108. forduló, 110. forduló, Széltoló Komisz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 24. 12h:20'
EZ A 150. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
151. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3140
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

SZÉLTOLÓ KOMISZ KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,61] koordinátán.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+17 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy bíbor szulfagor nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bíbor szulfagor disznófejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a bíbor szulfagor vörös bundáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Agyarával a bíbor szulfagor a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 szulfagor agyart. 847 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 254.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 249.]

* 2. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 239.]

hu 241 26 231 hulladék: 241 26 231
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyenge mérget. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

hu 192 117 158 hulladék: 192 117 158
Hulladék, ezért nem gyűjtesz gyöngysort. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst nyakláncot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 234.]

v 138 elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 229.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 226.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy zombi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 433 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40551.
[5 pontot használtál fel, van még 221.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[72,62] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dombi yeti. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a dombi yeti testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Agyarával a dombi yeti felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dombi yeti száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 018 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy autentikus vámpír.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír jobb vállát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt mágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb vállát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod az élőholt mágus jobb lábát. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ököllel eltalálod az élőholt mágus testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 53, gyógyulás: 0, összesen: -53 ÉP}

Találsz nála 15 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 435 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40681.
Felfedeztél egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Hasfejlesztő Jack előtt. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Elenios oltárt. Délkeletre nézve látsz egy világítótornyot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [71,61] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy csontlepke. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat ellenfeledre ugrasz. Méregfoggal teljesen átdöföd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A csontlepke megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Ellenfeled ezúttal egy sírlidérc.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a sírlidérc testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő ellenfél egy óriás csontváz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a jobb combodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz bal lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz éles karmai végigszántják a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 díszes rézpajzsot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 437 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40811.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy főutcát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [70,60] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gyilkos sallank. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gyilkos sallank bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a gyilkos sallank megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A gyilkos sallank még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy csontváz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Méregfoggal felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Második ellenfeled egy csontlepke.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a csontlepke jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Marokra fogva a méregfogat a másikra rohansz. Méregfoggal teljesen átdöföd a csontlepke testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 72 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 szivárványszivet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 439 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 40941.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy Raia oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A makarónibokor hosszú, csőszerű leveleiből finom spagettit lehetne készíteni. No, majd ebédidőben nézel valami húst a hátizsákban... (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [16 pontot használtál fel, van még 205.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[71,59] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ez Hrók erdejének a széle. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az ötpróba-sátor elől egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Az első próba következik. A súlyzó nem tűnik nehéznek, mégse tudod mellmagasság fölé emelni. Kimerülten ejted vissza a földre. 399 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 399 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő karmazsin huhogó nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a karmazsin huhogó levelét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 14 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a karmazsin huhogó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 huhogó bibét. 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy szintszívó.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó ködös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a szintszívó jobb lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szintszívó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A következő ellenfél egy csontváz.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. {CSTT:} Méregfoggal felnyársalod a csontváz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 63 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 rókafarkat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 441 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41071.
Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,59] Lakott területre érkeztél. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy Quirov. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a Quirov testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a Quirov testét. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a Quirov testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A Quirov még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 méregfog. Szereztél 68 aranyat. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Észreveszel egy xantusz-kaktuszt. Találsz egy mákrózsa bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy nekrofunt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 4 acélpengőkét 12 aranyért, 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 2 aranyláncot 40 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért, 1 grifftojást 10 aranyért, 30 gyenge mérget 30 aranyért, 2 gyöngysort 96 aranyért, 1 igazgy. fülbevalót 20 aranyért, 2 királygyík bőrt 6 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 1 smaragd kulcsot 24 aranyért, 19 szvó-ektoplazmát 190 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért, 7 varkaudar csontot 28 aranyért, 5 sallank karmot 10 aranyért, 3 díszes rézpajzsot 45 aranyért.
Összeakadsz egy vörös hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Sheran kegyeltje. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Ruházatát egy Dakotuka trófea, egy Quttaqrua trófea és egy Fadabama trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított szőrös azuka. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rjuku. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [32 pontot használtál fel, van még 173.]

ea 1553 1 eladod az 1553. tárgyat 1
Eladtál 1 méregfogat. 240 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ea 1552 1 eladod az 1552. tárgyat 1
Eladtál 1 saválló fülbevalót. 140 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ea 278 2 eladod a 278. tárgyat 2
Eladtál 2 umbatari karkötőt. 80 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

ea 39 4 eladod a 39. tárgyat 4
Eladtál 4 zárnyitó készletet. 64 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

pbe 3800 beraksz a bankba 3800 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5054 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

m 8 mozogsz északra
[72,58] Folytatod sétádat a házak közt. Utad során felfedezel egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Találsz egy főutcát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az útonálló fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Vad csatakiáltással, felemelve a méregfogat a másikra ugrasz. Méregfoggal teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[5 pontot használtál fel, van még 168.]

