#479) |
|
12 ekinda haj (#147) |
|
21 elektronit (#141) |
|
12 húsevõ bibe (#151)
|
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
34 mandibula (#157) |
|
5 molad púp (#16) |
|
9 molitár háj (#165) |
|
13 nordkristály (#146) |
|
2 óriási xenópete (#480)
|
|
4 õsi relikvia (#17) |
|
23 pirgamit (#152) |
|
2 xenópete (#278) |
|
3 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs
szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének
7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt
eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen
zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 csepp fülbevaló (#1256), 4 hamis
arany (#809), 1 óriási xenópete (#480), 4 ekinda haj (#147), 1 sárgaréz
nyaklánc (#1181), 1 görbekard (#1316), 1 a tudós nyaklánca (#11530),
2 ében láncing (#134), 2 ében nyílpuska (#133), 2 ében tündekard (#132).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 4 arany (#1), 1 mátekel gomba
(#21), 2 duzzadt xenópete (#479).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY) A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen
ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat
(25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a
kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ
varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a
használatát a harci programodban.
VILLÁMLEHELET ITALA (56. TÁRGY) A villámlehelet itala egy kék színû folyadék,
és mint bizonyára kitaláltad, az elektromos leheletedet növeli meg, méghozzá
15-tel, egy harc idõtartamára. Ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ varázslatokat,
rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a harci programodban.
TÖRPE ÚTONÁLLÓ (149. LÉNY) A szolgaszintet terrorizáló rablóbanda második
tagja, rendelkezik a törpéktõl megszokott szívóssággal és mágiaellenállással.
Baltája nyelébe rovátkákat vés a gonosz bûnözõ, így számolja, hány ártatlan
galetki életét oltotta ki. Ki tudja, talán egyszer te leszel az, aki megállítod
ezt a sötétlelkû csapatot!
TROLL ÚTONÁLLÓ (150. LÉNY) A szolgaszinten élõ rablóbanda harmadik tagja,
a csapat "izomembere". Közelharcban még egy jól fejlett galetkinek is kemény
ellenfél lenne, de a gnóm és a törpe támogatásával közel legyõzhetetlen.
Ha esetleg elbûvölve, saját társai ellen tudod fordítani, lehet esélyed
a gyõzelemre...