fv 347 1 71 felveszed a 347. tárgyat (1 darabot) 71
Hosszasan kutatsz az elrejtett tárgy(ak) után, de semmi. Vagy átvertek, vagy rossz helyen kerestél, vagy valaki megelőzött. [4 pontot használtál fel, van még 164.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[72,57] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy szintszívó száll szembe veled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra támadsz. Méregfoggal tökéletesen perforálod a szintszívó testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A következő ellenfél egy óriás csontváz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz jobb karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megcsapod az óriás csontváz testét. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az óriás csontváz jobb oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, az óriás csontváz meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 2 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 443 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41201.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [72,56] Fák, mindenütt csak fák. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. A feléd közeledő alattomos manó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 12 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi az alattomos manó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a méregfogat. Meglengetve a méregfogat a másikra rohansz. {CSTT:} Méregfoggal tökéletesen perforálod az alattomos manó fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod az alattomos manó bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az ellenfeled talán játszik veled - csak egy gyönge pofont ad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 tüskecsapdát. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy sírlidérc.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal karját. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 722 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy autentikus vámpír.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír bal lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 Fekete Kehelyt. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 445 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41331.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [73,56] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Népednek szüksége van rád, siess! (9122. KT.) " Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy törpe bányát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy főutca van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy láplidérc száll szembe veled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a láplidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a láplidérc sáros testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a láplidérc sáros testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A láplidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt mágus.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb oldalát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod az élőholt mágus bal lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 quwarg tojást. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 447 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41461.
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 149.]

m 2 mozogsz keletre
[74,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy tavacska van. Délnyugatra egy főutca van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy óriás csontváz áll veled szemben.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmait végighúzza az óriás csontváz a jobb oldaladon. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 130 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

A következő ellenfél egy autentikus vámpír.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed az autentikus vámpír testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Találsz nála 1 vasércet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 449 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41591.
Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

tf 4 35 fejleszted a 4. tulajdonságodat 35 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Ah! Micsoda eredménye volt a gyakorlásnak! (+1 egészség.) [35 pontot használtál fel, van még 109.]

ef 12 506 energia fejlesztése 12
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-12 TU.] [84 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 42 keresed a 42. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy óriás patkányt. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 24.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 19, 5.
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 24 pontod maradt, ebből a következő körre 24 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 274 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZIVÁRVÁNYSZÍV (1529. TÁRGY)
Nagyon nem helyes, amit tettél, ezt valahol mélyen te is érzed. No de sebaj, nyomta már ennél nagyobb teher is a lelkiismereted, a kis dözmöngök meg majd csak találnak maguknak új főnököt! Imígyen megnyugtatva magad, neki is látsz, hogy kinyerd Szivárvány szívét ugyanúgy, ahogy a többi dözmönggel is szoktad tenni. Öklömnyi, csillogó, vibráló tárgy ez, amelyből csak úgy süt a mágia - így örömmel teszed el, bár hogy mire jó, azt még jópár napig nem sikerül kitalálnod. Egyszer azonban valahogy a kajád mellé keveredik a hátizsákodban, és az esti szortírozáskor meglepődve veszed észre, hogy a janóla, amelyik már két napja is enyhén büdösödött, most újra tökéletesen friss. Kísérletet teszel még pár gyorsan romló étellel, és mindnél ugyanezt tapasztalod: a szív mágikus tartósító hatása mindent folyamatosan frissen tart. Némi töprengés után arra is rájössz, hogy ennek a kulináris élvezeteken kívül hol vehetnéd hasznát: a szörnykomponensek tartósításánál is jól jöhet egy ilyen csoda. És igen! Működik! Vidáman fütyörészve indulsz tovább, és már előre tervezgeted, hogy mennyi pénzt spórolsz majd meg a spirituszon csak azért, hogy valami más haszontalanságra eltapsolhasd...

ALATTOMOS MANÓ (756. SZÖRNY)
Nem messze egy koboldszerű teremtmény éppen tesz-vesz valamin. Még nem vett észre, így jobban szemügyre veheted, mit csinál: épp egy hatalmas gödör fölé hord gallyakat, hogy csapdát állítson az erre járó gyanútlan szörnyeknek vagy a rosszabbik esetben kalandozóknak. Kéjsóvár tekintetéből ítélve inkább az utóbbi feltételezés a helytálló, ennek a manónak a célja becstelen, a csapdába esve harcképtelenné vált kalandorok kifosztása. Jaj, de most észrevett, apró szárnyainak verdesése felgyorsult, mintegy a düh és harag jeleként. A manó úgy döntött, elérkezett a halálod órája. Ha az egyszerűbb módszerrel nem megy, majd a rádpukkasztott varázslatok és a harcművészeket is megszégyenítő ökölcsapások tömkelegével veszi el az értékeidet.

FEKETE KEHELY (283. TÁRGY)
Ez a gyönyörűséges, de végtelenül gonosz kehely egyetlen obszidián kőből van kifaragva. Oldalára jól láthatóan Dornodon Rúnája van vésve, hogy elriasszon a Gonosz Istenek hívein kívül mindenkit a használatától. A Fekete Kehelyben kotyvasztott borzalmas folyadék titka könnyen megfejthető a kehely oldalára írt rúnák segítségével, azonban a komponensek beszerzése komolyabb problémát jelenthet.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Széltoló Komisz, egy barna, copfos hajú, zöld szemű árnymanó férfi vagy. Sheran hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 27 (33) Szint: 19 Merészség: 7/3 Magasság: 107 cm
IQ: 27 Támadás: 23 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 19 (24) Védekezés: 28 (31) Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 17 (19) Életpont: 254/122 Jellem: semleges (-6) Tul. pont: 1
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 211/24 Pénz: 343 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 85/45
Eddig összesen 1311 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 17 719 TP-t kaptál. Jelenleg 427 507 TP-d van. A következő szinthez még 22 493 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, Poomr Ko, varkaudar behemót. A 109. fordulódban 5054 arany került a bankszámládra. 5054 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 20/72 (+20%) szúrófegyverek: 15/79 (+33%) vágófegyverek: 23/47 (+9%)
lőfegyverek: 8/19 (+66%) dobófegyverek: 23/84 (+13%)

Feltételes fegyverváltás: méregfog (#1553) (250%) << ököl (#28) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) max. 1 db (1 -9.); bumeráng (#249) max. 1 db (10 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
düh vérvörös köde: 50 százalék;
74,56 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 96
Feltételes varázskő használat: 6 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 111 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 29/22 2. nyomkövetés: 15/53 (+40%) 3. lopás: 2/0
4. mászás: 4/4 5. csapdakészítés: 9/14 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/89
7. gyógyítás: 23/31 8. titkosírás: 3/16 9. felderítés: 6/17
10. teológia: 7/47 (+15%) 11. taumaturgia: 12/43 (+25%) 12. versengés: 3/93 (+20%)
13. zene: 2/14 14. szörnyismeret: 12/99 (+37%) 15. pszi: 15/85 (+20%)
16. zárnyitás: 12/61 17. vadászat: 3/85 (+12%) 18. bányászat: 12/12 (+12%)
19. testépítés: 20/94 20. főzés: 5/51 (+20%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 300 darabot )
cirkusz: ötpróba, labirintus (18)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
élőholt sullár (#216), Thargodan csontváz (#297), dermesztő lidérc (#645)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) szárazság (#48, 6 VP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.]
2.) Az óriás patkányok betegséget terjesztenek. Ölj meg hatot e rágcsálók közül! (számláló: 4)
3.) Egy érdekes próba: kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból], hat mezőn keresztül.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): többek közt 258. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
8, 9, 10, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 449 (limit: 795), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41591.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLIX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 68 TU. szükséges még: 2 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 12 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2580 arany (#50) 4 acélpengőke (#231) 1 aranygyűrű (#193)
2 aranylánc (#191) 1 bordacsont (#16) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
2 csontpálca (#329) 1 éjkő (#2369) 1 ezüst karkötő (#158)
1 ezüst nyaklánc (#117) 1 grifftojás (#179) 30 gyenge méreg (#26)
2 gyöngysor (#192) 1 igazgy. fülbevaló (#197) 2 királygyík bőr (#44)
1 madártoll (#112) 2 obszidián függő (#195) 1 saválló fülbevaló (#1552)
1 smaragd kulcs (#241) 3 szögletes kő (#17) 13 szvó-ektoplazma (#151)
1 trikornis szarv (#198) 11 ugh méreg (#166) 2 umbatari karkötő (#278)
7 varkaudar csont (#1113) 33 víz (#27) 4 zárnyitó készlet (#39)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 Fekete Kehely (#283) 2 gyógykenőcs (#313) 1 huhogó bibe (#332)
5 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360) 3 rókafarok (#124)
1 szivárványszív (#1529) 2 szulfagor agyar (#677) 1 tüskecsapda (#242)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

69 70 71 72 73 74 75
55
56
57
58
59
60
61
62
63
(70,60) gyilkos sallank (#85), csontváz (#48), csontlepke (#746), Raia oltár
(71,59) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), karmazsin huhogó (#185), szintszívó (#96), csontváz (#48)
(71,61) csontlepke (#746), sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), Elenios oltár
(72,56) alattomos manó (#756), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154)
(72,57) szintszívó (#96), óriás csontváz (#176)
(72,58) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), főutca (#399), útonálló (#130)
(72,59) Quirov (#975), Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), főutca (#399), oltár, nekrofun (#173), Rjuku (4107. kalandozó)
(72,62) dombi yeti (#366), autentikus vámpír (#154), élőholt mágus (#175), olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Leah oltár, vaskohó (#155), 34. jellempróba, érclelőhely
(73,56) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, láplidérc (#352), élőholt mágus (#175)
(73,61) bíbor szulfagor (#358), zombi (#49)
(74,56) Fairlight oltár, óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154)

Üzenet küldése a karakternek